| Poster | | Topic: Heurelho da Silva Gomes |  |
|
|
RuwePit Talentje
Uit: Helmond Vak: Noord - U Posts: 77 Reg.: 8 september 2005 | Gaat het trouwens ook niet over 10 miljoen dollar? Dat is wel wat minder dan 10 miljoen euro..
|
|
|
Makaveli Legende
Uit: Utrecht Vak: - Posts: 4169 Reg.: 13 januari 1999 |
quote: Voor 10 miljoen mag Gomes van mij gaan. Geweldige keeper maar met dat soort bedragen kan PSV heel wat positiefs doen.
Wat dan? Kone kost 10 miljoen maar een PSV zonder Kone is wel effe 2 tandjes beter dan een PSV zonder Gomes. Voor 10 miljoen koop je geen topklasse terug. Dan is het nog maar afwachten hoe het loopt. Die jongen is nog maar 2 jaar bij PSV en 2 jaar op rij halen we de tweede ronde terwijl dat in al die jaren daarvoor niet lukte...
|
|
|
Heesch Nationale topspeler
Uit: Heesch Vak: Noord - T Posts: 1133 Reg.: 29 augustus 2005 | 'Corinthians dichtbij twee versterkingen'
Een directeur van de investeringsmaatschappij MSI liet in Braziliaanse media weten dat de steenrijke Kia Joorabchian heb heeft laten weten op elk moment rond te kunnen komen met twee versterkingen voor Corinthians. Joorabchian zou op dit moment in Europa zijn. daarbij wordt Gomes nadrukkelijk genoemd als versterking voor de keeperspositie. Er worden echter nog drie spelers genoemd als onderwerp voor onderhandelingen op dit moment. Met welke twee spelers de investeerder op elk moment rond zou kunnen komen, wordt echter geheim gehouden.
bron: psv.netwerk
Roept u maar Ik vind die gasten van Corinthians stront vervelend worden...
[Dit bericht is veranderd door Heesch (op 10 maart 2006 22:46:03).]
|
|
|
RobertoToemba Nationale topspeler
Uit: Helmond Vak: Noord - M Posts: 837 Reg.: 25 juli 2005 | PSV kan een bod van 10 miljoen niet weigeren. Zeker niet in wat voor situatie PSV nu zit, ze hebben geld nodig. Voor hoeveel hebben ze Gomes gekocht 700.000 zoiets
|
|
|
PSV Down Under Nationale topspeler
Uit: Adelaide, Australia Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1680 Reg.: 30 augustus 2005 |
quote: Makaveli schreef:
(...)
Wat dan? Kone kost 10 miljoen maar een PSV zonder Kone is wel effe 2 tandjes beter dan een PSV zonder Gomes. Voor 10 miljoen koop je geen topklasse terug. Dan is het nog maar afwachten hoe het loopt. Die jongen is nog maar 2 jaar bij PSV en 2 jaar op rij halen we de tweede ronde terwijl dat in al die jaren daarvoor niet lukte...
Dat we de tweede ronde halen is niet alleen aan Gomes e danken maar daar is geloof ik al een topic over. (Gomes is wel een wereldkeeper hoor, begrijp me niet verkeerd)
Topklasse is onbetaalbaar voor PSV maar met die 10 miljoen kan wel slim aangekocht worden. Hier kan PSV zich dus echt wel mee versterken, zeker op de back posities.
Forza 
|
|
|
Makaveli Legende
Uit: Utrecht Vak: - Posts: 4169 Reg.: 13 januari 1999 |
quote: Dat we de tweede ronde halen is niet alleen aan Gomes e danken
Nee, natuurlijk niet. Maar hoe lang is het geleden dat er in belangrijke duels een corner in vloog bij PSV? En hoe vaak gebeurde dat vroeger? De reden waarom ik Gomes veel belangrijker vindt dan 10 miljoen is gelegen in het feit dat een keeper als hij enorm veel rust brengt in je verdediging. Voeg daarbij dat hij naast zijn uitstekende keeperskwaliteiten ook nog eens iets meebrengt in een groep. En ik denk dat je dat niet moet onderschatten. De teamgeest is de kracht van PSV en daar heeft Gomes een groot aandeel in. 10 miljoen is een groot bedrag maar ik heb liever Gomes in de goal dan een Huntelaar of Kone in de spits. Ik vind zijn waarde simpelweg veel groter. Wat de backplaatsen betreft: het is duidelijk dat PSV daar versterking nodig heeft. Maar als Westerhof gelijk heeft komt dat geld om te investeren er wel. En een back hoeft niet zoveel te kosten. Daarnaast verkoop ik dan nog liever Farfan voor veel centen dan dat ik Gomes kwijtraak. Goede aanvallers zijn er wel weer te vinden, goede keepers zijn zeldzaam.
|
|
|
jpderksen  Legende
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 4086 Reg.: 22 september 1999 |
quote: RuwePit schreef:
Gaat het trouwens ook niet over 10 miljoen dollar? Dat is wel wat minder dan 10 miljoen euro..
Inderdaad Dollars....
|
|
|
Juancho Legende
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 14690 Reg.: 26 april 2002 | Als ik mocht kiezen tussen 8 miljoen euro of gomes wist ik het wel. 1000% zeker voor gomes.
Keepers worden zo verdomd onderschat, eigenlijk ongelovelijk. Alles staat of valt met een keeper.
Kijk toch eens wat gomes voor psv heeft betekend. Die 8 miljoen zijn daarmee allang en breedt terug verdiend.
Psv zoekt maar een andere manier om aan geld te komen. Gomes is te belangrijk.
Het zou me dan ook vies, heel vies van hem zelf tegenvallen als hij instemt met een terugkeer naar brazilie. Waar doe je het dan allemaal in godsnaam voor!
Gomes, geef zelf ook eens duidelijkheid aub!
|
|
|
Marco Adriaans Internationale topspeler
Uit: Veldhoven Vak: West - J Posts: 1136 Reg.: 1 oktober 1999 | Echt bijna elke speler in de huidige selectie is te vervangen. De één wat moeilijker dan de andere (denk aan Cocu, Farfan, Alex) maar voor één positie wordt het bijna onmogelijk; de keeper! Wie had gedacht dat na het vertrek van Waterreus er een vervanger zou komen die binnen een jaar hem zou laten vergeten (zoniet verbleken). Gomes is niet alleen een goede keeper, hij is een buitencategorie keeper. En als hij weg zou gaan bij PSV dan is de club een echte topper kwijt, een positieve factor in de selectie en de grootste publiekslieveling! Gomes moet niet terug naar Brazilie, als hij weg gaat (over een paar jaar blijf ik hopen) dan als vervanger van Dida bij Milan.
PSV moet echt alles doen om ervoor te zorgen dat Gomes blijft!!
|
|
|
Tito Raymond International Zilver + FPC PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld; meer prijzen
Posts: 549 Reg.: 30 december 2002 | ai als Gomes nog eens vertrekt, dan zal de vervanger een Buffon, Coupet of vd Sar moeten worden om niet achteruit te gaan.
Want ik denk niet dat er een haalbare keeper is, die dit kan opvangen. Hiddink zei al dat wss de verdediging dit jaar aan vervanging toe is (en natuurlijk de backs als versterking)
Wat wel een keeper is die weleens wat punten pakt en reel zou zijn is wss Timmer. Al zijn de hoge ballen bij bv. spelhervattingen een minder punt, maar ja welke keeper is er wel goed in 
|
|
|
Dennis Rommedahl Vedette Poedelprijs PSV Netwerk Cup 2007
Uit: Eindhoven Vak: Oost - X Posts: 1452 Reg.: 22 juli 2000 | Er was gisteren een Braziliaanse delegatie in Eindhoven om over Gomes te praten. Ik ben bang dat PSV voor het geld gaat kiezen gezien de financiele situatie van de club.
|
|
|
Afellay_Aissati Legende
Uit: Den Haag Vak: - Posts: 3284 Reg.: 14 april 2002 |
quote: Juancho schreef:
Als ik mocht kiezen tussen 8 miljoen euro of gomes wist ik het wel. 1000% zeker voor gomes.
Keepers worden zo verdomd onderschat, eigenlijk ongelovelijk. Alles staat of valt met een keeper.
Kijk toch eens wat gomes voor psv heeft betekend. Die 8 miljoen zijn daarmee allang en breedt terug verdiend.
Het zou me dan ook vies, heel vies van hem zelf tegenvallen als hij instemt met een terugkeer naar brazilie. Waar doe je het dan allemaal in godsnaam voor!
Eindelijk iemand met verstand op het BB.Dat mensen zomaar Gomes willen verkopen.Gomes is 1 van de beste keepers van Europa, vind ik zelf.Absoluut behouden.

|
|
|
jpderksen  Legende
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 4086 Reg.: 22 september 1999 | Nogmaals: heeft een speler een vastgesteld transfersom in zn contract staan, dan heeft PSV helemaal niks in te brengen wanneer een andere club dat op tafel legt. Mensen die roepen dat we hem niet moeten laten gaan voor de 10 mln dollar, daar heeft PSV gewoon weg niks over te zeggen...
|
|
|
scroller Meervoudig international
Vak: - Posts: 674 Reg.: 22 juli 2005 | Wat bedoel je nou met dat het je vies zou tegenvallen als Gomes hiermee instemt.
Rio of Eindhoven, dat zegt genoeg lijkt me....
quote: Juancho schreef:
Als ik mocht kiezen tussen 8 miljoen euro of gomes wist ik het wel. 1000% zeker voor gomes.
|
|
|
Afellay_Aissati Legende
Uit: Den Haag Vak: - Posts: 3284 Reg.: 14 april 2002 |
quote: scroller schreef:
Wat bedoel je nou met dat het je vies zou tegenvallen als Gomes hiermee instemt.
(...)
Champions league of de copa libertadores?
dat zegt genoeg lijkt mij
|
|
|
Nimrod Vedette
Uit: Maastricht Vak: Zuid - Ere Zuid Posts: 4490 Reg.: 18 oktober 2003 | Als Gomes verkocht is, kan dit maar 1 ding betekenen ; Hiddink vertrekt ook. Gomes blijft echt wel bij PSV als Hiddink blijft.
Althans, dat is mijn conclusie.
|
|
|
RIO Legende Chatoperator
Uit: Amsterdam|Shanghai Vak: - Posts: 7394 Reg.: 19 februari 2000 |
quote: scroller schreef:
Wat bedoel je nou met dat het je vies zou tegenvallen als Gomes hiermee instemt.
(...)
Geen eenvoudige keuze
Maar ik denk dat Nimrod wel een goed punt heeft. Het zal een teken zijn.
|
|
|
spotprijs Vaste waarde in elftal
Uit: Den Haag Vak: - Posts: 427 Reg.: 23 januari 2005 | Tien miljoen? doen! Dat is echt een gigantisch groot bedrag voor een keeper. En dat terwijl ik Gomes overschat vind. Die jongen heeft dan wel geweldige reflexen en sprongkracht, maar hij komt niet goed uit, communiceert niet goed met de verdediging en anticipeert niet goed. Dan zijn er betere opties te halen voor 10 miljoen.
|
|
|
johan derksen Legende
Uit: Venlo Vak: - Posts: 3276 Reg.: 19 april 2001 |
quote: Nimrod schreef:
Als Gomes verkocht is, kan dit maar 1 ding betekenen ; Hiddink vertrekt ook. Gomes blijft echt wel bij PSV als Hiddink blijft.
Althans, dat is mijn conclusie.
Zou goed kunnen, Gomes zal misschien ook eerder geneigd zijn om te vertrekken als Alex ook weg gaat. Ik denk dat de keuze van Gomes wel eens een indicatie kan zijn van wat er gaat gebeuren deze zomer. Of het team blijft grotendeels bij elkaar, of de duiventil is weer geopend.
|
|
|
PSVBrother Meervoudig international
Vak: - Posts: 698 Reg.: 19 juni 2005 | Gomes haalt zelf meer geld binnen voor PSV dan die 10 miljoen DOLLAR die Corinthians wil bieden.
Gomes pakt punten voor PSV. Hij is zo belangrijk. PSV moet hem proberen te behouden.
|
|
|
mijnmini Regelmatige invaller
Uit: Borne Vak: - Posts: 242 Reg.: 3 januari 2004 | Gomes is natuurlijk een hele goede keeper, en 10 miljoen vind ik eigenlijk te weinig met de huidige bedragen die voor spelers worden betaald... Neemt niet weg dat PSV het geld goed kan gebruiken, en ook Gomes moest groeien naar wat hij nu is, dus waarom niet weer proberen een jonge keeper tot een top keeper te maken? Neemt ook niet weg dat ik Gomes liever nog een tijd in ons doel zie
( Mijnmini die zich tot voor kort afvroeg of er ook vervelende mensen uit Brazillie kwamen )
|
|
|
phoxie fan!!! Legende
Uit: Almere Vak: Noord - S Posts: 2334 Reg.: 5 mei 2000 | contract voor het leven!!!
ALJEBLIEFT PSV!!! deze kanjer mag nooit meer gaan!!!
inmiddels een van mijn favoriete PSV'ers aller tijden
|
|
|
snow walker  Aanstormend talent
Vak: - Posts: 125 Reg.: 1 december 2005 | niet verkopen tenzij voor een recor bedrag !!!!!
comes liever langer vastleggen .
comes pakt punt voor psv tegen ajax 
|
|
|
PSV4Ever Toeschouwer
Uit: Best Vak: Noordoost - UU Posts: 18 Reg.: 14 mei 2005 | Gomes moet blijven!
Maar ik vindt hem niet erg vrolijk de laatste tijd.
Ik hoop dat er niet meer aan de hand is???? Ik mis die vrolijke lach, ik zie alleen maar een bezorgde serieuse blik?
GOMES, GOMES....... 
|
|
|
Stofzuiger Legende
Uit: Waalre Vak: - Posts: 3240 Reg.: 13 juni 2002 | Het in huis hebben van een topkeeper is eigenlijk de goedkoopste manier om punten te pakken. PSV moet alles op alles zetten om Gomes voor langere tijd te behouden.
Maar ik vraag mij wel het volgende af. Gomes schijnt een gelimiteerde afkoopsom in zijn contract te hebben van zo'n 9 miljoen euro. Maar wanneer is die afkoopsom van doorslaggevende betekenis? Aan het eind van de contractduur (ik meen: 2007) of ook tussentijds? Dus op welk moment heeft de kopende partij de troeven in handen?
|
|
|