PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Favoriete Opstellingen en verkoopbeleid
Heurelho da Silva Gomes
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 92 pagina's: « 1 ... 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 »

Poster
Topic: Heurelho da Silva Gomes 
mj
Nationale topspeler

Uit: Nijmegen
Vak: Noord - PR
Reg.: 20 januari 2001
Gepost op 27 april 2007 om 15:20:30.       MSN: mjnunen@hotmail.nl    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Juancho schreef:

Jij weet meer dan ons als buitenstaander. Zo gek is het toch niet dat er twijfel en onduidelijkheid ontstaat als Gomes toevallig voor 1,5 naar Rome gaat? Even lekker uitgebreid vakantie vieren is er iig niet bij. Dan krijg je natuurlijk snel de verhalen dat hij met clubs aan het spreken is.

Tuurlijk geloof ik je, dat vertrouwen heb je wel van me. Maar ik blijf het een wat raar verhaal vinden. Voor 1,5 helemaal naar Rome toegaan om vakantie te vieren terwijl het hier in Nederland bijv. super lekker weer is.

Maargoed, je zal wel gelijk hebben. Zolang de zaakwaarnemer alleen oriënterende gesprekken heeft gehad is er niet veel aan de hand. Dat gebeurd ook wel zovaak in het voetbalwereldje………

Misschien heeft hij bij de Paus gebeden om een kampioenschap voor PSV
 Help mods!
Pool: 946e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.634,6 (daag uit)VoVo: 754e / 350e / 785eOpstelling: 4-4-2
Zeistenaar
Legende

Uit: Brussel
Vak: -
Reg.: 12 maart 1999
Gepost op 27 april 2007 om 19:58:00.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
RIO schreef:

Geloof me, er is geen direct contact geweest tussen Gomes en de clubs. Hij neemt heus niet zijn familie mee als ie alleen voor een gesprek gaat.

Ik zou iedereen adviseren om niet gelijk een slecht beeld te vormen aan de hand van je snelle conclusie.

Er zijn genoeg Braziliaanse keepers die hem zouden kunnen opvolgen.

Sorry RIO ik heb hier toch wel enige moeite mee. Bij oriënterende gesprekken gaat de speler niet mee. Daar is de zaakwaarnemer voor. Zodra zaken concreter worden gaat de speler mee en zijn vrouw/vriendin om de stad en eventuele huizen te checken. Gomes is dus gewoon weg volgend seizoen en ik ben benieuwd welke Italiaanse club het gaat worden.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.496,7VoVo: -Opstelling: -
VTI
Vaste waarde in elftal

Uit: Tilburg
Reg.: 26 april 2000
Gepost op 28 april 2007 om 00:07:57.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
tho schreef:

Als Gomes verkocht zou worden kunnen we toch gewoon een andere keeper halen. Het is wel bijzonder jammer dat hij weg zou gaan, maar er zijn wel meerdere keepers. Idd Die Wang Dalei of die mexicaan, maar er zijn vast wel meer andere keepers die net zo goed zijn!

Tuurlijk joh, toen Nilis weg ging haalden we ook gewoon een tweede Nilis en VOH vervingen we dit jaar met een jeudgige VOH uit Afganistan, simple as that.

Natuurlijk zijn er weinig "meer keepers die net zo goed zijn". Er zijn misschien keepers te vinden die in potentie wellicht ooit ongeveer hetzelfde niveau zouden kunnen bereiken, maar zo simpel als jij het voordoet is het helemaal niet en dat weet je zelf ook echt wel.
 Help mods!
Pool: 2315e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.492,9VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Hardcore PSV
Vaste waarde in elftal

Uit: Asten
Reg.: 23 maart 2002
Gepost op 29 april 2007 om 12:00:56.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Gomes is gewoon onvervangbaar, wat deze man voor ons gepakt heeft is niet te evenaren. Het niveau dat hij de afgelopen seizoenen gehaald heeft is écht heel hoog. Hij is een van de beste keepers ter wereld, en ook als mens een sieraad voor de club!! Bij Gomes denk ik aan de 1ste x Lyon-uit dat ie die bal van 2 meter afstand stopt, maar ook aan het filmpje met alex en farfan ik kan niet lovend genoeg zijn over deze kerel.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.467,2VoVo: -Opstelling: incompleet
Hannibal Smith
Meervoudig international

Uit: Eindhoven
Reg.: 22 augustus 2004
Gepost op 29 april 2007 om 15:51:29.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het zal toch niet zo zijn dat PSV door die blunder van Gomes het alsnog niet haalt vandaag he..
 Help mods!
Pool: 2756e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.499,5VoVo: 877e / 1270e / 832eOpstelling: 4-4-2
kazmaniac
International

Reg.: 12 oktober 2004
Gepost op 29 april 2007 om 16:40:48.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Gelukkig blijft Gomes zn fout onbestraft. Zou hééél zuur voor hem zijn. Denk dat Gomes Cocu nog eventjes extra bedankt. Wat een helden zijn het
 Help mods!
Pool: 1160e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Apollo
Vaste waarde in elftal

Uit: hengelo
Reg.: 5 maart 2000
Gepost op 29 april 2007 om 22:07:06.       MSN: mkleinsman@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Kan er geen genoeg van krijgen: een huilende Gomes!!
Wat een fantastische beelden van een fantastische vent!!

Het zou me eerlijk gezegd nie eens hebben uitgemaakt als PSV door de blunder van Gomes het kampioenschap zou hebben misgelopen....aangezien we het anders al veel eerder hebben laten liggen en om het feit dat deze geweldenaar zoooooo ontzettend veel betekend(heeft) voor PSV!!
 Help mods!
Pool: 1961e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.499,5VoVo: -Opstelling: incompleet
phoxie fan!!!
Legende

Uit: Almere
Vak: Noord - S
Reg.: 5 mei 2000
Gepost op 29 april 2007 om 22:14:32.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ja echt een ongelooflijke man. Prachtig!!! Wat een ras PSV'er.
 Help mods!
Pool: 8e, SC Heerenveen-PSV MotM Sparta Rotterdam-PSV: BakkalBattle-rating: 1.431,7VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Foxy
Legende
Winnaar PSV Quiz Seizoen 04/05; meer prijzen

Reg.: 13 oktober 1999
Gepost op 30 april 2007 om 11:45:24.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Deze ras PSV'er gaat wel weg, zover ik gehoord heb. Toch zuur, hoewel ik hem de laatste tijd niet in goede doen vind, blijft het een wereldkeeper.
 Help mods!
Pool: 21e, SC Heerenveen-PSV 0-2 (0-1)MotM Sparta Rotterdam-PSV: SalcidoBattle-rating: 1.291,2VoVo: 330e / 791e / 267eOpstelling: 4-4-2
P-S-V Eindhoven
International

Uit: Nuenen
Reg.: 24 juni 2005
Gepost op 30 april 2007 om 11:47:20.     MSN: ikbenerwin@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zo, toch weer wakker geworden vandaag..

Maarja wat Gomes deed was natuurlijk meer dan logisch.

1. Hij wil niet weg! Door een paar blundertjes weet hij de intresse met groot gemak van zich af te schudden
2. Als hij tegen Utrecht en Vitesse die blunders niet had gemaakt was het toch helemaal niet spannend? Nee nu is het juist des te mooier.

Slimme jonge die Gomes!
 Help mods!
Pool: 2930e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.477,8VoVo: 1923e / - / 2515eOpstelling: incompleet
ALEXGOMESFARFAN
Nationale topspeler

Reg.: 18 mei 2005
Gepost op 30 april 2007 om 13:15:08.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Mooiste vind ik het kutten van gomes met phoxy altijd
 Help mods!
Pool: 990e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.388,0VoVo: 1086e / 1289e / 1053eOpstelling: 4-4-2
Giallorossi
Legende
Buitengewoon lid
Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004

Vak: Oost - X
Reg.: 8 juni 2001
Gepost op 30 april 2007 om 13:15:54.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Nu we CL voetbal hebben gehaald zie ik Gomes nog we lblijven na dit seizoen.
 Help mods!
Pool: 2390e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.618,1 (daag uit)VoVo: 1528e / 1004e / 1455eOpstelling: 4-4-2
lempkesfabriek
Internationale topspeler
Winnaar PSV Netwerk Battle 2006

Vak: Zuid - BB
Reg.: 26 november 2004
Gepost op 30 april 2007 om 15:46:48.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ALEXGOMESFARFAN schreef:

Mooiste vind ik het kutten van gomes met phoxy altijd

Help mods!
Pool: 52e, SC Heerenveen-PSV 0-3 (0-2)MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 2.471,7 (daag uit)VoVo: 291e / 689e / 248eOpstelling: 4-3-3
O Baixinho
Regelmatige invaller

Uit: Tilburg
Reg.: 1 september 2006
Gepost op 30 april 2007 om 15:51:38.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik hoor anders nog niks over geïnteresseerde clubs. Iemand al concrete berichten gehoord?
 Help mods!
Pool: 3659e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.491,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
GillesDeBilde aka De Ket
Vaste waarde in elftal

Reg.: 9 augustus 2005
Gepost op 1 mei 2007 om 00:39:57.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dat zou * geweest zijn als die blunder ons fataal was geweest. Gelukkig gebeurde dat niet, had ik juist hem echt niet gegund.

[Dit bericht is veranderd door Bas B (op 1 mei 2007 10:06:04).]
 Help mods!
Pool: 233e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: 318e / 711e / 432eOpstelling: 4-3-3
Skietuh Leandro
International

Uit: Aarle-Rixtel
Vak: West - K
Reg.: 19 april 2002
Gepost op 1 mei 2007 om 10:01:58.       MSN: ja  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
O Baixinho schreef:

Ik hoor anders nog niks over geïnteresseerde clubs. Iemand al concrete berichten gehoord?

1/5/2007 - 'Interesse topclub voor Gomes, Alex bevestigt dichtbij transfer Chelsea te zijn'
(Gepost door RvN)

In de Braziliaanse media zinspeelden Gomes en Alex na het kampioenschap op een transfer. Alex liet weten een gesprek met Mourinho en Chelsea gehad te hebben. De Engelse club wil hem nu naar Engeland halen. Het enige wat een overgang nog in de weg zou kunnen staan is een werkvergunning, die zou Chelsea nu proberen te verkrijgen, zo liet Alex weten tegenover Globoesporte.
PSV Netwerk
Gomes op zijn beurt sprak tegenover O Documento over de interesse van een echte Europese topclub. Die club zou nog geen officieel bod hebben uitgebracht op de speler. Het zou twijfelen of het Gomes al deze zomer of over een jaar zou willen overnemen. De PSV doelman liet weten afgesproken te hebben dat hij niet zou laten weten om welke club het gaat. Wel wilde hij duidelijk aangeven dat hij het erg naar zijn zin heeft bij PSV en absoluut niet weg hoeft. [reageer]

Bron: PSV Netwerk.

Ik verwacht dat het om AC Milan gaat. We kunnen alleen maar bidden dat hij nog één jaartje blijft, maar mocht hij vertrekken gun ik het hem wel van harte hoor. Hopelijk krijgen we er de hoofdprijs voor.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.499,5VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Marc.
Nationale topspeler

Uit: Geldrop
Vak: Oost - W
Uploads: 42
Reg.: 26 september 2005
Gepost op 1 mei 2007 om 11:35:05.       MSN: marcvangerven@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Skietuh Leandro schreef:

(...)

1/5/2007 - 'Interesse topclub voor Gomes, Alex bevestigt dichtbij transfer Chelsea te zijn'
(Gepost door RvN)

In de Braziliaanse media zinspeelden Gomes en Alex na het kampioenschap op een transfer. Alex liet weten een gesprek met Mourinho en Chelsea gehad te hebben. De Engelse club wil hem nu naar Engeland halen. Het enige wat een overgang nog in de weg zou kunnen staan is een werkvergunning, die zou Chelsea nu proberen te verkrijgen, zo liet Alex weten tegenover Globoesporte.
PSV Netwerk
Gomes op zijn beurt sprak tegenover O Documento over de interesse van een echte Europese topclub. Die club zou nog geen officieel bod hebben uitgebracht op de speler. Het zou twijfelen of het Gomes al deze zomer of over een jaar zou willen overnemen. De PSV doelman liet weten afgesproken te hebben dat hij niet zou laten weten om welke club het gaat. Wel wilde hij duidelijk aangeven dat hij het erg naar zijn zin heeft bij PSV en absoluut niet weg hoeft. [reageer]

Bron: PSV Netwerk.

Ik verwacht dat het om AC Milan gaat. We kunnen alleen maar bidden dat hij nog één jaartje blijft, maar mocht hij vertrekken gun ik het hem wel van harte hoor. Hopelijk krijgen we er de hoofdprijs voor.

Gomes was pas toch 2 dagen naar Rome(?). Mischien dat het AS Roma is Zou een stomme zet zijn, denk dat PSV mooier is voor hem, al is een nieuwe Europese uitdaging ook mooi.

Alex was te verwachten dat hij zou vertrekken, jammer maar helaas, hij heeft wel een toptransfer verdiend!
 Help mods!
Pool: 842e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.495,7VoVo: 1002e / 264e / 1097eOpstelling: 4-4-2
Masterbeer
Legende
Lid van verdienste

Uit: Uden
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 4 maart 2001
Gepost op 1 mei 2007 om 14:43:37.     MSN: pdebeer18@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Marc. schreef:

(...)

Gomes was pas toch 2 dagen naar Rome(?). Mischien dat het AS Roma is Zou een stomme zet zijn, denk dat PSV mooier is voor hem, al is een nieuwe Europese uitdaging ook mooi.

Alex was te verwachten dat hij zou vertrekken, jammer maar helaas, hij heeft wel een toptransfer verdiend!

Denk inderdaad dat het om AC Milan gaat, wat doet Dida? Gaat die nog een jaar door bij AC? AS Roma zie ik eerlijk gezegd niet als een echte topclub... ook al worden ze 2e.
 Help mods!
Pool: 1142e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.420,9VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Skele Wie Wau
International

Uit: Helmond
Reg.: 14 februari 2006
Gepost op 1 mei 2007 om 16:32:30.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Masterbeer schreef:

(...)

Denk inderdaad dat het om AC Milan gaat, wat doet Dida? Gaat die nog een jaar door bij AC? AS Roma zie ik eerlijk gezegd niet als een echte topclub... ook al worden ze 2e.

Ik denk aan dit scenario. Dida heeft een tijdje geleden bijgetekend, en zal komend seizoen aan zijn laatste jaar beginnen. In Milan zien ze Gomes als zijn opvolger.
Ze kunnen hem dit jaar halen, maar dan komt Gomes 1 jaar als 2de keeper op de bank te zitten achter Dida.
AC Milan moet dan ook een 2 jarig contract afkopen.
Gomes zelf wil graag naar het grote Milan, als opvolger
van Brasils nummer 1 Dida! Maar wil wel graag spelen eigenlijk. Ook heeft hij het nog naar zijn zin bij PSV en weet zich zeker van spelen in de CL!

Optelsommeke: Mondelinge overeenkomst en toezegging aan elkaar (Gomes&AC Milan) voor volgend seizoen als opvolger
van Dida!

Winst Milan-er hoeft dan nog maar een 1 jarig contract afgekocht te worden.

Winst Gomes-Hij mag nog een jaar bij "zijn" PSV CL spelen, en volgend jaar naar zijn nieuwe droom Topclub.

Winst PSV-Verzekerd van nog een jaar Gomes, en ook volgend jaar nog een goeie transfersom!

Grootste Winnaars- Wij Supporters, dat we deze levende legende nog 1 jaar in het Philips Stadion mogen hebben!
 Help mods!
Pool: 3211e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.409,3VoVo: -Opstelling: -
psv_supporter
Legende

Uit: Boekel
Vak: Zuid - E
Reg.: 24 mei 2000
Gepost op 1 mei 2007 om 16:46:32.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Leuk, maar wie moet PSV als opvolger halen. Ben bang dat het moeilijk wordt zonder Gomes; Aan Stan en PSV de taak om een waardige opvolger te vinden volgend jaar dan àls hij naar AC Milan gaat als opvolger van Dida (wat ik hem overgens wel gun hoor)
 Help mods!
Pool: 365e, SC Heerenveen-PSV 1-2 (0-1)MotM Sparta Rotterdam-PSV: KoevermansBattle-rating: 1.568,5 (daag uit)VoVo: 87e / 362e / 94eOpstelling: 4-3-3
Giallorossi
Legende
Buitengewoon lid
Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004

Vak: Oost - X
Reg.: 8 juni 2001
Gepost op 1 mei 2007 om 17:51:31.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Masterbeer schreef:

(...)

Idd, normaal is Roma gewoon een subtopper in Italie. Maar als Gomes dan toch weg gaat bij PSV, dan zou ik het super vinden als zijn nieuwe club AS Roma wordt, al hoop ik dat hij gewoon bij ons blijft!
 Help mods!
Pool: 2390e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.618,1 (daag uit)VoVo: 1528e / 1004e / 1455eOpstelling: 4-4-2
dorpsgek
Vaste waarde in elftal

Uit: ettuh
Vak: Oost - V
Reg.: 23 augustus 2006
Gepost op 1 mei 2007 om 21:33:29.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het blijft een geweldige clown net een klein kind met die beker de hele tijd op en neer.

Is wel prachtig te zien hoe hij helemaal geemotioneerd is daar op de middenstip.
Het is echt een gevoelsmens en past gewoon perfect bij psv!!

Wat een wereldgozer.
 Help mods!
Pool: 2083e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.454,1VoVo: 1005e / 34e / 1208eOpstelling: incompleet
iceminem
Nationale topspeler

Uit: zwerver
Vak: West - LL
Reg.: 24 maart 2000
Gepost op 1 mei 2007 om 21:36:45.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Die man in het pak met die PSV pet op, is dat familie van Gomes ofzo?
 Help mods!
Pool: 2307e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.449,7VoVo: -Opstelling: incompleet
P-S-V Eindhoven
International

Uit: Nuenen
Reg.: 24 juni 2005
Gepost op 2 mei 2007 om 00:00:16.     MSN: ikbenerwin@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ze snappen er nog steeds niks van bij PSV. Geef die man een microfoon! Geef Gomes een microfoon en je hebt een kampioensfeest. Prachtig hoe hij daar 2 jaar geleden stond te zingen.
 Help mods!
Pool: 2930e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.477,8VoVo: 1923e / - / 2515eOpstelling: incompleet
phoolie601
Vedette

Uit: Bladel
Vak: Oost - V
Reg.: 2 oktober 2000
Gepost op 2 mei 2007 om 00:21:02.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
psv_supporter schreef:

Leuk, maar wie moet PSV als opvolger halen. Ben bang dat het moeilijk wordt zonder Gomes; Aan Stan en PSV de taak om een waardige opvolger te vinden volgend jaar dan àls hij naar AC Milan gaat als opvolger van Dida (wat ik hem overgens wel gun hoor)

PSV heeft genoeg achter de hand! Wang Dalei is voor de toekomst, Bruno/Alamo/Cassio/Ochoa zijn allen directe opties.

Verder is Gomes natuurlijk uniek. Iets in me zegt me dat we over een jaar of 5 het duo Alex-Gomes herenigt zien in Eindhoven.

[Dit bericht is veranderd door phoolie601 (op 2 mei 2007 00:21:39).]
 Help mods!
Pool: 2346e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.418,4VoVo: -Opstelling: 4-4-2

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 92 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk