PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Favoriete Opstellingen en verkoopbeleid
Heurelho da Silva Gomes
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 92 pagina's: « 1 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 ... 92 »

Poster
Topic: Heurelho da Silva Gomes 
jpderksen Rode kaart: waarschuwing
Legende

Uit: Amsterdam
Vak: -
Reg.: 22 september 1999
Gepost op 1 maart 2006 om 19:43:09.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

-Goed klimaat
-(een van de) grootste club in Brazilie (zeker in potentie door het geld)
-Zeer goed salaris
-Kan zeer populair worden in eigen land (gebeurd sneller dan als hij in NL speelt...)
-Beter in beeld bij de bondscoach, die mist geen wedstrijd meer van hem...

[Dit bericht is veranderd door jpderksen (op 1 maart 2006 19:52:33).]
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.312,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Dutchglorie
Veelbelovend talent

Uit: Oosterhout
Uploads: 2
Reg.: 2 september 2004
Gepost op 1 maart 2006 om 19:46:19.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik begin toch te vrezen voor een vertrek van deze geweldenaar
 Help mods!
Pool: 862e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: 1023e / 521e / 1223eOpstelling: 4-4-2
Juancho
Legende

Uit: Zwolle
Reg.: 26 april 2002
Gepost op 1 maart 2006 om 23:32:03.       MSN: jan_westerman@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
jpderksen schreef:

-Goed klimaat
-(een van de) grootste club in Brazilie (zeker in potentie door het geld)
-Zeer goed salaris
-Kan zeer populair worden in eigen land (gebeurd sneller dan als hij in NL speelt...)
-Beter in beeld bij de bondscoach, die mist geen wedstrijd meer van hem...

Allemaal leuke argumenten maar die zorgen er in mijn ogen echt niet voor dat gomes terug wil.

Zoals ik al zei, gomes voelt zich hier prima, ondanks de winter. Straks begint het voorjaar weer en is gomes nog beter te genieten dan hij nu al is. Bovendien of hij nou naar engelans, italie of duitsland gaat keepen in de top, kwa waar zal het niks uitmaken. Zelfs spanje is koud vergeleken bij brazilie.

Bij psv zal hij ongetwijfeld 1 van de grootverdieners worden als hij bijtekend. Reken maar dat hij daar met 2 vingers in de neus rond van kan komen.

Brazilie is niet het land om je in de kijker te spelen. Dat is spelen op CL en als het even kan in een topcompetitie. Psv staat bekend als club die dat soort spelers afleverd. Gomes zal absoluut aan de beurt komen. Een vertrek naar brazilie verkleint zijn kansen alleen maar om aan de bak te kunnen bij een topclub uit europa.

Ik geloof er dan ook 3x helemaal niks van dat gomes graag terug wil als psv eruit komt met die braziliaanse club. Ik kan geen 1 enkele reden verzinnen buiten heimwee etc. om.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.484,6VoVo: -Opstelling: incompleet
Stofzuiger
Legende

Uit: Waalre
Reg.: 13 juni 2002
Gepost op 2 maart 2006 om 00:04:54.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Gomes' grootste voorbeeld is Dida, en die heeft vooral faam gemaakt in Europa bij AC Milan. Dida heeft bovendien juist door zijn Europese avontuur een onaantastbare plek als eerste keeper van het Braziliaanse elftal veroverd.

Ik denk dat Gomes dezelfde weg wil bewandelen. Corinthians brengt hem wel dichter bij het nationale elftal, maar verder weg van wereldroem. Hij zal ook best naar zijn vaderland terug verlangen. Maar gezien zijn grappen en grollen bij PSV zal die heimwee wel meevallen.
 Help mods!
Pool: 2466e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Makaveli
Legende

Uit: Utrecht
Reg.: 13 januari 1999
Gepost op 2 maart 2006 om 13:10:03.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ik geloof er dan ook 3x helemaal niks van dat gomes graag terug wil als psv eruit komt met die braziliaanse club.
Ik hoop van harte dat je gelijk hebt. Maar berichten van zijn zaakwaarnemer als zou hij eerst de CL wedstrijd af willen wachten vind ik niet positief. Dat betekent dat er toch een bepaalde vorm van twijfel is anders had hij nu gelijk al gezegd dat hij in Europa wil blijven. Ik zou het echt ontzettend jammer vinden als hij zou vertrekken. Naast een wereldkeeper vind ik het ook een top persoon.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.755,7 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Juancho
Legende

Uit: Zwolle
Reg.: 26 april 2002
Gepost op 2 maart 2006 om 13:50:49.       MSN: jan_westerman@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zaakwaarnemer, precies, daar heb je het al....

Gomes heeft nooit zelf gezegd dat hij terug wil als psv hem laat gaan. Enigste wat die jongen zegt is dat hij het hier geweldig naar zn zin heeft. Dat straalt hij ook elke dag uit.

dan maak je mij niet wijs dat hij een stap terug wil zetten in zijn carriere puur alleen om het geld. Zo is gomes volgens mij helemaal niet.

Dida wordt ouder en is niet meer zo onomstreden als eerder. Er zijn keepers op komst in brazilie: cesar en zeker ook gomes.

Na het wk zal gomes ongetwijfeld de kans krijgen, dan verklaar ik hem 100% voor gek als hij terug gaat naar zn vaderland.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.484,6VoVo: -Opstelling: incompleet
pelon
Nationale topspeler

Uit: Eindhoven
Vak: Oost - Y
Reg.: 17 maart 2003
Gepost op 3 maart 2006 om 08:03:06.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

3/3/2006 - Corinthians meldt zich officieel voor Gomes
(Gepost door RvN)

De Telegraaf meldt dat het Braziliaanse Corinthians zich inderdaad officieel gemeld heeft bij PSV voor Gomes. Geheel in lijn met de berichtgeving die PSV Netwerk eerder uit Brazilie haalde, meldt de krant dat PSV de contacten heeft opgeschort tot na het duel tegen Olympique Lyon. Volgens de krant heeft Gomes een gelimiteerde transfersom van 9 miljoen euro.
 Help mods!
Pool: 2563e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.498,4VoVo: -Opstelling: 4-3-3
mj
Nationale topspeler

Uit: Nijmegen
Vak: Noord - PR
Reg.: 20 januari 2001
Gepost op 3 maart 2006 om 08:36:12.       MSN: mjnunen@hotmail.nl    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

GOMES moet blijven!
 Help mods!
Pool: 946e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.634,6 (daag uit)VoVo: 754e / 350e / 785eOpstelling: 4-4-2
Heesch
Nationale topspeler

Uit: Heesch
Vak: Noord - T
Reg.: 29 augustus 2005
Gepost op 3 maart 2006 om 08:55:24.     MSN: Vraag maar    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Kunnen we eigenlijk iets doen als ze 9 miljoen bieden? Want dan is de beslissing aan Gomes denk ik...
 Help mods!
Pool: 3034e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.473,8VoVo: -Opstelling: incompleet
Suurkip
Legende
Winnaar Fair Play Cup PSV Netwerk Cup Indoor 2006

Uit: Maarheeze!
Vak: West - H
Reg.: 16 oktober 2002
Gepost op 3 maart 2006 om 09:09:28.     MSN: suurkipsv@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

9 miljoen voor een keeper, voor een club als PSV is dat onwijs veel, niet vee keepers zo zoveel waard!

Het is aan Gomes of hij wil lbijven, zoja mooi hebben wij nog een topkeeper, zonee hebben wij makkelijk geld verdient..
 Help mods!
Pool: 2510e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: 1202e / 937e / 1248eOpstelling: 4-3-3
pelon
Nationale topspeler

Uit: Eindhoven
Vak: Oost - Y
Reg.: 17 maart 2003
Gepost op 3 maart 2006 om 09:22:00.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Suurkip schreef:

9 miljoen voor een keeper, voor een club als PSV is dat onwijs veel, niet vee keepers zo zoveel waard!

Het is aan Gomes of hij wil lbijven, zoja mooi hebben wij nog een topkeeper, zonee hebben wij makkelijk geld verdient..

Hebben we misschien wel makkelijk geld verdient, maar een Gomes is goud waard voor PSV. Ik denk dat je zijn waarde in de competitie niet moet onderschatten.

En PSV krijgt dan meer en meer het imago van een club die te pas en te onpas maar even leeggeroofd kan worden. Het feit dat Gomes terug zal gaan naar Brazilie om zich daar meer in de picture te spelen dan bij PSV dat in de CL speelt

Lijkt me nou ook niet echt positieve reclame voor onze club....
 Help mods!
Pool: 2563e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.498,4VoVo: -Opstelling: 4-3-3
belu
Basisspeler

Uit: veldhoven
Vak: Oost - VV
Reg.: 12 juli 2005
Gepost op 3 maart 2006 om 09:34:17.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Er zijn op dit moment maar heel weinig (misschien wel geen)keepers waarvoor een club 9 miljoen op tafel zou willen leggen.Dus in dat licht zou ik willen zeggen,laten gaan.Het zal een gemis zijn.Maar dat had ik ook bij het vertrek van,van Beveren en van Breukelen.Misschien kunnen we dan voor de helft wel Dida overnemen.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.480,4VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Ranzige Ridder
Internationale topspeler
Derde plek PSV Quiz 2005/2006

Uit: Breda
Vak: West - K
Reg.: 17 februari 2004
Gepost op 3 maart 2006 om 09:41:45.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Vergeet niet dat er van die 9 miljoen dan wel 2 keepers aangetrokken zouden moeten worden, of zou Zoetebier dan nu wel willen blijven als Gomes gaat?
 Help mods!
Pool: 835e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 2.022,4 (daag uit)VoVo: 745e / 321e / 774eOpstelling: 4-4-2
ibi
Veelbelovend talent

Reg.: 29 augustus 2005
Gepost op 3 maart 2006 om 09:48:46.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zoetebier kunnen we eenvoudig vervangen door Vonk, zoals vorige week al werd geopperd.
Vonk is echter wat mij betreft niet geschikt als eerste keeper en zeker geen volwaardige vervanger van Gomes. Maar volgens mij moet het voor 9 miljoen wel mogelijk zijn een goede vervanger aan te trekken.
Of we halen Ten Rouwelaar terug........
 Help mods!
Pool: 923e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Chateau
Nationale topspeler

Uit: Utrecht
Vak: Oost - V
Reg.: 29 februari 2000
Gepost op 3 maart 2006 om 09:50:06.           Lid van PSV Fans United   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Pfff... alsjeblieft laat Gomes niet vertrekken! Een geweldige kerel, een zeldzaam goede doelman en fantastisch voor de uitstraling van PSV!
Ik wordt een beetje doemdenkerig van al de berichten van de laatste weken...
Ik moet er toch niet aan denken dat dadelijk Hiddink vertrekt, Cocu dan ook weg is, net als Ooijer. En dan ook nog Gomes en wie weet Farfan en Alex ook.
IK WIL ER NIET AAN DENKEN
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM Sparta Rotterdam-PSV: SimonsBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
jaapaap
Talentje

Reg.: 11 juli 2003
Gepost op 3 maart 2006 om 10:22:24.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb gisteren van een journalsit vernomen dat Gomes waarschijnlijk echt weggaat! Wat een *** zooi! Wordt een lekker weekend! Gomes weg, Hiddink weg, Cocu weg, Ooijer weg, Farfan weg......
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.467,4VoVo: -Opstelling: incompleet
Legende

Gepost op 3 maart 2006 om 10:30:26.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik begrijp het echt niet 7R7, zegt toch heel duidelijk op zn website:

7R7:
quote:
De laatste dagen verschijnen in diverse media de berichten dat Gomes weg zou willen bij PSV. PSV-Front kan echter bevestigen dat Gomes zeer zeker niet terug wil keren naar Brazilie, en het liefst nog een aantal jaren doorgaat bij PSV. Gomes wil slagen bij PSV om vervolgens over te stappen naar een Europese topclub. Het Braziliaanse Corinthians heeft interesse in Gomes, en willen met veel geld proberen Gomes over te halen naar Brazilie. Gomes zelf heeft daar echter geen oren naar, en gelukkig heeft hij een goede zaakwaarnemer aan zijn zijde, die niet voor het geld zal gaan onderhandelen. Gomes neemt momenteel een vernieuwd contract bij PSV in overweging. Hij kan bijtekenen tot 2010.
Als Gomes dat met zo veel duidelijk zegt dat hij niet naar Brazilie wilt, dan heeft het toch helemaal geen zin dat Corinthians contact met hem opneemt...

Of snap ik 7R7 niet
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.312,0VoVo: -Opstelling: incompleet
sandervannetup
Internationale topspeler

Uit: Nederweert
Vak: Noord - U
Reg.: 17 februari 2003
Gepost op 3 maart 2006 om 10:37:54.     MSN: ja    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het leuke aan dit topic is dat de 1e twee pagina's nogal negatief zijn en nu niemand wil dat Gomes gaat, wat in 1,5 jaar tijd kan veranderen he
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
latinclubePSV
Nationale topspeler

Uit: Rotterdam
Reg.: 2 augustus 2005
Gepost op 3 maart 2006 om 10:49:38.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Veel onrustige leden op het forum.
Ook mij overvalt het onrustige gevoel nu.
Er dreigt een horror scenario voor de PSV fans.
Als er één vertrekt, volgen er volgens mij veel meer.
Het ergste is als Hiddink vertrekt en daar ziet het nu naar uit.
Wat doet Cocu, Ooijer, Farfan, Gomes, enz.
Eén ding hoop ik dan wel: Als Cocu vertrekt dat hij niet bij Ajax`tekent.
Die lijken mij in staat om Cocu te benaderen want die hebben van PSV afgekeken hoe een team op te bouwen.
Ik hoop verschrikkelijk ongelijk te hebben: maar ben bang dat Ajax volgend jaar de dienst uitmaakt. Hoe hard kan het gaan!
 Help mods!
Pool: 2988e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Boca J.
Legende
Lid van verdienste

Uploads: 4
Reg.: 29 september 2002
Gepost op 3 maart 2006 om 11:04:11.       Lid van PSV Fans United   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wat een drama weer, het komt eens in de zoveel tijd voorbij. Nou ik blijf gewoon rustig en heb het volste vertrouwen in mijn club. Zo gaat het al 20 jaar en het zal nooit anders gaan. Geen enkele speler is onmisbaar, als we iets geleerd hebben in die tijd is dat het wel.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.499,5VoVo: -Opstelling: -
Helmond groet PSV
Nationale topspeler

Uit: Hellmond
Vak: Oost - X
Reg.: 4 augustus 2005
Gepost op 3 maart 2006 om 11:04:47.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
latinclubePSV schreef:

Eén ding hoop ik dan wel: Als Cocu vertrekt dat hij niet bij Ajax`tekent.

Cocu vertrekt niet bij PSV Cocu stopt dan als voetballer en krijgt een andere functie bij PSV.
Cocu naar Ajax nooit.
 Help mods!
Pool: 1068e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.386,2VoVo: 2365e / - / 1978eOpstelling: 3-4-3
Legende

Gepost op 3 maart 2006 om 11:12:57.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Van VI.nl

quote:
Gomes liet eerder weten vereerd te zijn met de interesse van Corinthians. De goalie wees een terugkeer naar Brazilië ook niet van de hand. 'Als Corinthians tot een akkoord komen met PSV zal ik gaan', vertelde hij tegenover Lancepress. 'Maar ik denk dat PSV me niet wil laten gaan. Ik heb nog een doorlopend contract voor nog twee seizoenen en een afkoopsom van tien miljoen dollar.'
Die 7R7 heeft toch duidelijk met een andere Gomes gesproken
 Help mods!
latinclubePSV
Nationale topspeler

Uit: Rotterdam
Reg.: 2 augustus 2005
Gepost op 3 maart 2006 om 11:44:46.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Helmond groet PSV schreef:

(...)

Cocu vertrekt niet bij PSV Cocu stopt dan als voetballer en krijgt een andere functie bij PSV.
Cocu naar Ajax nooit.

Ik weet niet of dit zo is. Ik dacht dat Cocu gezegd had: Ik blijf nog een jaar voetballen maar ik weet niet of dit bij PSV zal zijn.
Dus nogmaals: Als hij vertrekt hoop ik niet dat hij naar Aja[z] gaat.
 Help mods!
Pool: 2988e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
jempy Rode kaart: waarschuwing
Vedette

Uit: Zuid-Limburg
Vak: Zuid - B
Reg.: 28 januari 2004
Gepost op 3 maart 2006 om 11:57:39.     MSN: jempy22@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Snap het niet helemaal als die terug zou keren naar Brazilie,oke het geld zal veel meer zijn dan dat die hier krijgt...maar de aandacht die in je europa krijgt is veel meer als in Brazilie!

Hoop dat Gomes ook zo denkt en dus bij Psv blijft!
 Help mods!
Pool: 377e, SC Heerenveen-PSV MotM Sparta Rotterdam-PSV: MarcellisBattle-rating: 1.475,8VoVo: -Opstelling: 4-3-3
lindsaywilson
Legende

Reg.: 7 maart 2002
Gepost op 3 maart 2006 om 11:59:31.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

die latinclubepsv probeert in ieder geval wel over te komen als PSV'er...jammer dat in elke post het woord ajax terugkomt...
 Help mods!
Pool: 784e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.456,9VoVo: -Opstelling: 3-5-2

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 92 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk