PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Favoriete Opstellingen en verkoopbeleid
Heurelho da Silva Gomes
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 92 pagina's: « 1 ... 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 ... 92 »

Poster
Topic: Heurelho da Silva Gomes 
RuwePit
Talentje

Uit: Helmond
Vak: Noord - U
Reg.: 8 september 2005
Gepost op 10 maart 2006 om 16:28:29.         Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Gaat het trouwens ook niet over 10 miljoen dollar? Dat is wel wat minder dan 10 miljoen euro..
 Help mods!
Pool: 3069e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.416,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Makaveli
Legende

Uit: Utrecht
Vak: -
Reg.: 13 januari 1999
Gepost op 10 maart 2006 om 19:08:15.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Voor 10 miljoen mag Gomes van mij gaan. Geweldige keeper maar met dat soort bedragen kan PSV heel wat positiefs doen.
Wat dan? Kone kost 10 miljoen maar een PSV zonder Kone is wel effe 2 tandjes beter dan een PSV zonder Gomes. Voor 10 miljoen koop je geen topklasse terug. Dan is het nog maar afwachten hoe het loopt. Die jongen is nog maar 2 jaar bij PSV en 2 jaar op rij halen we de tweede ronde terwijl dat in al die jaren daarvoor niet lukte...
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.755,7 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Heesch
Nationale topspeler

Uit: Heesch
Vak: Noord - T
Reg.: 29 augustus 2005
Gepost op 10 maart 2006 om 22:45:43.     MSN: Vraag maar    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

'Corinthians dichtbij twee versterkingen'
Een directeur van de investeringsmaatschappij MSI liet in Braziliaanse media weten dat de steenrijke Kia Joorabchian heb heeft laten weten op elk moment rond te kunnen komen met twee versterkingen voor Corinthians. Joorabchian zou op dit moment in Europa zijn. daarbij wordt Gomes nadrukkelijk genoemd als versterking voor de keeperspositie. Er worden echter nog drie spelers genoemd als onderwerp voor onderhandelingen op dit moment. Met welke twee spelers de investeerder op elk moment rond zou kunnen komen, wordt echter geheim gehouden.
bron: psv.netwerk

Roept u maar Ik vind die gasten van Corinthians stront vervelend worden...

[Dit bericht is veranderd door Heesch (op 10 maart 2006 22:46:03).]
 Help mods!
Pool: 3034e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.473,8VoVo: -Opstelling: incompleet
RobertoToemba
Nationale topspeler

Uit: Helmond
Vak: Noord - M
Reg.: 25 juli 2005
Gepost op 10 maart 2006 om 23:37:13.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

PSV kan een bod van 10 miljoen niet weigeren. Zeker niet in wat voor situatie PSV nu zit, ze hebben geld nodig. Voor hoeveel hebben ze Gomes gekocht 700.000 zoiets
 Help mods!
Pool: 817e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.403,3VoVo: 1267e / 502e / 1094eOpstelling: 4-3-3
PSV Down Under
Nationale topspeler

Uit: Adelaide, Australia
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 30 augustus 2005
Gepost op 10 maart 2006 om 23:39:17.         MSN: PKamer1976@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Makaveli schreef:

(...)
Wat dan? Kone kost 10 miljoen maar een PSV zonder Kone is wel effe 2 tandjes beter dan een PSV zonder Gomes. Voor 10 miljoen koop je geen topklasse terug. Dan is het nog maar afwachten hoe het loopt. Die jongen is nog maar 2 jaar bij PSV en 2 jaar op rij halen we de tweede ronde terwijl dat in al die jaren daarvoor niet lukte...

Dat we de tweede ronde halen is niet alleen aan Gomes e danken maar daar is geloof ik al een topic over. (Gomes is wel een wereldkeeper hoor, begrijp me niet verkeerd)

Topklasse is onbetaalbaar voor PSV maar met die 10 miljoen kan wel slim aangekocht worden. Hier kan PSV zich dus echt wel mee versterken, zeker op de back posities.

Forza
 Help mods!
Pool: 475e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.602,3 (daag uit)VoVo: 294e / 629e / 460eOpstelling: 4-3-3
Makaveli
Legende

Uit: Utrecht
Reg.: 13 januari 1999
Gepost op 10 maart 2006 om 23:58:59.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dat we de tweede ronde halen is niet alleen aan Gomes e danken
Nee, natuurlijk niet. Maar hoe lang is het geleden dat er in belangrijke duels een corner in vloog bij PSV? En hoe vaak gebeurde dat vroeger? De reden waarom ik Gomes veel belangrijker vindt dan 10 miljoen is gelegen in het feit dat een keeper als hij enorm veel rust brengt in je verdediging. Voeg daarbij dat hij naast zijn uitstekende keeperskwaliteiten ook nog eens iets meebrengt in een groep. En ik denk dat je dat niet moet onderschatten. De teamgeest is de kracht van PSV en daar heeft Gomes een groot aandeel in. 10 miljoen is een groot bedrag maar ik heb liever Gomes in de goal dan een Huntelaar of Kone in de spits. Ik vind zijn waarde simpelweg veel groter. Wat de backplaatsen betreft: het is duidelijk dat PSV daar versterking nodig heeft. Maar als Westerhof gelijk heeft komt dat geld om te investeren er wel. En een back hoeft niet zoveel te kosten. Daarnaast verkoop ik dan nog liever Farfan voor veel centen dan dat ik Gomes kwijtraak. Goede aanvallers zijn er wel weer te vinden, goede keepers zijn zeldzaam.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.755,7 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
jpderksen Rode kaart: waarschuwing
Legende

Uit: Amsterdam
Reg.: 22 september 1999
Gepost op 11 maart 2006 om 00:37:52.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
RuwePit schreef:

Gaat het trouwens ook niet over 10 miljoen dollar? Dat is wel wat minder dan 10 miljoen euro..

Inderdaad Dollars....
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.312,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Juancho
Legende

Uit: Zwolle
Reg.: 26 april 2002
Gepost op 11 maart 2006 om 01:47:00.       MSN: jan_westerman@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Als ik mocht kiezen tussen 8 miljoen euro of gomes wist ik het wel. 1000% zeker voor gomes.

Keepers worden zo verdomd onderschat, eigenlijk ongelovelijk. Alles staat of valt met een keeper.

Kijk toch eens wat gomes voor psv heeft betekend. Die 8 miljoen zijn daarmee allang en breedt terug verdiend.

Psv zoekt maar een andere manier om aan geld te komen. Gomes is te belangrijk.

Het zou me dan ook vies, heel vies van hem zelf tegenvallen als hij instemt met een terugkeer naar brazilie. Waar doe je het dan allemaal in godsnaam voor!

Gomes, geef zelf ook eens duidelijkheid aub!
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.484,6VoVo: -Opstelling: incompleet
Marco Adriaans
Internationale topspeler

Uit: Veldhoven
Vak: West - J
Reg.: 1 oktober 1999
Gepost op 11 maart 2006 om 09:19:53.         Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Echt bijna elke speler in de huidige selectie is te vervangen. De één wat moeilijker dan de andere (denk aan Cocu, Farfan, Alex) maar voor één positie wordt het bijna onmogelijk; de keeper! Wie had gedacht dat na het vertrek van Waterreus er een vervanger zou komen die binnen een jaar hem zou laten vergeten (zoniet verbleken). Gomes is niet alleen een goede keeper, hij is een buitencategorie keeper. En als hij weg zou gaan bij PSV dan is de club een echte topper kwijt, een positieve factor in de selectie en de grootste publiekslieveling! Gomes moet niet terug naar Brazilie, als hij weg gaat (over een paar jaar blijf ik hopen) dan als vervanger van Dida bij Milan.
PSV moet echt alles doen om ervoor te zorgen dat Gomes blijft!!
 Help mods!
Pool: 546e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Tito Raymond
International
Zilver + FPC PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld; meer prijzen

Reg.: 30 december 2002
Gepost op 11 maart 2006 om 09:47:58.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

ai als Gomes nog eens vertrekt, dan zal de vervanger een Buffon, Coupet of vd Sar moeten worden om niet achteruit te gaan.
Want ik denk niet dat er een haalbare keeper is, die dit kan opvangen. Hiddink zei al dat wss de verdediging dit jaar aan vervanging toe is (en natuurlijk de backs als versterking)
Wat wel een keeper is die weleens wat punten pakt en reel zou zijn is wss Timmer. Al zijn de hoge ballen bij bv. spelhervattingen een minder punt, maar ja welke keeper is er wel goed in
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Dennis Rommedahl
Vedette
Poedelprijs PSV Netwerk Cup 2007

Uit: Eindhoven
Vak: Oost - X
Reg.: 22 juli 2000
Gepost op 11 maart 2006 om 11:09:51.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Er was gisteren een Braziliaanse delegatie in Eindhoven om over Gomes te praten. Ik ben bang dat PSV voor het geld gaat kiezen gezien de financiele situatie van de club.
 Help mods!
Pool: 2331e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: 907e / 483e / 874eOpstelling: incompleet
Afellay_Aissati
Legende

Uit: Den Haag
Reg.: 14 april 2002
Gepost op 11 maart 2006 om 14:06:12.     MSN: -  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Juancho schreef:

Als ik mocht kiezen tussen 8 miljoen euro of gomes wist ik het wel. 1000% zeker voor gomes.

Keepers worden zo verdomd onderschat, eigenlijk ongelovelijk. Alles staat of valt met een keeper.

Kijk toch eens wat gomes voor psv heeft betekend. Die 8 miljoen zijn daarmee allang en breedt terug verdiend.

Het zou me dan ook vies, heel vies van hem zelf tegenvallen als hij instemt met een terugkeer naar brazilie. Waar doe je het dan allemaal in godsnaam voor!

Eindelijk iemand met verstand op het BB.Dat mensen zomaar Gomes willen verkopen.Gomes is 1 van de beste keepers van Europa, vind ik zelf.Absoluut behouden.

Help mods!
Pool: 1462e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.485,6VoVo: -Opstelling: 4-3-3
jpderksen Rode kaart: waarschuwing
Legende

Uit: Amsterdam
Reg.: 22 september 1999
Gepost op 11 maart 2006 om 14:40:40.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Nogmaals: heeft een speler een vastgesteld transfersom in zn contract staan, dan heeft PSV helemaal niks in te brengen wanneer een andere club dat op tafel legt. Mensen die roepen dat we hem niet moeten laten gaan voor de 10 mln dollar, daar heeft PSV gewoon weg niks over te zeggen...
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.312,0VoVo: -Opstelling: incompleet
scroller
Meervoudig international

Reg.: 22 juli 2005
Gepost op 11 maart 2006 om 14:43:16.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wat bedoel je nou met dat het je vies zou tegenvallen als Gomes hiermee instemt.
Rio of Eindhoven, dat zegt genoeg lijkt me....

quote:
Juancho schreef:

Help mods!
Pool: 1700e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.493,9VoVo: -Opstelling: incompleet
Afellay_Aissati
Legende

Reg.: 14 april 2002
Gepost op 11 maart 2006 om 14:44:05.     MSN: -  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
scroller schreef:

Wat bedoel je nou met dat het je vies zou tegenvallen als Gomes hiermee instemt.

(...)

Champions league of de copa libertadores?

dat zegt genoeg lijkt mij
 Help mods!
Pool: 1462e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.485,6VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Nimrod
Vedette

Uit: Maastricht
Vak: Zuid - Ere Zuid
Reg.: 18 oktober 2003
Gepost op 11 maart 2006 om 15:34:22.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Als Gomes verkocht is, kan dit maar 1 ding betekenen ; Hiddink vertrekt ook. Gomes blijft echt wel bij PSV als Hiddink blijft.

Althans, dat is mijn conclusie.
 Help mods!
Pool: 225e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.419,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
RIO
Legende
Chatoperator

Uit: Amsterdam|Shanghai
Reg.: 19 februari 2000
Gepost op 11 maart 2006 om 15:45:46.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
scroller schreef:

(...)

Geen eenvoudige keuze

Maar ik denk dat Nimrod wel een goed punt heeft. Het zal een teken zijn.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.323,6VoVo: -Opstelling: 4-3-3
spotprijs
Vaste waarde in elftal

Reg.: 23 januari 2005
Gepost op 11 maart 2006 om 16:04:10.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Tien miljoen? doen! Dat is echt een gigantisch groot bedrag voor een keeper. En dat terwijl ik Gomes overschat vind. Die jongen heeft dan wel geweldige reflexen en sprongkracht, maar hij komt niet goed uit, communiceert niet goed met de verdediging en anticipeert niet goed. Dan zijn er betere opties te halen voor 10 miljoen.
 Help mods!
Pool: 725e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.362,5VoVo: -Opstelling: 4-3-3
johan derksen
Legende

Uit: Venlo
Reg.: 19 april 2001
Gepost op 11 maart 2006 om 16:34:49.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Nimrod schreef:

Als Gomes verkocht is, kan dit maar 1 ding betekenen ; Hiddink vertrekt ook. Gomes blijft echt wel bij PSV als Hiddink blijft.

Althans, dat is mijn conclusie.

Zou goed kunnen, Gomes zal misschien ook eerder geneigd zijn om te vertrekken als Alex ook weg gaat. Ik denk dat de keuze van Gomes wel eens een indicatie kan zijn van wat er gaat gebeuren deze zomer. Of het team blijft grotendeels bij elkaar, of de duiventil is weer geopend.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
PSVBrother
Meervoudig international

Reg.: 19 juni 2005
Gepost op 11 maart 2006 om 16:58:27.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Gomes haalt zelf meer geld binnen voor PSV dan die 10 miljoen DOLLAR die Corinthians wil bieden.

Gomes pakt punten voor PSV. Hij is zo belangrijk. PSV moet hem proberen te behouden.
 Help mods!
Pool: 2926e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
mijnmini
Regelmatige invaller

Uit: Borne
Reg.: 3 januari 2004
Gepost op 11 maart 2006 om 17:25:31.       MSN: mijnmini@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Gomes is natuurlijk een hele goede keeper, en 10 miljoen vind ik eigenlijk te weinig met de huidige bedragen die voor spelers worden betaald... Neemt niet weg dat PSV het geld goed kan gebruiken, en ook Gomes moest groeien naar wat hij nu is, dus waarom niet weer proberen een jonge keeper tot een top keeper te maken? Neemt ook niet weg dat ik Gomes liever nog een tijd in ons doel zie

( Mijnmini die zich tot voor kort afvroeg of er ook vervelende mensen uit Brazillie kwamen )
 Help mods!
Pool: 2652e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 5-3-2
phoxie fan!!!
Legende

Uit: Almere
Vak: Noord - S
Reg.: 5 mei 2000
Gepost op 11 maart 2006 om 21:44:00.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

contract voor het leven!!!

ALJEBLIEFT PSV!!! deze kanjer mag nooit meer gaan!!!

inmiddels een van mijn favoriete PSV'ers aller tijden
 Help mods!
Pool: 8e, SC Heerenveen-PSV MotM Sparta Rotterdam-PSV: BakkalBattle-rating: 1.431,7VoVo: -Opstelling: 4-3-3
snow walker Rode kaart: waarschuwing
Aanstormend talent

Reg.: 1 december 2005
Gepost op 11 maart 2006 om 23:01:46.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

niet verkopen tenzij voor een recor bedrag !!!!!

comes liever langer vastleggen .

comes pakt punt voor psv tegen ajax
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
PSV4Ever
Toeschouwer

Uit: Best
Vak: Noordoost - UU
Reg.: 14 mei 2005
Gepost op 11 maart 2006 om 23:36:38.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Gomes moet blijven!
Maar ik vindt hem niet erg vrolijk de laatste tijd.
Ik hoop dat er niet meer aan de hand is???? Ik mis die vrolijke lach, ik zie alleen maar een bezorgde serieuse blik?
GOMES, GOMES.......
 Help mods!
Pool: 527e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Stofzuiger
Legende

Uit: Waalre
Reg.: 13 juni 2002
Gepost op 11 maart 2006 om 23:57:26.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het in huis hebben van een topkeeper is eigenlijk de goedkoopste manier om punten te pakken. PSV moet alles op alles zetten om Gomes voor langere tijd te behouden.

Maar ik vraag mij wel het volgende af. Gomes schijnt een gelimiteerde afkoopsom in zijn contract te hebben van zo'n 9 miljoen euro. Maar wanneer is die afkoopsom van doorslaggevende betekenis? Aan het eind van de contractduur (ik meen: 2007) of ook tussentijds? Dus op welk moment heeft de kopende partij de troeven in handen?
 Help mods!
Pool: 2466e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 92 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk