| Poster | | Topic: Jefferson Farfan |  |
|
haaimethenk Legende
Uit: Etten-Leur Vak: West - JJ Posts: 3033 Reg.: 24 december 2000 | Zou het geweldig vinden als deze klasbak in Eindhoven blijft. Heerlijke speler met een gevoel voor momenten. Met Lazovic en Kone een prima 3-hoekje. En dan Aissati daarweer achter. Was het maar 1 september nu..
|
|
|
Geissbock Internationale topspeler
Uit: Leuven, België Vak: West - LL Posts: 1079 Reg.: 4 april 2000 | Welke tattoo heeft Farfan trouwens op zijn rechterarm? Naam van kind/vrouw?

|
|
|
retro psv Regelmatige invaller
Uit: Son Vak: Oost - VV Posts: 286 Reg.: 4 augustus 2005 | Super dat hij blijft samen met kone en lazovic moet dat goed komen.
|
|
|
Jefa. Nationale topspeler
Vak: Noord - NN Posts: 1578 Uploads: 12 Reg.: 15 mei 2005 | Ik heb zojuist een filmpje gemaakt van Farfán's mooiste doelpunten van het afgelopen seizoen. Kijk en geniet:
Klik hier
|
|
|
Fantomas Nationale topspeler
Uit: Maastricht Vak: - Posts: 1261 Reg.: 30 juni 2005 | Ook ik heb een filmpje gemaakt van Farfan, alle 22 goals van dit seizoen. Klik hier.
|
|
|
dixmeister Talentje
Uit: Amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 65 Reg.: 24 augustus 2006 |
quote: Fantomas schreef:
Ook ik heb een filmpje gemaakt van Farfan, alle 22 goals van dit seizoen. Klik hier.
Heerlijk om naar te kijken, complimenten. Zo lijkt ie nog beter dan ie dit jaar heeft gespeeld. Wellicht helpt zo´n filmpie een klein beetje mee in het opschroeven van zijn marktwaarde.
(één puntje, je zou er een penalty of twee uit kunnen houden, al zie je dan niet meer al zijn goals.)
|
|
|
Uit: Maastricht Vak: - Posts: 1261 Reg.: 30 juni 2005 |
quote: dixmeister schreef:
(...)
Heerlijk om naar te kijken, complimenten. Zo lijkt ie nog beter dan ie dit jaar heeft gespeeld. Wellicht helpt zo´n filmpie een klein beetje mee in het opschroeven van zijn marktwaarde.
(één puntje, je zou er een penalty of twee uit kunnen houden, al zie je dan niet meer al zijn goals.)
Thx dixmeister. Ik vond dat ik volledigheidshalve alle goals van dit seizoen erbij moest doen, inclusief de penalties, en de goal die Farfan scoorde in de beker. Laat ook zien dat hij goed is met het nemen van strafschoppen. 
Wat mij trouwens opvalt aan zijn goals is dat er maar weinig intikkers bij zitten. Farfan is echt een 'voetballende spits', itt tot bij een Kezman of Nistelrooij, die in feite nooit van buiten de 16 scoren.
|
|
|
Vak: Noord - NN Posts: 1578 Uploads: 12 Reg.: 15 mei 2005 | |
|
AFELLAY Legende
Uit: Nederland Vak: - Posts: 10414 Reg.: 6 maart 2003 | Als je deze prachtige filmpjes ziet (hulde!) dan vraag je je toch af waarom hij nog in Eindhoven speelt?! Wat een speler!
|
|
|
Juancho Legende
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 14690 Reg.: 26 april 2002 | En toch blijft zijn echte Europese doorbraak nog altijd uit op CL niveau. Dat zal ook de reden zijn waarom hij nog bij PSV speelt. Zodra hij in de CL een goed aantal goals maakt is hij zo vertrokken. Dit seizoen viel hij nauwelijks op helaas….
|
|
|
PSV Kampioenen Legende
Uit: Eindhoven Vak: Oost - V Posts: 8263 Reg.: 19 december 1999 |
quote: Juancho schreef:
En toch blijft zijn echte Europese doorbraak nog altijd uit op CL niveau. Dat zal ook de reden zijn waarom hij nog bij PSV speelt. Zodra hij in de CL een goed aantal goals maakt is hij zo vertrokken. Dit seizoen viel hij nauwelijks op helaas….
Ligt dat ook niet deels aan de speelwijze van Koeman, die jongen stond vaak op een eilandje voorin, dan kun je ook weinig potten breken.
|
|
|
|
Uit: Maastricht Vak: - Posts: 1261 Reg.: 30 juni 2005 |
quote: Jefa. schreef:
Mooi filmpje, maarja, de muziek, hé. 
Hier trouwens een linkje naar Youtube van mijn filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=5UWHQ9X04FY.
Wat is er mis met de muziek? Dat is de themesong van Jurassic Park.
Ook een mooi filmpje van jou, maarja, de muziek, he. 
|
|
|
DennisPSV Talentje
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 83 Reg.: 24 augustus 2005 |
quote: Ligt dat ook niet deels aan de speelwijze van Koeman, die jongen stond vaak op een eilandje voorin, dan kun je ook weinig potten breken.
Eindelijk iemand die het snapt. Dat is ook precies de reden dat Kezman weinig scoorde in Europa.
|
|
|
Vak: Noord - NN Posts: 1578 Uploads: 12 Reg.: 15 mei 2005 |
quote: Fantomas schreef:
(...)
Wat is er mis met de muziek? Dat is de themesong van Jurassic Park.
Ook een mooi filmpje van jou, maarja, de muziek, he. 
Ja, maar op het begin is die muziek gewoon te rustig. :P En omdat je het commentaar niet hoord is er eigenlijk gewoon geen geluid.
Die laatste zin was gewoon té voorspelbaar. 
|
|
|
hen-3 Legende
Uit: Eindhoven Vak: Zuid - A Posts: 2810 Uploads: 9 Reg.: 28 februari 2001 | 15/6/2007 - Farfan presenteert eigen officiele website
(Gepost door RvN)
Jefferson Farfan heeft in Peru zijn eigen officiële website gepresenteerd. De aanvaller is in Peru ter voorbereiding op de Copa America. De website is op dit moment alleen nog in het Spaans en bevat onder andere foto's en video's.
PSV Netwerk
http://www.jefferson-farfan.com
Wel enorm cool om het Nederlandse nummer van Farfan te horen op zijn site 
[Dit bericht is veranderd door hen-3 (op 15 juni 2007 10:35:18).]
|
|
|
KoningLazo Legende Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 8220 Reg.: 30 maart 2003 | Ik had ook vooral verwacht veel te zien van Jefferson in Peru-tenue, maar tot mijn verbazing is het 'PSV-gehalte' zeer hoog. Volgens mij is die site opgezet door een onderneming uit de regio.
|
|
|
La Foquita Nationale topspeler
Vak: Oost - V Posts: 744 Reg.: 21 januari 2002 | |
|
StingeR Legende
Uit: Den Bosch Vak: West - KK Posts: 1997 Reg.: 4 juli 1999 | van wanneer is die foto? Vonlanthen en Ferreyra staan er ook nog op.
Wie is die kerel die voorop de foto staat, en rechtsbovenin?
|
|
|
PSV Kampioenen Legende
Uit: Eindhoven Vak: Oost - V Posts: 8263 Reg.: 19 december 1999 |
quote: StingeR schreef:
van wanneer is die foto? Vonlanthen en Ferreyra staan er ook nog op.
Wie is die kerel die voorop de foto staat, en rechtsbovenin?
Deze foto zal wel in een brazilliaans/spaans eettentje zijn gemaakt lijkt mij zo.
Er staat namelijk ook een foto van Farfan en Salcido op die gemaakt is in de Player Dinnerz op het stratumseind.
|
|
|
Ron Jeremy Legende
Uit: Deurne Vak: - Posts: 2611 Reg.: 19 januari 2002 | Wel vet zo'n site, alleen jammer dat de helft het niet doet, en dat het flash filmpje rechts van Farfan HELE tijd opnieuw laad!
|
|
|
Masterbeer Legende Lid van verdienste
Uit: Uden Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 6417 Reg.: 4 maart 2001 | Haha, Farfan is populair! 
quote: Service Temporarily Unavailable
The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.
|
|
|
Frank W Administrator
Uit: veldhoven Vak: - Posts: 688 Reg.: 10 juni 2005 | |
|