| Poster | | Topic: Heurelho da Silva Gomes |  |
|
|
JohanV15 Meervoudig international
Uit: Oudenbosch Vak: West - K Posts: 693 Uploads: 5 Reg.: 20 augustus 2004 | Fantastisch!! Wat een nieuws, hopelijk neemt de rest een voorbeeld aan hem..! 
|
|
|
nilisfanforlife Internationale topspeler
Vak: - Posts: 1361 Reg.: 1 februari 2005 | precies als het aan hiddink gelegen had was ie verkocht geweest, dat we ons niet druk moeten maken over wat kruimelwerk.
|
|
|
Philips Cocu Internationale topspeler
Uit: Helmond Vak: Noord - U Posts: 1002 Reg.: 8 juli 2002 | Eindelijk eens wat goed nieuws, na al die zooi van de laatste weken.
Gomes is naar mijn mening zo ongeveer de grootste reden van het kampioenschap dit seizoen. Dus goede zaak dat hij blijft, ondanks dat je 9 miljoen euro misloopt..
Ik denk dat Gomes gewoon geduld moet hebben m.b.t het Braziliaanse team. Als hij zo blijft keepen kan de bondscoach in de toekomst echt niet meer om hem heen. Daarvoor hoeft hij echt niet terug naar de Braziliaanse competitie.
En ook met het oog op een Europese topclub in de toekomst is het gewoon slimmer om te blijven. In de CL kan je je toch beter in de kijker spelen dan in Zuid-Amerika.
Goede keus zeg ik dus, en hopelijk kan PSV hem vastleggen tot 2011! 
|
|
|
MauroPSV Vedette
Uit: Utrecht / Helmond Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2047 Reg.: 19 mei 2004 | Jaaaaaaaaaa !!!!! Yessssssssss !!!! Dit noem ik nou nog eens wakker worden !!!!
Maar dan ben ik toch benieuwd hoeveel PSV heeft gevraagd voor Gomes dat MSI (Corinthians) afhaakte. Want ik dacht die betalen elke (schandalige) prijs wel.
HULDE VOOR ROB WESTERHOF !!! (een vlug retourtje is het wel geworden jaa !!! )
|
|
|
Huub Nationale topspeler
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 834 Reg.: 29 november 2000 | PSV Kampioen 2007!!! Goed nieuws!!
(Jammer dat je daarna meteen leest dat Koeman misschien coach wordt, maar dat zullen we wel voorkomen.)
|
|
|
Fraas International
Uit: Gulpen Posts: 579 Reg.: 28 augustus 2002 | DAt is goed nieuws. Hoop wel dat hij bijtekend anders MOET hij volgend seizoen verkocht worden en dat zal dan zeker zijn dan die 9 miljoen
|
|
|
panna10eigengoals Veelbelovend talent
Vak: - Posts: 115 Reg.: 1 maart 2006 | Dit is echt supergoed nieuws. Nu maar hopen dat het verlengen van zijn contract goed verloopt. Ze moeten een nog hogere transfer-clausule erin opnemen zodat we straks nog meer voor hem kunnen krijgen als hij echt weggaat.
|
|
|
Manfred77 Bankzitter
Uit: Deurne Vak: Noord - TT Posts: 229 Reg.: 27 juli 2005 | Dit maakt mijn dag alweer een heel stuk beter!!!
Jalalalalalalala gomes gomes
quote: MauroPSV schreef:
Jaaaaaaaaaa !!!!! Yessssssssss !!!! Dit noem ik nou nog eens wakker worden !!!! :B
Maar dan ben ik toch benieuwd hoeveel PSV heeft gevraagd voor Gomes dat MSI (Corinthians) afhaakte. Want ik dacht die betalen elke (schandalige) prijs wel. :B
HULDE VOOR ROB WESTERHOF !!! (een vlug retourtje is het wel geworden jaa !!! :B )
Op Vi.NL staat te lezen dat de vraagprijs negen miljoen was en Corinthians wilde dat niet betalen
[Dit bericht is veranderd door Manfred77 (op 24 maart 2006 10:38:27).]
|
|
|
Nimrod Vedette
Uit: Maastricht Vak: Zuid - Ere Zuid Posts: 4490 Reg.: 18 oktober 2003 | Als Corinthians niet wil betalen ; dan kunnen ze de ****** krijgen. zo simpel is het.
|
|
|
NiSp Vedette Winnaar Banner Battle
Uit: Erp Vak: Oost - X Posts: 1812 Reg.: 7 maart 2004 | jaaaaaa! woeehoeeeeeeee wat een geweldig nieuws zo op de vroege morgen 
|
|
|
jempy  Vedette
Uit: Zuid-Limburg Vak: Zuid - B Posts: 2748 Reg.: 28 januari 2004 | Heerlijk nieuws om te lezen!!
|
|
|
Reus Legende
Uit: Eindhoven Vak: Oost - X Posts: 3297 Reg.: 12 maart 1999 | |
|
drs. Bjorn Legende
Uit: Elst Gld Vak: - Posts: 2526 Reg.: 21 februari 2001 | Dit is erg goed nieuws!
Het keepersprobleem is opgelost. Gomes eerste keeper, Vonk als ervaren man tweede keeper en Coe derde keeper!
Nu nog een trainer, een technisch directeur, het geval-Cocu en het geval-Alex nog... 
|
|
|
KELDER Legende
Uit: Hilversum Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2214 Reg.: 15 januari 2000 | ik ben trots op PSV dat ze eindelijk eens voet bij stuk houden!
is voor de supporters iig een heel mooi signaal dat een van de favorieten, en een zeer belangrijke speler blijft. Hopen dat t voorbeeld wordt gevolgd 
|
|
|
Giallorossi Legende Buitengewoon lid Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: Oost - X Posts: 24847 Reg.: 8 juni 2001 | YES! Prachtig nieuws dit, EINDELIJK weet PSV wat onderhandelen is, 9 miljoen en geen cent minder, willen ze dat niet betalen dan krijgen ze ook geen Gomes, zou toch prachtig zijn als Gomes bijtekent tot 2011
GOMES BLIJFT IN EINDHOVEN!
|
|
|
hoofddorp on tour Vedette
Uit: hoofddorp Vak: Oost - Y Posts: 3560 Reg.: 17 maart 2004 | nou hier hoef ik weinig aan toe te voegen, ik ben erg blij met dit nieuws.
|
|
|
Japie Legende
Uit: Geldrop Vak: Oost - VV Posts: 2010 Reg.: 27 januari 2000 | |
|
X421 Regelmatige invaller
Uit: Boxtel, Nederland Vak: Oost - X Posts: 271 Reg.: 20 mei 2002 | Wereldnieuws!!! Hopelijk een goed voorbeeld voor de rest. Als er naast de trainers niemand vertrekt en we toch kunnen investeren dan kan de schaal gewoon weer in E'hoven blijven staan!!!
|
|
|
aanbillen Bankzitter
Uit: Budel Vak: Noord - TT Posts: 201 Reg.: 12 augustus 2003 | Wel allemaal leuk die reacties hier over het blijven van Gomes, maar denkt er ook iemand aan dat hij misschien in de zomer wel gewoon vertrekt naar een grotere club in het buitenland?
Dat de Brazilianen afhaken wil natuurlijk niet zeggen dat andere clubs niet zullen proberen om hem te gaan halen voor het nieuwe seizoen.
Maar goed, PSV moet zijn contract openbreken en verlengen en een hoger prijskaartje om zijn nek hangen, dan zijn we al een heel eind!
Forza 
|
|
|
Randstad Phoolie Co Legende Winnaar PSV Netwerk Cup Outdoor 2007; meer prijzen
Uit: Geldrop Vak: Oost - X Posts: 4204 Reg.: 24 april 2000 | Opzekers goed nieuws. Hopelijk neemt Cocu ook het besluit om er nog een jaartje aan vast te plakken 
|
|
|
Erwin-psv4ever International
Uit: Nuenen Vak: - Posts: 585 Reg.: 24 juni 2005 |
quote: Randstad Phoolie Co schreef:
Opzekers goed nieuws. Hopelijk neemt Cocu ook het besluit om er nog een jaartje aan vast te plakken 
En niet te vergeten Ooijer
|
|
|
Gijsio Legende
Uit: Roelofarendsveen Vak: - Posts: 2370 Reg.: 9 januari 2000 | Goed nieuws.
Negen miloen voor een keeper is heel heel veel geld, maar de vele punten die Gomes pakt en zijn uitstraling zijn niet terug te kopen voor dat geld.
Heel goed werk van Westerhof ook, gewoon niks toegeven ook al wilde Gomes wel terug naar Brazilie, of jullie betalen de hoofdprijs of Gomes blijft, heel goed.
|
|
|
sephiroth1987 International
Vak: - Posts: 590 Reg.: 20 mei 2003 | En de site van 7R7 wist nog te melden dat PSV en Corinthians eruit waren....NIET DUS GOMES GOMES jalalalalalala GOMES GOMES 
|
|
|
White Pointer Regelmatige invaller
Uit: Den Bosch (Rosmalen) Vak: Oost - XX Posts: 285 Reg.: 23 december 2004 |
quote: sephiroth1987 schreef:
En de site van 7R7 wist nog te melden dat PSV en Corinthians eruit waren....NIET DUS GOMES GOMES jalalalalalala GOMES GOMES 
Haha, dat mensen deze "ik verzin zelf een nieuwtje" site nog bekijken.
Het blijft natuurlijk fantastisch nieuws dat deze nu al icoon alsnog bij blijft. Dit nieuws geeft de burger weer moet.
Oost XX
|
|
|
lowlife Geselecteerd voor Oranje
Uit: deventer Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 474 Reg.: 9 april 2005 |
quote: sephiroth1987 schreef:
En de site van 7R7 wist nog te melden dat PSV en Corinthians eruit waren....NIET DUS GOMES GOMES jalalalalalala GOMES GOMES 
grappige is dat er gisteravond om 22:00 al op stond dat Gomes blijft .......
|
|
|