| Poster | | Topic: Heurelho da Silva Gomes |  |
|
|
Nieller Vedette
Uit: Weert Vak: Noord - T Posts: 1385 Reg.: 30 september 2002 | Zeer goed nieuws, nu Alex ook nog tot 2011 bij psv proberen te houden.
|
|
|
Skele Wie Wau International
Uit: Helmond Vak: - Posts: 621 Reg.: 14 februari 2006 | Hoezo geen spelers meer met clubliefde?
Gomes laat het tegendeel zien!
Hij heeft een heel groot hart!
Shit man, geweldig dat ie blijft!
GOMES YES YES! GOMES YES YES YESSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!
|
|
|
ibi Veelbelovend talent
Vak: - Posts: 102 Reg.: 29 augustus 2005 | Geweldig nieuws. Nu hopen dat Alex, Cocu, Ooijer en Farfan dit goede voorbeeld volgen....... (hoeven niet allemaal tot 2011 te tekenen)
|
|
|
Diepinho Internationale topspeler
Uit: sup. groep : psv young fanatics Vak: Oost - X Posts: 2419 Uploads: 17 Reg.: 1 maart 2005 | Geweldig natuurlijk ook mooi dat hij zegt :
Op de site van PSV vertelt Gomes zich thuis te voelen in Eindhoven en vooral de Eindhovense supporters ook geweldig te vinden.
Alex zou ook door willen en Ooijer volgens mij toch ook ?
Eindelijk een topper die niet meteen verdwijnt.
|
|
|
Spaat Internationale topspeler Winnaar PSV Netwerk VoVo Relatief 2006/2007
Uit: Zijtaart Vak: Oost - VV Posts: 1117 Reg.: 24 april 2004 | Gomes heeft vandaag heel veel mensen gelukkig en ongelukkig gemaakt 
Ongelukkig: De grote concurrenten van PSV en Sjaak Polak (nav zijn interview destijds )
Maar nog belangrijker: Iedereen die van PSV houdt heeft hij een fantastisch weekend gegarandeerd
Gomes, je bent een HELD !!!!!
|
|
|
lempkesfabriek Internationale topspeler Winnaar PSV Netwerk Battle 2006
Uit: Eindhoven Vak: Zuid - BB Posts: 4456 Reg.: 26 november 2004 |
quote: "GOMES? Is dat die clown in de goal bij PSV?"
Johan Derksen
Inmiddels zijn er alweer 3 pagina's binnen een paar uur volgekalkt omdat Gomes tot 2011(*) heeft bijgetekend.
Als een goed elftal begint bij een goede keeper, hebben wij de komende jaren NIETS te klagen.
(*) Normaliter wil dat zeggen dat ie pas in 2009 vertrekt.
|
|
|
Bin Legende
Uit: Eindhoven Vak: West - H Posts: 1893 Reg.: 7 oktober 2001 | Zag het vandaag toen ik op het terras zat, op zon groot scherm, meteen een paar pilskes op gedronken, heerlijk nieuws!!!
RESPECT,
|
|
|
acemaster Basisspeler
Uit: Leeuwarden Vak: West - KK Posts: 323 Reg.: 17 februari 2005 | Geweldig nieuws dat Gomes bijgetekent heeft, dat is inderdaad echte -liefde.
Als Gomes zo goed blijft spelen zit het de komende jaren wel goed met PSV.
|
|
|
Hiddink 4 president Bankzitter
Uit: Eindhoven - Wuxi Vak: Noord - NN Posts: 206 Reg.: 23 mei 2000 | Ik kan me alleen maar bij iedereen aansluiten. Is fantastisch nieuws. Hopen dat de rest nu ook blijft (cocu, ooijer, alex). Als er 1 schaap over de dam is...
|
|
|
Geissbock Internationale topspeler
Uit: Leuven, België Vak: West - LL Posts: 1079 Reg.: 4 april 2000 |
quote: Hiddink 4 president schreef:
Ik kan me alleen maar bij iedereen aansluiten. Is fantastisch nieuws. Hopen dat de rest nu ook blijft (cocu, ooijer, alex). Als er 1 schaap over de dam is...
Noem Gomes geen schaap, jij. Of ik maak je een stukkie korter 
Maar je hebt zeker gelijk. Geweldig nieuws!
|
|
|
pollie Vedette
Uit: nuenen Vak: West - J Posts: 1490 Reg.: 30 januari 1999 | Hey Bin, volgens mij zat ik dan aan het tafeltje naast jou .
Kreeg eerst smsje van psv, en een minuut later kwam er psv-nieuws op dat scherm. Echt heerlijk nieuws om het weekend mee te beginnen.
|
|
|
Forza Kezman Nationale topspeler
Uit: Almere/Flevoland Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 875 Reg.: 27 februari 2001 | Wat een geweldig bericht hey !!
Nu weet ik zeker dat ik niet op me buik slaap vannacht!
Nu alex nog !!!
|
|
|
brig. Legende Wallpaper v/d Maand, 3 opeenvolgende maanden; meer prijzen
Vak: West - J Posts: 7808 Uploads: 186 Reg.: 12 juli 2001 |
quote: Balinho schreef:
Hahaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!
Ik heb zin om 'm te knuffelen!
GEWELDIG!!!
FANTASTICH NIEUWS DIT
Maar Balinho ik las ergens dat jij zei dat de nieuwe trainer al bekend is intern bij PSV?
Hoe weet jij dat zo zeker?
|
|
|
jempy  Vedette
Uit: Zuid-Limburg Vak: Zuid - B Posts: 2748 Reg.: 28 januari 2004 | Superrrrrrrrrrrrrrr nieuws!!
Nu Alex ook nog 
|
|
|
17.Farfan Internationale topspeler
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 2876 Reg.: 18 juli 2004 |
quote: brig. schreef:
(...)
FANTASTICH NIEUWS DIT
Maar Balinho ik las ergens dat jij zei dat de nieuwe trainer al bekend is intern bij PSV?
GEWELDIG!! Echt een superspeler die Gomes en hij laat ook nog maar eens ziend at PSv haar toppers gewoon kan behouden!
@Brig. Gomes zou gezegd hebben dat hij pas zou verlengen als er bekend was wie de nieuwe trainer zou worden voor komend seizoen. Misschien dat idd de spelersgroep al het een en ander verteld is hierover en dat PSV haar nieuwe trainer na het kampioensfesst presenteert!?
|
|
|
AFELLAY Legende
Uit: Nederland Vak: - Posts: 10414 Reg.: 6 maart 2003 | Geweldig Gomes wat een clubman en wat een super keeper! PSV ook top, goed slagvaardig gehandeld, nu op naar de anderen! Dat hij maar keihard toegezongen mag worden zondag! 
|
|
|
markinho Talentje
Vak: - Posts: 66 Uploads: 1 Reg.: 27 januari 2006 | yeah yeah yeah zondag nog ff toejuichen en hij wil nooit weer weg 
|
|
|
robin-yhoo Vaste waarde in elftal
Uit: Eindhoven Vak: Noord - M Posts: 448 Reg.: 7 juli 2005 | super goed nieuws kan niet anders zeggen!
goed bezig psv!
|
|
|
Philps Sport Vereniging Nationale topspeler
Vak: Oost - W Posts: 729 Reg.: 19 oktober 2003 |
quote: Nu weet ik zeker dat ik niet op me buik slaap vannacht!

|
|
|
Balinho Legende
Uit: Eindhoven-Stratum-Kruidenbuurt Vak: Oost - W Posts: 4218 Reg.: 1 augustus 1999 |
quote: brig. schreef:
(...)
FANTASTICH NIEUWS DIT
Dat weet ik niet zeker, maar dat is voor mij wel vrij aannemelijk. Ik las ergens, dat Gomes een onderhoud gehad had met de "nieuwe trainer", en dat diens toekomstplannen hem ertoe bewogen, bij te tekenen.
Ik denk dat het toch ten Cate is...
|
|
|
Farfeasly Internationale topspeler
Uit: Nuenen Vak: Zuid - EE Posts: 1822 Reg.: 3 september 2004 | Inderdaad. Gomes liet zijn verblijf afhangen van de trainer. Ik neem dus aan dat PSV al dichtbij een nieuwe trainer is. Ten Cate zou naar mijn mening een goede keus zijn.
Goed nieuws dit.
|
|
|
brig. Legende Wallpaper v/d Maand, 3 opeenvolgende maanden; meer prijzen
Vak: West - J Posts: 7808 Uploads: 186 Reg.: 12 juli 2001 | Dat zou zeker goed nieuws zijn Balinho als het Ten Cate wordt, misschien is hij zondag ook bij het feestje 
|
|
|
Boca J. Legende Lid van verdienste
Vak: - Posts: 3728 Uploads: 4 Reg.: 29 september 2002 | Ga voor de lol nog eens terug naar pagina 48. We zullen wel nooit weten hoe dun de draad is geweest tijdens die dagen, maar ik ben nu echt dolgelukkig dat die inmiddels is vervangen door een staalkabel. 
|
|
|
KoningKone Legende Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 8220 Reg.: 30 maart 2003 | Geweldig nieuws, ik zou alleen even willen zeggen dat Kone een week voordat hij naar PSV overging zijn contract ook verlengde bij Roda, niets is dus zeker. En al helemaal niet als enkele grote clubs besluiten dat hun keeper niet meer voldoet.
(Man Utd-> Sar is oud)
(Milan-> Dida blundert)
(Bayern-> Kahn is oud en blundert)
(Arsenal-> Lehmann is oud)
En zo zijn er waarschijnlijk nog wel wat clubs te noemen.
|
|
|
Falch Nationale topspeler
Uit: Maastricht Vak: - Posts: 1261 Reg.: 30 juni 2005 | Ik geloof er niks van dat Gomes al een onderhoud zou hebben gehad met de nieuwe trainer. Waarom zou hij niet gewoon voor PSV gekozen hebben op basis van alle andere argumenten, die hij zelf ook naar buiten heeft gebracht?
Volgens mij is de nieuwe trainer nog helemaal niet bekend, ook intern bij PSV niet.
|
|
|