| Poster | | Topic: Grote Hattrick.org topic (Part V) |  |
|
Demenkovets Legende
Uit: IJsselmuiden Vak: - Posts: 3071 Reg.: 8 april 1999 |
quote: Ricardo Izecson Santos schreef:
Ik dacht dat ik mijn oefenwedstrijd had aangeklikt, maar dat was niet zo 's nachts je hattrick doen als je de nodige alcohol op hebt, is geen goed idee 
Hehe goede leer voor een volgende keer. Of een dagje wachten met je opstelling, of minder drinken.
Een dagje wachten dus... 
|
|
|
Giallorossi Legende Buitengewoon lid Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: Oost - X Posts: 27218 Reg.: 8 juni 2001 | 7-0 gewonnen van een counterteam dat was vergeten zijn countertactiek in te stellen. Ik sta nog steeds 3e met 8 punten voorsprong op de nummer 4 
M'n nieuwe spits scoorde 2 keer en haalde in een zwakke vorm 3 sterren 
|
|
|
Ricardo Izecson Santos Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Helmond Vak: Oost - X Posts: 8647 Uploads: 7 Reg.: 30 juni 2003 |
quote: Demenkovets schreef:
(...)
Hehe goede leer voor een volgende keer. Of een dagje wachten met je opstelling, of minder drinken.
Een dagje wachten dus... 
2-5 verloren 
|
|
|
Demenkovets Legende
Uit: IJsselmuiden Vak: - Posts: 3071 Reg.: 8 april 1999 | Met 5-1 volgens verwachting gewonnen op PIC tegen een zwakker team. Sta nu nog altijd 3e op 6 punten achterstand van de nr 2. De koploper is niet te achterhalen, die wint alles. Tweede worden wordt nog lastig genoeg.
Heb trouwens maar een psycholoog ontslagen, want met 2 bots binnenkort schiet het zelfvertrouwen veel te snel naar overdreven (en daar heb ik hele vervelende ervaringen mee ). Heb er nu nog één, moet genoeg zijn. Zoveel verlies ik toch niet de komende tijd, als het goed is.
[Dit bericht is veranderd door Demenkovets (op 20 mei 2007 23:01:10).]
|
|
|
Lemming Legende
Uit: Geldrop Vak: - Posts: 8887 Reg.: 2 maart 2000 | 7-2 gewonnen tegen een BOT en nog steeds 4e. Zal wel niet veel verandering in komen. Wel is mijn beste verdediger er met rood af gegaan. Ach ja, volgende week speel ik toch een kansloze pot tegen de nummer 2, dus dat maakt ook verder geen ruk uit 
Hoppa! Meteen even mn scouts gebeld voor een leuk spelertje. Je zoekt op verdedigers en je krijgt dit:
quote: Bel Nanne Scholten
Hallo baas, goed je weer te spreken.
Diede Dahlhaus heeft volgens mij potentieel. Hij is 17 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Zonder verdere training denk ik dat hij rampzalig zal blijven in Scoren. Volgens mij is deze speler klasse op het gebied van Keepen.
Geven we hem een contract, baas?
Klasse keeper! Wat is dat in normale ratings? Goed? 
[Dit bericht is veranderd door Lemming (op 20 mei 2007 23:04:56).]
|
|
|
Demenkovets Legende
Uit: IJsselmuiden Vak: - Posts: 3071 Reg.: 8 april 1999 |
quote: Lemming schreef:
Klasse keeper! Wat is dat in normale ratings? Goed? 
Ja volgens mij wel zo ongeveer. Ik ben in elk geval zwaar jaloers, heb nog steeds geen keeper
Wel jammer dat hij al 17 is.
|
|
|
MiKaZa Legende Zilver + Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld
Vak: Oost - X Posts: 7920 Reg.: 18 juli 2002 | 10-0 gewonnen bij een botteam op PIC, 1 blessure van 1 week dus dat is ook nog wel te overzien.
5 goals van mijn spitsen die weer goede zaken deden voor het topscorersklassement en nadat ik volgende week nog een makkie heb krijg ik dan weer 5 zware potjes maar goed er is dit seizoen toch niets meer te winnen of verliezen.
|
|
|
Lemming Legende
Uit: Geldrop Vak: - Posts: 8887 Reg.: 2 maart 2000 |
quote: Demenkovets schreef:
(...)
Ja volgens mij wel zo ongeveer. Ik ben in elk geval zwaar jaloers, heb nog steeds geen keeper
Wel jammer dat hij al 17 is.
Ik had er ook nog geen, maar met geluk dus deze gekregen Jammer inderdaad dat hij 17 is, dan kan ik hem pas op zijn 18e promoveren. Maar een 18-jarige goede keeper levert ook aardig wat centen op dacht ik zo!
|
|
|
Vak: Oost - X Posts: 7920 Reg.: 18 juli 2002 | Waaruit concluderen jullie dat iemand die in de jeugdopleiding 'goed' is dit bij de senioren ook is?
Dat is toch nog niet bekend?
|
|
|
Lemming Legende
quote: MiKaZa schreef:
Waaruit concluderen jullie dat iemand die in de jeugdopleiding 'goed' is dit bij de senioren ook is?
Dat is toch nog niet bekend?
Dit lijstje van gradaties is door Hattrick zelf bekend gemaakt:
topklasse
klasse
getalenteerd
bemoedigend
twijfelachtig
hopeloos
Als je spelers uit het oude jeugdsysteem pullt, is uitstekend het hoogst haalbare. Dus dan kom je op het volgende lijstje uit:
topklasse = uitstekend
klasse = goed
getalenteerd = redelijk
bemoedigend = matig
twijfelachtig = zwak
hopeloos = slecht
Ik denk dat dit wel een gerechtvaardigde conclusie is.
Trouwens net een uitmuntende middenvelder voor 750000 verkocht, tijd om weer eens op zoek te gaan naar versterkingen!
[Dit bericht is veranderd door Lemming (op 21 mei 2007 10:57:27).]
|
|
|
Vak: Oost - X Posts: 7920 Reg.: 18 juli 2002 | Ah zo....
Wie weet 
|
|
|
Vak: Oost - X Posts: 27218 Reg.: 8 juni 2001 | Dat zou heel goed kunnen ja! Ik heb overigens een verdediger die bemoedigend is in verdedigen en een verdediger die redelijk is in verdedigen en bemoedigend is in passen 
|
|
|
Demenkovets Legende
Uit: IJsselmuiden Vak: - Posts: 3071 Reg.: 8 april 1999 | Ik denk niet dat je de nieuwe gradaties één op één kunt koppelen aan de oude. Want waar laat je nu rampzalig en waardeloos (die je wel met gewoon pullen kunt krijgen)? Sommige spelers zullen in het geheel nauwelijks verbeteren.
Ik denk zelf dat je wat flexibeler met de nieuwe gradaties om moet gaan, bemoedigend kan misschien matig worden, maar misschien ook wel op slecht/zwak blijven steken. Let wel dat het slechts een inschatting is van de scout, geen 100% garantie dat die speler ook het beoogde niveau zal bereiken.
|
|
|
lefeu Vaste waarde in elftal
Uit: Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 365 Reg.: 14 augustus 2001 | DAt waren weer aardig wat pagina's om door te lezen als je een paar dagen wegbent!
(...)
Tsjah, ik denk dat het niet zoveel uitmaakt, zeker niet op (met alle respect) het niveau waarop jij traint...
Het zal hooguit 1000 schelen aan salaris, 2 seizoenen betekent 30.000. Als je net een wat betere trainee kan kopen (die dus wat dichter tegen poppen aan zit) scheelt dit al snel een zelfde bedrag.
Je moet zelf weten wat je doet maar ik zou er 3 verkopen en 3 nieuwe halen en lekker doorgaan op dezelfde weg als die je ingeslagen bent en dan na de volgende keer poppen die andere 3 er uit.
Maar goed, áls je het idee hebt dat je verkeerd gekozen hebt en iets anders wilt trainen dan is dit wel hét moment met die 5 poppers. In dat geval moet je degene die niet gepopt is sowieso houden.
Thanks! Hoe kan je trouwens zien dat iemand bijna gaat poppen die je wilt kopen? is daar een programma voor?
quote: Hallo,
Don Schoemans: Het is duidelijk dat hij in het verleden niet de juiste training heeft gehad en kan profiteren van de juiste aandacht.
Jochum Breijs: Je hebt vast wel gezien dat hij deze week een uitzonderlijk goede wedstrijd speelde. Laten we hopen dat hij leert om structureel op dat niveau te presteren.
Guus Bekkers: Je kunt er altijd op vertrouwen dat hij zijn eerlijke mening geeft over het vertoonde spel. Dat is waardevol, denk ik.
Bedankt voor het luisteren. Je hebt nu vast andere dingen te doen.
die eerste klopt een beetje, de 2de heeft 3 sterren gehaald... ook niet echt top, maar ik doe het er maar mee. De laatste is mijn beste speler en die zal wel eerlijk of oprecht zijn qua karakter.
TSI: 670 (+840/-170)
Vorm: 3 (+9/-6)
Scoren: 1 (+1/-)
niet zo heel boeiend. Scoren was mijn coach, die gaat de ene week naar rampzalig en zakt dan weer naar niet-bestaand.
3 trainees verkocht en 325k verdient. nu weer uit de min. Gisteren ruim 50k ontvangen voor mijn wedstrijd. 3-0 gewonnen. Alleen heel lastig om weer 3 nieuwe trainees te kopen voor weinig.(+/- 30k)
Met de Jeugd 6-1 gewonnen van ET nu donderdag Lemming het moeilijk gaan maken. wil graag de eerste zijn die punten van m gaat pakken.
dat was het wel weer even...
|
|
|
Demenkovets Legende
Uit: IJsselmuiden Vak: - Posts: 3071 Reg.: 8 april 1999 | Eindelijk mijn trainingsrapport:
Goedendag!
Lenny Kuyper: Ik moet je zeggen dat hij op dit moment onze beste speler is. Hij kan een goede professional worden.
Arnie Fitters: Hij was deze week jarig. Hou er rekening mee dat deze jongens uit de jeugdopleiding weg moeten wanneer ze negentien jaar zijn geworden.
Bye, bye - tot binnenkort.
Vaag, die eerste haalt nooit meer dan 2 sterren (mijn beste speler heeft tot nu toe 5).
Die tweede is net 16 geworden, dus dit bericht vind ik wel erg aan de vroege kant.
Maar helaas weer geen aanwijzingen over posities of trainingen...
|
|
|
Uit: Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 365 Reg.: 14 augustus 2001 | mijn nieuwe Jeugdspeler.
quote: Bel Matthys Pielstroom
Hallo baas, goed je weer te spreken.
Terzake. De kandidaat van deze week is 15 jaar en heet Willy Corbijn.
Kijken we naar zijn Vleugelspel-vaardigheden, dan is deze jongeman twijfelachtig. Coach dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' matig op het gebied van Verdedigen wordt! Zijn vaardigheden overall? Die zijn op dit moment zwak volgens mij.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Tuurlijk. mijn linkervleugelverdedigers is mijn zwakste schakel, nu niet meer.
|
|
|
pimforpsv Internationale topspeler
Uit: eindhoven Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 1060 Reg.: 20 januari 2005 | lekker, met 3-4 gewonnen en nu staan 4 teams gelijk op de 1e plek , maar ik en de de nummer 1 die had verloren staan nu met hetzelfde doelsaldo op nummer 1. Dus zelfs het kampioenschap zit er weer in. OP naar de VI divisie 
|
|
|
Vak: Oost - X Posts: 7920 Reg.: 18 juli 2002 |
quote: lefeu schreef:
Thanks! Hoe kan je trouwens zien dat iemand bijna gaat poppen die je wilt kopen? is daar een programma voor?
HT Ratings kan dat. Klik in de pictogrammenbalk op scout (of tools -> scout).
Vervolgens selecteer je in de dropdown het lege veld (bovenaan) en dan voer je alle waarden in en zie je een % waaruit je iets kan afleiden, net als met trainees. Ik neem aan dat je dit al weet, zo niet zeg het maar dan krijg je nog een paar regels uitleg 
Nog een manier om spelers met meerwaarde te krijgen (als je wat financiele armslag hebt): koop een trainee met een aardige bijstat, bij scoren is passen handig! Als je een redelijk scoren spits koopt met passen als bijstat betaal je bijvoorbeeld 50.000 extra maar als die spits opgetraind is door je dan is de meerdere van dat passen meestal wel het dubbele...
|
|
|
Uit: Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 365 Reg.: 14 augustus 2001 | dit heb ik nog nooit gedaan zo...
graag nog wat extra info... krijg -30.8%
|
|
|
Vak: Oost - X Posts: 27218 Reg.: 8 juni 2001 | Dan is hij nog niet zo lang geleden gepopt. Je kan ook op de spelerspagina kijken naar spelersontwikkeling. Daar staat wanneer hij is gepopt, zo kan je ook weten hoelang het nog duurt voordat je speler popt.
[Dit bericht is veranderd door Giallorossi (op 21 mei 2007 13:50:22).]
|
|
|
ronnyb8 Talentje
Uit: Nederweert Vak: - Posts: 84 Reg.: 2 september 2000 | Mijn seizoen is al verloren. Sta stijf onderaan in V. Deze week meer doelpunten gemaakt dan in de voorgaande 7 wedstrijden. En dat alleen door een vleugelspeler te verkopen en daar een middenvelder naar het midden te zetten.
|
|
|
Vak: Oost - X Posts: 7920 Reg.: 18 juli 2002 |
quote: lefeu schreef:
dit heb ik nog nooit gedaan zo...
graag nog wat extra info... krijg -30.8%
-30.8%?
Ik neem aan 30,8% anders zit er iets mis 
Mijn 4 spelers die de laatste 2 ronde's gepopt zijn zitten op:
- 8%
- 13%
- 19%
- 39%
Zo zie je maar dat het niet alles zegt maar een speler die hoer zit heeft gemiddeld gezien iets minder training nodig dan een lagere.
|
|
|
Vak: Oost - X Posts: 27218 Reg.: 8 juni 2001 | Dat kan ook betekenen dat je speler hoog of laag in vorm zit.
|
|
|
Lemming Legende
(...)
-30.8%?
Ik neem aan 30,8% anders zit er iets mis 
Mijn 4 spelers die de laatste 2 ronde's gepopt zijn zitten op:
- 8%
- 13%
- 19%
- 39%
Zo zie je maar dat het niet alles zegt maar een speler die hoer zit heeft gemiddeld gezien iets minder training nodig dan een lagere.
Spelers die bij de hoeren zitten hoeven sowieso bij mij niet meer te rekenen op een plaats in mijn selectie.
[Dit bericht is veranderd door Lemming (op 21 mei 2007 14:45:25).]
|
|
|
Vak: Oost - X Posts: 7920 Reg.: 18 juli 2002 | Haha, wat een 'hilarische' fouten allemaal vandaag zeg...
Vanmorgen RIO al in het vakantie topic en nu ik weer 
|
|
|
|