| Poster | | Topic: Heurelho da Silva Gomes |  |
|
|
robbendoesje Geselecteerd voor Oranje
Uit: Eindhoven Vak: Zuid - F Posts: 474 Reg.: 22 december 2002 |
quote: Gesuggereerd wordt in Braziliaanse media dat hij in april de start van de Braziliaanse competitie al mee zou willen maken en zo nog te hopen om zich te bewijzen voor een plaats in de WK-selectie. Hoe zich dat verhoudt met de sluiting van de internationale transfermarkt is echter de vraag.
No way José, we hebben nog de finale voor de Gatoradecup 
|
|
|
phoxie fan!!! Legende
Uit: Almere Vak: Noord - S Posts: 2334 Reg.: 5 mei 2000 | na 2 jaar vertrekken is wel erg snel
en als een schaap over de dam is ...
oh oh oh ... en dat 1 uur na het optreden
van Westerhof bij voetbal inside
zucht
|
|
|
farfan II Nationale topspeler
Uit: Leidschendam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 860 Reg.: 12 januari 2005 |
quote: robbendoesje schreef:
(...)
No way José, we hebben nog de finale voor de Gatoradecup 
IDD! mooiere afscheid dan ajax verslaan in de penaltyserie in de finale kan onze GOMES niet wensen!
|
|
|
Matthew Dekay Legende
Uit: Den Haag Vak: West - K Posts: 5041 Reg.: 26 oktober 2002 |
quote: phoxie fan!!! schreef:
na 2 jaar vertrekken is wel erg snel
en als een schaap over de dam is ...
oh oh oh ... en dat 1 uur na het optreden
van Westerhof bij voetbal inside
zucht
Heb het niet gezien, maar hoor er positieve verhalen over.
Westerhof is onze voorzitter, ik had liever Ploegsma gehad, maar die is het niet. Misschien is het nu weleens tijd om met zijn allen achter de club te staan.
mocht je het zo bedoelt hebben...
|
|
|
Pedro Pauleta Legende Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: - Posts: 15118 Reg.: 24 maart 2002 | Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, Gomes blijf toch aub!! Ik kan wel janken. 
|
|
|
Geissbock Internationale topspeler
Uit: Leuven, België Vak: West - LL Posts: 1079 Reg.: 4 april 2000 |
quote: Pedro Pauleta schreef:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, Gomes blijf toch aub!! Ik kan wel janken. 
Dan ben ik dus niet de enige...
|
|
|
Remco B. Legende
Uit: Geldermalsen Vak: West - JJ Posts: 8537 Reg.: 19 juni 2003 | Ik kan me niet voorstellen dat Gomes in 1,5 maand wil laten zien dat hij mee moet naar het WK. Bovendien speelt 90% van de Selecao in Europa, dus bij PSV krijgt hij voldoende aandacht.
Het is en blijft (hoop ik) een gerucht.
|
|
|
robbendoesje Geselecteerd voor Oranje
Uit: Eindhoven Vak: Zuid - F Posts: 474 Reg.: 22 december 2002 | Kom op mensen,we laten ons toch niet zo snel uit het veld slaan.
Wij zijn PSV, géén Ajax, géén Feyenoord maar PSV.
Hoe meer wissels dat er getrokken worden, hoe sterker dat we er weer uitkomen.

|
|
|
Nimrod Vedette
Uit: Maastricht Vak: Zuid - Ere Zuid Posts: 4490 Reg.: 18 oktober 2003 | Helaas, dit kun je die jongen niet weigeren. Als een echte Braziliaan (over het algemeen geen landverraders zoals Kalou) wil hij zo vurig graag voor het nationale elftal spelen. En blijkbaar heeft hij meer kans in de nationale competitie bij Corinthians. En ook ik vind het zeer treurig, maar 9 miljoen en een blije speler (die wellicht ooit nog terugkomt?) of nul euro's en wellicht een ontevreden speler die zijn contract uitdient of met moeite een transfer kan forceren en niet meer terug komt(en wellicht niet meer terugkomt, zie Stam en zijn transferperikelen).
Heeren,
Gomes is en blijft een top-keeper die zeer veel punten heeft gepakt voor dit PSV. In 2 seizoenen minimaal 3 prijzen gepakt (wie weet zelfs 4...) en Europees heeft hij zich weten te onderscheiden tov andere keepers. Dit is hetzelfde verhaal als bij vele andere toppers van ons PSV (Robben, RvN, Ronaldo) ; onhoudbaar op een gegeven moment.
Handanovic, is een groot Sloveens talent die naar verluid 2 miljoen euro moet kosten. Dan houdt je 7 miljoen euro (nouja, iets minder aangezien de speler + zaakwaarnemer zelf ook wat centen overhouden) over voor een versterking op de backposities. Luirink zou je kunnen halen en met nog wat extra geld uit de oorlogskas Mathijsen (nogmaals, Nimrod is niet zo'n grote fan van hem. Maar aangezien de meeste voetbalkenners zichzelf afberen bij de gedachte van Mathijsen...).
Wordt PSV hier slechter van? Dat is de vraag. Aan de ene kant wel ; 1 van de beste keepers ter wereld gaat ons verlaten (kun je wel stellen na 2 topseizoenen) en hij lag bovendien goed in de groep. Aan de andere kant kan het elftal een versterkt worden met een groot keeperstalent met nog een verdediger of 2.
Tja... Lastig, maar als club kun je het Gomes eigenlijk niet aandoen om die aanbieding niet te geven.
EDIT :
Ik las net dat Handanovic bij Lazio speelt (***********)... Wellicht dat we Isaksson kunnen losweken bij Stade Rennes, maar die zal wel ietwat duurder zijn.
[Dit bericht is veranderd door Nimrod (op 21 maart 2006 00:03:38).]
|
|
|
Giallorossi Legende Buitengewoon lid Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: Oost - X Posts: 24847 Reg.: 8 juni 2001 |
quote: Remco B. schreef:
Ik kan me niet voorstellen dat Gomes in 1,5 maand wil laten zien dat hij mee moet naar het WK. Bovendien speelt 90% van de Selecao in Europa, dus bij PSV krijgt hij voldoende aandacht.
Het is en blijft (hoop ik) een gerucht.
En zo is het. Waarom zou speciaal Gomes nou in Brazilie moeten spelen om in de selectie te komen.
Ik geloof niet veel van dit bericht, zijn allemaal geruchten die elke media overneemt.
|
|
|
GOED ZAT Legende
Uit: Utreg/Veldhoven/Lommel Vak: Oost - W Posts: 3681 Reg.: 5 december 2002 | Ikweet niet wat ik er van moet vinden, als hij nou kans had op een basisplaats ok maar weggaan om een plekje op de nationale bank proberen te behalen 
|
|
|
Peer Legende
Uit: eindhoven Vak: Noord - SS Posts: 1708 Reg.: 28 maart 2000 | |
|
jpderksen  Legende
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 4086 Reg.: 22 september 1999 | Zo, kom ik net thuis, lees ik dit...Dat is een lekker thuiskomer...

|
|
|
Geissbock Internationale topspeler
Uit: Leuven, België Vak: West - LL Posts: 1079 Reg.: 4 april 2000 | Misschien zit er ook gewoon meer achter, en heeft hij heimwee. Verder moet je ook niet vergeten dat hij sinds kort een kindje heeft! Misschien ziet hij liever dat dat nu, in het begin, in Brazilië opgroeit. Weet iemand trouwens of vrouw en kind continu in Nederland zijn (of 50-50 bvb.)? Anders zou het nog meer te begrijpen zijn.
|
|
|
jpderksen  Legende
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 4086 Reg.: 22 september 1999 |
quote: Geissbock schreef:
Misschien zit er ook gewoon meer achter, en heeft hij heimwee. Verder moet je ook niet vergeten dat hij sinds kort een kindje heeft! Misschien ziet hij liever dat dat nu, in het begin, in Brazilië opgroeit. Weet iemand trouwens of vrouw en kind continu in Nederland zijn (of 50-50 bvb.)? Anders zou het nog meer te begrijpen zijn.
Iemand die zegt dat hij het heel goed naar zn zin heeft, heeft geen heimwee. Verder straalt hij plezier uit, kijk naar Gomes, hij straalt op het veld en er buiten. Daarnaast zijn er veel zuid-amerikanen bij PSV die goed met elkaar omgaan.
Het is helaas jammer dat Brazilie net zoals Nederland een clown als bondscoach heeft. Alex is absoluut één van de beste verdedigers van de wereld, daarbij heeft hij bij PSV veel bijgeleerd (als je de samenvatting van PSV-NEC keek, leek het wel of hij de 4e spits was).
Gomes het allerbeste, en ik hoop dat je nog eens een paar jaar in Eindhoven komt ballen 
[Dit bericht is veranderd door jpderksen (op 21 maart 2006 00:25:53).]
|
|
|
Olai Legende Derde plek PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Almere Vak: - Posts: 5822 Uploads: 10 Reg.: 7 december 2001 | Ik quote mezelf :
quote: Gevolg: ik zie beiden Brazilianen op korte termijn vertrekken. En dit vanwege het kortszichtige selectiebeleid van de bondscoach.
En voila. Gomes is al bijna gevlogen. Waarom? Omdat hij meer in de picture wilt komen voor het Braziliaanse elftal.
|
|
|
Stofzuiger Legende
Uit: Waalre Vak: - Posts: 3240 Reg.: 13 juni 2002 | Wacht nou maar gewoon even af. Zeker die Zuid-Amerikaanse media staan erom bekend dat ze maar roepen en roepen. Voorlopig zijn het alleen nog maar geruchten, niets meer.
|
|
|
Makaveli Legende
Uit: Utrecht Vak: - Posts: 4169 Reg.: 13 januari 1999 | Ik had het dus toch bij het rechte eind Juancho toen ik zij dat Gomes zelf waarschijnlijk het gevoel zou hebben dat hij in Brazilie eerder in aanmerking zal komen voor de nationale ploeg. Of het zo is doet er niet toe, dat idee leeft nou eenmaal bij die jongen.
|
|
|
PSV Down Under Nationale topspeler
Uit: Adelaide, Australia Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1680 Reg.: 30 augustus 2005 | Ik wacht rustig af maar voor 9 miljoen Euro is Gomes natuurlijk gevlogen. Dat krijg je met die clausules (helaas een noodzakelijk kwaad).
Voorlopig zijn het echter allemaal geruchten dus we zullen zien.
Forza 
|
|
|
RIO Legende Chatoperator
Uit: Amsterdam|Shanghai Vak: - Posts: 7394 Reg.: 19 februari 2000 | Het is een spel, hard gespeeld door Corinthians. Er is helemaal niks gezegd tijdens die uitzending. Dit las ik net in de e-mail. Alleen dat Corinthians in gesprek is met PSV en Gomes. Ze beinvloeden de media, controleren de media. Het zijn een stelletje mafketels daar.
Corinthians heeft het geld maar PSV heeft het hart van Gomes. Ik durf stellig te beweren dat hij bij PSV blijft. The ball is in PSV's court, wij bepalen of hij gaat of niet.
|
|
|
Rood Wit Hart Legende
Uit: Eindhoven - Bennekel Vak: West - K Posts: 4388 Reg.: 31 mei 2003 |
quote: RIO schreef:
Het is een spel, hard gespeeld door Corinthians. Er is helemaal niks gezegd tijdens die uitzending. Dit las ik net in de e-mail. Alleen dat Corinthians in gesprek is met PSV en Gomes. Ze beinvloeden de media, controleren de media. Het zijn een stelletje mafketels daar.
Corinthians heeft het geld maar PSV heeft het hart van Gomes. Ik durf stellig te beweren dat hij bij PSV blijft. The ball is in PSV's court, wij bepalen of hij gaat of niet.
Ik dacht, door die clausule dat niet PSV maar Gomes bepaalt of hij gaat of niet....(mits Corinthians die 9 miljoen op tafel legt, maar daar zullen ze weinig moeite mee hebben)
|
|
|
RIO Legende Chatoperator
Uit: Amsterdam|Shanghai Vak: - Posts: 7394 Reg.: 19 februari 2000 |
quote: Rood Wit Hart schreef:
(...)
Ik dacht, door die clausule dat niet PSV maar Gomes bepaalt of hij gaat of niet....(mits Corinthians die 9 miljoen op tafel legt, maar daar zullen ze weinig moeite mee hebben)
Heel simpel. Gomes heeft niet gezegd wat wordt gesuggereerd. Als PSV tegen Gomes zegt, jongen we willen je behouden, blijf bij ons. Dan denk ik dat hij blijft. Nogmaals, dat bericht is echt uit de grootste duim, nog groter dan die van 7r7, gezogen. Corinthians speelt een vuil spel.
|
|
|
Luckycranes Vedette
Vak: - Posts: 1434 Reg.: 26 februari 2004 | Strik erom en naar het vliegtuig brengen na afloop van het seizoen!
Als club moet je het ook economisch bekijken en wie legt er op dit moment 9 miljoen op tafel voor een keeper......
Hoe jammer ik het ook vind als hij zou vertrekken.....
|
|
|
ChrisSibon Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Zoetermeer Vak: Oost - X Posts: 13958 Reg.: 10 maart 2003 |
quote: Luckycranes schreef:
Strik erom en naar het vliegtuig brengen na afloop van het seizoen!
Als club moet je het ook economisch bekijken en wie legt er op dit moment 9 miljoen op tafel voor een keeper......
Hoe jammer ik het ook vind als hij zou vertrekken.....
Strik erom? heb jij gezien hoeveel punten Gomes voor PSV heeft gepakt de laatste 2 jaren???
Na Gomes gaat iedere vervanger minder zijn!!!
|
|
|
Gotti International
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 585 Reg.: 15 maart 2005 | Doei gomes, groeten naar je maten in Brazilie.
(echte clubliefde van die man )
|
|
|