| Poster | | Topic: Heurelho da Silva Gomes |  |
|
|
Toro Legende Zilver PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Kaatsheuvel Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 5216 Reg.: 25 oktober 2000 | Nog niemand die hem gezien heeft?
Hij schijnt vandaag in Eindhoven te zijn, foto zou leuk zijn 
|
|
|
Leandro Vonlanthen Legende Buitengewoon lid Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: Oost - X Posts: 24847 Reg.: 8 juni 2001 | Nou waar blijft ie 
Hij zou toch vandaag tekenen? 
|
|
|
Hagi Toeschouwer
Uit: Boxtel Vak: Noord - SS Posts: 14 Reg.: 9 maart 2003 | De transfer is toch nog niet helemaal rond, geloof ik.
Bron: Voetbalonline (niet echt betrouwbaar, maar toch).
Voetbalonline
[Dit bericht is veranderd door Hagi (op 2 juli 2004 19:04:30).]
|
|
|
Vak: Oost - X Posts: 24847 Reg.: 8 juni 2001 | Met Cruzeiro is PSV nagenoeg rond.
Silva Gomes zou vandaag naar Eindhoven komen om de zaak af te ronden, maar nog geen nieuws hierover blijkbaar...
|
|
|
Marcos Lid 2e elftal
Vak: - Posts: 159 Reg.: 28 mei 2003 | In het programma 'FC Brabant' werd vanavond gemeld dat Gomes, in tegenstelling tot wat aanvankelijk de bedoeling was, pas morgen naar Eindhoven komt. Nog even wachten dus.
|
|
|
Kezza9 Legende Lid van verdienste
Uit: Uden Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 6417 Reg.: 4 maart 2001 | Als ze maar niet weer een broer van een Braziliaan contracteren 
|
|
|
Nilinaldo Meervoudig international
Uit: Twente! Vak: Oost - W Posts: 687 Reg.: 16 maart 2000 | Doelman Gomes van Cruzeiro is inmiddels onderweg naar Nederland en zal naar verwachting nog dit weekend na een medische keuring een vierjarig contract bij PSV ondertekenen. De 23-jarige Braziliaanse doelman kost PSV volgens een woordvoerder van Cruzeiro 1,5 miljoen dollar. Gomes brak anderhalve maand geleden zijn pols. De interesse van PSV verflauwde vervolgens, maar toen PSV te horen kreeg dat Gomes zeer snel herstelde reageerde de club snel. Hij zou minimaal nog zo'n twee weken nodig hebben om terug te kunnen keren op het veld.
Komt het toch nog allemaal goed!!
|
|
|
DSL Legende Winnaar WK Pool 2006
Uit: Nijmegen Vak: - Posts: 17639 Reg.: 31 juli 2000 |
quote: Kezza9 schreef:
Als ze maar niet weer een broer van een Braziliaan contracteren 
Een broer van een Braziliaan is meestal ook een Braziliaan (ok, hoeft niet altijd zo te zijn )
Je doelt denk ik op Vampeta, daar was destijds een gerucht dat we de verkeerde van gehaald hadden, maar dat is niet zo want hij heeft toch een interland of 30 gespeeld.
|
|
|
Vak: Oost - X Posts: 24847 Reg.: 8 juni 2001 | *** dat hij een deel van de voorbereiding moet missen...hopen dat dat niet ten koste gaat van een basisplek...
|
|
|
Uit: Twente! Vak: Oost - W Posts: 687 Reg.: 16 maart 2000 | Is ie al gezien in Eindhoven??
Hij moet er nu toch zo'n beetje wel zijn?!
|
|
|
king theo Vaste waarde in elftal
Uit: eindhoven Vak: - Posts: 388 Reg.: 20 juli 1999 | en nu?! issie er NU al?!??
keb er geen vertrouwen an. braziliaanse keepers.... dan denk ik: leuker voor een circus dan voor een zelfresepecterende voetbalclub.
maar we zullen zien of het een tweede menzo wordt, of een tweede waterreus!
|
|
|
Peer Legende
Uit: eindhoven Vak: Noord - SS Posts: 1708 Reg.: 28 maart 2000 | 3/7/2004 - Gomes had moeite om bij Cruzeiro te vertrekken
(Van onze verslaggever RvW)
BRON: Cruzeiro (incl foto's)
Met pijn in zijn hart verlaat Heurelho Da Silva Gomes Cruzeiro voor PSV. Daarmee is de keeper de derde speler van Cruzeiro na Ronaldo en Marcelo die PSV komt versterken. Op de officiele site van Cruzeiro liet hij weten zich enorm te identificeren met zijn huidige club en dan ook met heimwee te zullen vertrekken. "Ik heb hier mijn kans gekregen. Het wordt heel moeilijk te vertrekken. Maar ik kon deze kans niet laten lopen om mijzelf financieel onafhankelijk te spelen. Ik ga weg maar op een dag kom ik zeker weer terug. Ik dank iedereen bij Cruzeiro die mij heeft gesteund bij goede en slechte momenten." De voorzitter had de keeper ook duidelijk gemaakt dat voor een keeper de kans om de oversteek te maken naar Europa zich slechts eenmaal zal voordoen.
Hij droeg 109 keer het shirt van Cruzeiro en kreeg darain 107 goals tegen.
|
|
|
Lemming Legende
Uit: Geldrop Vak: - Posts: 8620 Reg.: 2 maart 2000 | Lijkt me niet echt een sterke statistiek, 109 wedstrijden, 107 goals tegen.... Maarja dat kan natuurlijk ook aan de slechte verdediging liggen, ik ben benieuwd wat het wordt in ieder geval..
|
|
|
Terrestra Veelbelovend talent
Uit: Eindhoven Posts: 101 Reg.: 22 maart 2001 | Ben benieuwd naar deze keeper, hij zal me toch moeten overtuigen hoor. Las net ;
"Hij droeg 109 keer het shirt van Cruzeiro en kreeg daarin 107 goals tegen."
lekker gemiddelde 
Maar we moeten iedereen een kans laten krijgen om zich tebewijzen psv waardig te zijn
|
|
|
Uit: Twente! Vak: Oost - W Posts: 687 Reg.: 16 maart 2000 |
quote: king theo schreef:
maar we zullen zien of het een tweede menzo wordt, of een tweede waterreus!
Nou, hoop op geen van 2!!
|
|
|
psvfan008 Geselecteerd voor Oranje
Uit: Apeldoorn Posts: 499 Reg.: 6 juli 2002 | Als ik foto's van hem zie, actie foto's en gewone foto's, lijkt hij wel een beetje op Barthez
|
|
|
gerritbouma Legende
Uit: Woensel-Zuid Vak: Oost - V Posts: 2860 Reg.: 10 maart 2001 |
quote: Als ik foto's van hem zie, actie foto's en gewone foto's, lijkt hij wel een beetje op Barthez
hopenlijk dat je het over zijn uiterlijk hebt want zijn blunders wil ik liever niet hebben
Ik zag vandaag in het ED dat alex voor de plek van bouma is gehaald en dat farfan ook geen basisplek krijgt 
|
|
|
Foxy Legende Winnaar PSV Quiz Seizoen 04/05; meer prijzen
Uit: Eindhoven Vak: Noord - S Posts: 12639 Reg.: 13 oktober 1999 | Wat een onzin. Een rechtspoot voor de linkerkant van de verdediging terwijl je heel het jaar loopt te zeiken als trainer over een linkspoot aan de rechterkant. Bovendien heeft Bouma een sterk EK achter de rug dus die verdwijnt echt niet uit het elftal.
|
|
|
Cocu Lid 2e elftal
Uit: Almere Vak: - Posts: 176 Reg.: 2 september 2002 | En hoe weet het ED dat.... Is er al een training geweest of een oefenwedstrijd waarin deze spelers zich hebben kunnen bewijzen.....
|
|
|
evv Legende Zilver + FPC PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld; meer prijzen
Uit: Eindhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3633 Reg.: 17 juni 2002 |
quote: Cocu schreef:
En hoe weet het ED dat.... Is er al een training geweest of een oefenwedstrijd waarin deze spelers zich hebben kunnen bewijzen.....
Het is gewoon pure speculatie van (niet al te snuggere) journalist(en) van het ED.
|
|
|
tommassi Internationale topspeler
Vak: - Posts: 940 Reg.: 4 februari 2004 |
quote: maar we zullen zien of het een tweede menzo wordt, of een tweede waterreus!
waarom dat uitroepteken ?
quote: Als ik foto's van hem zie, actie foto's en gewone foto's, lijkt hij wel een beetje op Barthez
zow jullie weten me wel gerust te stellen zeg 
|
|
|
nummer 11 International
Vak: - Posts: 626 Reg.: 5 januari 2004 |
quote: Terrestra schreef:
Ben benieuwd naar deze keeper, hij zal me toch moeten overtuigen hoor. Las net ;
"Hij droeg 109 keer het shirt van Cruzeiro en kreeg daarin 107 goals tegen."
lekker gemiddelde 
Maar we moeten iedereen een kans laten krijgen om zich tebewijzen psv waardig te zijn
Dat valt wel meej hoor dat gemiddelde:
Gomes 0.98 per wedstrijd
PSV dit seizoen 0.88 per wedstrijd
En daarbij komt dat ze in Brazilie(volgens mij) aanvallender spelen en dat PSV in Nederland een van de 3 topclub's en er een brazilie voor Cruzeiro veel meer concurrentie is.
|
|
|
Leijnsem Regelmatige invaller
Uit: Goes Vak: - Posts: 272 Reg.: 30 november 2002 |
quote: Lemming schreef:
Lijkt me niet echt een sterke statistiek, 109 wedstrijden, 107 goals tegen.... Maarja dat kan natuurlijk ook aan de slechte verdediging liggen, ik ben benieuwd wat het wordt in ieder geval..
Tja ik dacht precies hetzelfde ....maar ik mag toch aan nemen dat PSV deze speler meerdere malen heeft laten scouten............ 
|
|
|
DSL Legende Winnaar WK Pool 2006
Uit: Nijmegen Vak: - Posts: 17639 Reg.: 31 juli 2000 | In Brazilië heb je meer dan 3 grote clubs en wordt er veel aanvallender gespeeld, bovendien is bij vrijwel elke club de aanval de sterkste linie en de verdediging(incl. keeper) de zwakste.
De statistiek zegt niet veel dus..
|
|
|
Vak: Oost - X Posts: 24847 Reg.: 8 juni 2001 | Heeft ie nou al getekent??
Je hoort er maar niks over 
|
|
|