| Poster | | Topic: Jefferson Farfan |  |
|
phoxie fan!!! Legende
Uit: Almere Vak: Noord - S Posts: 2334 Reg.: 5 mei 2000 | Goed nieuws :-)
Ik heb ber alle vertrouwen in dat Farfan na een iets minder vorig seizoen dit seizoen kan vlammen als nooit eerder .
|
|
|
PSVkampioen Meervoudig international
Vak: Zuid - CC Posts: 697 Reg.: 13 april 2002 |
quote: Meijel Oost schreef:
Als Farfan blijft mag Lazovic van mij in Arnhem blijven. We hebben dan met Farfan, Kone, Reis, Zeefuik en evt. Beerens en Bakkal voldoende alternatieven. Voorwaarde is dan wel dat er 4-4-2 gespeeld wordt. Het geld zou ik dan investeren in een waardig opvolger van Cocu, zoals Schaars....
Tja....en als Farfan en Kone alle twee geblesseerd zijn?
Gaan we dan met 2 tieners in de CL spelen? Wat beerens en Bakkel zijn middenvelders/buitenspelers. >(is nog maar afwachten of beerens terugkomt, hij zelf wil niet echt)
Echt er moet een spits bij....anders krijg je hetzelfde gezeik als de 2de helft van het seizoen...
|
|
|
nike_15_nikkes Vaste waarde in elftal
Uit: eindhoven Vak: - Posts: 439 Reg.: 13 juni 2005 |
quote: PSVkampioen schreef:
(...)
Gaan we dan met 2 tieners in de CL spelen? Wat beerens en Bakkel zijn middenvelders/buitenspelers. >(is nog maar afwachten of beerens terugkomt, hij zelf wil niet echt)
Echt er moet een spits bij....anders krijg je hetzelfde gezeik als de 2de helft van het seizoen...
Maar je hebt zo ie zo Reis al, die maakt al zeer veel indruk..
Daarnaast als Kone en Farfan idd blijven, Reis erbij komt en dan eventueel Lazovic dan hebben we een hele goede aanval. Of mss een andere spits dan Lazovic..
|
|
|
Farish83 Toeschouwer
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 5 Reg.: 5 juni 2007 | Fijn dat hij blijft!! Van erg grote waarde. Als Stan Valckx nu nog Perez en De Cler haalt en ervan uitgaande dat Kone blijft hebben we genoeg stootkracht richting vijandelijk doel.
---------Kone------------Farfan---------------
------------------Perez-----------------------
--------Affelay------------Mendez
-----------------Simons-----------------------
De Cler----Salcido----Da Costa----Krompkamp---
-------------------Gomy
Lazo hoeft niet te komen. Voor dat geld haal je De cler en Perez. Haal daarnaast een goede centrale verdediger en geef talenten als IBBI- Reis-Beerens- Vagner- Zeefuik- Bakkal- Marcellis nu een keer goed de kans. Verder hebben we Addo- De Jong, Zonneveld, vd Leegte etc nog.[
[Dit bericht is veranderd door Farish83 (op 5 juni 2007 16:23:51).]
|
|
|
Meijel Oost Basisspeler
Uit: Meijel Vak: Oost - W Posts: 347 Reg.: 23 maart 2006 |
quote: PSVkampioen schreef:
(...)
Iedereen hier zegt dat Reis zo'n geweldige voetballer is. Je hebt dan toch 3 volwaardige spitsen + 1 of 2 mensen achter de hand.
Ik weet persoonlijk weinig over Reis, alleen van lezen.
|
|
|
Beej Internationale topspeler Winnaar PSV Netwerk VoVo Relatief 2006/2007
Uit: Zijtaart Vak: Oost - VV Posts: 1117 Reg.: 24 april 2004 |
quote: KoningKone schreef:
Zojuist van SkySports afgeplukt:
Farfan happy at City
Jefferson Farfan is very happy at PSV Eindhoven and has no intention of quitting the Eredivisie champions.
The Peruvian striker has been linked with a possible move to Serie A side Fiorentina.
But his agent, Raul Gonzales, has rubbished the speculation and instead says his man would only consider a move if it was to one of Europe's top teams.
"Jefferson has a contract at PSV and is happy that he will be playing in the Champions League next year," Gonzales told Estado.
"I don't need to look for a team for him because he is very comfortable at PSV."
Farfan has been a huge hit at the Philips Stadion since joining the club in 2004. Last season he scored 21 goals in 37 appearances sparking interest from a host of clubs for his signature.
But Gonzales stressed that he had received no offers for the frontman.
"I have to deny that there has been an offer from Fiorentina. Nobody has spoken to me from any team, it's only press speculation," he added.
"He would only leave if he receives an offer from a European giant. It would have to be a big, interesting and super offer for him to sit down and have conversations.
"Jefferson is happy playing in Holland because he is one of the favourite players of the supporters of PSV."
Is Skysports een betrouwbare bron?
Zo ja, dan ben ik heel tevreden. Want afgelopen seizoen heeft hij minder gepresteerd, mede door blessures, dan vorig seizoen.
Vorig seizoen werd er meer voor hem geboden. En ik denk dat als hij nog een seizoen bij PSV speelt, hij dus weer meer waard word.
En buiten dit om is het een hele belangrijke speler voor PSV. En dat met zijn 22 jaar
Hopelijk kan hij dit seizoen flink schitteren in de CL en staan de grote clubs voor hem in de rij 
|
|
|
Sonninho Meervoudig international
Uit: 0032 Vak: Zuid - E Posts: 704 Reg.: 30 september 2001 |
quote: nike_15_nikkes schreef:
(...)
Maar je hebt zo ie zo Reis al, die maakt al zeer veel indruk..
Daarnaast als Kone en Farfan idd blijven, Reis erbij komt en dan eventueel Lazovic dan hebben we een hele goede aanval. Of mss een andere spits dan Lazovic..
Claudio was ook ooit de beste speler op de Otten-cup, het werd daarna helemaal niets met hem. Reis heeft nog geen minuut gespeeld voor PSV1, hoe kun je dan zeggen of hij rijp is voor het eerste?
En een PSV-selectie met Farfan, Koné én Lazovic, daar geloof ik niet in. Er moet eerst iemand weggaan, daarna is het de beurt aan Lazovic.
Maar wat hoop ik dat Farfan blijft! Het blijft één van mijn favoriete spelers bij PSV. Alleen al voor die heerlijke vrije trap ...
|
|
|
Turbo Berry Nationale topspeler
Uit: Hellmond Vak: Oost - X Posts: 4124 Reg.: 4 augustus 2005 |
quote: phoxie fan!!! schreef:
Goed nieuws :-)
Ik heb ber alle vertrouwen in dat Farfan na een iets minder vorig seizoen dit seizoen kan vlammen als nooit eerder .
Minder seizoen??
Heb je dit seizoen wel gekeken, hij is kei vaak de matchwinner geweest, scoort elke wedstrijd een dikke voldoende, en was in de CL zeer zeer belangrijk.
Farfan heeft een goed seizoen gedraaid, uiterraard hoop ik komend seizoen op een super seizoen van hem.
|
|
|
quote: Sonninho schreef:
(...)
Claudio was ook ooit de beste speler op de Otten-cup, het werd daarna helemaal niets met hem. Reis heeft nog geen minuut gespeeld voor PSV1, hoe kun je dan zeggen of hij rijp is voor het eerste?
En een PSV-selectie met Farfan, Koné én Lazovic, daar geloof ik niet in. Er moet eerst iemand weggaan, daarna is het de beurt aan Lazovic.
Maar wat hoop ik dat Farfan blijft! Het blijft één van mijn favoriete spelers bij PSV. Alleen al voor die heerlijke vrije trap ...
Ik zeg toch ook niet dat hij klaar is voor het eerste?? Ik zeg dat hij tot nu toe ook al veel indruk heeft gemaakt. Op de Otten Cup, maar ook met trainingen..Het is natuurlijk geen garantie voor succes voor hem in het eerste, daar heb je gelijk in. Maar het is wel veel belovend. Lazovic heb ik eerlijk gezegt ook niet veel vertrouwen in. Hij pressteerd pas 1 seizoen met veel doelpunten. Wie zegt dat hij dat vol kan houden? Ik heb dan ook liever een wat ervaren man die al meer dan 1 seizoen meer dan 19 doelpunten heeft gemaakt..
Daarnaast haal die claussule die in zijn contract weg..Want er zat toch een Claussule in dat hij voor een bepaald bedrag weg kon?? Of was dat Farfan niet??
Maar als die wel in zijn contract zit, weghalen, want mss gaat hij het komend seizoen wel knallen in de Champions League, stijgt zijn waarde en dat zou dan zonde zijn als we door die claussule onder zijn waarde moeten verkopen..
[Dit bericht is veranderd door nike_15_nikkes (op 5 juni 2007 16:22:13).]
|
|
|
BenZ Bankzitter
Uit: Heesch Vak: Noord - T Posts: 190 Reg.: 28 september 2005 |
quote: Sonninho schreef:
(...)
Hoe kun je dan zeggen of hij rijp is voor het eerste?
Koeman zei toch dat hij klaar was voor het eerste ? 
|
|
|
Bavaria! Regelmatige invaller
Uit: Someren Vak: - Posts: 273 Reg.: 8 januari 2007 | Zeker goed nieuws dat hij wil blijven en het hier naar zijn zin heeft. Nou maar hopen dat er geen europese topclub zich meld bij Farfán dan speelt hij volgend jaar weer mooi in het rood-wit.
|
|
|
PSV Kampioenen Legende
Uit: Eindhoven Vak: Oost - V Posts: 8263 Reg.: 19 december 1999 |
quote: Turbo Berry schreef:
(...)
Minder seizoen??
Heb je dit seizoen wel gekeken, hij is kei vaak de matchwinner geweest, scoort elke wedstrijd een dikke voldoende, en was in de CL zeer zeer belangrijk.
Farfan heeft een goed seizoen gedraaid, uiterraard hoop ik komend seizoen op een super seizoen van hem.
Idd, hij draait dit seizoen zelfs beter als vorig seizoen.
Het beeld dat hij een minder seizoen heeft klopt dus totaal niet.
|
|
|
Roberto Donadoni Vedette
Uit: Lelystad Vak: - Posts: 1661 Reg.: 12 juli 2004 | Zou geweldig nieuws zijn!!
Ik was trouwens alweer bijna vergeten dat hij nog maar 22 was......
Dit was er toch een van Piet de Visser?
Geef die man wat meer credits, en luister eens wat vaker naar die man !
|
|
|
|
kazmaniac International
Vak: - Posts: 560 Reg.: 12 oktober 2004 | Het valt wel op dat hij dit seizoen niet 1x met zijn hoofd gescoord heeft, behalve dan dat intikkertje tegen Vitesse. Nou is hij ook niet erg groot, maar dat is toch een verbeterpuntje vind ik. Verder zou het mooi zijn als ie blijft, maar dat weet je pas zeker op 31 augustus.
|
|
|
psv1991 Geselecteerd voor Oranje
Uit: eersel Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 491 Reg.: 29 augustus 2005 | Heel mooi als ie blijft, deze man is echt goed vind ik. Als je hem ziet spelen vergeet je soms dat ie pas 22 is.
|
|
|
The Prophet Toeschouwer
Uit: Delft Vak: Oost - WW Posts: 22 Reg.: 25 oktober 2006 |
quote: Farish83 schreef:
---------Kone------------Farfan---------------
------------------Perez Aissati bedoel je-----------
--------Affelay------------Mendez
-----------------Simons-----------------------
De Cler----Salcido----Da Costa----Krompkamp---
-------------------Gomy
Daarbij ben ik ook zeer in mn nopjes dat Farfan aangeeft te willen blijven. Maar ik juich nog niet, het is nog geen 31-8.
|
|
|
garincha Toeschouwer
Uit: Zaandam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 4 Reg.: 18 maart 2007 | Ik heb hem heelaas live nog niet zien voetballen, als hij dit jaar blijft koop ik zeker mijn sesiumkaart.
Zondaag was voor de nieuwsgirigheid in Madrid aangekomen om hij met Peru te zien voetballen en het was heel leuk. Peru won van Ecuador 2-1 met twee doelpunten van hem, de tweede was een vrijetrap bijna gelijk aan die die hij maakte tegen Ajax.
|
|
|
elro Nationale topspeler Chatoperator
Uit: Heemstede Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 766 Reg.: 19 oktober 2004 | Ik ben blij om te horen dat Farfan wilt blijven.
Alleen als er een echte Topclub komt wilt hij weg
Rijtje echte Topclubs
(RealMadrid,Barcelona,Man.unt,Arsenal,ACmilan en Chelsea)
Ik geloof dat deze clubs vrij ruim in hun spitsen zitten.
Dus ik heb er alle vertrouwen in dat hij blijft !.
|
|
|
Jinwook Internationale topspeler
Uit: Zoetermeer Vak: - Posts: 939 Reg.: 23 december 2001 | Als hij echt op topclubs zit te wachten, dan is de kans op vertrek bij PSV vrijwel nihil.
PSV moet niet wachten. Nu toeslaan en het contract openbreken. Farfan is, na vertrek van Alex en Cocu toch de belangrijkste speler samen met Gomes, dus ik vind het niet meer dan normaal dat hij de best betaalde speler wordt. (als hij dat al niet is)
|
|
|
michiel_peters111 Vaste waarde in elftal
Vak: - Posts: 428 Reg.: 29 augustus 2005 | Weet iemand tot wanneer zijn contract loopt? Dat hij wil blijven is natuurlijk erg positief . Ik weet niet waarom maar ik d8 dat hij een contract tot 2010 had? Kan iemand dit bevestigen? Want als hij een contract tot 2009 heeft kan hij volgend jaar voor minder de deur uit. 
|
|
|
quote: michiel_peters111 schreef:
Weet iemand tot wanneer zijn contract loopt? Dat hij wil blijven is natuurlijk erg positief . Ik weet niet waarom maar ik d8 dat hij een contract tot 2010 had? Kan iemand dit bevestigen? Want als hij een contract tot 2009 heeft kan hij volgend jaar voor minder de deur uit. 
Hij heeft hem vorig jaar zomer tot 2010 verlengt..http://www.psv.nl/web/show/id=118705/contentid=11937
|
|
|
PSV Kampioenen Legende
Uit: Eindhoven Vak: Oost - V Posts: 8263 Reg.: 19 december 1999 |
quote: kazmaniac schreef:
Het valt wel op dat hij dit seizoen niet 1x met zijn hoofd gescoord heeft, behalve dan dat intikkertje tegen Vitesse. Nou is hij ook niet erg groot, maar dat is toch een verbeterpuntje vind ik. Verder zou het mooi zijn als ie blijft, maar dat weet je pas zeker op 31 augustus.
Daar moet je geen issue van maken vind ik, is hetzelfde verhaal met van Nistelrooy, daar zeiden ze ook tegen, jij kan niet koppen. Dat vrat onbewust wel aan hem, totdat hij met zijn hoofd scoorde.
Het maakt mij niet uit hoe hij scoort, als hij maar scoort.
Elro,
Arsenal valt wat mij betreft af.
|
|
|
PSVZEE Toeschouwer
Uit: Zeeland Vak: Noord - U Posts: 7 Reg.: 27 februari 2007 | Scoorde Jeff de laatste wedstrijd niet met 't hoofd?
FOREVER
|
|
|
KoningKone Legende Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 8220 Reg.: 30 maart 2003 |
quote: Beej schreef:
(...)
Is Skysports een betrouwbare bron?
Ja, dat is een tv-zender in veel landen. Een van de weinige betrouwbare sportsites in mijn ogen.
|
|
|
Olai Legende Derde plek PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Almere Vak: - Posts: 5822 Uploads: 10 Reg.: 7 december 2001 |
quote: garincha schreef:
Ik heb hem heelaas live nog niet zien voetballen, als hij dit jaar blijft koop ik zeker mijn sesiumkaart.
Zondaag was voor de nieuwsgirigheid in Madrid aangekomen om hij met Peru te zien voetballen en het was heel leuk. Peru won van Ecuador 2-1 met twee doelpunten van hem, de tweede was een vrijetrap bijna gelijk aan die die hij maakte tegen Ajax.
Tegen Feyenoord denk ik dat je bedoeld 
|
|
|