| Poster | | Topic: Heurelho da Silva Gomes |  |
|
|
joosth Vedette
Uit: nijverdal Vak: - Posts: 1563 Reg.: 21 mei 2004 | Bron: Twentsche Courant
Gomes blijft toch bij PSV
Heurelho Silva Gomes zal ook volgend seizoen het doel van PSV verdedigen. De Braziliaanse keeper zei gisteren dat een overgang naar Corinthians in zijn geboorteplaats van de baan is. 'Corinthians wil niet het bedrag betalen dat PSV voor mij vraagt. Dan houdt het op. Ik blijf met veel plezier bij PSV.'
Nou ik hoop dat het echt zo is en hij volgend jaar nog te bewonderen is!!
Verder staat er ook, dat Ronald Koeman de grootste favoriet is om Hiddink op te volgen.
|
|
|
Gotti International
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 585 Reg.: 15 maart 2005 | Staat ook in ED, Gomes blijft en ze gaan praten over contractverlenging tot 2011!!!!!!!
|
|
|
hen-3 Legende
Uit: Eindhoven Vak: Zuid - A Posts: 2810 Uploads: 9 Reg.: 28 februari 2001 | Gelukkig, zoals ik had begrepen waren er nog maar twee weken over. Nou erg goed nieuws dan.
Staat ook in het ED.
En van Koeman wisten we al, staat in trainer topic
|
|
|
lindsaywilson Legende
|
|
|
Volgas!! Legende
Uit: Deurne Vak: - Posts: 2611 Reg.: 19 januari 2002 | Heerlijk gevoel toen ik de krant opensloeg vanmorgen ... Dat plaatje van Koeman met PSV erboven vond ik minder 
|
|
|
Heesch Nationale topspeler
Uit: Heesch Vak: Noord - T Posts: 1133 Reg.: 29 augustus 2005 | Dit nieuws maakt mijn dag al een stuk beter. Een van de dragende spelers blijft!! Hopen dat het klopt btw...
En petje af voor Westerhof...Die was er stellig van overtuigd dat Gomes bleef.
nu maar hopen dat het geen onzin is
|
|
|
Kampioenuh 2005-2006! Veelbelovend talent
Uit: Eindhoven Vak: Oost - Y Posts: 103 Reg.: 15 juli 2005 | tsja, nu Gomes blijft, is er misschien een kans dat zijn vriendje alex ook wil blijven 
|
|
|
brig. Legende Wallpaper v/d Maand, 3 opeenvolgende maanden; meer prijzen
Vak: West - J Posts: 7808 Uploads: 186 Reg.: 12 juli 2001 | Gomes blijft 'met plezier' bij PSV'
EINDHOVEN - Heurelho Silva Gomes zal ook volgend seizoen het doel van PSV verdedigen. De Braziliaanse keeper zei gisteren dat een overgang naar Corinthians in zijn geboorteland van de baan is. "Corinthians wil niet het bedrag betalen dat PSV voor mij vraagt. Dan houdt het op. Ik blijf met veel plezier bij PSV.''
De Eindhovense club was de afgelopen dagen veelvuldig in onderhandeling met Corinthians. De vraagprijs voor Gomes is middels een clausule bepaald op negen miljoen euro. Manager technische zaken Stan Valckx hoopt nu dat PSV het contract met Gomes kan verlengen tot 2011. Daarover zijn besprekingen gaande.
Voor PSV is het aanblijven van de belangrijkste spelers van groot belang nu coach Guus Hiddink vertrekt. De club wil een leegloop voorkomen. Voor Gomes was een overgang naar Corinthians een serieuze optie. Hij kon daar veel meer verdienen en hoopte meer kans te maken op een WK-selectie met Brazilië. De competitie in dat land begint in april. Nu PSV zijn contract wil verbeteren, valt een belangrijk argument om te vertrekken weg.
,,En als ik hier goed blijf spelen, zal de bondscoach van Brazilië dat ook zien'', zei hij gisteren. ,,Natuurlijk is Corinthians een grote club en kan ik daar veel geld verdienen, maar als zij de clausule van negen miljoen niet willen betalen, blijft PSV mijn club.'' Het aanblijven van Gomes is ook een belangrijk signaal naar andere spelers, onder wie Phillip Cocu. De aanvoerder van PSV kan een jaar bijtekenen, maar neemt pas een beslissing als er duidelijkheid is over de invulling van de technische staf en de samenstelling van de selectie. ,,Ik vind het jammer als Guus Hiddink vertrekt'', aldus Cocu, ,,maar ik heb nooit gezegd dat ik mijn toekomst aan die van hem verbind. Ik wil graag voor de zomer een beslissing nemen en niet ná het WK. Laten we eerst maar eens afwachten hoe PSV er volgend jaar uitziet.''
Cocu speelt ook met de gedachte om in de toekomst een versnelde cursus Coach Betaald Voetbal te gaan volgen. De eerstvolgende cursus start in september, als de animo onder (ex-)internationals tenminste groot genoeg is. ,,Maar als ik blijf voetballen, is dat geen optie meer, want die twee zaken zijn niet te combineren.'' Hiddink opperde eerder al het plan om Cocu op termijn toe te voegen aan de technische staf van PSV. André Ooijer kan zijn contract bij PSV verlengen. De club gaat binnenkort om de tafel met hem. Ooijer zou in de belangstelling staan van de Griekse topclub Olympiakos Pyreaus. Zijn contract bij PSV loopt nog een jaar door.
|
|
|
pelon Nationale topspeler
Uit: Eindhoven Vak: Oost - Y Posts: 830 Reg.: 17 maart 2003 | Praise the Lord!! 
|
|
|
dave_affelay Geselecteerd voor Oranje
Uit: ermate teleurstellend Vak: Noord - T Posts: 461 Uploads: 9 Reg.: 11 oktober 2005 | Gomes Gomes Ja la la la la Gomes Gomes
Heerlijk als hij zou blijven, maar ik moet het nog zien
Als hij volgend seizoen toch nog onder de lat staat zou ik zeer blij zijn. Maar het is gwn zo aan de ene kant wordt gezegd dat hij blijft en aan de andere kant dat hij vertrekt.
|
|
|
Masterbeer Legende Lid van verdienste
Uit: Uden Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 6417 Reg.: 4 maart 2001 | Als hij echt blijft, dan zal ie een PSV'er voor het leven worden 
|
|
|
GIGA Gomes Vaste waarde in elftal
Uit: Veldhoven Vak: Oost - Y Posts: 365 Reg.: 6 juli 2003 |
quote: Masterbeer schreef:
Als hij echt blijft, dan zal ie een PSV'er voor het leven worden 
Dat is ie al!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
2bjack Jeugdspeler
Uit: Epe Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 50 Reg.: 15 augustus 2005 | Toch gemengde gevoelens vandaag.
Gomes blijft, eerste reactie natuurlijk geweldig nieuws maar laten we eerlijk zijn 9 miljoen Euro, nog één keertje omrekenen dan maar: 20 miljoen ouderwetse Hollandsche FLorijnen, voor een keeper hoe geweldig dan ook.. was toch wel een machtig bedrag geweest om volgend jaar de selectie op de noodzakelijke plaatsen mee te versterken....
Maar dat is verstandelijk geredeneerd, het gevoel zegt toch dat het geweldig is dat hij blijft!!!!!!!!!
|
|
|
Piet de Visser  International
Vak: - Posts: 609 Reg.: 10 april 2004 | Halleluja !
Dit is het beste nieuws wat ik vandaag kon verwachten.
Een langer verblijf van gomes maakt het vertrek van Hiddink een stuk dragelijker.
PSV's belangrijkste speler blijft dus zullen er meer blijven.
jalalalalala Gomes Gomes !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
|
|
|
psvop1 Basisspeler
Uit: geldrop Vak: Noord - P Posts: 300 Reg.: 17 oktober 2003 |
quote: 2bjack schreef:
Toch gemengde gevoelens vandaag.
Gomes blijft, eerste reactie natuurlijk geweldig nieuws maar laten we eerlijk zijn 9 miljoen Euro, nog één keertje omrekenen dan maar: 20 miljoen ouderwetse Hollandsche FLorijnen, voor een keeper hoe geweldig dan ook.. was toch wel een machtig bedrag geweest om volgend jaar de selectie op de noodzakelijke plaatsen mee te versterken....
Maar dat is verstandelijk geredeneerd, het gevoel zegt toch dat het geweldig is dat hij blijft!!!!!!!!!
Ben ik het niet mee eens. Gomes heeft verschillende wedstrijden gewonnen voor PSV. Dat was meer waard dan 9 mil. Nu gaan ze zijn contract proberen te verlengen tot 2011 en als dat gebeurt hebben wij de beste keeper van de wereld over een jaar of zo want Gomes is nog niet uitgeleert. Dan is hij nog meer waard en hij wint weer wat wedstijden voor ons.
|
|
|
Achterhoekpsvgek Internationale topspeler
Uit: Zelhem Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1143 Reg.: 31 augustus 2004 | Okee, mag ik nu een applaus voor Westerhof heren hier??
Of melden we alleen iets als die iets doet wat sommige niet zint??
Ik bedoel...dit heeft die netjes geregeld!
|
|
|
phoxie fan!!! Legende
Uit: Almere Vak: Noord - S Posts: 2334 Reg.: 5 mei 2000 | Corinthians haakt af, GOMES BIJFT
In het Eindhovens Dagblad heeft Gomes laten weten bij PSV te zullen blijven. Na dagen onderhandelingen zou de Braziliaanse club Corinthians zijn afgehaakt. "Corinthians wil niet het bedrag betalen dat PSV voor mij vraagt. Dan houdt het op. Ik blijf met veel plezier bij PSV."
PSV zou nu de onderhandelingen met Gomes willen starten over een contractverlenging tot 2011. "En als ik hier goed blijf spelen, zal de bondscoach van Brazilië dat ook zien." [reageer]
MIJN DAG IS GOED
thanks Gomes !!! thanks Westerhof !!!
:-)
SUPER NIEUWS
|
|
|
StingeR Legende
Uit: Den Bosch Vak: West - KK Posts: 1997 Reg.: 4 juli 1999 | netjes geregeld??
Volgens mij heeft Westerhof hier weinig invloed op gehad hoor, in Gomes z'n contract staat 9 miljoen... willen ze dat niet betalen dan hebben ze weg.
Hadden ze 9 mil geboden, dan was Gomes gewoon weggeweest...
|
|
|
Piet de Visser  International
Vak: - Posts: 609 Reg.: 10 april 2004 |
quote: Achterhoekpsvgek schreef:
Okee, mag ik nu een applaus voor Westerhof heren hier??
Of melden we alleen iets als die iets doet wat sommige niet zint??
Ik bedoel...dit heeft die netjes geregeld!
Je hebt helemaal gelijk in deze, aplaus voor Westerhof en excuses van diegene die hem al tot de grond toe hadden afgebrand !
|
|
|
Stofzuiger Legende
Uit: Waalre Vak: - Posts: 3240 Reg.: 13 juni 2002 | Ge-wel-dig nieuws als dit ook echt klopt!!!
Gomes is al veel geld waard door de punten die hij pakt. En als hij over een paar jaar toch gaat, zit er nog een heel behoorlijke restwaarde op.
Heeft Westerhof toch een keer gelijk gehad. Dat belooft wat! 
|
|
|
kazmaniac International
Vak: - Posts: 560 Reg.: 12 oktober 2004 | KIJK!!!!! Dat is nou lekker wakker worden! ALleen idd het bericht dat Ronald Koeman kandidaad is voor het trainerschap bij PSV...... Maarja daar gaat deze topic niet over Gomes gaat echt nog veel punten pakken voor psv! Hopelijk wil hij zijn contract ook tot 2011 verlenge. Tot wanneer loopt zijn conctract nu eigenlijk?
|
|
|
AFELLAY Legende
Uit: Nederland Vak: - Posts: 10414 Reg.: 6 maart 2003 | Prachtig nieuws alvast een topkeeper in de goal volgend jaar! Voor anderen is dit misschien een reden om ook de stap te nemen om te blijven.
Een ding wat nu wel heel belangrijk is om Gomes voor lang te laten bijtekenen. Het liefst zonder clausules maar anders een hele hoge!
|
|
|
nilisfanforlife Internationale topspeler
Vak: - Posts: 1361 Reg.: 1 februari 2005 | precies hij moet nu wel bijtekenen, anders loopt ie volgend jaar voor niks weg,
|
|
|
Demenkovets Legende
Uit: IJsselmuiden Vak: - Posts: 2177 Reg.: 8 april 1999 |
quote: StingeR schreef:
netjes geregeld??
Volgens mij heeft Westerhof hier weinig invloed op gehad hoor, in Gomes z'n contract staat 9 miljoen... willen ze dat niet betalen dan hebben ze weg.
Hadden ze 9 mil geboden, dan was Gomes gewoon weggeweest...
Westerhof had ook genoegen met bv € 7 mln kunnen nemen (met als argument 'ook een mooi bedrag voor een keeper'). Dat hij voet bij stuk houdt wat betreft de maximale prijs (€ 9 mln) en geen water bij de wijn wilde doen is hem aan te prijzen.
Westerhof bedankt!!
maar laten we eerst 1 september afwachten, dan weten we het zeker
|
|
|
Falch Nationale topspeler
Uit: Maastricht Vak: - Posts: 1261 Reg.: 30 juni 2005 | Geweldig nieuws!
Niet alleen houden we een topkeeper, ook geeft dit een sterk signaal af naar spelers als Cocu en Ooijer, dat PSV zijn topspelers niet zomaar laat lopen.
Hopelijk blijft Alex ook nog een jaartje. 
|
|
|