PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Favoriete Opstellingen en verkoopbeleid
Heurelho da Silva Gomes
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 92 pagina's: « 1 ... 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 ... 92 »

Poster
Topic: Heurelho da Silva Gomes 
robbendoesje
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Eindhoven
Vak: Zuid - F
Reg.: 22 december 2002
Gepost op 20 maart 2006 om 23:33:49.         Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Gesuggereerd wordt in Braziliaanse media dat hij in april de start van de Braziliaanse competitie al mee zou willen maken en zo nog te hopen om zich te bewijzen voor een plaats in de WK-selectie. Hoe zich dat verhoudt met de sluiting van de internationale transfermarkt is echter de vraag.
No way José, we hebben nog de finale voor de Gatoradecup
 Help mods!
Pool: 2531e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.416,3VoVo: -Opstelling: incompleet
phoxie fan!!!
Legende

Uit: Almere
Vak: Noord - S
Reg.: 5 mei 2000
Gepost op 20 maart 2006 om 23:37:17.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

na 2 jaar vertrekken is wel erg snel

en als een schaap over de dam is ...

oh oh oh ... en dat 1 uur na het optreden
van Westerhof bij voetbal inside

zucht
 Help mods!
Pool: 8e, SC Heerenveen-PSV MotM Sparta Rotterdam-PSV: BakkalBattle-rating: 1.431,7VoVo: -Opstelling: 4-3-3
farfan II
Nationale topspeler

Uit: Leidschendam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 12 januari 2005
Gepost op 20 maart 2006 om 23:37:59.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
robbendoesje schreef:

(...)

No way José, we hebben nog de finale voor de Gatoradecup

IDD! mooiere afscheid dan ajax verslaan in de penaltyserie in de finale kan onze GOMES niet wensen!
 Help mods!
Pool: 38e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Matthew Dekay
Legende

Uit: Den Haag
Vak: West - K
Reg.: 26 oktober 2002
Gepost op 20 maart 2006 om 23:41:45.     MSN: bkorf@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
phoxie fan!!! schreef:

na 2 jaar vertrekken is wel erg snel

en als een schaap over de dam is ...

oh oh oh ... en dat 1 uur na het optreden
van Westerhof bij voetbal inside

zucht

Heb het niet gezien, maar hoor er positieve verhalen over.
Westerhof is onze voorzitter, ik had liever Ploegsma gehad, maar die is het niet. Misschien is het nu weleens tijd om met zijn allen achter de club te staan.
mocht je het zo bedoelt hebben...
 Help mods!
Pool: 254e, SC Heerenveen-PSV 1-3 (1-1)MotM Sparta Rotterdam-PSV: SalcidoBattle-rating: 1.500,0VoVo: 281e / 687e / 331eOpstelling: 3-4-3
Pedro Pauleta
Legende
Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004

Vak: -
Reg.: 24 maart 2002
Gepost op 20 maart 2006 om 23:45:08.         MSN: psv_fantastic@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, Gomes blijf toch aub!! Ik kan wel janken.
 Help mods!
Pool: 550e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.480,5VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Geissbock
Internationale topspeler

Uit: Leuven, België
Vak: West - LL
Reg.: 4 april 2000
Gepost op 20 maart 2006 om 23:46:10.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Pedro Pauleta schreef:

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, Gomes blijf toch aub!! Ik kan wel janken.

Dan ben ik dus niet de enige...
 Help mods!
Pool: 1446e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.452,4VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Remco B.
Legende

Uit: Geldermalsen
Vak: West - JJ
Reg.: 19 juni 2003
Gepost op 20 maart 2006 om 23:46:37.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik kan me niet voorstellen dat Gomes in 1,5 maand wil laten zien dat hij mee moet naar het WK. Bovendien speelt 90% van de Selecao in Europa, dus bij PSV krijgt hij voldoende aandacht.

Het is en blijft (hoop ik) een gerucht.
 Help mods!
Pool: 1152e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.468,7VoVo: -Opstelling: incompleet
robbendoesje
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Eindhoven
Vak: Zuid - F
Reg.: 22 december 2002
Gepost op 20 maart 2006 om 23:51:06.         Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Kom op mensen,we laten ons toch niet zo snel uit het veld slaan.

Wij zijn PSV, géén Ajax, géén Feyenoord maar PSV.
Hoe meer wissels dat er getrokken worden, hoe sterker dat we er weer uitkomen.

Help mods!
Pool: 2531e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.416,3VoVo: -Opstelling: incompleet
Nimrod
Vedette

Uit: Maastricht
Vak: Zuid - Ere Zuid
Reg.: 18 oktober 2003
Gepost op 20 maart 2006 om 23:52:49.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Helaas, dit kun je die jongen niet weigeren. Als een echte Braziliaan (over het algemeen geen landverraders zoals Kalou) wil hij zo vurig graag voor het nationale elftal spelen. En blijkbaar heeft hij meer kans in de nationale competitie bij Corinthians. En ook ik vind het zeer treurig, maar 9 miljoen en een blije speler (die wellicht ooit nog terugkomt?) of nul euro's en wellicht een ontevreden speler die zijn contract uitdient of met moeite een transfer kan forceren en niet meer terug komt(en wellicht niet meer terugkomt, zie Stam en zijn transferperikelen).

Heeren,

Gomes is en blijft een top-keeper die zeer veel punten heeft gepakt voor dit PSV. In 2 seizoenen minimaal 3 prijzen gepakt (wie weet zelfs 4...) en Europees heeft hij zich weten te onderscheiden tov andere keepers. Dit is hetzelfde verhaal als bij vele andere toppers van ons PSV (Robben, RvN, Ronaldo) ; onhoudbaar op een gegeven moment.

Handanovic, is een groot Sloveens talent die naar verluid 2 miljoen euro moet kosten. Dan houdt je 7 miljoen euro (nouja, iets minder aangezien de speler + zaakwaarnemer zelf ook wat centen overhouden) over voor een versterking op de backposities. Luirink zou je kunnen halen en met nog wat extra geld uit de oorlogskas Mathijsen (nogmaals, Nimrod is niet zo'n grote fan van hem. Maar aangezien de meeste voetbalkenners zichzelf afberen bij de gedachte van Mathijsen...).

Wordt PSV hier slechter van? Dat is de vraag. Aan de ene kant wel ; 1 van de beste keepers ter wereld gaat ons verlaten (kun je wel stellen na 2 topseizoenen) en hij lag bovendien goed in de groep. Aan de andere kant kan het elftal een versterkt worden met een groot keeperstalent met nog een verdediger of 2.

Tja... Lastig, maar als club kun je het Gomes eigenlijk niet aandoen om die aanbieding niet te geven.

EDIT :

Ik las net dat Handanovic bij Lazio speelt (***********)... Wellicht dat we Isaksson kunnen losweken bij Stade Rennes, maar die zal wel ietwat duurder zijn.

[Dit bericht is veranderd door Nimrod (op 21 maart 2006 00:03:38).]
 Help mods!
Pool: 225e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.419,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Giallorossi
Legende
Buitengewoon lid
Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004

Vak: Oost - X
Reg.: 8 juni 2001
Gepost op 20 maart 2006 om 23:56:34.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Remco B. schreef:

Ik kan me niet voorstellen dat Gomes in 1,5 maand wil laten zien dat hij mee moet naar het WK. Bovendien speelt 90% van de Selecao in Europa, dus bij PSV krijgt hij voldoende aandacht.

Het is en blijft (hoop ik) een gerucht.

En zo is het. Waarom zou speciaal Gomes nou in Brazilie moeten spelen om in de selectie te komen.

Ik geloof niet veel van dit bericht, zijn allemaal geruchten die elke media overneemt.
 Help mods!
Pool: 2390e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.618,1 (daag uit)VoVo: 1528e / 1004e / 1455eOpstelling: 4-4-2
GOED ZAT
Legende

Uit: Utreg/Veldhoven/Lommel
Vak: Oost - W
Reg.: 5 december 2002
Gepost op 20 maart 2006 om 23:57:09.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ikweet niet wat ik er van moet vinden, als hij nou kans had op een basisplaats ok maar weggaan om een plekje op de nationale bank proberen te behalen
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Peer
Legende

Uit: eindhoven
Vak: Noord - SS
Reg.: 28 maart 2000
Gepost op 21 maart 2006 om 00:03:57.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik geloof het pas als het op http://www.psv.nl staaat
 Help mods!
Pool: 1964e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.498,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
jpderksen Rode kaart: waarschuwing
Legende

Uit: Amsterdam
Reg.: 22 september 1999
Gepost op 21 maart 2006 om 00:09:32.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zo, kom ik net thuis, lees ik dit...Dat is een lekker thuiskomer...

Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.312,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Geissbock
Internationale topspeler

Uit: Leuven, België
Vak: West - LL
Reg.: 4 april 2000
Gepost op 21 maart 2006 om 00:09:35.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Misschien zit er ook gewoon meer achter, en heeft hij heimwee. Verder moet je ook niet vergeten dat hij sinds kort een kindje heeft! Misschien ziet hij liever dat dat nu, in het begin, in Brazilië opgroeit. Weet iemand trouwens of vrouw en kind continu in Nederland zijn (of 50-50 bvb.)? Anders zou het nog meer te begrijpen zijn.
 Help mods!
Pool: 1446e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.452,4VoVo: -Opstelling: 4-3-3
jpderksen Rode kaart: waarschuwing
Legende

Uit: Amsterdam
Reg.: 22 september 1999
Gepost op 21 maart 2006 om 00:19:46.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Geissbock schreef:

Misschien zit er ook gewoon meer achter, en heeft hij heimwee. Verder moet je ook niet vergeten dat hij sinds kort een kindje heeft! Misschien ziet hij liever dat dat nu, in het begin, in Brazilië opgroeit. Weet iemand trouwens of vrouw en kind continu in Nederland zijn (of 50-50 bvb.)? Anders zou het nog meer te begrijpen zijn.

Iemand die zegt dat hij het heel goed naar zn zin heeft, heeft geen heimwee. Verder straalt hij plezier uit, kijk naar Gomes, hij straalt op het veld en er buiten. Daarnaast zijn er veel zuid-amerikanen bij PSV die goed met elkaar omgaan.

Het is helaas jammer dat Brazilie net zoals Nederland een clown als bondscoach heeft. Alex is absoluut één van de beste verdedigers van de wereld, daarbij heeft hij bij PSV veel bijgeleerd (als je de samenvatting van PSV-NEC keek, leek het wel of hij de 4e spits was).

Gomes het allerbeste, en ik hoop dat je nog eens een paar jaar in Eindhoven komt ballen

[Dit bericht is veranderd door jpderksen (op 21 maart 2006 00:25:53).]
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.312,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Olai
Legende
Derde plek PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen

Uit: Almere
Uploads: 10
Reg.: 7 december 2001
Gepost op 21 maart 2006 om 00:21:10.     MSN: olav@musicspot.nl  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik quote mezelf :

quote:
Gevolg: ik zie beiden Brazilianen op korte termijn vertrekken. En dit vanwege het kortszichtige selectiebeleid van de bondscoach.
En voila. Gomes is al bijna gevlogen. Waarom? Omdat hij meer in de picture wilt komen voor het Braziliaanse elftal.
 Help mods!
Pool: 2424e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Stofzuiger
Legende

Uit: Waalre
Reg.: 13 juni 2002
Gepost op 21 maart 2006 om 01:21:37.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wacht nou maar gewoon even af. Zeker die Zuid-Amerikaanse media staan erom bekend dat ze maar roepen en roepen. Voorlopig zijn het alleen nog maar geruchten, niets meer.
 Help mods!
Pool: 2466e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Makaveli
Legende

Uit: Utrecht
Reg.: 13 januari 1999
Gepost op 21 maart 2006 om 01:23:41.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik had het dus toch bij het rechte eind Juancho toen ik zij dat Gomes zelf waarschijnlijk het gevoel zou hebben dat hij in Brazilie eerder in aanmerking zal komen voor de nationale ploeg. Of het zo is doet er niet toe, dat idee leeft nou eenmaal bij die jongen.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.755,7 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
PSV Down Under
Nationale topspeler

Uit: Adelaide, Australia
Reg.: 30 augustus 2005
Gepost op 21 maart 2006 om 01:49:08.         MSN: PKamer1976@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik wacht rustig af maar voor 9 miljoen Euro is Gomes natuurlijk gevlogen. Dat krijg je met die clausules (helaas een noodzakelijk kwaad).

Voorlopig zijn het echter allemaal geruchten dus we zullen zien.

Forza
 Help mods!
Pool: 475e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.602,3 (daag uit)VoVo: 294e / 629e / 460eOpstelling: 4-3-3
RIO
Legende
Chatoperator

Uit: Amsterdam|Shanghai
Reg.: 19 februari 2000
Gepost op 21 maart 2006 om 02:42:04.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het is een spel, hard gespeeld door Corinthians. Er is helemaal niks gezegd tijdens die uitzending. Dit las ik net in de e-mail. Alleen dat Corinthians in gesprek is met PSV en Gomes. Ze beinvloeden de media, controleren de media. Het zijn een stelletje mafketels daar.

Corinthians heeft het geld maar PSV heeft het hart van Gomes. Ik durf stellig te beweren dat hij bij PSV blijft. The ball is in PSV's court, wij bepalen of hij gaat of niet.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.323,6VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Rood Wit Hart
Legende

Uit: Eindhoven - Bennekel
Vak: West - K
Reg.: 31 mei 2003
Gepost op 21 maart 2006 om 02:49:36.       MSN: rood_wit_hart@hotmail.com    Lid van PSV Fans United   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
RIO schreef:

Het is een spel, hard gespeeld door Corinthians. Er is helemaal niks gezegd tijdens die uitzending. Dit las ik net in de e-mail. Alleen dat Corinthians in gesprek is met PSV en Gomes. Ze beinvloeden de media, controleren de media. Het zijn een stelletje mafketels daar.

Corinthians heeft het geld maar PSV heeft het hart van Gomes. Ik durf stellig te beweren dat hij bij PSV blijft. The ball is in PSV's court, wij bepalen of hij gaat of niet.

Ik dacht, door die clausule dat niet PSV maar Gomes bepaalt of hij gaat of niet....(mits Corinthians die 9 miljoen op tafel legt, maar daar zullen ze weinig moeite mee hebben)
 Help mods!
Pool: 2585e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.334,5VoVo: 652e / 261e / 686eOpstelling: incompleet
RIO
Legende
Chatoperator

Uit: Amsterdam|Shanghai
Reg.: 19 februari 2000
Gepost op 21 maart 2006 om 03:14:23.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Rood Wit Hart schreef:

(...)

Ik dacht, door die clausule dat niet PSV maar Gomes bepaalt of hij gaat of niet....(mits Corinthians die 9 miljoen op tafel legt, maar daar zullen ze weinig moeite mee hebben)

Heel simpel. Gomes heeft niet gezegd wat wordt gesuggereerd. Als PSV tegen Gomes zegt, jongen we willen je behouden, blijf bij ons. Dan denk ik dat hij blijft. Nogmaals, dat bericht is echt uit de grootste duim, nog groter dan die van 7r7, gezogen. Corinthians speelt een vuil spel.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.323,6VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Luckycranes
Vedette

Reg.: 26 februari 2004
Gepost op 21 maart 2006 om 06:45:23.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Strik erom en naar het vliegtuig brengen na afloop van het seizoen!

Als club moet je het ook economisch bekijken en wie legt er op dit moment 9 miljoen op tafel voor een keeper......

Hoe jammer ik het ook vind als hij zou vertrekken.....
 Help mods!
Pool: 9e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.630,8 (daag uit)VoVo: 30e / 173e / 15eOpstelling: 4-3-3
ChrisSibon
Legende
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen

Uit: Zoetermeer
Vak: Oost - X
Reg.: 10 maart 2003
Gepost op 21 maart 2006 om 07:18:37.           Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Luckycranes schreef:

Strik erom en naar het vliegtuig brengen na afloop van het seizoen!

Als club moet je het ook economisch bekijken en wie legt er op dit moment 9 miljoen op tafel voor een keeper......

Hoe jammer ik het ook vind als hij zou vertrekken.....

Strik erom? heb jij gezien hoeveel punten Gomes voor PSV heeft gepakt de laatste 2 jaren???

Na Gomes gaat iedere vervanger minder zijn!!!
 Help mods!
Pool: 48e, SC Heerenveen-PSV 0-1 (0-0)MotM Sparta Rotterdam-PSV: PerezBattle-rating: 1.491,8VoVo: 57e / 265e / 72eOpstelling: 4-4-2
Gotti
International

Reg.: 15 maart 2005
Gepost op 21 maart 2006 om 07:44:27.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Doei gomes, groeten naar je maten in Brazilie.

(echte clubliefde van die man )
 Help mods!
Pool: 2842e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.486,7VoVo: -Opstelling: incompleet

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 92 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk