| Poster | | Topic: Jefferson Farfan |  |
|
redandwhite Lid 2e elftal
Uit: haelen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 172 Reg.: 25 mei 2004 | Na dinsdag naar Arsenal-PSV te hebben gezien , vondt ik Farfan een zeer goede indruk maken moet hij zaterdag in de Basis spelen?
Edit mod: Titel aangepast
[Dit bericht is veranderd door Bas B (op 25 november 2004 13:16:50).]
|
|
|
Gonzalez Legende
Uit: Den Bosch Vak: Noord - RR Posts: 2799 Reg.: 1 april 2001 | Echt heel dreigend vond ik hem niet spelen. Dat hij een kopduel won op de middellijn en een redelijke tackle heeft kan me niet zo blij maken. Aanvallend (zoals Mitea tegen Gisteravond) heeft hij niet heel veel bijzonders kunnen brengen, alleen strijd dus. Is duidelijk dat hij fysiek een stuk sterker is dan Beasley.
Voor een positie op de zijkanten komt Farfan denk ik snelheid tekort en nog belangrijker is dat hij niet echt een passeeractie heeft. Voor een positie naast Vennegoor in de spits zie ik wel zitten. Dan mag de Jong op de bank plaats nemen.
|
|
|
Afellay_nr1 Legende
Uit: Den Haag Vak: - Posts: 3284 Reg.: 14 april 2002 | farfán is een echt bijtertje.gaat vol de duels in en heeft WEL een mooie actie.maar beasley moet het vertrouwen krijgen want hij kan uitgroeien tot een topper!maar farfán moet maar concurreren met park voor de rechtsbuiten.
|
|
|
Chief Hooligan Vedette Runner-up PSV Netwerk Cup Outdoor 2007
Uit: Zilst & Deventer Vak: Oost - W Posts: 1471 Reg.: 16 april 2004 | Hij viel tegen arsenal best goed in, maar tegen RKC heeft
hij bewezen nog niet klaar te zijn voor een basisplaats.
Laat hem dus nog maar een aantal wedstrijden op de bank
beginnen en als hij dan een aantal keer weer goed invalt,
dan geef hem maar weer een kans in de basis.
|
|
|
BasUtrecht Legende
Uit: Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1737 Reg.: 18 september 2003 |
quote: Gonzalez schreef:
Echt heel dreigend vond ik hem niet spelen. Dat hij een kopduel won op de middellijn en een redelijke tackle heeft kan me niet zo blij maken. Aanvallend (zoals Mitea tegen Gisteravond) heeft hij niet heel veel bijzonders kunnen brengen, alleen strijd dus. Is duidelijk dat hij fysiek een stuk sterker is dan Beasley.
Voor een positie op de zijkanten komt Farfan denk ik snelheid tekort en nog belangrijker is dat hij niet echt een passeeractie heeft. Voor een positie naast Vennegoor in de spits zie ik wel zitten. Dan mag de Jong op de bank plaats nemen.
Sommige mensen hebben na 7 wedstrijden nog niet door dat John de Jong middenvelder is in het 'nieuwe' PSV en dat hij dus GEEN spits / nummer 10 is
Van mij mag Farfan samen met Beasley, Park en Leandro uitmaken wie er op de flanken spelen. Vooralsnog geef ik Park op zeker een plekje, en krijgt Beasley nog het voordeel van de twijfel. Farfan mag van mij echter wel regelmatig invallen, en waarom zou je hem niet eens als diepe spits gebruiken?
|
|
|
Gonzalez Legende
Uit: Den Bosch Vak: Noord - RR Posts: 2799 Reg.: 1 april 2001 |
quote: BasUtrecht schreef:
(...)
Sommige mensen hebben na 7 wedstrijden nog niet door dat John de Jong middenvelder is in het 'nieuwe' PSV en dat hij dus GEEN spits / nummer 10 is
Als PSV tegen minder goede tegenstanders speelt (die spelen vaak verdedigend zoals RKC) dan hoeft er van mij geen extra middenvelder in het team te staan maar heb ik liever nog een echte spits erbij. Verder is de Jong wel degelijk een soort nr 10 op dit moment bij PSV.
|
|
|
BIG SNOOP DOGG Legende
Uit: Nuenen Vak: West - K Posts: 3728 Reg.: 22 november 2000 | Waarom weer een topic over Farfan?? Er loopt er al 1 in dit forum. 
|
|
|
Vogelund Internationale topspeler
Uit: Haarlem Posts: 1132 Reg.: 17 oktober 2001 |
quote: BIG SNOOP DOGG schreef:
Waarom weer een topic over Farfan?? Er loopt er al 1 in dit forum. 
Ja kan er niet gewoon centrale topic over Farfan komen met een beetje normale titel?
|
|
|
Juancho Legende
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 14690 Reg.: 26 april 2002 | waarom meldt je het dan niet ff bij de mods? is het probleem zo opgelost, daarom is die functie dr in gezet....
|
|
|
Bas B Administrator
Vak: - Posts: 668 Reg.: 8 maart 2004 |
quote: Vogelund schreef:
Ja kan er niet gewoon centrale topic over Farfan komen met een beetje normale titel?
Laat even duidelijk zijn dat er niets mis is met deze titel.
Maar om een centrale topic te creëren, is de titel wel aangepast.
|
|
|
Vogelund Internationale topspeler
Uit: Haarlem Posts: 1132 Reg.: 17 oktober 2001 |
quote: Bas B schreef:
(...)
Laat even duidelijk zijn dat er niets mis is met deze titel.
Maar om een centrale topic te creëren, is de titel wel aangepast.
Ja klopt. Ik doelde eigenlijk meer op de titel ' hoe speelde Farfan zijn eerste wedstrijd (PSV - RKC).
|
|
|
Uit: haelen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 172 Reg.: 25 mei 2004 | Maar jullie vinden dus niet dat hiij nu al in de basis zou moeten beginnen? Zolang Beasly niet speelt vindt ik farfan nog de beste vervanger. Hij zou inderdaad ook nog op tien kunnen spelen maar daar vind ik hem toch iets minder.
|
|
|
Leandro Vonlanthen Legende Buitengewoon lid Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: Oost - X Posts: 24847 Reg.: 8 juni 2001 | Farfan is beter dan Beasley en ik hoop dan ook dat Farfan ipv Beasley speelt morgen.
|
|
|
|
Uit: haelen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 172 Reg.: 25 mei 2004 | Beasley is toch nog geblesseerd dus ik denk dat farfan speelt.
|
|
|
Nilis the Legend Legende
Uit: Middelharnis Vak: Oost - X Posts: 1971 Reg.: 3 juni 2002 | Zit nu naar NEC-PSV te kijken, en Farfan speelde de eerste helft zeker niet slecht.

|
|
|
BSD Legende
Uit: Nuenen Vak: West - K Posts: 3728 Reg.: 22 november 2000 | Ik volg het wedstrijdverslag en daarin komt het over dat Farfan erg gevaarlijk is. Lijkt me een goed teken. 
|
|
|
brig. Legende Wallpaper v/d Maand, 3 opeenvolgende maanden; meer prijzen
Vak: West - J Posts: 7808 Uploads: 186 Reg.: 12 juli 2001 | Hij speelde weer een uitstekende wedstrijd, we kunnen nog gaan genieten van deze jongen 
|
|
|
MasterPsv Meervoudig international
Vak: - Posts: 631 Reg.: 8 augustus 2002 | Prima wedstrijd gevoetbald en bovendien zeer doelgericht.
Laat die jongen maar een aantal wedstrijden in de basis starten. Van Farfan komt veel meer dreiging dan van Beasley.
Ook Vonlanthen heeft aangetoond dat hij beduidend meer speelminuten verdient, alleen al om zijn snelheid ten opzichte van Vennegoor.
|
|
|
MauroPSV Vedette
Uit: Utrecht / Helmond Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2047 Reg.: 19 mei 2004 | Binnen nu en 3 a 4 weken heeft Farfan een basisplaats veroverd, ten koste van wie = ?? Maar hij zal der tege ajakkes thuis beginnen. Hij dee het gister erg naar behoren vond ik, dreigend. Jammer dat hij niet heeft kunne scoren...
|
|
|
psvfan008 Geselecteerd voor Oranje
Uit: Apeldoorn Posts: 499 Reg.: 6 juli 2002 |
quote: MauroPSV schreef:
Binnen nu en 3 a 4 weken heeft Farfan een basisplaats veroverd, ten koste van wie = ?? Maar hij zal der tege ajakkes thuis beginnen. Hij dee het gister erg naar behoren vond ik, dreigend. Jammer dat hij niet heeft kunne scoren...
Ik hoop tenkoste van Vogel.
--------Zoetebier------
-Ooijer---Alex-Bouma-Lee
-----v.Bommel-Cocu-----
---------Farfan--------
---Park----------Beasley
--------Vennegoor-------
Maar verwacht tenkoste van Beasley (en Vogel)
----------Zoetebie-------
-----Lamey-Alex-Bouma-Lee
------------Ooijer-------
-----v.Bommel----Cocu----
--Park---Vennegoor-Beasley
|
|
|
markske Legende
Uit: EINDHOVEN Vak: Zuid - FF Posts: 1959 Reg.: 14 februari 2002 |
quote: psvfan008 schreef:
(...)
Ik hoop tenkoste van Vogel.
Vogel in deze vorm mag er van mij in blijven staan, hij heeft weer goede acties en draait veel vaker naar voren ipv naar achteren.
|
|
|
harrywalker1986 Legende Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 8220 Reg.: 30 maart 2003 | Als Farfan zo doorgaat kan DaMarcus-je zijn koffers weer in gaan pakken. 
|
|
|
Uit: haelen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 172 Reg.: 25 mei 2004 | kan Farfan niet beter op de nummer 10 positie spelen?
|
|
|
nickymaster Legende
Uit: Geldrop Vak: Oost - X Posts: 1915 Reg.: 23 juli 2003 | hij heeft wel een lekkere start gemaakt
[Dit bericht is veranderd door nickymaster (op 20 september 2004 17:17:41).]
|
|
|
Dylan Dog Legende
Vak: - Posts: 1971 Reg.: 12 januari 1999 | hij heeft wel een lekkere start gemaakt....
toch?
|
|
|