PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Favoriete Opstellingen en verkoopbeleid
Jefferson Farfan
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 87 pagina's: « 1 ... 80 81 82 83 84 85 86 87 »

Poster
Topic: Jefferson Farfan 
psv1991
Geselecteerd voor Oranje

Uit: eersel
Vak: Zuidoost - ZZ
Reg.: 29 augustus 2005
Gepost op 5 mei 2007 om 19:42:40.       MSN: coppenski91@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

T is en blijft een heerlijke voetballer, mooi filmpje Mirthez .
 Help mods!
Pool: 3032e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.239,5VoVo: 522e / 551e / 503eOpstelling: incompleet
Romarioooh
Talentje

Uit: Leiden
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 3 mei 2007
Gepost op 7 mei 2007 om 00:29:29.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Mooi filmpje...Farfan mag van mij weg voor 16 miljoen euries en daar kan je wel een goede spits voor kopen (lasovic, makaay)...op naar de volgende landstitel
FORZA EINDHOVEN
 Help mods!
Pool: 397e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: 772e / 999e / 814eOpstelling: 4-3-3
nickymaster
Legende

Uit: Geldrop
Vak: Oost - X
Reg.: 23 juli 2003
Gepost op 7 mei 2007 om 00:57:58.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
wilson_bond schreef:

(...)

Mooie compilatie! Maar ik zag Farfan een vrije bal erin knallen met links Heeft die dat echt gedaan? Ik wist echt niet dat die zelfs met links zo'n goede trap had.

Als je goed kijkt is in dat fragment alles gespiegeld. Te zien aan de shirtreclame en reclameborden etc. Dus dat was weldegelijk zijn rechterbeen.
 Help mods!
Pool: 196e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.496,8VoVo: 1829e / 1968e / 1922eOpstelling: 4-3-3
wilson_bond
Aanstormend talent

Vak: -
Reg.: 19 november 2000
Gepost op 7 mei 2007 om 07:37:16.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
nickymaster schreef:

(...)

Als je goed kijkt is in dat fragment alles gespiegeld. Te zien aan de shirtreclame en reclameborden etc. Dus dat was weldegelijk zijn rechterbeen.

Haha, ja ik zie het nu. Had daar helemaal niet opgelet
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.481,9VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Mirthez
International

Uit: Een boerengat genaamd Dalfsen in de buurt van Zwolle
Uploads: 11
Reg.: 13 februari 2006
Gepost op 8 mei 2007 om 17:51:50.     MSN: mirthezielman@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ja idd, dat is gespiegeld ja, was niet de bedoeling maar is fout gegaan.

Een reactie van een peruviaan op het filmpje:

"I love Jefferson Farfan, so proud to be peruvian like him, beautiful video. PSV is in our heart."

Altijd leuk om te horen natuurlijk, PSV fans over de hele wereld!
 Help mods!
Pool: 3207e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.488,8VoVo: 1585e / 1506e / 1175eOpstelling: incompleet
rikaarts
Internationale topspeler

Uit: Heerlen
Vak: Oost - W
Reg.: 20 augustus 2001
Gepost op 8 mei 2007 om 18:10:43.         Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Inderdaad een mooie complicatie van Farfan van dit seizoen!!
Ik blijf het een geweldige speler vinden en hoop dat hij nog een jaartje in Eindhoven blijft en dat hij anders naar een mooie club in het buitenland gaat!!

Help mods!
Pool: 1308e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.483,6VoVo: -Opstelling: incompleet
Jasper_PSV
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Brunssum
Reg.: 28 juli 2006
Gepost op 9 mei 2007 om 07:58:40.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Hij liet verder weten dat er geen concrete aanbiedingen zijn voor Farfan en de spits zich dan ook richt op nog een seizoen PSV.
Ik hoop het eerlijk gezegd niet, ik verwacht toch minstens dat óf Farfan óf Koné vertrekt, zodat we flink kunnen cashen en een nieuw team kunnen bouwen.
 Help mods!
Pool: 3461e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.280,4VoVo: -Opstelling: incompleet
tho
Meervoudig international

Uit: Etten-Leur
Reg.: 22 november 2004
Gepost op 9 mei 2007 om 08:23:32.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Als PSV de hoofdprijs niet krijgt wanneer farfan verkocht zou worden zou ik hem dit jaar niet verkopen. Hij heeft een wat minder seizoen gespeeld en we weten allemaal dat hij veel beter kan. Als hij kan scoren in de champions league en ervoor zorgt dat hij nog meer de killer wordt die we nodig hebben kunnen we hem volgend jaar voor meer verkopen dan nu waarschijnlijk.

Farfan houden lijkt me heel goed!
 Help mods!
Pool: 201e, SC Heerenveen-PSV MotM Sparta Rotterdam-PSV: LazovicBattle-rating: 1.417,4VoVo: 1042e / 6e / 1378eOpstelling: 4-3-3
frico
Vedette

Uit: Woerden
Reg.: 23 juli 2002
Gepost op 9 mei 2007 om 12:28:07.       MSN: frico_rmc@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
tho schreef:

Als PSV de hoofdprijs niet krijgt wanneer farfan verkocht zou worden zou ik hem dit jaar niet verkopen. Hij heeft een wat minder seizoen gespeeld en we weten allemaal dat hij veel beter kan. Als hij kan scoren in de champions league en ervoor zorgt dat hij nog meer de killer wordt die we nodig hebben kunnen we hem volgend jaar voor meer verkopen dan nu waarschijnlijk.

Farfan houden lijkt me heel goed!

En het mooiste van allemaal is misschien nog wel, dat ondanks dat het een minder seizoen was, hij toch nog op 21 goals en een redelijk aantal assisten komt. Dus als hij blijft en de selectie breed genoeg genoeg is, zodat ook hij eens rust kan nemen, dan ben ik benieuwd tot wat voor een prestatie hij dan komt.

Al hoop ik dan wel dat hij z'n contract ff met 1 of 2 jaar verlengd.
 Help mods!
Pool: 1316e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.487,9VoVo: -Opstelling: 4-3-3
PSV Kampioenen
Legende

Uit: Eindhoven
Vak: Oost - V
Reg.: 19 december 1999
Gepost op 9 mei 2007 om 15:30:48.       ICQ: 58441900    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Jasper_PSV schreef:

(...)

Ik hoop het eerlijk gezegd niet, ik verwacht toch minstens dat óf Farfan óf Koné vertrekt, zodat we flink kunnen cashen en een nieuw team kunnen bouwen.

Koeman en bouwen aan een nieuw team....

Hoop dat hij nog een jaar blijft, in principe presteerde hij beter dan vorig seizoen.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
tho
Meervoudig international

Uit: Etten-Leur
Reg.: 22 november 2004
Gepost op 9 mei 2007 om 15:40:03.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
PSV Kampioenen schreef:

(...)

Koeman en bouwen aan een nieuw team....

Hoop dat hij nog een jaar blijft, in principe presteerde hij beter dan vorig seizoen.

Hij mag nog wel wat verbeteren in bepaalde opzichten. Hij moet internationaal trefzekerder worden. Kijk maar hoe het Kezman vergaan is. Die kon leuk scoren in de ere, maar europees was het bijna niks.

Hij heeft een jaartje op de bank gezeten bij chelsea en atletico en zit nu bij fenerbahce.

Farfan wil bij clubs als Real en Milan spelen. Dan moet hij in de CL meer gaan scoren!
 Help mods!
Pool: 201e, SC Heerenveen-PSV MotM Sparta Rotterdam-PSV: LazovicBattle-rating: 1.417,4VoVo: 1042e / 6e / 1378eOpstelling: 4-3-3
PSV Kampioenen
Legende

Vak: Oost - V
Reg.: 19 december 1999
Gepost op 9 mei 2007 om 15:42:05.       ICQ: 58441900    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
tho schreef:

(...)

Hij mag nog wel wat verbeteren in bepaalde opzichten. Hij moet internationaal trefzekerder worden. Kijk maar hoe het Kezman vergaan is. Die kon leuk scoren in de ere, maar europees was het bijna niks.

Hij heeft een jaartje op de bank gezeten bij chelsea en atletico en zit nu bij fenerbahce.

Farfan wil bij clubs als Real en Milan spelen. Dan moet hij in de CL meer gaan scoren!

Daar ben ik het volledig met je eens, het rendament moet europees gezien omhoog, nationaal zit er ook nog rek in, maar ben ik tevreden met zijn prestaties.

Farfan moet dus ook niet naar een topclub gaan vanwege het vele geld, maar hij moet aan spelen toe komen, dat is veel belangrijker voor zijn ontwikkeling en voor hemzelf.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
DeA
Lid 2e elftal

Uit: Assendelft
Reg.: 13 september 2001
Gepost op 9 mei 2007 om 18:44:35.         Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
rikaarts schreef:

Inderdaad een mooie complicatie van Farfan van dit seizoen!!
Ik blijf het een geweldige speler vinden en hoop dat hij nog een jaartje in Eindhoven blijft en dat hij anders naar een mooie club in het buitenland gaat!!

Hoop toch niet dat er nog complicaties komen dit seizoen met Jeff

[Dit bericht is veranderd door DeA (op 9 mei 2007 18:59:25).]
 Help mods!
Pool: 1054e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
robiris
Toeschouwer

Vak: Zuid - BB
Reg.: 11 mei 2006
Gepost op 9 mei 2007 om 21:07:57.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ben bang dat ie niet behouden blijft voor ons PSV maar laat hem dan naar een topclub gaan en niet naar een twedde rangs club in engeland
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
KoningKone
Legende
Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007

Vak: Noord - U
Reg.: 30 maart 2003
Gepost op 5 juni 2007 om 13:41:59.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zojuist van SkySports afgeplukt:

Farfan happy at City

Jefferson Farfan is very happy at PSV Eindhoven and has no intention of quitting the Eredivisie champions.

The Peruvian striker has been linked with a possible move to Serie A side Fiorentina.

But his agent, Raul Gonzales, has rubbished the speculation and instead says his man would only consider a move if it was to one of Europe's top teams.

"Jefferson has a contract at PSV and is happy that he will be playing in the Champions League next year," Gonzales told Estado.

"I don't need to look for a team for him because he is very comfortable at PSV."

Farfan has been a huge hit at the Philips Stadion since joining the club in 2004. Last season he scored 21 goals in 37 appearances sparking interest from a host of clubs for his signature.

But Gonzales stressed that he had received no offers for the frontman.

"I have to deny that there has been an offer from Fiorentina. Nobody has spoken to me from any team, it's only press speculation," he added.

"He would only leave if he receives an offer from a European giant. It would have to be a big, interesting and super offer for him to sit down and have conversations.

"Jefferson is happy playing in Holland because he is one of the favourite players of the supporters of PSV."

Help mods!
Pool: 99e, SC Heerenveen-PSV 2-2 (0-1)MotM Sparta Rotterdam-PSV: LazovicBattle-rating: 1.472,0VoVo: 122e / 420e / 103eOpstelling: 5-3-2
PSV_Helmond
Veelbelovend talent

Uit: Helmond
Reg.: 29 januari 2005
Gepost op 5 juni 2007 om 14:03:55.       MSN: vedat_helmond@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

'Publiekslieveling Farfan wil in Eindhoven blijven'

Jefferson Farfan blijft volgens zijn zaakwaarnemer Raul Gonzales gewoon bij PSV. De Peruviaanse aanvaller staat in de belangstelling van onder andere Fiorentina maar heeft tegen zijn vertegenwoordiger gezegd dat hij gelukkig is in Eindhoven en volgend jaar wil schitteren in de Champions League.

"Jefferson heeft een contract bij PSV en is blij dat hij volgend seizoen in de Champions League zal spelen", vertelde Gonzales tegenover de Braziliaanse krant Estado. "Ik hoef niet op zoek te gaan naar een nieuw team omdat hij het naar zijn heeft bij PSV."

"Ik spreek tegen dat er een bod is binnengekomen van Fiorentina. Niemand heeft geïnformeerd, van welk team dan ook. Het is allemaal speculatie in de pers," vervolgde Gonzales. "Hij vertrekt alleen als er een aanbieding komt van een Europese topclub. Die moet wel enorm groot zijn, alleen dan zal Jefferson met ze gaan praten."

Maar de zaakwaarnemer gaat er vanuit dat PSV ook volgend seizoen kan genieten van de 22-jarige aanvaller, die dit seizoen 21 maal tot scoren kwam in 34 wedstrijden. "Jefferson is tevreden in Nederland mede omdat hij één van de favoriete spelers is van de PSV-supporters."

[Dit bericht is veranderd door PSV_Helmond (op 5 juni 2007 14:04:58).]
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.417,5VoVo: 1310e / - / 1167eOpstelling: 4-4-2
hedzerpsv
Internationale topspeler

Uit: Fryslân
Reg.: 10 mei 2005
Gepost op 5 juni 2007 om 14:06:41.       MSN: hedzerpsv@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Mooi zo.
 Help mods!
Pool: 2893e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.445,0VoVo: 1481e / 572e / 1257eOpstelling: incompleet
Dropshot
Meervoudig international

Uit: Drachten
Reg.: 14 april 2005
Gepost op 5 juni 2007 om 14:08:00.       MSN: keeszijnstra007@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
PSV_Helmond schreef:

'Publiekslieveling Farfan wil in Eindhoven blijven'

Jefferson Farfan blijft volgens zijn zaakwaarnemer Raul Gonzales gewoon bij PSV. De Peruviaanse aanvaller staat in de belangstelling van onder andere Fiorentina maar heeft tegen zijn vertegenwoordiger gezegd dat hij gelukkig is in Eindhoven en volgend jaar wil schitteren in de Champions League.

"Jefferson heeft een contract bij PSV en is blij dat hij volgend seizoen in de Champions League zal spelen", vertelde Gonzales tegenover de Braziliaanse krant Estado. "Ik hoef niet op zoek te gaan naar een nieuw team omdat hij het naar zijn heeft bij PSV."

"Ik spreek tegen dat er een bod is binnengekomen van Fiorentina. Niemand heeft geïnformeerd, van welk team dan ook. Het is allemaal speculatie in de pers," vervolgde Gonzales. "Hij vertrekt alleen als er een aanbieding komt van een Europese topclub. Die moet wel enorm groot zijn, alleen dan zal Jefferson met ze gaan praten."

Maar de zaakwaarnemer gaat er vanuit dat PSV ook volgend seizoen kan genieten van de 22-jarige aanvaller, die dit seizoen 21 maal tot scoren kwam in 34 wedstrijden. "Jefferson is tevreden in Nederland mede omdat hij één van de favoriete spelers is van de PSV-supporters."

Goed nieuws! Laten we het hopen!
 Help mods!
Pool: 344e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.522,6 (daag uit)VoVo: 135e / 425e / 53eOpstelling: 4-3-3
Captain(C)
Vedette

Uit: Best
Reg.: 17 januari 2004
Gepost op 5 juni 2007 om 14:27:16.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Weet iemand tot hoelang zijn contract doorloopt?
 Help mods!
Pool: 1995e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.462,3VoVo: -Opstelling: 4-3-3
PSV_Helmond
Veelbelovend talent

Uit: Helmond
Reg.: 29 januari 2005
Gepost op 5 juni 2007 om 14:29:58.       MSN: vedat_helmond@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Captain(C) schreef:

tot 2010
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.417,5VoVo: 1310e / - / 1167eOpstelling: 4-4-2
Fantomas
Nationale topspeler

Uit: Maastricht
Reg.: 30 juni 2005
Gepost op 5 juni 2007 om 14:38:56.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Captain(C) schreef:

Tot 2010.

EDIT: oops, ben een beetje traag vandaag.

[Dit bericht is veranderd door Fantomas (op 5 juni 2007 14:39:39).]
 Help mods!
Pool: 2940e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.487,9VoVo: 2164e / 1941e / 2227eOpstelling: 4-4-2
Olai
Legende
Derde plek PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen

Uit: Almere
Uploads: 10
Reg.: 7 december 2001
Gepost op 5 juni 2007 om 15:08:53.     MSN: olav@musicspot.nl  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik hoop dat Farfán blijft en als hij blijft denk ik dat Farfán zich zal opwerpen als leider van het nieuwe PSV en ons richting een nieuwe titel zal voetballen. Vorig seizoen had hij de pech 2 x geblesseerd te raken (door Party Patje nog wel) en daarna uit vorm te zijn.

Ik heb echt het gevoel dat Jefferson volgend jaar zal gaan vlammen en het hele team op sleeptouw gaat nemen.
 Help mods!
Pool: 2424e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Meijel Oost
Basisspeler

Uit: Meijel
Reg.: 23 maart 2006
Gepost op 5 juni 2007 om 15:12:44.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Als Farfan blijft mag Lazovic van mij in Arnhem blijven. We hebben dan met Farfan, Kone, Reis, Zeefuik en evt. Beerens en Bakkal voldoende alternatieven. Voorwaarde is dan wel dat er 4-4-2 gespeeld wordt. Het geld zou ik dan investeren in een waardig opvolger van Cocu, zoals Schaars....
 Help mods!
Pool: 1110e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.392,5VoVo: -Opstelling: 4-4-2
sjwob
Basisspeler

Reg.: 30 juni 2005
Gepost op 5 juni 2007 om 15:20:21.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Netjes dat ie blijft!!!!!
Nu Kone nog zeggen dat ie blijft en dan Makaay er nog bij halen, goede middenvelder, De Cler en hup kampioen in Oktober!!!!
 Help mods!
Pool: 2936e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.490,7VoVo: 1578e / - / 1486eOpstelling: incompleet
9. ROMARIO
Legende

Uit: Delft
Vak: Oost - WW
Reg.: 1 september 2002
Gepost op 5 juni 2007 om 15:32:49.     MSN: erikberug@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
sjwob schreef:

Netjes dat ie blijft!!!!!
Nu Kone nog zeggen dat ie blijft en dan Makaay er nog bij halen, goede middenvelder, De Cler en hup kampioen in Oktober!!!!

Jij staat garant voor de financien?
 Help mods!
Pool: 153e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.468,3VoVo: -Opstelling: 4-4-2

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 87 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk