PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Favoriete Opstellingen en verkoopbeleid
Heurelho da Silva Gomes
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 92 pagina's: « 1 ... 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 ... 92 »

Poster
Topic: Heurelho da Silva Gomes 
jempy Rode kaart: waarschuwing
Vedette

Uit: Zuid-Limburg
Vak: Zuid - B
Reg.: 28 januari 2004
Gepost op 3 maart 2006 om 12:03:36.     MSN: jempy22@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
lindsaywilson schreef:

die latinclubepsv probeert in ieder geval wel over te komen als PSV'er...jammer dat in elke post het woord ajax terugkomt...

Zou misschien ook zijn paniek topic verklaren
 Help mods!
Pool: 377e, SC Heerenveen-PSV MotM Sparta Rotterdam-PSV: MarcellisBattle-rating: 1.475,8VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Helmond groet PSV
Nationale topspeler

Uit: Hellmond
Vak: Oost - X
Reg.: 4 augustus 2005
Gepost op 3 maart 2006 om 12:04:56.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
latinclubePSV schreef:

(...)

Ik weet niet of dit zo is. Ik dacht dat Cocu gezegd had: Ik blijf nog een jaar voetballen maar ik weet niet of dit bij PSV zal zijn.
Dus nogmaals: Als hij vertrekt hoop ik niet dat hij naar Aja[z] gaat.

Dan heb jij een andere Cocu dat horen zeggen. Ik weet wel dat iedereen die ajax een warm hart toe draagt graag zou zien dat COcu naar 020 zou gaan (NOS, Talpa, RTL5) (piep piep) haha maar Cocu is geen Stam en Cocu is een PSVer, Dus hij gaat door bij PSV of hij stopt met voetbal!

Dat is zijn verklaring geweest, in de winterstop in het ED.
 Help mods!
Pool: 1068e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.386,2VoVo: 2365e / - / 1978eOpstelling: 3-4-3
Langeman
International

Reg.: 25 september 2003
Gepost op 3 maart 2006 om 12:07:26.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
jpderksen schreef:

Van VI.nl

(...)

Die 7R7 heeft toch duidelijk met een andere Gomes gesproken

Nou... 7R7 zit er weleens naast maar die snor van VI vertrouw ik helemaal voor gene meter!
 Help mods!
Pool: 2624e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Juancho
Legende

Uit: Zwolle
Vak: -
Reg.: 26 april 2002
Gepost op 3 maart 2006 om 12:16:10.       MSN: jan_westerman@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik snap het niet. psv kan gomes vragen of hij interesse heeft. Als hij een beetje verstand heeft zegt hij nee, kapt psv de onderhandelingen en is alles weer rustig.

Ik zou het een zware teleurstelling vinden en een bijzondere laffe keuze van gomes als hij psv verlaat voor een club uit brazilie.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.484,6VoVo: -Opstelling: incompleet
farfan II
Nationale topspeler

Uit: Leidschendam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 12 januari 2005
Gepost op 3 maart 2006 om 12:22:44.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

corinthians is een van de grootste topclubs daar in brazilie, en als hij daarheen gaat worden zijn kansen als international veel groter dan hier. bovendien kan hij natuurlijk heimwee hebben naar zijn land. Hij heeft hier voor psv alles gegeven wat hij maar had dus ga hem aub niet zitte afkrake voor verrader en al die shit. GIGA GOMES!
 Help mods!
Pool: 38e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Helmond groet PSV
Nationale topspeler

Uit: Hellmond
Reg.: 4 augustus 2005
Gepost op 3 maart 2006 om 12:25:42.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Langeman schreef:

(...)

Nou... 7R7 zit er weleens naast maar die snor van VI vertrouw ik helemaal voor gene meter!

Hoezo zit hij ernaast, heb jij het zelf van Gomes gehoord.

Ik vind dat iedereen met zijn uitspraken voorzichtig moet zijn want die snor van de VI legt de spelers ook vaak wat in de mond.

Gomes zal nooit concrete uitspraken hebben gedaan dat geloof ik niet

Voetballers zeggen toch altijd hetzelfde

Ik heb het naar mijn zin bij ..... en ik ben zeer vereerd met de interesse van .....

Het is maar hoe je het opschrijft.

Goed werk 7R7, keep it up.
 Help mods!
Pool: 1068e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.386,2VoVo: 2365e / - / 1978eOpstelling: 3-4-3
jpderksen Rode kaart: waarschuwing
Legende

Uit: Amsterdam
Reg.: 22 september 1999
Gepost op 3 maart 2006 om 12:34:46.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

*
On topic ! Het gaat hier over Gomes en niet over 7r7.

[Dit bericht is veranderd door Bas B (op 3 maart 2006 14:32:27).]
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.312,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Delerium04
Nationale topspeler

Uit: Heinkenszand
Reg.: 30 juni 2005
Gepost op 3 maart 2006 om 13:08:57.       MSN: denniz_h84@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Bovendien moet PSV eens iets sterker de touwtjes in de handen nemen. Als Gomes zegt dat hij zelf denkt dat hij gewoon bij PSV blijft, maar het alsnog niet zeker is, dan betekend dat voor PSV dat ze als ze er moeite voor doen, hem gewoon kunnen behouden hoor.

Ik word alleen zo ziek van het bestuur. Ik wil eens duidelijkheden krijgen voor volgend seizoen. Alsnog is er niets zeker.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
PSV_Epe
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Epe
Reg.: 9 februari 2004
Gepost op 3 maart 2006 om 13:35:56.         Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Delerium04 schreef:

Bovendien moet PSV eens iets sterker de touwtjes in de handen nemen. Als Gomes zegt dat hij zelf denkt dat hij gewoon bij PSV blijft, maar het alsnog niet zeker is, dan betekend dat voor PSV dat ze als ze er moeite voor doen, hem gewoon kunnen behouden hoor.

Ik word alleen zo ziek van het bestuur. Ik wil eens duidelijkheden krijgen voor volgend seizoen. Alsnog is er niets zeker.

Vergeet niet dat in de organsiatie van PSV, Hiddink de touwtjes in handen heeft en niet Westerhof of Ribbers. Hiddink koopt en verkoopt spelers, bepaald het gehele technische bel;eid. Dus dat er voor volgend jaar nog geen spelers zijn gehaaldis niet de schuld van het bestuur.het enig e wat je het bestuur kan verwijten is dat ze Hiddink teveel tijd geven. Ze moeten voor het einde van deze maand garanties hebben of iig duidelijkheid.
 Help mods!
Pool: 1479e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.490,9VoVo: -Opstelling: incompleet
frico
Vedette

Uit: Woerden
Reg.: 23 juli 2002
Gepost op 3 maart 2006 om 17:50:24.       MSN: frico_rmc@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Helmond groet PSV schreef:

(...)

Dan heb jij een andere Cocu dat horen zeggen. Ik weet wel dat iedereen die ajax een warm hart toe draagt graag zou zien dat COcu naar 020 zou gaan (NOS, Talpa, RTL5) (piep piep) haha maar Cocu is geen Stam en Cocu is een PSVer, Dus hij gaat door bij PSV of hij stopt met voetbal!

Cocu heeft idd laten weten dat als hij niet doorgaat bij PSV dat hij nog een jaar ergens anders gaat voetballen. Dit vertelde hij na de winterstop.

On-Topic:
Laat PSV nu eens de touwtjes in handen nemen en in ieder geval proberen de woorden waar te maken. Farfan en Gomes dus langer proberen te houden (kan je gelijk af stappen van die clausules of nog een keer verhogen. Maar aan de andere kant 9 miljoen voor een keeper van een Nederlandse club pffffffff zal je in ieder geval niet vaak meer zien.

Begint een aardige serie te worden; per seizoen een half 11-tal weg

[Dit bericht is veranderd door frico (op 3 maart 2006 17:51:22).]
 Help mods!
Pool: 1316e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.487,9VoVo: -Opstelling: 4-3-3
heesche boer
Regelmatige invaller

Uit: heesch
Vak: Oost - W
Reg.: 21 februari 2006
Gepost op 3 maart 2006 om 18:41:00.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

gomes heeft psv nu al twee jaar vele punten bezorgt, geef hem een goed contract want dat heeft hij wel verdiend. er zijn maar weinig keepers die je haalt en dat na zullen doen.
 Help mods!
Pool: 1248e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.426,4VoVo: -Opstelling: incompleet
Makaveli
Legende

Uit: Utrecht
Reg.: 13 januari 1999
Gepost op 3 maart 2006 om 18:58:42.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dus hij gaat door bij PSV of hij stopt met voetbal!

Onzin. Zo heeft hij het gezegd:

9/2/2006 - Sportweek: Cocu wil nog een jaar door, bij PSV of elders
"Tegenover Sportweek liet Philip Cocu woensdagavond weten dat hij nog een jaar door wil gaan als actieve voetballer. Of dat bij PSV zal zijn, weet hij echter nog niet. Dat hangt af van de situatie waarin PSV zich na dit seizoen bevindt. Maar als het beeld dat wordt geschetst door de beleidsmakers straks klopt, wil ik graag bij PSV blijven"

Het kan dus ook zomaar zijn dat Cocu nog een seizoen ergens anders gaat spelen. Het is helemaal niet zo dat hij kiest voor of PSV of stoppen.

quote:
Ik zou het een zware teleurstelling vinden en een bijzondere laffe keuze van gomes als hij psv verlaat voor een club uit brazilie.
Een zware teleurstelling ja, een laffe keus nee. Wel vind ik het een slechte keus. Maar je moet wel begrijpen dat voor een Braziliaan het nationale team alles is. Daar moet de club voor hun bijna altijd voor wijken. En ik denk dat Gomes een beetje het gevoel heeft gekregen dat hij bij PSV kansloos is om in die nationale ploeg te komen. Niet geheel ten onrechte... Wat mij betreft kan hij er beter voor kiezen om dan nog een seizoen bij PSV te blijven en vervolgens de overstap te maken naar een topclub maar ik vind het niet laf als hij teruggaat naar Brazilie met het oog op de nationale ploeg.

[Dit bericht is veranderd door Makaveli (op 3 maart 2006 19:02:50).]
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.755,7 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Samba
International

Reg.: 15 februari 2005
Gepost op 4 maart 2006 om 00:06:24.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Naast het voetbal en daar goed mee verdienen is het iedere Braziliaan te doen voor een plek in de celeçáo .
Ze worden niet voor niets de goddelijke kanaries genoemd .
Iedereen die de selectie haalt is en blijft een god in Brazilië waar anders dan bij Corinthians kan hij beide het makkelijkst bereiken ?
Het is zeker niet vreemd als zo'n grote club uit zo'n competitie zijn twijfels in werking zet .
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Juancho
Legende

Uit: Zwolle
Reg.: 26 april 2002
Gepost op 4 maart 2006 om 03:22:33.       MSN: jan_westerman@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Alsof gomes in brazilie eerder kans maakt op de selectie. Kom op zeg jongens! Psv is erg populair in brazilie en ze volgen de CL echt wel. Daar zien ze wekelijks een uitblinkende gomes. Net als alex overigens.

Punt is gewoon dat de bondscoach van brazilie t/m het WK vasthoudt aan dezelfde groep. Daar is nog geen plaats in voor talenten als gomes en alex. Dat heeft niks met hun te maken maar met de vaste groep die de coach wil houden tot na het wk.

Daarna zullen nieuwe talenten ongetwijfeld de kans krijgen om zich te laten zien. Vergeet bovendien niet dat een concurrent van gomes, cesar, gewoon 1e keus is bij inter. Dat veranderd echt niet als hij terug gaat naar brazilie.

Bovendien, welke club staat juist bekend om het groot maken van talenten? Juist psv.

Daarom zou ik het laf vinden van gomes. Hier bij psv en over 1 of 2 jaar in een grote competitie liggen veel meer kansen voor hem om in beeld te komen.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.484,6VoVo: -Opstelling: incompleet
Farfeasly
Internationale topspeler

Uit: Nuenen
Vak: Zuid - EE
Reg.: 3 september 2004
Gepost op 4 maart 2006 om 10:56:12.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

In de ogen van sommige mensen kunnen Brazilianen beter in Brazilie blijven, dan hebben ze meer kans op een oproep voor hun nationale elftal
volgens mij klopt dat niet, aangezien zat spelers in die selectie in Europa voetballen. Ik zie de logica er niet van in. PSV is hardstikke populair in Brazil, heeft daar een goede naam. Zijn prestaties zijn echt niet onopgemerkt gebleven. Alleen de coach is het probleem, een beetje de Dick Advocaat v. Brazilie
 Help mods!
Pool: 2762e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.453,8VoVo: -Opstelling: incompleet
Fraas
International

Uit: Gulpen
Reg.: 28 augustus 2002
Gepost op 4 maart 2006 om 13:43:01.       MSN: fraas11@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Gomes is natuurlijk een hele goede keeper maar voor een PSV in deze finaciele situatie is 9 miljoen euro natuurlijk heel veel geld. Voor dat geld heb je een fatsoendelijke keeper en een goede linksback dus zal er een keuze gemaakt moetne worden
 Help mods!
Pool: 660e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.471,3VoVo: -Opstelling: 4-3-3
farfanpsv
Talentje

Uit: Eindhoven
Vak: Oost - VV
Reg.: 8 januari 2006
Gepost op 4 maart 2006 om 16:12:28.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ze moeten hem gewoon aan zijn contract houden en niet laten gaan.
misschien is hij volgend seizoen wel meer waard dan die 9 miljoen
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
frico
Vedette

Uit: Woerden
Reg.: 23 juli 2002
Gepost op 4 maart 2006 om 17:39:45.       MSN: frico_rmc@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
farfanpsv schreef:

Ze moeten hem gewoon aan zijn contract houden en niet laten gaan.
misschien is hij volgend seizoen wel meer waard dan die 9 miljoen

Dat kan wel zo zijn, maar als je hem aan dit contract houd, dan levert hij nooit en te nimmer meer op dan 9 miljoen i.v.m. die clausule
 Help mods!
Pool: 1316e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.487,9VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Sir Tinus
Internationale topspeler

Uit: Valkenswaard
Reg.: 15 april 2005
Gepost op 5 maart 2006 om 09:20:58.     MSN: martijn_ossel@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Tja hij maakt de laatste 2 weken wat foutjes.. dit is helemaal niet erg want hij heeft nog zat plusjes. Maar ik denk dat het hem echt dwars zit dat hij niet naar het WK zal gaan.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.421,2VoVo: 889e / 29e / 872eOpstelling: incompleet
farfanpsv
Talentje

Gepost op 5 maart 2006 om 11:33:51.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hij was gisteren erg onzeker ook wat geiiriteerd vooral tegen over de westtribune.
wat zal de oorzaak hier van zijn? Toch gefrusteerd dat hij niet naar het WK kan, of dat hij toch weg wil weer terug naar Brazilië?
 Help mods!
PSV Down Under
Nationale topspeler

Uit: Adelaide, Australia
Reg.: 30 augustus 2005
Gepost op 5 maart 2006 om 11:48:24.         MSN: PKamer1976@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
farfanpsv schreef:

Hij was gisteren erg onzeker ook wat geiiriteerd vooral tegen over de westtribune.
wat zal de oorzaak hier van zijn? Toch gefrusteerd dat hij niet naar het WK kan, of dat hij toch weg wil weer terug naar Brazilië?

Geirriteerd t.o.v. de Westtribune? Leg uit, wat is er gebeurd dan?

Forza
 Help mods!
Pool: 475e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.602,3 (daag uit)VoVo: 294e / 629e / 460eOpstelling: 4-3-3
farfanpsv
Talentje

Gepost op 5 maart 2006 om 11:54:20.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hij trapte de bal langs de zij lijn waarop het publiek oeeeee ohhh reageerde hij draaide zich om, met het gebaar van tja wat moest ik dan doen.
Terwijl hij in mijn ogen ook de bal naar voren had kunnen schieten. en zo gebeurde dat een paar keer in de eerste helft

[Dit bericht is veranderd door farfanpsv (op 5 maart 2006 11:55:00).]
 Help mods!
PSV Down Under
Nationale topspeler

Uit: Adelaide, Australia
Reg.: 30 augustus 2005
Gepost op 5 maart 2006 om 13:14:32.         MSN: PKamer1976@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
farfanpsv schreef:

Hij trapte de bal langs de zij lijn waarop het publiek oeeeee ohhh reageerde hij draaide zich om, met het gebaar van tja wat moest ik dan doen.
Terwijl hij in mijn ogen ook de bal naar voren had kunnen schieten. en zo gebeurde dat een paar keer in de eerste helft

Dat vind ik nou niet bepaald geirriteerd klinken. Maar kan me wel voorstellen dat als er belangstelling voor je is van andere club(s) dat dat wel wat met je doet.

Forza
 Help mods!
Pool: 475e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.602,3 (daag uit)VoVo: 294e / 629e / 460eOpstelling: 4-3-3
farfanpsv
Talentje

Gepost op 5 maart 2006 om 15:40:13.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Je moet het moment ook zien dan zal je nog verbaasd zijn over hem z'n reactie.
 Help mods!
Botigol
Internationale topspeler

Uit: het Brabantse land
Vak: Oost - W
Reg.: 30 december 2004
Gepost op 5 maart 2006 om 16:38:07.         Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
farfanpsv schreef:

Je moet het moment ook zien dan zal je nog verbaasd zijn over hem z'n reactie.

Ja, hij reageerde inderdaad nogal extravert... Maar volgens mij schrok hij van de reactie van het publiek, hij had volgens mij zelf ook niet in de gaten dat die Fries zo dichtbij was... Zag er verder erger uit dan het was, lijkt me.
 Help mods!
Pool: 2803e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.676,9 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 92 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk