PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Favoriete Opstellingen en verkoopbeleid
Heurelho da Silva Gomes
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 92 pagina's: « 1 ... 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 ... 92 »

Poster
Topic: Heurelho da Silva Gomes 
Peer
Legende

Uit: eindhoven
Vak: Noord - SS
Reg.: 28 maart 2000
Gepost op 22 maart 2006 om 09:02:40.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

PSV praat met Corinthians over transfer Gomes

22/3/2006 8 :45

PSV lijkt mee te willen werken aan een vertrek van Gomes. De Eindhovenaren spraken dinsdagmiddag met een delegatie van Corinthians over een transfer van de Braziliaanse doelman.
'We zijn erover in gesprek', bevestigde technisch directeur en trainer Guus Hiddink aan De Telegraaf. 'Het is een grote club en hij kan daar veel gaan verdienen. Ik heb afgelopen zomer zijn contract open laten breken en er een goede som ingebracht, anders had Gomes nu zomaar kunnen vertrekken.'

Corinthians zou zelfs willen proberen om Gomes per direct naar São Paulo te halen, aangezien de Braziliaanse competitie in april aanvangt en de club de 25-jarige keeper er graag dan al bij wil hebben. Voor de goalie zelf zou dat een manier zijn om zich wat meer in de kijker te spelen bij bondscoach Carlos Alberto Parreira zo vlak voor het WK in Duitsland.

Hiddink zou bereid zijn aan zo'n versnelde overgang mee te werken en Edwin Zoetebier de laatste wedstrijden te laten keepen. 'Daar moet je dan niet al te kruimelig over doen.

Bron:Vi
 Help mods!
Pool: 1964e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.498,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
nilispsv
Veelbelovend talent

Vak: -
Reg.: 5 juli 2005
Gepost op 22 maart 2006 om 09:04:20.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het kan toch niet zo zijn dat iemand over twee dagen zegt dat ie weg gaat, nu nog even gaat beslissen dat gomes per direct verkocht gaat worden. En erbij zegt dat ie daar niet te kruimelig over gaat doen....
Het moet allemaal niet gekker worden...
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Nimrod
Vedette

Uit: Maastricht
Vak: Zuid - Ere Zuid
Reg.: 18 oktober 2003
Gepost op 22 maart 2006 om 09:05:04.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wellicht kan Gomes dan op "stage" gaan bij Corinthians en vervolgens officieel worden overgenomen door die club. De vraag is of hij wedstrijden mag spelen. En bovendien vind ik dat er dan meer dan 9 miljoen betaald mag worden. Wij hebben namelijk kans op een bekerfinale (tenzij dat vanavond verkloot wordt...).
 Help mods!
Pool: 225e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.419,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Achterhoekpsvgek
Internationale topspeler

Uit: Zelhem
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 31 augustus 2004
Gepost op 22 maart 2006 om 09:07:08.         MSN: henkjanluesink@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV   Lid van PSV Junior Club  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

9 miljoen of zoiets voor een keeper is wel erg veel. Dan had ik hem ook laten gaan.

Wel een erg tegenvallende houding van Gomes! van mij mag die een fluitconcert krijgen
 Help mods!
Pool: 1485e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.493,7VoVo: -Opstelling: incompleet
Don Stefano
Bankzitter

Reg.: 18 september 2000
Gepost op 22 maart 2006 om 09:08:41.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Achterhoekpsvgek schreef:

9 miljoen of zoiets voor een keeper is wel erg veel. Dan had ik hem ook laten gaan.

Wel een erg tegenvallende houding van Gomes! van mij mag die een fluitconcert krijgen

Blijf jij dan maar lekker thuis vanavond!!!!
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
driekes
Legende

Reg.: 15 januari 2002
Gepost op 22 maart 2006 om 09:11:14.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Gatver....elke keer als ik inlog hier blijkt dat er weer een stukje van het huidige PSV is afgebrokkelt.

Tuurlijk komen we dit wel weer te boven.
Tuurlijk komen er weer andere toppers
Tuurlijk blijft PSV altijd een top club.

Maar de haast waarmee deze fantatstische club uit elkaar getrokken wordt is erg vervelend.

( een jaar geleden ongeveer werd bij Canal+ dat filmpje "vriendschap" opgenomen. Moet je es kijken hoeveel van die jongens die daar in zaten het einde van onze competitie halen).
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.491,4VoVo: -Opstelling: incompleet
Remco B.
Legende

Uit: Geldermalsen
Vak: West - JJ
Reg.: 19 juni 2003
Gepost op 22 maart 2006 om 09:12:45.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het zou wel een stunt zijn mocht de publiekslieveling halsoverdekop vertrekken naar Brazilie. Gomes zelf valt me dan ook tegen met deze actie.
Maar goed, aan de andere kant zijn we bijna kampioen en die paar wedstrijden kan Zoetebier ook wel keepen. Plus dat hij een flinke som geld opbrengt. PSV mag van mij wel meer eisen voor het feit dat hij het seizoen niet eens afmaakt hier. Die Brazilianen hebben centen zat.
 Help mods!
Pool: 1152e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.468,7VoVo: -Opstelling: incompleet
PSVBrother
Meervoudig international

Reg.: 19 juni 2005
Gepost op 22 maart 2006 om 09:18:19.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Een voorbeeld van een 'Bad Career Move'

Hij komt toch niet aan spelen toe als keeper van Brazilië. Dida is de absolute nummer één. Ook al gaat hij naar Corinthians, wat ik helemaal niet snap, dan kan hij toch nooit spelen.

Als Gomes nou gewoon geduld heeft dan speelt hij na nog een jaar bij PSV en wordt hij bij Milan opvolger van Dida. En dan is hij volgend WK zeker eerste keeper.

Gomes wil dus liever 'niet spelen' dan bij PSV spelen als ik het zo hoor. Of hij moet zo erg aan het dromen zijn over een basissplek in het Brazilaanse elftal dat hij volledig de weg kwijt is.
 Help mods!
Pool: 2926e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
AFELLAY
Legende

Uit: Nederland
Reg.: 6 maart 2003
Gepost op 22 maart 2006 om 09:18:44.         Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik zou het belachelijk vinden als Gomes eerder weggaat maar hierdoor niks meer zou opleveren. Maar de volgende topper die het schip verlaat. Hopelijk doet de scouting goed z'n werk en kunnen we voor een laag bedrag een topper terughalen.
 Help mods!
Pool: 2556e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.359,1VoVo: 268e / 811e / 158eOpstelling: 4-3-3
guusje
Legende

Reg.: 20 augustus 2003
Gepost op 22 maart 2006 om 09:21:55.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
johninho schreef:

Ik denk dat Hiddink koste wat kost Gomes voor PSV wil behouden, maar als Gomes zelf zijn zinnen nu helemaal op Corinthians zet en niet meer over contractverlenging wil praten, moet je handelen om dan ieder geval (wel eens een keer) de hoofdprijs op te strijken...

Idd, de HOOFDPRIJS. M.a.w. als Gomes eerder weg wil en wij spelen nog de finale voor de beker dan moet je daar dus ook nog een hoofdprijs voor laten betalen.

Maar wat zegt Hiddink:
"wij verhogen de prijs daardoor niet... als Gomes eerder wil vertrekken dan moet je daar niet kruimelig over doen "
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.386,6VoVo: -Opstelling: incompleet
GJ
Talentje

Reg.: 24 september 2002
Gepost op 22 maart 2006 om 09:23:15.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

9 miljoen voor een keeper is een mooi bedrag. Niet een geweldig bedrag hoor want Gomes is gewoon ook erg goed. Zeker zo goed als Toldo, Dida, Casillas en noem maar op. En die haal je echt niet voor 9 miljoen. Helaas kun je door de opstelling van Gomes niet veel meer vragen en dat valt met tegen. Ook het moment dat hij weg zou willen. Met Zoetebier pakken we ook gewoon de dubbel hoor !! Daar zal het ZEKER niet aan liggen.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
PSVBrother
Meervoudig international

Reg.: 19 juni 2005
Gepost op 22 maart 2006 om 09:28:29.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Kunnen we geen spandoek maken in het Spaans:

"Gomes na nog een jaar PSV wordt je de opvolger van je favoriete keeper en vriend Dida! Heb geduld!"

Gomes heeft totaal geen geduld en is verblind door de onmogelijke basisplaats in het Braziliaanse elftal.

Zelfs bij Corinthians haald hij het niet. Dida is de absolute nummer één. Dus ik snap echt niet waarom Gomes weg wil.

Want zo graag wil hij niet naar Corinthians, het gaat echt om die plek in de selectie, die hij nu zowieso al heeft maar als tweede of derde keeper.

Bad Career Move

Bovendien laat Corithians een topper niet zomaar naar een Europese tobclub gaan.

Bovendien spelen allemaal de keeper van Brazilie in Europa!

Bad Career Move

Echt het slechtste wat je kunt doen als Gomes zijnde.

[Dit bericht is veranderd door PSVBrother (op 22 maart 2006 09:30:05).]
 Help mods!
Pool: 2926e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
gerritbouma
Legende

Uit: Woensel-Zuid
Vak: Oost - V
Reg.: 10 maart 2001
Gepost op 22 maart 2006 om 09:37:50.       Lid van PSV Fans United   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
PSVBrother schreef:

Een voorbeeld van een 'Bad Career Move'

Hij komt toch niet aan spelen toe als keeper van Brazilië. Dida is de absolute nummer één. Ook al gaat hij naar Corinthians, wat ik helemaal niet snap, dan kan hij toch nooit spelen.

Als Gomes nou gewoon geduld heeft dan speelt hij na nog een jaar bij PSV en wordt hij bij Milan opvolger van Dida. En dan is hij volgend WK zeker eerste keeper.

Gomes wil dus liever 'niet spelen' dan bij PSV spelen als ik het zo hoor. Of hij moet zo erg aan het dromen zijn over een basissplek in het Brazilaanse elftal dat hij volledig de weg kwijt is.

Ik vind het ook een *** aktie van hem als hij perse weg wil! Eerst zeggen dat PSV je dierbaare club is, en dan toch perse weg willen omdat je denkt nu meer kans te maken

Als hij nou gewoon 4 jaar wacht, is hij als hij nog steeds zo goed is, 1e keeper bij Brazilie en speelt hij voor een Europese topclub. Vind het ook een mes in de rug van Gomes om dit onze club aan te doen
 Help mods!
Pool: 116e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.459,3VoVo: 2151e / 1940e / 1782eOpstelling: 4-4-2
belu
Basisspeler

Uit: veldhoven
Vak: Oost - VV
Reg.: 12 juli 2005
Gepost op 22 maart 2006 om 09:46:24.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wordt met de dag gekker.Heb nog niet gezien/gelezen per wanneer de Braziliaanse competitie start.Als dat op 1 april zou zijn,en hij is dan al weg, is het wel een heel goede 1 april grap.

Mist hij 5 competitie wedstrijden(en eventueel finale beker).
Zou ons ook nog eens de nodige punten kunnen kosten.
Wat ik overigens niet verwacht.Maar toch.

En komen er tijden, van veel tegenslag
Dan zullen wij tonen, wat vriendschap vermag
De strijd zal ontbranden, eenieder vecht mee
Vooruit nu Rood-Witten, vooruit PSV.

Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.480,4VoVo: -Opstelling: 4-4-2
PSV&WEST HAM UTD-FAN
Legende
Runner-up PSV Netwerk VoVo 2006/2007 (derde plek Soccer Netwerk); meer prijzen

Uit: Helmond
Vak: Zuidwest - GG
Reg.: 19 juli 2003
Gepost op 22 maart 2006 om 09:49:11.         Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hoe moet ik mijn zoontje van 8 jaar uit gaan leggen dat zijn "grote vriend" Gomes gaat verlaten!
Iedere thuiswedstrijd ( behalve doordeweeks i.v.m schoolverplichtingen ) gaat het manneke, voordat Gomes het veld op komt voor de warming-up, achter de goal aan de westkant staan om uit volle borst zijn naam te roepen.
Iedere keer beantwoord Gomes dat met een big smile en een opgestoken duim en aan dit "geluksmoment" van het kleine manneke komt een abrubt einde..........?

[Dit bericht is veranderd door PSV&WEST HAM UTD-FAN (op 22 maart 2006 13:54:25).]
 Help mods!
Pool: 374e, SC Heerenveen-PSV 1-2 (0-1)MotM Sparta Rotterdam-PSV: BakkalBattle-rating: 1.890,5 (daag uit)VoVo: 16e / 155e / 31eOpstelling: 4-3-3
hen-3
Legende

Uit: Eindhoven
Vak: Zuid - A
Uploads: 9
Reg.: 28 februari 2001
Gepost op 22 maart 2006 om 09:49:20.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hij kan een bult geld meer verdienen daar. Tevens de optie op een basisplaats bij het nationale elftal.

Maar uitfluiten, tsjonge jonge, dat is toch wel erg belachelijk na alles wat hij voor ons heeft betekend.
En dan nog, niets is zeker, totdat het definitieve antwoord is gegeven.

Hij moet juist extra applaus krijgen, en zo'n spandoek is een stuk beter, ook al zal hem dat eventueel niet weerhouden.
 Help mods!
Pool: 293e, SC Heerenveen-PSV 1-2 (1-1)MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.396,4VoVo: -Opstelling: incompleet
phoolie601
Vedette

Uit: Bladel
Vak: Oost - V
Reg.: 2 oktober 2000
Gepost op 22 maart 2006 om 09:51:44.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Meer vragen dan 9m is onzin want hij heeft gewoon een minimale transferclausule in zijn contract opgenomen, waarvan PSV dacht dat niemand die op korte termijn zou kunnen bieden, maar nu Corinthians komt vangen ze hier straks wel een hoofdprijs voor... Volgens mij begrijpen een aantal mensen hier niet wat een zo'n clausule inhoudt...

Nogmaals als een club 9m biedt is PSV geen partij meer en kan de club direct met Gomes gaan praten, PSV kan dan niets meer tegenhouden en ook niets meer gaan vragen.. Tis meer iets als een aanbieding in een supermarkt, een pak yoghurt is afgeprijst van 1,50 naar 1 euro.. niemand gaat dan toch evengoed 1,50 betalen..

Ik begrijp de achtergrond van de redenering van Gomes wel maar ik begrijp zijn keuze en zijn redenering zelf niet, ik denk dat een aantal dingen voor hem toch wel meespelen:

1. Hij gaat prima verdienen
2. Klimaat
3. Dicht bij huis
4. Grotere kans om zich in de kijker te spelen

Nou Gomes, als je dit prefereert boven PSV (wat goed mogelijk is voor Brazilianen), ja dan zit je in april gewoon in Brazilië daar kan PSV NIKS meer aan doen.

Ben alleen benieuwd hoe dit geregeld gaat worden met de transferperiode (volgens mij mogen er geen inkomende transfers maar wel uitgaande transfers naar buiten de EU, omdat naar mijn weten het transferwindow uefa based is en dat volgens de regels van de fifa dit wel mag.. dus wel vanuit Europa naar Brazilië maar niet andersom).

Ergens heb ik er wel een beetje een vervelend gevoel bij, zo'n publiekslieveling en positief gezicht zo plotseling weer verliezen.. het komt echt wel een beetje sneu over... Maja PSV 9m in de pocket is echt wel een dikke som geld (meer als voor Kezman bijv.)...

Realiseer goed! Ik ga er vanuit dat we dit keer uit kunnen gaan van de woorden van Westerhof:

15-20 miljoen + 9m - 2m (aankoop)= 22-27m om te investeren...

In een positief geval behoud je Cocu, Farfán, Ooijer en Vennegoor sowieso voor de club, daarnaast hebben we Simons nog + de investeringen... dan heb je zeer zeker een solide basis waar ik zeer veel vertrouwen in heb!

[Dit bericht is veranderd door phoolie601 (op 22 maart 2006 09:52:44).]
 Help mods!
Pool: 2346e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.418,4VoVo: -Opstelling: 4-4-2
hen-3
Legende

Gepost op 22 maart 2006 om 09:59:07.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
phoolie601 schreef:

Dit is de manier van benaderen. Met deze verhalen kunnen sommige supporters weer vrolijk kijken.

Indien het allemaal waar is zal dat best pijn doen, maar ook dat zal verdwijnen. Alles komt goed
 Help mods!
Pool: 293e, SC Heerenveen-PSV 1-2 (1-1)MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.396,4VoVo: -Opstelling: incompleet
phoxie fan!!!
Legende

Uit: Almere
Vak: Noord - S
Reg.: 5 mei 2000
Gepost op 22 maart 2006 om 10:02:24.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

vetrek voor eventuele bekerfinale moet onbespreekbaar zijn!

PUNT

belachelijk!!!

[Dit bericht is veranderd door phoxie fan!!! (op 22 maart 2006 10:07:04).]
 Help mods!
Pool: 8e, SC Heerenveen-PSV MotM Sparta Rotterdam-PSV: BakkalBattle-rating: 1.431,7VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Afellay_Aissati
Legende

Uit: Den Haag
Reg.: 14 april 2002
Gepost op 22 maart 2006 om 10:06:04.     MSN: -  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Als hij zich in de kijker wilt spelen, dan klopt er iets niet.De doelmannen van het nationale elftal, Dida en Cesar, spelen dus bij Europese topclubs.Als Gomes er echt voor kiest om terug te gaan naar Brazilie voor alleen dit, dan snap ik het niet hoor.Alsof hij zich niet genoeg in de kijker heeft gespeeld de afgelopen 2 jaar.Ik neem niet aan dat de bondscoach ineens hem zal selecteren omdat hij toevallig bij Corinthians speelt.

Als hij zo graag wilt gaan, laat hem dan maar.Dan is 9 miljoen een uitstekend bedrag voor hem.
 Help mods!
Pool: 1462e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.485,6VoVo: -Opstelling: 4-3-3
leiden
Internationale topspeler

Uit: Eindhoven!
Vak: Oost - Y
Reg.: 16 maart 2002
Gepost op 22 maart 2006 om 10:07:05.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

vooralsnog moet de komende drie wedstrijden gewonnen worden om kampioen te worden. Ik zou het bespottelijk vinden als ze Gomes voor die tijd zouden laten gaan.
Ik gun het Gomes uiteraard wel, maar begrijpen doe ik het niet. Iedereen in Brazilie kijkt uiteindelijk naar de Europese competitie. Gomes mag vind ik pas vertrekken als het kampioenschap binnen is, dat houdt hem ook gemotiveerd, want hoe eerder dat binnen is, hoe eerder hij dan zelf weg kan gaan.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
phoxie fan!!!
Legende

Uit: Almere
Vak: Noord - S
Reg.: 5 mei 2000
Gepost op 22 maart 2006 om 10:10:11.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

we staan nog met lege handen!

We hebben de titel nog niet binnen en moeten voor de beker zelfs de halve finale nog spelen!

DIT IS HET BELANGRIJKSTE PERIODE VAN HET JAAR!

en dan een van je beste spelers laten gaan?

dan ontsteek ik echt in een woede richting Hiddink!
Dat kan gewoon niet waar zijn.

Als ze hem willen zo graag willen hebben zullen ze wel 2 weken wachten hoor.

Kom op dit kan niet waar zijn.

[Dit bericht is veranderd door phoxie fan!!! (op 22 maart 2006 10:11:37).]
 Help mods!
Pool: 8e, SC Heerenveen-PSV MotM Sparta Rotterdam-PSV: BakkalBattle-rating: 1.431,7VoVo: -Opstelling: 4-3-3
hen-3
Legende

Gepost op 22 maart 2006 om 10:14:29.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Als hij maar op het stadhuis staat tijdens de huldiging.
Dit is eigenlijk toch het mooiste moment voor een speler?

Wil hij dat dan missen?
 Help mods!
Achterhoekpsvgek
Internationale topspeler

Uit: Zelhem
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 31 augustus 2004
Gepost op 22 maart 2006 om 10:33:50.         MSN: henkjanluesink@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV   Lid van PSV Junior Club  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Onbegrijpelijk dit.
 Help mods!
Pool: 1485e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.493,7VoVo: -Opstelling: incompleet
nilisfanforlife
Internationale topspeler

Reg.: 1 februari 2005
Gepost op 22 maart 2006 om 10:43:39.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

alleen laten gaan als wij teves krijgen+ 9mln natuurlijk
 Help mods!
Pool: 2817e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.486,1VoVo: -Opstelling: 4-4-2

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 92 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk