| Poster | | Topic: Heurelho da Silva Gomes |  |
|
|
Sir Tinus Internationale topspeler
Uit: Valkenswaard Vak: - Posts: 4337 Reg.: 15 april 2005 | Ja ik weet zeker als Gomes hier een verbeterd contract ondertekent en dat PSV die clausule eruit haalt (te laat helaas) dan is hij over 2 jaar zeker nog die 10 miljoen waard + zijn we 2 x meer kampioen.
Ik kan het me gewoon niet voorstellen , PSV zonder Gomes 
|
|
|
Balinho Legende
Uit: Eindhoven-Stratum-Kruidenbuurt Vak: Oost - W Posts: 4218 Reg.: 1 augustus 1999 |
quote: Sir Tinus schreef:
Ik kan het me gewoon niet voorstellen , PSV zonder Gomes 
Hier, ken je nagaan...Verrekte puntenpakkende hartenbreker is het gewoon! 
|
|
|
MiKaZa Legende Zilver + Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld
Vak: Oost - X Posts: 5444 Reg.: 18 juli 2002 | Nou, helaas maar hij vertrekt gewoon hoor!
|
|
|
Boca J. Legende Lid van verdienste
Vak: - Posts: 3728 Uploads: 4 Reg.: 29 september 2002 | En als hij dan weg gaat, blokkeren we gewoon met zijn allen zijn straat. Dan moet hij wel blijven.
Ik zou er wel flink ziek van zijn mocht het zo zijn dat hij gaat, maar ik zal dan wel zeggen haal de volgende Braziliaanse keeper maar, dan zingen wij hem wel beter.
|
|
|
Interim Vedette
Uit: Lelystad Vak: - Posts: 1661 Reg.: 12 juli 2004 | Ik heb bij Voetbal Insite niet goed meegekregen wat er over Gomes werd verteld door Westerhof.
Was het niet zoiets als: "voor zoveel miljoen krijg je niet makkelijk een goede keeper"??
|
|
|
Nilis the Legend Legende
Uit: Middelharnis Vak: Oost - X Posts: 1971 Reg.: 3 juni 2002 | Westerhof zei gewoon dat ie te koop is voor 9 miljoen, maar dat PSV er alles aan gelegen is om hem te behouden, omdat het een schitterend persoon is om in de groep te hebben....

|
|
|
phoxie fan!!! Legende
Uit: Almere Vak: Noord - S Posts: 2334 Reg.: 5 mei 2000 | Westerhof had toch wel goede hoop volgens mij dat Gomes blijft maar was niet 100% stellig.
Als hij gaat is het voor de hoofdprijs dat is zeker
|
|
|
DSL Legende Winnaar WK Pool 2006
Uit: Nijmegen Vak: - Posts: 17639 Reg.: 31 juli 2000 | Die idioot van een Johan Derksen denkt dat er voor 9 miljoen wel een keeper te koop is niet zo een als Gomes Johan..
Een ding stemt mij wel positief, ik hoorde niks over dat 'een bod van 9 miljoen kunnen we niet laten liggen' onzin. Hij zei zelfs dat er 15 a 20 miljoen beschikbaar is voor investeringen ZONDER spelersverkopen. Dus aan het geld kan het niet liggen, het ligt volledig aan Gomes zelf.
|
|
|
VoH for President! Vedette Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: eersel Vak: Noord - U Posts: 1248 Reg.: 13 januari 2003 |
quote: DSL schreef:
Die idioot van een Johan Derksen denkt dat er voor 9 miljoen wel een keeper te koop is niet zo een als Gomes Johan..
Een ding stemt mij wel positief, ik hoorde niks over dat 'een bod van 9 miljoen kunnen we niet laten liggen' onzin. Hij zei zelfs dat er 15 a 20 miljoen beschikbaar is voor investeringen ZONDER spelersverkopen. Dus aan het geld kan het niet liggen, het ligt volledig aan Gomes zelf.
Hij heeft een clausule...
|
|
|
DSL Legende Winnaar WK Pool 2006
Uit: Nijmegen Vak: - Posts: 17639 Reg.: 31 juli 2000 | Dat doet er niet toe..
Dat artikel van vanmorgen zegt dat we een bod van 9 miljoen niet kunnen weigeren wegens de financiële situatie. Dat houdt dus in dat hij zowieso weg zou moeten, ook al zou hij willen blijven, omdat PSV die 9 miljoen te hard nodig heeft.
Als er 15 a 20 miljoen beschikbaar zou zijn, zonder spelersverkopen, dan hebben wij die 9 miljoen voor Gomes dus niet perse nodig Dus ligt het helemaal aan Gomes zelf, wilt hij blijven dan blijft hij.
|
|
|
Juancho Legende
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 14690 Reg.: 26 april 2002 | en dan nog, verkoop dan farfan als je zonodig geld binnen moet halen. Dan vang je zo'n 12 miljoen (als het niet meer is) en ben je een speler kwijt die 10x makkelijker te vervangen is dan je keeper.
Dat psv machteloos is omdat die clausule in zijn contract staat vind ik grote onzin. Psv kan hem altijd overhalen met een financieel uiters aantrekkelijke aanbieding.
maar dat is algemeen bekend van psv (tenminste, in mijn ogen) we leggen ons er te snel bij neer dat onze toppers zomaar vertrekken. Steek je mouwen podver eens een keer uit en doe er alles, maar dan ook alles aan om gomes te behouden. Die 9 miljoen hoeven we het niet voor te doen, een keeper die miljoen opleverd door zijn spel, daar hebben we behoefte aan!!
|
|
|
Stofzuiger Legende
Uit: Waalre Vak: - Posts: 3240 Reg.: 13 juni 2002 | Gomes moet het inderdaad zelf weten: óf terug naar zijn vaderland en buiten beeld blijven van Europese topclubs, óf bij PSV blijven en na een paar jaar naar een Europese topclub.
Ik denk niet dat PSV het voor elkaar krijgt om Gomes heel lang hier te houden. Er wordt gesproken over een contract voor 8 of 9 jaar, maar dit zie ik niet gebeuren.
Áls er al een reden is waarom Gomes in Eindhoven blijft, dan is dat om zich Europees in de kijker te spelen. En in dat geval zal hij geen 8 of 9 jaar willen wachten voordat hij naar die Europese topclub kan.
|
|
|
Geissbock Internationale topspeler
Uit: Leuven, België Vak: West - LL Posts: 1079 Reg.: 4 april 2000 |
quote: Stofzuiger schreef:
Gomes moet het inderdaad zelf weten: óf terug naar zijn vaderland en buiten beeld blijven van Europese topclubs, óf bij PSV blijven en na een paar jaar naar een Europese topclub.
Ik denk niet dat PSV het voor elkaar krijgt om Gomes heel lang hier te houden. Er wordt gesproken over een contract voor 8 of 9 jaar, maar dit zie ik niet gebeuren.
Áls er al een reden is waarom Gomes in Eindhoven blijft, dan is dat om zich Europees in de kijker te spelen. En in dat geval zal hij geen 8 of 9 jaar willen wachten voordat hij naar die Europese topclub kan.
Dat 8 a 9 jaar heeft Hiddink ook maar gezegd om aan te geven hoe belangrijk Gomes is voor PSV (meer emotioneel dan rationeel dus). Dat was niet echt een serieuze uitspraak. Hiddink weet goed genoeg dat je een speler maar een contract van maximaal 5 jaar kan aanbieden.
|
|
|
phoxie fan!!! Legende
Uit: Almere Vak: Noord - S Posts: 2334 Reg.: 5 mei 2000 | BREAKING NEWS: GOMES WIL WEG :-(
quote: Gomes: ik heb aanbieding geaccepteerd, verzoek PSV voor transfer
In een interview met het Braziliaanse radiostation Jovem Pan zou Gomes aangegeven hebben definitief terug te willen naar Corinthians. "Ik heb het erg naar mijn zin hier, maar wat op dit moment zwaarder weegt is de selectie voor het Braziliaanse nationale elftal." Bij PSV verwacht hij niet in aanmerking te komen voor de nationale selectie. Hij wil daarom naar Corinthians om dan later de stap te maken naar een echte Europese topclub. In Brazilie denkt hij alleen bij Corinthians kans te hebben op een uitverkiezing.
[Dit bericht is veranderd door phoxie fan!!! (op 20 maart 2006 23:22:21).]
|
|
|
ChrisSibon Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Zoetermeer Vak: Oost - X Posts: 13958 Reg.: 10 maart 2003 | In een interview met het Braziliaanse radiostation Jovem Pan zou Gomes aangegeven hebben definitief terug te willen naar Corinthians. "Ik heb het erg naar mijn zin hier, maar wat op dit moment zwaarder weegt is de selectie voor het Braziliaanse nationale elftal." Bij PSV verwacht hij niet in aanmerking te komen voor de nationale selectie. Hij wil daarom naar Corinthians om dan later de stap te maken naar een echte Europese topclub. In Brazilie denkt hij alleen bij Corinthians kans te hebben op een uitverkiezing.
(voorpagina netwerk)
|
|
|
Geissbock Internationale topspeler
Uit: Leuven, België Vak: West - LL Posts: 1079 Reg.: 4 april 2000 | Hoezo??? hoe weet je dat?
|
|
|
phoxie fan!!! Legende
Uit: Almere Vak: Noord - S Posts: 2334 Reg.: 5 mei 2000 | wel erg koud op je dak na het interview met Westerhof dit nieuws...
|
|
|
Giallorossi Legende Buitengewoon lid Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: Oost - X Posts: 24847 Reg.: 8 juni 2001 | En we geloven met z'n alle een gerucht uit Brazilie?
|
|
|
ChrisSibon Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Zoetermeer Vak: Oost - X Posts: 13958 Reg.: 10 maart 2003 |
quote: Ik kan het niet geloven. Als het waar is valt het me heel erg vies tegen van gomes. Niks geen heimwee of dergelijke.
Dit was dus ook mijn reactie!, blijkt eens te meer loyaliteit naar een club, het bestaat niet meer!!!
|
|
|
robbendoesje Geselecteerd voor Oranje
Uit: Eindhoven Vak: Zuid - F Posts: 474 Reg.: 22 december 2002 | Ik geloof niet een gerucht meer. Ze schrijven maar raak en ze roepen maar wat. Eerst zien, dan beuren en vooruit met de geit.
Gomes staat 5de in de rij voor het nationale team, hoezo in Brazilië meer kans maken?
|
|
|
Remco B. Legende
Uit: Geldermalsen Vak: West - JJ Posts: 8537 Reg.: 19 juni 2003 |
quote: In een interview met het Braziliaanse radiostation Jovem Pan zou Gomes aangegeven hebben definitief terug te willen naar Corinthians. "Ik heb het erg naar mijn zin hier, maar wat op dit moment zwaarder weegt is de selectie voor het Braziliaanse nationale elftal." Bij PSV verwacht hij niet in aanmerking te komen voor de nationale selectie. Hij wil daarom naar Corinthians om dan later de stap te maken naar een echte Europese topclub. In Brazilie denkt hij alleen bij Corinthians kans te hebben op een uitverkiezing.
Hij liet weten PSV te verzoeken om getransfereerd te mogen worden. "Ik heb de aanbieding inmiddels geaccepteerd en verzoek PSV om een transfer" zo staat te lezen op GloboEsporte. Volgens het artikel zou de doelman al hopen dat er dinsdag duidelijkheid komt.
Gesuggereerd wordt in Braziliaanse media dat hij in april de start van de Braziliaanse competitie al mee zou willen maken en zo nog te hopen om zich te bewijzen voor een plaats in de WK-selectie. Hoe zich dat verhoudt met de sluiting van de internationale transfermarkt is echter de vraag.
Het hele bericht. Zou Gomes echt zoveel meer kans maken op een selectie dan bij PSV?
Mocht het bericht op waarheid berusten.
|
|
|
Skele Wie Wau International
Uit: Helmond Vak: - Posts: 621 Reg.: 14 februari 2006 | En dat is 1! Een uur na de uitspraak van Westerhof!
20/3/2006 - Gomes: ik heb aanbieding geaccepteerd, verzoek PSV voor transfer
(Gepost door RvN)
In een interview met het Braziliaanse radiostation Jovem Pan zou Gomes aangegeven hebben definitief terug te willen naar Corinthians. "Ik heb het erg naar mijn zin hier, maar wat op dit moment zwaarder weegt is de selectie voor het Braziliaanse nationale elftal." Bij PSV verwacht hij niet in aanmerking te komen voor de nationale selectie. Hij wil daarom naar Corinthians om dan later de stap te maken naar een echte Europese topclub. In Brazilie denkt hij alleen bij Corinthians kans te hebben op een uitverkiezing.
|
|
|
phoxie fan!!! Legende
Uit: Almere Vak: Noord - S Posts: 2334 Reg.: 5 mei 2000 | het is enigszins te begrijpen
hij heeft bij PSV de top al bereikt, het gaat om giga bedragen en het hoogst nog haalbare voor hem: het nationale team
ik baal er enorm van als het zo is, een van mijn favoriete PSV'ers ooit, wereld klasse keeper en super vent :-(
|
|
|
Giallorossi Legende Buitengewoon lid Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: Oost - X Posts: 24847 Reg.: 8 juni 2001 |
quote: robbendoesje schreef:
Ik geloof niet een gerucht meer. Ze schrijven maar raak en ze roepen maar wat. Eerst zien, dan beuren en vooruit met de geit.
Gomes staat 5de in de rij voor het nationale team, hoezo in Brazilië meer kans maken?
Daarom, ik geloof er nog weinig van, ik geloof het pas als ik het Gomes voor de camera's hoor zeggen, of dat PSV het meldt.
|
|
|
Matthew Dekay Legende
Uit: Den Haag Vak: West - K Posts: 5041 Reg.: 26 oktober 2002 | Gomes zou nergens de steun krijgen en de sfeer hebben zoals hij die nu bij PSV ervaart door zijn medespelers en de supporters. Dat geloof ik heilig.
Je moet ook iemand niet tegen zijn zin bij je houden, maar ik zou het enorm jammer vinden. Tegenwoordig is alles maar ikke ikke ikke, hij heeft in ieder geval nog wel wat krediet bij me. Mocht hij gaan, jammer voor ons, maar ik verwacht toch dat we straks op het nulpunt moeten beginnen.
[Dit bericht is veranderd door Matthew Dekay (op 20 maart 2006 23:30:31).]
|
|
|