| Poster | | Topic: Heurelho da Silva Gomes |  |
|
|
gerritbouma Legende
Uit: Woensel-Zuid Vak: Oost - V Posts: 2860 Reg.: 10 maart 2001 |
quote: niles schreef:
(...)
gomes blundert ook wel is...
Ja bij Gomes is dat 1x per half jaar, bij stekelenburg 1x per wedstrijd 
|
|
|
jpderksen  Legende
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 4086 Reg.: 22 september 1999 |
quote: niles schreef:
(...)
gomes blundert ook wel is...
In geen vergelijking met Babos en Stekelenburg. Dat is een wereld van verschil.... 
|
|
|
kazmaniac International
Vak: - Posts: 560 Reg.: 12 oktober 2004 | In April al naar Brazilie..... Dat kan toch helemaal niet ivm de transfer "window" (weet niet hoe je deze term in het nederlands vertaald ). Lijkt me een beetje raar. Overigens snap ik idd niet waarom hij bij Corinthians wel het WK zal halen. De bondscoach heeft al duidelijk gemaakt dat hij alleen meegaat als 1 van de andere keepers geblesseerd raakt. Denk niet dat een overstap naar corinthians daarbij gaat helpen. Zo rond mei heeft die bondscoach zijn selectie echt wel rond. Dan heeft gomes in April hoogstens 4 a 5 wedstrijden om zich te bewijzen. Kortom.... gelul. Ik zou werkelijk niets van deze transfer snappen.
|
|
|
belu Basisspeler
Uit: veldhoven Vak: Oost - VV Posts: 348 Reg.: 12 juli 2005 | Ja de geruchtten worden alsmaar harder.En het zal niet erg lang meer duren of we krijgen duidelijkheid.Waarom zou Gomes in april niet kunnen gaan?Als we tegen groningen kampioen worden mag hij de dag erna het vliegtuig pakken.Laat ze er dan nog maar een miljoen bij doen. Gomes is een wereldgozer,zowel binnen als buiten het veld.Je weet wat ze over keepers vertellen.Dat ze allemaal een beetje gek zijn. Dat is ook wat ik zo zal missen mocht hij vertrekken.En zeg nou niet dat Gomes geen clubliefde heeft.Die jongen heeft een geweldige tijd gehad hier.En verlaat PSV met pijn in zijn PSV-hart.Deze kans moet,kan je hem niet ontnemen.Waar ik nog het meest ziek van wordt zijn al die "leuke" clausules in al die contracten.Ik ken maar één clausule:wil je weg,dan valt er over te praten.MAAR WIJ BEPALEN DE PRIJS. Heurelho Da Silva Gomes,alias "clown van het zuiden" het ga je goed. AMIGOS PARRA SIEPMRE Zo,en nu ga ik "vriendschap" (met Gomes)van The Lau nogmaals opzetten. 
|
|
|
pjotrek Lid 2e elftal
Vak: Oost - X Posts: 166 Reg.: 18 maart 2005 |
quote: belu schreef:
MAAR WIJ BEPALEN DE PRIJS. Heurelho Da Silva Gomes,alias "clown van het zuiden" het ga je goed. AMIGOS PARRA SIEPMRE Zo,en nu ga ik "vriendschap" (met Gomes)van The Lau nogmaals opzetten. 
Misschien goed om met zijn allen te zingen de komende thuiswedstrijden. Net als Gomes met het kampioensfeest op het stadhuisplein. Heel de tijd blijven herhalen: de vriendjeskap vergeet je niet, de vriendjeskap vergeet je niet!
Misschien schiet hij wel in tranen en blijft hij alsnog.
|
|
|
Shrek Bankzitter
Uit: Den Haag Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 207 Reg.: 5 april 2004 | Zou heel jammer zijn, het is een fantastische keeper.
Maar als hij dan toch gaat dan beter nu dan over 3 maanden, nu kunnen we gewoon Zoetebier houden, want dat is toch in mijn ogen (uiteraard na Gomes) een van de besten in Nederland.
|
|
|
RIO Legende Chatoperator
Uit: Amsterdam|Shanghai Vak: - Posts: 7394 Reg.: 19 februari 2000 | Gomes is een man die op gevoel handelt. Zijn gevoel zegt nu, Brazilie is interessant, dichterbij de bondscoach. Dat is ook gewoon zo. De Braziliaanse competitie krijgt veel exposure. Maar hij heeft ook gevoelens voor PSV, dat weet ik zeker. En wat er hier werd gezegd, als dat gevoel versterkt kan worden en dat gevoel sterker wordt dan het Corinthians gevoel, dan kan ie nog weleens blijven. Maar hij heeft dus niet gezegd dat ie weg wilt, in ieder geval niet in dat interview.
|
|
|
Balinho Legende
Uit: Eindhoven-Stratum-Kruidenbuurt Vak: Oost - W Posts: 4218 Reg.: 1 augustus 1999 |
quote: RIO schreef:
Maar hij heeft dus niet gezegd dat ie weg wilt, in ieder geval niet in dat interview.
Dat dacht (hoopte en verwachtte) ik al. Daarom, laten we nu eens even afwachten, alvorens weer te beginnen over het ontbreken van clubliefde, clausules en al dat soort zaken...
|
|
|
niles Nationale topspeler
Vak: Oost - VV Posts: 783 Reg.: 24 december 2002 |
quote: jpderksen schreef:
(...)
In geen vergelijking met Babos en Stekelenburg. Dat is een wereld van verschil.... 
weet ik. was ook geen vergelijking. maar geen enkele keeper is perfect. kijk maar naar die duitse keeper..keept 89 minuten n wereldpartij en dan maakt ie n blunder'tje
|
|
|
RobyOost Legende
Uit: Eindhoven/ Devizes (United Kingdom) Vak: Oost - W Posts: 1869 Reg.: 23 april 2001 | Kunnen we hem niet ff verhuren aan Corinthians zodat de bondscoach van Brazilie kan zien hoe goed Gomes wel niet is We zijn toch al kampioen en dan kan Gomes z'n talenten in April even showen! Daarna komt hij als wereldkampioen in het nieuwe seizoen weer bij ons onder de lat en is de vraagprijs in die clausule opeens 18 miljoen euro! 
|
|
|
psv para siempre Geselecteerd voor Oranje
Uit: Den Haag Vak: - Posts: 535 Reg.: 5 november 2004 |
quote: belu schreef:
goed. AMIGOS PARRA SIEPMRE
Als je mijn naam gebruikt schrijf hem dan goed aub
Maar Gomes moet gewoon blijven. Die huur optie zie ik wel zitten
para siempre
|
|
|
Afellay_Aissati Legende
Uit: Den Haag Vak: - Posts: 3284 Reg.: 14 april 2002 | Zoals Westerhof gisteren al zei probeert PSV hem te behouden.Maar als Gomes zelf weg wilt, dan valt er natuurlijk niks aan te doen.Dan is 9 miljoen een zeer mooi bedrag waar je een talentvolle keeper voor kan terughalen.
Maar ik heb toch het gevoel dat Gomes zal blijven, om over een aantal jaren de opvolger van Dida te worden bij Milan. 
|
|
|
Juancho Legende
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 14690 Reg.: 26 april 2002 | Gomes heeft of zijn verstand verloren of heeft oogkleppen op of heeft zo'n ontzettende heimwee dat hij daarom terug wil naar brazilie.
Kijk eens naar het beleid van de bondscoach. De 1e twee keepers spelen allebei in europa. Dida bij milan en cesar bij inter. Beide normaal gesproken basisspelers. Kortom, of gomes nou terug gaat naar brazilie of niet, keepers bij zulke clubs zullen altijd de voorkeur krijgen.
Ik ken de 3de keeper niet, maar dat zal ongetwijfeld een groot talent zijn. Gomes heeft gewoon pech dat brazilie net in deze periode een aantal goede keepers heeft.
Nu naar brazilie gaan is dikke onzin. De trainers van brazilie hebben allang aangegeven dat ze met de vaste groep willen werken welke het WK ook hebben gehaald. Logisch aan de ene kant toch?
Dat alex en gomes er niet bij zitten is jammer voor hun, maar brazilie is het beste land van de wereld. Daar veranderd een terugkeer naar brazilie echt niks aan.
Bovendien, dida wordt ouder en steeds wat minder. Gezien de klasse wedstrijden van gomes tegen milan en de vriendschap tussen dida en gomes zou het maar zo kunnen dat milaan bij gomes uitkomt over 1 of 2 jaar.
Is het dan zo erg om bij psv te zitten en op het juiste tijdstip de stap te maken naar de absolute top? Dat wil gomes toch? Dan moet je vooral terug gaan naar brazilie.
Het zou me flink, flink tegenvallen als hij om die reden terug wil. Hij zit echt niet opeens wel bij de WK selectie.
|
|
|
Afellay_Aissati Legende
Uit: Den Haag Vak: - Posts: 3284 Reg.: 14 april 2002 |
quote: Juancho schreef:
Gomes heeft of zijn verstand verloren of heeft oogkleppen op of heeft zo'n ontzettende heimwee dat hij daarom terug wil naar brazilie.
Kijk eens naar het beleid van de bondscoach. De 1e twee keepers spelen allebei in europa. Dida bij milan en cesar bij inter. Beide normaal gesproken basisspelers. Kortom, of gomes nou terug gaat naar brazilie of niet, keepers bij zulke clubs zullen altijd de voorkeur krijgen.
Ik ken de 3de keeper niet, maar dat zal ongetwijfeld een groot talent zijn. Gomes heeft gewoon pech dat brazilie net in deze periode een aantal goede keepers heeft.
Nu naar brazilie gaan is dikke onzin. De trainers van brazilie hebben allang aangegeven dat ze met de vaste groep willen werken welke het WK ook hebben gehaald. Logisch aan de ene kant toch?
Dat alex en gomes er niet bij zitten is jammer voor hun, maar brazilie is het beste land van de wereld. Daar veranderd een terugkeer naar brazilie echt niks aan.
Bovendien, dida wordt ouder en steeds wat minder. Gezien de klasse wedstrijden van gomes tegen milan en de vriendschap tussen dida en gomes zou het maar zo kunnen dat milaan bij gomes uitkomt over 1 of 2 jaar.
Is het dan zo erg om bij psv te zitten en op het juiste tijdstip de stap te maken naar de absolute top? Dat wil gomes toch? Dan moet je vooral terug gaan naar brazilie.
Het zou me flink, flink tegenvallen als hij om die reden terug wil. Hij zit echt niet opeens wel bij de WK selectie.
Mee eens!
ps.De derde doelman was volgens mij de ervaren Ceni of zoiets 
|
|
|
Dylan Dog Legende
Vak: - Posts: 1971 Reg.: 12 januari 1999 |
quote: Juancho schreef:
Gomes heeft of zijn verstand verloren of heeft oogkleppen op of heeft zo'n ontzettende heimwee dat hij daarom terug wil naar brazilie.
Je vergeet dat Corinthians minstens het dubbele betaalt dan wat PSV maandelijks overmaakt.
Verder vindt men het in Spanje of Engeland misschien ook raar als Ten Cate of Jol naar PSV zou gaan, in hun ogen kan onze club zich niet meten met Barcelona of Tottenham. Maar voor een Nederlander is het trainen/spelen bij een Nederlandse topclub iets speciaals. Wellicht geldt dat ook voor Gomes?
|
|
|
Afellay_Aissati Legende
Uit: Den Haag Vak: - Posts: 3284 Reg.: 14 april 2002 |
quote: Dylan Dog schreef:
(...)
Je vergeet dat Corinthians minstens het dubbele betaalt dan wat PSV maandelijks overmaakt.
Verder vindt men het in Spanje of Engeland misschien ook raar als Ten Cate of Jol naar PSV zou gaan, in hun ogen kan onze club zich niet meten met Barcelona of Tottenham. Maar voor een Nederlander is het trainen/spelen bij een Nederlandse topclub iets speciaals. Wellicht geldt dat ook voor Gomes?
Voor Brazilianen is spelen in Europa het zelfde als voor Afrikanen het spelen in Frankrijk: de ultieme droom.Ik hoop dat Gomes zijn verstand zal gebruiken en gewoon bij PSV zal blijven. 
|
|
|
Juancho Legende
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 14690 Reg.: 26 april 2002 |
quote: Dylan Dog schreef:
(...)
Gomes kan hier voor 1 of 2 jaar bij tekenen en enorm omgaan kwa salaris. Hij zal dan ongetijfeld bij de toppers horen. Als hij dan puur voor het geld terug gaat zou het helemaal bond worden. Kijk eens wat voor carriere hij nog voor zich heeft!
quote: Verder vindt men het in Spanje of Engeland misschien ook raar als Ten Cate of Jol naar PSV zou gaan, in hun ogen kan onze club zich niet meten met Barcelona of Tottenham. Maar voor een Nederlander is het trainen/spelen bij een Nederlandse topclub iets speciaals. Wellicht geldt dat ook voor Gomes?
Dan moet je het wel in de juiste perspectieven zetten. Zo normaal is het niet dat een groot braziliaans talent terug gaat naar brazilie terwijl hij binnen 2 jaar bij de europese top kan behoren. Juist dat podium is voor vele spelers uit zuid amerika het doel. Ze willen in de grote europese competities spelen, ze willen de CL winnen.
Dat hij ooit nog eens voor een braziliaanse topclub wil spelen kan ik begrijpen, niet op deze leeftijd met amper 2 europese seizoenen in zn benen. Maak dan eerst carriere in europa en ga op je 28ste of 30ste terug.
Zijn kansen worden echt niet groter voor de nationale selectie als hij terug gaat. Zoals gezegd, de eerste 2 keepers van brazilie spelen bij europese topclubs
Trouwens, ik denk dat men in spanje best kan begrijpen dat een 2de trainer van barcelona weer hoofdtrainer wil worden. Dan is psv nog niet eens zo'n kleine naam in europa hoor.
Jol is een ander verhaal, daar geef ik je gelijk in. Ik zou ook niet van tottenham, waar je iets moois aan het bouwen bent, terug gaan naar nederland om trainer te worden van psv. Maargoed, misschien dat het meespelen om prijzen en CL voetbal hem wel aanspreekt.
|
|
|
Faaz Legende
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 6688 Reg.: 28 september 2000 |
quote: guusje schreef:
Onbegrijpelijk dat hier mensen zijn die Gomes wel willen laten gaan voor 9 miljoen.
Een zeer jonge keeper van uitzonderlijke klasse waarvoor over enkele jaren de europese topclubs in drie rijen opgesteld zullen staan. Niet te geloven!
En als je gister goed naar Westerhof geluisterd hebt (door Baps geschreeuw heen) dan is Gomes niet alleen een wereldkeeper maar ook een wereldvent. Let op hem, voor, tijdens, na wedstrijden en trainingen: zelden zo'n persoonlijkheid gezien, eentje die de overtreffende trap is van "het echte PSV gevoel". Die vent is goud waard voor PSV.
Ik kan er echt niet bij dat er mensen zijn die liever 9 miljoen hebben en daar een middelmatige keeper van 3 miljoen voor terug willen halen 
Amen en uit...
|
|
|
RIO Legende Chatoperator
Uit: Amsterdam|Shanghai Vak: - Posts: 7394 Reg.: 19 februari 2000 |
quote: Afellay_Aissati schreef:
(...)
Voor Brazilianen is spelen in Europa het zelfde als voor Afrikanen het spelen in Frankrijk: de ultieme droom.Ik hoop dat Gomes zijn verstand zal gebruiken en gewoon bij PSV zal blijven. 
Dat is ook weer niet waar. Ronaldo wil maar al te graag terug naar Brazilie. Er is alleen nog 1 club waar hij nu in Europa wilt spelen. En dat geldt voor heel veel Brazilianen. Laten we hopen dat dit ook zo is voor Gomes, tijdelijk dan. Hij zal zeer zeker in de belangstelling van buitenlands clubs komen als hij bij Corinthians aan de slag gaat, maar die zullen heel veel geld vragen waardoor het weer moeilijker gaat omdat Gomes zonder internlands nog steeds niet in bepaalde landen aan de slag kan.
Ik denk dat het gezonde verstand zal zegevieren, beinvloedt door (het gebrek aan) PSV's activiteiten om hem te behouden.
|
|
|
Juancho Legende
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 14690 Reg.: 26 april 2002 | Kom op rio, je kan ronaldo toch niet met gomes gaan vergelijken!
Ronaldo, het jongetje die in het begin van zn carriere maar al te graag naar psv wou komen. Nu hij alles heeft meegemaakt en heeft bereikt en gewoon voetbalmoe is wil hij terug naar zn vaderland. Dat is toch volledig anders dan een jong talent als gomes die op de drempel staat om te schitteren bij een absolute topclub.
Dan ga je toch niet terug naar brazilie, hoe kom je in hemelsnaam op dat waan idee gomes!
|
|
|
psvdebeste23 Meervoudig international
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 666 Reg.: 6 augustus 2005 | FF een vraagje wie vervangt Gomes??? toch niet Vonk hoop ik!
|
|
|
Falch Nationale topspeler
Uit: Maastricht Vak: - Posts: 1261 Reg.: 30 juni 2005 |
quote: psvdebeste23 schreef:
FF een vraagje wie vervangt Gomes??? toch niet Vonk hoop ik!
Vonk wordt als tweede keeper gehaald, om Zoetebier te vervangen.
Wie dan eerste keeper moet worden? Geen flauw idee.
|
|
|
Juancho Legende
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 14690 Reg.: 26 april 2002 | Kijk daarvoor in de keeperstopic......
|
|
|
Remco B. Legende
Uit: Geldermalsen Vak: West - JJ Posts: 8537 Reg.: 19 juni 2003 | Er is nog helemaal niks bevestigd rondom de zgn. transfer van Gomes. Al jullie aantijgingen/reacties op het mogelijke vertrek zijn gebaseerd op een gerucht/interview uit Brazilie. Waarschijnlijk aangedikt door plaatselijke media.
|
|
|
Giallorossi Legende Buitengewoon lid Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: Oost - X Posts: 24847 Reg.: 8 juni 2001 |
quote: Remco B. schreef:
Er is nog helemaal niks bevestigd rondom de zgn. transfer van Gomes. Al jullie aantijgingen/reacties op het mogelijke vertrek zijn gebaseerd op een gerucht/interview uit Brazilie. Waarschijnlijk aangedikt door plaatselijke media.
En zo is het. Het zijn nog maar geruchten en iedereen gelooft het gelijk weer Ik geloof er nog geen zak van, het klinkt allemaal erg onlogisch. Ik geloof het pas als ik het Gomes voor de camera's hoor zeggen of als PSV het bekend maakt.
Het is en blijft afwachten.
|
|
|