| Poster | | Topic: Heurelho da Silva Gomes |  |
|
|
Juancho Legende
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 14690 Reg.: 26 april 2002 | Corinthians was toch de club die geld genoeg had? Raar dat ze dan die 3,5 miljoen euro extra niet kunnen betalen....
Bovendien, ze weten dat psv dat bedrag kan vragen, waarom zou je er dan zover onder gaan zitten met je bod?
|
|
|
bjorn Weert Talentje
Uit: Weert Vak: - Posts: 71 Reg.: 12 juni 2005 | Als psv een soortgelijke keeper dient aan te trekken voor 6,5 miljoen euro, dan houden ze er toch niets aan over.
Met wat pech zijn ze dit bedrag meteen weer kwijt...investeer dan iets meer in een keeper die zich best al bewezen heeft bij PSV....
|
|
|
jpderksen  Legende
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 4086 Reg.: 22 september 1999 |
quote: Juancho schreef:
Corinthians was toch de club die geld genoeg had? Raar dat ze dan die 3,5 miljoen euro extra niet kunnen betalen....
Ze hebben dat geld heus wel, maar wel als commerciele instelling. Dus dat geld moet later weer terug verdiend worden, plus winst....
tsja, dat wordt lastig als hij al 10 MLN moet kosten...
|
|
|
Skele Wie Wau International
Uit: Helmond Vak: - Posts: 621 Reg.: 14 februari 2006 | Vanavond een interview met hem, bij Talpa.
In dit interview is hij vrij stellig over zijn verdere verblijf bij PSV! Aldus Wilfred Guinee.
Ik ben benieuwd
Shit, en v Raay zit bij Studio Voetbal.
|
|
|
sieger Bankzitter
Uit: Bovenkarspel!!! Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 184 Reg.: 14 april 2002 |
quote: Skele Wie Wau schreef:
Vanavond een interview met hem, bij Talpa.
In dit interview is hij vrij stellig over zijn verdere verblijf bij PSV! Aldus Wilfred Guinee.
Ik ben benieuwd
Shit, en v Raay zit bij Studio Voetbal.
wordt inderdaad lastig vanavond, dan maar effe zappen.
Ik denk dat het niks anders wordt gezegt in het interview met Gomes dan dat Gomes bij PSV zijn contract wil uitdienen/verlengen en zich zo in de kijker wil spelen van braziliaans elftal en een grotere club. Talpa heeft bij mij de reputatie van overdrijven dus verwacht niet al te veel "nieuws" in het interview
|
|
|
phoxie fan!!! Legende
Uit: Almere Vak: Noord - S Posts: 2334 Reg.: 5 mei 2000 | Hoop op een positief interview!
|
|
|
hen-3 Legende
Uit: Eindhoven Vak: Zuid - A Posts: 2810 Uploads: 9 Reg.: 28 februari 2001 | wel een leuk vrouwtje 
|
|
|
kesselboy Bankzitter
Uit: Hamont (België) Vak: Noord - TT Posts: 210 Reg.: 16 december 2004 | |
|
Huub Nationale topspeler
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 834 Reg.: 29 november 2000 | Volgens mij zei Tan dat Gomes stellige uitspraken zou gaan doen, maar niet direct dat het iets met blijven te maken zou hebben.
|
|
|
Remco B. Legende
Uit: Geldermalsen Vak: West - JJ Posts: 8537 Reg.: 19 juni 2003 | Inderdaad. Hij volgens mij wel 10x gezegd dat hij niet weet wie er zal blijven, wie de nieuwe trainer wordt. Hij hoort maar niks, daar laat hij dus blijkbaar zijn keuze van af hangen.
|
|
|
phoxie fan!!! Legende
Uit: Almere Vak: Noord - S Posts: 2334 Reg.: 5 mei 2000 | inderdaad, als er een club komt die de 9 miljoen betaalt gaat hij gewoon vrees ik.
maar vooralsnog betaalt Corinthians dat niet en blijf hij met plezier (mits er voldoende versterkingen komen en Alex blijft).
|
|
|
johan derksen Legende
Uit: Venlo Vak: - Posts: 3276 Reg.: 19 april 2001 | "De Portugese keeper van PSV"

|
|
|
Giallorossi Legende Buitengewoon lid Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: Oost - X Posts: 24847 Reg.: 8 juni 2001 |
quote: Remco B. schreef:
Inderdaad. Hij volgens mij wel 10x gezegd dat hij niet weet wie er zal blijven, wie de nieuwe trainer wordt. Hij hoort maar niks, daar laat hij dus blijkbaar zijn keuze van af hangen.
Lijkt me vrij logisch, elke topper die bij PSV speelt wacht af wie de nieuwe trainer wordt.
Als bijvoorbeeld Stevens de nieuwe trainer wordt verwacht ik een leegloop.
|
|
|
Stofzuiger Legende
Uit: Waalre Vak: - Posts: 3240 Reg.: 13 juni 2002 |
quote: Giallorossi schreef: Als bijvoorbeeld Stevens de nieuwe trainer wordt verwacht ik een leegloop.
En wat dan als het inderdaad Ten Cate wordt? Zal deze - nu nog assistent - voldoende naam hebben om de topspelers van PSV te behouden?
|
|
|
Giallorossi Legende Buitengewoon lid Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: Oost - X Posts: 24847 Reg.: 8 juni 2001 |
quote: Stofzuiger schreef:
(...)En wat dan als het inderdaad Ten Cate wordt? Zal deze - nu nog assistent - voldoende naam hebben om de topspelers van PSV te behouden?
Meer als Stevens iig. Kijk, Ten Cate komt van het grote Barcelona, dat spreekt wel aan denk ik.
|
|
|
Geissbock Internationale topspeler
Uit: Leuven, België Vak: West - LL Posts: 1079 Reg.: 4 april 2000 |
quote: Giallorossi schreef:
(...)
Meer als Stevens iig. Kijk, Ten Cate komt van het grote Barcelona, dat spreekt wel aan denk ik.
Idd. Zeker voor de buitenlandse spelers, en mogelijke nieuwe aankopen zegt een Stevens of Van Marwijk helemaal niks.
|
|
|
Heesch Nationale topspeler
Uit: Heesch Vak: Noord - T Posts: 1133 Reg.: 29 augustus 2005 | Ik heb echt zitten genieten van het interview Over zijn toekomst is nog steeds niks duidelijk dat wel, maar het was gewoon grappig om te zien. Die kleine van hem die de hele tijd zat te verrekken . En dat hij onze openbare toiletten raar vond . Echt een prachtgozer die Gomes 
|
|
|
dave_affelay Geselecteerd voor Oranje
Uit: ermate teleurstellend Vak: Noord - T Posts: 461 Uploads: 9 Reg.: 11 oktober 2005 | idd was mooi om te zien vooral met die kleine : FLAVIO 
|
|
|
MauroPSV Vedette
Uit: Utrecht / Helmond Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2047 Reg.: 19 mei 2004 | Grote voordeel van Ten Cate voor Gomes en andere Zuid-Amerikaanse spelers omdat hij 1 komt van Het Grote Barcelona en hij Spaans spreekt ook wel zo handig. Daarnaast spreekt hij ook Engels. Hopelijk blijft Gomi hebben we tenminste een zekerheidje in de goal.
|
|
|
Henk Huppelschoten Vedette
Uit: Tilburg Vak: - Posts: 2521 Reg.: 26 januari 2004 |
quote: johan derksen schreef:
"De Portugese keeper van PSV"

Gomes uit Portugal ja.. Heel professioneel.
|
|
|
gerritbouma Legende
Uit: Woensel-Zuid Vak: Oost - V Posts: 2860 Reg.: 10 maart 2001 |
quote: Henk Huppelschoten schreef:
(...)
Gomes uit Portugal ja.. Heel professioneel.
En ook niemand die hem verbeterd na zijn uitspraak 
|
|
|
Helmond groet PSV Nationale topspeler
Uit: Hellmond Vak: Oost - X Posts: 4124 Reg.: 4 augustus 2005 |
quote: gerritbouma schreef:
(...)
En ook niemand die hem verbeterd na zijn uitspraak 
Misschien bedoeld hij wel iets anders wat jullie niet inzien en de rest wel.
Brazilië --> Taal --> Bloedlijn -->
|
|
|
gerritbouma Legende
Uit: Woensel-Zuid Vak: Oost - V Posts: 2860 Reg.: 10 maart 2001 |
quote: Helmond groet PSV schreef:
(...)
Nee hij bedoelde toch echt het LAND Portugal 
|
|
|
Balinho Legende
Uit: Eindhoven-Stratum-Kruidenbuurt Vak: Oost - W Posts: 4218 Reg.: 1 augustus 1999 |
quote: Helmond groet PSV schreef:
(...)
-->**** erectus-->**** sapiens-->cro-magnon-->aap-->big bang-->angeldust.
Zo ken ik er nog wel een paar...
|
|
|
Helmond groet PSV Nationale topspeler
Uit: Hellmond Vak: Oost - X Posts: 4124 Reg.: 4 augustus 2005 |
quote: gerritbouma schreef:
(...)
Nee hij bedoelde toch echt het LAND Portugal :slaap
Als dat zo is dan ben ik het met jullie eens.
quote: Balinho schreef:
(...)
-->**** erectus-->**** sapiens-->cro-magnon-->aap-->big bang-->angeldust.
Zo ken ik er nog wel een paar...
Oke nog 1tje dan
England --> voetbal --> Ajax --> Johan Cruiff --> Feyenoord --> Anti voetbal
[Dit bericht is veranderd door Helmond groet PSV (op 3 april 2006 15:44:13).]
|
|
|