| Poster | | Topic: Jefferson Farfan |  |
|
phoolie601 Vedette
Uit: Bladel Vak: Oost - V Posts: 1337 Reg.: 2 oktober 2000 |
quote: vonlanthen15 schreef:
(...)
Hij mist Vennegoor.. Nu word hij het aanspeelpunt voorin.. Vroeger gingen de ballen naar VOH en kon hij daar mooi omheen zwerven.. Balletje oppikken rond de 16 en afmaken..
Weet ik wel zeker. Ik denk dat PSV hierin het beste kan investeren. Targetmen zijn relatief goedkoop en op zo'n speler kun je 'goedkoop' snel tot voetbal komen.
Haal een aanvaller van een maximaal 24 jaar, minstens 1,85 met het voetballende vermogen en vooral ook kopsterk... Deze spelers zijn zeer zeker beschikbaar voor PSV en ook voor een miljoen of <5.. Je moet dan wel DURVEn te investeren en niet zo naief zijn om steeds 'zekerheidjes' te kopen.. Zekerheidjes zijn er helaas niet voor PSV, PSV wil zekerheidjes voor een paar miljoen... Helaas in deze financiele toestand moet PSV terug naar een systeem waarin goed gescout moet worden en waarin men risico durft te nemen in (relatief kleine) investeringen.
[Dit bericht is veranderd door phoolie601 (op 11 april 2007 23:45:44).]
|
|
|
De Chiller Jeugdspeler
Vak: - Posts: 35 Reg.: 7 april 2001 |
quote: prince en de paarse regen schreef:
Na Liverpool-PSV mogen we toch wel de vraag stellen: wat is er in Godsnaam met Farfan aan de hand? Hij raakt echt geen pepernoot meer.
Na Liverpool-PSV mogen we toch wel de vraag stellen: wat is er in Godsnaam met Farfan aan de hand? Hij raakt echt geen pepernoot meer.
Volgens mij raakte Farfan toch echt 2 keer de spreekwoordelijke pepernoot zeer goed.
Helaas werd zjn inzet beide keren gekeerd. Kone en Kluivert daarentegen heb ik zelfs amper in de 16 gezien. Dan vond ik Kone nog aardig aan de bal, Kluivert maakte in zijn honderdste Europese duel een zeer slechte invalbeurt. Alhoewel PSV op dat moment natuurlijk wel met 10 man speelde.
|
|
|
vonlanthen15 Nationale topspeler
Uit: Eindhoven Vak: West - JJ Posts: 767 Reg.: 13 december 2004 |
quote: phoolie601 schreef:
(...)
Weet ik wel zeker. Ik denk dat PSV hierin het beste kan investeren. Targetmen zijn relatief goedkoop en op zo'n speler kun je 'goedkoop' snel tot voetbal komen.
Haal een aanvaller van een maximaal 24 jaar, minstens 1,85 met het voetballende vermogen en vooral ook kopsterk... Deze spelers zijn zeer zeker beschikbaar voor PSV en ook voor een miljoen of <5.. Je moet dan wel DURVEn te investeren en niet zo naief zijn om steeds 'zekerheidjes' te kopen.. Zekerheidjes zijn er helaas niet voor PSV, PSV wil zekerheidjes voor een paar miljoen... Helaas in deze financiele toestand moet PSV terug naar een systeem waarin goed gescout moet worden en waarin men risico durft te nemen in (relatief kleine) investeringen.
Idd.. Dat type spelers worden vaak minder gewaardeerd. Maar ze zorgen er wel voor dat een type als Farfan (en ook Kone) beter gaan spelen.
Ik had zo gehoopt dat Kluivert deze rol zou gaan invullen. Hij is niet meer de snelste, maar doormiddel van zijn balvastheid en kopkracht zou hij toch in staat moeten zijn om Farfan en Kone gevaarlijk te laten worden. Dit is ook het idee geweest om hem te halen. Heel sporadisch heb ik hem dit zien uitvoeren, maar dat waren vooral tegen de mindere clubs (Sparta thuis was denk ik zn beste wedstrijd)..
Overigens wat zou ik Koevermans graag willen zien in deze rol..
|
|
|
prince en de paarse regen Basisspeler
Uit: Kenmmerland Vak: Noord - R Posts: 358 Reg.: 19 november 2000 | Koevermans?
Niet eens zo'n gek idee!
|
|
|
phoolie601 Vedette
Uit: Bladel Vak: Oost - V Posts: 1337 Reg.: 2 oktober 2000 |
quote: prince en de paarse regen schreef:
Koevermans?
Niet eens zo'n gek idee!
En wat ik dan nog eens zie gebeuren is Koevermans voor Aissati.
|
|
|
kluivert the best Jeugdspeler
Vak: - Posts: 47 Reg.: 18 december 2006 | Kone was een drama ,Farfan was de beste aanvaller en kluivert viel dus niet slecht in. ook niet super-goed,maar was redelijk balvast
|
|
|
guusje Legende
Vak: - Posts: 2814 Reg.: 20 augustus 2003 |
quote: phoolie601 schreef:
(...)
En wat ik dan nog eens zie gebeuren is Koevermans voor Aissati.
Dat zou de domste zet in de geschiedenis van PSV zijn!
Je kunt voorin 3 types Koevermans zetten, dan nog zou er niet gescoord worden als we op het middenveld niet 1 type Aissati hebben staan.
|
|
|
Easygoing83 Bankzitter
Uit: Leiderdorp Vak: - Posts: 237 Reg.: 19 april 2005 |
quote: guusje schreef:
(...)
Dat zou de domste zet in de geschiedenis van PSV zijn!
Je kunt voorin 3 types Koevermans zetten, dan nog zou er niet gescoord worden als we op het middenveld niet 1 type Aissati hebben staan.
schaars voor Aissati daarintegen 
|
|
|
Makaveli Legende
Uit: Utrecht Vak: - Posts: 4169 Reg.: 13 januari 1999 |
Is ook geen optie. Schaars MET Aissati, dat is een optie! Alleen krijgen we Schaars daar niet weg helaas. Maar als Cocu stopt een middenveld met Schaars, Simons, Afellay en Aissati zou fantastisch zijn. Bol van het talent zowel aanvallend en verdedigend en je kan er jaren mee vooruit.
|
|
|
MichielT78 Lid 2e elftal
Uit: Haarlem Vak: - Posts: 154 Reg.: 28 maart 2005 | Wat een knappe goals maakte Farfan vanavond zeg. Die eerste was echt goed, hij werd zwaar gehinderd maar knalt hem echt mooi langs de keeper. Dankzij hem weer een stap dichter bij de titel!!!
|
|
|
Makaveli Legende
Uit: Utrecht Vak: - Posts: 4169 Reg.: 13 januari 1999 | Ja, Farfan is een klasbak. Daarom vond ik al dat gezeur op hem ook ongelofelijk. Hopelijk zijn de monden nu weer gesnoerd. Kone en Farfan zijn een fantastisch duo. Als Kone nog iets koelbloediger zou worden, zijn ze helemaal niet te houden.
|
|
|
Salcidos Internationale topspeler
Uit: Onder de brug Vak: - Posts: 988 Reg.: 14 mei 2003 | Mooi om te zien hoe hij met de supporters ging vieren! mag ie wel vaker doen 
|
|
|
prince en de paarse regen Basisspeler
Uit: Kenmmerland Vak: Noord - R Posts: 358 Reg.: 19 november 2000 | Klasbak, Farfan, meer woorden heb ik niet. Grote klasse!
|
|
|
|
Grasmaaier Nationale topspeler
Uit: Heesch Vak: Noord - T Posts: 1133 Reg.: 29 augustus 2005 | Ik zat net even de doelpunten terug te kijken en vooral die 1e goal van Farfan was grote klasse. Zomer bracht hem half uit balans en nog maakt hij het super af!
En die 2e zag er uit als een ninja kick uit een kung fu film. 
|
|
|
Beej Internationale topspeler Winnaar PSV Netwerk VoVo Relatief 2006/2007
Uit: Zijtaart Vak: Oost - VV Posts: 1117 Reg.: 24 april 2004 | De goals van Farfan waren inderdaad van grote klasse!
Hopelijk doet hij dat de komende 2 wedstrijden weer herhalen 
|
|
|
KoningKone Legende Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 8220 Reg.: 30 maart 2003 | Superbelangrijk dat hij scoorde. Het waren moeilijke kansen maar hij heeft ze toch maar mooi afgerond voor ons. Ik denk dat er nu ook wel weer wat clubs wakker worden die hem op lijstjes hadden staan maar hem de laatste tijd een beetje uit het oog hadden verloren door de magere resultaten.
|
|
|
Giallorossi Legende Buitengewoon lid Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: Oost - X Posts: 24847 Reg.: 8 juni 2001 | Na zijn goals speelde Farfán weer écht goed. Voor die goals vond ik het niet veel, maargoed, hopelijk zet hij deze lijn door!
|
|
|
PSV Kampioenen Legende
Uit: Eindhoven Vak: Oost - V Posts: 8263 Reg.: 19 december 1999 |
quote: Giallorossi schreef:
Na zijn goals speelde Farfán weer écht goed. Voor die goals vond ik het niet veel, maargoed, hopelijk zet hij deze lijn door!
Daar ga ik wel vanuit, hij heeft door deze goals een last van zijn schouders afgegooid, waar je ziet dat Kone er nog mee rond loopt, hij heeft dit na gisteravond volledig van zich afgegooid.
|
|
|
RendersB Aanstormend talent
Vak: Noord - T Posts: 149 Reg.: 26 juni 2005 | Wat me ook opviel was dat farfan zich gister kappot werktte om alle ballen die hij kon krijgen ook probeerde te krijgen. Ook cocu deed dat voortreffelijk!!!
Als deze strijdwijze blijft worden we KAMPIOEN!!!

|
|
|
Olai Legende Derde plek PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Almere Vak: - Posts: 5822 Uploads: 10 Reg.: 7 december 2001 | Heeft iemand het stukje interview op z'n computer waarin hij op de vraag of we kampioen worden:
"Zekerss vriend" zegt? 
Derksen??
|
|
|
johan derksen Legende
Uit: Venlo Vak: - Posts: 3276 Reg.: 19 april 2001 | |
|
Ricardo Izecson Santos Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Wierden Vak: Oost - X Posts: 7703 Uploads: 7 Reg.: 30 juni 2003 | Het gaat om het interview na PSV - Twente
|
|
|
Gonzalez Legende
Uit: Den Bosch Vak: Noord - RR Posts: 2799 Reg.: 1 april 2001 | De statistieken van Farfan dit seizoen:
17 uitwedstrijden eredivisie 3 goals
10 CL wedstrijden en 0 goals
Denk dat we toch wel mogen stellen dat Farfan nooit een topspeler gaat worden die bij een Europesche topclub gaat spelen en het gewoon een mindere variant van Kezman is!
Mocht er deze zomer een club komen die 10 miljoen euro voor hem over heeft dan mag hij van mij METEEN vertrekken.
|
|
|
Het Kanon Legende Runner-up PSV Netwerk Battle 2006
Vak: Noord - PP Posts: 2099 Reg.: 13 maart 2000 | Ja, en kijk ook eens hoe Farfan gisteren (en het hele seizoen al) gebruikt werd? Als een soort Vennegoor, met de rug naar het doel als aanspeelpunt. Kan hij zo zijn kwaliteiten optimaal benutten? Een vrije rol, bijvoorbeel vanaf rechts, ligt hem goed.
Daarbij stond er een goede centrumspits 90 minuten lang ergens bij de cornervlag en je hebt een verklaring waarom het aanvalsspel zo stroef liep. Maar dat onze hoofdcoach weinig kaas heeft gegeten van het spelletje, is algemeen bekend, denk ik.
[Dit bericht is veranderd door Het Kanon (op 23 april 2007 19:26:54).]
|
|
|
Gonzalez Legende
Uit: Den Bosch Vak: Noord - RR Posts: 2799 Reg.: 1 april 2001 |
quote: Het Kanon schreef:
Ja, en kijk ook eens hoe Farfan gisteren (en het hele seizoen al) gebruikt werd? Als een soort Vennegoor, met de rug naar het doel als aanspeelpunt. Kan hij zo zijn kwaliteiten optimaal benutten? Denk het niet.
Daarbij stond er een goede centrumspits 90 minuten lang ergens bij de cornervlag en je hebt een verklaring waarom het aanvalsspel zo stroef liep. Maar dat onze hoofdcoach weinig kaas heeft gegeten van het spelletje, is algemeen bekend, denk ik.
Leg mij dan ook eens uit waarom Farfan in de thuiswedstrijden het wel lukt om te scoren en in uitwedstrijden niet.
Ook in de CL staat de teller naar ik meen na 35 wedstrijden pas op 4 of 5 goals! Ik denk dat het net als bij Kezman een mentaal probleem is en daardoor Farfan niet geschikt is voor de echte top van het voetbal.
[Dit bericht is veranderd door Gonzalez (op 23 april 2007 19:28:52).]
|
|
|