PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Favoriete Opstellingen en verkoopbeleid
Heurelho da Silva Gomes
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 92 pagina's: « 1 ... 85 86 87 88 89 90 91 92 »

Poster
Topic: Heurelho da Silva Gomes 
psvinwenen
Legende
Chatoperator

Uit: wenen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 18 augustus 2001
Gepost op 2 mei 2007 om 15:45:59.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Als het daadwerkelijk zo is (hij blijft en heeft voorcontract voor volgend seizoen) dan krijgen we volgend jaar ook nog die 10 mln die in zijn clausule staan, onafhankelijk van zijn prestaties het komend seizoen (die zullen toch wel weer goed zijn maar toch). Iig heb je dan een zekerheid qua financien en kun je al 14 maanden vooruit plannen. Ook een record gezien de afgelopen jaren qua planning.
 Help mods!
Pool: 297e, SC Heerenveen-PSV 1-3 (0-2)MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 2.723,6 (daag uit)VoVo: 473e / 953e / 444eOpstelling: 4-4-2
Huub
Nationale topspeler

Uit: Amsterdam
Vak: -
Reg.: 29 november 2000
Gepost op 2 mei 2007 om 15:48:25.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik kan me voorstellen dat hij na afgelopen jaar (vader overleden, vader geworden, hectisch seizoen) geen zin heeft om ergens weer vanaf nul te beginnen.
 Help mods!
Pool: 1302e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.491,3VoVo: -Opstelling: 4-4-2
breukie nr. 1
Legende

Uit: Eindhoven
Reg.: 10 april 2002
Gepost op 2 mei 2007 om 16:01:31.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
psvinwenen schreef:

Als het daadwerkelijk zo is (hij blijft en heeft voorcontract voor volgend seizoen) dan krijgen we volgend jaar ook nog die 10 mln die in zijn clausule staan, onafhankelijk van zijn prestaties het komend seizoen (die zullen toch wel weer goed zijn maar toch). Iig heb je dan een zekerheid qua financien en kun je al 14 maanden vooruit plannen. Ook een record gezien de afgelopen jaren qua planning.

Dan hebben we ook een jaar de tijd om een goede vervanger te zoeken. Mwah, netjes van Gomes als dit klopt.
 Help mods!
Pool: 492e, SC Heerenveen-PSV 1-3 (0-2)MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
KoningKone
Legende
Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007

Uit: Eindhoven
Vak: Noord - U
Reg.: 30 maart 2003
Gepost op 2 mei 2007 om 18:08:40.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Prachtig dat hij dit zegt, aan de keeper zal het komend seizoen dus iig niet liggen
 Help mods!
Pool: 99e, SC Heerenveen-PSV 2-2 (0-1)MotM Sparta Rotterdam-PSV: LazovicBattle-rating: 1.472,0VoVo: 122e / 420e / 103eOpstelling: 5-3-2
Skietuh Leandro
International

Uit: Aarle-Rixtel
Vak: West - K
Reg.: 19 april 2002
Gepost op 2 mei 2007 om 19:49:36.       MSN: ja  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Vind dit opvallend nieuws. Ik heb zelf niet bij de huldiging dinsdag kunnen zijn, maar ik zag deze foto van een hevig geemotioneerde Gomes (geplaatst door Aki in de Kampioenschap 2007 media - topic):

en dacht hieruit op te maken dat het hem zoveel doet omdat hij weet dat hij zijn laatste wedstrijd voor PSV gekeept heeft. Hopelijk had ik het mis! Dit bericht geeft me in ieder geval hoop, want volgend jaar hebben we niet alleen de keeper Gomes, maar vooral de Leider Gomes nodig!

[Dit bericht is veranderd door Skietuh Leandro (op 2 mei 2007 19:50:07).]
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.499,5VoVo: -Opstelling: 4-3-3
RB3
Legende

Uit: Deurne
Reg.: 19 januari 2002
Gepost op 2 mei 2007 om 23:27:45.         Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zag hem ook zo emotioneel op het scherm ja... Maar denk zelf dat hij gewoon overdonderd werd door het publiek en de sfeer

(Of hoop ik dat )
 Help mods!
Pool: 658e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.484,0VoVo: 2249e / - / 1785eOpstelling: 4-4-2
Baseman
Legende

Uit: Geldrop
Reg.: 1 maart 2000
Gepost op 3 mei 2007 om 10:51:05.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Gomes wist dat Alex gaat vertrekken en viert zo zijn afscheid.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.483,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Marc.
Nationale topspeler

Vak: Oost - W
Uploads: 42
Reg.: 26 september 2005
Gepost op 3 mei 2007 om 11:49:38.       MSN: marcvangerven@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Gomes komt wel wat vaker wat emotioneel over, zoals bij 'zijn' sfeeractie, ik neem aan dat hij dat geen tranen krijgt van verdriet, maar van blijdschap! Zo zit hij dus blijkbaar in elkaar, hij heeft een hart voor de club en dat laat hij blijken ook!!
 Help mods!
Pool: 842e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.495,7VoVo: 1002e / 264e / 1097eOpstelling: 4-4-2
Dond3r
Bankzitter

Uit: Kr'berg City
Reg.: 26 april 2005
Gepost op 3 mei 2007 om 12:19:32.         ICQ: 88493381  MSN: bertp@xs4all.nl    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wel leuk dat we hem in 1 van de filmpjes eindelijk eens Nederlands zagen praten (kleine kans op titel, toch gepakt, echt mooi, echt mooi, ofzoiets)

Jammer dat hij in interviews nog Portugees praat, of zijn er ergens interviews waar hij wel Nederlands praat? Lijkt me mooi om te zien
 Help mods!
Pool: 1164e, SC Heerenveen-PSV MotM Sparta Rotterdam-PSV: SalcidoBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: 2620e / 2184e / 2418eOpstelling: incompleet
lindsaywilson
Legende

Reg.: 7 maart 2002
Gepost op 3 mei 2007 om 12:31:32.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Marc. schreef:

Gomes komt wel wat vaker wat emotioneel over, zoals bij 'zijn' sfeeractie, ik neem aan dat hij dat geen tranen krijgt van verdriet, maar van blijdschap!
Hij moet veel denken aan zijn vader die dit jaar is overleden en die er nu niet bij kan zijn.......
 Help mods!
Pool: 784e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.456,9VoVo: -Opstelling: 3-5-2
RIO
Legende
Chatoperator

Uit: Amsterdam|Shanghai
Reg.: 19 februari 2000
Gepost op 3 mei 2007 om 12:40:48.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ja precies, het is een zwaar jaar voor hem geweest. En daarbij is het een emotionele kerel. Niks mis mee. Ik vind het schitterend en ik laat graag een traantje met hem mee.

Ik geloof hem dat ie nog 1 seizoen blijft, kan ook niet anders.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.323,6VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Makaveli
Legende

Uit: Utrecht
Reg.: 13 januari 1999
Gepost op 3 mei 2007 om 13:10:14.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Hij moet veel denken aan zijn vader die dit jaar is overleden en die er nu niet bij kan zijn.......
Precies, dat en het feit dat Alex vertrekt zal hier wel aan ten grondslag liggen. Mensen zoeken er gelijk weer zo veel achter.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.755,7 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Juancho
Legende

Uit: Zwolle
Reg.: 26 april 2002
Gepost op 3 mei 2007 om 13:14:26.       MSN: jan_westerman@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Is toch niet zo raar? Vorig jaar zagen we dezelfde tranen ook bij Kuyt. Hij wist dat het waarschijnlijk zijn laatste keer in de kuip was.

Tuurlijk zit er een flink stuk emotie en spanning bij van afgelopen seizoen. En ja, daar heeft hij ongetwijfeld een traantje om moeten weg pinken. Maar toch, iets in mij zegt dat hij komend seizoen bij een Europese topclub keept.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.484,6VoVo: -Opstelling: incompleet
Voor Rood-Wit Gezongen
Internationale topspeler

Uit: Sluiskil
Reg.: 11 februari 2004
Gepost op 3 mei 2007 om 14:11:19.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Juancho schreef:

Is toch niet zo raar? Vorig jaar zagen we dezelfde tranen ook bij Kuyt. Hij wist dat het waarschijnlijk zijn laatste keer in de kuip was.

Tuurlijk zit er een flink stuk emotie en spanning bij van afgelopen seizoen. En ja, daar heeft hij ongetwijfeld een traantje om moeten weg pinken. Maar toch, iets in mij zegt dat hij komend seizoen bij een Europese topclub keept.
Niet om te zagen, maar waar heeft hij de afgelopen drie jaar gekeept dan? Misschien niet de absolute Europese top, maar een club met een dusdanig klein budget als PSV Europees gezien, mag in verhouding wel als Europese topclub gezien worden, vind ik. Misschien valt alleen een club als Porto in diezelfde categorie. Want welke clubs hebben het de afgelopen drie jaar überhaupt tot gemiddeld de kwartfinale van de CL geschopt?

Gomes zou ik het liefst een contract voor het leven zien tekenen, maar dat is een utopie. Elk jaartje wat hij echter nog in Eindhoven onder de lat staat, is ontzettend meegenomen! Misschien is hij nu nog niet de beste keeper ter wereld. Hij is echter wel heel hard op weg om dat te worden en Gomes is nog maar 26 jaar oud jong!
 Help mods!
Pool: 640e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.495,6VoVo: 99e / 287e / 152eOpstelling: 5-3-2
Juancho
Legende

Gepost op 3 mei 2007 om 14:16:21.       MSN: jan_westerman@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

PSV klopt dan wel aan de deur, de Nederlandse competitie is zoveel zwakker. Beslist geen slechte competitie hoor, maar de italiaanse is bijv. veel zwaarder en speel je meer topwedstrijden. Dan word je als keeper zijne beter.

Bovendien, na telkens net niet lijkt het me dat je als sportman graag ook eens die beker wil winnen. Dan moet je helaas niet te lang bij PSV blijven plakken….
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.484,6VoVo: -Opstelling: incompleet
Voor Rood-Wit Gezongen
Internationale topspeler

Uit: Sluiskil
Reg.: 11 februari 2004
Gepost op 3 mei 2007 om 14:24:59.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Je hoort mij het tegendeel ook niet beweren. Indirect geef ik dat zelfs ook toe, met het budget-argument. Lager budget komt door de kleinere competitie, wat ook nog eens in het nadeel van Nederland is, dat de concurrentie behalve de top-3 niets voorstelt in Nederland.

Wat de cup met de grote oren betreft, ben ik het niet met je eens. Kijk zoals ik net ook al noemde naar Porto, of in geval van nationale elftallen, naar Griekenland, Denemarken en Zuid-Korea. Nu zeg ik niet dat PSV binnen nu en een paar jaar de CL wint, maar de kans daarop wel degelijk bestaat.

Die club uit Amsterdam won namelijk 12 jaar geleden ook per ongeluk één wedstrijd teveel

Maar dit gaat allemaal wel heel erg offtopic. Gomes zal normaal gesproken binnen nu en een jaar bij een absolute Europese topclub spelen, ook qua budget dus.
 Help mods!
Pool: 640e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.495,6VoVo: 99e / 287e / 152eOpstelling: 5-3-2
Juancho
Legende

Gepost op 3 mei 2007 om 15:11:21.       MSN: jan_westerman@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Kom zeg, hoevaak komt het nou voor date en kleine club of een klein voetballand een grote prijs pakt?

Porto en Griekenland waren incidenten. Op het juiste moment pieken en gokken op mindere dagen van de sterke teams/landen. Zeker in toernooi vorm kan je met een portie geluk ver komen.

Maar PSV zal nooit structureel kunnen strijden om halve finale/finale CL plekken. Dat is niet reëel en zal hooguit sporadisch gebeuren.

Vandaar dat PSV voor Gomes misschien geen echte absolute topclub is en dat hij daarom best naar bijv. Milaan wil verhuizen.
 Help mods!
Marc.
Nationale topspeler

Vak: Oost - W
Uploads: 42
Reg.: 26 september 2005
Gepost op 3 mei 2007 om 16:01:34.       MSN: marcvangerven@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
lindsaywilson schreef:

(...)

Oh ja dat is waar ja, telt extra zwaar dus
 Help mods!
Pool: 842e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.495,7VoVo: 1002e / 264e / 1097eOpstelling: 4-4-2
VTI
Vaste waarde in elftal

Uit: Tilburg
Reg.: 26 april 2000
Gepost op 3 mei 2007 om 19:09:14.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dond3r schreef:

Wel leuk dat we hem in 1 van de filmpjes eindelijk eens Nederlands zagen praten (kleine kans op titel, toch gepakt, echt mooi, echt mooi, ofzoiets)

Jammer dat hij in interviews nog Portugees praat, of zijn er ergens interviews waar hij wel Nederlands praat? Lijkt me mooi om te zien

Haha zoiets als dat filmpje (interview met Ibi) waarin Jeff "een interview" krijgt, hij zegt alleen "nee, nee". Haha maar het is Nederlands ;-)

Gomes is een prachtig-keeper en ondertussen echt een uithangbord voor de club, maar ik zou niet graag zien dat ze hem iets in de weg leggen als een grote club zich aandient. Die kans heeft hij absoluut verdient, zeker gezien wat hij voor PSV heeft gedaan.
 Help mods!
Pool: 2315e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.492,9VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Jasper_PSV
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Brunssum
Reg.: 28 juli 2006
Gepost op 5 mei 2007 om 09:37:37.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Heurelho Silva Gomes is door de fans van PSV verkozen tot Man of the Season. De populaire sterkeeper scoorde gedurende het seizoen 89,5 punten bij de verschillende Man of the Match verkiezingen en volgt daarmee Phillip Cocu op. Cocu werd dit seizoen tweede, op 86 punten. De derde plek was weggelegd voor Arouna Koné met 80. Eveneens hoog scoorden Farfan, Alex, Simons en Afellay.
Uiteraard verdient, jammer dat Alex nog niet eens bij de top 3 hoort
 Help mods!
Pool: 3461e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.280,4VoVo: -Opstelling: incompleet
berry van aerle
Legende
oud-quizmaster

Uit: Vught
Vak: West - K
Reg.: 1 april 2001
Gepost op 5 mei 2007 om 09:42:10.         MSN: wesleyrokven@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Jasper_PSV schreef:

(...)

Uiteraard verdient, jammer dat Alex nog niet eens bij de top 3 hoort

Misschien omdat hij minder gespeeld heeft ? Iedereen weet ALEX op de juiste waarde te schatten. Zelfs Chelsea op dit moment. Zegt genoeg dunkt me.
 Help mods!
Pool: 294e, SC Heerenveen-PSV 1-4 (0-2)MotM Sparta Rotterdam-PSV: SimonsBattle-rating: 1.500,0VoVo: 89e / 304e / 66eOpstelling: 4-4-2
VTI
Vaste waarde in elftal

Uit: Tilburg
Reg.: 26 april 2000
Gepost op 5 mei 2007 om 16:02:35.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
berry van aerle schreef:

(...)

Misschien omdat hij minder gespeeld heeft ? Iedereen weet ALEX op de juiste waarde te schatten. Zelfs Chelsea op dit moment. Zegt genoeg dunkt me.

Dat lijkt me de oorzaak, hij kan dan geen punten pakken bij MotM uiteraard en als de andere spelers (bijv Gomes) die bijna alles spelen consequent tweede of derde worden gaan ze hem vrij snel voorbij.
 Help mods!
Pool: 2315e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.492,9VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Apollo
Vaste waarde in elftal

Uit: hengelo
Reg.: 5 maart 2000
Gepost op 8 mei 2007 om 23:02:39.       MSN: mkleinsman@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Vorm: 'Gomes en Sneijder geen wereldtop'

8/5/2007 22:48

Michel Vorm is een van de revelaties van het huidige seizoen. De doelman van FC Utrecht heeft zich snel ontwikkeld tot een van de betere keepers in de Eredivisie.
Vorm zegt niet naar andere doelmannen in de Eredivisie te kijken. 'Ook niet naar Gomes van PSV', vertelt hij in de nieuwe Voetbal International. 'Er zijn mensen die zeggen dat hij tot de wereldtop behoort. Daar ben ik het niet mee eens. Hij speelt heel goede wedstrijden, maar ook mindere. Edwin van der Sar, die is wereldtop. Gomes is nog slechts de beste keeper in de Nederlandse competitie.'

Sowieso vindt Vorm dat er geen wereldspelers in de Eredivisie uitkomen. 'Ik vind Wesley Sneijder top, echt top. De beste speler van Nederland. Maar wereldklasse? Nog niet. Kijk naar het Nederlands elftal. Wie behoort tot de absolute internationale top? Robin van Persie, Edwin van der Sar en Clarence Seedorf. Wie nog meer? Misschien Rafael van der Vaart en Arjen Robben.'

In Voetbal International nummer 19 lees je het complete interview met Michel Vorm, die onder meer vertelt waarom hij Kenneth Vermeer een basisplaats gunt en AZ liever in de Champions League ziet dan Ajax of PSV. Klik hier voor de inhoud van VI 19.

Om met de woorden van Herman Finkers te spreken: Dat heeft zo'n jongen toch niet nodig!?

Meneer keept een "leuk" seizoen, heeft uiteraard recht op een eigen mening, maar dit soort uitspraen zijn, op z'n minst, niet erg gepast!!
 Help mods!
Pool: 1961e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.499,5VoVo: -Opstelling: incompleet
malibu
Geselecteerd voor Oranje

Uit: amsterdam
Reg.: 1 augustus 2006
Gepost op 8 mei 2007 om 23:22:00.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Apollo schreef:

Vorm: 'Gomes en Sneijder geen wereldtop'

8/5/2007 22:48

Michel Vorm is een van de revelaties van het huidige seizoen. De doelman van FC Utrecht heeft zich snel ontwikkeld tot een van de betere keepers in de Eredivisie.
Vorm zegt niet naar andere doelmannen in de Eredivisie te kijken. 'Ook niet naar Gomes van PSV', vertelt hij in de nieuwe Voetbal International. 'Er zijn mensen die zeggen dat hij tot de wereldtop behoort. Daar ben ik het niet mee eens. Hij speelt heel goede wedstrijden, maar ook mindere. Edwin van der Sar, die is wereldtop. Gomes is nog slechts de beste keeper in de Nederlandse competitie.'

Sowieso vindt Vorm dat er geen wereldspelers in de Eredivisie uitkomen. 'Ik vind Wesley Sneijder top, echt top. De beste speler van Nederland. Maar wereldklasse? Nog niet. Kijk naar het Nederlands elftal. Wie behoort tot de absolute internationale top? Robin van Persie, Edwin van der Sar en Clarence Seedorf. Wie nog meer? Misschien Rafael van der Vaart en Arjen Robben.'

In Voetbal International nummer 19 lees je het complete interview met Michel Vorm, die onder meer vertelt waarom hij Kenneth Vermeer een basisplaats gunt en AZ liever in de Champions League ziet dan Ajax of PSV. Klik hier voor de inhoud van VI 19.

Om met de woorden van Herman Finkers te spreken: Dat heeft zo'n jongen toch niet nodig!?

Meneer keept een "leuk" seizoen, heeft uiteraard recht op een eigen mening, maar dit soort uitspraen zijn, op z'n minst, niet erg gepast!!

ach in feite zegt hij niks verkeerd.Er zit zelfs een kern van waarheid in, dat Gomes ook zijn mindere momenten heeft. Aan de andere kant, welke wereldtopper heeft dat niet? Ik vind Gomes wel wereldtop, maar niettemin kan hij nog beter/constanter en dat is eigenlijk alleen maar mooi.
 Help mods!
Pool: 1900e, SC Heerenveen-PSV MotM Sparta Rotterdam-PSV: PerezBattle-rating: 1.489,6VoVo: -Opstelling: 3-5-2
Transistor Rhythm
Vaste waarde in elftal

Reg.: 5 september 2005
Gepost op 9 mei 2007 om 09:06:14.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Nou ja net zoals de rest van de achterhoede wil ik ze wel eens zien zonder Alex er bij. Ik vind verder dat Vorm ook recht heeft op een mening zolang hij de waarheid (Gomes is de beste keeper van Nederland met straatlengtes voorsprong) geen geweld aan doet.
 Help mods!
Pool: 3064e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.474,2VoVo: -Opstelling: 4-4-2

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 92 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk