PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Favoriete Opstellingen en verkoopbeleid
Heurelho da Silva Gomes
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 92 pagina's: « 1 ... 86 87 88 89 90 91 92 »

Poster
Topic: Heurelho da Silva Gomes 
Juancho
Legende

Uit: Zwolle
Vak: -
Reg.: 26 april 2002
Gepost op 9 mei 2007 om 09:47:35.       MSN: jan_westerman@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het is toch waar? Toppers uit Nederland zijn nog geen Europese top. Voor je die status hebt moet je een aantal jaren presteren bij een topclub uit een topcompetitie waar elke week een zware wedstrijd op het programma staat. Gomes keept per seizoen 4 topwedstrijden in Nederland (Ajax en Az) en wat CL duels. Dat hij daar soms geweldig keept is een mooi begin.

Hoe constant hij is tijdens wekelijkse topwedstrijden in een topcompetitie met de druk van een echte topclub moet nog blijken. Je ziet het bij Dida bijv. Een paar foutjes en je kop wordt er afgehakt. Bij PSV heeft Gomes nooit te maken met druk. Zelfs niet na een foutje.

Zelfde verhaal voor Sneijder. Nationale topspeler, maar hij moet zich op Europees niveau nog bewijzen. Op constant niveau.

Of ze dezelfde stap kunnen maken als bijv. een Seedorf moet nog blijken. Ik heb er wel vertrouwen in. Maar voetbal blijft een raar spelletje he…..
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.484,6VoVo: -Opstelling: incompleet
PSV&WEST HAM UTD-FAN
Legende
Runner-up PSV Netwerk VoVo 2006/2007 (derde plek Soccer Netwerk); meer prijzen

Uit: Helmond
Vak: Zuidwest - GG
Reg.: 19 juli 2003
Gepost op 9 mei 2007 om 10:25:32.         Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Gomes is in ons land van "wereldklasse", maar buiten Nederland van "wereldklasse" in potentie.
Gomes maakt nog te veel kleine foutjes om tot de absolute wereldtop te kunnen behoren, als je hem afzet tegen keepers als Van der Sar en Cech, zijn zij toch iets evenwichtiger en constanter in hun keepen.
Maar dat onze Braziliaanse vriend nog maar een kleine stap van de absolute wereld-elite op keepersgebied afzit kan niemend niet ontkennen, zelf Vorm niet.
Dus heeft de doelman van FC Utrecht weldegelijk een beetje gelijk.
 Help mods!
Pool: 374e, SC Heerenveen-PSV 1-2 (0-1)MotM Sparta Rotterdam-PSV: BakkalBattle-rating: 1.890,5 (daag uit)VoVo: 16e / 155e / 31eOpstelling: 4-3-3
Gomes4Ever
Lid 2e elftal

Reg.: 15 mei 2007
Gepost op 17 mei 2007 om 18:19:30.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zit niet bij de Brazilaanse selectie. Zijn foutjes vallen dus helaas ook bij Dunga op.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
PSV Kampioenen
Legende

Uit: Eindhoven
Vak: Oost - V
Reg.: 19 december 1999
Gepost op 17 mei 2007 om 19:22:34.       ICQ: 58441900    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Gomes4Ever schreef:

Zit niet bij de Brazilaanse selectie. Zijn foutjes vallen dus helaas ook bij Dunga op.

Vind ik toch jammer, gun het hem van harte.
Maar waarom die jongen niet de kans geven, dit is volgens mij al de 2e/3e keer? dat hij hem niet selecteerd.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Fantomas
Nationale topspeler

Uit: Maastricht
Reg.: 30 juni 2005
Gepost op 17 mei 2007 om 23:33:49.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Volgens mij is Dunga gewoon een boel keepers aan het uitproberen. Zo zit nu ook Doni van Roma bij de selectie.
 Help mods!
Pool: 2940e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.487,9VoVo: 2164e / 1941e / 2227eOpstelling: 4-4-2
Juancho
Legende

Gepost op 18 mei 2007 om 11:40:23.       MSN: jan_westerman@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Tja, dat argument wordt nu al een aantal keer gebruikt. Het lijkt mij dat Dunga ondertussen echt wel weet welke keeper wat kan. Dida zal nr 1 blijven neem ik aan. Dan lijkt het me dat je alvast de 2de keeper er vast bij houdt om Dida straks op te volgen.

Voorlopig ziet het er naar uit dat Dunga nog niet het volste vertrouwen heeft in Gomes.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.484,6VoVo: -Opstelling: incompleet
Haaiturp
Internationale topspeler

Uit: Amersfoort
Reg.: 14 augustus 2000
Gepost op 18 mei 2007 om 11:52:07.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik ben bang dat dit ook gevolgen kan hebben voor zijn toeekomst bij PSV. Zei hij niet eerder, nadat hij werd geselecteerd voor Brazilie, dat hij nu niet meer zo nodig weg hoefde? Hij had daarvoor het idee dat hij weg moest bij PSV om kans te maken op de Braziliaanse selectie. Het lijkt me dat hij nu weer met hetzelfde idee rondloopt.

Zonde, want hij heeft inderdaad af en toe slippertjes, maar als het er echt om gaat (in de CL) heeft hij het nog nooit laten afweten. In tegendeel, dan komt het beste in hem naar boven. Alleen tegen Vitesse gebeurde hem dit in een wedstrijd waar veel spanning op stond.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.496,8VoVo: 1220e / 251e / 996eOpstelling: incompleet
Uw financieel adviseur
Nationale topspeler

Uit: Helmond / Someren
Vak: West - K
Reg.: 19 juni 1999
Gepost op 18 mei 2007 om 12:14:07.         MSN: rudyleenen@live.nl  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Kan ook positief werken. Niet geselecteerd, dus niet in de picture bij top-clubs als AC of Inter. Kortom een grotere kans dat hij bij PSV blijft.
 Help mods!
Pool: 2262e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.499,7VoVo: 686e / 582e / 677eOpstelling: 4-3-3
Aad de Mos de Vijfde
Veelbelovend talent

Reg.: 3 april 2004
Gepost op 18 mei 2007 om 13:22:47.       MSN: jprm_16@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Uw financieel adviseur schreef:

Kan ook positief werken. Niet geselecteerd, dus niet in de picture bij top-clubs als AC of Inter. Kortom een grotere kans dat hij bij PSV blijft.

Ik denk dat 'ie sowieso wel 'in the picture' blijft, maar dat de uiteindelijke afkoopsom gewoon omlaag gaat.
 Help mods!
Pool: 2683e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
P-S-V Eindhoven
International

Uit: Nuenen
Reg.: 24 juni 2005
Gepost op 18 mei 2007 om 14:22:46.     MSN: ikbenerwin@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Haaiturp schreef:

Ik ben bang dat dit ook gevolgen kan hebben voor zijn toeekomst bij PSV. Zei hij niet eerder, nadat hij werd geselecteerd voor Brazilie, dat hij nu niet meer zo nodig weg hoefde? Hij had daarvoor het idee dat hij weg moest bij PSV om kans te maken op de Braziliaanse selectie. Het lijkt me dat hij nu weer met hetzelfde idee rondloopt.

Zonde, want hij heeft inderdaad af en toe slippertjes, maar als het er echt om gaat (in de CL) heeft hij het nog nooit laten afweten. In tegendeel, dan komt het beste in hem naar boven. Alleen tegen Vitesse gebeurde hem dit in een wedstrijd waar veel spanning op stond.

Nah, hij ziet ook wel dat Alves geselecteerd wordt, spelend bij een nog veel kleinere, onbekendere club. Gewoon door gaan, en dan kan Dunga ook niet meer om Gomes heen.
 Help mods!
Pool: 2930e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.477,8VoVo: 1923e / - / 2515eOpstelling: incompleet
Marc.
Nationale topspeler

Uit: Geldrop
Vak: Oost - W
Uploads: 42
Reg.: 26 september 2005
Gepost op 18 mei 2007 om 14:57:22.       MSN: marcvangerven@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
P-S-V Eindhoven schreef:

(...)

Nah, hij ziet ook wel dat Alves geselecteerd wordt, spelend bij een nog veel kleinere, onbekendere club. Gewoon door gaan, en dan kan Dunga ook niet meer om Gomes heen.

Idd, Alex speelt toch ook in Nederland? En is toch ook geselecteerd. Gomes die komt er wel hoor, daar kan Dunga idd niet om heen.
 Help mods!
Pool: 842e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.495,7VoVo: 1002e / 264e / 1097eOpstelling: 4-4-2
Juancho
Legende

Gepost op 18 mei 2007 om 14:59:08.       MSN: jan_westerman@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dat dat vinden wij van v. Bommel en v. Nistelrooy ook, maar die worden ook steeds niet geselecteerd…
 Help mods!
JoeyZaza
International
Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007

Vak: West - LL
Reg.: 23 november 2004
Gepost op 29 mei 2007 om 11:10:00.         Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ongelofelijk dat hij nu zelfs 5e keeper is bij Bazilie achter Helton, Doni, Rogerio en Diego.. Maar opzich ook wel fijn mocht hij blijven
 Help mods!
Pool: 51e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.408,8VoVo: 259e / 611e / 287eOpstelling: 4-4-2
japgomes
Veelbelovend talent

Uit: Valkenswaard
Reg.: 24 augustus 2005
Gepost op 29 mei 2007 om 12:34:16.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Gomes is nog geen wereldtop en dat zal hij ook niet worden zolang hij bij PSV speelt.
Dit zelfde geld voor Farfan.
Al spelen ze wat minder er staat niemand klaar die beter is dus er is geen druk.
Het zou voor die jongens beter zijn om naar een topcompetitie tegaan maar voor PSV is het natuurlijk beter als ze blijven.
 Help mods!
Pool: 1348e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.496,7VoVo: 1052e / 821e / 1149eOpstelling: incompleet
PIPO
Internationale topspeler

Reg.: 22 maart 2000
Gepost op 29 mei 2007 om 13:01:02.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Er moet niet zo min worden gedaan over de Nederlandse competitie. Ik ben ervan overtuigd dat als PSV, Ajax en AZ in Spanje, Italië, Engeland of Duitsland zouden spelen, ze alle in de (sub)top zouden meedraaien. Die topploegen zijn echt niet zo veel beter. Kijk naar de wedstrijden tussen PSV en Milan etc. Seedorf blinkt uit in Italië, doch als hij in het Nederlands elftal speelt weer niet, idem met Van der Vaart, die wekelijks in Duitsland uitblinkt.

De conclusie is dat het niveau van de gemiddelde Nederlandse speler, helemaal niet zo slecht is, zowel tactisch als technisch. Zou een Blackurn Rovers, Fiorentina. Atletico Madrid, Lazio, Leverkusen, Nürnberg, enz, enz. werkelijk zoveel beter zijn dan bijvoorbeeld Twente of Roda? Ik dacht het niet. Ook zijn Vitesse, NEC, Groningen etc. echt niet minder dan een Siena, Catania, Reggina enz.

Er moet eens een einde komen aan het gekeineer van de Nederlandse competitie. Van Gaal heeft dit overigens al vaker gezegd en hij heeft (meestal) gelijk.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
bsoers
Basisspeler

Uit: Budel
Vak: Oost - V
Reg.: 16 april 2005
Gepost op 29 mei 2007 om 13:06:07.       MSN: bobsoers99@hotmail.com    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

PIPO je doet je naam eer aan
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.455,1VoVo: -Opstelling: -
RIO
Legende
Chatoperator

Uit: Amsterdam|Shanghai
Reg.: 19 februari 2000
Gepost op 29 mei 2007 om 13:35:48.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Inderdaad, haha. Nurnberg won van de Duitse kampioen. Atletico slechts een klein beetje beter dan Twente. Fiorentina? Haha, die zouden CL voorrondes hebben gehaald zonder puntenaftrek in Italie. Lazio? Blijkbaar overschat je de Nederlandse competitie of je hebt geen enkel idee hoe de andere competities in elkaar steken.

Ga jij maar meer naar van Gaal luisteren inderdaad.

Overigens belachelijke actie van Dunga om Gomes niet te selecteren. Die Helton, wat een drama. Dan maar genieten van je zomervakantie Gomes!
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.323,6VoVo: -Opstelling: 4-3-3
driekes
Legende

Reg.: 15 januari 2002
Gepost op 29 mei 2007 om 13:44:41.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik begrijp werkelijk niet waarom Gomes niet geselecteerd is.

Hoeveel beter kan een keeper zijn?

En als hij er al een stuk of 3/4 voor zich moet dulden, dan moeten die anderen werkelijk fenomenaal zijn.

Of hij ligt niet zo goed in de groep natuurlijk, wat ik me ook niet kan voorstellen.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.491,4VoVo: -Opstelling: incompleet
PIPO
Internationale topspeler

Gepost op 29 mei 2007 om 14:30:55.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

RIO, kijk je regelmatig naar de internationale wedstrijden op Sport 1 ? Lijkt mij niet, anders zou je wel beter weten.

Van Gaal kent de Spaanse competitie en is een goede analyticus. Lijkt ook betere kijk op voetbal te hebben dan Dunga
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Juancho
Legende

Gepost op 29 mei 2007 om 14:50:37.       MSN: jan_westerman@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Oei, nou snij je jezelf flink in je vingers omtrent RIO ben ik bang voor…..
 Help mods!
PIPO
Internationale topspeler

Gepost op 29 mei 2007 om 15:53:53.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hoezo in de vingers snijden? Als objectieve waarnemer van Nederlandse en buitenlandse live-wedstrijden en seizoenkaarthouder van PSV, zie ik genoeg wedstrijden om tot deze conclusie te komen. Ook al heeft Nürmberg 3x van Stuttgart gewonnen, afgelopen seizoen, dan wil dit nog niet zeggen dat ze beter zijn dan het Twente van dit seizoen.
 Help mods!
Ricardo Izecson Santos
Legende
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld

Uit: Wierden
Vak: Oost - X
Uploads: 7
Reg.: 30 juni 2003
Gepost op 29 mei 2007 om 16:00:55.         MSN: marco@marcobinnekamp.nl    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Weet je uberhaupt wel wie Rio is?
 Help mods!
Pool: 887e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.503,7 (daag uit)VoVo: 876e / 87e / 943eOpstelling: 4-3-3
KoningKone
Legende
Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007

Vak: Noord - U
Reg.: 30 maart 2003
Gepost op 29 mei 2007 om 17:25:27.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

RIO is onze GOD

Ik denk dat je het van hem verliest in een head-to-head over voetbal.

Trouwens, ook van mij als je zegt dat Atletico Madrid ongeveer hetzelfde niveau heeft als Roda JC...
 Help mods!
Pool: 99e, SC Heerenveen-PSV 2-2 (0-1)MotM Sparta Rotterdam-PSV: LazovicBattle-rating: 1.472,0VoVo: 122e / 420e / 103eOpstelling: 5-3-2
RIO
Legende
Chatoperator

Uit: Amsterdam|Shanghai
Reg.: 19 februari 2000
Gepost op 29 mei 2007 om 17:56:28.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
PIPO schreef:

RIO, kijk je regelmatig naar de internationale wedstrijden op Sport 1 ? Lijkt mij niet, anders zou je wel beter weten.

Van Gaal kent de Spaanse competitie en is een goede analyticus. Lijkt ook betere kijk op voetbal te hebben dan Dunga

Je komt met aparte argumenten om je gelijk te halen.

Eerst zeg je dat de Nederlandse competitie helemaal niet zo slecht is en kan aanhaken met sommige competities, zeker als je bepaalde clubs met elkaar vergelijkt. Dit ondersteun je door te zeggen dat van Gaal dit ook al meerdere malen heeft aangegeven.

Ik geef aan dat het een belachelijke actie is van Dunga, dus impliciet geef ik ook aan dat Dunga er helemaal niet zoveel kijk op heeft, zeker in het geval van het niet selecteren van Gomes.

Door welke club werd FC Twente uitgeschakeld in de Intertoto? FC Levadia uit Estland. Zijn die dan beter dan FC Twente? Stuttgart is kampioen van Duitsland geworden, het is geen 2e handse club he. Boven Schalke, Werder (wat Ajax en AZ uitschakelde) en Bayern. PSV zal ook onder deze clubs eindigen mocht het in de Bundesliga spelen.

Je hebt geen benul van andere competities als je zegt dat Fiorentina van het niveau Roda is. Kijk, dat je een slappe krijgt van Waterreus, dat kan ik begrijpen, maar hier krijg ik nou een slappe van. Toni en Oper vergelijken? Natuurlijk, ongeveer even goed. Fiorentina is 5e geworden op 3 punten achterstand van Milan (de CL winnaar), na puntenaftrek van ik dacht 17 of 19 punten. Zonder puntenaftrek waren ze 2e geworden (of het nou 17 of 19 zou zijn), en hiermee zou Milan CL-voetbal voor het volgende seizoen mislopen. En de minste doelpunten tegen, ik geloof minder dan 1 goal per wedstrijd.

Laten we het aub niet eens over de aantrekkingskracht van de Nederlandse clubs hebben, in vergelijking met die van buitenlandse clubs. Straks ga je nog beweren dat West Ham United van het niveau van Heracles Almelo is (niks tegen Heracles overigens), omdat ze beide streden tegen degradatie.

Blijf maar internationale wedstrijden kijken op Sport 1 (wat ik niet kan ontvangen in China). Dan kijk ik wel internationale wedstrijden in stadions. Voor mij ben je poster van de week.

Ik hou het hierbij, denk dat het wel duidelijk is. Ik wil niet verder off-topic gaan, jij mag het laatste woord hebben.

On-topic; er zijn in Brazilie zelfs betere keepers dan die keepers die zijn geselecteerd. Zo'n Doni, Helton, matige vliegenvangers. Ik denk dat het door het af en toe wijfelende seizoenseinde van Gomes komt. En hij heeft ook niet al te constant gekeept tijdens de wedstrijden die hij wel mocht spelen voor Brazilie. Maar wij kennen Gomes, die is in het begin wellicht wat nerveus en moet vertrouwd raken met iets wat nieuw voor hem is. Het is geen Alex, die draait mee alsof ie al 10 jaar in de Selecao speelt.

Ik ben overigens Nelson Mandela

[Dit bericht is veranderd door RIO (op 29 mei 2007 17:57:53).]
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.323,6VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Zorro
Talentje

Uit: Arnhem
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 2 mei 2000
Gepost op 29 mei 2007 om 18:39:09.       MSN: ja  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
RIO schreef: Ik ben overigens Nelson Mandela

En daar verlies je in 1 keer al je geloofwaardigheid.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.491,8VoVo: -Opstelling: 4-3-3

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 92 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk