PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Games Forum
Grote Hattrick.org topic (Part V)
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 145 pagina's: « 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 145 »

Poster
Topic: Grote Hattrick.org topic (Part V) 
MiKaZa
Legende
Zilver + Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld

Vak: Oost - X
Reg.: 18 juli 2002
Gepost op 18 mei 2007 om 09:14:51.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
VOH schreef:

Ik heb nieuwe coach aangetrokken dmv interne sollicitant.
Kan ik nu mijn oude coach ontslaan?

Ja hoor, al kun je ook kiezen om:

- Hem op te nemen in je eregallerij (als je supporter bent)
- Hem te houden en te laten spelen in oefenwedstrijden

Maar verkopen kun je hem nooit meer.

TSI: 4000 (+6100/-2100)
Conditie: 17 (+18/-1)
Vorm: -7 (+2/-9)

Had conditie getraind want wilde ik toch al een keer doen in verband met dat ik een paar trainees er uit wil doen en er nog wat aan wil overhouden en toen ik deze week vergeten was om een oefenwedstrijd te regelen was dat snel geregeld.

Vorm is niet erg, bijna geen basisspelers, vorm was al goed én komende week een makkie
 Help mods!
Pool: 1137e, AZ-PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.323,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Lemming
Legende

Uit: Geldrop
Vak: -
Reg.: 2 maart 2000
Gepost op 18 mei 2007 om 10:04:59.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

TSI: 2490 (+2770/-280)
Vorm: 5 (+8/-3)
Ervaring: 1 (+1/-)
Middenveld: 2 (+2/-)

Eindelijk weer een briljantje in mijn team! Die gaat er natuurlijk uit voor flink wat knaken zodat ik mijn team wat verder kan gaan updaten, hier heb ik lang op zitten wachten

Verder mijn coach van 0 naar 1 op middenveld en een verdediger naar redelijk ervaring, altijd fijn! Hij is ook pas 26, dus dat kan wel eens fijn future coach worden.

Vorm betreft vooral mijn b-elftal, dus dat is verder niet zo belangrijk.
 Help mods!
Pool: -, AZ-PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Giallorossi
Legende
Buitengewoon lid
Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004

Reg.: 8 juni 2001
Gepost op 18 mei 2007 om 16:55:41.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

TSI: -110 (+1390/-1500)
Vorm: -3 (+2/-5)

Niet bijzonder dus...
 Help mods!
Pool: -, AZ-PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Giallorossi
Legende
Buitengewoon lid

Gepost op 18 mei 2007 om 20:38:38.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb een nieuwe spits gekocht en ik ben trots op m'n nieuwste aanwinst!

Eduard Constantinescu (87259038)
22 jaar, zwak in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een slecht leider.

Specialiteit: Krachtig

Nationaliteit: România
Total Skill Index (TSI): 31 390
Loon: 18 072 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Roma Ultras
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: bovennatuurlijk Spelhervatting: waardeloos

[Dit bericht is veranderd door Giallorossi (op 18 mei 2007 20:55:47).]
 Help mods!
StonedCamel
Aanstormend talent

Uit: Rhenen/Delft
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 23 juni 2005
Gepost op 18 mei 2007 om 20:44:20.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Middenveld: 1 (+2/-1)
TSI: 7740 (+9900/-2160)
Ervaring: 2 (+2/-)
Vorm: 3 (+7/-4)

een briljant positiespel gepopt naar wonderbaarlijk, en er gaan er nog 3 poppen binnen 3 weken
 Help mods!
Pool: -, AZ-PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Demenkovets
Legende

Uit: IJsselmuiden
Reg.: 8 april 1999
Gepost op 18 mei 2007 om 20:53:25.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Hallo,

Oké. We praten binnenkort verder.Het spijt me echt, man. Ik had deze hele week thuis gezeur aan m'n kop - persoonlijke probleempjes - dus ik heb helaas geen praktische nieuwe informatie voor je.
Daar zit je dan een dag op te wachten...
 Help mods!
Pool: 519e, AZ-PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.478,8VoVo: -Opstelling: 5-2-3
Giallorossi
Legende
Buitengewoon lid

Gepost op 18 mei 2007 om 20:57:16.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Hallo,

Haike van Herk: Laat je niet misleiden door wat hij op het veld liet zien deze week - ik denk nog steeds dat hij een van onze meestbelovende spelers is.

Maurits Gabriëls: Hij verbetert zich op het gebied van Verdedigen. Ik denk dat de huidige training voor hem van waarde is.

Beorn Haufe: Hij is een van die spelers die vechtlust toevoegt aan het team, maar soms overdrijft hij het.

Haike van Herk: Dit is de jongen waar ik het eerst mee ga praten om mijn ideeën aan het team over te brengen.

Tot zover de samenvatting. Een prettige dag en doe de groeten aan je partner!
Haike van Herk moet wel heel goed zijn

Bedoeld hij met het laatste zinnetje dat hij een goed leider is ofzo?

[Dit bericht is veranderd door Giallorossi (op 18 mei 2007 20:58:21).]
 Help mods!
Demenkovets
Legende

Gepost op 18 mei 2007 om 21:53:26.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Nieuwe aankoop, voor 150.000:

quote:
Šimun Šalina (136580470)
21 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die opvliegend en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.

Nationaliteit: Hrvatska
Total Skill Index (TSI): 2 770
Loon: 1 152 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Martin's Heroes
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: matig

Doelpunten in carrière: 4
Hattricks in carrière: 1
Competitiedoelpunten dit seizoen: 1
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0

PsicoTSI Tool Terminus Edition
Positiespel[Vorm=Hoog]=8.36
Positiespel[Vorm=Gemiddeld]=8.36
Positiespel[Vorm=Laag]=8.36
Positiespel[Loon]=8.62
Jammer dat 'ie al 21 is, maar kan straks wel een basisspeler van 26 (moet nog even poppen) vervangen. En als je zijn TSI ziet, dat ligt al aardig hoog, met een paar weken conditie (uitstekend/formidabel) schat ik hem rond de 4.000 TSI. Dan is hij er komend seizoen helemaal klaar voor. Volgens HT Ratings kan hij dan verdedigend op het middenveld 4-4,5 sterren halen, beter dan wat ik nu heb

Ik denk wel een aardige koop voor dat geld.
 Help mods!
MiKaZa
Legende

Gepost op 18 mei 2007 om 21:55:14.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zeker een nette koop maar ja, 4 weken conditie trainen is ook een dure grap.
 Help mods!
Pool: 1137e, AZ-PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.323,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Demenkovets
Legende

Gepost op 18 mei 2007 om 22:00:26.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
MiKaZa schreef:

Zeker een nette koop maar ja, 4 weken conditie trainen is ook een dure grap.

Ach dat gaat gewoon via het normale programma, 1 week tijdens de competitie en 1 à 2 weken in het tussenseizoen. Ik ga niet speciaal trainingsweken voor 1 speler opofferen. Hij is ook met name met het oog op komend seizoen gehaald, misschien wat aan de vroege kant, maar voor 10.000 extra salaris voor de rest van het seizoen is hij nog niet gek duur.

Over niet al te lange tijd ga ik over op positiespeltraining en heb nog een 26-jarige middenvelder die niet zover van een pop zit. Die kan dan direct weg en komt deze speler op zijn plek. Is nog wel enigszins trainbaar, voor de basis wel prima vind ik (iets meer ervaring dan de meeste trainees tenminste).

Volgens mijn berekening moet een 21-jarige hooguit 10 weken trainen om te poppen. Als ik het zo bekijk heeft hij al wel wat training gehad, laten we zeggen 2 weken. Dan heeft hij dus nog 8 weken nodig om naar formidabel te gaan. Stel 4 weken positiespel trainen nog dit seizoen, dan gaat 'ie het zeker redden om volgend seizoen op uitmuntend te komen. En dan heb ik gewoon een hele goede middenvelder.

[Dit bericht is veranderd door Demenkovets (op 18 mei 2007 22:05:56).]
 Help mods!
MiKaZa
Legende

Gepost op 18 mei 2007 om 22:30:47.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dát ben ik ook wel met je eens
 Help mods!
Lemming
Legende

Uit: Geldrop
Reg.: 2 maart 2000
Gepost op 19 mei 2007 om 00:25:45.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Yo!

Erben Bezemer: Het was geweldig om hem deze week in actie te zien. Hij gaf alles wat hij in zich had.

Wilfried Visscher: Het is me deze week opgevallen dat hij zijn Verdedigen-vaardigheid heeft verbeterd.

Het is altijd prettig even bij te praten, maar ik moet nu weg. De mazzel!
Yo!

Visscher is pas 15, haalt 3,5 ster, kan dus nog even rijpen in mijn jeugd en misschien wordt het een leuk spelertje voor later.
 Help mods!
Pool: -, AZ-PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Ricardinho
International

Reg.: 14 oktober 2002
Gepost op 19 mei 2007 om 15:02:06.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

TSI: 2920 (+3460/-540)
Middenveld: 5 (+5/-)
Vorm: 3 (+6/-3)

Lekkere update!

Tot hoe ver kan je een jeugdspeler eigenlijk trainen? Heb er eentje met 6 sterren van net 15 jaar. Kan die nog groeien?
 Help mods!
Pool: -, AZ-PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.414,9VoVo: -Opstelling: incompleet
Demenkovets
Legende

Gepost op 19 mei 2007 om 15:24:09.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ricardinho schreef:

TSI: 2920 (+3460/-540)
Middenveld: 5 (+5/-)
Vorm: 3 (+6/-3)

Lekkere update!

Tot hoe ver kan je een jeugdspeler eigenlijk trainen? Heb er eentje met 6 sterren van net 15 jaar. Kan die nog groeien?

Dat is nou net de grap van de nieuwe jeugdopleiding. Elke speler heeft een eigen plafond tot waar hij kan verbeteren (waarbij het tempo ook verschilt per speler). Wanneer de speler dat plafond bereikt heeft, zul je zelf uit moeten zien te vinden, mede door aanwijzingen van je trainer.

Maar het kan dus mogelijk zijn dat spelers op een gegeven moment uitgetraind zijn op een bepaalde skill. Dan is het zaak andere (bij)skills te gaan trainen of ze te promoveren naar je A-team als dat dan mogelijk is.
 Help mods!
Ricardinho
International

Reg.: 14 oktober 2002
Gepost op 19 mei 2007 om 15:41:08.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Demenkovets schreef:

(...)

Dat is nou net de grap van de nieuwe jeugdopleiding. Elke speler heeft een eigen plafond tot waar hij kan verbeteren (waarbij het tempo ook verschilt per speler). Wanneer de speler dat plafond bereikt heeft, zul je zelf uit moeten zien te vinden, mede door aanwijzingen van je trainer.

Maar het kan dus mogelijk zijn dat spelers op een gegeven moment uitgetraind zijn op een bepaalde skill. Dan is het zaak andere (bij)skills te gaan trainen of ze te promoveren naar je A-team als dat dan mogelijk is.

Rien Verhaagen: Baas, ik heb wat problemen met zijn vader. Hij zegt dat het joch niet meer bij de jeugdopleiding moet blijven omdat de training geen effect meer heeft. Hij heeft enigszins gelijk, maar het is niet zijn beslissing. Toch?

Zoiets dus...
 Help mods!
Pool: -, AZ-PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.414,9VoVo: -Opstelling: incompleet
Demenkovets
Legende

Gepost op 19 mei 2007 om 17:37:44.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ricardinho schreef:
Rien Verhaagen: Baas, ik heb wat problemen met zijn vader. Hij zegt dat het joch niet meer bij de jeugdopleiding moet blijven omdat de training geen effect meer heeft. Hij heeft enigszins gelijk, maar het is niet zijn beslissing. Toch?

Zoiets dus...

Ja dat zou zo'n aanwijzing kunnen zijn. Is het nog altijd wel de vraag of hiermee de training wordt bedoeld die jij hebt ingesteld of dat de speler in het geheel niet meer kan verbeteren.
 Help mods!
MiKaZa
Legende

Gepost op 19 mei 2007 om 18:08:41.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Als jullie dat nou eens allemaal uitzoeken de komende seizoenen, dan begin ik er daarna wel mee
 Help mods!
PSV Rulezzz
Legende
Runner-up PSV Netwerk Cup Outdoor 2007

Reg.: 18 mei 2001
Gepost op 20 mei 2007 om 10:44:41.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Is er ook een tennis-versie van Hattrick? Ik overweeg dan namelijk mijn scout daarheen te sturen:

Hallo baas, goed je weer te spreken.

Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Paul Haarhuis is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 16 jaar.

Volgens mij is deze speler hopeloos op het gebied van Positiespel. Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel ongeveer rampzalig zijn.

Geven we hem een contract, baas?

Help mods!
Pool: -, AZ-PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.391,6VoVo: -Opstelling: -
Giallorossi
Legende
Buitengewoon lid

Gepost op 20 mei 2007 om 11:11:08.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

M'n scout had eerst een slecht keeper aangeboden. Die heb ik geweigerd, achteraf had ik hem gewoon moeten aannemen, want de 2 spelers die ik daarna kreeg aangeboden waren hopeloos
 Help mods!
Demenkovets
Legende

Gepost op 20 mei 2007 om 15:06:00.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Irritant, nu al dik 25 uur na mijn oefenwedstrijd van de jeugd heb ik nog steeds geen trainingsrapport Normaal is het rapport er altijd stipt na 24 uur, maar die zijn inmiddels al ruim verstreken (12.10 begon de wedstrijd zaterdag, dus afgelopen om 13.55).
Ik wil een nieuwe speler binnenhalen, maar eerst dat rapport zien. Vorige wedstrijd ook al geen beoordelingen gehad (trainer had geen tijd), dus ik wil nou wel eens even wat meer te weten komen.

EDIT: lees net op het vragenforum dat dit een algemeen probleem is. Er zijn ook al wedstrijden van afgelopen vrijdag waar nog geen rapport van is verschenen en het is nog niet bekend of het alsnog zal komen. Dan toch maar iemand dumpen, want zoveel geduld heb ik nou ook weer niet

EDIT 2: Gelijk de eerste raak:

quote:

Ja? Oh, hallo Demenkovets!

Bas Rogiers heeft volgens mij potentieel. Hij is 15 jaar en lijkt iets extra's te hebben.

Coach dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' redelijk op het gebied van Scoren wordt!

Geven we hem een contract, baas?
Tja, je zoekt op keepers en krijgt dit. Maar komt goed uit, aangezien mijn enige goede spelers spitsen zijn en ik daar maar op ben gaan trainen. Dit lijkt me dus best een aardige speler, zeker gezien zijn leeftijd (15 jaar, 57 dagen). En een specialiteit, ook altijd leuk. Hopelijk kan hij nog wat verder komen dan redelijk, dan wordt hij wel heel erg interessant als 17-jarige straks.

[Dit bericht is veranderd door Demenkovets (op 20 mei 2007 15:47:02).]
 Help mods!
pimforpsv
Internationale topspeler

Uit: eindhoven
Vak: Zuidoost - ZZ
Reg.: 20 januari 2005
Gepost op 20 mei 2007 om 18:59:53.       MSN: psv_inside@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

yes, ik had vorige week al een matige keeper gescout en zocht deze week dus een verdediger en een middenvelder maar daar kwam niks uit en toen als laatste keuze mijn keeperscout gebeld en die zegt gewoon:

Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Dries Rooselaar heet en 15 jaar oud is.

Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Keepen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens goed kunnen worden.

Wat vind je ervan, geven we hem een kans?

dat lijkt me duidelijk
 Help mods!
Pool: 1156e, AZ-PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.480,3VoVo: 735e / 506e / 814eOpstelling: 4-5-1
Philip
Legende

Uit: Maastricht
Reg.: 9 april 1999
Gepost op 20 mei 2007 om 20:36:33.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik snap het niet zo goed hoe het met de gebruikte kwalificaties zit, met name qua woordkeus. Soms gebruiken ze de 'echte' termen als 'matig' 'goed' etc, en soms is een vaardigheid 'bemoedigend'.....
 Help mods!
Pool: -, AZ-PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.497,4VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Ricardo Izecson Santos
Legende
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld

Uit: Helmond
Uploads: 7
Reg.: 30 juni 2003
Gepost op 20 mei 2007 om 20:47:33.       MSN: marco@marcobinnekamp.com    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zucht, heb mijn tweede team het veld ingestuurd in de wedstrijd tegen de nummer twee
 Help mods!
Demenkovets
Legende

Gepost op 20 mei 2007 om 20:51:44.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Philip schreef:

Ik snap het niet zo goed hoe het met de gebruikte kwalificaties zit, met name qua woordkeus. Soms gebruiken ze de 'echte' termen als 'matig' 'goed' etc, en soms is een vaardigheid 'bemoedigend'.....

Dat is nou net een beetje de uitdaging aan de nieuwe opleiding. Je krijgt aanwijzingen over het huidige niveau, het te behalen niveau en de groeipotentie. Een term als bemoedigend moet volgens mij in die laatste categorie gezocht worden, klinkt vrij gemiddeld. Niet top, maar ook niet kansloos. Hoe het allemaal werkelijk blijkt te zijn wordt pas zichtbaar als je je spelers kunt promoveren naar je eerste team.

@Ricardo Izecson Santos: Heb je je normale basis niet als standaard basisopstelling dan? Dan kun je daar ook niet per ongeluk mee de mist in gaan. Tenzij je je competitiewedstrijd voor oefenwedstrijd aan hebt gezien natuurlijk
 Help mods!
Ricardo Izecson Santos
Legende
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld

Uit: Helmond
Uploads: 7
Reg.: 30 juni 2003
Gepost op 20 mei 2007 om 20:59:21.       MSN: marco@marcobinnekamp.com    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik dacht dat ik mijn oefenwedstrijd had aangeklikt, maar dat was niet zo 's nachts je hattrick doen als je de nodige alcohol op hebt, is geen goed idee
 Help mods!

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 145 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk