| Poster | | Topic: Heurelho da Silva Gomes |  |
|
|
vak Jeugdspeler
Vak: - Posts: 34 Reg.: 28 oktober 2003 | laat hem mar lekker in Brazilie blijven .Geef mij maar een nederlands sprekende doelman en geen zoeterbier.
Hiele en Guus jullie snappen er helemaaaaaaaaaal niks van. 
|
|
|
KIO Nationale topspeler
Uit: San Pedro Sula Vak: - Posts: 822 Reg.: 27 april 2003 | Volgens mij snap jij er niks van vak!!!!
Ik denk dat Hiddink en Hiele wel iets beter weten wat ze doen dan jij. Ik word een beetje moe van dit gezeur. Mischien is Gomes wel een top aankoop die iedereen gaat verbazen!!! Je hebt hem nog geen 1 keer in actie gezien en nu al ga je hem afkraken . Mischien zijn er geen goede Nederlandse doelmannen haalbaar voor PSV heb je daar wel eens aan gedacht vak?? Volgens mij niet he .
|
|
|
pelon Nationale topspeler
Uit: Eindhoven Vak: Oost - Y Posts: 830 Reg.: 17 maart 2003 |
quote: vak schreef:
laat hem mar lekker in Brazilie blijven .Geef mij maar een nederlands sprekende doelman en geen zoeterbier.
Hiele en Guus jullie snappen er helemaaaaaaaaaal niks van. 
kun je jezelf even uitleggen vak of kunnen we jouw bijdrage als nutteloos beschouwen?
|
|
|
maurice Bankzitter
In Nijmegen is er een hele goede doelman haalbaar, die
maar wat graag naar Eindhoven zou willen komen. Maar
ach ja, die is maar van NEC ........
|
|
|
The best..PSV Legende
Uit: Geldermalsen Vak: West - JJ Posts: 8537 Reg.: 19 juni 2003 | je bent de eerste die op die gozer komt! 
|
|
|
Dre Legende
Uit: Zoetermeer Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1928 Reg.: 16 augustus 2000 |
quote: maurice schreef:
Sjaaahhh??? Echt waar? 
|
|
|
Bjorn Legende
Uit: Elst Gld Vak: - Posts: 2526 Reg.: 21 februari 2001 |
quote: maurice schreef:
Gentenaar is weliswaar een aardige keeper, maar dan ook niet meer dan dat. Een voordeel is dat je weet wat je aan hem hebt (en Hiddink, Hiele & Co. zullen dat ook ongetwijfeld weten). Met dergelijke keepers (plus bijbehorende transfersom) in hun achterhoofd, wil het natuurlijk heel wat zeggen dat ze bijvoorbeeld een Gentenaar überhaupt niet hebben gepolst. Blijkbaar hebben ze meer vertrouwen in deze 23-jarige Braziliaan. Het zal dan wel een goede keeper zijn, lijkt me. Maar goed, het blijft afwachten, voorlopig kan deze jongen nog niet worden beoordeeld.
|
|
|
DM33 Nationale topspeler
Uit: Aarle-Rixtel Vak: - Posts: 841 Reg.: 3 november 2003 | Ben blij dat er eindelijk weer eens een andere keeper in de goal staat. Zo zal PSV sowieso een ander aanzicht krijgen. Gomes, van harte welkom!
|
|
|
Ome Joop Bankzitter
Uit: Den Haag Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 207 Reg.: 5 april 2004 | nee, om hem te beoordelen zullen ze hem eerst eens moeten contracteren.
Eerste training is maandag, moet dit nu echt zo lang duren 
|
|
|
X421 Regelmatige invaller
Uit: Boxtel, Nederland Vak: Oost - X Posts: 271 Reg.: 20 mei 2002 | Juist ja, laten we hem nu eerst eens een eerlijke kans geven en dan oordelen, ipv veroordelen voordat hij de kans heeft gehad zich aan ons te laten zien
|
|
|
BAK Meervoudig international
Uit: Woudrichem Vak: West - L Posts: 719 Reg.: 23 april 2004 | |
|
peli Toeschouwer
Uit: nistelrode Vak: - Posts: 5 Reg.: 19 juni 2004 | ik geef de nieuwe keeepers de vertrouwen die ze nodig hebben om ons te laten genieten. ik vind dat de surporters allemaal achter de keepers moeten gaan staan om hun beter te laten spelen. wees eens eindelijk blij dat ze niet met dijk in zee gaan als eerste keeper of van jelle rouwelaar. die kunnen we iets over zeggen want die hebben we kunnen zien keepen.
|
|
|
Beef  Toeschouwer
Vak: - Posts: 16 Reg.: 29 mei 2004 | *knip*
[Dit bericht is veranderd door Bas (op 1 juli 2004 21:48:21).]
|
|
|
Olai Legende Derde plek PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Almere Vak: - Posts: 5822 Uploads: 10 Reg.: 7 december 2001 | |
|
vak Jeugdspeler
Vak: - Posts: 34 Reg.: 28 oktober 2003 | Ik bedoel waarom zover als het dichterbij kan zoals ja gentenaar bijvoorbeeld
|
|
|
KIO Nationale topspeler
Uit: San Pedro Sula Vak: - Posts: 822 Reg.: 27 april 2003 | Mischien omdat de technische staf van PSV Gentenaar niet goed genoeg vinden voor PSV of gewoon hem te duur vinden.
|
|
|
Olai Legende Derde plek PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Almere Vak: - Posts: 5822 Uploads: 10 Reg.: 7 december 2001 | Iemand nog ooit wat gehoord van die Manninger?
|
|
|
DSL Legende Winnaar WK Pool 2006
Uit: Nijmegen Vak: - Posts: 17639 Reg.: 31 juli 2000 |
quote: Olai schreef:
Iemand nog ooit wat gehoord van die Manninger?
Overal waar die kwam geflopt (Fiorentina, Espanyol, Bologna), en nu op de bank bij ik meen Brescia Torino(Serie B).
[Dit bericht is veranderd door DSL (op 2 juli 2004 00:28:55).]
|
|
|
Toro Legende Zilver PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Kaatsheuvel Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 5216 Reg.: 25 oktober 2000 |
quote: KIO schreef:
Mischien omdat de technische staf van PSV Gentenaar niet goed genoeg vinden voor PSV of gewoon hem te duur vinden.
Ze konden hem transfervrij krijgen, dus hij is gewoon niet goed genoeg bevonden. Laten we dus hopen dat we de nieuwe Taffarel onder de lat krijgen
KOM MAAR OP MET DIE PENALTYS ! 
|
|
|
NilisForPresident Legende
Uit: Terneuzen Vak: - Posts: 17139 Reg.: 12 maart 2000 | Tsja er valt weinig van te zeggen, netals bij de transfers van Farfan en in mindere mate Alex. Niemand heeft een goed beeld van hem dus kunnen we moeilijk inschatten of PSV hier een goede deal mee zou doen of juist niet. Wel is het zo dat ik niet meteen sta te juichen bij het feit dat het een Braziliaan is. Dida is de laatste jaren gegroeid tot een meer dan prima keeper maar de doorsnee Braziliaanse keeper is nu niet bepaald het toonbeeld van betrouwbaarheid, vooral bij hoge ballen. Maar laten we niet te snel conclusies trekken wat dat betreft.
|
|
|
vdburg Vedette
Posts: 1486 Reg.: 23 augustus 2001 | is geen slecht idee om spelers uit zuid Amerika te halen ivm met de reklame mogelijkheden. Ronaldo Romario hebben ons veel goeds gebracht waarom Gomes niet ? geef hem een kans.
|
|
|
RedHerrie International
Uit: Tilburg Vak: West - K Posts: 541 Reg.: 2 augustus 2000 |
quote: NilisForPresident schreef:
maar de doorsnee Braziliaanse keeper is nu niet bepaald het toonbeeld van betrouwbaarheid, vooral bij hoge ballen. Maar laten we niet te snel conclusies trekken wat dat betreft.
Wat dat betreft was Waterreus nou ook niet echt een toonbeeld van betrouwbaarheid bij hoge balen
Wellicht praten we hier niet over een doorsnee braziliaanse keeper maar een die op dit vlak wel zijn mannetje staat. Ik neem aan dat Hiddink na o.a. Newcastle uit echt wel gekeken zal hebben naar een keeper die dat soort ballen wel kan pakken. 
|
|
|
jung moo huh Vaste waarde in elftal
Posts: 449 Reg.: 14 juli 2001 | ik ben wel benieuwd met welke ervaren, nederlands(talig)e keeper Hiddink op de proppen komt. (aub geen zoetebier)
|
|
|
PiepPiep-Calimero Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Wierden Vak: Oost - X Posts: 7703 Uploads: 7 Reg.: 30 juni 2003 | Ik weet niet of het al gezegt is, maar als Gomes keeper van Brazilie u23 (of u21) is, gaat hij dan niet mee met Brazilie naar de Olympische Spelen?? (zodat we hem in het begin moeten missen)
|
|
|
Leandro Vonlanthen Legende Buitengewoon lid Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: Oost - X Posts: 24847 Reg.: 8 juni 2001 |
quote: PiepPiep-Calimero schreef:
Ik weet niet of het al gezegt is, maar als Gomes keeper van Brazilie u23 (of u21) is, gaat hij dan niet mee met Brazilie naar de Olympische Spelen?? (zodat we hem in het begin moeten missen)
Nee, ze hebben zich niet geplaatst...
|
|
|