PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Favoriete Opstellingen en verkoopbeleid
Heurelho da Silva Gomes
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 92 pagina's: « 1 ... 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 ... 92 »

Poster
Topic: Heurelho da Silva Gomes 
VoH for President!
Vedette
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld

Uit: eersel
Vak: Noord - U
Reg.: 13 januari 2003
Gepost op 26 december 2005 om 12:27:25.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
KaleGek schreef:

Misschien is dat liedje van Eddy Zoey: Bijna wel een hele mooie song voor onze Gomez.

Bijna, bijna raak of te wel helemaal helemaal mis!
Bijna, bijna raak maar helaas wij hebben hebben Gomes

haha, lijkt me iets te lang om er helemaal doorheen te komen
 Help mods!
Pool: 2538e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.437,1VoVo: -Opstelling: 4-3-3
robin-yhoo
Vaste waarde in elftal

Uit: Eindhoven
Vak: Noord - M
Reg.: 7 juli 2005
Gepost op 26 december 2005 om 20:37:02.         MSN: rob1n87@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

wat heeft die gast er veel uitgehouden zeg klasse!
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.488,4VoVo: -Opstelling: -
Olai
Legende
Derde plek PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen

Uit: Almere
Vak: -
Uploads: 10
Reg.: 7 december 2001
Gepost op 27 december 2005 om 03:48:13.     MSN: olav@musicspot.nl  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wat hebben wij toch een wereldkeeper. Op zeker de beste uit de Eredivisie. Een aantal prachtige reflexes waarmee hij ons gewoon de drie punten schenkt. Mijn MoM in ieder geval!

Alleen die bal van Barreto (volgens de commentator Bar-rééto??) in de korte hoek was raar. Hij hield hem, en vervolgens ging-ie in discussie met die NEC-speler in de buurt. Dat terwijl de bal nog in het spel was en Boutahar net ging uithalen

Maargoed, Gomes groeit met de week. Een keeper van internationale allure.
 Help mods!
Pool: 2424e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Ruud Van Nistelrooy
Vedette
Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld; meer prijzen

Uit: Veldhoven
Vak: Oost - X
Reg.: 17 oktober 2003
Gepost op 27 december 2005 om 08:08:34.       MSN: Ask    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Geniet gewoon als hij weer vuil is en de 0 met stijl heeft gehouden.

Gomes is weer in zen oude vorm -->TOP
 Help mods!
Pool: 553e, SC Heerenveen-PSV MotM Sparta Rotterdam-PSV: MarcellisBattle-rating: 1.428,6VoVo: 285e / 613e / 281eOpstelling: 4-3-3
lindsaywilson
Legende

Reg.: 7 maart 2002
Gepost op 27 december 2005 om 08:22:20.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

standbeeld voor die jongen !
 Help mods!
Pool: 784e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.456,9VoVo: -Opstelling: 3-5-2
9.Vennegoor of Hesselink
Legende

Uit: Drenthe
Reg.: 8 juni 2001
Gepost op 27 december 2005 om 10:18:46.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wat mij erg zal benieuwen is, hoelang Gomes nog blijft. Ik hoop natuurlijk hierna nog een paar jaar maargoed. De buitenlandse clubs liggen vast ook niet te slapen en zullen maar al te graag deze wereldkeeper binnen willen halen. Ik hoop dat of PSV Gomes lang behoudt maar als iemand hem wil kopen, FLINK moet betalen en ook echt flink.
 Help mods!
Pool: 22e, SC Heerenveen-PSV 1-2 (0-1)MotM Sparta Rotterdam-PSV: PerezBattle-rating: 1.488,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
AFELLAY
Legende

Uit: Nederland
Reg.: 6 maart 2003
Gepost op 27 december 2005 om 13:32:52.         Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
9.Vennegoor of Hesselink schreef:

Wat mij erg zal benieuwen is, hoelang Gomes nog blijft. Ik hoop natuurlijk hierna nog een paar jaar maargoed. De buitenlandse clubs liggen vast ook niet te slapen en zullen maar al te graag deze wereldkeeper binnen willen halen. Ik hoop dat of PSV Gomes lang behoudt maar als iemand hem wil kopen, FLINK moet betalen en ook echt flink.

Welke topclub staat dan te springen om een eerste keeper? Juist ja volgens mij geen. Laten we hopen dat het zo blijft en dat Gomes nog 1 jaar blijft om daarna naar Barcelona of Manchester United te gaan.

Gister verreweg MOM, de enige die van mij punten krijgt voor de wedstrijd van gister.
 Help mods!
Pool: 2556e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.359,1VoVo: 268e / 811e / 158eOpstelling: 4-3-3
good old nilis
Veelbelovend talent

Uit: Geldrop
Reg.: 10 juli 2005
Gepost op 27 december 2005 om 13:39:49.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Nouja bij Arsenal kunnen ze Gomes natuurlijk wel gebruiken, maar juist die club is naar mijn weten nog niet in verband gebracht bij onze geweldenaar. Hopelijk loopt Arsenal in dit geval wel te slapen!
 Help mods!
Pool: 2954e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.499,5VoVo: -Opstelling: 4-3-3
retro psv
Regelmatige invaller

Uit: Son
Vak: Oost - VV
Reg.: 4 augustus 2005
Gepost op 27 december 2005 om 16:49:04.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

tis idd ma goed dat we gomes in de goal hebben staan,geweldige keeper. MotM nec-PSV
 Help mods!
Pool: 106e, SC Heerenveen-PSV 0-2 (0-1)MotM Sparta Rotterdam-PSV: PerezBattle-rating: 1.492,5VoVo: 485e / 311e / 523eOpstelling: 4-3-3
Erik B.
Legende

Uit: Delft
Vak: Oost - WW
Reg.: 1 september 2002
Gepost op 27 december 2005 om 17:08:48.     MSN: erikberug@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Heeft Gomes eigenlijk een clausule in zn contract dat hij bij een bepaald bedrag weg mag? Het is niet te hopen dat hij , mocht hij gaan, voor een appel en een ei weg gaat.
 Help mods!
Pool: 153e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.468,3VoVo: -Opstelling: 4-4-2
renzzz1985
Jeugdspeler

Reg.: 18 februari 2004
Gepost op 27 december 2005 om 17:09:05.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

is het zeker dat gomes een vast bedrag in zijn contract heeft staan? anders moet psv er zeker 15mln voor vragen.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Farfeasly
Internationale topspeler

Uit: Nuenen
Vak: Zuid - EE
Reg.: 3 september 2004
Gepost op 27 december 2005 om 19:36:02.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wat keepte onze 'clown' gister goed zeg. Fantastisch hoe hij de 1e kans voor Dennenboom en die vrije trap van Baretto eruit hield en zich voor de bal worp na de scrimmage met Niedzielan. Dit is 1 van de beste keepers die PSV heeft gehad.
 Help mods!
Pool: 2762e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.453,8VoVo: -Opstelling: incompleet
17.Farfan
Internationale topspeler

Reg.: 18 juli 2004
Gepost op 27 december 2005 om 19:41:46.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
renzzz1985 schreef:

is het zeker dat gomes een vast bedrag in zijn contract heeft staan? anders moet psv er zeker 15mln voor vragen.

Nou dat vraag ik me idd af, of je niet heel veel geld voor deze geweldenaar kunt gaan vragen!
 Help mods!
Pool: 2739e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.495,1VoVo: -Opstelling: 4-4-2
VoH for President!
Vedette
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld

Uit: eersel
Reg.: 13 januari 2003
Gepost op 27 december 2005 om 20:50:01.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
good old nilis schreef:

Nouja bij Arsenal kunnen ze Gomes natuurlijk wel gebruiken, maar juist die club is naar mijn weten nog niet in verband gebracht bij onze geweldenaar. Hopelijk loopt Arsenal in dit geval wel te slapen!

het lijkt me dat bij Gomes hetzelfde geval is dan bij Alex, hij is nog geen international...

houwe zo!
 Help mods!
Pool: 2538e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.437,1VoVo: -Opstelling: 4-3-3
vinnytheman90
Meervoudig international

Uit: leusden
Reg.: 28 december 2005
Gepost op 28 december 2005 om 14:56:18.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik denk net als vele mensen dat Gomes aan het eind van dit seizoen vertrekt. Ik denk dat ie naar Arsenal of Man Utd. gaat. Arsenal heeft namelijk Lehmann als keeper, die is al oud en stopt wel binnekort. En zo geweldige keeper is ie ook weer nie. En Man Utd. heeft de oude van der Sar. Die nog een contract van volgens mij 1 1/2 jaar heeft en daarna waarsgijnlijk stopt. En aangezien Man Utd. al genoeg slegte keepers heeft gezien denk ik dat ze de jacht op Gomes dan wel openen .
Als Gomes weggaat, moet we er wel veel voor gaan vrage.
Ik zou cker wel 10-20 mlj. vrage.....
 Help mods!
Pool: 388e, SC Heerenveen-PSV 1-3 (0-2)MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.492,2VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Wimpie Kieft
Bankzitter

Uit: Hoogwoud
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 30 september 2005
Gepost op 28 december 2005 om 16:10:17.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Als Gomes naar ManU zou gaan, is het wat mij betreft wel een optie om te polsen of Sar zin heeft om terug te komen.... Die kan nog wel een paar jaartjes mee namelijk! Zal Philip ook leuk vinden, denk ik!! Blijft die ook nog weer een jaartje...
 Help mods!
Pool: 1710e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: 644e / 766e / 670eOpstelling: 4-4-2
scroller
Meervoudig international

Reg.: 22 juli 2005
Gepost op 28 december 2005 om 23:20:02.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wanneer PSV een topclub wenst te zijn zullen ze moeten proberen om Gomes langer in Eindhoven te laten blijven, d.w.z. een sterk verbeterde aanbieding.
 Help mods!
Pool: 1700e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.493,9VoVo: -Opstelling: incompleet
Philips Cocu
Internationale topspeler

Uit: Helmond
Reg.: 8 juli 2002
Gepost op 28 december 2005 om 23:43:17.         Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
VoH for President! schreef:

(...)

het lijkt me dat bij Gomes hetzelfde geval is dan bij Alex, hij is nog geen international...

houwe zo!

Precies, Gomes kan helemaal niet naar Engeland aan het eind van het seizoen, tenzij Dida nu zijn been breekt en Gomes t/m het WK 1e doelman van Brazilië is...

Andere grote clubs (Juve, Milan, Inter, Barca, Real) hebben volgens mij allemaal geen keeper nodig en Gomes heeft aangegeven niet weg te gaan naar een club beneden de Europese top. Dus ik zie hem volgend seizoen nog wel blijven!
 Help mods!
Pool: 2473e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Delerium04
Nationale topspeler

Uit: Heinkenszand
Reg.: 30 juni 2005
Gepost op 29 december 2005 om 01:06:22.       MSN: denniz_h84@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Goed nieuws omtrend Gomes. PSV wil hem dit seizoen nog een contract aanbieden voor maximaal 8 jaar PSV. Dit betekend dat hij enkel weg kan wanneer er echt een grote club zich meld. Hiddink verteld in een artikel van het AD dat psv nog vele jaren plezier zal hebben van deze speler.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
PSV-mania
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Hengelo
Reg.: 25 februari 2005
Gepost op 29 december 2005 om 02:47:20.         MSN: ja    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Delerium04 schreef:

Goed nieuws omtrend Gomes. PSV wil hem dit seizoen nog een contract aanbieden voor maximaal 8 jaar PSV. Dit betekend dat hij enkel weg kan wanneer er echt een grote club zich meld. Hiddink verteld in een artikel van het AD dat psv nog vele jaren plezier zal hebben van deze speler.

Ik denk dat hiddink geksscherend 8 jaar zei. Mij lijkt een verlening van 5 jaar meer reeël.. ook omdat ik nooit verwacht dat Gomes een contract van 8jaar tekent (of het moet een niet af te slaan aanbieding zijn, maar denk niet dat wij daar toe in staat zijn).

Ps. Stel PSV bied hem een contract aan, haal dan aub die Clausule weg of maak er gelijk 25miljoen van.. want in mijn ogen is hij dit echt waard, ondanks dat ik hier weinig geloof in heb!

[Dit bericht is veranderd door PSV-mania (op 29 december 2005 02:51:09).]
 Help mods!
Pool: 2834e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.455,0VoVo: 392e / 817e / 421eOpstelling: incompleet
brig.
Legende
Wallpaper v/d Maand, 3 opeenvolgende maanden; meer prijzen

Vak: West - J
Uploads: 186
Reg.: 12 juli 2001
Gepost op 29 december 2005 om 08:25:16.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

'Contract voor acht of negen jaar'
Hiddink wil levenslang voor Gomes

Door FRANS VAN DEN NIEUWENHOF EINDHOVEN - Wat Guus Hiddink betreft, blijft doelman Heurelho Gomes nog vele jaren bij PSV. De technisch directeur zou de Braziliaan het liefst een contract laten tekenen van acht of negen jaar.

Hiddink zei dat gisteren aan de vooravond van het thuisduel met FC Twente. „Hij is hier in Eindhoven heel snel geaard, haalt prestatief een hoog niveau en staat mede symbool voor de uitstraling van dit PSV. Het zou mooi zijn als we hem voor een periode van acht of negen jaar konden vastleggen.” De coach maakt daarbij het voorbehoud dat een dergelijk langlopend contract goede clausules moet bevatten over de voorwaarden waaronder Gomes (23) zou kunnen vertrekken naar een andere club. „Komt er echt een heel grote club voor hem, dan mag je hem niet tegenhouden.” De kans daarop lijkt op dit moment niet groot. Zolang hij geen vaste international is, komt Gomes niet in aanmerking voor een contract in Engeland. Italië en Spanje hebben slechts een gering aantal plaatsen te vergeven aan niet-EU-spelers. Het gebeurt hoogstzelden dat zo’n plek wordt ingeruimd voor een doelman. Al die overwegingen stemmen Hiddink optimistisch aangaande een langer verblijf van Gomes in Eindhoven. „Ik verwacht zeker dat hij ook volgend seizoen nog bij PSV speelt.” Zijn huidige contract loopt af in 2008. Pessimistischer Ten aanzien van Alex is Hiddink pessimistischer. „Maar we gaan zeker proberen om Chelsea ertoe te bewegen hem nog een jaar bij ons te laten spelen. Dit hebben we echter niet in eigen hand. Hij zou dus kunnen vertrekken.” Nadat hij eerder vrijwel de complete voorhoede (2004) en meer dan de helft van zijn middenveld (2005) zag verdwijnen, voorziet Hiddink voor komende zomer een ingrijpende renovatie van de verdediging. Als Alex vertrekt, houdt PSV weinig ’zekerheden’ over. Voor het centrum heeft hij dan Ooijer en Addo beschikbaar. Het contract van Addo loopt af en is nog niet verlengd. PSV beslist komende maand of hij mag blijven. Hiddink maakte gisteren duidelijk dat hij ontevreden is over de prestaties van Michael Reiziger. „Hij zal zich na de winterstop heel duidelijk aan moeten dienen, anders helpen we hem daarbij. Voor zichzelf moet hij zijn faam waar gaan maken.” Reiziger heeft een contract voor twee jaar, maar dat wordt komende zomer geëvalueerd. „Als één van beide partijen niet tevreden is, moeten we als grote mensen om de tafel gaan zitten”, sprak Hiddink veelbetekenend. Positief was hij over de ontwikkeling van Michael Lamey. „Die heeft zich goed herpakt voor de posities van links- en rechtsback. Dat is helemaal zijn eigen credit. Voorheen was hij vaak wankel, nu stabieler en bewuster van wat een wedstrijd vraagt.” Over de positie van Michael Ball bestaat onduidelijkheid. Hij was lang geblesseerd. En Theo Lucius is toch eerst en vooral een middenvelder. Al met al is de spoeling achterin dun. „Het is duidelijk dat de scouting van goede verdedigers onze prioriteit heeft”, zei Hiddink.
 Help mods!
Pool: 94e, SC Heerenveen-PSV MotM Sparta Rotterdam-PSV: SimonsBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
New Kid
Geselecteerd voor Oranje
3e Euro 2004 VoVo PSV Netwerk

Vak: West - K
Reg.: 17 januari 1999
Gepost op 29 december 2005 om 09:00:06.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Je mag tegenwoordig toch maar een contract van maximaal 5 jaar aanbieden? Dacht ik. Wie kent de regels beter?
 Help mods!
Pool: 2251e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.498,7VoVo: -Opstelling: incompleet
lindsaywilson
Legende

Reg.: 7 maart 2002
Gepost op 29 december 2005 om 09:02:51.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Leuk zon veer in de kont van Gomes maar natuurlijk niet erg reeel.....die vertrekt gewoon..na dit seizoen en anders het volgende seizoen....
 Help mods!
Pool: 784e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.456,9VoVo: -Opstelling: 3-5-2
brig.
Legende
Wallpaper v/d Maand, 3 opeenvolgende maanden; meer prijzen

Vak: West - J
Uploads: 186
Reg.: 12 juli 2001
Gepost op 29 december 2005 om 09:09:56.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

De kans is dus groot dat hij blijft!

„Komt er echt een heel grote club voor hem, dan mag je hem niet tegenhouden.” De kans daarop lijkt op dit moment niet groot. Zolang hij geen vaste international is, komt Gomes niet in aanmerking voor een contract in Engeland. Italië en Spanje hebben slechts een gering aantal plaatsen te vergeven aan niet-EU-spelers.
 Help mods!
Pool: 94e, SC Heerenveen-PSV MotM Sparta Rotterdam-PSV: SimonsBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Shrek
Bankzitter

Uit: Den Haag
Reg.: 5 april 2004
Gepost op 29 december 2005 om 10:32:03.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Er zijn in mijn ogen maar 2 absolute topclubs die geen absolute topkeeper hebben en dat zijn Barcelona maar die hebben wel het maximale aantal niet-eu spelers, dus dat is geen optie en Arsenal en daar krijgt hij voorlopig geen werkvergunning.
Ik denk dat er dus wel degelijk een kans is dat hij blijft.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 92 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk