PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Favoriete Opstellingen en verkoopbeleid
Heurelho da Silva Gomes
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 92 pagina's: « 1 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 ... 92 »

Poster
Topic: Heurelho da Silva Gomes 
kezman88
Legende

Uit: Sittard
Vak: -
Reg.: 27 november 2001
Gepost op 29 december 2005 om 10:47:57.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Shrek schreef:

Er zijn in mijn ogen maar 2 absolute topclubs die geen absolute topkeeper hebben en dat zijn Barcelona maar die hebben wel het maximale aantal niet-eu spelers, dus dat is geen optie en Arsenal en daar krijgt hij voorlopig geen werkvergunning.
Ik denk dat er dus wel degelijk een kans is dat hij blijft.

Hij heeft vorige week in VI ook aangegeven dat hij alleen weggaat als hij naar een grotere club dan PSV kan en hij schat PSV in als een top 8 club in Europa. Ik zie hem nog wel een paar jaartjes blijven.
 Help mods!
Pool: 2421e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Kokkie
Legende
Tweede en derde prijs Banner Battle

Uit: Veldhoven
Vak: Oost - X
Reg.: 9 februari 2000
Gepost op 29 december 2005 om 10:47:58.         MSN: jde_kok@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Prima optie om Gomes langer vast te leggen. Hij komt idd nog niet aan spelen toe bij een andere club vanwege de werkvergunning die daar nodig is.
 Help mods!
Pool: 2290e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Olai
Legende
Derde plek PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen

Uit: Almere
Uploads: 10
Reg.: 7 december 2001
Gepost op 29 december 2005 om 11:30:54.     MSN: olav@musicspot.nl  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dat zou natuurlijk prachtig zijn en in ieder geval een solide basis voor de komende jaren. Eigelijk moet het zo bij elke speler gaan, ook bij de andere topclubs.
 Help mods!
Pool: 2424e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
phoolie601
Vedette

Uit: Bladel
Vak: Oost - V
Reg.: 2 oktober 2000
Gepost op 29 december 2005 om 11:41:48.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Als vervanger voor Zoetebier volgt PSV zeer nadrukkelijk de verrichtingen van Bruno van Sao Paolo, die op zijn beurt op termijn Gomes moet doen vergeten.

Heb even liggen googlen: http://www.saopaulofc.net/english/1.asp?PLC_map_001_c=03.01.01# klik op de link en kijk onder keepers..
 Help mods!
Pool: 2346e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.418,4VoVo: -Opstelling: 4-4-2
9.Vennegoor of Hesselink
Legende

Uit: Drenthe
Reg.: 8 juni 2001
Gepost op 29 december 2005 om 12:29:57.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Mooi bericht dat PSV Gomes' contract wil verlengen, nu ook maar hopen dat Gomes wil bijtekenen!
 Help mods!
Pool: 22e, SC Heerenveen-PSV 1-2 (0-1)MotM Sparta Rotterdam-PSV: PerezBattle-rating: 1.488,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Sir Tinus
Internationale topspeler

Uit: Valkenswaard
Reg.: 15 april 2005
Gepost op 29 december 2005 om 12:32:47.     MSN: martijn_ossel@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Tjah met Gomes erbij is de kans op kampioenschap mijn inziens 30% groter. En zal PSV ook europees meer potten breken. Hiddink zou blijven en PSV krijgt betere uitstraling, en meer aantrekkingskracht. Dus.. klinkt eigenlijk best simpel

Hiddink vermelde ook dat voor Keepers niet veel betaald wordt dus dat als hij weggaat PSV ook niet veel geld zou vangen.

[Dit bericht is veranderd door Sir Tinus (op 29 december 2005 12:33:38).]
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.421,2VoVo: 889e / 29e / 872eOpstelling: incompleet
psvsupottie.com
Legende

Uit: Oss
Vak: Noord - NN
Reg.: 18 maart 2000
Gepost op 29 december 2005 om 13:20:38.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Een keeper als Gomes is gewoon goud waard voor PSV. Voor minder dan 10 mln moet PSV hem gewoon niet wegdoen, zou eeuwig zonde zijn.

Wel grappig dat op VI.nl staat dat Gomes één van de betere, zo niet beste keeper in de eredivisie is. Wat een understatement. Gomes is veruit de beste keeper in de eredivisie. Gomes is wereldtop, in Nederland lopen er enkel degelijke doelmannen a la Lodewijks en Boschker rond en enkele talenten a la Waterman en Stekelenburg. Echte topkeepers zijn er verder niet.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
KoningKone
Legende
Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007

Uit: Eindhoven
Vak: Noord - U
Reg.: 30 maart 2003
Gepost op 29 december 2005 om 14:05:02.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Van Beveren bleef 10 jaar bij PSV
Van Breukelen bleef 10 jaar bij PSV
Waterreus bleef 10 jaar bij PSV
Gomes....

Help mods!
Pool: 99e, SC Heerenveen-PSV 2-2 (0-1)MotM Sparta Rotterdam-PSV: LazovicBattle-rating: 1.472,0VoVo: 122e / 420e / 103eOpstelling: 5-3-2
VoH for President!
Vedette
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld

Uit: eersel
Vak: Noord - U
Reg.: 13 januari 2003
Gepost op 29 december 2005 om 14:09:15.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

ik denk dat het zo maar zou kunnen gaan gebeuren dat Gomes bij gaat tekenen, omdat Hiddink zoiets niet zomaar zegt..
 Help mods!
Pool: 2538e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.437,1VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Spaat
Internationale topspeler
Winnaar PSV Netwerk VoVo Relatief 2006/2007

Uit: Zijtaart
Vak: Oost - VV
Reg.: 24 april 2004
Gepost op 29 december 2005 om 14:20:53.     MSN: RonnyB_1979@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik kan er bijna alleen maar van dromen dat Gomes 8 jaar bijtekent!
 Help mods!
Pool: 1482e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.499,7VoVo: 1516e / 2e / 1935eOpstelling: -
nickymaster
Legende

Uit: Geldrop
Vak: Oost - X
Reg.: 23 juli 2003
Gepost op 29 december 2005 om 15:56:52.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

ik zou het ook geweldig vinden als hij bijtekent, maar dan komt het verhaal met de clausules weer naar boven. 8 jaar bijtekenen is mooi, maar dan zit je wel weer dat hij na 1 jaar gewoon voor door clausule weg kan, terwijl je hem anders zonder die clausule nog een jaar langer zou kunnen houden...
maargoed, positief bekijken, als hij bijtekent, komt het goed!

over die bruno(keeper van sao paulo waar hiddink mee gelinkt werd) dat is een beetje hetzelfde type als gomes denk ik zo
het postuur is hetzelfde lijkt me
gomes:
Lengte: 191 cm.
Gewicht: 83 kg.

bruno
Lengte: 191 cm.
Gewicht: 81 kg.

ach we zien het wel...
 Help mods!
Pool: 196e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.496,8VoVo: 1829e / 1968e / 1922eOpstelling: 4-3-3
Stofzuiger
Legende

Uit: Waalre
Reg.: 13 juni 2002
Gepost op 29 december 2005 om 16:12:22.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik vind dat Hiddink toch weer een prettig signaal afgeeft. Hij is ondanks zijn driedubbele functie volop bezig met de toekomst van PSV. Je zou haast geloven dat Hiddink zelf langer gaat blijven.

En voor wat betreft Gomes zou het natuurlijk fantastisch zijn als hij zo'n langdurige overeenkomst tekent. Deze keeper kan in de boeken als het schoolvoorbeeld van een doelman die punten pakt voor zijn team. Bovendien heeft Gomes een hoge amusementswaarde voor het publiek.
 Help mods!
Pool: 2466e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Juancho
Legende

Uit: Zwolle
Reg.: 26 april 2002
Gepost op 5 januari 2006 om 20:31:26.       MSN: jan_westerman@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Waarom zou gomes in godsnaam tot 2015 bij tekenen? Wat heeft dat voor nut voor hem zelf?

Max. nog 1 jaar en hij is klaar in nederland. Geen keeper kan aan hem tippen. Enigste waar hij zich nog verder kan ontwikkelen is in de CL.

Gomes zal ook wel inzien dat er niet al te veel vrije plekken zijn bij grote clubs, maar 8 jaar bijtekenen zie ik echt niet gebeuren. Hooguit 1 a 2 jaar. Hij gooit zn eigen glazen in als hij dat doet......
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.484,6VoVo: -Opstelling: incompleet
Fraas
International

Uit: Gulpen
Reg.: 28 augustus 2002
Gepost op 6 januari 2006 om 11:52:44.       MSN: fraas11@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Als hij niet bijtekend dan moet hij volgend jaar wel verkocht worden anders brengt hij niks meer op. Dus geef hem liever vandag dan morgne een verlengt contract
 Help mods!
Pool: 660e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.471,3VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Tjeerd09
Jeugdspeler

Uit: eindhoven
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 10 december 2005
Gepost op 7 januari 2006 om 14:34:29.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

gwoon late bijtekene voor 4 jaar en geen clausules in zijn contract das et beste voor psv en topclubs hebbe dan heus wel de cente om et contract af te kope voor een aardige prijs
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Juancho
Legende

Gepost op 16 januari 2006 om 23:59:16.       MSN: jan_westerman@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik weet niet of ik het al gedaan heb, maar ik neem al mijn negatieve woorden over gomes vanuit het begin terug.

Zelden zo'n geweldige keeper gezien. Dan praat ik niet alleen over psv maar over het algemene voetbalwereldje.

Gomes heeft alles wat een absolute topkeeper moet hebben. Als hij aan zijn traptechniek en meevoetballen blijft werken is hij over 2/3 jaar de beste keeper van europa, misschien wel de wereld.

Dat hij in de CL regelmatig uitblink ok, maar dat hij nu in nederland ook al de aandacht trekt baard me toch zorgen. Allereerste gaat het blijkbaar slecht met de ploeg en de clubs zullen meer en meer te horen krijgen over gomes.

Al blijf ik denken dat hij nog niet weggaat omdat geen enkele topclub op arsenal na een keeper nodig heeft.

Dan een vraag, wat heeft dida wat gomes niet heeft? Dida is een keeper van uitersten. Hij kan geweldige ballen pakken maar elke wedstrijd heeft hij wel een momentje van concentratieverlies. Hij heeft dan ook regelmatig ballen die hij moet pakken maar niet doet. Gomes daarintegen is zo constant als ik weet niet wat. Je betrapt hem zelden op een fatale fout en als het er 1 is komt het door zijn slechte meevoetballende kwaliteiten. Maar verder? Zelfden een keeper gezien die zoveel punten pakt voor zn club.

En daarbuiten is hij natuurlijk een geweldig mens voor de selectie, voor de club, voor de supporters en ook voor het nederlandse voetbal.

Kortom, diep, diep respect Gomi!!!
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.484,6VoVo: -Opstelling: incompleet
joske de psver
International

Uit: udenhout
Reg.: 8 mei 2005
Gepost op 17 januari 2006 om 09:13:56.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

gomes is zeker goed, dat komt omdat hij iets extras heeft wat nederlandse keepers niet hebben: hij plukt de ballen moeitteloos uit de hoeken. het hoge duiken en de lage ballen in de hoeken, gomes heeft ze bijna allemaal. ook het meevoetballen gaat steeds beter, zeker in vergelijking met vorig jaar.
het zou zeker jammer zijn als hij wordt verkocht, maar de grote kopen altijd van de iets kleinere. zo kan psv er weer een leuk bedrag voor vangen (6 miljoen voor een keeper is veel). daardoor kunnen we weer een paar andere spelers kopen (misschien bruno, zelfde caliber keeper).
het zou mooi zijn als hij zou blijven, maar we moeten wel reeel zijn.
 Help mods!
Pool: 54e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.585,4 (daag uit)VoVo: 350e / 557e / 397eOpstelling: 4-3-3
Piet de Visser Rode kaart: waarschuwing
International

Reg.: 10 april 2004
Gepost op 17 januari 2006 om 10:16:16.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Juancho schreef:

Kortom, diep, diep respect Gomi!!!

Ben blij dat je het zegt Juancho ...ben je ook nog steeds zo'n fan van wereldkeeper Lobont, je weet wel de 3e keeper van Ajax ???
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Anti-clubmensen
Vedette

Reg.: 4 maart 2000
Gepost op 17 januari 2006 om 12:52:31.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Piet de Visser schreef:

(...)

Ben blij dat je het zegt Juancho ...ben je ook nog steeds zo'n fan van wereldkeeper Lobont, je weet wel de 3e keeper van Ajax ???

Waarom zou dit niet kunnen? Lobont is nou eenmaal de beste keeper van Ajax, dat Blind dat niet ziet is een tweede.
 Help mods!
Pool: 2296e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.465,4VoVo: 376e / 1031e / 342eOpstelling: incompleet
Piet de Visser Rode kaart: waarschuwing
International

Reg.: 10 april 2004
Gepost op 17 januari 2006 om 16:49:28.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Onee tuurlijk, blind (en ook koeman) zien hem de iedere dag aan het werk dus die kunnen geen oordeel vellen over Lobont.
Juancho die Lobont wel is tijdens een samenvatting van Ajax heeft gezien kan dat veel beter

Als Lobont echt zo goed zou zijn als jij en Juancho vinden dan had hij echt wel gewoon in het doel gestaan bij ajax.

Het enige voorbeeld dat ik kan bedenken wanneer de reserve keeper stukken beter was dan de eerste keeper was in de tijd dat Waterreus bij PSV keepte terwijl Lodewijks op de bank moest zitten.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Juancho
Legende

Gepost op 17 januari 2006 om 17:48:49.       MSN: jan_westerman@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Piet de Visser schreef:

Juancho die Lobont wel is tijdens een samenvatting van Ajax heeft gezien kan dat veel beter
Pardon? Hoe durf jij dingen uit te spreken waar je geen hol vanaf weet? Ik heb ajax onder lobont juist extra vaak gezien. Veel live wedstrijden zelfs. Speciaal voor lobont ja....

quote:
Als Lobont echt zo goed zou zijn als jij en Juancho vinden dan had hij echt wel gewoon in het doel gestaan bij ajax.
Dat zijn altijd van die heerlijke uitspraken. Wat dat betreft zijn afellay en vayrynen minder dan culina omdat hij speelt?

Ik zou het nog 1x zeggen: het was destijds uitermate vreemd dat lobont na een topseizoen (zowel nationaal als CL) geslachtofferd werd door ene stekelenburg die 0,0 ervaring had maar oa door dhr v. basten een kans moest krijgen. Jongen uit de eigen school, je weet hoe dat gaat in amsterdam. Volstrekt onbegrijpelijke wissel. Zelfs vele ajaxsupporters die ik spreek vinden het onbegrijpelijk.

Lobont heeft alles wat een topkeeper moet hebben. Alleen mist hij net die paar extra centimeter ivm gomes.

Verder doen gomes en lobont niet veel voor elkaar onder. Beide hebben geweldige reflex, staan vol vertrouwen in de goal en pakken vele "onmogelijke ballen".
Lobont is coachend nog meer aanwezig dan gomes en kan ook beter voetballen. Gomes daarintegen is weer beter bij voorzetten.

Maar ik ga ze ook niet vergelijken, dat is onzin. Feit is wel dat ik lobont best graag zie komen als gomes vertrekt. Tis alleen moeilijk te beoordelen aangezien lobont lange tijd niet heeft gespeelt.
 Help mods!
Frank W
Administrator

Uit: veldhoven
Reg.: 10 juni 2005
Gepost op 17 januari 2006 om 18:11:03.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

On-topic graag. Hier gaat het over Gomes, discussiëren over eventuele vervangers kan in http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum9/1949-13.php

[Dit bericht is veranderd door Frank W (op 17 januari 2006 18:13:29).]
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.485,8VoVo: -Opstelling: -
ronny
Aanstormend talent

Uit: Eindhoven - Limbeek
Vak: Zuid - CC
Reg.: 8 augustus 2000
Gepost op 20 januari 2006 om 08:44:28.         Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Uit de telegraaf van vandaag:

„GOMES DOET NIETS ONDER VOOR DIDA”
Fenomeen onder de lat

EINDHOVEN, vrijdag
Een beetje voor zich uit filosoferend – zoals hij dat graag doet – kwam Guus Hiddink onlangs met de suggestie dat PSV het contract van doelman Gomes maar zo snel mogelijk met acht of negen jaar moest verlengen. Het bewijst de status die de Braziliaanse keeper bij de landskampioen geniet. Anderhalf jaar na zijn komst gaat het met de bal aan de voet nog steeds niet erg soepel, maar heeft Gomes met zijn reflexen in ijltempo naam gemaakt in het Europese voetbal. „Ik ken geen keeper die zo veel punten voor zijn ploeg pakt. Hij is gewoon een fenomeen”, is ploeggenoot André Ooijer laaiend enthousiast.

Het was veelbetekenend hoe afgelopen zondag meteen na de bijzonder moeizame overwinning van PSV op Sparta de routiniers André Ooijer en Phillip Cocu hun keeper opzochten. Beiden herkenden de knappe reflex van Gomes meteen na de openingsgoal als doorslaggevend voor het wedstrijdverloop.

„Ja, dat was een mooi moment. En een duidelijk signaal hoe hecht deze groep is. Of we nu winnen of verliezen, we zijn er voor elkaar”, aldus Gomes.

Het was niet voor het eerst in de moeizame periode die PSV doormaakt, dat Gomes een cruciale redding in huis had. Ooijer: „Ik zie het zo: eigenlijk keept Gomes dit seizoen net zo goed als in zijn eerste jaar. Maar omdat wij onze wedstrijden moeilijker winnen, vallen zijn prestaties meer op, omdat die vaker beslissend zijn.”

Gomes’ rapportcijfers zijn in ieder geval glanzend. In 41 van zijn 68 officiële duels voor PSV wist de Braziliaan de nul te houden, wat een doelman natuurlijk niet in zijn eentje doet, maar wat hij wel gedeeltelijk op eigen conto mag schrijven. Sowieso is Gomes de PSV-doelman met de beste gemiddelden in de eredivisie van de afgelopen 22 jaar (zie graphic).

„Zijn goede vorm is niet iets van de laatste weken. Na een korte aanloopperiode komen zijn kwaliteiten al sinds halverwege vorig seizoen helemaal tot uiting”, weet keeperstrainer Joop Hiele. „Hij staat goed op zijn voeten, is snel, zijn coordinatie is goed, net als zijn sprongkracht en reflexen. Maar heel belangrijk is ook, dat hij de rust in zijn lijf heeft om lang te blijven staan. Daardoor ook pakte hij tegen Sparta die belangrijke bal van Ricky van den Bergh, terwijl negen van de tien keepers in zo’n situatie snel gaan liggen of een bepaalde kant op gaan hangen.”

Gomes is zelf de eerste om de schouderklopjes te relativeren. „Ach, het is en blijft een teamprestatie. Als het alleen aan mij zou liggen, dan zou het iedere wedstrijd hooguit 0-0 worden. Het zijn mijn ploeggenoten die scoren en zorgen voor de winst en dan vind ik het mooi dat ik daar door mijn reddingen een steentje aan bij kan dragen.”

De kenmerkende stijl van Gomes spreekt tot de verbeelding bij vakbroeders. „Hij is een exceptioneel talent”, vindt oud-international Piet Schrijvers. „Als oud-doelman kan ik echt van hem genieten. En dan vooral van de enorme lef die hij toont. In het voetbal van tegenwoordig zijn er veel keepers die niet van hun lijn durven te komen, maar Gomes heerst echt in de lucht. En als het een keer is misgegaan, dan zie je de meeste keepers helemaal niet meer, maar Gomes komt bij de volgende bal gewoon weer. Daarmee dwingt een doelman respect af. Als ik vroeger lóóóós brulde, dan gingen sommige spitsen al aan de kant staan. Gomes heeft precies hetzelfde.”

„Eigenlijk is het een doelman uit onze tijd, ook wat betreft het voetballen, want een goed meevoetballende keeper wordt hij natuurlijk nooit. Maar er zijn nog maar zo weinig keepers die van die lijn durven komen. Neem bijvoorbeeld Maarten Stekelenburg van Ajax, die heeft er de sprongkracht en het figuur voor, maar doet het toch niet. Tegen Heerenveen en NEC kost dat Ajax tegendoelpunten. Ik durf te stellen dat Ajax met Gomes onder de lat momenteel beduidend meer punten had gehad en dat zeg ik niet om Stekelenburg af te kraken, want dat is absoluut een talent.”

De belangstelling van veel Europese topclubs heeft Gomes al gewekt. Hiele: „Ik denk dat het voor PSV een groot geluk is, dat Gomes niet het aantal interlands achter zijn naam heeft staan, waardoor hij bijvoorbeeld Engeland in zou kunnen. Terwijl hij als nietEU-speler sommige landen ook niet makkelijk binnenkomt. Maar die jongen is ook heel realistisch. Hij voelt zich op zijn gemak bij PSV en als er geen nog grotere club voor hem komt, dan blijft hij met veel plezier tien jaar hier, daar ben ik zeker van.”

Ondanks alles verkeert Gomes in onzekerheid of hij deze zomer met de ’Seleçao’ van de partij zal zijn op het WK. Hiele: „Hij heeft een beetje het nadeel dat hij in Nederland speelt en het bijna alleen van wedstrijden in de Champions League moet hebben om in beeld te komen, maar als ik bondscoach van Brazilië was zou ik hem zeker meenemen. Gomes is pas 24 en Brazilië kan met hem nog jaren vooruit. En natuurlijk is het een momentopname, maar in die vier Champions-Leaguewedstrijden tegen AC Milan deed hij echt niets onder voor Dida.”
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.470,4VoVo: -Opstelling: -
PSV&WEST HAM UTD-FAN
Legende
Runner-up PSV Netwerk VoVo 2006/2007 (derde plek Soccer Netwerk); meer prijzen

Uit: Helmond
Vak: Zuidwest - GG
Reg.: 19 juli 2003
Gepost op 20 januari 2006 om 10:52:32.         Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:

Hij voelt zich op zijn gemak bij PSV en als er geen nog grotere club voor hem komt, dan blijft hij met veel plezier tien jaar hier, daar ben ik zeker van.

En dan maar hopen dat er geen grotere club komt voor hem. Al gun ik het hem wel.
 Help mods!
Pool: 374e, SC Heerenveen-PSV 1-2 (0-1)MotM Sparta Rotterdam-PSV: BakkalBattle-rating: 1.890,5 (daag uit)VoVo: 16e / 155e / 31eOpstelling: 4-3-3
haaimethenk
Legende

Uit: Etten-Leur
Vak: West - JJ
Reg.: 24 december 2000
Gepost op 28 januari 2006 om 00:38:38.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Een goede keeper is ZOOO belangrijk voor een elftal. Ik heb het nooit zo echt gezien maar het is echt zo, nu Gomes zo staat te keepen. Hij sleept je elftal er een paar keer doorheen per seizoen, waardoor we dit jaar ook kampioen gaan worden. Ook Europees zeer belangrijk. Het is geen toeval dat we met hem in de goal zo vaak de nul houden.

Persoonlijk vind ik hem met Cocu de belangrijkste pion binnen dit PSV.

Maar een vertrek a.s. zomer is best reeel. We kunnen misschien dus nog maar een paar maanden genieten van hem.
Het zal sneller gaan dan je denkt.
 Help mods!
Pool: 1221e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.489,7VoVo: -Opstelling: incompleet

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 92 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk