PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Favoriete Opstellingen en verkoopbeleid
Heurelho da Silva Gomes
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 92 pagina's: « 1 ... 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 ... 92 »

Poster
Topic: Heurelho da Silva Gomes 
phoxie fan!!!
Legende

Uit: Almere
Vak: Noord - S
Reg.: 5 mei 2000
Gepost op 23 maart 2006 om 12:30:47.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wat voor type keeper is Isakson, net zo lang en atletisch als Gomes?
 Help mods!
Pool: 8e, SC Heerenveen-PSV MotM Sparta Rotterdam-PSV: BakkalBattle-rating: 1.431,7VoVo: -Opstelling: 4-3-3
RIO
Legende
Chatoperator

Uit: Amsterdam|Shanghai
Vak: -
Reg.: 19 februari 2000
Gepost op 23 maart 2006 om 12:39:53.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het is een slechte keeper die soms goed en soms heel slecht keept en geen basisplek heeft bij Rennes.

Even over die Braziliaanse competitie, op dit moment is er nog een andere gaande en die duurt nog een maand. Dus begin april hebben ze hem echt nog niet nodig. Brasileiro begint eind April/begin mei, weet het schema nog niet.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.323,6VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Balinho
Legende

Uit: Eindhoven-Stratum-Kruidenbuurt
Vak: Oost - W
Reg.: 1 augustus 1999
Gepost op 23 maart 2006 om 12:51:24.         Lid van PSV Fans United   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
robbendoesje schreef:

Dat stond er gisteren al op.

Nou en? Hier toch nog niet?
 Help mods!
Pool: 1858e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
robbendoesje
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Eindhoven
Vak: Zuid - F
Reg.: 22 december 2002
Gepost op 23 maart 2006 om 13:01:03.         Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Nee dat klopt maar daar wel
 Help mods!
Pool: 2531e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.416,3VoVo: -Opstelling: incompleet
Makaveli
Legende

Uit: Utrecht
Reg.: 13 januari 1999
Gepost op 23 maart 2006 om 13:22:15.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Als je dat budget van 15-20 mln. hebt?
Dat budget hebben we nog helemaal niet. Dat is in het meest gunstige geval. Voorwaarde daarvoor is dat het spelersfonds ook daadwerkelijk een succes wordt en dat de herfinanciering van het stadion afgerond wordt. Voorlopig heeft PSV echter nog geen cent. Westerhof schotelt ons wat dat betreft een mooi plaatje voor maar meer dan een vooruitzicht is het nog niet.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.755,7 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Balinho
Legende

Gepost op 23 maart 2006 om 13:32:01.         Lid van PSV Fans United   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Makaveli schreef:

(...)
Dat budget hebben we nog helemaal niet. Dat is in het meest gunstige geval. Voorwaarde daarvoor is dat het spelersfonds ook daadwerkelijk een succes wordt en dat de herfinanciering van het stadion afgerond wordt. Voorlopig heeft PSV echter nog geen cent. Westerhof schotelt ons wat dat betreft een mooi plaatje voor maar meer dan een vooruitzicht is het nog niet.

En de verkoop van het parkeerterrein niet te vergeten...

Westerhof moet zich nu wel eens realiseren, dat PSV een voetbal club is, en geen bedrijf met aandeelhouders, waar je de koers kunstmatig hoog kunt houden, door allerlei rooskleurige voorspellingen te doen.

Als Westerhof verklaart, dat dat bedrag er is, moet dat bedrag er zijn! Als later zou blijken, dat het allemaal gebakken lucht is, die hij ons probeert te verkopen, is voor mij wat Westerhof betreft de kous af...

Wij zijn supporters, wij zijn emotioneel betrokken bij onze club...

Ik heb een aantal posts geleden mijn verontrusting al uitgesproken, over het wellicht ontbreken van gevoel voor inschatting van die zaken door Westerhof, en hoop oh zo hard, dat mijn vermoedens niet bewaarheid worden...
 Help mods!
Pool: 1858e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Rood Wit Hart
Legende

Uit: Eindhoven - Bennekel
Vak: West - K
Reg.: 31 mei 2003
Gepost op 23 maart 2006 om 14:16:07.       MSN: rood_wit_hart@hotmail.com    Lid van PSV Fans United   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Balinho schreef:

(...)

En de verkoop van het parkeerterrein niet te vergeten...

Westerhof moet zich nu wel eens realiseren, dat PSV een voetbal club is, en geen bedrijf met aandeelhouders, waar je de koers kunstmatig hoog kunt houden, door allerlei rooskleurige voorspellingen te doen.

Als Westerhof verklaart, dat dat bedrag er is, moet dat bedrag er zijn! Als later zou blijken, dat het allemaal gebakken lucht is, die hij ons probeert te verkopen, is voor mij wat Westerhof betreft de kous af...

Ik heb een aantal posts geleden mijn verontrusting al uitgesproken, over het wellicht ontbreken van gevoel voor inschatting van die zaken door Westerhof, en hoop oh zo hard, dat mijn vermoedens niet bewaarheid worden...

Westerhof benaderd PSV als een instelling die winst behoort te maken.
Toen Westerhof net aantrad vond ik dat een goede instelling.
Een frisse wind erdoorheen en er wat via een ander perspectief naar het beleid van PSV gekeken.
Nu vind ik het toch wel ver doorgetrokken worden.
Gomes is op dit moment de grootste puntenpakker en een stabiel rustpunt binnen de groep.
Er moet alles op alles gezet worden om deze reus (de échte reus ) te behouden voor PSV.
 Help mods!
Pool: 2585e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.334,5VoVo: 652e / 261e / 686eOpstelling: incompleet
DJX
Nationale topspeler

Reg.: 11 augustus 2002
Gepost op 23 maart 2006 om 14:29:33.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Makaveli schreef:

(...)

Is een gedeelte van het spelersfonds al niet gereserveerd voor de aankoop van Kone?
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Balinho
Legende

Gepost op 23 maart 2006 om 14:34:42.         Lid van PSV Fans United   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Rood Wit Hart schreef:

(...)

Westerhof benaderd PSV als een instelling die winst behoort te maken.
Toen Westerhof net aantrad vond ik dat een goede instelling.
Een frisse wind erdoorheen en er wat via een ander perspectief naar het beleid van PSV gekeken.
Nu vind ik het toch wel ver doorgetrokken worden.
Gomes is op dit moment de grootste puntenpakker en een stabiel rustpunt binnen de groep.
Er moet alles op alles gezet worden om deze reus (de échte reus ) te behouden voor PSV.

Daar gaat het mij nog niet eens zozeer om. Onder vRaaij zou Gomes waarschijnlijk ook wel verkocht zijn. Want nogmaals, een winstpercentage van 600% op een investering (want dat zijn spelers voor PSV, of je het wil of niet)
kun je (normaal gesproken) niet laten lopen. Zeg maar een in dit geval goede zakelijke benadering.

Westerhof, die stelt (meermaals) duidelijk, dat PSV een besteedbaar transferbudget heeft van (mocht het nodig zijn) 15-20 mln. voor komend seizoen. Als het met een bedrijf slecht gaat, in het normale bedrijfsleven, kelderen de aandelen, omdat het vertrouwen daalt. Het is dan normaal, dat men naar buiten komt met (al dan niet waarheidsgetrouw) goed nieuws, om dat vertrouwen (kunstmatig) weer omhoog te krikken, zodat de koers niet te drastisch daalt...

Ik hoop gewoon niet, dat Westerhof de supporters als een stel aandeelhouders beschouwd, die hij, door hen wat zoets toe te stoppen, rustig en vol vertrouwen wil houden. Ik heb geen zin om iets zoets voorgeschoteld te krijgen, om er later achter te komen, dat het zo zuur als wat smaakt.
Dat zou dan, in dit geval, een verkeerde zakelijke benadering zijn...

Vandaar mij opmerking, dat ik hoop, dat Westerhof de sentimenten niet onderschat...
 Help mods!
Rood Wit Hart
Legende

Gepost op 23 maart 2006 om 14:41:37.       MSN: rood_wit_hart@hotmail.com    Lid van PSV Fans United   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Balinho schreef:

(...)

Daar gaat het mij nog niet eens zozeer om. Onder vRaaij zou Gomes waarschijnlijk ook wel verkocht zijn. Want nogmaals, een winstpercentage van 600% op een investering (want dat zijn spelers voor PSV, of je het wil of niet)
kun je (normaal gesproken) niet laten lopen. Zeg maar een in dit geval goede zakelijke benadering.

Westerhof, die stelt (meermaals) duidelijk, dat PSV een besteedbaar transferbudget heeft van (mocht het nodig zijn) 15-20 mln. voor komend seizoen. Als het met een bedrijf slecht gaat, in het normale bedrijfsleven, kelderen de aandelen, omdat het vertrouwen daalt. Het is dan normaal, dat men naar buiten komt met (al dan niet waarheidsgetrouw) goed nieuws, om dat vertrouwen (kunstmatig) weer omhoog te krikken, zodat de koers niet te drastisch daalt...

Ik hoop gewoon niet, dat Westerhof de supporters als een stel aandeelhouders beschouwd, die hij, door hen wat zoets toe te stoppen, rustig en vol vertrouwen wil houden. Ik heb geen zin om iets zoets voorgeschoteld te krijgen, om er later achter te komen, dat het zo zuur als wat smaakt.
Dat zou dan, in dit geval, een verkeerde zakelijke benadering zijn...

Vandaar mij opmerking, dat ik hoop, dat Westerhof de sentimenten niet onderschat...

Ja, boy. Maar dat is toch wel duidelijk. Westerhof onderschat de sentimenten wél.
Hij zegt dit en Hiddink zegt dat.
Beetje tegendraadse verklaringen. één van de twee is op dit moment onbetrouwbaar.
En helaas geef Hiddink 't voordeel van de twijfel.
 Help mods!
Pool: 2585e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.334,5VoVo: 652e / 261e / 686eOpstelling: incompleet
hen-3
Legende

Vak: Zuid - A
Uploads: 9
Reg.: 28 februari 2001
Gepost op 23 maart 2006 om 14:49:18.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Balinho schreef:

(...)

Chill, komt allemaal goed.

Enne, PSV is inderdaad een voetbalclub, maar ook een bedrijf met aandeelhouders.
Voetbalclubs zijn nu eenmaal bedrijven, en die moeten winstgevend zijn.

Met alleen emotie kom je er tegenwoordig niet meer hoor, zoals vroeger, 50 jaar geleden is het niet meer.
 Help mods!
Pool: 293e, SC Heerenveen-PSV 1-2 (1-1)MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.396,4VoVo: -Opstelling: incompleet
Rood Wit Hart
Legende

Gepost op 23 maart 2006 om 14:53:41.       MSN: rood_wit_hart@hotmail.com    Lid van PSV Fans United   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
hen-3 schreef:

(...)

Met alleen emotie kom je er tegenwoordig niet meer hoor, zoals vroeger, 50 jaar geleden is het niet meer.

50 Jaar geleden heb ik nét niet meer meegemaakt...vertel eens hoe 't toen was.
Ik hang aan je lippen
 Help mods!
hen-3
Legende

Gepost op 23 maart 2006 om 14:54:46.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik ook niet, moet nog wel wat jaartjes hoor. Maar lezen kan ik wel, toch knap van mezelf.
 Help mods!
Pool: 293e, SC Heerenveen-PSV 1-2 (1-1)MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.396,4VoVo: -Opstelling: incompleet
Balinho
Legende

Gepost op 23 maart 2006 om 15:05:36.         Lid van PSV Fans United   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
hen-3 schreef:

(...)

Enne, PSV is inderdaad een voetbalclub, maar ook een bedrijf met aandeelhouders.
Voetbalclubs zijn nu eenmaal bedrijven, en die moeten winstgevend zijn.

Heeft PSV aandeelhouders? Is PSV een beursgenoteerde club? Sinds wanneer dan?

En met alleen emotie kom je er niet, maar dat zeg ik toch ook helemaal niet? Ik ben geen aandeelhouder van PSV, ik heb geen "stukje club" gekocht, wat ik later weer wil verkopen om er zelf beter van te worden. Ik ben supporter, ik ben realistisch als het op aan- en verkoopbeleid aankomt, maar ik ben ook emotioneel, waar het mijn club betreft. En als ik het idee krijg, dat die emotie nogal weggemoffelt zou kunnen worden, alleen om mooi weer te kunnen spelen, pas ik daar voor.

Ik zeg niet dat het zo is, enkel dat ik die vrees een beetje heb...

Maar ik sluit me graag aan bij jouw vermoeden, dat het allemaal goed komt...
 Help mods!
Marc36
Legende

Uit: Boxtel
Vak: Noord - PP
Reg.: 15 september 2001
Gepost op 23 maart 2006 om 15:22:10.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Balinho schreef:

(...)

Heeft PSV aandeelhouders? Is PSV een beursgenoteerde club? Sinds wanneer dan?

Volgens mij is PSV wel degelijk een NV, alleen niet beursgenoteerd. Hoe het precies zit en wie dan de aandeelhouders zijn durf ik niet zeggen, maar ik kan me herinneren dat van Raaij destijds daar heel druk mee geweest is. Waarschijnlijk zijn die aandelen weer ondergebracht in een andere organisatiesoort (stichting, BV?).
Wellicht dat iemand anders er het fijne van weet.
 Help mods!
Pool: 1092e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.453,2VoVo: -Opstelling: incompleet
Balinho
Legende

Gepost op 23 maart 2006 om 15:25:50.         Lid van PSV Fans United   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

PSv is een NV, dat klopt, maar naar mijn weten hebben wij geen aandeelhouders. Indien dat wel zo is, ben ik erg benieuwd naar wie het meerderheidsbelang heeft...
 Help mods!
Dennis Rommedahl
Vedette
Poedelprijs PSV Netwerk Cup 2007

Vak: Oost - X
Reg.: 22 juli 2000
Gepost op 23 maart 2006 om 15:27:40.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Marc36 schreef:

(...)

Volgens mij is PSV wel degelijk een NV, alleen niet beursgenoteerd. Hoe het precies zit en wie dan de aandeelhouders zijn durf ik niet zeggen, maar ik kan me herinneren dat van Raaij destijds daar heel druk mee geweest is. Waarschijnlijk zijn die aandelen weer ondergebracht in een andere organisatiesoort (stichting, BV?).
Wellicht dat iemand anders er het fijne van weet.

De aandelen van de NV PSV zijn ondergebracht bij de stichting PSV. Dit om er voor te zorgen dat een externe overname niet zo maar mogelijk is. Er zullen ook wel wat fiscale voordelen aan verbonden zijn. Harry van Raay is nog steeds voorzitter van deze stichting.

Gomes is van onschatbare waarde voor dit PSV. De winst die ze nu eventueel kunnen maken door hem te verkopen kan later ook nog wel behaald worden. Helaas heeft Gomes een clausule in zijn contract waardoor PSV niet veel te willen heeft.

[Dit bericht is veranderd door Dennis Rommedahl (op 23 maart 2006 15:28:27).]
 Help mods!
Pool: 2331e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: 907e / 483e / 874eOpstelling: incompleet
Rood Wit Hart
Legende

Gepost op 23 maart 2006 om 15:31:50.       MSN: rood_wit_hart@hotmail.com    Lid van PSV Fans United   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Balinho schreef:

PSv is een NV, dat klopt, maar naar mijn weten hebben wij geen aandeelhouders. Indien dat wel zo is, ben ik erg benieuwd naar wie het meerderheidsbelang heeft...

'T is altijd een publiekelijk geheim geweest. Maar in deze moeilijke tijden wil ik er graag vooruit komen.
Ik heb 't meerderheidsbelang in PSV NV....
 Help mods!
hen-3
Legende

Gepost op 23 maart 2006 om 15:50:10.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Rood Wit Hart schreef:

(...)

'T is altijd een publiekelijk geheim geweest. Maar in deze moeilijke tijden wil ik er graag vooruit komen.
Ik heb 't meerderheidsbelang in PSV NV....

Eindelijk gevonden.

Balinho schreef
quote:
Dennis Rommedahl zit goed.

[Dit bericht is veranderd door hen-3 (op 23 maart 2006 15:51:37).]
 Help mods!
Balinho
Legende

Gepost op 23 maart 2006 om 15:54:54.         Lid van PSV Fans United   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Maar we hebben dus geen private aandeelhouders. En da's toch een flink verschil, met de vergelijking die ik maak, wat Westerhof's benadering betreft, dat zul je toch met me eens zijn...
 Help mods!
jempy Rode kaart: waarschuwing
Vedette

Uit: Zuid-Limburg
Vak: Zuid - B
Reg.: 28 januari 2004
Gepost op 23 maart 2006 om 15:57:28.     MSN: jempy22@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Parreira gaf verder aan dat hij zijn selectie in balans wil hebben en dat een beetje verjonging geen kwaad kan. De Braziliaanse pers concludeerde dat doelman Rogério Ceni (33) daarom buiten de boot valt.

Dat is mogelijk goed nieuws voor PSV-doelman Gomes (25), die al regelmatig bij de selectie zit maar nog niet heeft gedebuteerd. Verdediger Alex lijkt ondanks de lobby van belangrijke Braziliaanse journalisten niet in de plannen van Parreira voor te komen.
Nou als hij toch bij de selectie komt,kan hij ook hier blijven
 Help mods!
Pool: 377e, SC Heerenveen-PSV MotM Sparta Rotterdam-PSV: MarcellisBattle-rating: 1.475,8VoVo: -Opstelling: 4-3-3
hen-3
Legende

Gepost op 23 maart 2006 om 16:25:50.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Maar we hebben dus geen private aandeelhouders. En da's toch een flink verschil, met de vergelijking die ik maak, wat Westerhof's benadering betreft, dat zul je toch met me eens zijn...
Gedeeltelijk wel

Een stichting is volgens mij een team van beleggers, die denken verstand van zaken te hebben en die wat melk in de pap te brokkelen hebben.

Een fonds wordt (dacht ik) meestal beheerd door 1 iemand of een bank.

Maar links of rechtsom zijn het belanghebbenden (stockholders)Dus je kunt gerust spreken van aandeelhouders.

Misschien dat Timmer daarom zo gestoken reageerde, Hiddink kan het bedrijf schade toedienen, en dat wil de stichting natuurlijk niet hebben.

Het is maar theorie, want ik sta er wat dat betreft erg ver vanaf. Daarnaast kan ik het natuurlijk helemaal mis hebben en raaskal ik maar wat.
 Help mods!
jpderksen Rode kaart: waarschuwing
Legende

Uit: Amsterdam
Reg.: 22 september 1999
Gepost op 23 maart 2006 om 16:58:44.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wat een mongool zeg die Braziliaanse bongscoach:

quote:
... maar Carlos Alberto Parreira denkt te weten waarom ervaren vedettes als Ronaldo, Roberto Carlos, Cafú, Dida en ook Adriano niet in hun beste doen zijn de laatste tijd.
'Ik denk dat ze momenteel niet zo goed spelen omdat ze energie aan het sparen zijn voor het WK', legde de Braziliaanse bondscoach doodleuk uit...
Natuurlijk en daarom selecteert hij Gomes en Alex niet eens

Hopen dat Gomes inziet dat ie ook in Brazilie spelend, niet in aanmerking komt voor het WK met zo'n druif als bondscoach...

[Dit bericht is veranderd door jpderksen (op 23 maart 2006 16:59:53).]
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.312,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Balinho
Legende

Gepost op 23 maart 2006 om 17:25:12.         Lid van PSV Fans United   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
hen-3 schreef:

(...)
Het is maar theorie, want ik sta er wat dat betreft erg ver vanaf. Daarnaast kan ik het natuurlijk helemaal mis hebben en raaskal ik maar wat.

Op zich klinkt dat geraaskal nog niet eens zo onaannemelijk...
 Help mods!
Sjefkoning
Internationale topspeler

Vak: Zuid - E
Reg.: 30 mei 2001
Gepost op 23 maart 2006 om 21:40:46.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Vanmorgen stond trouwens in het Eindhovens Dagblad dat Hiddink aangaf dat de clausule in het contract van Gomes meer was dan de 9 miljoen die hier steeds genoemd wordt.

Ben benieuwd...
 Help mods!
Pool: 743e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 92 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk