| Poster | | Topic: Heurelho da Silva Gomes |  |
|
|
Rood Wit Hart Legende
Uit: Eindhoven - Bennekel Vak: West - K Posts: 4388 Reg.: 31 mei 2003 |
Ik zit trouwens nu de Copa Libertadores te kijken tussen Sao Paulo en Guadalajara en die keeper van Sao Paulo kan verrekte goede vrije trappen nemen! 
|
|
|
AFELLAY Legende
Uit: Nederland Vak: - Posts: 10414 Reg.: 6 maart 2003 |
quote: Rood Wit Hart schreef:
Ik zit trouwens nu de Copa Libertadores te kijken tussen Sao Paulo en Guadalajara en die keeper van Sao Paulo kan verrekte goede vrije trappen nemen! 
Rogerio Ceni, 32 jaar, is dit toch?
|
|
|
Rood Wit Hart Legende
Uit: Eindhoven - Bennekel Vak: West - K Posts: 4388 Reg.: 31 mei 2003 |
quote: AFELLAY schreef:
(...)
Rogerio Ceni, 32 jaar, is dit toch?
Ja
|
|
|
meijer Legende Poedelprijs PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Zoetermeer Vak: Oost - X Posts: 3930 Reg.: 17 mei 2000 | Goed nieuws:
Gomes verlengt contract tot 2011
7 april 2006 13:20
Heurelho da Silva Gomes heeft zijn contract bij PSV verlengd tot 2011. De populaire Braziliaanse doelman, al twee seizoenen een van de pijlers onder het succes van de club, had oorspronkelijk een verbintenis tot 2009.
© Pics United - Gomes.
Ambities
Guus Hiddink maakte dit nieuws vanmiddag wereldkundig tijdens zijn wekelijkse persgesprek op De Herdgang. Namens PSV hebben voorzitter Rob Westerhof, Guus Hiddink, manager voetbalzaken Stan Valckx en voorzitter van de Raad van Commissarissen Jan Timmer de onderhandelingen met succes afgerond. Gomes kwam in de zomer van 2004 naar Eindhoven toe en groeide al snel uit tot een zeer belangrijke schakel in het team. Daarnaast is de Braziliaan één van de positieve gangmakers in de selectie en is hij ook een publiekslieveling onder de supporters. Voorzitter Westerhof uitte zich dan ook zeer tevreden met het openbreken van het contract van de doelman. "Gomes is een onomstreden waarde, een vaste pilaar in het elftal. Nu we hem voor een langere periode aan ons hebben kunnen binden, laten we zien dat onze hoge ambities niet veranderen. Gomes is de beste keeper die PSV zich kan wensen en één van de beste doelmannen van de wereld. We kunnen alleen maar blij zijn dat hij nu nog vijf seizoenen onder contract staat", aldus Westerhof.
Waardering
Gomes zelf is ook zeer content met de verlenging van zijn verbintenis. "Ik heb altijd gezegd dat ik me hier goed voel en dat ik het in Eindhoven heel goed naar mijn zin heb. We hebben vorig seizoen de dubbel veroverd en hebben nu alles in eigen hand om dat dit seizoen te herhalen. Dat is gewoon fantastisch en bijna boven mijn eigen verwachtingen. Als je een avontuur in Europa aangaat en binnen twee jaar tijd deze erelijst kunt laten zien, dan mag je gelukkig zijn. Mijn gezin en ik voelen ons goed in deze stad. En onze supporters zijn geweldig, ze steunen me elke wedstrijd weer met zoveel warmte. Dat begint al tijdens de warming up, ik vind dat echt heel erg mooi. Ik ben blij dat de club zeer duidelijk aangaf mij te willen houden. Twee jaar extra bovenop mijn contract, dat spreekt van veel waardering. Ik ben blij om PSV’er te zijn", zegt Gomes.
© Pics United - Gomes is zeer blij met zijn contractverlenging.
Grote stap
Met het verlengen van het contract van Gomes zet PSV een grote stap om het team dat al een paar seizoenen domineert in Nederland en ook Europees hoge ogen gooit in tact te houden. In de Eredivisie is er geen enkele ploeg die minder doelpunten tegen kreeg dan PSV en ook in de Champions League had PSV dit seizoen uitstekende statistieken. Zo wist in de groepsfase geen enkele tegenstander Gomes te passeren in het Philips Stadion, waaronder ook halve finalist AC Milan. De laatste weken was er in de pers de nodige speculatie over een mogelijke transfer van Gomes, maar dat is nu dus van tafel geveegd. Met de Braziliaan op doel zal PSV op jacht blijven gaan naar nog meer succes.
|
|
|
PFL_STEIN_CITY Internationale topspeler
Uit: Stein Vak: - Posts: 1194 Reg.: 31 augustus 2003 | Geweldig Nieuws!
Jalalalala Gomes Gomes
Dat er vele mogen volgen! 
|
|
|
psvdebeste23 Meervoudig international
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 666 Reg.: 6 augustus 2005 | YES binnen dat we nog vele mooi jaren met Gomes mogen beleven!
PSV 
|
|
|
geertjuh23 Nationale topspeler
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 872 Reg.: 3 mei 2005 | Clubliefde bestaat nog
GOMES GOMES!
|
|
|
robertblub Toeschouwer
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 15 Reg.: 1 december 2004 | Dit is zooooo goed!!!
KAMPIOENEN!!!!!
|
|
|
Remco B. Legende
Uit: Geldermalsen Vak: West - JJ Posts: 8537 Reg.: 19 juni 2003 | Geweldig nieuws zeg!
Complimenten aan PSV dat ze deze man hebben weten te houden!
|
|
|
camigo Legende
Uit: Friesland Vak: - Posts: 1633 Reg.: 10 november 2000 | Prachtig mooi nieuws natuurlijk. Ook mooi dat Hiddink zich nog steeds sterk maakt voor de komende jaren. Hopelijk volgen er nog vele van zulke mooie berichten de komende tijd
|
|
|
Nimrod Vedette
Uit: Maastricht Vak: Zuid - Ere Zuid Posts: 4490 Reg.: 18 oktober 2003 | Niet te geloven, ik las het bericht en het drong niet eens tot me door hoe geweldig dit nieuws is!
Pas nu, 2 minuten later besef ik me hoe gelukkig we mogen zijn!
|
|
|
Vroomshoop-On-Tour Legende
Uit: Vroomshoop (Bij Almelo) Vak: Oost - V Posts: 4275 Reg.: 2 april 2003 | Dat is zeer goed nieuws!! Dat zou een erg goed teken zijn dat er veele andere ook blijven!!
|
|
|
breukie nr. 1 Legende
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 5691 Reg.: 10 april 2002 | Als er een schaap over de dam is dan ...
Laten we hopen dat dit nu ook opgaat nu Gomes aangegeven heeft dat hij blijft.
|
|
|
ChrisSibon Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Zoetermeer Vak: Oost - X Posts: 13958 Reg.: 10 maart 2003 | Mensen wat een geweldig nieuws zo kort voor het kampioenschap!!!
Gomes is een held!!!
vooral dit stukje
En onze supporters zijn geweldig, ze steunen me elke wedstrijd weer met zoveel warmte. Dat begint al tijdens de warming up, ik vind dat echt heel erg mooi. Ik ben blij dat de club zeer duidelijk aangaf mij te willen houden. Twee jaar extra bovenop mijn contract, dat spreekt van veel waardering. Ik ben blij om PSV’er te zijn", zegt Gomes
|
|
|
jpderksen  Legende
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 4086 Reg.: 22 september 1999 | |
|
Kampioenuh 2005-2006! Veelbelovend talent
Uit: Eindhoven Vak: Oost - Y Posts: 103 Reg.: 15 juli 2005 | FANTASTISCH NIEUWS!!!!!!!
Nu hopen dat Alex en farfan het goede voorbeeld van Gomes en Addo volgen en ook blijven.

|
|
|
koekenbakker Geselecteerd voor Oranje
Uit: eindhoven Vak: Oost - X Posts: 518 Reg.: 30 juni 2003 | dit is natuurlijk geweldig nieuws!! gomes is een vand e beste keepers van de werled, en die staat nog gewoon 5 jaar onder contract bij PSV.. super!
alex heeft ook meteen aangegeven dat hij hier nog wel wat jaartjes wil blijven 
|
|
|
DennisBiertjuh Jeugdspeler
Uit: Echt Vak: Zuid - C Posts: 38 Reg.: 11 mei 2005 | Dit is echt geweldig nieuws.
Forza en Forza Gomes
|
|
|
elro Nationale topspeler Chatoperator
Uit: Heemstede Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 766 Reg.: 19 oktober 2004 | gomes gomes jaalalalallalalall gomes gomes!!!
geweldig nieuwSssssss
|
|
|
Juancho Legende
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 14690 Reg.: 26 april 2002 | Ik ben wel enorm benieuwd naar de clausule die nu ongetwijfeld in zijn contract staat.
Gezien de leeftijd van andere topkeepers bij topclubs mag ik hopen dat psv die met een paar miljoen heeft verhoogd. Man utd, arsenal, bayern, inter, lyon en ac milan hebben allemaal keepers die al vrij oud zijn.
Bovendien, als gomes na het wk ook bij de nationale selectie komt gaat zijn waarde alleen maar omhoog.
Goed nieuws dit!
|
|
|
Piet de Visser  International
Vak: - Posts: 609 Reg.: 10 april 2004 | JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!
WAT EEN WERELD NIEUWS ... DIT WAS IN MIJN OGEN HET ALLER BELANGRIJKSTE WAT PSV KON DOEN MET HET OOG OP DE TOEKOMST.
DE BELANGRIJKSTE SPELER TEKENT BIJ TOT 2011 !!! DAMN WAT EEN FEEST .... NOU WORD IK ZONDAG HELEMAAL KNOKEN ZAT !! 
|
|
|
Kurt Angle Legende
Uit: Drenthe Vak: - Posts: 1922 Reg.: 8 juni 2001 | WOW!Wat een SUPER nieuws zeg! Giga Gomes!
|
|
|
Joppûûûh Geselecteerd voor Oranje
Uit: Leende Vak: Oost - V Posts: 494 Reg.: 22 mei 2003 | Dit is geweldig nieuws!!!
Echt zeer goed, nu hopen op alex dat hij de volgende belangrijke speler is die bijtekend!!
Grts Joppuuuh
|
|
|
De Tank Basisspeler
Uit: AALTEN Vak: Noord - T Posts: 340 Reg.: 8 mei 2003 | Jalalalalalalala Gomes, Gomes..... Geweldig nieuws!
Nog een extra reden voor zondag! 
|
|
|
bart-psv Nationale topspeler
Uit: Nuenen De Gekste! Vak: Noord - M Posts: 2834 Reg.: 29 juli 2005 | Een maand geleden dachten we aan een ( emotionele ) ondergang van PSV!! En nu worden we gewoon tot 2011 weer elk Jaar kampioen!!.. Een maandje geleden durfde ik nog niet te denken dat we volgend seizoen kampioen worden. Maar nu, worden we het zekerz!!! En aangezien Cocu en Ooijer ook al dicht bij hun contractverlening zitten volgens Westerhof, hebben we gewoon nog steeds een topteam. Nu een paar leuke spelers halen. Ik zeg: Joaquin! Die wil toch weg!!... Ik ben helemaal In mijn Sas!,,
Jalalalalala Gomes Gomes!! Staande ovatie voor die Man Zondag!!
|
|
|