| Poster | | Topic: Heurelho da Silva Gomes |  |
|
|
Manfred77 Bankzitter
Uit: Deurne Vak: Noord - TT Posts: 229 Reg.: 27 juli 2005 | Ik snap best dat je schrikt van een aanbieding die aan een speler gedaan wordt, maar om daar dan zo mee om te gaan. En ook maar weer direct alles via de pers. Waar is die man mee bezig?
Gomes moet gewoon blijven en je mag best laten blijken dat je waardeert wat hij de afgelopen jaren aan punten voor ons PSV heeft gepakt.
|
|
|
Delerium04 Nationale topspeler
Uit: Heinkenszand Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 755 Reg.: 30 juni 2005 | Het artikel staat er een beetje vaag. Maar Gomes heeft dus een aanbieding gekregen van Westerhof om bij PSV te blijven. Hier is Gomes ook positief over. Topzet van onze voorzitter. Maar Timmer is het hier absoluut niet mee eens. Hij wil flink cashen op Gomes.
De reden dat deze man in 2004 een clausulle in het contract van Hiddink heeft opgenomen om hem ieder jaar te evalueren, en vervolgens in 2005 in besloten kring besluit nog een jaar door te gaan, verteld genoeg dat Timmer al een tijd uitkijkt naar het moment dat Hiddink PSV verlaat. Dan heeft hij namelijk de volledige macht over de club, en kan hij de mensen naar zijn hand zetten...
en wat blijkt? Plots nu Hiddink aangekondigd heeft te vertrekken, verschijnt meneer iedere keer in de media met bepaalde uitspraken, terwijl we, toen Hiddink met zekerheid bij psv was, nooit iets van hem hoorden...
Deze man is puur gebleven bij PSV omdat hij zelf al doorhad dat Hiddink eind van dit seizoen welleens kon vertrekken. Van mij mag hij oprotten...
|
|
|
Keng-wai Aanstormend talent
Uit: Amstelveen Vak: Noord - NN Posts: 143 Reg.: 9 oktober 2000 |
quote: Parcye schreef:
Oke, even met een Braziliaanse scout gesproken.
Omschrijving:
Goede keeper maar maakt veel fouten. Zijn sterke punten zijn zijn postionering op de lijn en penalties stoppen. Zijn grootste zwakte is hoge ballen.
Zelf geeft hij aan dat hij Júlio César (24, van Flamengo) en Fábio (23, van Vasco) betere keepers vind.
Heeft deze scout zich vergist!!! HA ha ha
Leuk om oude postings weer te zien....
|
|
|
joosth Vedette
Uit: nijverdal Vak: - Posts: 1563 Reg.: 21 mei 2004 |
quote: Keng-wai schreef:
(...)
Heeft deze scout zich vergist!!! HA ha ha
Leuk om oude postings weer te zien....
Haha, ik had gisteren precies de zelfde posting voorgelezen hier thuis. Ik vond het ook grappig om die oude reacties te lezen over Gomes! Hopelijk dat die jongen gewoon bij blijft en nog ff bijtekend!
|
|
|
Makaveli Legende
Uit: Utrecht Vak: - Posts: 4169 Reg.: 13 januari 1999 | Dat stukje bevestigd enkel wat ik al voorpselt had. Timmer probeert werkelijk alle macht naar zich toe te trekken en dat gaat ten koste van de club. Die kerel moet gewoon opstappen en snel ook. Liefst met zijn vriendjes erbij.
|
|
|
Dennis Rommedahl Vedette Poedelprijs PSV Netwerk Cup 2007
Uit: Eindhoven Vak: Oost - X Posts: 1452 Reg.: 22 juli 2000 |
quote: Makaveli schreef:
Dat stukje bevestigd enkel wat ik al voorpselt had. Timmer probeert werkelijk alle macht naar zich toe te trekken en dat gaat ten koste van de club. Die kerel moet gewoon opstappen en snel ook. Liefst met zijn vriendjes erbij.
Binnen de RvC is niet iedereen het eens met de opstelling van Timmer. WvdL bijvoorbeeld is veel genuanceerder en opteert veel meer een rol op de achtergrond. En zo zou een RvC ook moeten opereren. Als klankbord voor het bestuur. Een RvC is helemaal niet bevoegd om het beleid te bepalen. En al helemaal niet om met de pers te communiceren.
Belachelijke gang van zaken dit. Zeker als blijkt dat Gomes hierdoor PSV gaat verlaten.
|
|
|
Balinho Legende
Uit: Eindhoven-Stratum-Kruidenbuurt Vak: Oost - W Posts: 4218 Reg.: 1 augustus 1999 |
quote: Dennis Rommedahl schreef:
(...)
Belachelijke gang van zaken dit. Zeker als blijkt dat Gomes hierdoor PSV gaat verlaten.
Als dat zo is, kan Timmer beter emigreren naar Oostenrijk, en zorgen dat hij nooit meer gevonden wordt...En dit is geen dreigement overigens, maar een goede raad...
|
|
|
Giallorossi Legende Buitengewoon lid Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: Oost - X Posts: 24847 Reg.: 8 juni 2001 |
quote: Balinho schreef:
(...)
Als dat zo is, kan Timmer beter emigreren naar Oostenrijk, en zorgen dat hij nooit meer gevonden wordt...En dit is geen dreigement overigens, maar een goede raad...
Klopt, dan heeft Timmer een heel groot probleem verwacht ik.
Maargoed, ik heb toch nog de hoop dat Gomes z'n contract verlengt, als die diknek zich er maar niet mee bemoeit!
|
|
|
Stofzuiger Legende
Uit: Waalre Vak: - Posts: 3240 Reg.: 13 juni 2002 | Deze hele gang van zaken is zo slecht voor de club. Timmer moet zijn grote bek houden en Westerhof de zaakjes laten regelen. Die is daar prima toe in staat.
Als door deze gang van zaken Gomes zijn contract niet verlengt zal dat Timmer héél héél zwaar worden aangerekend!
|
|
|
nilisfanforlife Internationale topspeler
Vak: - Posts: 1361 Reg.: 1 februari 2005 | jongens, dit zullen we komende jaren meer mee gaan maken, dat spelersfonds wat er nu komt, dat geld zit er niet uit liefdadigheid, de investeerders willen geld verdienen aan psv, dus als er een bod komt willen ze spelers verkopen.
Timmer, vd leegte en cs hebben al eerder aangetoond geen psv hart te hebben, al beweren de heren wel anders, het gaat ze alleen om het geld.
psv zal komende jaren geen baas in eigen huis meer zijn en overgeleverd aan een paar geldbeluste machtbeluste.....
|
|
|
PSV&WEST HAM UTD-FAN Legende Runner-up PSV Netwerk VoVo 2006/2007 (derde plek Soccer Netwerk); meer prijzen
Uit: Helmond Vak: Zuidwest - GG Posts: 3090 Reg.: 19 juli 2003 |
quote: nilisfanforlife schreef:
jongens, dit zullen we komende jaren meer mee gaan maken, dat spelersfonds wat er nu komt, dat geld zit er niet uit liefdadigheid, de investeerders willen geld verdienen aan psv, dus als er een bod komt willen ze spelers verkopen.
Timmer, vd Leegte en cs hebben al eerder aangetoond geen psv hart te hebben, al beweren de heren wel anders, het gaat ze alleen om het geld.
psv zal komende jaren geen baas in eigen huis meer zijn en overgeleverd aan een paar geldbeluste machtbeluste.....
Ik denk dat Wim van der Leegte wel degelijk een - hart heeft, want hij heeft toendertijd mede de transfer van o.a. Kezman gefinancieerd met de toenmalige spelersfonds ( of iets dergelijks ).
|
|
|
eentweetje Legende
Uit: Axel Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1863 Reg.: 16 oktober 1999 |
quote: eentweetje schreef:
Nu heb ik mijn contactpersoon in Braz. (bij Vitoria) ook zijn mening maar eens gevraagd over Gomes en Alex. Dit mailde hij vandaag:
Hello Will:
I´m glad to receive your message. Both of them, the golkeeper Silva Gomes
and the back Alex, are excelente players.
I didnt hear any notice about negotiation between PSV and Cruzeiro referring
Silva Gomes.
Many greetings,
Luciano
Opvallend, hij noemt Alex een back!
gepost 25 juni 2004
Blij dat mijn scout in Braz. wel betrouwbaar is 
|
|
|
Vak: Oost - X Posts: 24847 Reg.: 8 juni 2001 | Gomes denkt na over zijn toekomst bij PSV staat op PSV Netwerk.
En bedankt Timmer, grote kans nu dat Gomes alsnog vertrekt 
|
|
|
Farfeasly Internationale topspeler
Uit: Nuenen Vak: Zuid - EE Posts: 1822 Reg.: 3 september 2004 | Ongelofelijk. Als je een keeper zoals Gomes wilt behouden, dan moet je 'm wel wat goeds bieden. De tijden van goedekope contracten zijn er niet meer. Het is geen Wattereus, die met een gewoon contract al genoegen neemt, maar een wereldkeeper. Je moet ook wel IETS doen om hem te behouden. Anders vertrekt hij naar een club waar ze hem wel een salaris bieden dat past bij zijn status.
En bij Alex heeft Timmer blijkbaar hetzelfde geflikt.
|
|
|
johninho Internationale topspeler
Uit: Helmond Vak: - Posts: 1126 Reg.: 11 juli 2004 |
quote: Westerhof: "Gomes langer bij PSV"
29 maart 2006, 15:01
Door: Roy van den Berghe
PSV-voorzitter Rob Westerhof heeft er alle vertrouwen in dat zijn club eruit komt met Heurelho da Silva Gomes. De Braziliaanse doelman leek naar Corinthians te vertrekken, maar nu ligt een langer verblijf bij PSV meer voor de hand.
PSV heeft wel onderhandeld met Corinthians, maar de Braziliaanse topclub voldeed niet aan de eisen. "Eerst kwamen ze helemaal niet met een bod, uiteindelijk toch wel. Maar dat bedrag lag ver onder de vaste clausule", zo zegt Westerhof in de Voetbal International.
Inmiddels is PSV weer in onderhandeling met Gomes over een langer verblijf. Ondanks dat de Eindhovenaren vooralsnog niet tot een akkoord kwamen, heeft Westerhof er alle vertrouwen in. "Het totale pakket is pittig, maar ik heb goede hoop dat hij blijft. Zelf wil Gomes ook blijven."
Michael Lamey mag ook een aanbieding tegemoet zien, al wil de rechtsback nog wachten met zijn beslissing tot bekend is wie volgend seizoen de nieuwe coach wordt van PSV.
Bron: VoetbalPrimeur
|
|
|
Vak: Oost - X Posts: 24847 Reg.: 8 juni 2001 | Dus het was toch onzin dat Timmer heeft ingegrepen?
|
|
|
johninho Internationale topspeler
Uit: Helmond Vak: - Posts: 1126 Reg.: 11 juli 2004 | Tsja, ik kan het nu ook niet meer volgen allemaal. Eerst gaat ie zo goed als zeker weg, dan onderhandelt PSV over een nieuw contract, dan kapt Timmer die af en nu zouden ze dus dicht bij een akkoord zijn 
|
|
|
jpderksen  Legende
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 4086 Reg.: 22 september 1999 |
quote: Giallorossi schreef:
Dus het was toch onzin dat Timmer heeft ingegrepen?
Voetbalprimeur is niet een website als vi.
Wordt aardig wat overgenomen van andere websites, ook als dit niet correct blijkt te zijn....
|
|
|
eentweetje Legende
quote: jpderksen schreef:
(...)
Voetbalprimeur is niet een website als vi.
Wordt aardig wat overgenomen van andere websites, ook als dit niet correct blijkt te zijn....
dit komt uit de vi
|
|
|
ChrisSibon Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Zoetermeer Vak: Oost - X Posts: 13958 Reg.: 10 maart 2003 |
quote: eentweetje schreef:
(...)
dit komt uit de vi
Waar in de VI dan? ik kon het zo snel niet vinden namelijk...
|
|
|
eentweetje Legende
quote: ChrisSibon schreef:
(...)
Waar in de VI dan? ik kon het zo snel niet vinden namelijk...
blz. 12 - 13
|
|
|
DJX Nationale topspeler
Uit: Eindhoven Posts: 727 Reg.: 11 augustus 2002 |
quote: johninho schreef:
Tsja, ik kan het nu ook niet meer volgen allemaal. Eerst gaat ie zo goed als zeker weg, dan onderhandelt PSV over een nieuw contract, dan kapt Timmer die af en nu zouden ze dus dicht bij een akkoord zijn 
Dicht bij een akkoord wil ik het nog niet noemen.
quote: Inmiddels is PSV weer in onderhandeling met Gomes over een langer verblijf. Ondanks dat de Eindhovenaren vooralsnog niet tot een akkoord kwamen, heeft Westerhof er alle vertrouwen in. "Het totale pakket is pittig, maar ik heb goede hoop dat hij blijft. Zelf wil Gomes ook blijven."
Dat het pakket pittig is wil volgens mij zeggen dat er nog wel het een en ander moet worden onderhandeld.
|
|
|
canostra Nationale topspeler
Uit: Ede Vak: - Posts: 1025 Reg.: 18 mei 2005 | Corinthians bood 6,5 miljoen voor Gomes, is weinig hoopvol, maar geeft nog niet op
Op de officiele website van Corinthians heeft directeur Angioni laten weten dat de onderhandelingen met PSV moeilijk verlopen. Volgens hem heeft Corinthians 6,5 miljoen euro geboden, maar houdt PSV standvastig vast aan het bedrag van 10 miljoen euro dat contractueel is vastgelegd als afkoopsom. In andere media laat de coach weten dat Corinthians nog probeert te onderhandelen met PSV, maar dat die onderhandelingen zeer moeilijk zijn.
--------------------------------------------
Zijn toch behoorlijke bedragen.
Hoop toch dat hij gewooon bij blijft.
Gomes = WERELDKEEPER
|
|
|
nilisfanforlife Internationale topspeler
Vak: - Posts: 1361 Reg.: 1 februari 2005 | die gaat echt nog wel weg hoor, timmer heeft het gewoon voor het zeggen, en die wil gewoon geld zien, voor zijn vriendjes in de rvc
|
|
|
Stofzuiger Legende
Uit: Waalre Vak: - Posts: 3240 Reg.: 13 juni 2002 | Ik hoop ook dat PSV die afkoopsom als harde eis blijft stellen. De supporters zullen zeer boos zijn als Gomes (ver) onder dat bedrag zal worden verkocht. Maar ja, Timmer is impopulaire maatregelen nooit uit de weg gegaan.
|
|
|