| Poster | | Topic: Heurelho da Silva Gomes |  |
|
|
10. Diego Legende
Uit: Delft Vak: Oost - WW Posts: 6287 Reg.: 1 september 2002 |
quote: Gotti schreef:
Doei gomes, groeten naar je maten in Brazilie.
(echte clubliefde van die man )
Hoeveel Brazilianen in Europa kan jij opnoemen met clubliefde?
Gomes ziet PSV gewoon als springplank hoor.
Zn stap naar Brazilie snap ik overigens niet.
|
|
|
lindsaywilson Legende
quote: Gotti schreef:
Doei gomes, groeten naar je maten in Brazilie.
(echte clubliefde van die man )
van een braziliaan clubliefde verwachten ....alleen supporters hebben clubliefde, voor voetballers blijft het altijd maar een baan die geld in het laatje brengt.....
Als Gomes weg wil en je kunt er 9 miljoen voor vangen dan zul je er (helaas) aan mee moeten werken....een ontevreden keeper heb je namelijk niets aan...en voor 9 miljoen is best wel een adequate vervanger aan te trekken....
Ik word een beetje moe van al dat doemdenken hier....
[Dit bericht is veranderd door lindsaywilson (op 21 maart 2006 07:54:46).]
|
|
|
PLUCKK Talentje
Posts: 60 Reg.: 27 maart 2001 | Doemdenken of niet.... ik vind 't puur balen dat ie weggaat..... geloof het is echte een topkeeper! Hij kan nog beter dan dit...... stle je voor deze keeper over een jaar 2.... nog meer ervaring...... zonde maar niet onbegrijpelijk dat hij voor zo'n bedrag de deur uitloopt. Trouwens voor de mensen die het allemaal niet zo erg vinden en zeggen dat je best een net zo goede keeper voor dat geld kan krijgen. Willen die even namen opnoemen en vergeet ook vooral niet om deze te noemen bij PSV. (voorwaarde is de keeper het zelf ook moet willen)
|
|
|
guusje Legende
Vak: - Posts: 2814 Reg.: 20 augustus 2003 | Onbegrijpelijk dat hier mensen zijn die Gomes wel willen laten gaan voor 9 miljoen.
Een zeer jonge keeper van uitzonderlijke klasse waarvoor over enkele jaren de europese topclubs in drie rijen opgesteld zullen staan. Niet te geloven!
En als je gister goed naar Westerhof geluisterd hebt (door Baps geschreeuw heen) dan is Gomes niet alleen een wereldkeeper maar ook een wereldvent. Let op hem, voor, tijdens, na wedstrijden en trainingen: zelden zo'n persoonlijkheid gezien, eentje die de overtreffende trap is van "het echte PSV gevoel". Die vent is goud waard voor PSV.
Ik kan er echt niet bij dat er mensen zijn die liever 9 miljoen hebben en daar een middelmatige keeper van 3 miljoen voor terug willen halen 
|
|
|
brig. Legende Wallpaper v/d Maand, 3 opeenvolgende maanden; meer prijzen
Vak: West - J Posts: 7808 Uploads: 186 Reg.: 12 juli 2001 | Gomes gaat terug naar Brazilië omzich daar in de kijker te spelen voor het nationaalelftal.
Als dat de enige reden is dan snap ik hem echt niet!
Maar goed hij zal ook wel een tikkie heimwee hebben, het is echt heel jammer dat deze wereldkeeper weggaat.
|
|
|
Super Legende Winnaar Soccer Netwerk VoVo 2006/2007; meer prijzen
Uit: Son Vak: - Posts: 2058 Reg.: 20 april 2001 | Zou hij dan al per 1 april gaan? 
|
|
|
PSVkampioen Meervoudig international
Vak: Zuid - CC Posts: 697 Reg.: 13 april 2002 | Dat hij gaat staat wel vast, maar toch niet in april al?
|
|
|
Uit: Son Vak: - Posts: 2058 Reg.: 20 april 2001 | Dit staat in het stukje:
quote: Gesuggereerd wordt in Braziliaanse media dat hij in april de start van de Braziliaanse competitie al mee zou willen maken en zo nog te hopen om zich te bewijzen voor een plaats in de WK-selectie. Hoe zich dat verhoudt met de sluiting van de internationale transfermarkt is echter de vraag.
Dus, daar lijkt het wel op 
|
|
|
jpderksen  Legende
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 4086 Reg.: 22 september 1999 | Ik dacht dat Hiddink zo'n naam had op deze wereldbol, kan hij niet ff gaan praten met die zak hooi van een bondscoach in Brazilie...
Hoe je het voor elkaar krijgt om Alex en Gomes niet te selecteren... 
|
|
|
Metz Legende Zilver PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Kaatsheuvel Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 5216 Reg.: 25 oktober 2000 | Kunnen ze die geplande actie voor Hiddink niet veranderen in een actie voor het behoud van Gomes?
Want 9 miljoen vind ik echt veel te weinig voor een keeper met de kwaliteiten van Gomes!!!!!
Maar het is natuurlijk nog maar de vraag wat er van dat verhaal in de Braziliaanse media klopt. Ik geloof het pas als ik Gomes zelf hoor zeggen dat hij weg wil. Maar als hij het inderdaad wil, is er geen weg terug vrees ik.
Maar volgens mij is het onmogelijk dat hij voor 1 april al weg is, want zit de transfermarkt niet wereldwijd op slot?
[Dit bericht is veranderd door Metz (op 21 maart 2006 08:49:22).]
|
|
|
brig. Legende Wallpaper v/d Maand, 3 opeenvolgende maanden; meer prijzen
Vak: West - J Posts: 7808 Uploads: 186 Reg.: 12 juli 2001 | Als hij vertrekt dan moet hij ook dit seizoen afmaken, en zeker de kampioenswedstrijd!
|
|
|
Balinho Legende
Uit: Eindhoven-Stratum-Kruidenbuurt Vak: Oost - W Posts: 4218 Reg.: 1 augustus 1999 | Waarom gaat iedereen blind uit, van de waarheid van dat gesuggereerde bericht? Ik heb nog nergens anders publicaties gelezen, waaruit ik opmaak, dat Gomes weg wil, laat staan weg gaat...
|
|
|
mj Nationale topspeler
Uit: Nijmegen Vak: Noord - PR Posts: 740 Reg.: 20 januari 2001 | Jammer, maar beweegreden begrijp ik wel. Misschien komt hij ooit nog terug. In ieder geval zijn eventuele opvolger zal zich net zoals hem moeten opstellen naar het publiek.
|
|
|
Uit: Son Vak: - Posts: 2058 Reg.: 20 april 2001 |
quote: Balinho schreef:
Waarom gaat iedereen blind uit, van de waarheid van dat gesuggereerde bericht? Ik heb nog nergens anders publicaties gelezen, waaruit ik opmaak, dat Gomes weg wil, laat staan weg gaat...
Lijkt me dat je een interview voor de radio niet kan verdraaien, of het moet Gomes niet geweest zijn 
|
|
|
Uit: Kaatsheuvel Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 5216 Reg.: 25 oktober 2000 | Dan ben ik wel benieuwd wie PSV wil gaan halen als vervanger!
Jammer dat Gentenaar al bij Ajax heeft getekend!
Het liefst zou ik dan een Nederlandse keeper (of iemand die de Nederlandse taal machtig is) zien, want een buitenlandse gaat negen van de tien keer fout qua communicatie met de verdediging. Een uitzondering als Gomes daargelaten natuurlijk.
Dus kandidaten:
- Westerveld
- Waterreus
- Wapenaar
- Van Emmerik
- Stekelenburg
- Babos
|
|
|
Heesch Nationale topspeler
Uit: Heesch Vak: Noord - T Posts: 1133 Reg.: 29 augustus 2005 | Als Gomes weg gaat, dan denk ik aan Dudek?(hij spreekt nederlands en het is een goeie keeper)
Ik hoop trouwens echt niet dat Gomes weg gaat, want dat zou op de centen na een flinke aderlating zijn
|
|
|
Uit: Kaatsheuvel Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 5216 Reg.: 25 oktober 2000 |
quote: Heesch schreef:
Als Gomes weg gaat, dan denk ik aan Dudek?(hij spreekt nederlands en het is een goeie keeper)
Ik hoop trouwens echt niet dat Gomes weg gaat, want dat zou op de centen na een flinke aderlating zijn
Dat is inderdaad een verdomd goede optie, bovendien lijkt het me voor hem buitengewoon interessant om weer met Van Marwijk aan de slag te gaan 
|
|
|
Uit: Son Vak: - Posts: 2058 Reg.: 20 april 2001 | |
|
gerritbouma Legende
Uit: Woensel-Zuid Vak: Oost - V Posts: 2860 Reg.: 10 maart 2001 |
quote: brig. schreef:
Gomes gaat terug naar Brazilië omzich daar in de kijker te spelen voor het nationaalelftal.
Als dat de enige reden is dan snap ik hem echt niet!
Maar goed hij zal ook wel een tikkie heimwee hebben, het is echt heel jammer dat deze wereldkeeper weggaat.
Vooral dat aspect vind ik zo raar, de beste brazilianen spelen toch in Europa Maar goed, het is dus duidelijk dat hij niet van PSV houdt, hij wil weg voor alleen in de kijker te spelen...
|
|
|
RIO Legende Chatoperator
Uit: Amsterdam|Shanghai Vak: - Posts: 7394 Reg.: 19 februari 2000 |
quote: Super schreef:
(...)
Lijkt me dat je een interview voor de radio niet kan verdraaien, of het moet Gomes niet geweest zijn 
Jawel, het was wel Gomes, maar dit heeft hij niet gezegd.
|
|
|
Balinho Legende
Uit: Eindhoven-Stratum-Kruidenbuurt Vak: Oost - W Posts: 4218 Reg.: 1 augustus 1999 |
(...)
Ik heb alleen een geschreven stuk gezien op die link, die bij het bericht op de voorpagina van het Netwerk stond. Aangezien ik geen Portugees spreek/lees, neem ik aan, dat het bericht op het Netwerk een letterlijke vertaling is van dat stuk.
Stond er ook een soundbit bij dan?
En nee, wat mij betreft, is Oscar Moens zeker geen optie...
|
|
|
Heesch Nationale topspeler
Uit: Heesch Vak: Noord - T Posts: 1133 Reg.: 29 augustus 2005 | Wat ik trouwens niet snap. Zijn enige reden is om dan meer kans te maken op het Braziliaans elftal. En stel dat ie nog steeds niet zou worden opgeroepen voor het WK. Dan is het wel een hele nutteloze overstap. 
[Dit bericht is veranderd door Heesch (op 21 maart 2006 09:09:01).]
|
|
|
jpderksen  Legende
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 4086 Reg.: 22 september 1999 |
quote: Metz schreef:
Dus kandidaten:
- Westerveld
- Waterreus
- Wapenaar
- Van Emmerik
- Stekelenburg
- Babos
Stekelenburg
Alsjeblieft zeg, kijk je wel eens naar een wedstrijd van Ajax....
Babos blundert af en toe, en dat mag niet.
|
|
|
pelon Nationale topspeler
Uit: Eindhoven Vak: Oost - Y Posts: 830 Reg.: 17 maart 2003 |
Oscar Moens geen optie?
Dan ga je er iig zeker flink op achteruit.
Dat gaat je sowieso, maar de keeper die je er voor terug haalt moet een klabak zijn en er gelijk staan.
Ik heb daar bij Oscar Moens zo mijn twijfels over...
|
|
|
niles Nationale topspeler
Vak: Oost - VV Posts: 783 Reg.: 24 december 2002 |
quote: jpderksen schreef:
(...)
Stekelenburg
Alsjeblieft zeg, kijk je wel eens naar een wedstrijd van Ajax....
Babos blundert af en toe, en dat mag niet.
gomes blundert ook wel is...
|
|
|