PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Favoriete Opstellingen en verkoopbeleid
Heurelho da Silva Gomes
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 92 pagina's: « 1 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 ... 92 »

Poster
Topic: Heurelho da Silva Gomes 
Forza Kezman
Nationale topspeler

Uit: Almere/Flevoland
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 27 februari 2001
Gepost op 23 februari 2006 om 17:40:52.         MSN: yoyoeminem@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Giallorossi schreef:

Ik verwacht niet dat hij mee gaat naar het WK, laat staan dat hij daar keept. Hij is nu alleen bbij de selectie omdat er 2 keepers geblesseerd zijn en dan nog is hij geen eerste keus.

Maargoed, ik heb toch nog wel hoop dat hij bij PSV blijft.

Correctie, 3 keepers.
 Help mods!
Pool: 67e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.492,9VoVo: 2471e / 2109e / 2453eOpstelling: 4-4-2
Olai
Legende
Derde plek PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen

Uit: Almere
Vak: -
Uploads: 10
Reg.: 7 december 2001
Gepost op 24 februari 2006 om 00:38:42.     MSN: olav@musicspot.nl  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wat erger ik me dood aan die Braziliaanse bondscoach!

Ten eerste; zowel Gomes als Alex zijn twee spelers met ENORM veel kwaliteiten, die ze ook op het hoogste niveau bijna elke wedstrijd tentoonspreiden. Als ik dan tot mijn grote verbazing lees dat Gomes slechts 5e keeper is en Alex nooit geselecteerd wordt kan ik maar tot één conclusie komen: deze bondscoach selecteert alleen op de clubnaam.

Tot mijn verbazing zie ik de RESERVE-keeper van Inter, Cesar, er namelijk wel tussen staan. Waarom? Ik durf te stellen dat dat alleen komt omdat Cesar bij Inter keept en Gomes bij slechts PSV. En dat is geen calimero-gedrag.

En nu wat?

Ik denk dat dit zeer slecht is voor PSV. Brazilianen zijn vaak heel eergevoelig en dit lijkt me echt een prestige-kwestie. Ik durf namelijk ook nog te stellen dat als Gomes en Alex in het buitenland gaan ballen (laten we zeggen Chelsea en Milan) dat ze beiden wel normaliter bij de selectie zitten. Die spelers krijgen dit ook door en zien dat PSV dus niet echt gerespecteerd wordt door de Brazilianen.

Gevolg: ik zie beiden Brazilianen op korte termijn vertrekken. En dit vanwege het kortszichtige selectiebeleid van de bondscoach.

Kan ik nu stellen dat de huidige Braziliaanse bondscoach het een beetje vern**kt voor PSV?

Wat vind de media in Brazilie hier eigelijk van en wat is daar de publiekelijke opinie over deze, naar mijn mening, zeer kwalijke zaak.
 Help mods!
Pool: 2424e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
RIO
Legende
Chatoperator

Uit: Amsterdam|Shanghai
Reg.: 19 februari 2000
Gepost op 24 februari 2006 om 00:51:25.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Nee, de bondscoac verneukt het voor zichzelf, niet voor ons. De liefde tussen Gomes en PSV is aanwezig, heel simpel. En de Braziliaanse pers snapt er zelf ook niks van. Dida en Gomes zijn gelijkwaardig concludeerden ze al na de 4-kamp tussen Milan en PSV. De natuurlijke opvolger van Gomes is Dida, hij is zelfs te goed om op de bank te zitten. Als de bondscoach daar anders over denkt, tja... vraag maar aan Bassie...
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.323,6VoVo: -Opstelling: 4-3-3
johan derksen
Legende

Uit: Venlo
Reg.: 19 april 2001
Gepost op 24 februari 2006 om 00:56:14.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Naturaliseren die hap!

--------------Gomes--------------
Boulahrouz--Alex--Ooijer--Linksback
Bommel---------Davids---------Cocu
Kalou--------Nistelrooy-------Robben

Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
jpderksen Rode kaart: waarschuwing
Legende

Uit: Amsterdam
Reg.: 22 september 1999
Gepost op 24 februari 2006 om 01:11:21.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
johan derksen schreef:

Naturaliseren die hap!

--------------Gomes--------------
Boulahrouz--Alex--Ooijer--Linksback
Bommel---------Davids---------Cocu
Kalou--------Nistelrooy-------Robben

Ik zei dat ook al (voor de grap) bij de nieuws pagina. Maar hoe erg is Gomes Braziliaan :P

Hij heeft het ook erg naar ze zin, en vindt dat NL-ers erg tactisch spelen

En als je volgens de bondscoach van toegevoegde waarde bent, kan je volgens de wet versnelde naturalisatie aanvragen...

En toen ging de wekker, zal wel niet gebeuren...Jammer...
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.312,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Olai
Legende
Derde plek PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen

Uit: Almere
Uploads: 10
Reg.: 7 december 2001
Gepost op 24 februari 2006 om 01:20:26.     MSN: olav@musicspot.nl  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het zou ons wel wereldkampioen maken
 Help mods!
Pool: 2424e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
sweex
Internationale topspeler

Uit: Cork - Ireland
Uploads: 12
Reg.: 17 april 2005
Gepost op 24 februari 2006 om 10:56:02.         MSN: patrick_alferink@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Nou de bondscoach heeft logische redenen waarom hij niet voor Gomes kiest.

quote:
Het WK met Brazilië lijkt voorlopig nog heel ver weg voor PSV'er Heurelho da Silva Gomes. Bondscoach Carlos Alberto Parreira geeft in het vriendschappelijk duel met Rusland de voorkeur aan Rogerio Ceni voor een basisplaats. Gomes lijkt door deze keuze 5e doelman voor Brazilië.

De keuze voor Ceni is volgens Parreira een logischer: "Hij heeft meegedaan op een WK en heeft meer ervaring dan Gomes. Hij zit langer bij het nationale elftal en het is dan ook zeer waarschijnlijk dat hij zal starten", aldus de Braziliaanse bondscoach.

De doelman van PSV zal nog wel op de bank beginnen doordat Dida (AC Milan), Cesar (Internazionale) en Marcos (Palmeiras) hebben moeten afmelden door blessures.
Bron PSVZone.nl

[Dit bericht is veranderd door sweex (op 24 februari 2006 10:56:23).]
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.435,0VoVo: 549e / 497e / 582eOpstelling: incompleet
hoofddorp on tour
Vedette

Uit: hoofddorp
Vak: Oost - Y
Reg.: 17 maart 2004
Gepost op 24 februari 2006 om 11:06:30.       MSN: johnnybogaard@gmail.com    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

vind ik erg jammer voor gomes omdat hij oh zo graag naar het wk wilt gaan. maar ja wie ook niet he.
 Help mods!
Pool: 160e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.476,7VoVo: -Opstelling: incompleet
Juancho
Legende

Uit: Zwolle
Reg.: 26 april 2002
Gepost op 24 februari 2006 om 13:55:37.       MSN: jan_westerman@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Olai, normaal is Cesar gewoon basisspeler bij inter hoor. Toldo heeft slechts een zeer beperkt aantal wedstrijden gekeept omdat cesar geblesseerd was.

Opzich kan ik de keuze van de bondscoach wel begrijpen. Hij werkt al een tijdje met een vaste kern spelers die ook meer dan prima hebben gepresteerd. Tis jammer voor aankomende toppers als gomes en alex maar waarom zou hij dat beleid voor het WK moeten veranderen?

Hij doet het juist anders dan v. basten. Brazilie werkt met een vaste kern, v. basten haalt er vaak de meest vreemde namen bij waardoor er nooit een duidelijk beleid en vastigheid is.

Na het wk zullen een aantal spelers de kans krijgen, waaronder gomes en alex.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.484,6VoVo: -Opstelling: incompleet
Falch
Nationale topspeler

Uit: Maastricht
Reg.: 30 juni 2005
Gepost op 24 februari 2006 om 19:59:17.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Van de frontpage:

quote:
24/2/2006 - Gomes: Corinthians heeft interesse, afkoopsom 10 miljoen dollar (Gepost door RvN)
BRON: Noolhar
Tegenover het Braziliaanse persagentschap Lance heeft PSV doelman Gomes bevestigd dat Corinthians opnieuw interesse heeft getoond voor de doelman van PSV. Een jaar geleden was dat ook al het geval. Kia Joorabchian, president van de investeringsmaatschappij MSI, zit de laatste twee jaar achter Corinthians en investeerde al kapitalen in de club. Zo trok het onder andere de Argentijn Tevez aan. PSV Netwerk "20 dagen geleden hebben ze contact met mijn zaakwaarnemer opgenomen. Als Corinthians tot een akkoord komen met PSV zal ik gaan. Maar ik denk dat PSV me niet wil laten gaan. Ik heb nog een doorlopend contract voor nog twee seizoenen en een afkoopsom van 10 miljoen dollar." PSV Netwerk Gomes liet verder weten geen probleem te hebben om terug te keren naar Brazilie, maar in dat geval dan wel een clausule in zijn contract op te willen nemen dat hij na twee seizoenen terug zou kunnen keren in Europa.
10 miljoen vind ik eigenlijk best veel voor een keeper.
 Help mods!
Pool: 2940e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.487,9VoVo: 2164e / 1941e / 2227eOpstelling: 4-4-2
PSVBrother
Meervoudig international

Reg.: 19 juni 2005
Gepost op 24 februari 2006 om 20:13:50.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hij heeft het hier aardig naar zijn zin. Waarom terug gaan naar Brazilië? Hier speelt hij Champions League en kan hij zich nog meer in de kijken spelen.

Waarom Corithians als je later een Europese topclub kan hebben?
 Help mods!
Pool: 2926e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
DJX
Nationale topspeler

Uit: Eindhoven
Reg.: 11 augustus 2002
Gepost op 24 februari 2006 om 20:13:58.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Falch schreef:

Van de frontpage:

(...)

10 miljoen vind ik eigenlijk best veel voor een keeper.

Tis 10 miljoen dollar. Geen Euro.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Hoogstrate
Basisspeler

Uit: Berlicum
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 26 augustus 2002
Gepost op 24 februari 2006 om 20:18:18.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hoeveel euro is dat?
 Help mods!
Pool: 2489e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.464,8VoVo: -Opstelling: incompleet
GOED ZAT
Legende

Uit: Utreg/Veldhoven/Lommel
Vak: Oost - W
Reg.: 5 december 2002
Gepost op 24 februari 2006 om 20:20:23.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Vind het wel vaag dat hij geen probleem heeft om weg te gaan terwijl hij na 2 jaar weer naar europa wil. Zou hij het niet naar zn zin hebben hier ofzo?
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
johan derksen
Legende

Uit: Venlo
Reg.: 19 april 2001
Gepost op 24 februari 2006 om 20:24:41.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Hoogstrate schreef:

Hoeveel euro is dat?

Ongeveer 8,4 miljoen.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Administrator
Administrator

Reg.: 30 juni 2002
Gepost op 24 februari 2006 om 20:24:41.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de PSV Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
fc
Internationale topspeler

Reg.: 30 september 2002
Gepost op 24 februari 2006 om 20:26:40.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
GOED ZAT schreef:

Vind het wel vaag dat hij geen probleem heeft om weg te gaan terwijl hij na 2 jaar weer naar europa wil. Zou hij het niet naar zn zin hebben hier ofzo?

Hij heeft geen probleem om weg te gaan, omdat Corinthians een van de rijkste clubs ter wereld is en een topsalaris voor hem neer kan leggen.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Falch
Nationale topspeler

Uit: Maastricht
Reg.: 30 juni 2005
Gepost op 24 februari 2006 om 20:27:27.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
DJX schreef:

(...)

Tis 10 miljoen dollar. Geen Euro.

Ik zeg ook niet dat het dollars zijn. Blijft een hoop geld voor een keeper.
 Help mods!
Pool: 2940e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.487,9VoVo: 2164e / 1941e / 2227eOpstelling: 4-4-2
Brabantia Nostra
Nationale topspeler

Uit: Deurne
Vak: Noord - U
Reg.: 3 juni 2005
Gepost op 24 februari 2006 om 20:31:47.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

8,4 mlj is een boel, maar Gomes is op dit moment voor de club meer waard, Hij pakt gewoon punten en is na de Breuk de beste keeper die we gehad hebben.

En bovendien...waarom teruggaan naar Brazilië? Ik denk bv. dat AC Milan in hem wel de perfecte opvolger ziet van Dida bijvoorbeeld. In Europa is het voetbalklimaat stukken beter dan in Zuid-Amerika lijkt me.
 Help mods!
Pool: 469e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: 315e / 472e / 293eOpstelling: incompleet
PSVBrother
Meervoudig international

Reg.: 19 juni 2005
Gepost op 24 februari 2006 om 20:34:37.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Want is naar Corianthians gaan niet een grote stap terug? Qua voetbalcompetitie, spelers, infrastructuur, clubs, toernooien enzovoort.
 Help mods!
Pool: 2926e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
GOED ZAT
Legende

Uit: Utreg/Veldhoven/Lommel
Vak: Oost - W
Reg.: 5 december 2002
Gepost op 24 februari 2006 om 22:24:44.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
fc schreef:

(...)

Hij heeft geen probleem om weg te gaan, omdat Corinthians een van de rijkste clubs ter wereld is en een topsalaris voor hem neer kan leggen.

Voor het geld hoeft hij niet te gaan, dat kan hij bij milaan ofzo ook gaan verdienen en ik denk toch dat hij wel bij een dergelijke club terecht komt.
 Help mods!
Heesch
Nationale topspeler

Uit: Heesch
Vak: Noord - T
Reg.: 29 augustus 2005
Gepost op 24 februari 2006 om 23:05:47.     MSN: Vraag maar    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Beetje vaag dit bericht...Hij reageert in feite in dit bericht : 'als ik hier weg kan ben ik pleite!'. Maar ik heb nou niet bepaald het idee dat ie 't bij ons slecht naar zijn zin heeft? Ik weet niet wat ik van het bericht moet denken, want volgens mij is Gomes veel sympathieker als de botheid die je in dit bericht ziet...
 Help mods!
Pool: 3034e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.473,8VoVo: -Opstelling: incompleet
scroller
Meervoudig international

Reg.: 22 juli 2005
Gepost op 24 februari 2006 om 23:17:47.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Tussen de regels door lezend vertrekt hij het liefst naar Brazilie!!
En tja, ruim 8 miljoen euro !!!!
 Help mods!
Pool: 1700e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.493,9VoVo: -Opstelling: incompleet
Giallorossi
Legende
Buitengewoon lid
Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004

Vak: Oost - X
Reg.: 8 juni 2001
Gepost op 24 februari 2006 om 23:53:30.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Waarom gelooft iedereen gelijk dat hij het letterlijk zo gezegd zou hebben?

Zaakwaarnemers verdraaien uitspraken ook graag, net als journalisten.
 Help mods!
Pool: 2390e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.618,1 (daag uit)VoVo: 1528e / 1004e / 1455eOpstelling: 4-4-2
DJX
Nationale topspeler

Uit: Eindhoven
Reg.: 11 augustus 2002
Gepost op 25 februari 2006 om 10:48:55.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik geloof wel dat hij zelf ook denkt at zolang hij bij PSV speelt zijn selectie voor het nationale elftal ver weg blijft. Kan een reden zijn om te willen vertrekken?
 Help mods!

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 92 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk