PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Favoriete Opstellingen en verkoopbeleid
Heurelho da Silva Gomes
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 92 pagina's: « 1 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 ... 92 »

Poster
Topic: Heurelho da Silva Gomes 
Botigol
Internationale topspeler

Uit: het Brabantse land
Vak: Oost - W
Reg.: 30 december 2004
Gepost op 25 februari 2006 om 13:42:20.         Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Giallorossi schreef:

Waarom gelooft iedereen gelijk dat hij het letterlijk zo gezegd zou hebben?

Zaakwaarnemers verdraaien uitspraken ook graag, net als journalisten.

Inderdaad! Geloof er geen zak van dat hij dit daadwerkelijk zo gezegd heeft.
 Help mods!
Pool: 2803e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.676,9 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
abroad
Legende

Vak: -
Reg.: 29 juli 2003
Gepost op 25 februari 2006 om 17:59:52.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Botigol schreef:

(...)Inderdaad! Geloof er geen zak van dat hij dit daadwerkelijk zo gezegd heeft.

Voor 8-9m Euro moet PSV hem verkopen. Dat is een smak geld voor een keeper en hij zal in 2007 uberhaupt wel gaan
 Help mods!
Pool: 911e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Giallorossi
Legende
Buitengewoon lid
Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004

Vak: Oost - X
Reg.: 8 juni 2001
Gepost op 25 februari 2006 om 18:13:38.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Maar een keeper als Gomes krijg je niet snel meer. Spelers moet je altijd proberen te behouden en nogmaals, volgensmij heeft Gomesh et echt niet zo slecht als in de bericht staat geschreven.
 Help mods!
Pool: 2390e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.618,1 (daag uit)VoVo: 1528e / 1004e / 1455eOpstelling: 4-4-2
visjunior
Regelmatige invaller

Uit: eindhoven
Vak: Zuidoost - ZZ
Reg.: 22 juli 2004
Gepost op 25 februari 2006 om 18:48:36.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

conclusie: gomez is onbetaalbaar en moet een contract krijgen voor zijn leven!!!!

[Dit bericht is veranderd door visjunior (op 25 februari 2006 18:49:13).]
 Help mods!
Pool: 1668e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: 1919e / 2016e / 1813eOpstelling: 3-4-3
PSVBrother
Meervoudig international

Reg.: 19 juni 2005
Gepost op 25 februari 2006 om 18:49:29.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Staat ook op http://www.voetbal.nl dus het bericht lijkt me betrouwbaar.
 Help mods!
Pool: 2926e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
retro psv
Regelmatige invaller

Uit: Son
Vak: Oost - VV
Reg.: 4 augustus 2005
Gepost op 25 februari 2006 om 18:50:21.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

ik kan me niet indenken dat hij dat gezegd heeft,volgens mij heeft hij het wel naar zijn zin hier
 Help mods!
Pool: 106e, SC Heerenveen-PSV 0-2 (0-1)MotM Sparta Rotterdam-PSV: PerezBattle-rating: 1.492,5VoVo: 485e / 311e / 523eOpstelling: 4-3-3
johan derksen
Legende

Uit: Venlo
Reg.: 19 april 2001
Gepost op 25 februari 2006 om 19:55:11.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Volgens berichten in de Braziliaanse pers is de kans groot dat Gomes naar Corinthians gaat als PSV eruit vliegt tegen Lyon.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Gonzalez
Legende

Uit: Den Bosch
Vak: Noord - RR
Reg.: 1 april 2001
Gepost op 25 februari 2006 om 20:06:12.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Begin me onderhand wel af te vragen of ELKE speler van PSV een gelimiteerde afkoopsom heeft. Na Park en Lee vorig jaar hebben Farfan en Gomes dus nu ook al een gelimiteerde transfersom. Zo kan je dus nooit grote klappers maken zoals met Stam, RvN en Robben en misschien nog erger, je kan een transfer niet tegen houden.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.414,5VoVo: -Opstelling: incompleet
Juancho
Legende

Uit: Zwolle
Reg.: 26 april 2002
Gepost op 25 februari 2006 om 20:16:24.       MSN: jan_westerman@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
johan derksen schreef:

Volgens berichten in de Braziliaanse pers is de kans groot dat Gomes naar Corinthians gaat als PSV eruit vliegt tegen Lyon.

Als hij dat zo graag wil, prima. Laat hem dan ook maar gaan met een grote strik erop.

Maar even zonder gekheid, dit bericht valt toch niet serieus te nemen? Geef me eens 1 reden waarom hij terug zou gaan naar brazilie? Niet voor het sportieve en ook niet voor het geld.

Laatst in een interview gaf hij zelf aan enorm te zijn gegroeit sinds zijn komst naar europa. Nee, ga dat niveau lekkker weer omlaag schroeven.

Ik geloof er geen bal van!
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.484,6VoVo: -Opstelling: incompleet
Samba
International

Reg.: 15 februari 2005
Gepost op 25 februari 2006 om 21:15:14.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Tsja waarom naar dat miezerige clubje Corinthians waar niets te halen valt ...

quote:

In 2004 wint Carlos Tevez met Boca de Copa Sudamericana. In de zomer van 2004 leidt hij Argentinië naar een gouden medaille op de Olympische Spelen. Hij maakt 8(!) doelpunten in 6 wedstrijden en wordt hiermee topscorer van het toernooi. Carlos speelt voortreffelijk en de belangstelling van de grote clubs uit Europa neemt toe. Zo doet onder andere PSV meerdere pogingen Tevez naar Nederland te halen. Echter alle pogingen strandden. Ook Bayern Munchen en Juventus hengelen naar Tevez, maar Boca laat zijn ster niet gaan.

Op dinsdag 30 november wordt bekend gemaakt dat Carlos Tevez overstapt van Boca Juniors C.A. naar Corinthians. Corinthians betaald 20 miljoen euro voor de Argentijn. Een opvallende overstap, want een Argentijns talent vertrekt meestal richting Europa. De transfer is te verklaren, aangezien Corinthians sinds kort door Media Sports Investment werd overgenomen. Deze zeer kapitaalkrachtige sponsor stopt miljoenen in de club en wil met de komst van grote spelers successen gaan boeken met de club. Behalve Tevez worden onder andere Roger van Benfica, Carlos Alberto van Porto F.C. en Javier Mascherano van River Plate overgenomen.

De transfers van Corinthians, of beter gezegd van Media Sports Investment, pakken goed uit. Tevez heeft een groot aandeel in de vierde landstitel van Corinthians. Hij scoort in zijn 1e seizoen voor Corinthians 20 goals in 30 wedstrijden en moet alleen de oude genie Romario (Vasco de Gama, 22 goals) en Robson (Paysandu, 21 goals) voor zich dulden. Tevez sleept vier persoonlijke titels in de wacht. De Argentijnse aanvaller wordt door de Braziliaanse voetbalbond uitgeroepen tot beste speler van de nationale competitie in 2005. Bovendien lauwerde het toonaangevende voetbalblad Placar hem als beste aanvaller en beste speler in het algemeen. Vervolgens wordt hij ook nog verkozen tot de beste speler in Zuid-Amerika, de titel die hij voor het 3e(!) jaar achtereen krijgt uitgereikt. Daarmee is hij de eerste speler die 3 keer de titel weet te veroveren.
Dat Tevez de overstap naar Europa zal gaan maken de komende jaren staat zo goed als vast. Chelsea, Manchester United, Juventus en AC Milan volgen de spits nauw en Internazionale schijnt zelfs al een bod te hebben uitgebracht op de jonge Argentijn. Op dit moment is er volgens Tevez geen sprake van een transfer.’Met de landstitel en de persoonlijke prijzen op zak is alles nu anders. 'Ik voel me hier uitstekend en wil nu de Copa Libertadores winnen met Corinthians.'

Misschien omdat het MSI daar meerdere wereldtoppers naartoe haalt en er genoeg gewonnen wordt , zo zullen deze spelers ook naar grote Europese clubs kunnen wanneer ze maar willen ( en genoeg verdienen doen ze daar uiteraard ook niet ) .
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Ziggy
Internationale topspeler

Uit: Weert
Vak: Oost - Y
Uploads: 4
Reg.: 24 oktober 1999
Gepost op 25 februari 2006 om 23:40:30.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Beter lezen, jongens..... Gomes schrijft nergens dat hij WIL gaan. Hij ZAL gaan als de clubs akkoord zijn. Hij maakt het dus afhankelijk van wat PSV met hem wil. Een duidelijk en eerlijk antwoord van deze topper. Zowel in als buiten het veld.
 Help mods!
Pool: 245e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.497,4VoVo: -Opstelling: incompleet
Heesch
Nationale topspeler

Uit: Heesch
Vak: Noord - T
Reg.: 29 augustus 2005
Gepost op 26 februari 2006 om 20:15:21.     MSN: Vraag maar    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

´Gomes wil niet weg´
De laatste dagen verschijnen in diverse media de berichten dat Gomes weg zou willen bij PSV. PSV-Front kan echter bevestigen dat Gomes zeer zeker niet terug wil keren naar Brazilie, en het liefst nog een aantal jaren doorgaat bij PSV. Gomes wil slagen bij PSV om vervolgens over te stappen naar een Europese topclub. Het Braziliaanse Corinthians heeft interesse in Gomes, en willen met veel geld proberen Gomes over te halen naar Brazilie. Gomes zelf heeft daar echter geen oren naar, en gelukkig heeft hij een goede zaakwaarnemer aan zijn zijde, die niet voor het geld zal gaan onderhandelen. Gomes neemt momenteel een vernieuwd contract bij PSV in overweging. Hij kan bijtekenen tot 2010.

bron: 7ronaldo7 (jajaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik weet et)
 Help mods!
Pool: 3034e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.473,8VoVo: -Opstelling: incompleet
Makaveli
Legende

Uit: Utrecht
Reg.: 13 januari 1999
Gepost op 26 februari 2006 om 20:59:57.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
´Gomes wil niet weg´
bron: 7ronaldo7 (jajaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik weet et)
Shit, die is dus vertrokken.
Nee, ik denk dat Ziggy het bij het rechte eind heeft. Die gaat alleen weg als PSV dat zou willen maar daar is natuurlijk geen sprake van. Ik denk dat hij er nog een jaartje aan vast plakt bij ons.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.755,7 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
hoofddorp on tour
Vedette

Uit: hoofddorp
Vak: Oost - Y
Reg.: 17 maart 2004
Gepost op 27 februari 2006 om 23:26:47.       MSN: johnnybogaard@gmail.com    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Volgens Braziliaanse media heeft de Braziliaanse bondscoach Carlos Alberto Parreira duidelijkheid gegeven over de invulling van de keepers in de WK-selectie. Hij zou daarmee nog meer onrust rond de keepers willen voorkomen. Parreira wil met twee ervaren keepers en een jonge keeper naar het WK, de laatste met het oog op de toekomst. Dida en Marcos zijn de ervaren keepers, Júlio Cesar van Inter de jonge keeper. Indien of Dida of Marcos het WK om welke reden niet zal halen is Rogério Ceni de vervanger. Indien Júlio Cesar moet afhaken, komt PSV doelman Gomes in beeld.
PSV Netwerk
Voor Gomes zit er woensdag geen speeltijd in in de vriendschappelijke interland tegen Rusland. Rogério Ceni staat in de basis en zal volgens de bondscoach normaal gesproken het hele duel spelen.

nou als ik dit zo lees, dan is de kans erg klein voor een wk voor gomes.
 Help mods!
Pool: 160e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.476,7VoVo: -Opstelling: incompleet
Balinho
Legende

Uit: Eindhoven-Stratum-Kruidenbuurt
Vak: Oost - W
Reg.: 1 augustus 1999
Gepost op 28 februari 2006 om 09:25:19.         Lid van PSV Fans United   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Vervelend voor Gomie, niet ongunstig voor ons...
 Help mods!
Pool: 1858e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
R.J. Heintze
Legende
Zilver PSV Netwerk Cup Indoor 2006; meer prijzen

Uit: Huizen
Vak: Oost - V
Reg.: 31 mei 2003
Gepost op 28 februari 2006 om 11:43:25.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Als corinthias hem wil maakt het geen zak uit of hij inetrnational is, daarbij denk ik dat hij ook daarheen wil om dichter bij het braziliaans elftal te komen
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.486,3VoVo: -Opstelling: incompleet
phoolie601
Vedette

Uit: Bladel
Vak: Oost - V
Reg.: 2 oktober 2000
Gepost op 1 maart 2006 om 14:58:55.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Gomes wil in de Braziliaanse nationale ploeg en denkt in Brazilië zijn keeperstalenten beter te etaleren als hier... dat verwacht ik tenminste, kan geen andere reden bedenken...
 Help mods!
Pool: 2346e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.418,4VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Dutchglorie
Veelbelovend talent

Uit: Oosterhout
Uploads: 2
Reg.: 2 september 2004
Gepost op 1 maart 2006 om 15:02:37.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
phoolie601 schreef:

Gomes wil in de Braziliaanse nationale ploeg en denkt in Brazilië zijn keeperstalenten beter te etaleren als hier... dat verwacht ik tenminste, kan geen andere reden bedenken...

Salaris ligt stuk hoger daar
 Help mods!
Pool: 862e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: 1023e / 521e / 1223eOpstelling: 4-4-2
psv para siempre
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Den Haag
Reg.: 5 november 2004
Gepost op 1 maart 2006 om 15:28:17.         Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
phoolie601 schreef:

Volgens mij spelen bijna alle braziliaanse keepers in ..... europa, dus dat zal geen reden zijn. De bondscoach volgt hem al, maar vind andere keepers beter en daarom hoeft hij echt niet naar Brazilie terug!

en Gomes para siempre
 Help mods!
Pool: 1161e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.499,5VoVo: -Opstelling: 4-4-2
KakaMaster
Bankzitter

Uit: Den Haag
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 19 februari 2006
Gepost op 1 maart 2006 om 16:26:05.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dutchglorie schreef:

(...)

Salaris ligt stuk hoger daar

Bij Corinthias wel ja, de andere clubs in Brazilië niet.
 Help mods!
Pool: 3215e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Farfeasly
Internationale topspeler

Uit: Nuenen
Vak: Zuid - EE
Reg.: 3 september 2004
Gepost op 1 maart 2006 om 17:23:37.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Volgens mij zullen zijn kansen niet verhogen als 'ie naar Brazilie verhuist. Ik denk dat hij alleen wat meer ervaring zal moeten hebben. Althans, de bondscoach vindt dat een zeer belangrijk aspect. Waarom denk je dat Alex geen kans heeft gehad? Inderdaad, hij heeft nog niet genoeg ervaring, volgens de coach. En zo zit dat ook met Gomes. Als ie zich bij PSV gewoon goed atelleert, komt het allemaal goed en zal 'ie binnen een paar jaar bij een topclub spelen.
Ik vind het overigens, in het algemeen, dat alles tegenwoordig zo snel gaat met spelers. Ze spelen goed en willen dan meteen bij de selectie zitten voor het WK. Iemand als Gomes heeft nog wel 3/4 WK's te gaan, als het meezit. Geduld is een schone zaak....
 Help mods!
Pool: 2762e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.453,8VoVo: -Opstelling: incompleet
jempy Rode kaart: waarschuwing
Vedette

Uit: Zuid-Limburg
Vak: Zuid - B
Reg.: 28 januari 2004
Gepost op 1 maart 2006 om 17:54:47.     MSN: jempy22@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Alweer iemand met een clausule
 Help mods!
Pool: 377e, SC Heerenveen-PSV MotM Sparta Rotterdam-PSV: MarcellisBattle-rating: 1.475,8VoVo: -Opstelling: 4-3-3
jpderksen Rode kaart: waarschuwing
Legende

Uit: Amsterdam
Reg.: 22 september 1999
Gepost op 1 maart 2006 om 19:30:15.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wie moet ik nou geloven:

7R7:
quote:
De laatste dagen verschijnen in diverse media de berichten dat Gomes weg zou willen bij PSV. PSV-Front kan echter bevestigen dat Gomes zeer zeker niet terug wil keren naar Brazilie, en het liefst nog een aantal jaren doorgaat bij PSV. Gomes wil slagen bij PSV om vervolgens over te stappen naar een Europese topclub. Het Braziliaanse Corinthians heeft interesse in Gomes, en willen met veel geld proberen Gomes over te halen naar Brazilie. Gomes zelf heeft daar echter geen oren naar, en gelukkig heeft hij een goede zaakwaarnemer aan zijn zijde, die niet voor het geld zal gaan onderhandelen. Gomes neemt momenteel een vernieuwd contract bij PSV in overweging. Hij kan bijtekenen tot 2010.
of de VI:

quote:
Voetbal International vroeg de zaakwaarnemers van respectievelijk Gomes en Farfan over de toekomstplannen van de pupillen. Gomes zou voorlopig nog geen beslissing willen nemen over zijn toekomst. Hij zou daarmee willen wachten tot na het Champions league avontuur en de kampioensrace. Gomes kan zijn contract bij PSV verlengen, maar er is ook veel belangstelling voor hem waarbij Corinthians zeer concreet is.
[Dit bericht is veranderd door jpderksen (op 1 maart 2006 19:37:36).]
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.312,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Juancho
Legende

Uit: Zwolle
Reg.: 26 april 2002
Gepost op 1 maart 2006 om 19:40:12.       MSN: jan_westerman@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Als je een beetje logisch nadenkt zou je geen enkele reden kunnen verzinnen waarom gomes terug wil naar brazilie. Ja, alleen om persoonlijke redenen als heimwee of falen in europa. Maar van beide zaken is geen sprake volgens mij.

Gomes en alex komen na het WK bij de groep, let maar op. De bondscoach heeft al gezegd dat hij met de huidige vaste groep wil toewerken na het WK. Niet zo'n gekke gedachte natuurlijk.

Dida speelt bij milan, die ander bij inter. Dat is gewoon de pech van gomes. Normaal heeft brazilie een gebrek aan goede keepers en nu hebben ze 2 keepers bij topclubs en 2 grote talenten.

Zijn kans komt nog wel, net als die van alex. Daarvoor hoeft hij echt niet terug naar brazilie.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.484,6VoVo: -Opstelling: incompleet
Tobo
Internationale topspeler
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld

Uit: Eersel
Vak: Noord - U
Uploads: 5
Reg.: 17 september 2004
Gepost op 1 maart 2006 om 19:41:03.         MSN: tomskuh@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
jpderksen schreef:

Wie moet ik nou geloven:

7R7:
(...)

Pfff, wacht nou maar af tot iets definitief wordt. Beide bronnen zijn twijfelachtig, al geloof ik VI meer.
 Help mods!
Pool: 2766e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.475,0VoVo: 2089e / - / 1948eOpstelling: incompleet

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 92 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk