| Poster | | Topic: Heurelho da Silva Gomes |  |
|
|
MauroPSV Vedette
Uit: Utrecht / Helmond Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2047 Reg.: 19 mei 2004 | Yessssss !! Groot compliment aan Westerhof en de zijne !!
Hartstikke mooi !! Als Gomes bijtekent tot 2011
Yaaaa !! Beter nieuws kon ik niet wensen !!
Nou even Cocu, Alex en Farfan behouden, goede trainer aanstellen en dan worden we ook volgend jaar weer kampioen !!
GOMES GOMES !! JA LALALALALALA GOMES GOMES !! 
|
|
|
Heesch Nationale topspeler
Uit: Heesch Vak: Noord - T Posts: 1133 Reg.: 29 augustus 2005 | YALALALALALALALALAA GOMES GOMES
GEWELDIG NIEUWS 
|
|
|
gerritbouma Legende
Uit: Woensel-Zuid Vak: Oost - V Posts: 2860 Reg.: 10 maart 2001 |
quote: Heesch schreef:
YALALALALALALALALAA GOMES GOMES
GEWELDIG NIEUWS 
GOMES GOMES jalalalalala GOMES GOMES GOMES GOMES we worden kampioen jajaja ... 
|
|
|
Rood Wit Hart Legende
Uit: Eindhoven - Bennekel Vak: West - K Posts: 4388 Reg.: 31 mei 2003 | Geweldig nieuws! Mooi van Gomes. Zondag maar even onze waardering laten blijken! 
|
|
|
Giallorossi Legende Buitengewoon lid Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: Oost - X Posts: 24847 Reg.: 8 juni 2001 | Heeeeeeeeerlijk nieuw dit zeg! Dit is zo belangrijk voor de club, Forza PSV en Forza Gomes!!
|
|
|
Renee Regelmatige invaller Tweede en derde prijs Banner Battle
Uit: Veldhoven Vak: Oost - X Posts: 283 Reg.: 5 mei 2005 | Dit is heel mooi nieuws!!!
Hopelijk volgen er nu meer.
|
|
|
Balinho Legende
Uit: Eindhoven-Stratum-Kruidenbuurt Vak: Oost - W Posts: 4218 Reg.: 1 augustus 1999 |
Hahaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!
Ik heb zin om 'm te knuffelen!
GEWELDIG!!!
|
|
|
driekes Legende
Vak: - Posts: 8459 Reg.: 15 januari 2002 | Ooooh, wat ben ik hier blij mee. Lees het nu pas, maar het voelt wel als slagroom op de taart (van het kampioensschap).. 
|
|
|
PLUCKK Talentje
Posts: 60 Reg.: 27 maart 2001 | ZALIG! Een beter woord kan ik niet bedenken! Echt spontaan een zware feeststemming in het bolletje!
|
|
|
kameel Internationale topspeler
Uit: Veldhoven Vak: Noord - RR Posts: 1096 Reg.: 27 april 2000 | Prettig geregeld.. ik weet niet wie hier verantwoordelijk voor is, maar hij/zij verdiend een pluim.
Nu hopen op het Domino-effect, wat anderen ook aanhaalden:
Alex, Farfan etc die blijven.
Dan nog een goeie trainer en we kunnen er weer helemaal tegenaan.
|
|
|
7romario7 Bankzitter
Uit: Den Haag Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 207 Reg.: 5 april 2004 | Hoor het net bij het nieuws.
Kijk, da's goed nieuws om het weekeind mee in te gaan (haha, het weekeind wordt al zwaar genoeg )
|
|
|
Aadjeafkoopsom Talentje
Vak: - Posts: 87 Reg.: 22 februari 2006 | Gomes boegbeeld van PSV! Die verdient de gederfde inkomsten van een mogelijke transfer van 9 miljoen zo weer voor ons terug. Super! Wie nu durft te volgen gaat een mooi jaar tegemoet.
|
|
|
driekes Legende
Vak: - Posts: 8459 Reg.: 15 januari 2002 | Staande ovatie van 35000 man zondag 
|
|
|
Gelderse Boer Legende Winnaar Soccer Netwerk VoVo Europees 2006/2007
Uit: Nijmegen/Wijchen Vak: Oost - X Posts: 9825 Reg.: 8 augustus 2001 | Goede zaak!
Kijk trouwens eens op de voorkant van http://www.psv.nl Staat Gomes ook mooi op in een bewegend plaatje, erg mooi gemaakt!
|
|
|
Danzel Bankzitter
Uit: Hoogerheide Vak: Noord - U Posts: 232 Reg.: 11 november 2005 | Dit is zeer goed nieuws zeg. Ben er erg blij mee en zal dat zondag zeker laten horen. PSV kampioenen 
|
|
|
VoH for President! Vedette Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: eersel Vak: Noord - U Posts: 1248 Reg.: 13 januari 2003 | Gomes, mijn heldd
|
|
|
phoxie fan!!! Legende
Uit: Almere Vak: Noord - S Posts: 2334 Reg.: 5 mei 2000 | fantastisch nieuws als voorbode van een FANTASTISCH weekend :-)
KAMPIOENUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH 
|
|
|
johan derksen Legende
Uit: Venlo Vak: - Posts: 3276 Reg.: 19 april 2001 | De vraag is alleen of er ook een afkoopsom in z'n nieuwe contract staat, het zou me niet verbazen als die voorwaarde eruit moest van Gomes.
Maar heel goed dat 'ie de intentie heeft om (voorlopig) te blijven!

|
|
|
phoxie fan!!! Legende
Uit: Almere Vak: Noord - S Posts: 2334 Reg.: 5 mei 2000 | hij gaat veel meer verdienen en die clausule staat er echt nog wel in als hij al niet is verhoogd!!!
|
|
|
pietjans Jeugdspeler
quote: johan derksen schreef:
De vraag is alleen of er ook een afkoopsom in z'n nieuwe contract staat, het zou me niet verbazen als die voorwaarde eruit moest van Gomes.
Maar heel goed dat 'ie de intentie heeft om (voorlopig) te blijven!

Ik neem aan dat er best nog afspraken zijn voor het geval er een echte grote club komt. Hij tekent natuurlij niet voor niets bij tot 2011. dat doe je alleen als er afspaken zijn, dat je weg kan als er een echte grote club komt dit eenbepaald bedrag biedt.
|
|
|
Japie Legende
Uit: Geldrop Vak: Oost - VV Posts: 2010 Reg.: 27 januari 2000 | Dit is gewoon helemaal geweldig. Beter kan gewoon niet.
Kunnen we blijven bouwen aan een topteam!!
Tis dan maar hopen dat iedereen blijft en dat we het team kunnen versterken!
Zondag weer: JAALALALALALALALALAAA GOMES GOMES 
|
|
|
STRIKER Internationale topspeler
Uit: Zevenhuizen Vak: - Posts: 1664 Reg.: 16 december 2004 | Jongens wat lopen we te ouwe***hoeren over clausules wel of niet. Als er een Europese topclub komt vedient Gomes die kans wat mij betreft.
Zeer goed nieuws, vooral hetgeen wat hij over de supporters zegt vind ik prachtig. Dat hij nog maar veel wedstrijden onder onze lat mag staan.
JALALALALAL GOMES GOMES
PS biedt iemand deze geweldige speler zondag een aan 
|
|
|
PHILIPS since 1891 Vaste waarde in elftal
Uit: Zeelst Vak: West - K Posts: 366 Reg.: 5 maart 2003 | Dit is echt fantastisch nieuws! Hopelijk is dit een extra trigger zodat Alex en Farfan ook willen blijven...
Op naar het stadhuisplein over twee dagen! 
|
|
|
Zorro Talentje
Uit: Arnhem Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 77 Reg.: 2 mei 2000 | Gomes blijft, Ooijer & Alex willen blijven. Farfán moet ook nog wat rijpen en Cocu is nog te fit om te stoppen. Verder nog de nuttige vaste waarden + talenten. Stel daarbij een goede trainer aan die een paar interessante aankopen doet van de beschikbare € 15-20 mln en gaat gewoon door!
Goed nieuws zo vlak voor t weekend! 
|
|
|
Afellay_Aissati Legende
Uit: Den Haag Vak: - Posts: 3284 Reg.: 14 april 2002 | Mooi nieuws, nu hopen op een ketting-reactie! 
|
|
|