| Poster | | Topic: Heurelho da Silva Gomes |  |
|
|
Sir Tinus Internationale topspeler
Uit: Valkenswaard Vak: - Posts: 4337 Reg.: 15 april 2005 | Tja ... een keeper halen waarvan je niet zeker weet of hij het niveau aankan... dat is goed beleid.
Ik denk dat je gewoon een sterk team moet behouden en als dit 2 a 3 miljoen kost over 2 jaar dan vind ik het nog net kunnen. Simons heeft ook niet veel restwaarde als hij zijn contract uitdient.
|
|
|
AFELLAY Legende
Uit: Nederland Vak: - Posts: 10414 Reg.: 6 maart 2003 | Kom op man we zijn een topclub! En dus moeten we gewoon een nieuwe Gomes scouten, klaar! Je gaat niet investeren in een keeper van 34 zonder restwaarde. Dat doe je voor een van Bommel, Cocu of van Nistelrooij, maar zeker niet voor een Timmer.
|
|
|
Sir Tinus Internationale topspeler
Uit: Valkenswaard Vak: - Posts: 4337 Reg.: 15 april 2005 | Zo makkelijk is dat niet... een nieuwe Gomes en Alex en Farfan is niet zo makkelijk scouten als iedereen doet laten overkomen hier op het forum.
Je kan niet zeggen , nou verkoop Farfan dan kunnen we 2 Farfannetjes kopen. Zo werkt dat niet. Met Gomes hetzelfde. Hij is uniek in zijn soort en stel dat hij weggaat dan lijkt mij de kans groot dat Zoetebier 1ste keeper wordt (En terrecht)met een talentvolle keeper erachter (Boffin).
Dit lijkt me ook dat er gaat gebeuren en daarom denk ik dat Vonk niet komt.
|
|
|
Balinho Legende
Uit: Eindhoven-Stratum-Kruidenbuurt Vak: Oost - W Posts: 4218 Reg.: 1 augustus 1999 | Als je het toch zo wilt stellen: Ik durf de stelling wel aan, dat we veel makkelijker een tweede Farfan zullen vinden, dan een tweede Gomes. Ik hoop dat voor iedereen wel duidelijk is, dat Gomes tot de absolute buitencategorie keepers behoort...
|
|
|
guusje Legende
Vak: - Posts: 2814 Reg.: 20 augustus 2003 |
quote: Balinho schreef:
Ik hoop dat voor iedereen wel duidelijk is, dat Gomes tot de absolute buitencategorie keepers behoort...
Helemaal mee eens. Daarom moet Gomes niet verkocht worden. Hij is nog jong, wordt nog veel beter dan hij nu al is. Gomes gaat ons veel meer geld in het laatje brengen dan die 10 milj. dollars.
Over 2 jaar staan de europese topclubs voor hem in de rij, wedden dat ze dan het dubbele betalen. Ja, zelfs voor een keeper. Wel eentje van de absolute buitencategorie!
|
|
|
scroller Meervoudig international
Vak: - Posts: 674 Reg.: 22 juli 2005 | Gomes mag in deze onzekere periode niet worden verkocht.
Houden aan zijn contract en concentreren op posities in het veld die onzeker zij!
|
|
|
nilisfanforlife Internationale topspeler
Vak: - Posts: 1361 Reg.: 1 februari 2005 | de bal ligt nu bij gomes, of hij zal moeten bijtekenen, zonder clausule of psv zal hem echt gaan verkopen.
|
|
|
Juancho Legende
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 14690 Reg.: 26 april 2002 |
quote: phoolie601 schreef:
Welke afweging maken we? Gomes voor 10m weg en Alex voor 5m kopen van Chelsea... dan zeg ik DOEN!
Ik niet, ik heb liever dat psv gomes behoud dan alex. Waarom? simpel, een betaalbare topkeeper kopen is bijzonder lastig, zoniet onmogelijk.
Een centrale verdediger is veel makkelijker te vinden. Tuurlijk is alex geweldig, maar ik denk zeker niet onvervangbaar.
Bovendien, als alex te kopen is voor 5 miljoen zal psv dat echt niet nalaten. Ongeacht de beslissing van gomes.
|
|
|
Vol Manlijke Kracht Vedette Winnaar PSV Quiz Seizoen 2003/2004
Uit: Veghel Vak: - Posts: 1297 Reg.: 22 augustus 2002 | 'PSV kan miljoenen voor Gomes niet laten lopen'
20/3/2006 9 :03
De flirt tussen de Braziliaanse topclub Corinthians en PSV-doelman
Gomes neemt steeds serieuzere vormen aan. Volgens het Algemeen Dagblad heeft de Eindhovense club een bod van circa negen miljoen euro ontvangen.
Gezien de financiële situatie bij PSV zou het een dergelijk bod voor een doelman niet kunnen weigeren. Eerder wezen de Eindhovenaren toenaderingen van Corinthians van de hand. Trainer en technisch-directeur Guus Hiddink liet zelfs weten dat Gomes wat hem betreft een contract voor liefst acht of negen jaar kon tekenen.
Gomes zelf heeft een vertrek echter nooit uitgesloten. 'Corinthians heeft zich bij mijn zaakwaarnemer gemeld', aldus de doelman. 'Ik denk er veel over na. Net als PSV is dat een grote club.'
Bron: Vi.nl
|
|
|
Peer Legende
Uit: eindhoven Vak: Noord - SS Posts: 1708 Reg.: 28 maart 2000 | 9 Miljoen Euro is een hele hoop geld voor een Keeper
Maar aan de andere kant , zo'n keeper als Gomes ,vind die er maar eens voor terug
Misschien die Handonovic die stage heeft gelopen bij PSV , en waar men zeeer van onder indruk was, staat nu bij Lazio op de Loonlijst( ), het zal moeilijk worden een geschikte opvolger te vinden, maar iedereen is vervangbaar ( zie het laatste 2 jaar) 
|
|
|
Foxy Legende Winnaar PSV Quiz Seizoen 04/05; meer prijzen
Uit: Eindhoven Vak: Noord - S Posts: 12639 Reg.: 13 oktober 1999 | Dit is dus weer typisch PSV. In plaats van te zorgen dat hij hier blijft laten ze hem weer gaan. Leuk hoor dat geld maar zaterdag pakte hij weer punten voor de club...
|
|
|
Helmond groet PSV Nationale topspeler
Uit: Hellmond Vak: Oost - X Posts: 4124 Reg.: 4 augustus 2005 | Hoe zit het met die braziliaanse keeper en die Russische keeper die PSV op het oog had. Dan heb je nog die Handonovic. Heeft PSV hiermee een waardige vervanger in huis.
|
|
|
AFELLAY Legende
Uit: Nederland Vak: - Posts: 10414 Reg.: 6 maart 2003 | Ik ben een grote Gomes fan maar je moet even de sympathie voor Gomes opzij zetten vind ik. Negen miljoen euro voor een keeper is een geweldig bod en over 2 jaar zie ik dit bedrag niet opeens nog meer zien worden. Daarnaast is Gomes inderdaad een fantastische keeper die punten pakt voor je team. Lastige afweging dus inderdaad. Onze financiele situatie is echter zo op dit moment dat we dit soort bedragen even niet kunnen afslaan.
De scouting zal het komend seizoen als nooit tevoren moeten slagen om het verlies van een aantal goede spelers ( "Cash-cows" ) goed op te vangen.
[Dit bericht is veranderd door AFELLAY (op 20 maart 2006 10:10:57).]
|
|
|
Juancho Legende
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 14690 Reg.: 26 april 2002 | Idd, weer typisch psv
Ipv er alles aan te doen om gomes te behouden gaan ze maar weer eens voor het geld.
Na zoveel jaren hebben we eindelijk een keeper die a: enorm veel punten pakt nationaal en internationaal en b: die perfect bij psv past.
9 miljoen, so what? Wat moet je met dat geld. Een 2de gomes haal je er niet voor terug.
Keepers worden zo verschrikkelijk onderschat, gewoon om gek van te worden. Als straks gomes vertrekt, reken dan maar niet dat psv miljoenen vrij reserveerd voor een nieuwe keeper. Nee, ze kopen liever een aanvaller van 10 miljoen.
Ik zou het BELACHELIJK vinden als psv akkoord gaat. Zorg dan dat je ergens anders geld vind. Dan heb ik nog liever dat ze farfan verkopen. Die is 10x makkelijker te vervangen dan gomes.
|
|
|
Piet de Visser  International
Vak: - Posts: 609 Reg.: 10 april 2004 |
quote: Juancho schreef:
Idd, weer typisch psv
Ipv er alles aan te doen om gomes te behouden gaan ze maar weer eens voor het geld.
Na zoveel jaren hebben we eindelijk een keeper die a: enorm veel punten pakt nationaal en internationaal en b: die perfect bij psv past.
9 miljoen, so what? Wat moet je met dat geld. Een 2de gomes haal je er niet voor terug.
Keepers worden zo verschrikkelijk onderschat, gewoon om gek van te worden. Als straks gomes vertrekt, reken dan maar niet dat psv miljoenen vrij reserveerd voor een nieuwe keeper. Nee, ze kopen liever een aanvaller van 10 miljoen.
Ik zou het BELACHELIJK vinden als psv akkoord gaat. Zorg dan dat je ergens anders geld vind. Dan heb ik nog liever dat ze farfan verkopen. Die is 10x makkelijker te vervangen dan gomes.
kan me helemaal vinden in je reaktie Juancho ..om gek van te worden gewoon 
|
|
|
Olai Legende Derde plek PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Almere Vak: - Posts: 5822 Uploads: 10 Reg.: 7 december 2001 | Wie bepaalt zoiets dan vraag ik me af?
Westerhof? Hiddink? Timmer?
|
|
|
Farfeasly Internationale topspeler
Uit: Nuenen Vak: Zuid - EE Posts: 1822 Reg.: 3 september 2004 | Nou, als Hiddink vertrekt en ook geen adviseur meer blijft, dan zie ik het somber in. Dan zie ik PSV niet snel een 2de Gomes halen. Of ze nou veel geld hebben of niet. Ze moeten daarvoor veel voetbal-know-how hebben. Dit heeft Hiddink, bij de nieuwe trainer moet je het maar zien.
Ik zou zeggen: Als Westerhof gelijk krijgt met zijn fonds, dan is 15 miljoen + eventueel wat transfergeld zat. Behoud Gomes!!
|
|
|
EchteBrabander  International
Vak: - Posts: 565 Reg.: 13 augustus 2005 | Wat een dilemma. Het broodnodige geld incasseren (9 miljoen euro!) maar wel een fantastische keeper (die echt punten pakt voor 't team!) en die ook nog eens een sympathieke gast is die mateloos populair (ook schijnt een goede gast te zijn in de groep) is bij de fans laten gaan. Of toch maar houden en het broodnodige geld mislopen.
Wat is wijsheid in deze?
|
|
|
jpderksen  Legende
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 4086 Reg.: 22 september 1999 | Soms vraag ik me echt af hoe goed mensen lezen....
Belachelijk vinden als PSV akkoord gaat??
PSV heeft niks te willen, want dit bedrag is vastgelegd in zn contract, en als een club dat wil betalen (dat is het geval), dan is het de keus aan Gomes zelf...
Maar dit als al meerdere keren verteld...
|
|
|
Juancho Legende
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 14690 Reg.: 26 april 2002 | Broodnodige geld? waarvoor? Voor een nieuwe topkeeper? Daar betaal je ook miljoenen voor.
Psv zoekt maar andere manieren om geld te besparen, gomes moet koste wat kost behouden blijven voor de club.
|
|
|
Baseman Legende
Uit: Geldrop Vak: - Posts: 5730 Reg.: 1 maart 2000 | Niet overdrijven Juancho !
Voor iedere Nederlandse club geldt dat iedere speler te koop is, zo simpel is het nu eenmaal. Dat heeft als voordeel dat een club als PSV een geweldige springplank kan zijn voor talent, maar als nadeel dat de goede spelers nooit lang blijven.
Gomes is een geweldige keeper en hoe langer hij zou blijven hoe beter, maar 9 miljoen Euro is ontzettend veel geld voor een keeper en ik kan me goed voorstellen dat PSV dat geld hard nodig heeft. Daarbij heeft jpderksen volkomen gelijk, als een club 9 miljoen wil betalen dan ligt de beslissing bij Gomes en niet bij PSV.
En vergeet niet, Corinthians is een heel grote club.
|
|
|
justin22 Geselecteerd voor Oranje
Uit: Snelrewaard Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 457 Reg.: 24 maart 2004 | tja... als gomes een clausule in zijn contract heeft staan heeft psv geen poot om op te staan... Financieel doet psv dan goede zaken, hij is tenslotte voor een klein bedrag gehaald...toch? Maar sportief is het klotuh! Alhoewel ik me afvraag of gomes ook echt terug wil naar zuid amerika... we zullen zien!
|
|
|
Juancho Legende
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 14690 Reg.: 26 april 2002 | Baseman, ik kan er best vrede mee hebben als gomes de volgende topper is die psv afleverd bij een europese topclub. Maar ik zal het nooit accepteren dat hij terug gaat naar brazilie terwijl hij op het punt staat door te breken in europa, juist het podium waar elke braziliaanse topspeler wil schitteren.
Mocht de deal doorgaan zou ik het gomes en psv nooit vergeven, hoe grote fan ik ook van hem ben. Alleen bij enorme heimwee zou ik me iets bij voorstellen, maar verder geen enkel argument.
En verder ben ik bang dat dat geld toch weer opgaat aan een dure spits of middenvelder ipv een topkeeper die we op dat moment harder nodig zijn dan welke positie ook in het veld.
|
|
|
Giallorossi Legende Buitengewoon lid Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: Oost - X Posts: 24847 Reg.: 8 juni 2001 | Bah, bah, bah, typisch PSV weer Gomes is een keeper in de buitencategorie. Het zal ook wel gewoon gaan gebeuren, bah.
|
|
|
psv masters Internationale topspeler
Uit: sup. groep : psv young fanatics Vak: Oost - X Posts: 2419 Uploads: 17 Reg.: 1 maart 2005 | Zou zeker zonde zijn als die weg gaat. Pept soms zelf nog de supporters op en de eerste minuten van de wedstrijd zijn voor hem. Als je over 9 miljoen praat praat je wel over veel geld waar je ook wel zeker een goede keeper van terug kan halen. Maar ik kan me bijna niet voorstellen dat die Corinthias mooier vind als PSV en dan kijk ik vooral naar de competitie(s) waar die nu in speelt.
|
|
|