| Poster | | Topic: Heurelho da Silva Gomes |  |
|
|
Gotti International
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 585 Reg.: 15 maart 2005 | YES!!!!!!!!!!!!!!!!! Gefeliciteert allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!1 GOMES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
|
|
|
Nilis the Legend Legende
Uit: Middelharnis Vak: Oost - X Posts: 1971 Reg.: 3 juni 2002 | Sjalalalalalala Gomes Gomes!!!
Geweldig nieuws om het weekend mee in te gaan..
Hulde voor het transferbeleid van PSV, gewoon poot stijf houden wat transfersom betreft....en vervolgens een nieuw contract onder z'n neus!!!
Mooi om te lezen dat ie het geweldig naar z'n zin heeft, en de supporters is ie ook ontzettend dankbaar!!!
Er zullen er meer volgen...Mark my Words!!

|
|
|
Jack Pot Basisspeler
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 341 Reg.: 9 november 2005 | Cruciale contractverlenging!!!
Dit zal Alex over de streep trekken, waardoor Farfan ook wel wil blijven. Dan wordt het voor Cocu en ook Ooijer een stuk eenvoudiger om te blijven. He lekker nieuws zeg.
We zullen Gomes zondag eens goed gaan toezingen 
|
|
|
Niekoss Vaste waarde in elftal
Vak: - Posts: 366 Reg.: 15 juli 2004 | Dit had psv nou echt even nodig. GOMES BEDANKT!!!
nog Cocu, Ooijer, Farfan en Alex te gaan 
|
|
|
LopatTjai Legende
Uit: Den Haag Vak: - Posts: 3719 Reg.: 9 januari 2000 | Wereldnieuws
Valt echt een hele last weg, nu Gomes heeft bijgetekend. Bravo!
|
|
|
Vak: - Posts: 366 Reg.: 15 juli 2004 |
quote: Een maand geleden dachten we aan een ( emotionele ) ondergang van PSV!! En nu worden we gewoon tot 2011 weer elk Jaar kampioen!!..
ajax tafarelen
Sjalalalalalala Gomes Gomes!!!
|
|
|
dekeesman Lid 2e elftal
Uit: heesch Vak: - Posts: 161 Reg.: 16 september 2002 | wat een goed nieuws, zondag 90 minuten lang "staande ovatie" voor die man!
|
|
|
PSV Sjakie Nationale topspeler
Uit: Brouwhuis Vak: Noord - S Posts: 832 Reg.: 5 juli 2003 | Op de eerste plaats: Ik vind het een geweldige ontwikkeling, maar ik wil niet te vroeg juichen, want wat heeft Gomes qua afkoopsom nu? Want als die gelijk is gebleven of misschien zelfs omlaag is gegaan, dan hebben we er uiteindelijk nog niets aan....
|
|
|
leiden Internationale topspeler
Uit: Eindhoven! Vak: Oost - Y Posts: 1112 Reg.: 16 maart 2002 | Goed nieuws. Met de contractverlenging spreekt het bestuur van PSV voor het eerst een duidelijke ambitie uit. Dat doet mij veel goed. Ik hoop dat er nog meer goed nieuws volgt.
Ik vind het ook goed te zien dat alle partijen (RvC, voorzitter Westerhof, Hiddink etc) nu gezamelijk optrekken.
Het lijkt erop dat PSV zich de kritiek ook op dit forum heeft aangetrokken. Ik hoop dat wij de komende weken nog meer goed nieuws mogen vernemen!
|
|
|
kezman88 Legende
Uit: Sittard Vak: - Posts: 1765 Reg.: 27 november 2001 | Ik moet zeggen dat ik ook zeker blij ben met dit nieuwe contract voor Gomes.
Nu hoop ik alleen dat de contracten van Farfan, Ooijer en Cocu worden verlengd en dat PSV deze zomer Alex kan overnemen van Chelsea.
KAMPIOENUH!!!!
|
|
|
Helmond groet PSV Nationale topspeler
Uit: Hellmond Vak: Oost - X Posts: 4124 Reg.: 4 augustus 2005 | Eindhove wa blijven wij...............
en nu dit een feit is zijn we de goede weg ingeslagen om een selectie neer te zetten die 3 keer de dubbel pakt.
|
|
|
BasUtrecht Legende
Uit: Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1737 Reg.: 18 september 2003 |
quote: bart-psv schreef:
Een maand geleden dachten we aan een ( emotionele ) ondergang van PSV!! En nu worden we gewoon tot 2011 weer elk Jaar kampioen!!.. Een maandje geleden durfde ik nog niet te denken dat we volgend seizoen kampioen worden. Maar nu, worden we het zekerz!!! En aangezien Cocu en Ooijer ook al dicht bij hun contractverlening zitten volgens Westerhof, hebben we gewoon nog steeds een topteam. Nu een paar leuke spelers halen. Ik zeg: Joaquin! Die wil toch weg!!... Ik ben helemaal In mijn Sas!,,
Jalalalalala Gomes Gomes!! Staande ovatie voor die Man Zondag!!
He opportunist
Tis super dat Gomes zijn contract verlengd heeft, maar er is wel wat meer nodig om tot 2011 kampioen te worden! Ik drink pas extra als ook de tank, Ooijer en Cocu blijven!
|
|
|
Vak: - Posts: 366 Reg.: 15 juli 2004 | extra zal er zondag toch echt wel gedronken worden hoor 
[Dit bericht is veranderd door Niekoss (op 7 april 2006 14:46:15).]
|
|
|
belu Basisspeler
Uit: veldhoven Vak: Oost - VV Posts: 348 Reg.: 12 juli 2005 | thank GOD it's friday.
wordt een heeeeel mooi weekend. 
|
|
|
Stofzuiger Legende
Uit: Waalre Vak: - Posts: 3240 Reg.: 13 juni 2002 | Hahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Gomes BLIJFT!!!
Ge-wel-dig nieuws dit! Ik hoop inderdaad op een staande ovatie zondag voor de man die meer punten heeft gepakt dan wie dan ook sinds jaren!
HEEEEEEEEEEEE HOOOOOOOOOOOOOOO GOMES GOMES! 
|
|
|
Huub Nationale topspeler
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 834 Reg.: 29 november 2000 | Who needs a coach with players like these!!!
(Nu maar hopen dat de clausule voor de transferprijs ook in dat nieuwe contract staat. Bibberbibber)
|
|
|
pelon Nationale topspeler
Uit: Eindhoven Vak: Oost - Y Posts: 830 Reg.: 17 maart 2003 | Dit is uitstekend nieuws!!
Kunnen alle haters die het hadden over de grote leegloop bij PSV ook weer even dimmen!!

|
|
|
Revolinho Internationale topspeler
Uit: Den Haag Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2048 Reg.: 1 september 2004 | JA JA!!! Ik lees het net 2 minuten geleden. Kon me ogen niet geloven
Prachtig om te zien dit. Niet alleen omdat Gomes simpelweg een van de beste keepers ter wereld is, maar ook omdat je nu ziet dat Hiddink toch zijn best doet voor PSV.
Van zowel Hiddink als Gomes getuigt dit van respect en clubliefde. Eindelijk onderneemt PSV stappen om ook de komende jaren kampioen te blijven van NL.
KAMPIOENEN!!!

|
|
|
Interim Vedette
Uit: Lelystad Vak: - Posts: 1661 Reg.: 12 juli 2004 | YESSSSSSSSS!!!!!!
Gefeliciteerd allemaal!!
En Alex wil ook al blijven; dat wordt weer een mooi seizoen volgend jaar 
|
|
|
BAK Meervoudig international
Uit: Woudrichem Vak: West - L Posts: 719 Reg.: 23 april 2004 | |
|
nickymaster Legende
Uit: Geldrop Vak: Oost - X Posts: 1915 Reg.: 23 juli 2003 | natuurlijk is dit geweldig nieuws, maar ik ben bang voor het spreekwoordelijke addertje dat onder de grasmat van het philipsstadion zou kunnen zitten.
hij zal een of andere clausule hebben, maar of die hoger is geworden dan dat die was, geloof ik niet!
Dit is wel het juiste gebaar richting de andere spelers die nog moeten gaan verlengen!
Want Cocu, ooijer, alex en farfan zullen het niet erg vinden dat gomes bij getekend heeft, toch?
|
|
|
BEFKING Legende Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld; meer prijzen
Uit: Mijn moeder Vak: Noord - S Posts: 2347 Reg.: 13 januari 1999 | Goed nieuws, dat er nog maar vele mogen volgen!!
KAMPIOENEN
|
|
|
Brabantia Nostra Nationale topspeler
Uit: Deurne Vak: Noord - U Posts: 1164 Reg.: 3 juni 2005 | K L A S S E ! !
Gomes Gomes Jalalalalalala!

|
|
|
zieggezaggejantje Legende
Uit: eindhoven Vak: West - H Posts: 5023 Reg.: 24 augustus 1999 | Dit is voor mij het toetje bovenop het kampioenschap, de slagroom op een hele lekkere taart die ons de komende jaren heel goed gaat smaken.
Naast het deit dat gomes zich langere tijd aan nons bind zal zijn langere verblijf ook andere positief over de streep trekken. Psv laat ook zien verder te willen waar het me bezig is en dat kan ook eventuele versterkingen richting kampioenenstad lokken.
[Dit bericht is veranderd door zieggezaggejantje (op 7 april 2006 15:07:00).]
|
|
|
Ranzige Ridder Internationale topspeler Derde plek PSV Quiz 2005/2006
Uit: Breda Vak: West - K Posts: 1117 Reg.: 17 februari 2004 | Geweldig nieuws!
Het weekend kon niet beter beginnen!
|
|
|