| Poster | | Topic: Heurelho da Silva Gomes |  |
|
|
pelon Nationale topspeler
Uit: Eindhoven Vak: Oost - Y Posts: 830 Reg.: 17 maart 2003 | Westerhof: 'Gomes blijft hier'
Technisch directeur Guus Hiddink neemt de optie van een directe transfer van Heurelho Gomes naar Corinthians serieus, maar voorzitter Rob Westerhof niet. "Ze kunnen deze week wel naar Eindhoven komen, maar daar weet ik niks van. Dat wordt dan een snel retourtje, want Gomes blijft hier."
Hiddink bevestigde vanochtend in De Telegraaf nog dat er een delegatie naar het Philips Stadion is afgereisd en dat er gesprekken zijn. "Het is een grote club en hij kan daar veel gaan verdienen. Ik heb afgelopen zomer zijn contract open laten breken en er een goede som ingebracht, anders had Gomes nu zomaar kunnen vertrekken."
De kans is aanwezig dat Gomes per direct verkast, zodat hij het begin van de Braziliaanse competitie kan meemaken en zich in de kijker kan spelen voor het komende WK. Edwin Zoetebier zou dan de laatste competitieduels bij PSV keepen. "Daar moet je dan niet al te kruimelig over doen", aldus Hiddink.
Hoewel Westerhof alles tegenspreekt, lijkt Hiddink van een transfer uit te gaan. PSV zou het bod van Corinthians, dat rond de negen miljoen euro zou liggen, niet afwijzen. De club kan het geld erg goed gebruiken.
Bron : voetbalzone.nl
----------------------
Ik begrijp er in ieder geval niks meer van....
|
|
|
DennisPSV Talentje
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 83 Reg.: 24 augustus 2005 | Ik zou maar geen hoop hebben op Hildebrand. Hij gaat echt niet naar een veel mindere competitie toe.
|
|
|
Manfred77 Bankzitter
Uit: Deurne Vak: Noord - TT Posts: 229 Reg.: 27 juli 2005 | De media kan schrijven wat ze willen: ik geloof het pas als psv.nl het officieel meldt. Dat heb ik al vaker gezien: hoop onzin in de media en uiteindelijk gebeurt er niks.
Natuurlijk: waar rook is, is vuur, maar Gomes is nu nog psv-er en het is nog steeds niet duidelijk of hij dat volgende maand ook nog is. Gewoon afwachten dus.
|
|
|
Sir Tinus Internationale topspeler
Uit: Valkenswaard Vak: - Posts: 4337 Reg.: 15 april 2005 |
quote: pelon schreef:
Westerhof: 'Gomes blijft hier'
Technisch directeur Guus Hiddink neemt de optie van een directe transfer van Heurelho Gomes naar Corinthians serieus, maar voorzitter Rob Westerhof niet. "Ze kunnen deze week wel naar Eindhoven komen, maar daar weet ik niks van. Dat wordt dan een snel retourtje, want Gomes blijft hier."
Hiddink bevestigde vanochtend in De Telegraaf nog dat er een delegatie naar het Philips Stadion is afgereisd en dat er gesprekken zijn. "Het is een grote club en hij kan daar veel gaan verdienen. Ik heb afgelopen zomer zijn contract open laten breken en er een goede som ingebracht, anders had Gomes nu zomaar kunnen vertrekken."
De kans is aanwezig dat Gomes per direct verkast, zodat hij het begin van de Braziliaanse competitie kan meemaken en zich in de kijker kan spelen voor het komende WK. Edwin Zoetebier zou dan de laatste competitieduels bij PSV keepen. "Daar moet je dan niet al te kruimelig over doen", aldus Hiddink.
Hoewel Westerhof alles tegenspreekt, lijkt Hiddink van een transfer uit te gaan. PSV zou het bod van Corinthians, dat rond de negen miljoen euro zou liggen, niet afwijzen. De club kan het geld erg goed gebruiken.
----------------------
Tja join de club....
Het zal wel een sterke actie zijn als hij niet weggaat 
|
|
|
robbendoesje Geselecteerd voor Oranje
Uit: Eindhoven Vak: Zuid - F Posts: 474 Reg.: 22 december 2002 | Het is nog erger dan 'onderweg naar morgen'.....
|
|
|
johninho Internationale topspeler
Uit: Helmond Vak: - Posts: 1126 Reg.: 11 juli 2004 |
quote: pelon schreef:
Westerhof: 'Gomes blijft hier'
----------------------
Dit is vreemd; PSV zou sowieso 15-20 miljoen te besteden hebben, toch? Lijkt het me niet absolute noodzaak om 9 miljoen op te strijken.
Maar bovenal; PSV heeft niks te willen. In het contract van Gomes staat een ontsnappingsclausule van 9 miljoen en als er een club komt die dat betaalt, is hij vertrokken. Simpel. Voetbalzone komt hier dus maar weer eens met onzin...
|
|
|
vantheman08 Regelmatige invaller
Uit: Budel Vak: Oost - X Posts: 249 Reg.: 9 februari 2004 | ik ben bang dat ik vanavond voor de laatste x jalalala gomes kan zingen
Westerhof bedankt voor je beleid
Regel actie tegen Westerhof en Timmer. Ik zie PSV volgend jaar nog liever verlies lijden dan met die 2 gewetenloze "voetbalkenners" aan het roer
|
|
|
Informateur  Internationale topspeler
Vak: - Posts: 1062 Reg.: 24 september 2004 | Die 15 tot 20 miljoen zijn er helemaal nog niet....De verkoop van parkeerplaats was blijkens Westerhof laatst bij VI 'in de afrondende fase' en met het investeringsfonds was men 'ook bezig'. Kortom....daaruit moeten bedragen voortkomen in de grote van 15 tot 20 miljoen. Echter is dit er nog niet dus kunnen ze het ook nog niet uitgeven.
|
|
|
Juancho Legende
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 14690 Reg.: 26 april 2002 | Zeg vantheman08, het is toch echt gomes die om een transfer vraagt. psv wil hem graag behouden, gomes schijnt weg te willen.
Als hij ook nog eens voor het einde van het seizoen weg wil hoef ik hem niet zien op het kampioenschapsfeest. Dat doe je gewoon niet, je laat je club en medespelers in de steek die je altijd door dik en dun hebben gesteund.
Er wacht podver nog een prijs op psv, met gomes! Als hij dat niet snapt moet hij maar snel naar brazilie terug gaan en zijn gezicht niet op het kampioenschapsfeest laten zien.
Sommigen zullen het slap gelul van me vinden. Prima, het is dan ook mijn mening en ik zie het als verraad richting psv, de medespelers en ook supporters.
|
|
|
nilisfanforlife Internationale topspeler
Vak: - Posts: 1361 Reg.: 1 februari 2005 | volgens mij moet je er hiddink op aan spreken als gomes morgen gaat, hij is nl. tech.direkteur, en voor de heren die zeggen hij heeft een clausule, die houdt in na dit seizoen, en niet tijdens.
Dus het ligt aan psv als hij eerder gaat
|
|
|
Juancho Legende
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 14690 Reg.: 26 april 2002 | Wat ik dan niet snap, ik heb net de VI voor me en daar staat in dat corinthians deze week naar psv komt om te onderhandelen.
Dan denk ik bij mezelf, hoezo onderhandelen? De prijs is toch een vast bedrag?
|
|
|
pelon Nationale topspeler
Uit: Eindhoven Vak: Oost - Y Posts: 830 Reg.: 17 maart 2003 |
quote: Juancho schreef:
Wat ik dan niet snap, ik heb net de VI voor me en daar staat in dat corinthians deze week naar psv komt om te onderhandelen.
Dan denk ik bij mezelf, hoezo onderhandelen? De prijs is toch een vast bedrag?
Als ze hem meteen willen meenemen, zullen ze wellicht meer moeten betalen dan de clausule die is opgenomen in het contract.
|
|
|
Metz Legende Zilver PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Kaatsheuvel Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 5216 Reg.: 25 oktober 2000 | Dat zal het inderdaad zijn. Die clausule heeft volgens mij alleen betrekking op de normale transferperiodes. Willen ze hem voor die tijd losweken zal er nog meer geld op tafel moeten komen.
Ik zeg 20 miljoen: take it or leave it!
|
|
|
Juancho Legende
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 14690 Reg.: 26 april 2002 | Maar voor transfers van europa naar zuid amerika is volgens mij geen vaste transfer periode's. Dat kan dus inhouden dat de clausule van gomes ook gewoon geldig is.
Maargoed, ik wacht eigenlijk nog steeds op een reactie van gomes. Hij is de man die duidelijkheid kan verschaffen. Waarom gebeurd dat dan niet vraag ik me af. Net als met hiddink heeft dit zoveel onrust.
|
|
|
Kingdom Veelbelovend talent
Uit: Tilburg Vak: Noord - T Posts: 111 Reg.: 31 augustus 2005 | Mij lijkt het een idee als Hiddink, Westerhof en Timmer eens met elkaar praten zodat er niet 4 keer per dag een ander verhaal naar buiten komt......
|
|
|
PSVkampioen Meervoudig international
Vak: Zuid - CC Posts: 697 Reg.: 13 april 2002 |
quote: johninho schreef:
(...)
Dit is vreemd; PSV zou sowieso 15-20 miljoen te besteden hebben, toch? Lijkt het me niet absolute noodzaak om 9 miljoen op te strijken.
Maar bovenal; PSV heeft niks te willen. In het contract van Gomes staat een ontsnappingsclausule van 9 miljoen en als er een club komt die dat betaalt, is hij vertrokken. Simpel. Voetbalzone komt hier dus maar weer eens met onzin...
Hoezo onzin???? Lijkt me wel dat er in het contract staat dat hij of in januari of augustus mag vertrekken.....en niet halverwege de competitie..
|
|
|
phoxie fan!!! Legende
Uit: Almere Vak: Noord - S Posts: 2334 Reg.: 5 mei 2000 | precies, Gomes zwijgt ... hij kan als enige 100% duidelijkheid verschaffen
|
|
|
nike_15_nikkes Vaste waarde in elftal
Uit: eindhoven Vak: - Posts: 439 Reg.: 13 juni 2005 | Gomes is in dit geval de enigste die duidelijkheid kan geven,,,of corinthians, PSV, Hiddink of de zaakwaarnemer van Gomes nou iets zegt hoeven wij niet te geloven,,,het bericht uit brazilie ook niet dat Gomes al rond is..Maar wat westerhof vandaag zei hoeven wij dat ook niet te geloven,,,we zien wel wat psv.nl uitbrengt,,Als Gomes weggaat naar Brazilie om in het braziliaans elftal te spelen,,,noem ik je egt zielig,,,en als je daar bij corinthians meer kan verdienen en daarom weggaat noem ik je een zakkenvuller...Maar dat verwacht ik van Gomes niet,,,,Maar als hij naar brazilie wilt om vervolgens niet meer cl te spelen moet hij dat weten,,ik noem corinthians geen stap vooruit of een gelijkwaardige stap....nee dat is gewoon een hele grote stap achteruit!!!
|
|
|
bart-psv Nationale topspeler
Uit: Nuenen De Gekste! Vak: Noord - M Posts: 2834 Reg.: 29 juli 2005 | Het zou pas echt een stunt zijn, als Cocu, Ooijer, Gomes, Alex, Hiddink, Rutten, Eijkelkamp en Farfan onderling hebben afgesproken dat ze nog ( minstens ) 1 jaar samen bij PSV blijven
|
|
|
phoxie fan!!! Legende
Uit: Almere Vak: Noord - S Posts: 2334 Reg.: 5 mei 2000 | TOP VAN WESTERHOF
verdient 9999999999 punten bij me als hij zich daar aan houdt !!!
Gomes mag gaan maar niet per direct!
|
|
|
Manfred77 Bankzitter
Uit: Deurne Vak: Noord - TT Posts: 229 Reg.: 27 juli 2005 |
quote: bart-psv schreef:
Het zou pas echt een stunt zijn, als Cocu, Ooijer, Gomes, Alex, Hiddink, Rutten, Eijkelkamp en Farfan onderling hebben afgesproken dat ze nog ( minstens ) 1 jaar samen bij PSV blijven
Vrees dat dit ijdele hoop is.
|
|
|
nickymaster Legende
Uit: Geldrop Vak: Oost - X Posts: 1915 Reg.: 23 juli 2003 | ik loop hier misschien een beetje rond als spelbreker nu, maar ik vind het natuurlijk ook jammer dat hij gaat, en vind hem ook veel meer geld waard, maar hij is wel een voorbeeld van een geweldige aankoop van psv, en wie zegt dat psv dat trucje niet weer herhaalt:
aankoopbedrag van gomes was 800 000 (naar verluid) en ze verkopen hem nu voor 9 000 000, dat is 1125% van het aankoopbedrag, dus een winst van meer dan 1000%
en daarbij, voor een keeper is 9 miljoen zeker een topprijs hoor!
dus nu gaan we hopen dat psv het trucje weer flikt, dat ze weer een keeper gaan halen voor ongeveer 1-2 miljoen, kijk maar over een paar jaar of het weer zo is. ik ben ervan overtuigd dat het aankoopbeleid goed is! en dat hiddink weg gaat wil niet zeggen dat alle scouts ineens weg gaan..... het scoutingsapparaat van psv blijft goed!
kijk naar een ander voorbeeld, farfan, 1,5 miljoen aankoopbedrag, kan nu weg voor 14 miljoen. Dat is ook dikke winst, en je ziet een speler als bijvoorbeeld feher die het dan niet gered heeft, dat dat ons 700 000 kost, maar als psv 2 spelers koopt zit er altijd wel 1 echte topper bij.
conclusie, gomes mag van mij weg voor 9 000 000, ik heb alle vertrouwen dat psv weer een nieuwe goede keeper weet te vinden.
|
|
|
psvdebeste23 Meervoudig international
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 666 Reg.: 6 augustus 2005 | er zijn idd veel keepers....ik heb het idee dat we wel een vervanger kunnen vinden
Hildebrand
Isaksson
Maar er zijn ook nog zoveel gasten in Brazilie die goed zijn....waarom die niet contracteren? (zullen niet al te duur zijn)
Overigens als Gomes in April al weggaat mag er wel 3-4 miljoen bij
|
|
|
DSL Legende Winnaar WK Pool 2006
Uit: Nijmegen Vak: - Posts: 17639 Reg.: 31 juli 2000 | Heb het al eerder gezegt, maar Isaksson is een groot drama bij Rennes en het lachertje van de Franse competitie.
Isaksson 
|
|
|
johninho Internationale topspeler
Uit: Helmond Vak: - Posts: 1126 Reg.: 11 juli 2004 |
quote: PSVkampioen schreef:
(...)
Hoezo onzin???? Lijkt me wel dat er in het contract staat dat hij of in januari of augustus mag vertrekken.....en niet halverwege de competitie..
Nou, volgens mij mogen spelers vanuit Europa naar Brazilie vertrekken ook buiten de UEFA-transferperiodes. Als Corinthians dat bedrag morgen overmaakt naar PSV, staat Gomes overmorgen daar onder de lat. Met zo'n clausule is PSV simpelweg geen onderhandelingspartij...
Westerhof treft geen enkele blaam, evenals Hiddink. Zij hebben tijdig aangegeven graag (dolgraag zelfs) met Gomes door te willen gaan, maar als Gomes zelf niet wil, houdt het op en moet PSV heel zakelijk 9 miljoen in de zak steken.
|
|
|