| Poster | | Topic: Jefferson Farfan |  |
|
KoningKone Legende Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 8220 Reg.: 30 maart 2003 |
quote: PSV Kampioenen schreef:
Ik kan jullie mededelen, hij is zich enorm aan het oppeppen.
Hij draait hier de kampioenscd van vorig jaar, en zingt zowat alle liederen mee.
Vooral het nr. Jefferson Farfan is zeer geliefd. 
Hij is zich echt zo aan het opfokken voor deze wedstrijd.
Schitterend om te horen.
Ja, hem wacht dan ook de taak om er vandaag 8 in te trappen, daar heb je wel wat energie voor nodig 
|
|
|
Jasar Takak International
Vak: - Posts: 626 Reg.: 5 januari 2004 | Jefferson heeft ons de laatste weken erdoorheen gesleept 
|
|
|
PSV Kampioenen Legende
Uit: Eindhoven Vak: Oost - V Posts: 8263 Reg.: 19 december 1999 | En het rare is, toen ik zondagochtend wakker werd kwam plotseling het geloof terug, zei het nog, vandaag gebeurt het.
Ben trots op mijn buurman!!!!!!!!!!!!!!
FARFAN, FARFAN, JEFFERSON FARFAN, JALALALALALA
|
|
|
Youngstar Internationale topspeler
Uit: Veldhoven Vak: Noord - T Posts: 1003 Reg.: 27 september 2003 | Goed slot van het seizoen voor Farfan. In het midden speelde hij een periode onder zijn niveau maar toen het moest de laatste 4/5 wedstrijden was hij continue een gevaar in de aanval. De kans lijkt me groot dat hij gaat vertrekken maar voor minder dan 16 miljoen zou ik het inderdaad niet doen.
|
|
|
VTI Vaste waarde in elftal
Uit: Tilburg Posts: 448 Reg.: 26 april 2000 |
quote: Youngstar schreef:
Goed slot van het seizoen voor Farfan. In het midden speelde hij een periode onder zijn niveau maar toen het moest de laatste 4/5 wedstrijden was hij continue een gevaar in de aanval. De kans lijkt me groot dat hij gaat vertrekken maar voor minder dan 16 miljoen zou ik het inderdaad niet doen.
Wat mij vooral opviel was dat hoewel Jeff verschillende wedstrijden aanvallend gezien gewoon té weinig bracht, hij verdedigend vaak taken uitvoerde. Ik zag hem af en toe ballen in de 16 wegwerken (eerst dacht ik nog dat die Chinezen gewoon bij elke PSV'er Farfan riepen, maar het bleek em echt). Hij is niet meer de egoïstische voetballer die ik de afgelopen seizoenen toch wel heb gezien. Komt waarschijnlijk ook door zijn ervaring gedurende de jaren.
|
|
|
cloviske Toeschouwer
Vak: Zuid - EE Posts: 16 Reg.: 23 maart 2007 | als hij heel het seizoen had gespeeld zoals laatste wedstrijden dan was ie weg naar topclub denk!
Nu zal het toch subtopper worden (sevilla !?) of hij mag ook blijven natuurlijk.
Inzet laatste match was geweldig van hem, was dit seizoen dikwijls wel minder( veel laten vallen en zeuren tegen scheids)
|
|
|
Giallorossi Legende Buitengewoon lid Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: Oost - X Posts: 24847 Reg.: 8 juni 2001 |
quote: Kranten melden verder dat Sevilla 16 miljoen dollar zou bieden voor Jefferson Farfan. Dat meldt onder andere La Republica. Die krant schrijft verder uitgebreid over de oproepen van PSV fans op de forums van PSV Netwerk dat Farfan nog een jaar moet blijven. Meerde kranten, zoals ook het Spaanse ABC, namen deze reacties van de PSV fans van La Republica over.
Hoeveel miljoen euro is dit?
|
|
|
Middelburger Jeugdspeler
Uit: Middelburg Vak: - Posts: 52 Reg.: 12 juli 2006 | 16 miljoen dollar is ongeveer 12 miljoen euro, te weinig dus...
|
|
|
Cocucola Jeugdspeler
Uit: Venlo Vak: - Posts: 35 Reg.: 21 maart 2006 | 16 miljoen dollar + Kersjakov, dan mogen ze hem hebben 
|
|
|
dorpsgek Vaste waarde in elftal
Uit: ettuh Vak: Oost - V Posts: 486 Reg.: 23 augustus 2006 | Ze zijn van de pot gerukt , voor 12 milj kunnen ze beter een charisteas kopen .
Farfán gaat nergens heen !
|
|
|
bsoers Basisspeler
Uit: Budel Vak: Oost - V Posts: 313 Reg.: 16 april 2005 | Is de clausule niet vastegesteld op 16 miljoen euro?
Dit lijkt me tevens een goed en mooi bedrag!
|
|
|
psvinwenen Legende Chatoperator
Uit: wenen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2936 Reg.: 18 augustus 2001 | Lijkt me sterk dat twee €-landen het over $ hebben en dat zijn clausule op $ is gebaseerd. Het getal van 16 mln zou wel moeten kloppen gezien de berichten vorig jaar en zijn doorlopend contract tot 2011 (of is het 2010?).
|
|
|
rikaarts Internationale topspeler
Uit: Heerlen Vak: Oost - W Posts: 992 Reg.: 20 augustus 2001 | Gister ging hij egt helemaal uit zijn dak!
Was erg grappig om te zien!
Maarr.. de transfer --> ik hoop echt dat hij nog een jaartje blijft in Eindhoven, maar ik ben dr bang voor!
Farfan blijf in Eindhoven!!! 
[Dit bericht is veranderd door rikaarts (op 2 mei 2007 15:54:51).]
|
|
|
|
J_ehv Aanstormend talent
Uit: Eindhoven Vak: Zuid - CD Posts: 124 Reg.: 11 september 2006 | Iedereen heeft het de hele tijd over bedragen vanaf18 miljoen euro. Maar als je geruchten websites zoals voetbalprimeur moet geloven krijgen we er niet meer dan 12 miljoen voor. Moeten we hem dan ook laten gaan of toch behouden ligt natuurlijk ook aan Kone alleen die scoort helaas niet zo vaak.
|
|
|
robin-yhoo Vaste waarde in elftal
Uit: Eindhoven Vak: Noord - M Posts: 448 Reg.: 7 juli 2005 |
quote: 16 miljoen dollar + Kersjakov, dan mogen ze hem hebben
Daarvoor wil ik ook wel tekenen alhoewel ik hem graag nog een jaar hier in eindhoven zie 
|
|
|
tdenissen Lid 2e elftal
Uit: Waalwijk Vak: Noord - TT Posts: 167 Reg.: 24 maart 2006 | psvzone.nl --> Jefferson Farfán kan deze zomer naar Sevilla verkassen. De Spaanse UEFA Cup-houder heeft twaalf miljoen euro over voor de PSV-spits, die dit seizoen met 21 doelpunten opnieuw van grote waarde was voor de Eindhovenaren. Het nieuws wordt gemeld in de Spaanse krant La Republica.
|
|
|
Makaveli Legende
Uit: Utrecht Vak: - Posts: 4169 Reg.: 13 januari 1999 |
quote: Lijkt me sterk dat twee €-landen het over $ hebben en dat zijn clausule op $ is gebaseerd. Het getal van 16 mln zou wel moeten kloppen gezien de berichten vorig jaar en zijn doorlopend contract tot 2011 (of is het 2010?).
Volgens mij klopt dat eerlijk gezegd wel. Zijn aankoopsprijs was in dollars en het is met Zuid-Amerikanen ook niet ongewoon dat er in dollars wordt gerekend. Bovendien heb ik Westerhof volgens mij ook een keer over die clausule horen praten in dollars en niet euro's.
|
|
|
PSV_Epe Geselecteerd voor Oranje
Uit: Epe Vak: Oost - X Posts: 515 Reg.: 9 februari 2004 | Ik heb van een vertegenwoordiger op mn werk gehoord dat Farfan en Valkcx afgelopen zondag ontbarken op het feest in de verlenging. Zij zouden in Valencia geweest zijn. (Vertegenwoordiger was uitgenodigd voor feest). Tevens had Pietje de V hem verzekerd dat er weer een tropische ontdekking onderweg was! 
|
|
|
Romarioooh Talentje
Uit: Leiden Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 81 Reg.: 3 mei 2007 | 12 miljoen lijkt mij prima...
daar kan je een heel redelijke spits voor kopen (kuch Makaay kuch) 
Hoe dan ook zou ik het niet erg vinden als farfan nog een seizoen blijft...lijkt me sterk want vorig seizoen is er al 16 miljoen op geboden en met 21 treffers denk ik dat andere clubs er wel wat voor over hebben
[Dit bericht is veranderd door Romarioooh (op 4 mei 2007 16:40:29).]
|
|
|
Zeistenaar Legende
Uit: Brussel Vak: - Posts: 1537 Reg.: 12 maart 1999 |
quote: PSV_Epe schreef:
Ik heb van een vertegenwoordiger op mn werk gehoord dat Farfan en Valkcx afgelopen zondag ontbarken op het feest in de verlenging. Zij zouden in Valencia geweest zijn. (Vertegenwoordiger was uitgenodigd voor feest). Tevens had Pietje de V hem verzekerd dat er weer een tropische ontdekking onderweg was! 
Dat lijkt me heel sterk. Na zo'n apotheose kampioen worden en dan naar Valencia afreizen. Kan naar het rijk der fabelen.
|
|
|
PSV Kampioenen Legende
Uit: Eindhoven Vak: Oost - V Posts: 8263 Reg.: 19 december 1999 |
quote: PSV_Epe schreef:
Ik heb van een vertegenwoordiger op mn werk gehoord dat Farfan en Valkcx afgelopen zondag ontbarken op het feest in de verlenging. Zij zouden in Valencia geweest zijn. (Vertegenwoordiger was uitgenodigd voor feest). Tevens had Pietje de V hem verzekerd dat er weer een tropische ontdekking onderweg was! 
Dikke onzin, hij is die avond zelfs nog gesignaleerd in Eindhoven.
Helaas voor je, die vertegenwoordiger is een enorme zwetszak.
|
|
|
haaimethenk Legende
Uit: Etten-Leur Vak: West - JJ Posts: 3033 Reg.: 24 december 2000 | De buurman van Jeff kan het nodige bevestigen??? waar ie zondag was bedoel ik dan he
|
|
|
PSV Kampioenen Legende
Uit: Eindhoven Vak: Oost - V Posts: 8263 Reg.: 19 december 1999 |
quote: haaimethenk schreef:
De buurman van Jeff kan het nodige bevestigen??? waar ie zondag was bedoel ik dan he
De buurman was zelf aan het feesten tot in de late uurtjes....
Een aantal leden hier op het forum hebben hem zondagavond gezien in de stad. Die zuigen dat echt niet uit hun duim.
"Zondag in de Playerz: Farfan, Salcido, Vayrynen, Alcides, Tardelli en Gomes."
"ik kwam zondag salcido tegen,
en daarna farfan en da costa,maar farfan zag ik te laat dus kon hem niet feliciteren."
|
|
|
Mirthez International
Uit: Een boerengat genaamd Dalfsen in de buurt van Zwolle Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1258 Uploads: 11 Reg.: 13 februari 2006 | |
|
wilson_bond Aanstormend talent
Vak: - Posts: 120 Reg.: 19 november 2000 |
quote: Mirthez schreef:
Compilatie van Jefferson Farfan, alle goals van dit seizoen van onze topscorer:
http://www.youtube.com/watch?v=eQm-RHvKs-g
Mooie compilatie! Maar ik zag Farfan een vrije bal erin knallen met links Heeft die dat echt gedaan? Ik wist echt niet dat die zelfs met links zo'n goede trap had.
|
|
|