| Poster | | Topic: Heurelho da Silva Gomes |  |
|
|
Balinho Legende
Uit: Eindhoven-Stratum-Kruidenbuurt Vak: Oost - W Posts: 4218 Reg.: 1 augustus 1999 |
quote: Juancho schreef:
Maar voor transfers van europa naar zuid amerika is volgens mij geen vaste transfer periode's. Dat kan dus inhouden dat de clausule van gomes ook gewoon geldig is.
Volgens mij zijn de transferwindows wel mondiaal. Anders zou PSV het hele jaar door Farfannetjes, Alexjes, en Gomesjes kunnen halen...
En je kunt geen clausules aanpassen, tegen internationale regels natuurlijk.
Ik kom net thuis van m'n werk, en in de papieren versie van VI, staat ook het stuk, wat op voetbalonline staat...
Ik hoop toch zo, dat onze voorzitter bij Voetbal Insite en ook nu weer geen dingen roept, die hij niet kan waarmaken, want dan onderschat hij de sentiment die bij de fanatieke supporters leven toch wel heel erg...
|
|
|
Piet de Visser  International
Vak: - Posts: 609 Reg.: 10 april 2004 |
quote: vantheman08 schreef:
ik ben bang dat ik vanavond voor de laatste x jalalala gomes kan zingen
Westerhof bedankt voor je beleid
Regel actie tegen Westerhof en Timmer. Ik zie PSV volgend jaar nog liever verlies lijden dan met die 2 gewetenloze "voetbalkenners" aan het roer
sjonge jonge wat ben jij voor een koekwous ?
Als Westerhof dit daadwerkelijk heeft gezegd en zich eraan houd dan doet hij toch juist wat wij allemaal willen ofniet ?
Gomes gewoon koste wat kost hierhouden, heb nog liever dat Alex Hiddink en Farfan gratis weggaan dandat ze Gomes verkopen.
Moet er niet aan denken om weer 10 jaar lang opgezadeld te zitten met een keeper van het kaliber Waterreus
Westerhof jonge laat je niet kennen, als hiddink besloten heeft om weg te gaan dan moet HIJ z'n mondje onderhand maar is dichthouden tegenover de pers.....niet westerhof die zit er volgend jaar nog als Guus allang gevlogen is.
probleem is dat je onderhand niet meer weet wat je moet geloven in de media.
Als het rommelt in Eindhoven dan duiken ze er als hongerige wolven opaf.
Echter dat PSV bijna alles wint wat er te winnen valt daar hoor je niet over in medialand.
Maargoed al met al maak ik me niet zo'n zorgen.
Volgens mij is PSV de afgelopen 25 jaar ieder seizoen bij de eerste 2 geindigd (behalve onder Robson 1x ??) en dat zal ook volgend jaar weer zo zijn.
Alles kumt goed maat met philips
|
|
|
johninho Internationale topspeler
Uit: Helmond Vak: - Posts: 1126 Reg.: 11 juli 2004 |
quote: Balinho schreef:
(...)
Volgens mij zijn de transferwindows wel mondiaal. Anders zou PSV het hele jaar door Farfannetjes, Alexjes, en Gomesjes kunnen halen...
Dan is er toch geen probleem? Dan vertrekt Gomes pas als de transferwindow weer geopend is (en dat is niet in maart/april).
|
|
|
Juancho Legende
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 14690 Reg.: 26 april 2002 |
(...)
Ik doel eigenlijk op het feit dat ze in zuid-amerika geen transferwindows kennen. Dat wil dus zeggen dat psv best spelers mag VERKOPEN naar die landen maar zelf niet mag KOPEN omdat dat tegen de europese transferregels is.
Maar ik weet het niet zeker, dacht zoiets te hebben gelezen......
|
|
|
psvdebeste23 Meervoudig international
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 666 Reg.: 6 augustus 2005 |
quote: heb nog liever dat Alex Hiddink en Farfan gratis weggaan dandat ze Gomes verkopen
overdrijf je niet een beetje?
|
|
|
Poostie Geselecteerd voor Oranje
Uit: Franeker Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 458 Reg.: 26 april 2002 |
quote: psvdebeste23 schreef:
(...)
overdrijf je niet een beetje?
Gomes is enorm van belang voor PSV, meer nog dan Farfan omdat het makkelijker is om een scorende speler te kopen dan zo'n keeper. Dat heeft PSV in het verleden wel bewezen. Nee ik zie Gomes liever niet gaan, Farfan maakt me niet zoveel uit. 9 miljoen voor een keeper is een goede prijs, maar kijken wij supporters allemaal niet iets teveel naar het financiele plaatje i.p.v het sportieve? Het is heel goed dat er op de centen gelet wordt, en er lopen ongetwijfeld de juiste mensen rond bij PSV die dat kunnen, maar wat ik als supporter wil zien is voetballend succes. Het is het gevoel dat je hebt na een uitschakeling in Europa, dat ontzettende *** gevoel. Dan denk je niet aan geld maar aan het voetbal. Wat ik hiermee wil zeggen is dat PSV alles maar dan ook alles in het werk zal moeten stellen om Gomes te houden, ervan uitgaand dat het geld toch wel binnenkomt door een verkoop van bijv. Farfan. We zijn een bedrijfsmatige voetbalclub, en je moet als organisatie een doelstelling hebben. En een sportieve doelstelling weegt in mijn ogen zwaarder dat een financiele bij een voetbalclub! 
|
|
|
RIO Legende Chatoperator
Uit: Amsterdam|Shanghai Vak: - Posts: 7394 Reg.: 19 februari 2000 |
quote: Juancho schreef:
(...)
Ik doel eigenlijk op het feit dat ze in zuid-amerika geen transferwindows kennen. Dat wil dus zeggen dat psv best spelers mag VERKOPEN naar die landen maar zelf niet mag KOPEN omdat dat tegen de europese transferregels is.
Maar ik weet het niet zeker, dacht zoiets te hebben gelezen......
Dit klopt. Je kunt verkopen aan als PSV zijnde, maar niet kopen van Zuid-Amerikaanse clubs.
|
|
|
Poostie Geselecteerd voor Oranje
Uit: Franeker Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 458 Reg.: 26 april 2002 |
quote: RIO schreef:
(...)
Dit klopt. Je kunt verkopen aan als PSV zijnde, maar niet kopen van Zuid-Amerikaanse clubs.
Een beetje een scheve regel dan internationaal gezien. maar in de praktijk zal het weinig uitmaken van niet veel spelers spelend in Europa zullen richting Zuid-Amerika vertrekken.
|
|
|
Gotti International
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 585 Reg.: 15 maart 2005 |
quote: Poostie schreef:
(...)
Gomes is enorm van belang voor PSV, meer nog dan Farfan omdat het makkelijker is om een scorende speler te kopen dan zo'n keeper. Dat heeft PSV in het verleden wel bewezen. Nee ik zie Gomes liever niet gaan, Farfan maakt me niet zoveel uit. 9 miljoen voor een keeper is een goede prijs, maar kijken wij supporters allemaal niet iets teveel naar het financiele plaatje i.p.v het sportieve? Het is heel goed dat er op de centen gelet wordt, en er lopen ongetwijfeld de juiste mensen rond bij PSV die dat kunnen, maar wat ik als supporter wil zien is voetballend succes. Het is het gevoel dat je hebt na een uitschakeling in Europa, dat ontzettende *** gevoel. Dan denk je niet aan geld maar aan het voetbal. Wat ik hiermee wil zeggen is dat PSV alles maar dan ook alles in het werk zal moeten stellen om Gomes te houden, ervan uitgaand dat het geld toch wel binnenkomt door een verkoop van bijv. Farfan. We zijn een bedrijfsmatige voetbalclub, en je moet als organisatie een doelstelling hebben. En een sportieve doelstelling weegt in mijn ogen zwaarder dat een financiele bij een voetbalclub! 
Je denkt op te korte termijn, als we Gomes en Farfán verkopen dit seizoen, heb je toch zéker 20 miljoen..daarvan kun je weer investeren. Je moet spelers niet tegenhouden en PSV kan het geld goed gebruiken, het is een cirkel. Je hebt financien nodig om sportief succes te hebben, ik snap de keuze van Gomes om hem te verkopen voor 9 miljoen. Ik snap het als ze Farfán verkopen voor 15 miljoen..laat ze maar gaan, je moet op de lange termijn denken. Zie Lyon met Essien, ze verkopen hun veruit beste speler, maar hebben er 45 miljoen voor en versterken zich op meerdere fronten. Dat gaat PSV ook doen..
|
|
|
psv masters Internationale topspeler
Uit: sup. groep : psv young fanatics Vak: Oost - X Posts: 2419 Uploads: 17 Reg.: 1 maart 2005 | Als Corinthians snel is kan de wedstrijd die nu gespeeld word al de laatste zijn Ik verwacht nog steeds dat hij gewoon blijft.
|
|
|
KakaMaster Bankzitter
Uit: Den Haag Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 205 Reg.: 19 februari 2006 | PSV onderschat volgend mij de waarde van Gomes. Ik vernam ongeveer 2 maanden geleden dat Hiddink het contract van Gomes wilde verlengen. En nu is der verdomme nog niets op papier gezet. Ik wordt werkelijk sgijtziek van dit slome gedoe. Het is nu al bijna zeker dat Gomes vertrekt, en dat is gewoon onnodig want als je hem een groot contract geeft blijftie hier nog, kunnen we nog van hem genieten een paar jaar en vervolgens alstie verkocht zou worden brengtie ongeveer het dubbele van die 9 miljoen op.
|
|
|
johninho Internationale topspeler
Uit: Helmond Vak: - Posts: 1126 Reg.: 11 juli 2004 |
quote: KakaMaster schreef:
PSV onderschat volgend mij de waarde van Gomes. Ik vernam ongeveer 2 maanden geleden dat Hiddink het contract van Gomes wilde verlengen. En nu is der verdomme nog niets op papier gezet. Ik wordt werkelijk sgijtziek van dit slome gedoe. Het is nu al bijna zeker dat Gomes vertrekt, en dat is gewoon onnodig want als je hem een groot contract geeft blijftie hier nog, kunnen we nog van hem genieten een paar jaar en vervolgens alstie verkocht zou worden brengtie ongeveer het dubbele van die 9 miljoen op.
Wat een kolder. PSV heeft juist vroeg in het seizoen contact opgenomen met Gomes om z'n contract te verlengen. Dat hij de boot afhoudt, betekent niet dat PSV er niet op tijd is bij geweest.
Sowieso, is het niet zo dat je 'm een contract geeft en dattie dan ook maar blijft. Zo'n ding moet door twee partijen worden ondertekend; de club EN de speler.
En waar baseer je het op dat hij over een aantal jaren met een nieuwe contract "ongeveer het dubbele van die 9 miljoen" oplevert? Dit is gewoon een heel mooi bedrag voor een keeper van PSV.
|
|
|
phoxie fan!!! Legende
Uit: Almere Vak: Noord - S Posts: 2334 Reg.: 5 mei 2000 | ga er toch vanuit dat Gomes toch de finale om de Gatorade Cup gaat spelen!
|
|
|
Giallorossi Legende Buitengewoon lid Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: Oost - X Posts: 24847 Reg.: 8 juni 2001 | Mooi bedrag idd, maar Gomes is meer dan een keeper. Ik ga hem iig heel erg missen bij PSV, ik hoop en verwacht dat hij tegen Groningen nog mee doet.
|
|
|
Makaveli Legende
Uit: Utrecht Vak: - Posts: 4169 Reg.: 13 januari 1999 | En ik hoop dat die Braziliaanse bondscoach over Gomes dezelfde uitspraak doet als over Alex. Dat hij sowieso kansloos is voor een plek in de selectie. Misschien draait onze GVR dan nog bij.
|
|
|
Balinho Legende
Uit: Eindhoven-Stratum-Kruidenbuurt Vak: Oost - W Posts: 4218 Reg.: 1 augustus 1999 |
quote: RIO schreef:
(...)
Hmmm, dat verandert de zaak natuurlijk...
|
|
|
Remco B. Legende
Uit: Geldermalsen Vak: West - JJ Posts: 8537 Reg.: 19 juni 2003 | Hij nam niet overdreven afscheid ofzo gisteravond, dus hij zal tegen Willem II nog wel meedoen 
|
|
|
hen-3 Legende
Uit: Eindhoven Vak: Zuid - A Posts: 2810 Uploads: 9 Reg.: 28 februari 2001 | Gisteren begrepen, dat hij, of vanaf dit weekend weg is, of nog twee weken in Eindhoven blijft.
Westerhof zegt dat ze zich nog moeten melden voor hem, terwijl Hiddink aangeeft dat ze, indien ze de afkoopsom betalen, hem gewoon op kunnen eisen. (hmmm Westerhof even iets dieper nadenken) Daarnaast, wordt er gesproken over een bedrag wat hoger ligt dan de 9 Miljoen die nu circuleren.
Het ligt aan het schema in Brasil wat begin April begint.
Met een beetje mazzel is staat hij nog twee weken onder de lat, hierna is het over.
Zoals het er nu uitziet is hij dus snel weg.
Dit terwijl hij bij het nationale elftal zelfs 4e keeper is, naar wat ik begreep
Ik neem dan ook aan dat heimwee de grootste oorzaak is.
Buiten dat, 9 Miljoen of zelfs meer is voor PSV teveel om dan nee te zeggen En het heeft weinig zin om iemand te behouden die zijn gevoel achterna gaat, en Gomes is nu eenmaal een gevoelsmens.
Wel heel erg jammer, zeker als je ziet wat hij voor PSV betekend heeft. Hij verdient een erg groot afscheid en daverend applaus.
Gomes..alle respect...
[Dit bericht is veranderd door hen-3 (op 23 maart 2006 08:09:34).]
|
|
|
Balinho Legende
quote: hen-3 schreef:
...
Buiten dat, 9 Miljoen of zelfs meer is voor PSV teveel om dan nee te zeggen En het heeft weinig zin om iemand te behouden die zijn gevoel achterna gaat, en Gomes is nu eenmaal een gevoelsmens.
Wel heel erg jammer, zeker als je ziet wat hij voor PSV betekend heeft. Hij verdient een erg groot afscheid en daverend applaus.
Gomes..alle respect...
En toch, ondanks dat 9 mln. (of iets meer?) een meer dan mooie prijs voor een keeper is, denk ik aan Westerhof's woorden:
We beschikken over een transferbudget van 15-20 mln., zonder dat daar spelers voor verkocht zouden hoeven worden.
De noodzaak voor de verkoop, zou dus zeker geen financiele hoeven zijn. Breek van dat beschikbare budget Comes' contract open, schroef zijn salaris flink op, en schrap die clausule. Ik blijf bij mijn mening, dat Comes enorm belangrijk is (vooral Europees), om de ingeslagen weg te kunnen vervolgen...
|
|
|
lindsaywilson Legende
(...)
En toch, ondanks dat 9 mln. (of iets meer?) een meer dan mooie prijs voor een keeper is, denk ik aan Westerhof's woorden:
We beschikken over een transferbudget van 15-20 mln., zonder dat daar spelers voor verkocht zouden hoeven worden.
De noodzaak voor de verkoop, zou dus zeker geen financiele hoeven zijn.
In de finaciele situatie waarin PSV zit is een een dergelijke verkoop ALTIJD noodzakelijk.....
|
|
|
pelon Nationale topspeler
Uit: Eindhoven Vak: Oost - Y Posts: 830 Reg.: 17 maart 2003 |
(...)
De noodzaak voor de verkoop, zou dus zeker geen financiele hoeven zijn. Breek van dat beschikbare budget Comes' contract open, schroef zijn salaris flink op, en schrap die clausule. Ik blijf bij mijn mening, dat Comes enorm belangrijk is (vooral Europees), om de ingeslagen weg te kunnen vervolgen...
Ik ben het hier helemaal mee eens. Met Gomes heb je een keeper die ook Europees punten pakt. Als je sportief mee wil blijven draaien in de top dan zul je spelers van zijn kaliber moeten behouden.
Maar het blijft uiteraard gewoon ook zijn keuze. Als hij zelf graag weg wil, dan moet je hem laten gaan. De vraag is waarom wil hij hier zo graag weg (ik dacht dat hij het zo naar zijn zin had bij PSV...)?! Is dat alleen omdat hij een kans wil maken op een selectie voor het WK?
|
|
|
Balinho Legende
quote: lindsaywilson schreef:
(...)
In de finaciele situatie waarin PSV zit is een een dergelijke verkoop ALTIJD noodzakelijk.....
Als je dat budget van 15-20 mln. hebt?
ALs ze Gomes zouden verkopen, zou dat geld, als ik jouw opmerking goed begrijp, wat jou betreft dus in het vullen van gaten gestopt mogen worden, ipv dat het het besteedbare transferbedrag zou spekken...
Dan kom je toch op het kruispunt, of je de economische weg inslaat, of de sportieve...Ik kies de sportieve in dit geval...
|
|
|
Jinwook Internationale topspeler
Uit: Zoetermeer Vak: - Posts: 939 Reg.: 23 december 2001 |
quote: DSL schreef:
Heb het al eerder gezegt, maar Isaksson is een groot drama bij Rennes en het lachertje van de Franse competitie.
Isaksson 
Kan het zijn dat hij gewoon uit vorm is? Ik kan me niet voorstellen dat hij opeens alles heeft verleerd. Hij was toch zo goed en iedereen had hem in zijn schaduwelftal staan?
Als Isaksson een lachertje is geworden dan kan PSV hem makkelijk en goedkoop halen, lijk me.
|
|
|
Balinho Legende
Uit: Eindhoven-Stratum-Kruidenbuurt Vak: Oost - W Posts: 4218 Reg.: 1 augustus 1999 | 'PSV en Corinthians zijn er uit'
-----------------------------------------------------------
PSV en de Braziliaanse club, Corinthians, zijn tot overeenstemming gekomen over een transfer van Gomes. Binnen enkele dagen zullen de laatste details afgerond worden en vertrekt Gomes zo goed als zeker naar de Braziliaanse club. Corinthians betaalt, zoals opgenomen in het contract van Gomes, maarliefst 9 miljoen euro. Heurelho Gomes hoopt in Brazilie meer kans te maken op selectie voor het team van Brazilie, tijdens het WK in Duitsland.
Edwin Zoetebier
PSV heeft aan Edwin Zoetebier laten weten dat hij niet in aanmerking komt voor de postie van eerste keeper, volgend seizoen. PSV wil een andere topkeeper proberen te strikken. Zoetebier zou te blessuregevoelig zijn om als eerste doelman te figureren. Daarbij komt ook dat Zoetebier niet veel jaren meer te gaan heeft. Zoetebier ziet het niet zitten om tweede doelman te worden. NAC Breda lijkt de beste papieren te hebben om de ervaren doelman van PSV over te nemen. Zoetebier is transfervrij aan het einde van het seizoen.
Bron: psv-front.tk
En laat al jullie hoonreacties over de bron even achterwege alsjeblieft...
Ik was er toch al bang voor...Wat heeft Comes destijds gekost? 1,5 mln.? Tsja, toch een winstpercentage van 600%, voor wat het ons supporters waard mag zijn...
|
|
|
robbendoesje Geselecteerd voor Oranje
Uit: Eindhoven Vak: Zuid - F Posts: 474 Reg.: 22 december 2002 | Dat stond er gisteren al op.
|
|
|