PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Favoriete Opstellingen en verkoopbeleid
Heurelho da Silva Gomes
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 92 pagina's: « 1 ... 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 ... 92 »

Poster
Topic: Heurelho da Silva Gomes 
joosth
Vedette

Uit: nijverdal
Vak: -
Reg.: 21 mei 2004
Gepost op 24 maart 2006 om 07:32:35.         MSN: nee  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Bron: Twentsche Courant

Gomes blijft toch bij PSV

Heurelho Silva Gomes zal ook volgend seizoen het doel van PSV verdedigen. De Braziliaanse keeper zei gisteren dat een overgang naar Corinthians in zijn geboorteplaats van de baan is. 'Corinthians wil niet het bedrag betalen dat PSV voor mij vraagt. Dan houdt het op. Ik blijf met veel plezier bij PSV.'

Nou ik hoop dat het echt zo is en hij volgend jaar nog te bewonderen is!!

Verder staat er ook, dat Ronald Koeman de grootste favoriet is om Hiddink op te volgen.
 Help mods!
Pool: 2707e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.488,3VoVo: 1517e / 1076e / 1381eOpstelling: 4-4-2
Gotti
International

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 15 maart 2005
Gepost op 24 maart 2006 om 07:38:12.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Staat ook in ED, Gomes blijft en ze gaan praten over contractverlenging tot 2011!!!!!!!
 Help mods!
Pool: 2842e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.486,7VoVo: -Opstelling: incompleet
hen-3
Legende

Uit: Eindhoven
Vak: Zuid - A
Uploads: 9
Reg.: 28 februari 2001
Gepost op 24 maart 2006 om 07:39:00.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Gelukkig, zoals ik had begrepen waren er nog maar twee weken over. Nou erg goed nieuws dan.
Staat ook in het ED.

En van Koeman wisten we al, staat in trainer topic
 Help mods!
Pool: 293e, SC Heerenveen-PSV 1-2 (1-1)MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.396,4VoVo: -Opstelling: incompleet
lindsaywilson
Legende

Reg.: 7 maart 2002
Gepost op 24 maart 2006 om 07:43:55.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

eindelijk goed nieuws!
 Help mods!
Pool: 784e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.456,9VoVo: -Opstelling: 3-5-2
Volgas!!
Legende

Uit: Deurne
Reg.: 19 januari 2002
Gepost op 24 maart 2006 om 07:44:52.         Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Heerlijk gevoel toen ik de krant opensloeg vanmorgen ... Dat plaatje van Koeman met PSV erboven vond ik minder
 Help mods!
Pool: 658e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.484,0VoVo: 2249e / - / 1785eOpstelling: 4-4-2
Heesch
Nationale topspeler

Uit: Heesch
Vak: Noord - T
Reg.: 29 augustus 2005
Gepost op 24 maart 2006 om 07:50:59.     MSN: Vraag maar    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dit nieuws maakt mijn dag al een stuk beter. Een van de dragende spelers blijft!! Hopen dat het klopt btw...

En petje af voor Westerhof...Die was er stellig van overtuigd dat Gomes bleef.

nu maar hopen dat het geen onzin is
 Help mods!
Pool: 3034e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.473,8VoVo: -Opstelling: incompleet
Kampioenuh 2005-2006!
Veelbelovend talent

Vak: Oost - Y
Reg.: 15 juli 2005
Gepost op 24 maart 2006 om 08:19:12.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

tsja, nu Gomes blijft, is er misschien een kans dat zijn vriendje alex ook wil blijven
 Help mods!
Pool: 2963e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
brig.
Legende
Wallpaper v/d Maand, 3 opeenvolgende maanden; meer prijzen

Vak: West - J
Uploads: 186
Reg.: 12 juli 2001
Gepost op 24 maart 2006 om 08:30:44.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Gomes blijft 'met plezier' bij PSV'

EINDHOVEN - Heurelho Silva Gomes zal ook volgend seizoen het doel van PSV verdedigen. De Braziliaanse keeper zei gisteren dat een overgang naar Corinthians in zijn geboorteland van de baan is. "Corinthians wil niet het bedrag betalen dat PSV voor mij vraagt. Dan houdt het op. Ik blijf met veel plezier bij PSV.''

De Eindhovense club was de afgelopen dagen veelvuldig in onderhandeling met Corinthians. De vraagprijs voor Gomes is middels een clausule bepaald op negen miljoen euro. Manager technische zaken Stan Valckx hoopt nu dat PSV het contract met Gomes kan verlengen tot 2011. Daarover zijn besprekingen gaande.

Voor PSV is het aanblijven van de belangrijkste spelers van groot belang nu coach Guus Hiddink vertrekt. De club wil een leegloop voorkomen. Voor Gomes was een overgang naar Corinthians een serieuze optie. Hij kon daar veel meer verdienen en hoopte meer kans te maken op een WK-selectie met Brazilië. De competitie in dat land begint in april. Nu PSV zijn contract wil verbeteren, valt een belangrijk argument om te vertrekken weg.

,,En als ik hier goed blijf spelen, zal de bondscoach van Brazilië dat ook zien'', zei hij gisteren. ,,Natuurlijk is Corinthians een grote club en kan ik daar veel geld verdienen, maar als zij de clausule van negen miljoen niet willen betalen, blijft PSV mijn club.'' Het aanblijven van Gomes is ook een belangrijk signaal naar andere spelers, onder wie Phillip Cocu. De aanvoerder van PSV kan een jaar bijtekenen, maar neemt pas een beslissing als er duidelijkheid is over de invulling van de technische staf en de samenstelling van de selectie. ,,Ik vind het jammer als Guus Hiddink vertrekt'', aldus Cocu, ,,maar ik heb nooit gezegd dat ik mijn toekomst aan die van hem verbind. Ik wil graag voor de zomer een beslissing nemen en niet ná het WK. Laten we eerst maar eens afwachten hoe PSV er volgend jaar uitziet.''

Cocu speelt ook met de gedachte om in de toekomst een versnelde cursus Coach Betaald Voetbal te gaan volgen. De eerstvolgende cursus start in september, als de animo onder (ex-)internationals tenminste groot genoeg is. ,,Maar als ik blijf voetballen, is dat geen optie meer, want die twee zaken zijn niet te combineren.'' Hiddink opperde eerder al het plan om Cocu op termijn toe te voegen aan de technische staf van PSV. André Ooijer kan zijn contract bij PSV verlengen. De club gaat binnenkort om de tafel met hem. Ooijer zou in de belangstelling staan van de Griekse topclub Olympiakos Pyreaus. Zijn contract bij PSV loopt nog een jaar door.
 Help mods!
Pool: 94e, SC Heerenveen-PSV MotM Sparta Rotterdam-PSV: SimonsBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
pelon
Nationale topspeler

Reg.: 17 maart 2003
Gepost op 24 maart 2006 om 09:15:38.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Praise the Lord!!
 Help mods!
Pool: 2563e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.498,4VoVo: -Opstelling: 4-3-3
dave_affelay
Geselecteerd voor Oranje

Uit: ermate teleurstellend
Vak: Noord - T
Uploads: 9
Reg.: 11 oktober 2005
Gepost op 24 maart 2006 om 09:19:16.       MSN: farfan_17_psv@hotmail.com    Lid van PSV Fans United   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Gomes Gomes Ja la la la la Gomes Gomes

Heerlijk als hij zou blijven, maar ik moet het nog zien
Als hij volgend seizoen toch nog onder de lat staat zou ik zeer blij zijn. Maar het is gwn zo aan de ene kant wordt gezegd dat hij blijft en aan de andere kant dat hij vertrekt.
 Help mods!
Pool: 2043e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.470,8VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Masterbeer
Legende
Lid van verdienste

Uit: Uden
Reg.: 4 maart 2001
Gepost op 24 maart 2006 om 09:30:48.     MSN: pdebeer18@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Als hij echt blijft, dan zal ie een PSV'er voor het leven worden
 Help mods!
Pool: 1142e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.420,9VoVo: -Opstelling: 4-5-1
GIGA Gomes
Vaste waarde in elftal

Uit: Veldhoven
Reg.: 6 juli 2003
Gepost op 24 maart 2006 om 09:35:43.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Masterbeer schreef:

Als hij echt blijft, dan zal ie een PSV'er voor het leven worden

Dat is ie al!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 Help mods!
Pool: 1989e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
2bjack
Jeugdspeler

Uit: Epe
Reg.: 15 augustus 2005
Gepost op 24 maart 2006 om 09:36:47.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Toch gemengde gevoelens vandaag.

Gomes blijft, eerste reactie natuurlijk geweldig nieuws maar laten we eerlijk zijn 9 miljoen Euro, nog één keertje omrekenen dan maar: 20 miljoen ouderwetse Hollandsche FLorijnen, voor een keeper hoe geweldig dan ook.. was toch wel een machtig bedrag geweest om volgend jaar de selectie op de noodzakelijke plaatsen mee te versterken....

Maar dat is verstandelijk geredeneerd, het gevoel zegt toch dat het geweldig is dat hij blijft!!!!!!!!!
 Help mods!
Pool: 3010e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Piet de Visser Rode kaart: waarschuwing
International

Reg.: 10 april 2004
Gepost op 24 maart 2006 om 09:38:43.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Halleluja !

Dit is het beste nieuws wat ik vandaag kon verwachten.
Een langer verblijf van gomes maakt het vertrek van Hiddink een stuk dragelijker.

PSV's belangrijkste speler blijft dus zullen er meer blijven.

jalalalalala Gomes Gomes !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
psvop1
Basisspeler

Uit: geldrop
Vak: Noord - P
Reg.: 17 oktober 2003
Gepost op 24 maart 2006 om 09:41:11.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
2bjack schreef:

Toch gemengde gevoelens vandaag.

Gomes blijft, eerste reactie natuurlijk geweldig nieuws maar laten we eerlijk zijn 9 miljoen Euro, nog één keertje omrekenen dan maar: 20 miljoen ouderwetse Hollandsche FLorijnen, voor een keeper hoe geweldig dan ook.. was toch wel een machtig bedrag geweest om volgend jaar de selectie op de noodzakelijke plaatsen mee te versterken....

Maar dat is verstandelijk geredeneerd, het gevoel zegt toch dat het geweldig is dat hij blijft!!!!!!!!!

Ben ik het niet mee eens. Gomes heeft verschillende wedstrijden gewonnen voor PSV. Dat was meer waard dan 9 mil. Nu gaan ze zijn contract proberen te verlengen tot 2011 en als dat gebeurt hebben wij de beste keeper van de wereld over een jaar of zo want Gomes is nog niet uitgeleert. Dan is hij nog meer waard en hij wint weer wat wedstijden voor ons.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Achterhoekpsvgek
Internationale topspeler

Uit: Zelhem
Reg.: 31 augustus 2004
Gepost op 24 maart 2006 om 09:45:51.         MSN: henkjanluesink@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV   Lid van PSV Junior Club  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Okee, mag ik nu een applaus voor Westerhof heren hier??

Of melden we alleen iets als die iets doet wat sommige niet zint??

Ik bedoel...dit heeft die netjes geregeld!
 Help mods!
Pool: 1485e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.493,7VoVo: -Opstelling: incompleet
phoxie fan!!!
Legende

Uit: Almere
Vak: Noord - S
Reg.: 5 mei 2000
Gepost op 24 maart 2006 om 09:48:01.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Corinthians haakt af, GOMES BIJFT
In het Eindhovens Dagblad heeft Gomes laten weten bij PSV te zullen blijven. Na dagen onderhandelingen zou de Braziliaanse club Corinthians zijn afgehaakt. "Corinthians wil niet het bedrag betalen dat PSV voor mij vraagt. Dan houdt het op. Ik blijf met veel plezier bij PSV."

PSV zou nu de onderhandelingen met Gomes willen starten over een contractverlenging tot 2011. "En als ik hier goed blijf spelen, zal de bondscoach van Brazilië dat ook zien." [reageer]

MIJN DAG IS GOED

thanks Gomes !!! thanks Westerhof !!!

:-)

SUPER NIEUWS
 Help mods!
Pool: 8e, SC Heerenveen-PSV MotM Sparta Rotterdam-PSV: BakkalBattle-rating: 1.431,7VoVo: -Opstelling: 4-3-3
StingeR
Legende

Uit: Den Bosch
Vak: West - KK
Reg.: 4 juli 1999
Gepost op 24 maart 2006 om 09:48:23.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

netjes geregeld??
Volgens mij heeft Westerhof hier weinig invloed op gehad hoor, in Gomes z'n contract staat 9 miljoen... willen ze dat niet betalen dan hebben ze weg.
Hadden ze 9 mil geboden, dan was Gomes gewoon weggeweest...
 Help mods!
Pool: 718e, SC Heerenveen-PSV 2-3 (1-1)MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.481,1VoVo: -Opstelling: 3-4-3
Piet de Visser Rode kaart: waarschuwing
International

Reg.: 10 april 2004
Gepost op 24 maart 2006 om 09:48:57.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Achterhoekpsvgek schreef:

Okee, mag ik nu een applaus voor Westerhof heren hier??

Of melden we alleen iets als die iets doet wat sommige niet zint??

Ik bedoel...dit heeft die netjes geregeld!

Je hebt helemaal gelijk in deze, aplaus voor Westerhof en excuses van diegene die hem al tot de grond toe hadden afgebrand !
 Help mods!
Stofzuiger
Legende

Uit: Waalre
Reg.: 13 juni 2002
Gepost op 24 maart 2006 om 09:52:17.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ge-wel-dig nieuws als dit ook echt klopt!!!

Gomes is al veel geld waard door de punten die hij pakt. En als hij over een paar jaar toch gaat, zit er nog een heel behoorlijke restwaarde op.

Heeft Westerhof toch een keer gelijk gehad. Dat belooft wat!
 Help mods!
Pool: 2466e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
kazmaniac
International

Reg.: 12 oktober 2004
Gepost op 24 maart 2006 om 09:54:31.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

KIJK!!!!! Dat is nou lekker wakker worden! ALleen idd het bericht dat Ronald Koeman kandidaad is voor het trainerschap bij PSV...... Maarja daar gaat deze topic niet over Gomes gaat echt nog veel punten pakken voor psv! Hopelijk wil hij zijn contract ook tot 2011 verlenge. Tot wanneer loopt zijn conctract nu eigenlijk?
 Help mods!
Pool: 1160e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
AFELLAY
Legende

Uit: Nederland
Reg.: 6 maart 2003
Gepost op 24 maart 2006 om 09:55:19.         Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Prachtig nieuws alvast een topkeeper in de goal volgend jaar! Voor anderen is dit misschien een reden om ook de stap te nemen om te blijven.

Een ding wat nu wel heel belangrijk is om Gomes voor lang te laten bijtekenen. Het liefst zonder clausules maar anders een hele hoge!
 Help mods!
Pool: 2556e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.359,1VoVo: 268e / 811e / 158eOpstelling: 4-3-3
nilisfanforlife
Internationale topspeler

Reg.: 1 februari 2005
Gepost op 24 maart 2006 om 10:02:20.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

precies hij moet nu wel bijtekenen, anders loopt ie volgend jaar voor niks weg,
 Help mods!
Pool: 2817e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.486,1VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Demenkovets
Legende

Uit: IJsselmuiden
Reg.: 8 april 1999
Gepost op 24 maart 2006 om 10:03:00.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
StingeR schreef:

netjes geregeld??
Volgens mij heeft Westerhof hier weinig invloed op gehad hoor, in Gomes z'n contract staat 9 miljoen... willen ze dat niet betalen dan hebben ze weg.
Hadden ze 9 mil geboden, dan was Gomes gewoon weggeweest...

Westerhof had ook genoegen met bv € 7 mln kunnen nemen (met als argument 'ook een mooi bedrag voor een keeper'). Dat hij voet bij stuk houdt wat betreft de maximale prijs (€ 9 mln) en geen water bij de wijn wilde doen is hem aan te prijzen.

Westerhof bedankt!!

maar laten we eerst 1 september afwachten, dan weten we het zeker
 Help mods!
Pool: 2257e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.478,8VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Falch
Nationale topspeler

Uit: Maastricht
Reg.: 30 juni 2005
Gepost op 24 maart 2006 om 10:10:25.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Geweldig nieuws!

Niet alleen houden we een topkeeper, ook geeft dit een sterk signaal af naar spelers als Cocu en Ooijer, dat PSV zijn topspelers niet zomaar laat lopen.

Hopelijk blijft Alex ook nog een jaartje.
 Help mods!
Pool: 2940e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.487,9VoVo: 2164e / 1941e / 2227eOpstelling: 4-4-2

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 92 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk