| Poster | | Topic: Heurelho da Silva Gomes |  |
|
|
Juancho Legende
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 14690 Reg.: 26 april 2002 | Gomes zou er iig wel passen met zijn stijl. Veel hoge ballen en lange rossen naar voren en meevoetballen kennen ze daar niet.......
Als je er over nagaat denken, waarom niet?
Bayern is de enigste club die ik kan bedenken die
a: financieel haalbaar is voor een club en b: waar gomes zelf wel oren naar kan hebben.
|
|
|
sly Legende
Uit: Hulst Vak: - Posts: 4937 Reg.: 15 mei 2000 | Zou slecht nieuws zijn, Bayern betaald nooit de hoofdprijs voor spelers.....
|
|
|
Juancho Legende
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 14690 Reg.: 26 april 2002 | Dat hoeven ze ook niet, gomes heeft een vast bedrag in zijn contract.
Tis dus dokken of oprotten. En dat bedrag schijnt tussen de 12 en 18 miljoen te liggen dus wat dat betreft hoeven we geen angst te hebben.
|
|
|
joske de psver International
Uit: udenhout Vak: - Posts: 583 Reg.: 8 mei 2005 | ik denk niet dat gomes voor 12-18 miljoen weggaat bij psv. het zou zeker mooi zijn, maar dat bedaald een club niet zomaar voor een keeper.
|
|
|
Juancho Legende
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 14690 Reg.: 26 april 2002 | Dat bepaald psv dus wel aangezien ook gomes een vast bedrag in zijn contract heeft staan
|
|
|
Farfeasly Internationale topspeler
Uit: Nuenen Vak: Zuid - EE Posts: 1822 Reg.: 3 september 2004 |
Volgens mij is dat zoontje afgelopen jaar geboren, nog net een jaar oud ofzo . En volgens mij was dat zijn eerste kind...
Volgens mij dikke bull-shit, dit kan iedereen beweren.....
|
|
|
sly Legende
Uit: Hulst Vak: - Posts: 4937 Reg.: 15 mei 2000 | Leer eens lezen 
|
|
|
Baseman Legende
Uit: Geldrop Vak: - Posts: 5730 Reg.: 1 maart 2000 | Lezen blijft inderdaad een vak...daarbij ben ik niet iedereen
Wel grappig, dat zoontje (van zijn zus dus) is een Gomes kloon. Hij kan voor zijn leeftijd geweldig keepen en hij heeft een prachtige stijl, maar tegen een bal trappen is niet echt zijn specialiteit 
|
|
|
Uit: Nuenen Vak: Zuid - EE Posts: 1822 Reg.: 3 september 2004 |
quote: sly schreef:
Leer eens lezen 
Sorry zie het net
Foutje, kan gebeuren 
|
|
|
Leonardo Geselecteerd voor Oranje
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 474 Reg.: 27 februari 2004 | In de VI van deze week staat een stuk over Gomes en Alex. Ik ben nog geen minuut aan het lezen en ik lig weer dubbel om die Gomes. Mooie gasten die Alex en Gomes 
[Dit bericht is veranderd door Leonardo (op 20 december 2005 15:44:40).]
|
|
|
PSV-mania Geselecteerd voor Oranje
Uit: Hengelo Vak: - Posts: 531 Reg.: 25 februari 2005 |
quote: Leonardo schreef:
In de VI van deze week staat een stuk over Gomes en Alex. Ik ben nog geen minuut aan het lezen en ik lig weer dubbel om die Gomes. Mooie gasten die Alex en Gomes 
kan iemand dat stukje hier posten..
|
|
|
RobinhO_PSV Nationale topspeler
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 1140 Reg.: 1 juli 2005 | Als keepers niet zo duur zijn zou ik denken dat psv dan ook proto kan kopen met het geld van gomes en dan moet psv zelfs nog wat overhouden.. ( ik denk tenminste dat proto de beste optie is na gomes...)
|
|
|
Uit: Nuenen Vak: Zuid - EE Posts: 1822 Reg.: 3 september 2004 | Hahaha, Gomes en Alex in de VI , wa 'n super duo. Zaten ze allemaal geintjes te maken over die fout van Alex tegen RKC, dat 't eigenlijk een perfecte assist was. Begon Gomes te praten over het feit dat 'ie nog steeds trots is op zijn assist op Guyt tijdens PSV-RBC vorig jaar 
|
|
|
Bouma5fan Vaste waarde in elftal
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 398 Reg.: 27 september 2004 | In het stuk van de VI met Gomes en alex stond geloof ik dat Gomes een hoge clausule in zijn contract heeft staan.
hier is het korte stukje:
Doelman Gomes werd eveneens al in verband gebracht met grote clubs,zoals Manchester United en Barcelona.
Hij(GOMES) verdiende afgelopen zomer een opwaardering van zijn contract en daar staat nu een hoge,vaste afkoopclausule tegenover.
Wat is een hoge afkoopclausule dan denk je aan 15 miljoen?
Maar wat is het 8 miljoen??
|
|
|
Juancho Legende
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 14690 Reg.: 26 april 2002 | denk dat je moet denken aan max. 8 tot 10 miljoen. Maar dan ook echt geen cent meer. Gomes is een keeper, vergeet dat niet
|
|
|
psvtinus Geselecteerd voor Oranje
Uit: Den Haag Vak: - Posts: 535 Reg.: 5 november 2004 | Ja nou en hij is een keeper. Waar staat dat je geen 15 miljoen mag vragen?? Dat ze dat tot nu toe nooit hebben gedaan en dat de keeper het sluitstuk van de begroting was, daar moet maar eens verandering in komen.
Ik denk dat Gomes alleen naar Barcelona of MAdrid Chelsea ManU Arsenal of Liverpool gaat (alhoewel bij Beitar Jeruzalem loopt een Abramovitch de 2e en die wil vast wel 15 miljoen betalen en Gomes een hoog salaris bieden)
En als ze geen 15 miljoen willen betalen, dan blijft Gomes toch lekker bij PSV 
[Dit bericht is veranderd door psvtinus (op 22 december 2005 11:34:26).]
|
|
|
KoningKone Legende Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 8220 Reg.: 30 maart 2003 |
quote: Juancho schreef:
Gomes is een keeper, vergeet dat niet
Een keeper als Gomes pakt meer punten voor z'n ploeg dan 95% van de middenvelders in Europa.
|
|
|
Juancho Legende
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 14690 Reg.: 26 april 2002 | Dat vind ik ook, maar nogmaals, in het hedendaagse voetbal is dat blijkbaar geen maatstaf voor clubs.
Tuurlijk mag psv van mij 15 miljoen vragen, echter is het natuurlijk totaal niet reeel om te vragen.
Zulke bedragen worden bijna niet eens meer voor middenvelders/spitsen betaald, dus laat staan keepers.
Ik vind de positie van een keeper belangrijk, misschien wel het allerbelangrijkste van het hele 11-tal. Veel hangt af van het aantal tegengoals. Gomes laat dat nu al 2 jaar achtereen zien.
Maar nogmaals, wat wij denken is eigenlijk niet zo heel bijzonder. Wij kennen gomes goed en vinden dat hij 15 miljoen waard is, als het niet meer is.
Echter daarbuiten om moet je ook weten dat geen club dat betaald.
Gomes is een keeper in nederland, dat trekt de prijs zo verschrikkelijk omlaag. Vandaar dat ik zei dat we absoluut niet meer dan 10 miljoen mogen verwachten.
|
|
|
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 8220 Reg.: 30 maart 2003 |
quote: Juancho schreef:
Dat vind ik ook, maar nogmaals, in het hedendaagse voetbal is dat blijkbaar geen maatstaf voor clubs.
Tuurlijk mag psv van mij 15 miljoen vragen, echter is het natuurlijk totaal niet reeel om te vragen.
Zulke bedragen worden bijna niet eens meer voor middenvelders/spitsen betaald, dus laat staan keepers.
Ik vind de positie van een keeper belangrijk, misschien wel het allerbelangrijkste van het hele 11-tal. Veel hangt af van het aantal tegengoals. Gomes laat dat nu al 2 jaar achtereen zien.
Maar nogmaals, wat wij denken is eigenlijk niet zo heel bijzonder. Wij kennen gomes goed en vinden dat hij 15 miljoen waard is, als het niet meer is.
Echter daarbuiten om moet je ook weten dat geen club dat betaald.
Gomes is een keeper in nederland, dat trekt de prijs zo verschrikkelijk omlaag. Vandaar dat ik zei dat we absoluut niet meer dan 10 miljoen mogen verwachten.
Ach ja, we zullen maar zeggen dat een voordeel van dit alles is, dat een vervanger voor hem ook relatief goedkoop zal zijn.
|
|
|
Remco B. Legende
Uit: Geldermalsen Vak: West - JJ Posts: 8537 Reg.: 19 juni 2003 | Mocht het bericht waar zijn, dan gun ik hem het allerbeste. Het is gewoon een fantastische keeper en bovenal een fantastisch mens.
|
|
|
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 8220 Reg.: 30 maart 2003 | Ziekenhuisbezoek van enkele spelers bij zieke kinderen.
Farfan weet niet helemaal raad met de situatie, Cocu ontdooit wat, Simons laat zich van z'n aardigste kant zien en Gomes....

Wat een gozer...
|
|
|
Kone10 Nationale topspeler Runner-up PSV Netwerk Pool 2006/2007
Uit: Helmond Vak: - Posts: 867 Reg.: 12 april 2003 | Simons is een topgozer dit deed hij bij Brugge ook regelmatig van die instellingen bezoeken en je ziet dat Gomes ook bij de kleinste enorm popilair is!
Forza 
|
|
|
hoofddorp on tour Vedette
Uit: hoofddorp Vak: Oost - Y Posts: 3560 Reg.: 17 maart 2004 | leuke/mooie foto. farfan had het zeker koud of zo 
|
|
|
PIPO Internationale topspeler
Posts: 941 Reg.: 22 maart 2000 | Kahn heeft onlangs zijn contract bij Bayern München met 2 jaar verlengd tot medio 2008.
Gomes dus niet naar Bayern. Die clausule in zijn contract maakt de kans op vertrek kleiner. De clubs die een hoog bedrag kunnen betalen hebben allemaal, op wellicht Barcelona na, goede keepers.
|
|
|
KaleGek Vedette
Uit: Groesbek Vak: - Posts: 2008 Reg.: 6 december 2003 | Misschien is dat liedje van Eddy Zoey: Bijna wel een hele mooie song voor onze Gomez.
Bijna, bijna raak of te wel helemaal helemaal mis!
Bijna, bijna raak maar helaas wij hebben hebben Gomes
|
|
|