| Poster | | Topic: Heurelho da Silva Gomes |  |
|
|
Administrator Administrator
Vak: - Posts: 16777215 Reg.: 30 juni 2002 | Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de PSV Netwerk Chatbox.
Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd, heeft geen verdere gevolgen en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
|
|
|
nummer1 Legende
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 5691 Reg.: 10 april 2002 | In het ED staat dat Gomes zich vandaag bij de selectie voegt en hier op de deze site staat dat hij vandaag de medische keuring ondergaat. Alles zal dus wel in kannen en kruiken zijn (mits hij de keuring doorstaat).
|
|
|
MauroPSV Vedette
Uit: Utrecht / Helmond Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2047 Reg.: 19 mei 2004 | Zou je dat stuk hier kunnen plaatsen ? Ik ben immers geen lid van ED (papier en internet niet).
|
|
|
nummer1 Legende
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 5691 Reg.: 10 april 2002 | Sorry maar ik kan niet op de site van het ED en ik heb hier geen krant en het stuk is te groot om over te typen.
|
|
|
Kezmania_SD Meervoudig international
Uit: Ede Vak: - Posts: 698 Reg.: 22 maart 2001 |
als je abbonee bent kun je je gewoon aanmelden op de site en kan je de krant ook online lezen 
dus meld je aan en doe ons een plezier 
|
|
|
Vinkel United Basisspeler
Uit: Vinkel Vak: West - JJ Posts: 319 Reg.: 29 oktober 2003 | Maar die Gomes begint nu al de streken van Romario te krijgen!!
Eerst zou hij voor het weekend al in Eindhoven zijn, toen zou hij in het weekend komen en nu wordt het hoogstwaarschijnlijk vandaag (dinsdag).
Dat belooft wat voor de toekomst!! 
|
|
|
phoxie fan!!! Legende
Uit: Almere Vak: Noord - S Posts: 2334 Reg.: 5 mei 2000 | Ik ben toch wel heel enthousiast. Denk echt dat PSV overtuigd is dat ze een wereldtopper hebben. Gebeurt immers ook bijna nooit dat een Braziliaanse keeper wordt gehaald. Heb dan ook de hoop dat ie super is en kan niet wachten om hem aan het werk te zien, verwacht spektakel!!!
[Dit bericht is veranderd door phoxie fan!!! (op 7 juli 2004 10:48:12).]
|
|
|
brig. Legende Wallpaper v/d Maand, 3 opeenvolgende maanden; meer prijzen
Vak: West - J Posts: 7808 Uploads: 186 Reg.: 12 juli 2001 | In het ED lees ik er niets over, in de Telegraaf zou een artikel moeten staan, maar dat kan ik ook niet bekijken (geen lid)
Volgens mij is het een "reus"" van een vent, ben ook erg benieuw naar deze keeper 
|
|
|
www.sms5.nl Regelmatige invaller
Uit: Nieuw-Vennep Vak: - Posts: 255 Reg.: 30 juni 2000 | Ben ook erg benieuwd naar deze keeper en of hij het gaat redden.
Zag dat hij in bijna alle wedstrijden die hij gekeept heeft een doelpunt heeft tegen gehad...
|
|
|
Leonardo Geselecteerd voor Oranje
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 474 Reg.: 27 februari 2004 | ik was net op de herdgang en hij kwam na een half uurtje ook kijken.. hij begon ook al met et uitdelen van handtekeningen en hij stak z'n duim al veelvuldig op dus het is al zo goed als rond...
|
|
|
JunioR International
Uit: Tilburg Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 589 Uploads: 4 Reg.: 27 augustus 2002 | Het was al bijna zeker, maar nu is het definitief. De Braziliaanse keeper Gomes komt naar PSV. Hij is vandaag door de medische keuring gekomen en zal later vandaag officieel gepresenteerd worden. Dat zal dan waarschijnlijk samen met Csaba Fehér gebeuren, die van NAC Breda afkomt.
PSVzone.nl
Ben blij dat het eindelijk rond is, mits dit bericht waar is dan. 
|
|
|
PiepPiep-Calimero Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Wierden Vak: Oost - X Posts: 7703 Uploads: 7 Reg.: 30 juni 2003 | is ook waar 

Dit is ie dan 
ps. Omroep Brabant heeft em uitgebreid gefilmd, dus het zal wel op OB komen strax
[Dit bericht is veranderd door PiepPiep-Calimero (op 7 juli 2004 14:44:24).]
|
|
|
Juancho Legende
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 14690 Reg.: 26 april 2002 | tja, ik blijf voorzichtig. Brazilianen en keepen kan in mijn ogen nog steeds niet samen gaan. Aan hem de eer om mijn mening te veranderen....
|
|
|
1-psv Bankzitter
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 204 Reg.: 29 april 2004 | zoetebier word 1ste keeper hij 2de en als ze allebei te oud of gebleseerd zijn dan komt coe en die kan ook over 3 jaartjes goed keepen (hoop ik allemaal)
|
|
|
PiepPiep-Calimero Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Wierden Vak: Oost - X Posts: 7703 Uploads: 7 Reg.: 30 juni 2003 | Coe en Gomes zijn allebei begin 20, dus als Gomes te oud is om te keepen, dan zal Coe ook wel tegen zijn pensioen aanzitten
|
|
|
Leandro Vonlanthen Legende Buitengewoon lid Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: Oost - X Posts: 24847 Reg.: 8 juni 2001 |
quote: PSV beste club voor een Europees avontuur"
7 juli 2004 17:10
De kogel is nog net niet helemaal door de kerk, maar de Braziliaanse doelman Gomes - voluit Heurelho Silva Gomes - heeft zelf geen twijfel meer. De keeper tekent een meerjarig contract voor PSV.
"PSV is een grote club met veel bekendheid in Brazilië. Er waren andere clubs in mij geïnteresseerd, maar het stond voor mij vast dat ik voor PSV zou kiezen", zegt Gomes, geboren op 15 februari 1981 in João Pinheiro. Van 1998 tot en met 1999 speelde hij voor Democrata SL, vanaf 2000 voor Cruzeiro SC. Daarnaast is hij doelman van het Olympisch elftal van Brazilië, waarvoor hij tot nu toe dertien keer uitkwam.
"Ik denk dat PSV de beste club is voor een Europees avontuur", zegt Gomes, die in Geldrop al een medische keuring heeft ondergaan. Met hem erbij wordt het contingent Brazilianen in de selectie van PSV opnieuw groter. Naast Gomes dragen ook Alex, Leandro en Marquinho het rood-witte tenue. De Braziliaan William is twee weken op proef, dus op De Herdgang kan een aardig mondje Portugees worden gesproken.
WELKOM GOMES
btw bron: PSV.NL
|
|
|
menThol Theo Vedette Buitengewoon lid Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld; meer prijzen
Uit: Maastricht Vak: Noord - T Posts: 1967 Reg.: 10 oktober 2003 | Dat is tenminste een hele andere instelling dan die sch**tvanpersie
|
|
|
SuperPSV Basisspeler
Vak: Noord - RR Posts: 305 Reg.: 8 juli 2003 |
quote: PiepPiep-Calimero schreef:
Coe en Gomes zijn allebei begin 20, dus als Gomes te oud is om te keepen, dan zal Coe ook wel tegen zijn pensioen aanzitten
Gomes, geboren op 15 februari 1981 in João Pinheiro. Niet echt dus. En Gomes moet de eerste keeper worden. Daarachter een ervaren keeper, die de jongens veel kan leren.
P.S. Nette foto. Keep up the good work!
[Dit bericht is veranderd door SuperPSV (op 7 juli 2004 17:49:31).]
|
|
|
camigo Legende
Uit: Friesland Vak: - Posts: 1633 Reg.: 10 november 2000 | Laten we hopen dat Alex en Gomes slagen, dan wordt de naam PSV alsmaar beter in Brazilie.
|
|
|
Juancho Legende
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 14690 Reg.: 26 april 2002 | dat kan idd wel een heel belangrijk punt gaan worden. Als na romario, v. nistelrooy en toch ook wel vampeta andere brazilianen slagen bij psv word de kans alleen maar groter dat grote talenten kiezen voor psv als eerste europese club. Leandro en alex schijnen erg grote talenten te zijn maar gomez is nog afwachten.
Wel vind ik het weer eens tijd worden voor een echte braziliaanse spits die ons weer samba brengt in de spits.
|
|
|
Nees Nationale topspeler
Uit: Nijmegen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 832 Reg.: 20 maart 2003 |
quote: Juancho schreef:
dat kan idd wel een heel belangrijk punt gaan worden. Als na romario, v. nistelrooy en toch ook wel vampeta andere brazilianen slagen bij psv word de kans alleen maar groter dat grote talenten kiezen voor psv als eerste europese club. Leandro en alex schijnen erg grote talenten te zijn maar gomez is nog afwachten.
Wel vind ik het weer eens tijd worden voor een echte braziliaanse spits die ons weer samba brengt in de spits.
Ronaldo...?
|
|
|
SinvAAi Bankzitter Winnaar PSV Netwerk Pool 2003/2004
Uit: veldhoven Posts: 209 Reg.: 20 juli 2001 | PSV rondt de overgang van sluitpost Gomes af
Gepost door Rogier 07-07-2004 18:05:51
De overgang van Heurelho Silva Gomes naar PSV is definitief afgerond, zo maakte de Eindhovense club vanavond bekend. De 23-jarige doelman kon kiezen uit vele Europese topclub clubs, maar vond PSV de meest geschikte club om als tussenstation te fungeren naar een grote club uit Italië, Spanje of Engeland.
De sluitpost kwam 13 maal uit voor het nationale jeugdelftal van Brazilië. Van 1998 tot en met 1999 speelde hij voor Democrata SL en vanaf 2000 voor Cruzeiro SC. Gomes hoeft niet bang te zijn dat hij zich niet thuis zal voelen op de Herdgang. De gaolie komt bij PSV landgenoten Alex, Leandro en Marquinho tegen.
Bron:voetbalzone.nl
Het is nog onbekend voor hoelang Gomes getekend heeft.
(zal voor 4 jaar zijn)
[Dit bericht is veranderd door SinvAAi (op 7 juli 2004 18:24:35).]
|
|
|
Juancho Legende
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 14690 Reg.: 26 april 2002 |
quote: SinvAAi schreef:
De 23-jarige doelman kon kiezen uit vele Europese topclub clubs, maar vond PSV de meest geschikte club om als tussenstation te fungeren naar een grote club uit Italië, Spanje of Engeland.
Dit is totaal nieuw voor mij. Nooit eerder werd gezegt dat hij naar echte topclubs kon......
|
|
|
Haroldinho Vaste waarde in elftal
Uit: Rotterdam Vak: Oost - Y Posts: 449 Reg.: 23 september 2002 |
quote: SinvAAi schreef:
De overgang van Heurelho Silva Gomes naar PSV is definitief afgerond, zo maakte de Eindhovense club vanavond bekend. De 23-jarige doelman kon kiezen uit vele Europese topclub clubs, maar vond PSV de meest geschikte club om als tussenstation te fungeren naar een grote club uit Italië, Spanje of Engeland.
Ik vraag me af wat daar waar van is. Ik heb op geen enkele website of geruchtenmachine ooit zijn naam in verband gebracht zien worden met een Europese (top)club.
Maar goed, mocht het waar zijn, dan zal hij toch wel over bovengemiddelde kwaliteiten beschikken.
|
|
|
portillo Legende
Vak: - Posts: 3126 Reg.: 30 april 2002 | |
|