| Poster | | Topic: Heurelho da Silva Gomes |  |
|
|
DSL Legende Winnaar WK Pool 2006
Uit: Nijmegen Vak: - Posts: 17639 Reg.: 31 juli 2000 | Waarom zou een keeper een kleerkast moeten zijn
Hoe lichter, hoe leniger lijkt mij.
Zijn Buffon of Casillas kleerkasten? Kahn is een uitzondering..
|
|
|
psv_rulezz Nationale topspeler
Uit: Haarlem Vak: - Posts: 854 Reg.: 15 januari 2003 | De Braziliaan Heurelho Silva Gomes trainde vrijdagochtend voor het eerst met de selectie van PSV op De Herdgang. Gomes zal zeer waarschijnlijk vandaag nog zijn handtekening zetten onder een vierjarig contract.
Na een aantal dagen zon kwam vrijdag de regen met bakken uit de lucht vallen, ook op het trainingscomplex van PSV. Dat deerde de spelers overigens niet er weer flink aan te trekken op de ochtendtraining. De selectie bereidt zich voor op de eerste vriendschappelijke wedstrijd van het seizoen, vanavond tegen Nooit Gedacht in Geffen. Doelman Gomes zal daar zeer waarschijnlijk nog niet bij zijn, hij is nog herstellende van een handblessure.

Na de warming-up werd Gomes apart genomen door Luc van Agt om aan zijn conditie te werken, dat vond plaats op het tweede trainingsveld. Op het andere veld werd in een aantal groepjes afgewerkt op doel. Doelman Edwin Zoetebier zal vanavond tegen Nooit Gedacht zeer waarschijnlijk het doel van onze rood-witten verdedigen. PSV speelt overigens vanavond wel met rugnummers, maar nog zonder de namen achterop.
bron: http://www.psv.nl
|
|
|
Haroldinho Vaste waarde in elftal
Uit: Rotterdam Vak: Oost - Y Posts: 449 Reg.: 23 september 2002 |
quote: DSL schreef:
Waarom zou een keeper een kleerkast moeten zijn
Dat is ook niet nodig, maar met name in luchtduels kan het handig zijn als je als keeper wat meer bij te zetten hebt, zeker in een druk strafschopgebied en als de tegenpartij beschikt over wat stevigere koppers, zoals bijvoorbeeld Jaap Stam of Jan Koller.
|
|
|
joosth Vedette
Uit: nijverdal Vak: - Posts: 1563 Reg.: 21 mei 2004 | Net zo als Jeroen Verhoefen van FC Volendam?

|
|
|
psv_rulezz Nationale topspeler
Uit: Haarlem Vak: - Posts: 854 Reg.: 15 januari 2003 | LOL 
|
|
|
phoxie fan!!! Legende
Uit: Almere Vak: Noord - S Posts: 2334 Reg.: 5 mei 2000 | maar dus nog steeds niet getekend ... ?????????????
|
|
|
Vinkel United Basisspeler
Uit: Vinkel Vak: West - JJ Posts: 319 Reg.: 29 oktober 2003 | Hij was er vanavond ook in Geffen dus ik neem aan dat alles in orde is. Hij zal van het weekend wel tekenen!!
Heb geduld!!
Zoetbier is een aardige gozer hoor. Heb nog ff met hem gesproken bij het inlopen. Zo vertelde hij onder meer dat hij van kinds af aan al in Brabant op vakantie is geweest dus hij kent de mensen en de mentaliteit hier. Hij maakte op mij mij wel een ontspannen en tevreden indruk. 
|
|
|
Juancho Legende
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 14690 Reg.: 26 april 2002 | tis bovendien een prima keeper. Iedereen praat wel gomez in de basis, maar ik zet mijn geld toch absoluut op zoetebier.
|
|
|
phoxie fan!!! Legende
Uit: Almere Vak: Noord - S Posts: 2334 Reg.: 5 mei 2000 | hoop op gomes maar zal flinke concurentie krijgen van zoetebier dat is zeker
|
|
|
BIG SNOOP DOGG Legende
Uit: Nuenen Vak: West - K Posts: 3728 Reg.: 22 november 2000 | Dat verwacht ik ook wel. Het zou zeer knap zijn van Gomez als hij er meteen staat. Ik zou als ik Hiddink was niet te snel oordelen en hopelijk komt er een eerlijke concurrentie-strijd waar bij de beste wint.(Hopelijk Gomez )
|
|
|
Cocu Lid 2e elftal
Uit: Almere Vak: - Posts: 176 Reg.: 2 september 2002 |
quote: joosth schreef:
Net zo als Jeroen Verhoefen van FC Volendam?
(plaatje)
Hahah waren er nog meer mensen hier bij Volendam uit??
Tutututu Billie Turruf!!!!
Skietuh Billie!!!
|
|
|
Niels. Legende
Uit: Roosendaal Vak: - Posts: 1545 Reg.: 13 januari 1999 | Vind ook juist dat zijn magere postuur in zijn voordeel zou kunnen werken. Ik kan me voorstellen dat het bij ultieme reflexen makkelijker is om naar de hoek te gaan als je 10 kilo lichter bent dan dat je meer mee moet dragen.
Hij heeft trouwens wel extreem lange armen/handen. Go-go-Gadget arms! Of liever gezegd Go-Go-Gomes! 
|
|
|
phoxie fan!!! Legende
Uit: Almere Vak: Noord - S Posts: 2334 Reg.: 5 mei 2000 | ik denk dat het een extreem sterke lijnkeeper is, heeft ie het postuur naar. Tikje van der Sar
|
|
|
LopatTjai Legende
Uit: Den Haag Vak: - Posts: 3719 Reg.: 9 januari 2000 | Als hij maar niet netals Kralj is 
|
|
|
farfantastisch Regelmatige invaller
Vak: - Posts: 245 Reg.: 6 juli 2004 |
quote: LopatTjai schreef:
Als hij maar niet netals Kralj is 
Dan zou hij in ieder geval niet stevig hoeven te zijn, want die gast kegelde met zijn knie alles omver wat in de buurt kwam (vriend of vijand) 
|
|
|
jp4psv Toeschouwer
Uit: Hasselt Vak: West - HH Posts: 8 Reg.: 2 juli 2004 |
quote: DSL schreef:
Waarom zou een keeper een kleerkast moeten zijn
Hij lijkt mij eerder een type Dida van AC Milan, die is toch ook +/- 1m90 groot? Volgens mij is hij zowel in de lucht als op de lijn erg goed, alleen zal moeten blijken of hij een goede techniek heeft wanneer er wordt teruggespeeld (wat vorig seizoen toch vaak het geval was)
|
|
|
Flemming.P Nationale topspeler
Uit: Eindhoven Vak: Noord - T Posts: 826 Reg.: 20 december 2002 | Ach, mooie reden om het aantal terugspeelballen te verminderen
(het vertrek van Bommeltje en Vogeltje zal hier ook wel aan bijdragen )
|
|
|
Frankvennegoor Legende Buitengewoon lid Maker Wallpaper van het Jaar 2006; meer prijzen
Uit: Boxtel Vak: Oost - X Posts: 4496 Uploads: 211 Reg.: 23 maart 2003 | Gomes kan cker zen handtekening nog niet zetten omdat hij nog steeds die handblessure heeft
|
|
|
Toro Legende Zilver PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Kaatsheuvel Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 5216 Reg.: 25 oktober 2000 |
quote: phoxie fan!!! schreef:
ik denk dat het een extreem sterke lijnkeeper is, heeft ie het postuur naar. Tikje van der Sar
uhhh.. Van der Sar staat toch echt bekend om zijn meevoetballende kwaliteiten Hij is nota-bene spits geweest tot zijn 16e...
Dus om Gomes een lijnkeeper te noemen en dan te gaan vergelijken met Van der Sar lijkt me een beetje krom 
|
|
|
Niels. Legende
Uit: Roosendaal Vak: - Posts: 1545 Reg.: 13 januari 1999 |
quote: Toro schreef:
(...)
uhhh.. Van der Sar staat toch echt bekend om zijn meevoetballende kwaliteiten Hij is nota-bene spits geweest tot zijn 16e...
Dus om Gomes een lijnkeeper te noemen en dan te gaan vergelijken met Van der Sar lijkt me een beetje krom 
Maar.... we hopen dat je gelijk hebt, toch Toro? 
|
|
|
MauroPSV Vedette
Uit: Utrecht / Helmond Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2047 Reg.: 19 mei 2004 | ik denk dat het een extreem sterke lijnkeeper is, heeft ie het postuur naar. Tikje van der Sar
Als dat zo is ben ik zeer blij met Silva Gomes. Gezien Vd Sar's optredens op EK 2004. Ik heb wel vertrouwen in dat Silva Gomes een goede wordt, lekker op zijn vel gezeten door Zoetebier en gedreven.
|
|
|
MauroPSV Vedette
Uit: Utrecht / Helmond Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2047 Reg.: 19 mei 2004 | Wanneer tekent Silva Gomes nou eens ? Hij zou afgelopen donderdag al tekenen. Gezien zijn uitlatingen zal hij wel tekenen, maar zouden ze het niet eens kunnen worden over het contract ?
|
|
|
Uit: Kaatsheuvel Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 5216 Reg.: 25 oktober 2000 | Ik heb het idee dat hij allang getekend heeft. Hij zal toch niet zomaar meetrainen en voetballen?
|
|
|
harrywalker1986 Legende Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 8220 Reg.: 30 maart 2003 | toch wel, kijk maar naar die William, die heeft er al twee achter zijn naam staan bij PSV. Zonder contract of iets. Hij is bij PSV op 'stage'.
|
|
|
Uit: Kaatsheuvel Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 5216 Reg.: 25 oktober 2000 | William heeft een proefCONTRACT !!!
Die heeft zijn handtekening gezet .....
Het is alleen geen contract voor een lange periode, maar een contract voor 2-4 weken is ook een contract.
|
|
|