| Poster | | Topic: Heurelho da Silva Gomes |  |
|
|
psvinwenen Legende Chatoperator
Uit: wenen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2936 Reg.: 18 augustus 2001 | Als het daadwerkelijk zo is (hij blijft en heeft voorcontract voor volgend seizoen) dan krijgen we volgend jaar ook nog die 10 mln die in zijn clausule staan, onafhankelijk van zijn prestaties het komend seizoen (die zullen toch wel weer goed zijn maar toch). Iig heb je dan een zekerheid qua financien en kun je al 14 maanden vooruit plannen. Ook een record gezien de afgelopen jaren qua planning.
|
|
|
Huub Nationale topspeler
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 834 Reg.: 29 november 2000 | Ik kan me voorstellen dat hij na afgelopen jaar (vader overleden, vader geworden, hectisch seizoen) geen zin heeft om ergens weer vanaf nul te beginnen.
|
|
|
breukie nr. 1 Legende
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 5691 Reg.: 10 april 2002 |
quote: psvinwenen schreef:
Als het daadwerkelijk zo is (hij blijft en heeft voorcontract voor volgend seizoen) dan krijgen we volgend jaar ook nog die 10 mln die in zijn clausule staan, onafhankelijk van zijn prestaties het komend seizoen (die zullen toch wel weer goed zijn maar toch). Iig heb je dan een zekerheid qua financien en kun je al 14 maanden vooruit plannen. Ook een record gezien de afgelopen jaren qua planning.
Dan hebben we ook een jaar de tijd om een goede vervanger te zoeken. Mwah, netjes van Gomes als dit klopt.
|
|
|
KoningKone Legende Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 8220 Reg.: 30 maart 2003 | Prachtig dat hij dit zegt, aan de keeper zal het komend seizoen dus iig niet liggen 
|
|
|
Skietuh Leandro International
Uit: Aarle-Rixtel Vak: West - K Posts: 542 Reg.: 19 april 2002 | Vind dit opvallend nieuws. Ik heb zelf niet bij de huldiging dinsdag kunnen zijn, maar ik zag deze foto van een hevig geemotioneerde Gomes (geplaatst door Aki in de Kampioenschap 2007 media - topic):

en dacht hieruit op te maken dat het hem zoveel doet omdat hij weet dat hij zijn laatste wedstrijd voor PSV gekeept heeft. Hopelijk had ik het mis! Dit bericht geeft me in ieder geval hoop, want volgend jaar hebben we niet alleen de keeper Gomes, maar vooral de Leider Gomes nodig!
[Dit bericht is veranderd door Skietuh Leandro (op 2 mei 2007 19:50:07).]
|
|
|
RB3 Legende
Uit: Deurne Vak: - Posts: 2611 Reg.: 19 januari 2002 | Zag hem ook zo emotioneel op het scherm ja... Maar denk zelf dat hij gewoon overdonderd werd door het publiek en de sfeer
(Of hoop ik dat )
|
|
|
Baseman Legende
Uit: Geldrop Vak: - Posts: 5730 Reg.: 1 maart 2000 | Gomes wist dat Alex gaat vertrekken en viert zo zijn afscheid.
|
|
|
Marc. Nationale topspeler
Uit: Geldrop Vak: Oost - W Posts: 3328 Uploads: 42 Reg.: 26 september 2005 | Gomes komt wel wat vaker wat emotioneel over, zoals bij 'zijn' sfeeractie, ik neem aan dat hij dat geen tranen krijgt van verdriet, maar van blijdschap! Zo zit hij dus blijkbaar in elkaar, hij heeft een hart voor de club en dat laat hij blijken ook!!
|
|
|
Dond3r Bankzitter
Uit: Kr'berg City Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 209 Reg.: 26 april 2005 | Wel leuk dat we hem in 1 van de filmpjes eindelijk eens Nederlands zagen praten (kleine kans op titel, toch gepakt, echt mooi, echt mooi, ofzoiets)
Jammer dat hij in interviews nog Portugees praat, of zijn er ergens interviews waar hij wel Nederlands praat? Lijkt me mooi om te zien 
|
|
|
lindsaywilson Legende
quote: Marc. schreef:
Gomes komt wel wat vaker wat emotioneel over, zoals bij 'zijn' sfeeractie, ik neem aan dat hij dat geen tranen krijgt van verdriet, maar van blijdschap!
Hij moet veel denken aan zijn vader die dit jaar is overleden en die er nu niet bij kan zijn.......
|
|
|
RIO Legende Chatoperator
Uit: Amsterdam|Shanghai Vak: - Posts: 7394 Reg.: 19 februari 2000 | Ja precies, het is een zwaar jaar voor hem geweest. En daarbij is het een emotionele kerel. Niks mis mee. Ik vind het schitterend en ik laat graag een traantje met hem mee.
Ik geloof hem dat ie nog 1 seizoen blijft, kan ook niet anders.
|
|
|
Makaveli Legende
Uit: Utrecht Vak: - Posts: 4169 Reg.: 13 januari 1999 |
quote: Hij moet veel denken aan zijn vader die dit jaar is overleden en die er nu niet bij kan zijn.......
Precies, dat en het feit dat Alex vertrekt zal hier wel aan ten grondslag liggen. Mensen zoeken er gelijk weer zo veel achter.
|
|
|
Juancho Legende
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 14690 Reg.: 26 april 2002 | Is toch niet zo raar? Vorig jaar zagen we dezelfde tranen ook bij Kuyt. Hij wist dat het waarschijnlijk zijn laatste keer in de kuip was.
Tuurlijk zit er een flink stuk emotie en spanning bij van afgelopen seizoen. En ja, daar heeft hij ongetwijfeld een traantje om moeten weg pinken. Maar toch, iets in mij zegt dat hij komend seizoen bij een Europese topclub keept.
|
|
|
Voor Rood-Wit Gezongen Internationale topspeler
Uit: Sluiskil Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1062 Reg.: 11 februari 2004 |
quote: Juancho schreef:
Is toch niet zo raar? Vorig jaar zagen we dezelfde tranen ook bij Kuyt. Hij wist dat het waarschijnlijk zijn laatste keer in de kuip was.
Tuurlijk zit er een flink stuk emotie en spanning bij van afgelopen seizoen. En ja, daar heeft hij ongetwijfeld een traantje om moeten weg pinken. Maar toch, iets in mij zegt dat hij komend seizoen bij een Europese topclub keept.
Niet om te zagen, maar waar heeft hij de afgelopen drie jaar gekeept dan? Misschien niet de absolute Europese top, maar een club met een dusdanig klein budget als PSV Europees gezien, mag in verhouding wel als Europese topclub gezien worden, vind ik. Misschien valt alleen een club als Porto in diezelfde categorie. Want welke clubs hebben het de afgelopen drie jaar überhaupt tot gemiddeld de kwartfinale van de CL geschopt?
Gomes zou ik het liefst een contract voor het leven zien tekenen, maar dat is een utopie. Elk jaartje wat hij echter nog in Eindhoven onder de lat staat, is ontzettend meegenomen! Misschien is hij nu nog niet de beste keeper ter wereld. Hij is echter wel heel hard op weg om dat te worden en Gomes is nog maar 26 jaar oud jong! 
|
|
|
Juancho Legende
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 14690 Reg.: 26 april 2002 | PSV klopt dan wel aan de deur, de Nederlandse competitie is zoveel zwakker. Beslist geen slechte competitie hoor, maar de italiaanse is bijv. veel zwaarder en speel je meer topwedstrijden. Dan word je als keeper zijne beter.
Bovendien, na telkens net niet lijkt het me dat je als sportman graag ook eens die beker wil winnen. Dan moet je helaas niet te lang bij PSV blijven plakken….
|
|
|
Voor Rood-Wit Gezongen Internationale topspeler
Uit: Sluiskil Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1062 Reg.: 11 februari 2004 | Je hoort mij het tegendeel ook niet beweren. Indirect geef ik dat zelfs ook toe, met het budget-argument. Lager budget komt door de kleinere competitie, wat ook nog eens in het nadeel van Nederland is, dat de concurrentie behalve de top-3 niets voorstelt in Nederland.
Wat de cup met de grote oren betreft, ben ik het niet met je eens. Kijk zoals ik net ook al noemde naar Porto, of in geval van nationale elftallen, naar Griekenland, Denemarken en Zuid-Korea. Nu zeg ik niet dat PSV binnen nu en een paar jaar de CL wint, maar de kans daarop wel degelijk bestaat.
Die club uit Amsterdam won namelijk 12 jaar geleden ook per ongeluk één wedstrijd teveel 
Maar dit gaat allemaal wel heel erg offtopic. Gomes zal normaal gesproken binnen nu en een jaar bij een absolute Europese topclub spelen, ook qua budget dus.
|
|
|
Juancho Legende
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 14690 Reg.: 26 april 2002 | Kom zeg, hoevaak komt het nou voor date en kleine club of een klein voetballand een grote prijs pakt?
Porto en Griekenland waren incidenten. Op het juiste moment pieken en gokken op mindere dagen van de sterke teams/landen. Zeker in toernooi vorm kan je met een portie geluk ver komen.
Maar PSV zal nooit structureel kunnen strijden om halve finale/finale CL plekken. Dat is niet reëel en zal hooguit sporadisch gebeuren.
Vandaar dat PSV voor Gomes misschien geen echte absolute topclub is en dat hij daarom best naar bijv. Milaan wil verhuizen.
|
|
|
Marc. Nationale topspeler
Uit: Geldrop Vak: Oost - W Posts: 3328 Uploads: 42 Reg.: 26 september 2005 |
quote: lindsaywilson schreef:
(...)
Hij moet veel denken aan zijn vader die dit jaar is overleden en die er nu niet bij kan zijn.......
Oh ja dat is waar ja, telt extra zwaar dus
|
|
|
VTI Vaste waarde in elftal
Uit: Tilburg Posts: 448 Reg.: 26 april 2000 |
quote: Dond3r schreef:
Wel leuk dat we hem in 1 van de filmpjes eindelijk eens Nederlands zagen praten (kleine kans op titel, toch gepakt, echt mooi, echt mooi, ofzoiets)
Jammer dat hij in interviews nog Portugees praat, of zijn er ergens interviews waar hij wel Nederlands praat? Lijkt me mooi om te zien 
Haha zoiets als dat filmpje (interview met Ibi) waarin Jeff "een interview" krijgt, hij zegt alleen "nee, nee". Haha maar het is Nederlands ;-)
Gomes is een prachtig-keeper en ondertussen echt een uithangbord voor de club, maar ik zou niet graag zien dat ze hem iets in de weg leggen als een grote club zich aandient. Die kans heeft hij absoluut verdient, zeker gezien wat hij voor PSV heeft gedaan.
|
|
|
Jasper_PSV Geselecteerd voor Oranje
Uit: Brunssum Vak: - Posts: 847 Reg.: 28 juli 2006 |
quote: Heurelho Silva Gomes is door de fans van PSV verkozen tot Man of the Season. De populaire sterkeeper scoorde gedurende het seizoen 89,5 punten bij de verschillende Man of the Match verkiezingen en volgt daarmee Phillip Cocu op. Cocu werd dit seizoen tweede, op 86 punten. De derde plek was weggelegd voor Arouna Koné met 80. Eveneens hoog scoorden Farfan, Alex, Simons en Afellay.
Uiteraard verdient, jammer dat Alex nog niet eens bij de top 3 hoort 
|
|
|
berry van aerle Legende oud-quizmaster
Uit: Vught Vak: West - K Posts: 5330 Reg.: 1 april 2001 |
quote: Jasper_PSV schreef:
(...)
Uiteraard verdient, jammer dat Alex nog niet eens bij de top 3 hoort 
Misschien omdat hij minder gespeeld heeft ? Iedereen weet ALEX op de juiste waarde te schatten. Zelfs Chelsea op dit moment. Zegt genoeg dunkt me.
|
|
|
VTI Vaste waarde in elftal
Uit: Tilburg Posts: 448 Reg.: 26 april 2000 |
quote: berry van aerle schreef:
(...)
Misschien omdat hij minder gespeeld heeft ? Iedereen weet ALEX op de juiste waarde te schatten. Zelfs Chelsea op dit moment. Zegt genoeg dunkt me.
Dat lijkt me de oorzaak, hij kan dan geen punten pakken bij MotM uiteraard en als de andere spelers (bijv Gomes) die bijna alles spelen consequent tweede of derde worden gaan ze hem vrij snel voorbij.
|
|
|
Apollo Vaste waarde in elftal
Uit: hengelo Vak: - Posts: 419 Reg.: 5 maart 2000 | Vorm: 'Gomes en Sneijder geen wereldtop'
8/5/2007 22:48
Michel Vorm is een van de revelaties van het huidige seizoen. De doelman van FC Utrecht heeft zich snel ontwikkeld tot een van de betere keepers in de Eredivisie.
Vorm zegt niet naar andere doelmannen in de Eredivisie te kijken. 'Ook niet naar Gomes van PSV', vertelt hij in de nieuwe Voetbal International. 'Er zijn mensen die zeggen dat hij tot de wereldtop behoort. Daar ben ik het niet mee eens. Hij speelt heel goede wedstrijden, maar ook mindere. Edwin van der Sar, die is wereldtop. Gomes is nog slechts de beste keeper in de Nederlandse competitie.'
Sowieso vindt Vorm dat er geen wereldspelers in de Eredivisie uitkomen. 'Ik vind Wesley Sneijder top, echt top. De beste speler van Nederland. Maar wereldklasse? Nog niet. Kijk naar het Nederlands elftal. Wie behoort tot de absolute internationale top? Robin van Persie, Edwin van der Sar en Clarence Seedorf. Wie nog meer? Misschien Rafael van der Vaart en Arjen Robben.'
In Voetbal International nummer 19 lees je het complete interview met Michel Vorm, die onder meer vertelt waarom hij Kenneth Vermeer een basisplaats gunt en AZ liever in de Champions League ziet dan Ajax of PSV. Klik hier voor de inhoud van VI 19.
Om met de woorden van Herman Finkers te spreken: Dat heeft zo'n jongen toch niet nodig!?
Meneer keept een "leuk" seizoen, heeft uiteraard recht op een eigen mening, maar dit soort uitspraen zijn, op z'n minst, niet erg gepast!!
|
|
|
malibu Geselecteerd voor Oranje
Uit: amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 919 Reg.: 1 augustus 2006 |
quote: Apollo schreef:
Vorm: 'Gomes en Sneijder geen wereldtop'
8/5/2007 22:48
Michel Vorm is een van de revelaties van het huidige seizoen. De doelman van FC Utrecht heeft zich snel ontwikkeld tot een van de betere keepers in de Eredivisie.
Vorm zegt niet naar andere doelmannen in de Eredivisie te kijken. 'Ook niet naar Gomes van PSV', vertelt hij in de nieuwe Voetbal International. 'Er zijn mensen die zeggen dat hij tot de wereldtop behoort. Daar ben ik het niet mee eens. Hij speelt heel goede wedstrijden, maar ook mindere. Edwin van der Sar, die is wereldtop. Gomes is nog slechts de beste keeper in de Nederlandse competitie.'
Sowieso vindt Vorm dat er geen wereldspelers in de Eredivisie uitkomen. 'Ik vind Wesley Sneijder top, echt top. De beste speler van Nederland. Maar wereldklasse? Nog niet. Kijk naar het Nederlands elftal. Wie behoort tot de absolute internationale top? Robin van Persie, Edwin van der Sar en Clarence Seedorf. Wie nog meer? Misschien Rafael van der Vaart en Arjen Robben.'
In Voetbal International nummer 19 lees je het complete interview met Michel Vorm, die onder meer vertelt waarom hij Kenneth Vermeer een basisplaats gunt en AZ liever in de Champions League ziet dan Ajax of PSV. Klik hier voor de inhoud van VI 19.
Om met de woorden van Herman Finkers te spreken: Dat heeft zo'n jongen toch niet nodig!?
Meneer keept een "leuk" seizoen, heeft uiteraard recht op een eigen mening, maar dit soort uitspraen zijn, op z'n minst, niet erg gepast!!
ach in feite zegt hij niks verkeerd.Er zit zelfs een kern van waarheid in, dat Gomes ook zijn mindere momenten heeft. Aan de andere kant, welke wereldtopper heeft dat niet? Ik vind Gomes wel wereldtop, maar niettemin kan hij nog beter/constanter en dat is eigenlijk alleen maar mooi.
|
|
|
Transistor Rhythm Vaste waarde in elftal
Vak: - Posts: 388 Reg.: 5 september 2005 | Nou ja net zoals de rest van de achterhoede wil ik ze wel eens zien zonder Alex er bij. Ik vind verder dat Vorm ook recht heeft op een mening zolang hij de waarheid (Gomes is de beste keeper van Nederland met straatlengtes voorsprong) geen geweld aan doet.
|
|
|