| Poster | | Topic: Heurelho da Silva Gomes |  |
|
|
RIO Legende Chatoperator
Uit: Amsterdam|Shanghai Vak: - Posts: 7394 Reg.: 19 februari 2000 |
quote: Juancho schreef:
Kom op rio, je kan ronaldo toch niet met gomes gaan vergelijken!
Ronaldo, het jongetje die in het begin van zn carriere maar al te graag naar psv wou komen. Nu hij alles heeft meegemaakt en heeft bereikt en gewoon voetbalmoe is wil hij terug naar zn vaderland. Dat is toch volledig anders dan een jong talent als gomes die op de drempel staat om te schitteren bij een absolute topclub.
Dan ga je toch niet terug naar brazilie, hoe kom je in hemelsnaam op dat waan idee gomes!
Iedereen denkt dat Europa het walhalla is. Maar de tijden zijn veranderd. In Brazilie kunnen ze meer betalen dan in Nederland, gelijkwaardig aan het salarisniveau in Italie. Ronaldo was slechts een voorbeeld. Er zijn zat Brazilianen die niet meer voor het geld naar Europa hoeven. Als je veel kunt verdienen in het land waar je vandaan komt, wie zou dat niet doen? Net zoals de Russische clubs nu al die sterren kunnen betalen.
Maar zoals ik zei, Gomes heeft niks gezegd en ik denk dat hij een verstandige keuze zal maken.
|
|
|
Juancho Legende
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 14690 Reg.: 26 april 2002 | Ben ik totaal niet met je eens, maar dat hoeft ook niet
Brazilie zal best een betere competitie krijgen door meer geld, neemt niet weg dat jonge grote braziliaanse talenten echt wel naar europa willen om daar faam te maken. Enigste verschil kan zijn dat spelers die een klasse daar onder zitten liever in brazilie blijven.
Maar gomes, iemand die op de drempel staat van een glorieuse carriere in europa, die gaat toch niet meer terug naar brazilie? Althans, niet nu.
Zie je robinho al terug gaan? Dat een uitgebluste en volgevreten vedette als ronaldo graag terug wil naar de zon in zn vaderland kan ik nog begrijpen. Maar spelers gomes? Nee, daar kan ik met de kop niet bij.
|
|
|
johnan Bankzitter
Posts: 211 Reg.: 11 februari 2000 | Als Gomez vertrekt is dat harstikke jammer want uiteraard is het de beste keeper die momenteel in Nederland keept, maar een opvolger hoeven we volgens mij niet te zoeken, als ik het goed heb hebben we Nathan Coe (als je dat zo schrijft) nog, heb hem zien keepen toen hij op oefenstage was toendertijd en vond hem een zeer goede indruk achterlaten ook hij is een jonge keeper maar ook lang en atletisch net als Gomez dus hij inderdaad vertrekt mag Coe hem meteen opvolgen.
|
|
|
ChrisSibon Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Zoetermeer Vak: Oost - X Posts: 13958 Reg.: 10 maart 2003 |
is het nou ZO moeilijk om de naam van onze 1e keeper goed te schrijven??? die man heet GOMES!!!!!
|
|
|
Stofzuiger Legende
Uit: Waalre Vak: - Posts: 3240 Reg.: 13 juni 2002 | Ik ben het met Juancho eens, het zou een hele rare carrière-move van Gomes zijn als hij zo jong alweer terug naar Brazilië gaat.
Ik weet ook dat er in Zuid-Amerika tegenwoordig rijke geldschieters zitten. Een goed voorbeeld is Tevez, die eerst naar een Europese topclub zou gaan maar vanwege het geld toch zijn eigen continent verkoos.
Maar Gomes zit al in Europa en zijn grote voorbeeld is Dida. Laat die nou net via AC Milan in het Braziliaans elftal zijn terechtgekomen.
Ontzettend belangrijk voor PSV om er alles aan te doen om Gomes te behouden. Schakel alle (voetbal)relaties in om op hem in te praten. Ja, zelfs die pizzabakker in de Dommelstraat. 
|
|
|
RIO Legende Chatoperator
Uit: Amsterdam|Shanghai Vak: - Posts: 7394 Reg.: 19 februari 2000 |
quote: Juancho schreef:
Ben ik totaal niet met je eens, maar dat hoeft ook niet
Brazilie zal best een betere competitie krijgen door meer geld, neemt niet weg dat jonge grote braziliaanse talenten echt wel naar europa willen om daar faam te maken. Enigste verschil kan zijn dat spelers die een klasse daar onder zitten liever in brazilie blijven.
Maar gomes, iemand die op de drempel staat van een glorieuse carriere in europa, die gaat toch niet meer terug naar brazilie? Althans, niet nu.
Zie je robinho al terug gaan? Dat een uitgebluste en volgevreten vedette als ronaldo graag terug wil naar de zon in zn vaderland kan ik nog begrijpen. Maar spelers gomes? Nee, daar kan ik met de kop niet bij.
Robinho is weer een totaal ander verhaal. Die zit al in de Selecao. En Robinho is een uitzonderlijk talent, dat is Gomes, met alle respect, niet. Je speelt niet zomaar Dida uit het elftal. Die man heeft krediet opgebouwd, titels gewonnen met de Selecao, in Brazilie en in Italie. Hoe geweldig ik Gomes ook vind. De Nederlandse competitie is minder belangrijk dan de Braziliaanse, voor Brazilianen. Dus is het gewoon logisch. En verder is er geen interesse voor hem van Europese clubs. Het zegt genoeg dat zijn enige optie terugkeren naar Brazilie is. Iedereen heeft een goede keeper onder de pannen. Dus ik zou het wel begrijpen.
Ook Dida heeft eerst een stap 'terug' moeten doen. Die ging ook van Cruzeiro naar Milan en toen weer terug naar Corinthians (ja, wat een toeval he, dus niet), pas daarna, na nog 1 jaar Corinthians, kreeg ie langzamerhand de kans en staat ie nu 4 seizoenen vast in het doel van Milan. Die weg ziet Gomes ook, je kunt hem dat niet kwalijk nemen.
Ik wil graag dat hij blijft en ik denk dat als het aan hem alleen zou liggen, dat ie ook zou blijven. Maar je onderschat hoe groot Corinthians is, en dan heb ik het nog niet eens over de clubs met ECHTE traditie. Ik heb een schijthekel aan Corinthians, helemaal nu. Flamengo, Santos, dat zijn mooie clubs. Maar goed, ieder zn eigen smaak.
Edit:
Stofzuiger, Tevez gaat alsnog naar een grote Europese club, heel binnenkort. Dat heeft ie uitstekend gepland.
[Dit bericht is veranderd door RIO (op 22 maart 2006 00:57:34).]
|
|
|
PSVkampioen Meervoudig international
Vak: Zuid - CC Posts: 697 Reg.: 13 april 2002 | nou dat wordt vanavond 1 van de laatste keren dat we gomes in het doel zien....
|
|
|
Rood Wit Hart Legende
Uit: Eindhoven - Bennekel Vak: West - K Posts: 4388 Reg.: 31 mei 2003 | Hiddink sluit vertrek Gomes in april niet uit
Tegenover het Algemeen Dagblad heeft Hiddink niet uitgesloten dat Gomes al in april, dus nog voor het einde van de competitie en een eventuele bekerfinale bij PSV vertrekt. Corinthians zou hem direct bij het begin van de Braziliaanse cmpetitie willen hebben, Gomes hoopt dan nog meer kans te maken op een plaats in de WK-selectie. PSV is momenteel volop in onderhandeling met Corinthians.
Bron: PSV Netwerk
Humor...Dan moeten ze onderhand maar eens opschieten met die eerste keus! Want als Gomes in april vertrekt én Zoetebier wil toch naar Nac én Vonk besluit toch naar Afrika te gaan kan 't nog een grote rotzooi worden voordat Hiddink vertrekt!
Ik snap d'r niet veel meer van, in iedergeval... 
|
|
|
lindsaywilson Legende
quote: Rood Wit Hart schreef:
Humor...Dan moeten ze onderhand maar eens opschieten met die eerste keus! Want als Gomes in april vertrekt én Zoetebier wil toch naar Nac én Vonk besluit toch naar Afrika te gaan kan 't nog een grote rotzooi worden voordat Hiddink vertrekt!
Ik snap d'r niet veel meer van, in iedergeval... 
Waarom ? Zoetebier en Coe zijn de rest van dit seizoen eerste en tweede keeper. Daarna heeft men maanden de tijd om vervangers aan te trekken....geen paniek.....
|
|
|
Rood Wit Hart Legende
Uit: Eindhoven - Bennekel Vak: West - K Posts: 4388 Reg.: 31 mei 2003 |
quote: lindsaywilson schreef:
(...)
Waarom ? Zoetebier en Coe zijn de rest van dit seizoen eerste en tweede keeper. Daarna heeft men maanden de tijd om vervangers aan te trekken....geen paniek.....
Ik word er een beetje gek van Lindsay. Snap je toch wel? Waarom wil Gomes nu in één keer zo snel weg?
Dacht dat we hem als supporters altijd goed gesteund hebben? Hij is/was onze publiekslieveling!
Misschien is 't bovenstaande van mij wel een beetje doemdenkerij. Maar ik ben net wakker en 't eerste wat je te zien krijgt is verdomme dit nieuws!
Als dit bericht waar is, valt Gomes me heel erg tegen...
Vanavond ook maar een aktie voor Gomes, dan...
|
|
|
lindsaywilson Legende
quote: Rood Wit Hart schreef:
(...)
Ik word er een beetje gek van Lindsay. Snap je toch wel? Waarom wil Gomes nu in één keer zo snel weg?
Dacht dat we hem als supporters altijd goed gesteund hebben? Hij is/was onze publiekslieveling!
Misschien is 't bovenstaande van mij wel een beetje doemdenkerij. Maar ik ben net wakker en 't eerste wat je te zien krijgt is verdomme dit nieuws!
Als dit bericht waar is, valt Gomes me heel erg tegen...
Vanavond ook maar een aktie voor Gomes, dan...
Ik snap je heel goed...alleen denk jij nog een beetje te idealistisch....Gomes voetbalt hier voor zijn centen en als hij de mogelijkheid ziet om ergens meer te verdienen en daarnaast zijn kansen op het WK te vergroten is de keuze voor hem niet zo moeilijk. Ook PSV vindt het wel best aangezien ze (waarschijnlijk) meer dan 9 miljoen gaan vangen voor hem. Het blijft kl*te maar zo gaat het in het hedendaagse voetbal nou eenmaal.....
|
|
|
Heesch Nationale topspeler
Uit: Heesch Vak: Noord - T Posts: 1133 Reg.: 29 augustus 2005 | Ik vind dit echt niet normaal. Wij moeten hem voor de internationale transfermarkt naar Brazilië laten vertrekken. En dan alleen maar omdat hij meer kans maakt op het Braziliaanse team?
Het is hier eindelijk weer eens mooi weer, maar hier wordt ik echt chagerijnig van 
|
|
|
Rood Wit Hart Legende
Uit: Eindhoven - Bennekel Vak: West - K Posts: 4388 Reg.: 31 mei 2003 |
quote: lindsaywilson schreef:
(...)
Ik snap je heel goed...alleen denk jij nog een beetje te idealistisch....Gomes voetbalt hier voor zijn centen en als hij de mogelijkheid ziet om ergens meer te verdienen en daarnaast zijn kansen op het WK te vergroten is de keuze voor hem niet zo moeilijk. Ook PSV vindt het wel best aangezien ze (waarschijnlijk) meer dan 9 miljoen gaan vangen voor hem. Het blijft kl*te maar zo gaat het in het hedendaagse voetbal nou eenmaal.....
Ja, vertel mij niks over 't hedendaagse voetbal. Ga al wat jaartjes kijken.
Maar ik raak steeds meer teleurgesteld in de instellingen van de spelers.
Geld is hetgene waar 't allemaal om draait tegenwoordig.
Maar goed, ik ga werken. En dan door naar 't stadion.
Hoor ik vanavond wel weer wat de volgende verrassing is...
|
|
|
Makaveli Legende
Uit: Utrecht Vak: - Posts: 4169 Reg.: 13 januari 1999 | Vandaag staat in het AD dat de clubleiding geen hoop meer heeft op een contractverlenging. Het is gebeurd met onze grote vriendelijke reus. 
|
|
|
nilispsv Veelbelovend talent
Vak: - Posts: 111 Reg.: 5 juli 2005 | verkopen kan, maar gewoon aan het eind van het seizoen. Onzinnig gedoe allemaal. Eerst die bekerfinale spelen en dan mag ie weg. Bestuur moet zich nu maar eens hard opstellen.
|
|
|
lindsaywilson Legende
quote: nilispsv schreef:
verkopen kan, maar gewoon aan het eind van het seizoen. Onzinnig gedoe allemaal. Eerst die bekerfinale spelen en dan mag ie weg. Bestuur moet zich nu maar eens hard opstellen.
als dat nu verkopen 1 of 2 miljoen extra oplevert zou ik zeggen verkopen...kampioen zijn we zo goed als zeker al en die beker ? leuk maar niet direct noodzakelijk......en ook zonder Gomes kunnen we die winnen.....
|
|
|
BRUGGINKRULES Basisspeler
Posts: 317 Reg.: 6 augustus 2000 | Zonde als deze GVR zou vertrekken, echt snappen doe ik het ook niet. Dida blundert steeds vaker en ceasar is ook bijna te oude. Dit WK gaat heurelho toch niet meer halen of heeft de bondscoach van Brazilie hem iets belooft?
|
|
|
lindsaywilson Legende
Posts: 5925 Reg.: 7 maart 2002 | Kans groot op spoedig vertrek Gomes
Door Frans van den Nieuwenhof
Woensdag 22 maart 2006 - EINDHOVEN – De kans is groot dat doelman Heurelho Silva Gomes vanavond in de halve finale voor de beker tegen AZ één van zijn laatste wedstrijden voor PSV speelt. De Braziliaanse topclub Corinthians wil hem het liefst per direct overnemen. Volgens bronnen in Brazilië heeft Gomes aan de clubleiding van PSV gevraagd om medewerking te verlenen aan een transfer. De competitie in zijn geboorteland begint in april.
PSV lijkt zich te hebben neergelegd bij een vertrek van Gomes. De club is al druk bezig om een opvolger te vinden. Een transfer naar het steenrijke Corinthians zou PSV zo'n negen miljoen euro kunnen opleveren.
Technisch directeur Guus Hiddink zei gisteren dat een verzoek om Gomes eerder dan komende zomer te laten gaan, wordt besproken.
Gomes zou zijn vertrek willen bespoedigen om zodoende meer kans te maken op een plaats in de WK-selectie van Brazilië. Daarnaast kan hij bij Corinthians veel meer verdienen dan bij PSV.
De Eindhovense club heeft bijna een akkoord bereikt met doelman Hans Vonk, die voor twee jaar kan tekenen. De transfervrije Vonk, nu nog onder contract bij Ajax, moet in principe tweede doelman Edwin Zoetebier gaan vervangen.
PSV kan vanavond tegen AZ geen beroep doen op Ibrahim Afellay. Hij is ziek.
Hiddink liet gisteren weten dat alle speculaties rond zijn mogelijke vertrek geen negatieve invloed heeft op de spelersgroep.
„Ik heb daar wel even over gesproken. Rumoer aan het eind van het seizoen is redelijk normaal, hoort ook bij een topclub. Daar kunnen onze spelers goed mee omgaan. De technische staf en de groep focussen zich helemaal op prolongatie van de landstitel en het binnenhalen van de beker. Dat tekent deze goede groep.“
Hiddink zelf kan dit seizoen een uniek record vestigen door voor de vijfde keer de nationale beker te winnen. Eerder deed hij dat met PSV al in 1988, 1989, 1990 en 2005. Het zou voor Hiddink ook de vierde dubbel kunnen worden.
|
|
|
Balinho Legende
Uit: Eindhoven-Stratum-Kruidenbuurt Vak: Oost - W Posts: 4218 Reg.: 1 augustus 1999 | Auw...
Ik was er echt stellig van overtuigd, dat Gomes een sterke onderhandelingspositie aan het forceren was, voor nieuwe contractbesprekingen, door te schermen met deze interesse...
Dit doet mij heel erg veel pijn... 
|
|
|
guusje Legende
Vak: - Posts: 2814 Reg.: 20 augustus 2003 |
Hiddink sluit niet uit dat Gomes na het behalen van de landstitel vertrekt, de vraagprijs zou door een eventueel vervroegd vertrek niet hoger worden: "daar moet je dan niet al te kruimelig over doen".
Welja, geef 'm nog een fooi mee
Wie verkondigde gister eigenlijk ook al weer dat ie zo'n groot PSV harthad en altijd betrokken zou blijven bij de club???
niet al te kruimelig over doen
GVR alles uit de kast halen om Gomes te behouden voor de club. Om zodoende te laten zien dat PSV niet aan een grote leegloop begonnen is. Het is al erg genoeg dat de hele technisch staf verdwijnt. Een PSV hart 
[Dit bericht is veranderd door guusje (op 22 maart 2006 08:54:45).]
|
|
|
johninho Internationale topspeler
Uit: Helmond Vak: - Posts: 1126 Reg.: 11 juli 2004 | Als ie er bij het kampioensfeest maar bij is Desnoods als voorwaarde voor zo'n snelle transfer... 
Dit is natuurlijk echt heel erg vervelend nieuws. Ik dacht echt dat Gomes binnen 1 a 2 jaar zou vertrekken, maar terug naar Brazilië? Dat absoluut niet.
Voor PSV is het natuurlijk wel veel beter; je versterkt geen Europese concurrent en vangt ook nog eens een gigantisch bedrag voor een keeper. Enig nadeel (en wat voor een) is dat hij opeens per direct weg zou willen . Ik heb me er bij neergelegd dattie vertrekt, maar maak dit seizoen dan wel helemaal af en ga niet weg als je kunt gaan oogsten waar je een heel seizoen voor hebt gewerkt...
|
|
|
Balinho Legende
Uit: Eindhoven-Stratum-Kruidenbuurt Vak: Oost - W Posts: 4218 Reg.: 1 augustus 1999 | Ik krijg zojuist een geweldige ingeving voor een sfeeractie.
Te laat voor vanavond, maar wie weet voor tegen Groningen thuis of zo...
Als we nu eens gekleurde vlakken op onze ruggen zouden bevestigen, waardoor, als de spelers het veld opkomen, en wij met onze ruggen naar het veld gaan staan, de tekst
Niet over onze ruggen!!!
zichtbaar zou zijn. Op onze buik dan andere kleuren, zodat, als we ons dan naar het veld toedraaien, de tekst
PSV blijft van de supporters!!!
te lezen zou zijn...
Zou een behoorlijk statement zijn denk ik. Of het ook haalbaar is, is de volgende vraag...
Misschien niet zo slim van me, om dat idee hier te opperen, maar het schiet me nu te binnen, en dadelijk moet ik weer aan het werk, dus vandaar...
|
|
|
knuckledragger Bankzitter
Vak: - Posts: 198 Reg.: 26 juni 2005 | Hiddink doet wel z'n best om PSV lekker leeg achter te laten hè?
|
|
|
Vol Manlijke Kracht Vedette Winnaar PSV Quiz Seizoen 2003/2004
Uit: Veghel Vak: - Posts: 1297 Reg.: 22 augustus 2002 | Toch neem ik het ook de bondscoach van Brazilië kwalijk.
Omdat Alex en Gomes bij PSV spelen krijgen ze geen kans. Je weet dat ze dan vroeg of laat vertrekken, omdat ze zelf ook wel inzien dat ze geen kans krijgen bij PSV.
Ik word daar altijd doodmoe van, want Gomes speelt dadelijk één wedstrijd voor een andere club en ja hoor, dan is hij wel opeens goed genoeg.
Of die kerel zich nog niet genoeg heeft bewezen in Europa .
|
|
|
johninho Internationale topspeler
Uit: Helmond Vak: - Posts: 1126 Reg.: 11 juli 2004 | Ik denk dat Hiddink koste wat kost Gomes voor PSV wil behouden, maar als Gomes zelf zijn zinnen nu helemaal op Corinthians zet en niet meer over contractverlenging wil praten, moet je handelen om dan ieder geval (wel eens een keer) de hoofdprijs op te strijken...
|
|
|