PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Favoriete Opstellingen en verkoopbeleid
Heurelho da Silva Gomes
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 92 pagina's: « 1 ... 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 »

Poster
Topic: Heurelho da Silva Gomes 
Chief Hooligan
Vedette
Runner-up PSV Netwerk Cup Outdoor 2007

Uit: Zilst & Deventer
Vak: Oost - W
Reg.: 16 april 2004
Gepost op 26 april 2007 om 20:01:10.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
prince en de paarse regen schreef:

Na die prachtige reflex bij de kopbal van Schut heb je ook wel even een lekkere vakantie verdiend hoor! Het is toch werkelijk niet te geloven! Je moet in diepe, diepe rouw zijn. Dit maakt PSV dus kapot.

Wat kun jij kletsen zeg!
Als er IEMAND niets te verwijten valt dit jaar is het Gomes wel.
Moet je eens kijken hoeveel punten hij voor ons gepakt heeft.
En hem dan ook nog de schuld geven van de tegengoal, waar
schut geheel vrij in kan koppen? Het moet niet veel gekker worden.
Als je PSV ook maar een beetje gevolgd hebt alle wedstrijden
dit seizoen, dan zou je weten dat Gomes samen met Afellay
zowat de enige is die oprecht hart voor de club heeft en ook
echt kapot is van het utrecht debacle.
Had hem eens moeten zien reageren na NEC uit bv.
Dus ga je mond spoelen, voor je weer zulke onzin uitkraamt!
 Help mods!
Pool: 982e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.494,3VoVo: -Opstelling: incompleet
Ricardo Izecson Santos
Legende
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld

Uit: Wierden
Vak: Oost - X
Uploads: 7
Reg.: 30 juni 2003
Gepost op 26 april 2007 om 20:03:49.         MSN: marco@marcobinnekamp.nl    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zonder Gomes hadden we uberhaupt nooit een kans op de titel gehad
 Help mods!
Pool: 887e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.503,7 (daag uit)VoVo: 876e / 87e / 943eOpstelling: 4-3-3
VTI
Vaste waarde in elftal

Uit: Tilburg
Reg.: 26 april 2000
Gepost op 26 april 2007 om 20:29:04.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Fantomas schreef:

Keepers van Inter, Milan en Juventus:

- Inter: Toldo (2009), Cesar (2008).
- Milan: Dida (2010), Kalac (2008).
- Juventus: Buffon (2010)

Cesar gaf laatst al aan ontevreden te zijn over het vertrouwen van Inter en wil niet verlengen, Inter zou o.a. achter Buffon aan zitten (waarom dan niet achter Gomes vraag ik je). Juventus zal bij evt. vertrek van Buffon een vervanger en wellicht zelfs potentieel clubicoon nodig hebben, Gomes kan beide zijn. Dida vind ik geen geweldige keeper, maar internationaal vindt men hem blijkbaar goed. Maar Milan heeft eerder aangegeven Gomes in ieder geval een interessante goede kepper te vinden (das niet gek), dus ook interesse van die hoek is niet. (Nou zo hardop denkend kom ik geen steek verder)
 Help mods!
Pool: 2315e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.492,9VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Apollo
Vaste waarde in elftal

Uit: hengelo
Vak: -
Reg.: 5 maart 2000
Gepost op 26 april 2007 om 20:35:14.       MSN: mkleinsman@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

prince en de paarse regen schreef:

Na die prachtige reflex bij de kopbal van Schut heb je ook wel even een lekkere vakantie verdiend hoor! Het is toch werkelijk niet te geloven! Je moet in diepe, diepe rouw zijn. Dit maakt PSV dus kapot.

Dit is net zoveel onzin als een pagina terug: Gomes is verantwoordelijk voor de teloorgang van PSV, want als hij niet zo goed was, waren de huidige problemen al veel eerder aan het licht gekomen!

Waar ik wel bang voor was, en wat RIO al bevestigde, is de interesse van Milan in Gomes!!
Als ik Dida weer zie keepen tegen Manchester.....Die gast is echt al over zn top heen!
 Help mods!
Pool: 1961e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.499,5VoVo: -Opstelling: incompleet
sly
Legende

Uit: Hulst
Reg.: 15 mei 2000
Gepost op 26 april 2007 om 22:28:19.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Als PSV in de huidige situatie 10 miljoen euro voor een keeper kan krijgen dan moeten ze direct toehappen. Gomes heeft veel betekend voor PSV maar dergelijke bedragen kan PSV gewoonweg niet mislopen. Al denk ik dat hij nog een jaartje hier blijft.

Maar ik twijfel er niet aan dat we voor 2-3 miljoen een nieuw Gomesje uit Brazilie zullen halen Bovendien verdiend Gomes het gewoon om bij een club als Milan onder de lat te staan.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 3-5-2
William-PSV
Bankzitter

Reg.: 21 februari 2005
Gepost op 26 april 2007 om 23:13:35.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Tuurlijk verdient gomes eens een keer een transfer, en die mag je hem als club dan ook niet onthouden vind ik, heeft altijd alles in dienst van PSV gedaan!!!!!

Maar uiteraard ben ik de laatste die het erg vind als hij nog een tijd in ons midden blijft
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
tho
Meervoudig international

Uit: Etten-Leur
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 22 november 2004
Gepost op 27 april 2007 om 00:24:10.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
RIO schreef:

Tja... das een aparte manier om min of meer betrapt te worden. Zijn zaakwaarnemer heeft bepaalde contacten in Italie en laat ik die mensen nou ook kennen. Zaakwaarnemer heeft gesproken, maar Gomes is niet benaderd (mag ook niet direct de speler benaderen - Fifa Regels). Wel zijn er 3 clubs geinteresseerd in Gomes. Het gaat om Inter, Milan en Juve. Wat ik heb begrepen is dat Gomes en gezin gewoon 2 leuke dagen hebben gehad in Rome en dat de zaakwaarnemer en goede familievriend een aantal gesprekken heeft gevoerd. Meer niet.

Hoe concreet is die interesse?
 Help mods!
Pool: 201e, SC Heerenveen-PSV MotM Sparta Rotterdam-PSV: LazovicBattle-rating: 1.417,4VoVo: 1042e / 6e / 1378eOpstelling: 4-3-3
vonlanthen15
Nationale topspeler

Uit: Eindhoven
Vak: West - JJ
Reg.: 13 december 2004
Gepost op 27 april 2007 om 00:55:37.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Tja ik heb altijd al wel het gevoel gehad dat hij de nummer 1 kandidaat is voor de opvolging van Dida.. En na de zwakke prestatie van Dida afgelopen dinsdag lijkt mij Milan het meest logisch van de 3.
 Help mods!
Pool: 863e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.495,1VoVo: 733e / 1123e / 719eOpstelling: 4-4-2
Apollo
Vaste waarde in elftal

Gepost op 27 april 2007 om 09:38:38.       MSN: mkleinsman@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Sly schreef:
quote:
Maar ik twijfel er niet aan dat we voor 2-3 miljoen een nieuw Gomesje uit Brazilie zullen halen Bovendien verdiend Gomes het gewoon om bij een club als Milan onder de lat te staan.
Dat eerste ben ik niet zo zeker van....Zoals Gomes zijn er niet zoveel, laten we eerlijk zijn!

Over dat tweede zijn we het wel eens, dat verdient ie ook wel...als hij maar niet op het laatst weggaat, zodat de tijd tekort is om een fatsoenlijke vervanger te halen.
Bovendien: 10 miljoen voor de opvolger van Dida? Buffon verhuisde ooit voor 54 miljoen. Dit waren andere tijden, maar maar 1/5de van dat bedrag voor Gomes vindt ik ook een beetje aan de lage kant.....
 Help mods!
Pool: 1961e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.499,5VoVo: -Opstelling: incompleet
Juancho
Legende

Uit: Zwolle
Reg.: 26 april 2002
Gepost op 27 april 2007 om 09:50:43.       MSN: jan_westerman@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Buffon was dan wel een gerespecteerde topkeeper in een topcompetitie als Italië. Hij was bovendien gelouterd international.

Kortom, totaal niet vergelijkbaar met de situatie van Gomes die het moet hebben van een paar CL wedstrijden.

Ik zeg overigens niet dat ik 10 miljoen een mooi bedrag vind voor Gomes. Ik vind een bedrag van 14 a 15 miljoen beter passen bij zijn kwaliteiten....
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.484,6VoVo: -Opstelling: incompleet
Skietuh Leandro
International

Uit: Aarle-Rixtel
Vak: West - K
Reg.: 19 april 2002
Gepost op 27 april 2007 om 09:59:31.       MSN: ja  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
sly schreef:

Ik denk dat het een fout is te denken dat de bron talentvolle Braziliaantjes (zeker als het over keepers gaat!) onuitputtelijk is. Gomes heeft gewoon het talent om op termijn 1ste keeper van Brazilie te worden, die zullen er niet zo heel veel meer rondlopen in Brazilie.

Ik verwacht eerder dat (mocht Gomes vertrekken) PSV die jonge Chinese keeper (what's his name?) haalt.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.499,5VoVo: -Opstelling: 4-3-3
psvinwenen
Legende
Chatoperator

Uit: wenen
Reg.: 18 augustus 2001
Gepost op 27 april 2007 om 11:02:11.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Juancho schreef:

Buffon was dan wel een gerespecteerde topkeeper in een topcompetitie als Italië. Hij was bovendien gelouterd international.

Kortom, totaal niet vergelijkbaar met de situatie van Gomes die het moet hebben van een paar CL wedstrijden.

Ik zeg overigens niet dat ik 10 miljoen een mooi bedrag vind voor Gomes. Ik vind een bedrag van 14 a 15 miljoen beter passen bij zijn kwaliteiten....

Naar wat ik vernomen heb vorig jaar is dus die clausule om de 10 mln...

Wat ik me wel afvraag is in hoeverre je vakantie kunt houden van Maandagavond ('sochtends was ie nog op de Herdgang) tot Woensdagavond(?). Natuurlijk mogelijk maar het zou me niet verbazen als er meer dan slechts een 48-urige vakantie achter zit.
 Help mods!
Pool: 297e, SC Heerenveen-PSV 1-3 (0-2)MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 2.723,6 (daag uit)VoVo: 473e / 953e / 444eOpstelling: 4-4-2
RIO
Legende
Chatoperator

Uit: Amsterdam|Shanghai
Reg.: 19 februari 2000
Gepost op 27 april 2007 om 11:11:12.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Geloof me, er is geen direct contact geweest tussen Gomes en de clubs. Hij neemt heus niet zijn familie mee als ie alleen voor een gesprek gaat.

Ik zou iedereen adviseren om niet gelijk een slecht beeld te vormen aan de hand van je snelle conclusie.

Er zijn genoeg Braziliaanse keepers die hem zouden kunnen opvolgen.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.323,6VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Apollo
Vaste waarde in elftal

Gepost op 27 april 2007 om 11:18:24.       MSN: mkleinsman@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
RIO schreef:

Tja... das een aparte manier om min of meer betrapt te worden. Zijn zaakwaarnemer heeft bepaalde contacten in Italie en laat ik die mensen nou ook kennen. Zaakwaarnemer heeft gesproken, maar Gomes is niet benaderd (mag ook niet direct de speler benaderen - Fifa Regels). Wel zijn er 3 clubs geinteresseerd in Gomes. Het gaat om Inter, Milan en Juve. Wat ik heb begrepen is dat Gomes en gezin gewoon 2 leuke dagen hebben gehad in Rome en dat de zaakwaarnemer en goede familievriend een aantal gesprekken heeft gevoerd. Meer niet.

quote:
Geloof me, er is geen direct contact geweest tussen Gomes en de clubs. Hij neemt heus niet zijn familie mee als ie alleen voor een gesprek gaat. Ik zou iedereen adviseren om niet gelijk een slecht beeld te vormen aan de hand van je snelle conclusie.

Je geeft zelf al toe dat er gesprekken zijn gevoerd met de zaakwaarnemer van Gomes. Ik kan me niet voorstellen dat iemand 2 dagen op en neer vliegt naar Rome(met zijn zaakwaarnemer, die toevallig een vriend is), gewoon voor het "even eruit zijn"....

Ik heb ook niet direct een verkeerd beeld van Gomes(wat hij ook doet, t is en blijft een geweldenaar!!).
En het is zijn goed recht zich een beetje links en rechts te laten informeren(via zijn zaakwaarnemer)! Alleen is de link(Italie, maar 2 dagen vakantie, zaakwaarnemer, "onvrede"??-----> transfer) wel snel gelegd natuurlijk!
 Help mods!
psvinwenen
Legende
Chatoperator

Uit: wenen
Reg.: 18 augustus 2001
Gepost op 27 april 2007 om 11:18:26.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
RIO schreef:

Geloof me, er is geen direct contact geweest tussen Gomes en de clubs. Hij neemt heus niet zijn familie mee als ie alleen voor een gesprek gaat.

Ik zou iedereen adviseren om niet gelijk een slecht beeld te vormen aan de hand van je snelle conclusie.

Als jij het zegt keert de rust alweer ietsje terug bij me
 Help mods!
Pool: 297e, SC Heerenveen-PSV 1-3 (0-2)MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 2.723,6 (daag uit)VoVo: 473e / 953e / 444eOpstelling: 4-4-2
RIO
Legende
Chatoperator

Gepost op 27 april 2007 om 11:22:20.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Apollo schreef:

(...)

Je geeft zelf al toe dat er gesprekken zijn gevoerd met de zaakwaarnemer van Gomes. Ik kan me niet voorstellen dat iemand 2 dagen op en neer vliegt naar Rome(met zijn zaakwaarnemer, die toevallig een vriend is), gewoon voor het "even eruit zijn"....

Ik heb ook niet direct een verkeerd beeld van Gomes(wat hij ook doet, t is en blijft een geweldenaar!!).
En het is zijn goed recht zich een beetje links en rechts te laten informeren(via zijn zaakwaarnemer)! Alleen is de link(Italie, maar 2 dagen vakantie, zaakwaarnemer, "onvrede"??-----> transfer) wel snel gelegd natuurlijk!

Ja natuurlijk, ik ga mezelf niet tegenspreken. Ik zeg dan ook dat er geen direct contact is geweest met de persoon Gomes. Wel heeft zijn zaakwaarnemer orienterende gesprekken gehad met mensen van Inter en een heel kort onderhoud met Milan. Met Juve is (nog) geen contact maar die hebben Buffon.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.323,6VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Juancho
Legende

Gepost op 27 april 2007 om 11:27:09.       MSN: jan_westerman@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Maar Gomes was maandag nog op de club dus hij kon pas tegen de avond naar Rome gevlogen zijn. Voor een korte vakantie is het wel heeeeeel erg kort in mijn ogen. Je gaat niet voor 1,5 dag ff naar Rome terwijl je eigenlijk je rust nodig hebt. Ik blijf het een beetje een vreemd verhaal vinden.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.484,6VoVo: -Opstelling: incompleet
RIO
Legende
Chatoperator

Gepost op 27 april 2007 om 11:32:19.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Sorry, maar het is niet belangrijk wat je vindt in deze.

Toch is het zo. Hij heeft gebruik gemaakt van enkele faciliteiten die behoren tot het eigendom van een contact van mij in Italie. Ophaalservice, accomodatie en eetgelegenheden.

Ok, ik ga ermee stoppen. Dit heeft toch geen zin.
 Help mods!
Juancho
Legende

Gepost op 27 april 2007 om 11:36:52.       MSN: jan_westerman@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Jij weet meer dan ons als buitenstaander. Zo gek is het toch niet dat er twijfel en onduidelijkheid ontstaat als Gomes toevallig voor 1,5 naar Rome gaat? Even lekker uitgebreid vakantie vieren is er iig niet bij. Dan krijg je natuurlijk snel de verhalen dat hij met clubs aan het spreken is.

Tuurlijk geloof ik je, dat vertrouwen heb je wel van me. Maar ik blijf het een wat raar verhaal vinden. Voor 1,5 helemaal naar Rome toegaan om vakantie te vieren terwijl het hier in Nederland bijv. super lekker weer is.

Maargoed, je zal wel gelijk hebben. Zolang de zaakwaarnemer alleen oriënterende gesprekken heeft gehad is er niet veel aan de hand. Dat gebeurd ook wel zovaak in het voetbalwereldje………
 Help mods!
RIO
Legende
Chatoperator

Gepost op 27 april 2007 om 11:39:20.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik vertel je ook eerlijk, ik verwacht dat ie vertrekt, heb ik ergens al aangegeven.

Het is zoals ik al zei, een beetje lullig dat het zo uitkomt, maar hij gaat wel met iemand op de foto, het is niet zo dat ie het geheim moet houden. Ik zou het heerlijk vinden om 1,5 weg te zijn na zo'n deceptie. Ik doe ook weleens een weekendje weg uit China als ik het heb gehad hier.
 Help mods!
Sir Tinus
Internationale topspeler

Uit: Valkenswaard
Reg.: 15 april 2005
Gepost op 27 april 2007 om 13:23:07.     MSN: martijn_ossel@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Als Gomes weg zou gaan dan zou dat heel erg zijn. Maar welk bedrag krijgen we daarvoor terug. Ik dacht namelijk dat hij in zijn contract had staan 9 miljoen , maar dat dat bedrag is geupgrade na zijn vorige contractverlening naar 11 miljoen. Ik vind 11 miljoen eigenlijk te weinig voor Gomes. Ik denk dat 14 miljoen een goed realistisch bod zou zijn.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.421,2VoVo: 889e / 29e / 872eOpstelling: incompleet
mj
Nationale topspeler

Uit: Nijmegen
Vak: Noord - PR
Reg.: 20 januari 2001
Gepost op 27 april 2007 om 13:40:21.       MSN: mjnunen@hotmail.nl    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Juancho schreef:

Jij weet meer dan ons als buitenstaander. Zo gek is het toch niet dat er twijfel en onduidelijkheid ontstaat als Gomes toevallig voor 1,5 naar Rome gaat? Even lekker uitgebreid vakantie vieren is er iig niet bij. Dan krijg je natuurlijk snel de verhalen dat hij met clubs aan het spreken is.

Tuurlijk geloof ik je, dat vertrouwen heb je wel van me. Maar ik blijf het een wat raar verhaal vinden. Voor 1,5 helemaal naar Rome toegaan om vakantie te vieren terwijl het hier in Nederland bijv. super lekker weer is.

Maargoed, je zal wel gelijk hebben. Zolang de zaakwaarnemer alleen oriënterende gesprekken heeft gehad is er niet veel aan de hand. Dat gebeurd ook wel zovaak in het voetbalwereldje………

Misschien heeft hij bij de Paus gebeden om een kampioenschap voor PSV
 Help mods!
Pool: 946e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.634,6 (daag uit)VoVo: 754e / 350e / 785eOpstelling: 4-4-2
Davy Oyen
Jeugdspeler

Uit: Maasland (Z-H)
Reg.: 21 november 2001
Gepost op 27 april 2007 om 14:23:24.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Of anders een Chinees, toch?
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Fantomas
Nationale topspeler

Uit: Maastricht
Reg.: 30 juni 2005
Gepost op 27 april 2007 om 15:06:25.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Davy Oyen schreef:

(...)

Of anders een Chinees, toch?

Wang Dalei. Of een Mexicaanse keeper: Guillermo Ochoa.
 Help mods!
Pool: 2940e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.487,9VoVo: 2164e / 1941e / 2227eOpstelling: 4-4-2
tho
Meervoudig international

Uit: Etten-Leur
Reg.: 22 november 2004
Gepost op 27 april 2007 om 15:19:06.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Als Gomes verkocht zou worden kunnen we toch gewoon een andere keeper halen. Het is wel bijzonder jammer dat hij weg zou gaan, maar er zijn wel meerdere keepers. Idd Die Wang Dalei of die mexicaan, maar er zijn vast wel meer andere keepers die net zo goed zijn!
 Help mods!
Pool: 201e, SC Heerenveen-PSV MotM Sparta Rotterdam-PSV: LazovicBattle-rating: 1.417,4VoVo: 1042e / 6e / 1378eOpstelling: 4-3-3

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 92 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk