PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Favoriete Opstellingen en verkoopbeleid
Heurelho da Silva Gomes
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 92 pagina's: « 1 ... 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 ... 92 »

Poster
Topic: Heurelho da Silva Gomes 
Remco B.
Legende

Uit: Geldermalsen
Vak: West - JJ
Reg.: 19 juni 2003
Gepost op 12 maart 2006 om 00:06:13.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik denk dat wanneer Gomes een gelimiteerde transfersom heeft en er is een partij die dat bedrag op tafel wilt leggen. Dan is de kans groot dat hij vertrekt natuurlijk. Mocht die situatie aan de orde komen, dan zal denk ik de keus volledig in de handen van Gomes liggen.
 Help mods!
Pool: 1152e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.468,7VoVo: -Opstelling: incompleet
retro psv
Regelmatige invaller

Uit: Son
Vak: Oost - VV
Reg.: 4 augustus 2005
Gepost op 12 maart 2006 om 02:55:24.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

hij was vandaag MotM,stond weer zeer goed te keepen en heeft dit seizoen al meerder punten voor ons gepakt.gomes is een topkeeper en hopelijk kan psv hem behouden.
FOREVER
 Help mods!
Pool: 106e, SC Heerenveen-PSV 0-2 (0-1)MotM Sparta Rotterdam-PSV: PerezBattle-rating: 1.492,5VoVo: 485e / 311e / 523eOpstelling: 4-3-3
Juancho
Legende

Uit: Zwolle
Vak: -
Reg.: 26 april 2002
Gepost op 12 maart 2006 om 06:11:58.       MSN: jan_westerman@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
scroller schreef:

Wat bedoel je nou met dat het je vies zou tegenvallen als Gomes hiermee instemt.
Rio of Eindhoven, dat zegt genoeg lijkt me....

Idd dat lijkt mij ook genoeg te zeggen. Een topcontract in europa of bij een leuke rijke club in brazilie spelen. Voor iemand met ambities lijkt mij die keuze zo makkelijk als wat.

Als gomes toch kiest voor rio, prima, laat hem dan aub vertekken. Aan zulke spelers hebben we niks.....

Maar nogmaals, ik kan me geen enkele reden voorstellen dat hij terug wil.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.484,6VoVo: -Opstelling: incompleet
sman
Vaste waarde in elftal

Reg.: 23 augustus 2004
Gepost op 12 maart 2006 om 09:14:05.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Juancho schreef:

(...)

Idd dat lijkt mij ook genoeg te zeggen. Een topcontract in europa of bij een leuke rijke club in brazilie spelen. Voor iemand met ambities lijkt mij die keuze zo makkelijk als wat.

Als gomes toch kiest voor rio, prima, laat hem dan aub vertekken. Aan zulke spelers hebben we niks.....

Maar nogmaals, ik kan me geen enkele reden voorstellen dat hij terug wil.

Dat geldt voor alle spelers/trainers (Cocu, Ooijer, Beasley, Lucius, Gomes, Hiddink) die hier geen heil meer in zien...... PSV heeft jaar in jaar uit bewezen om de prijzen te kunnen spelen. Snapt Cocu dan niet dat hij voor PSV speelt en niet voor Hiddink? Snapt Ooijer dan niet dat hij voor PSV speelt en niet voor Cocu? Snapt Gomes dan niet dat hij net uit Brazilië komt?
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: 379e / 770e / 389eOpstelling: 3-4-3
leonm
Aanstormend talent

Reg.: 4 maart 2006
Gepost op 13 maart 2006 om 11:37:57.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Coach Corinthians stapt op na verlies topper

13/3/2006 9 :16

De Braziliaanse topclub Corinthians moet op zoek naar een nieuwe trainer. Antonio Lopes stapte op na een 2-1 nederlaag tegen rivaal São Paulo.
Lopes werd afgelopen seizoen (dat eindigde in december) nog kampioen met Corinthians, maar de druk op de oefenmeester nam toe na de matige competitiestart en de teleurstellende resultaten in de Copa Libertadores.

De nederlaag tegen São Paulo deed de coach besluiten de handdoek in de ring te gooien. 'De club heeft me gevraagd te blijven. Maar ik had mijn beslissing al genomen en niets kan mij meer van gedachten doen veranderen', verklaarde Lopes.

In de topper tegen São Paulo keek Corinthians vlak na rust tegen een 2-0 achterstand aan. Zonder de geblesseerde Argentijnse sterspeler Carlos Tevez bleek het onmogelijk het gat te dichten. Een gemiste strafschop van Rafael Moura was daar mede debet aan. Een kwartier voor tijd scoorde Nilmar alsnog tegen, maar ondanks een rode kaart aan de zijde van São Paulo slaagde Corinthians er niet meer in een gelijkmaker te forceren.

Bron: VI

Zou dit gevolgen hebben voor de wens van Corinthians om Gomes aan te trekken ? En zou Gomes nu wellicht anders denken over een vertrek naar Corinthians...
 Help mods!
Pool: 2057e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Robinho10
Toeschouwer

Uit: Eindhoven
Vak: Oost - X
Reg.: 27 februari 2006
Gepost op 14 maart 2006 om 09:15:00.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

volgens mij...

dat was tenminste altijd bij Championship Manager :p
wordt een eventuele transfer afgeblazen als je van coach veranderd..

als t niet zo is.. mijn excuses

Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
gerritbouma
Legende

Uit: Woensel-Zuid
Vak: Oost - V
Reg.: 10 maart 2001
Gepost op 14 maart 2006 om 09:41:22.       Lid van PSV Fans United   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ja als de deal rond is misschien, maar er is nog geen sprake van een deal dus, en volgens mij in het echt , geen CM of FM , maakt het niks uit of de coach wel of niet opstapt!

Ik had van iemand gehoord zaterdag dat Gomes heimwee heeft en daarom wel naar Brazilie terug wil
 Help mods!
Pool: 116e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.459,3VoVo: 2151e / 1940e / 1782eOpstelling: 4-4-2
Delerium04
Nationale topspeler

Uit: Heinkenszand
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 30 juni 2005
Gepost op 14 maart 2006 om 11:24:12.       MSN: denniz_h84@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dat hij heimwee heeft? Nu we toch zeker zijn van de titel en wanneer de halve finale van de beker gespeelt is zou ik hem als werkgever lekker over 2 weken vakantie geven. Kan hij in alle rust in Brazilië bijkomen na dit veelbewogen seizoen, en staat hij volgend seizoen weer als eerste man bij PSV.

De competitie kunnen we makkelijk uitspelen met Zoetebier. Evenals de Bekerfinale.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
pietjans
Jeugdspeler

Reg.: 6 januari 2006
Gepost op 14 maart 2006 om 23:31:41.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Delerium04 schreef:

Dat hij heimwee heeft? Nu we toch zeker zijn van de titel en wanneer de halve finale van de beker gespeelt is zou ik hem als werkgever lekker over 2 weken vakantie geven. Kan hij in alle rust in Brazilië bijkomen na dit veelbewogen seizoen, en staat hij volgend seizoen weer als eerste man bij PSV.

De competitie kunnen we makkelijk uitspelen met Zoetebier. Evenals de Bekerfinale.

En meteen ff langs Rio om bij Corinthians orienterende gesprekken te voeren
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Matthew Dekay
Legende

Uit: Den Haag
Vak: West - K
Reg.: 26 oktober 2002
Gepost op 16 maart 2006 om 09:10:11.     MSN: bkorf@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
PSV praat met Gomes

door onze Telesportredactie
EINDHOVEN - PSV is volop in gesprek met doelman Gomes over zijn toekomst. "We kijken of we zijn contract kunnen verlengen", aldus Guus Hiddink. PSV sprak al eerder de intentie uit om Gomes langer aan de club te verbinden, maar de zeer serieuze belangstelling van het Braziliaanse Corinthians heeft alles in een stroomversnelling gebracht. Corinthians heeft er veel geld voor over om Gomes volgend seizoen onder de lat te hebben. 160306

Help mods!
Pool: 254e, SC Heerenveen-PSV 1-3 (1-1)MotM Sparta Rotterdam-PSV: SalcidoBattle-rating: 1.500,0VoVo: 281e / 687e / 331eOpstelling: 3-4-3
KoningKone
Legende
Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007

Uit: Eindhoven
Vak: Noord - U
Reg.: 30 maart 2003
Gepost op 16 maart 2006 om 13:22:38.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Mooi zo, hij moet niet naar Brazilie teruggaan, anders kan ik het Corinthians shirt dat ik een tijdje terug gekocht heb ook niet meer aan.
 Help mods!
Pool: 99e, SC Heerenveen-PSV 2-2 (0-1)MotM Sparta Rotterdam-PSV: LazovicBattle-rating: 1.472,0VoVo: 122e / 420e / 103eOpstelling: 5-3-2
fanvanfarfan
Internationale topspeler

Uit: eindhoven
Reg.: 8 juli 2004
Gepost op 16 maart 2006 om 14:06:25.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Op voetbalzone.nl las ik dat Gomes een gelimiteerde transfersom heeft laten opnemen. Waarom blijft PSV dit soort clausules toch iedere keer weer aangaan? Het zou moeten gaan zoals bij Feyenoord. Die club kan op het moment dat er interesse voor een speler komt, bepalen wat op dat moment de marktwaarde is. Bij Gomes zit er nu nog maar een miljoen euro tussen het bedrag dat Corinthians biedt en het gevraagde bedrag uit het contract. Daar komen ze wel uit, zou je zeggen.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.437,3VoVo: -Opstelling: incompleet
Rood Wit Hart
Legende

Uit: Eindhoven - Bennekel
Reg.: 31 mei 2003
Gepost op 16 maart 2006 om 14:10:06.       MSN: rood_wit_hart@hotmail.com    Lid van PSV Fans United   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb die clausules ook altijd maar onzin gevonden. Was dat toendertijd geen uitvinding van van Raaij?
Maar uiteindelijk kan de speler toch zelf bepalen of hij wil vertrekken of niet?
 Help mods!
Pool: 2585e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.334,5VoVo: 652e / 261e / 686eOpstelling: incompleet
lindsaywilson
Legende

Reg.: 7 maart 2002
Gepost op 16 maart 2006 om 14:26:18.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Rood Wit Hart schreef:

Ik heb die clausules ook altijd maar onzin gevonden.
clausules zijn helemaal geen onzin. Deze clausules zijn juist vaak een reden van spelers om voor PSV te kiezen en niet voor een club in engeland, spanje of italie......
 Help mods!
Pool: 784e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.456,9VoVo: -Opstelling: 3-5-2
Makaveli
Legende

Uit: Utrecht
Reg.: 13 januari 1999
Gepost op 16 maart 2006 om 14:35:57.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dat misschien wel. Maar een Gomes had ook wel naar PSV gekomen zonder zo'n clausule hoor. Die was nog niet al te bekend en PSV heeft een redelijke naam in Brazilie. Het is prima om clausules op te nemen in contracten maar alleen bij spelers die je anders niet zou kunnen halen. Gomes was daar niet een van.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.755,7 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Rood Wit Hart
Legende

Uit: Eindhoven - Bennekel
Reg.: 31 mei 2003
Gepost op 16 maart 2006 om 14:43:26.       MSN: rood_wit_hart@hotmail.com    Lid van PSV Fans United   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Makaveli schreef:

Dat misschien wel. Maar een Gomes had ook wel naar PSV gekomen zonder zo'n clausule hoor. Die was nog niet al te bekend en PSV heeft een redelijke naam in Brazilie. Het is prima om clausules op te nemen in contracten maar alleen bij spelers die je anders niet zou kunnen halen. Gomes was daar niet een van.

Welke speler dan wel? Van een Cocu kan ik 't me voorstellen. Maar voorheen kende ik een Farfan of een Beasley ook niet, hoor...
 Help mods!
Pool: 2585e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.334,5VoVo: 652e / 261e / 686eOpstelling: incompleet
Baseman
Legende

Uit: Geldrop
Reg.: 1 maart 2000
Gepost op 16 maart 2006 om 14:46:46.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Makaveli schreef:
Dat misschien wel. Maar een Gomes had ook wel naar PSV gekomen zonder zo'n clausule hoor. Die was nog niet al te bekend en PSV heeft een redelijke naam in Brazilie.
Euhm, hoe weet jij dit nu weer ? Puur gokwerk !
Daarbij was Gomes helemaal geen onbekende naam, misschien voor ons wel maar in Brazilie zeker niet. Hij heeft niet voor niets in 2003 zowel de beker als de landstitel gewonnen met Cruzeiro...

De clausule zal niet voor niets in zijn contract staan en verder is het bedrag erg hoog voor een keeper, dus ik zie het probleem niet.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.483,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Makaveli
Legende

Gepost op 16 maart 2006 om 15:31:22.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Welke speler dan wel?
Spelers die daar al als zeer talentvol te boek staan. De Palacio's e.d. Spelers die onhaalbaar zijn zonder zo'n clausule.

quote:
De clausule zal niet voor niets in zijn contract staan en verder is het bedrag erg hoog voor een keeper, dus ik zie het probleem niet.
Juist om de hoogte van die clausule denk ik dat het niet nodig zou zijn geweest. Dat is inderdaad niet gebaseerd op harde feiten omdat je niet kan weten welke clubs er nog meer allemaal geinteresseerd waren in hem maar een keeper die zo'n hoge clausule op laat nemen in zijn contract heeft:
a) een zeer groot vertrouwen in eigen kunnen
of
b) was helemaal niet van plan om naar een andere club te gaan

Gezien de status van Gomes in Europa op dat moment en die van PSV in Brazilie lijkt optie b mij wat waarschijnlijker. Dat hij zich dusdanig heeft ontwikkeld dat men het geld nu wel op tafel wil leggen zegt meer over Gomes zelf dan over de noodzaak tot die clausule. Zonder die clausule was hij ook wel gekomen hoor want PSV was een prachtkans voor hem om de stap naar Europa te maken. Als die clausules dermate veel invloed op de keuze van een speler hadden gehad, hadden Feyenoord en Ajax er ook wel mee gewerkt. Maar dat is bij mijn weten niet zo. Los van dit alles vind ik de waarde van Gomes veel groter dan het bedrag dat nu genoemd wordt en zit ik dus te duimen dat die besprekingen tussen hem en PSV goed uitpakken.

[Dit bericht is veranderd door Makaveli (op 16 maart 2006 15:42:31).]
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.755,7 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Juancho
Legende

Gepost op 16 maart 2006 om 16:37:58.       MSN: jan_westerman@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Even buiten die clausule om, waar ik me zo aan erger was het bericht dat psv plotsling vaard zet achter een nieuw contract omdat die braziliaanse club serieus werd.

Dan vraag ik me af, waar zijn we in godsnaam mee bezig? Hebben we dan verdomme nog niet geleerd van afgelopen zomer?

Psv moet juist de andere clubs voorzijn met dit soort dingen. Lee en park bijv. hadden een half jaar eerder al een nieuw contract aangeboden moeten kregen.

Gomes ook. Wat wou psv? Nog ff lekker wachten tot komende zomer om vervolgens in de voorbereiding nog een nieuwe keeper te moeten vinden?

Valt me vies tegen de laatste paar transfers. Psv loopt constant achter de feiten aan!
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.484,6VoVo: -Opstelling: incompleet
Baseman
Legende

Reg.: 1 maart 2000
Gepost op 16 maart 2006 om 17:07:25.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zucht, en de spelers zelf zijn makke schaapjes die achter PSV aan lopen ? Droom verder !

De spelers bepalen wanneer ze met de club gaan onderhandelen, de club kan zelf een verzoek doen maar meer ook niet. En PSV zet niet plotseling vaart achter een nieuw contract met Gomes, PSV is de al lopende procedures en gesprekken alleen wat aan het versnellen.

quote:
Makaveli schreef:
Zonder die clausule was hij ook wel gekomen hoor want PSV was een prachtkans voor hem om de stap naar Europa te maken.
Nou, hij zal PSV op zijn blote knieen danken voor de kans die hij gekregen heeft
Als PSV niet was gekomen, dan wel een andere club.

quote:
Als die clausules dermate veel invloed op de keuze van een speler hadden gehad, hadden Feyenoord en Ajax er ook wel mee gewerkt.
En waarom denk je dat spelers als Lee, Gomes en Farfan niet bij Ajax of Feyenoord spelen of gespeeld hebben ?

quote:
Los van dit alles vind ik de waarde van Gomes veel groter dan het bedrag dat nu genoemd wordt en zit ik dus te duimen dat die besprekingen tussen hem en PSV goed uitpakken.
Als PSV 9 miljoen Euro kan krijgen voor Gomes, dan mogen ze hun handen dicht knijpen. Van mij mag het bedrag ook hoger zijn, maar zoveel geld maakt Gomes meteen een van de duurdere keepers.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.483,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Juancho
Legende

Gepost op 16 maart 2006 om 17:17:36.       MSN: jan_westerman@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Baseman schreef:

Zucht, en de spelers zelf zijn makke schaapjes die achter PSV aan lopen ? Droom verder ! De spelers bepalen wanneer ze met de club gaan onderhandelen, de club kan zelf een verzoek doen maar meer ook niet.
Dat zeg ik niet, psv kan er wel druk achter zetten. Als spelers niet willen bij tekenen voor een bepaalde periode, prima. Dan moeten we ze maar verkopen. We hebben afgelopen zomer wel kunnen zien wat er gebeurd als we spelers maar macht geven.

quote:
En PSV zet niet plotseling vaart achter een nieuw contract met Gomes, PSV is de al lopende procedures en gesprekken alleen wat aan het versnellen.

En waarom zijn ze aan het versnellen? Toevallig omdat een andere club hem wil? Dat kon je na afgelopen zomer ook wel verwachten dus waarom is er nier eerder versnelt met de procedures en gesprekken?

Dat is dus precies wat ik bedoel. Psv reageerd op interesse van een andere club. En juist dat moet je voorzijn zodat je goed ingedekt bent als er een club komt.
 Help mods!
Makaveli
Legende

Gepost op 16 maart 2006 om 17:48:22.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
En waarom denk je dat spelers als Lee, Gomes en Farfan niet bij Ajax of Feyenoord spelen of gespeeld hebben ?
Omdat die niet zo'n goede scouting hebben als PSV. De clausulekwestie speelde hoogstens in het geval van Lee maar bij die andere 2 echt niet hoor. Ik geloof er helemaal niks van dat zoiets bepalend was in de keuze van Farfan en Gomes. Als dat zo zou zijn hadden ze wel een lager bedrag in het contract op laten nemen zoals Lee heeft gedaan.
 Help mods!
Balinho
Legende

Uit: Eindhoven-Stratum-Kruidenbuurt
Vak: Oost - W
Reg.: 1 augustus 1999
Gepost op 16 maart 2006 om 18:01:38.         Lid van PSV Fans United   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb geen overzicht bij de hand, maar sinds wanneer is 10 mln. euro niet erg veel voor een keeper?

Ik denk dat we het er allemaal wel over eens zijn, dat Gomes ons meer waard zal zijn, maar als je volgens mij de markt bekijkt, is 10 mln. voor een keeper erg veel...

Ik denk dat PSV misschien gedacht zou hebben, dat dat bedrag niet snel op tafel zou komen voor een keeper, en ik denk dat dat best begrijpelijk is...Gezien zijn (Gomes') status in Europa destijds nauwelijks aanwezige status, en zijn status wat betreft het Nationale team...
Het inpassen van die clausule zal voor PSV misschien betekend hebben, dat hij minder salaris behoefde, wie zal het zeggen...
 Help mods!
Pool: 1858e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Lemming
Legende

Reg.: 2 maart 2000
Gepost op 18 maart 2006 om 10:25:41.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Nou er wordt dus gepraat (zie voorpagina van het netwerk), dus dikke kans dat Gomes ons ook al gaat verlaten. Ben benieuwd wie er uit de hoge hoed getoverd gaat worden om onze meest betrouwbare keeper in járen te vervangen..
 Help mods!
Pool: 2294e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Guus Geluk
Bankzitter

Reg.: 27 maart 2002
Gepost op 18 maart 2006 om 10:53:58.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zoetebier.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 92 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk