| Poster | | Topic: Heurelho da Silva Gomes |  |
|
|
Haroldinho Vaste waarde in elftal
Uit: Rotterdam Vak: Oost - Y Posts: 449 Reg.: 23 september 2002 | |
|
Mathlov Internationale topspeler
Uit: Maassluis Vak: - Posts: 1040 Reg.: 3 mei 2001 | Op voorhand ben ik nog niet echt enthousiast, zoals eerder hier gemeld staan Brazilianen niet bekend om hun geweldige keepers. Hopelijk kan Gomes laten zien dat er ook hele goede keepers uit Brazilië komen!!!
|
|
|
Toro Legende Zilver PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Kaatsheuvel Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 5216 Reg.: 25 oktober 2000 | Heb eens wat meer vertrouwen, natuurlijk staan Brazilianen niet bekend om de geweldige keepers.
Maar wat als we nu eens de nieuwe Taffarel in huis hebben gehaald, nog iemand die dan klaagt?
|
|
|
DSL Legende Winnaar WK Pool 2006
Uit: Nijmegen Vak: - Posts: 17639 Reg.: 31 juli 2000 | Precies, Belgen stonden ook niet bekend om de geniale technische spelers voor we Nilis haalden.
Serviërs niet om de killers voorin.. veel scorende spitsen
[Dit bericht is veranderd door DSL (op 7 juli 2004 22:46:14).]
|
|
|
Toro Legende Zilver PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Kaatsheuvel Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 5216 Reg.: 25 oktober 2000 |
quote: DSL schreef:
Precies, Belgen stonden ook niet bekend om de geniale technische spelers voor we Nilis haalden.
Serviërs niet om de killers voorin..
Uhhhh, de laatste valt toch zeer te betwijfelen

|
|
|
Uit: Nijmegen Vak: - Posts: 17639 Reg.: 31 juli 2000 | Suker was een Kroaat, Mijatovic was geen killer, Milosevic een uitzondering (en overschatte speler), Kovacevic en Kezman zelf brak daarna pas door.
Wij Nederlanders staan ook niet bekend om de goede verdedigers, hadden we Stam of Hofland nooit moeten halen?
Brazilië staat bekend om de slechte keeper, maar ze hebben jarenlang een topkeeper gehad met Taffarel die belangrijk was in 94 en wereldkampioen werd en hoogstpersoonlijk Oranje uit de finale van 98 hield.
Ze hebben Dida die na een stroef begin geweldig keept bij AC Milaan en daar de ene na de andere prijs pakt. Dan is er nog Marcos die op het WK2002 beter werd geacht door de bondscoach en ook een geweldig toernooi keepte.
[Dit bericht is veranderd door DSL (op 7 juli 2004 22:38:23).]
|
|
|
sly Legende
Uit: Hulst Vak: - Posts: 4937 Reg.: 15 mei 2000 | Is Kezman een killer dan?? Vind het wel meevallen, hij mist toch nog altijd veel kansen hoor.....
|
|
|
Uit: Nijmegen Vak: - Posts: 17639 Reg.: 31 juli 2000 | Ok ok laat dat Kezman gedeelte maar zitten, het punt is dat er altijd uitzonderingen zijn op de 'regel'
Nog eentje dan: Liberianen kunnen niet voetballen.. toch kwam George Weah uit Liberia 
|
|
|
Thoresen KONING Legende
Uit: Breda Vak: - Posts: 6322 Reg.: 23 augustus 2001 |
nog ééntje dan: Amsterdammers kunnen niet relativeren 
|
|
|
rudeyard Geselecteerd voor Oranje
Uit: Herent Vak: - Posts: 488 Reg.: 14 september 2002 | Brazilië heeft zich niet geplaatst voor de Olympische Spelen...
|
|
|
Phoolie Selwerd Legende
Vak: Oost - W Posts: 1890 Reg.: 12 januari 1999 | Hahaha, je bent me te snel af, heb het al weggehaald, zat meteen even te kijken naar de poule indeling en kon inderdaad alleen de vrouwen van Brazilie vinden.
|
|
|
Laurens-Sibon-PSV Vedette Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld; meer prijzen
Uit: Veldhoven Vak: Oost - X Posts: 7028 Reg.: 17 oktober 2003 | Hier een mooie actiefoto van onze nieuwe doelman

SPECTACULAIR!!
FORZA PSV
|
|
|
De Lachende Derde Basisspeler
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 319 Reg.: 8 december 2003 | Actiefoto's zijn leuk, acties zijn beter. Ben benieuwd wat hij eigenlijk kan.
|
|
|
Leandro Vonlanthen Legende Buitengewoon lid Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: Oost - X Posts: 24847 Reg.: 8 juni 2001 | Er stond een stukje over Gomes in de telegraaf.
En van wat ik er van begreep ziet PSV Gomes absoluut als eerste doelman, maar omdat Gomes geblesseerd is geweest en de voorronde CL voor de deur staat hebben ze Zoetebier gehaalt voor het geval dat...
|
|
|
joosth Vedette
Uit: nijverdal Vak: - Posts: 1563 Reg.: 21 mei 2004 | Ik heb wel alle vertrouwen in Gomes. Ik heb het gevoel dat PSV idd een sterke keeper heeft gehaald!

|
|
|
phoxie fan!!! Legende
Uit: Almere Vak: Noord - S Posts: 2334 Reg.: 5 mei 2000 | hij zou donderdag tekenen, heb de hele dag vol spanning gewacht maar niets ... gaat alles nog goed?????
|
|
|
phoxie fan!!! Legende
Uit: Almere Vak: Noord - S Posts: 2334 Reg.: 5 mei 2000 | weet iemand iets?????????????????
|
|
|
Frankvennegoor Legende Buitengewoon lid Maker Wallpaper van het Jaar 2006; meer prijzen
Uit: Boxtel Vak: Oost - X Posts: 4496 Uploads: 211 Reg.: 23 maart 2003 | Volgens mij tekent ie gewoon, hij zegt het zelf en hij is al medisch gekeurt, hij zal egt wel al hebben getekent of anders morgen tekenen.
|
|
|
angelo Legende Chatoperator Winnaar forum-TOTO 2003/2004
Uit: Zuiddorpe/Breda Vak: - Posts: 2429 Reg.: 22 januari 1999 |
quote: Gomes ziet het wel zitten bij PSV
Voetbal -
Heurelho da Silva Gomes, voetbalnaam Gomes, koesterde gisterochtend het milde zomerzonnetje terwijl hij gebogen over het hek op De Herdgang zijn toekomstige ploeggenoten van PSV stond te bekijken. De Braziliaanse doelman maakte ontspannen kennis met zijn nieuwe club.
Hij zal in principe een vierjarig contract tekenen in Eindhoven. Van zijn ambities maakt hij op voorhand geen geheim: ,,Ik wil hier mijn plaats veroveren.'' Gomes, die overgenomen wordt van Cruzeiro, was onder de indruk van De Herdgang. ,,Het ziet er hier allemaal heel goed uit. De club, de locatie, de mensen'', oordeelde Gomes. Hij koos voor PSV vanwege de goede naam die de Eindhovense club in zijn geboorteland heeft. ,,Er waren andere opties, maar dit is voor mij de beste stap als ik in Europa wil gaan spelen. Ik heb informatie gekregen van Marcelo, die ook voor PSV speelde, en hij was erg positief. Hij had alleen maar goede woorden over voor deze club.''
Dat er bij PSV al meer Brazilianen rondlopen, speelde geen rol bij de beslissing van Gomes om voor Eindhoven te kiezen. ,,Het maakt wel mijn aanpassing wat gemakkelijker'', erkent hij. ,,Die jongens spreken al Nederlands, ik niet, dus ik kan er zeker mijn voordeel mee doen. Want ik ga zeker de taal leren spreken.''
Gomes is vrijwel genezen van een blessure aan de rechterhand. Een gebroken botje is vastgezet en de verwachting is dat de 23-jarige Braziliaan over een dag of tien helemaal hersteld is. Hij gaat nog wel terug naar Brazilië om wat zaken met Cruzeiro af te handelen en zijn vrouw op te halen. De ambitie van Gomes is dus duidelijk: hij wil de opvolger van Waterreus worden. Om dat te bereiken moet hij de twee andere nieuwe doelmannen van PSV, Edwin Zoetebier en Nathan Coe, zien voor te blijven.
Bron: Limburgs dagblad
|
|
|
Frankvennegoor Legende Buitengewoon lid Maker Wallpaper van het Jaar 2006; meer prijzen
Uit: Boxtel Vak: Oost - X Posts: 4496 Uploads: 211 Reg.: 23 maart 2003 | Hij trainde vandaag al mee, zie psv.nl, dat zegt wel genoeg dat hij bij PSV zal tekenen
|
|
|
EDG Toeschouwer
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 11 Reg.: 18 oktober 2000 | Z'n handblessure weerhoudt hem er in elk geval niet meer van om z'n handtekening te zetten. Ik zag het hem zojuist behoorlijk wat doen bij een aantal jonge fans op blaadjes, ballen en/of t-shirts.
Komt wel goed met hem, hij leek zich ook al thuis te voelen in het PSV-tenue .
|
|
|
Vak: Oost - X Posts: 24847 Reg.: 8 juni 2001 |
quote: EDG schreef:
Z'n handblessure weerhoudt hem er in elk geval niet meer van om z'n handtekening te zetten. Ik zag het hem zojuist behoorlijk wat doen bij een aantal jonge fans op blaadjes, ballen en/of t-shirts.
Komt wel goed met hem, hij leek zich ook al thuis te voelen in het PSV-tenue .
Haha en Zoetebier had numemr 21 dus zal Gomes wel nummer 1 krijgen
Hij heeft veel ambitie en dat mag ik wel...
|
|
|
nickymaster Legende
Uit: Geldrop Vak: Oost - X Posts: 1915 Reg.: 23 juli 2003 | kan iemand mij vertelle waarom er nog nergens berichten zijn over het tekenen van gomes, het enige wat ik lees is gaat donderdag tekene, kzie nix 
|
|
|
Haroldinho Vaste waarde in elftal
Uit: Rotterdam Vak: Oost - Y Posts: 449 Reg.: 23 september 2002 | Afgaande op de foto's lijkt het me een beetje een lichtgewicht. Hij heeft vrij dunne beentjes en ook qua postuur is het nou niet bepaald een kleerkast. Dit hoeft natuurlijk niet alles te zeggen, maar ik ben een beetje bang dat hij wat makkelijk aan de kant te zetten is. Hij is dan wel 1.91m lang, maar weegt slechts 82kg. Ter vergelijking: Waterreus is 1.85m lang en weegt 85kg. 6cm kleiner, maar wel 3kg zwaarder. En Waterreus is nou ook niet echt een beer van een vent.
|
|
|
Vak: Oost - X Posts: 24847 Reg.: 8 juni 2001 |
quote: Haroldinho schreef:
Afgaande op de foto's lijkt het me een beetje een lichtgewicht. Hij heeft vrij dunne beentjes en ook qua postuur is het nou niet bepaald een kleerkast. Dit hoeft natuurlijk niet alles te zeggen, maar ik ben een beetje bang dat hij wat makkelijk aan de kant te zetten is. Hij is dan wel 1.91m lang, maar weegt slechts 82kg. Ter vergelijking: Waterreus is 1.85m lang en weegt 85kg. 6cm kleiner, maar wel 3kg zwaarder. En Waterreus is nou ook niet echt een beer van een vent.
Barthez is ook een lichtgewicht, maar heeft het toch ver geschopt, ondanks zn magere keeperskwaliteiten.
Dat het een lichtgewicht is zegt met niet veel...
|
|
|