PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Favoriete Opstellingen en verkoopbeleid
Heurelho da Silva Gomes
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 92 pagina's: « 1 ... 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 ... 92 »

Poster
Topic: Heurelho da Silva Gomes 
Hiddink 4 president
Bankzitter

Uit: Eindhoven - Wuxi
Vak: Noord - NN
Reg.: 23 mei 2000
Gepost op 3 april 2006 om 15:48:01.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Helmond groet PSV schreef:

Als dat zo is dan ben ik het met jullie eens.

Sjemig... gast...

Maareh over Gomes: ik was het eigenlijk wel een beetje met de voorzitter van Heracles (Jan Smit) eens. Hoezo wachten op de nieuwe trainer? Hij heeft een doorlopend contract. Dus is het of wel 10 miljoen lappen of gewoon blijven en niet zeuren.

Khoop dat 'ie gewoon blijft natuurlijk. Maar het moet niet zo zijn dat de selectiespelers het beleid maken!
 Help mods!
Pool: 2325e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
dave_affelay
Geselecteerd voor Oranje

Uit: ermate teleurstellend
Vak: Noord - T
Uploads: 9
Reg.: 11 oktober 2005
Gepost op 4 april 2006 om 09:18:51.       MSN: farfan_17_psv@hotmail.com    Lid van PSV Fans United   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Staat nou weer op de voorpagina van het ED . Timmer : Alles doen om Gomes te houden
Die Timmer blijft maar rare dingen roepen. Wordt zo een beetje een Wel/Niet verhaal
 Help mods!
Pool: 2043e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.470,8VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Balinho
Legende

Uit: Eindhoven-Stratum-Kruidenbuurt
Vak: Oost - W
Reg.: 1 augustus 1999
Gepost op 4 april 2006 om 09:29:16.         Lid van PSV Fans United   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
dave_affelay schreef:

Staat nou weer op de voorpagina van het ED . Timmer : Alles doen om Gomes te houden
Die Timmer blijft maar rare dingen roepen. Wordt zo een beetje een Wel/Niet verhaal

Wat is er zo raar aan deze quote? Zegt Timmer eens een keer iets, waar we ons allemaal in zouden moeten kunnen vinden, is het weer niet goed...

Ik ben zeer blij dit gelezen te hebben, en heb er meer dan goede hoop op, dat Gomes blijft. Cocu en Ooijer blijven ook, daar steek in m'n handen voor in het vuur.
 Help mods!
Pool: 1858e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
lempkesfabriek
Internationale topspeler
Winnaar PSV Netwerk Battle 2006

Uit: Eindhoven
Vak: Zuid - BB
Reg.: 26 november 2004
Gepost op 4 april 2006 om 09:32:44.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

omdat Timmer zijn smoel moet houden tegen de pers. Er hoeft geen Timmer in de krant te staan! Dat hij nu een media-offensief is begonnen met positieve quotes maakt hem niet geloofwaardiger, eerder het tegenovergestelde!
 Help mods!
Pool: 52e, SC Heerenveen-PSV 0-3 (0-2)MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 2.471,7 (daag uit)VoVo: 291e / 689e / 248eOpstelling: 4-3-3
Balinho
Legende

Gepost op 4 april 2006 om 09:44:18.         Lid van PSV Fans United   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
lempkesfabriek schreef:

omdat Timmer zijn smoel moet houden tegen de pers. Er hoeft geen Timmer in de krant te staan! Dat hij nu een media-offensief is begonnen met positieve quotes maakt hem niet geloofwaardiger, eerder het tegenovergestelde!

Mij is inmiddels wel duidelijk, dat Timmer gewoon doet en laat wat hij wil. Dat wij een andere mening toegedaan zijn, daar zal hij geen nacht minder van slapen.

Bovendien, mocht hij inderdaad het idee hebbem, iets "goed te moeten maken", juich ik dat alleen maar toe. Laat het maar zien Timmer, zeg ik dan op mijn beurt...
 Help mods!
Pool: 1858e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
lempkesfabriek
Internationale topspeler

Gepost op 4 april 2006 om 09:49:53.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Balinho schreef:

(...)

Mij is inmiddels wel duidelijk, dat Timmer gewoon doet en laat wat hij wil. Dat wij een andere mening toegedaan zijn, daar zal hij geen nacht minder van slapen.

Bovendien, mocht hij inderdaad het idee hebbem, iets "goed te moeten maken", juich ik dat alleen maar toe. Laat het maar zien Timmer, zeg ik dan op mijn beurt...

Kijk, mijn mening onderuit halen door te zeggen dat Timmer toch doet wat hij wil, en dan wel ineens zelf hopen dat hij iets goed maakt naar jou....

Nee, Timmer zoekt de media om er voor te zorgen dat hij volgend jaar nog steeds op dezelfde stoel zit, waar hij dit jaar al niet meer op had mogen zitten!
 Help mods!
Pool: 52e, SC Heerenveen-PSV 0-3 (0-2)MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 2.471,7 (daag uit)VoVo: 291e / 689e / 248eOpstelling: 4-3-3
MauroPSV
Vedette

Uit: Utrecht / Helmond
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 19 mei 2004
Gepost op 4 april 2006 om 10:24:26.           Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Even afgezien van dhr.Timmer, maar Gomes is teleurgesteld in PSV, schijnt. PSV had met hem een akkoordje dat als Gomi niet naar Corinthians zou gaan, hij bij PSV flink meer zou gaan beuren. Echter, dit was van PSV-kant natuurlijk onmogelijk en ongelooflijk dom, want zijn contract was al opgewaardeerd. Dusssss, lijkt het me wat om een flinke sfeeractie voor Gomes te houden om hem over de streep te trekken om te blijven. Gewoon ipv Hiddink op de Noord-tribune een bordjesactie met Gomes erop oid.
 Help mods!
Pool: 161e, SC Heerenveen-PSV 1-3 (0-2)MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.443,7VoVo: 381e / 733e / 364eOpstelling: incompleet
Balinho
Legende

Gepost op 4 april 2006 om 10:30:54.         Lid van PSV Fans United   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
lempkesfabriek schreef:

(...)

Kijk, mijn mening onderuit halen door te zeggen dat Timmer toch doet wat hij wil, en dan wel ineens zelf hopen dat hij iets goed maakt naar jou....
Eh, hoezo haal ik jouw mening onderuit? Dat moet je me even uitleggen. Bovendien, heeft Timmer niet alleen iets "goed te maken" naar mij toe, maar net zo goed naar jou, en alle andere supporters...

quote:
Nee, Timmer zoekt de media om er voor te zorgen dat hij volgend jaar nog steeds op dezelfde stoel zit, waar hij dit jaar al niet meer op had mogen zitten!

Timmer treedt na dit seizoen af, tenminste da's toch wel wat de berichtgeving mij duidelijk gemaakt heeft. Timmer reageert op de speculaties, rondom de vermeende moeilijkheden m.b.t. de contractverlenging van Gomes. Dat hij (misschien) zelf debet is aan het ontstaan van die onrust, is een andere zaak.

Jij doet nu net of ik in de regel zo blij ben met de media optredens van onze Timmer, maar je weet best, dat dat niet zo is...Ik geef je groot gelijk wat betreft je opmerkingen, dus doe alsjeblieft niet net of we tegenover elkaar staan in deze discussie...
 Help mods!
lempkesfabriek
Internationale topspeler

Gepost op 4 april 2006 om 11:12:03.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ok,
niets aan het handje. Vind alleen vreemd dat je eerst zegt dat Timmer zich nergens iets van aantrekt, om vervlogens te hopen dat hij dat toch doet en iets goed gaat maken.
Dat is imo een beetje vreemd...
Daarnaast ben ik niet 'in de regel' blij met een Timmer-optreden (in de media), maar NOOIT, ook nu niet. Wat hij ook verteld, hij hoort daar niets te zeggen; hij mag eigenlijk uberhaupt niets meer zeggen.
En omdat we nu 'leuke' berichten van Timmer terugvinden in de media verwacht ik dat hij politiek aan het bedrijven is voor volgend seizoen. Binnen een paar weken/maanden weten we het.
 Help mods!
Spaat
Internationale topspeler
Winnaar PSV Netwerk VoVo Relatief 2006/2007

Uit: Zijtaart
Vak: Oost - VV
Reg.: 24 april 2004
Gepost op 4 april 2006 om 11:18:27.     MSN: RonnyB_1979@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
MauroPSV schreef:

Even afgezien van dhr.Timmer, maar Gomes is teleurgesteld in PSV, schijnt. PSV had met hem een akkoordje dat als Gomi niet naar Corinthians zou gaan, hij bij PSV flink meer zou gaan beuren. Echter, dit was van PSV-kant natuurlijk onmogelijk en ongelooflijk dom, want zijn contract was al opgewaardeerd. Dusssss, lijkt het me wat om een flinke sfeeractie voor Gomes te houden om hem over de streep te trekken om te blijven. Gewoon ipv Hiddink op de Noord-tribune een bordjesactie met Gomes erop oid.

Zowiezo zou ik een sfeeractie voor Gomes willen.
Alleen al om hem te bedanken voor de vele punten die ie gered heeft en zijn altijd vrolijke lach
Maar goed, bijna iedereen van PSV verdient wel een sfeeractie.
 Help mods!
Pool: 1482e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.499,7VoVo: 1516e / 2e / 1935eOpstelling: -
Balinho
Legende

Gepost op 4 april 2006 om 11:43:20.         Lid van PSV Fans United   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
lempkesfabriek schreef:

Ok,
niets aan het handje. Vind alleen vreemd dat je eerst zegt dat Timmer zich nergens iets van aantrekt, om vervlogens te hopen dat hij dat toch doet en iets goed gaat maken.
Dat is imo een beetje vreemd...
quote:
Balinho schreef:

Maar goed, het was maar even ter verduidelijking...
 Help mods!
Skele Wie Wau
International

Uit: Helmond
Vak: -
Reg.: 14 februari 2006
Gepost op 4 april 2006 om 12:34:53.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Spaat schreef:

(...)
Zowiezo zou ik een sfeeractie voor Gomes willen.
Alleen al om hem te bedanken voor de vele punten die ie gered heeft en zijn altijd vrolijke lach
Maar goed, bijna iedereen van PSV verdient wel een sfeeractie.

Ja, maar Gomes is toch wel een heel markant figuur in de geschiedenis van de club! Hij is echt de spil in de goede
vriendschappelijke relaties van de spelers onderling!
Gomes heeft een groot PSV hart gekregen, en heeft veel op met de supporters. Ik weet zeker als er een grote sfeeractie voor hem komt in het stadion, dat dat zeker invloed zal hebben op zijn beslissing! Hij is vrij emotioneel, en als Gomes blijft, zal dat een teken zijn voor andere spelers om ook te blijven.

Gomes zal ooit onze club verlaten, laten we hopen dat het nog jaren gaat duren. Maar ik weet zeker, als hij het veld op komt zondag, en hij ziet zijn naam overal in het stadion,
dat dat een doorslaggevende factor kan zijn om bij te tekenen! Trouwens, als club wil je het beste, en er lopen maar weinige betere rond op de aardbol!

GOMES
 Help mods!
Pool: 3211e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.409,3VoVo: -Opstelling: -
17.Farfan
Internationale topspeler

Vak: Noord - U
Reg.: 18 juli 2004
Gepost op 4 april 2006 om 13:37:26.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Veel voorkomende foto volgens mij. Of ben ik de enige die het gevoel heb dat Alex en Gomes wel erg vaak uitrusten tijdens de training

Help mods!
Pool: 2739e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.495,1VoVo: -Opstelling: 4-4-2
KoningKone
Legende
Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007

Vak: Noord - U
Reg.: 30 maart 2003
Gepost op 4 april 2006 om 15:17:34.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Da's de Braziliaanse mentaliteit he? Siesta

Maar goed, zolang ze het in de wedstrijd maar goed doen maakt het mij geen zak uit.
 Help mods!
Pool: 99e, SC Heerenveen-PSV 2-2 (0-1)MotM Sparta Rotterdam-PSV: LazovicBattle-rating: 1.472,0VoVo: 122e / 420e / 103eOpstelling: 5-3-2
DSL
Legende
Winnaar WK Pool 2006

Uit: Nijmegen
Reg.: 31 juli 2000
Gepost op 4 april 2006 om 23:07:33.     MSN: dutch_sithlord@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dida stapelt blunder op blunder, Julio Cesar heeft al maanden geen basisplaats. Ik kan Marcos (die een paar jaar terug nog degradeerde met zijn club) en Rogerio Ceni niet beoordelen, maar het is toch niet te geloven dat bovenstaande 2 'Europese' keepers te voorkeur krijgen bij de bondscoach

[Dit bericht is veranderd door DSL (op 4 april 2006 23:08:23).]
 Help mods!
Pool: 184e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: 25e / 189e / 42eOpstelling: 4-4-2
Juancho
Legende

Uit: Zwolle
Reg.: 26 april 2002
Gepost op 4 april 2006 om 23:34:02.       MSN: jan_westerman@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dida heeft natuurlijk wel enig vertrouwen opgebouwd de laatste jaren. Het klopt dat hij dit seizoen niet al te best is, maargoed.

Dat gomes niet als 2de doelman verkozen wordt vind ik dan wel weer heel frapant.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.484,6VoVo: -Opstelling: incompleet
psvsupottie.com
Legende

Uit: Oss
Vak: Noord - NN
Reg.: 18 maart 2000
Gepost op 5 april 2006 om 00:31:59.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

DSL schreef:

quote:
Dida stapelt blunder op blunder, Julio Cesar heeft al maanden geen basisplaats. Ik kan Marcos (die een paar jaar terug nog degradeerde met zijn club) en Rogerio Ceni niet beoordelen, maar het is toch niet te geloven dat bovenstaande 2 'Europese' keepers te voorkeur krijgen bij de bondscoach
Je zou bijna gaan denken dat er zowaar een land is met een nog slechtere bondscoach dan wij...
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Makelaar
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Acht
Vak: Zuid - F
Reg.: 4 september 2001
Gepost op 6 april 2006 om 02:04:52.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Volkswagen wordt de nieuwe sponser van PSV. Ik zag vanmiddag Gomes bij Bongers een auto bestellen. Ik denk niet dat hij dit voor jan met de korte achternaam doet, kortom hij blijft gewoon.
 Help mods!
Pool: 1629e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.550,3 (daag uit)VoVo: 888e / 1357e / 898eOpstelling: 4-3-3
psv para siempre
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Den Haag
Reg.: 5 november 2004
Gepost op 6 april 2006 om 10:19:18.         Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Makelaar schreef:

Volkswagen wordt de nieuwe sponser van PSV. Ik zag vanmiddag Gomes bij Bongers een auto bestellen. Ik denk niet dat hij dit voor jan met de korte achternaam doet, kortom hij blijft gewoon.

Misschien een auto voor zijn vrouw?

Als we daaruit al mogen opmaken dat hij blijft dan prima, maar het zal niet zo simpel zijn lijkt mij. Hij kan wel 20 auto's kopen!

Mocht het dus de waarheid zijn dan gracias Dio

para siempre
 Help mods!
Pool: 1161e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.499,5VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Makelaar
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Acht
Vak: Zuid - F
Reg.: 4 september 2001
Gepost op 6 april 2006 om 11:40:22.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
psv para siempre schreef:

(...)

Misschien een auto voor zijn vrouw?

Als we daaruit al mogen opmaken dat hij blijft dan prima, maar het zal niet zo simpel zijn lijkt mij. Hij kan wel 20 auto's kopen!

Mocht het dus de waarheid zijn dan gracias Dio

para siempre

Een audi a 6 met alle toeters en bellen, standaard krijgen ze een witte golf gti, en voor een andere auto moeten ze naar de dealer. Lijkt me toch niet dat hij voor 1 maand een auto koopt die 10 weken levertijd heeft dus......
 Help mods!
Pool: 1629e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.550,3 (daag uit)VoVo: 888e / 1357e / 898eOpstelling: 4-3-3
PLUCKK
Talentje

Reg.: 27 maart 2001
Gepost op 6 april 2006 om 12:08:13.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ben iemand die niet snel iets geloof maar nu hoop ik gewoon dath et waar is het klinkt allemaal zo aannmelijk maar ja hij kan z'n autotje ook gewoon meenemen als vertrekt of een nieuwe kopen...... Maar ik hoop er maar het beste van!

Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: 2247e / 1990e / 1783eOpstelling: incompleet
hoofddorp on tour
Vedette

Uit: hoofddorp
Vak: Oost - Y
Reg.: 17 maart 2004
Gepost op 6 april 2006 om 12:50:11.       MSN: johnnybogaard@gmail.com    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Makelaar schreef:

was het maar zo simpel,laten we hopen dat hij blijft en daar zal een auto niet in meespelen.
 Help mods!
Pool: 160e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.476,7VoVo: -Opstelling: incompleet
Peer
Legende

Uit: eindhoven
Vak: Noord - SS
Reg.: 28 maart 2000
Gepost op 6 april 2006 om 12:54:45.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Vroeger waren het de nieuwste Philips produckten ( Video-Stereotorens), nu zijn het Auto's van de Sponser

Wacht gewoon rustig af tot dat het op http://www.psv.nl staat
 Help mods!
Pool: 1964e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.498,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Balinho
Legende

Gepost op 6 april 2006 om 13:07:59.         Lid van PSV Fans United   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Makelaar schreef:

(...)

Een audi a 6 met alle toeters en bellen, standaard krijgen ze een witte golf gti, en voor een andere auto moeten ze naar de dealer. Lijkt me toch niet dat hij voor 1 maand een auto koopt die 10 weken levertijd heeft dus......

Audi? Audi is toch de sponsor van Ajax???

Help mods!
Juancho
Legende

Uit: Zwolle
Reg.: 26 april 2002
Gepost op 6 april 2006 om 13:10:30.       MSN: jan_westerman@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Makelaar schreef:

Dit maakt natuurlijk helemaal niks uit. Gomes staat namelijk nog gewoon, ik meen, 2 jaar onder contract bij psv. Kortom, de auto is niet voor 1 maand maar voor de periode dat hij onder contract staat.

Tuurlijk kan hij tussentijds verkocht worden, maar dat is dan toch bij elke speler zo?

Bovendien, dan lever je de auto weer in of de nieuwe keeper krijgt hem.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.484,6VoVo: -Opstelling: incompleet

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 92 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk