PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Games Forum
Grote Hattrick.org topic (Part V)
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 145 pagina's: « 1 ... 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 ... 145 »

Poster
Topic: Grote Hattrick.org topic (Part V) 
zalwel
Bankzitter

Uit: tilburg
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 28 oktober 2007
Gepost op 26 juni 2008 om 17:48:35.       MSN: -  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ibi Fires! schreef:

Zoals verwacht dik verloren met 6-0 in de beker.
Wel een bijna uitverkocht huis (9 VIPsupporters te weinig) met bewolkt weer. En dat in mijn net uitgebreidde stadion. Heb nu ongeveer 450k op de bank en mijn selectie is wel ok voor dit seizoen.
Zal ik mijn stadion dan nog verder uitbreiden? heb 1165 supporters. die nu tevreden zijn maar wel weer zullen stijgen in gemoedstoestand.

Hoe groot is je stadion nu? met 1400 a 1500 supporters en stadion van iets meer dan 35000 kreeg ik hem bij 14 wedstrijden ongeslagen in de 8e vorig seizoen op een paar duizend na vol..

[Dit bericht is veranderd door zalwel (op 26 juni 2008 17:55:16).]
 Help mods!
Pool: -, AZ-PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Charly
Vaste waarde in elftal

Uit: Reeuwijk
Vak: Noord - PP
Reg.: 3 maart 1999
Gepost op 26 juni 2008 om 18:58:04.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Demenkovets schreef:

Goede start gemaakt in de 6e door met 2-0 van de mede-promovendus te winnen. Ook in ratings een stukje beter, dus die moet ik onder me kunnen houden. Maar met een bot en een team zonder spelers ga ik me ongetwijfeld handhaven. Volgende week tegen een titelkandidaat, dan maar eens PIC spelen, wat extra teamgeest kan nooit kwaad.
Volgens alltid zijn mijn ratings na de eerste ronde zelfs de 2e van de competitie, al moet daar mijn komende tegenstander nog boven zitten, die had gister de walk over tegen het spelerloze team en heeft daardoor nog geen ratings behaald.

Overigens mijn spelhervatter uiteindelijk voor 1,4 mln kwijtgeraakt, valt me niet tegen (uitmuntend PM, wonderbaarlijk SH). Binnenkort nog maar wat verkopen en dan een supervleugel terughalen.
Zit momenteel een beetje te azen op 17-jarige talenten met uitstekend verdedigen en redelijk positiespel (of matig als ze nog maar net 17 zijn). Kunnen op den duur leuke middenvelders worden met verdedigen-bijstat.

Een vriendje van me heeft deze te koop staan. Gaat als het goed is vannacht naar uitmuntend verdedigen. Is wel een stuk ouder dan 17, maar wellicht vind je het wat, Demenkovets ?
 Help mods!
Pool: 767e, AZ-PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Demenkovets
Legende

Uit: IJsselmuiden
Vak: -
Reg.: 8 april 1999
Gepost op 26 juni 2008 om 19:01:02.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Charly schreef:

(...)

Een vriendje van me heeft deze te koop staan. Gaat als het goed is vannacht naar uitmuntend verdedigen. Is wel een stuk ouder dan 17, maar wellicht vind je het wat, Demenkovets ?

Ik heb m'n trainingslinie inmiddels vol en de bankrekening weer leeg, dus ik heb momenteel niet zoveel meer te vinden
 Help mods!
Pool: 519e, AZ-PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.478,8VoVo: -Opstelling: 5-2-3
Ibi Fires!
Vaste waarde in elftal

Uit: Utrecht
Reg.: 14 augustus 2001
Gepost op 27 juni 2008 om 08:58:21.     MSN: Ofcourse    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
zalwel schreef:

(...)

Hoe groot is je stadion nu? met 1400 a 1500 supporters en stadion van iets meer dan 35000 kreeg ik hem bij 14 wedstrijden ongeslagen in de 8e vorig seizoen op een paar duizend na vol..

Dit is mijn stadion inclusief de verhoudingen
Totale capaciteit: 23 900

Staanplaatsen: 14 400
Gewone zitplaatsen: 6 000
Overdekte zitplaatsen: 2 750
Zitplaatsen in de VIP-boxen: 750

Stadion vergroten naar??? en in welke verhoudingen? de oude verhoudingen zijn mooi, maar niet meer in combinatie met de weersinvloeden

Verder een leuke training met 3 PMpoppers
trainee naar uitstekend, vleugel naar redelijk met uitstekend vleugel en een verdediger naar matig.
Daarnaast nog 2 ervaringsstijgers

[Dit bericht is veranderd door Ibi Fires! (op 27 juni 2008 08:58:44).]
 Help mods!
Pool: 242e, AZ-PSV 2-0 (1-0)MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.484,9VoVo: -Opstelling: 4-5-1
MiKaZa
Legende
Zilver + Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld

Vak: Oost - X
Reg.: 18 juli 2002
Gepost op 27 juni 2008 om 10:51:55.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

TSI: 1150 (+8040/-6890)
Vorm: -2 (+5/-7)
Vleugelspel: 2 (+2/-)
Conditie: 2 (+2/-)
Salary: € 40,30 (+€ 40,30/-€ 0,00)

1 van de 2 was mijn jojotrainer die nu weer gestegen is, volgende week zal hij wel weer zakken . Andere trainee naar wereldklasse vleugelspel.

Vorm allemaal zakkers in de basis helaas, toch moet ik deze week kunnen winnen, eindelijk weer eens.
 Help mods!
Pool: 1137e, AZ-PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.323,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Ibi Fires!
Vaste waarde in elftal

Gepost op 27 juni 2008 om 13:38:51.     MSN: Ofcourse    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zit te denken of ik die trainee zal verkopen.
Is nu 19 jaar en 38 dagen en heeft uitstekend PM, redelijk passen. Geld niet echt hard nodig, maar heb al wel een vervanger in huis van 18,56 met redelijk PM en uitstekend SH. (traint nu op de vleugel mee).

Die 19jarige moet dan zo' kleine 500k op gaan leveren volgens de tranfervergelijking.

Wat is het advies van de oude 'rotten'
 Help mods!
Pool: 242e, AZ-PSV 2-0 (1-0)MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.484,9VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Charly
Vaste waarde in elftal

Gepost op 27 juni 2008 om 13:49:55.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Heb net een potentiele topper gekocht. Is 17 jaar en 10
dagen oud. Heeft bijna 1800tsi. Heeft nu al positiespel goed, redelijk verdedigen, redelijk vleugel, matig scoren en formidabel spelhervatting. Kostte me wel 1,4 miljoen, maar gaat voor zijn 20ste naar wonderbaarlijk verdedigen en goddelijk spelhervatting. Ik sla zo 2 vliegen in 1 klap. Heb volgend seizoen al een bruikbare speler en ga dit seizoen normaliter niet promoveren.
 Help mods!
MiKaZa
Legende

Gepost op 27 juni 2008 om 15:04:32.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ibi Fires! schreef:

Zit te denken of ik die trainee zal verkopen.
Is nu 19 jaar en 38 dagen en heeft uitstekend PM, redelijk passen. Geld niet echt hard nodig, maar heb al wel een vervanger in huis van 18,56 met redelijk PM en uitstekend SH. (traint nu op de vleugel mee).

Die 19jarige moet dan zo' kleine 500k op gaan leveren volgens de tranfervergelijking.

Wat is het advies van de oude 'rotten'

Ik weet niet hoe jij met je training zit maar als die 18 jarige maar voor 50% traint (via vleugel) zou ik het misschien wel doen.... Anders zou ik hem zeker doortrainen, als je hem op traint tot uitmuntend PM krijg je wel heel veel extra.
 Help mods!
Pool: 1137e, AZ-PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.323,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Ibi Fires!
Vaste waarde in elftal

Gepost op 27 juni 2008 om 15:11:44.     MSN: Ofcourse    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Tja je moet wat op je werk als er niks te doen is...:

Vul aan of wijzig wanneer je denkt dat er iets niet klopt.

- Just_Waal: De Waal FC, 6e divisie, middenmoot
- De arTies: PIDHIGGO, 6e divisie, middenmoot
- MiKaZa: FC HVH, 6e divisie, 2e seizoen, gaat voor top 3
- Lemming: FC Lemming Vooruit 4, 6e divisie, middenmoot
- Kobe Bryant: Sc Lightning 7e divisie middenmoot?
- Giallorossi: Roma Ultras, 6e divisie, draait in de top mee.
- E-T: FC E-T, 8e divisie, strijdend voor promotie
- Lefeu: Team Lefeu, 8e divisie, voor het kampioenschap
- Demenkovets 'Almighty': Martin's heroes, 6e divisie, middenmoot
- ZSC Westerhovuh: Gabb�rs gaan voor Dommelsch, 6e divisie, middenmoot.
- Kokkie: Einsteins Elf, 6e divisie, promotiekandidaat
- Kampioenuh 2007-2008!: PSV nr.1, 8e divisie, draait in de top mee
- Ricardinho: FC Galleryplay, 6e divisie, degradatiekandidaat?
- CVCDames1: CVCDames1, 7e divisie, net gedegradeerd
- Chief Hooligan, Zeelst United, 6e divisie, gepromoveerd
- De Zatste: DeZatste, 6e divisie, gedegradeerd
- Philips Cocu: gebruiker zonder team, Voorheen Borussia Brouwhuis
- nimrod: EFC Black Heart, 5e divisie, degradatiekandidaat.
- Farfan II: Elmoro, 8e divisie, kampioenskandidaat
- VOH: FC Heinz, 6e divisie, vechtend tegen degradatie
- Bastie: Forza Groningen., 7e divisie, degradatiekandidaat
- Tommm: jalala Gomes, 5e divisie, middenmoot (mag zijn naam ook wel veranderen)
- Mausie: Klaas in Oranje, 5e divisie, degradatiekandidaat
- Gronihoven: Gronihoven FC, 7e divisie, onderaan
- RAPO: PSV 1968 Utrecht, 7e divisie, kampioenskandidaat
- king of philips: FC Fenomeno, 6e divisie, middenmoot
- Stoned Camel:1 FC De Schoffelaars 6e divisie, kampioenskandidaat
- Philip: En wie niet springt... 6e divisie, promotieklant
- Malt: SV Malt: 5e divisie, subtop
- zalwel: Mastermind FC, 7e divisie, net gepromoveerd
- Rechtsback: vv vouruit, 6e divisie, draait mee in top
- Alde_Kitsbuhl: PSVZuipsite2, 6e divisie, net gedegradeerd
- PSVlatare: F.C. Ostrov 7e divisie, speelt voor lijfsbehoud
- Veense boer: Luuk utd, 8e divisie, middenmoot
- Rinko7: Rinko, 6e divisie, middenmoot
- Pimforpsv: ….
- JB: …
- Charly: fc slagboom, 7e divisie, topper

@MiKaZa: Hij is vandaag gepopt en ik speel 352. had die nieuwe gekocht voor 4k kon ik niet laten lopen vanwege SH.
Heb genoeg trainees. Kan ook een andere 19jarige trainee verkopen, maar dan wacht ik even tot die is gepopt naar formidabel PM en schuift de 19jarige door (heeft alleen wel veel blessures, maar dat is toeval volgens mij)

[Dit bericht is veranderd door Ibi Fires! (op 28 juni 2008 09:42:13).]
 Help mods!
Charly
Vaste waarde in elftal

Gepost op 27 juni 2008 om 15:19:08.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

O ja, mijn trainingsresultaten vergeet ik nog te melden. Twee poppers vandaag. Een 21jarige met positiespel formidabel en nu verdedigen goed. Gelijk te koop gezet. En mijn nieuwe 18jarige vleugelspeler. Die heeft nu vleugel formidabel, pm redelijk, spelhervatting redelijk en nu ook verdedigen redelijk. 3 weken geleden gekocht voor 1,1 miljoen, de transfervergelijking geeft nu al 1,95 miljoen aan. Is verleidelijk, maar hou 'm toch maar denk ik.
 Help mods!
Kokkie
Legende
Tweede en derde prijs Banner Battle

Uit: Veldhoven
Reg.: 9 februari 2000
Gepost op 27 juni 2008 om 15:42:53.         MSN: jde_kok@hotmail.com    Lid van PSV Fans United   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Mooie speler Charly, als je zoiets pullt.
 Help mods!
Pool: 520e, AZ-PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
MiKaZa
Legende

Gepost op 27 juni 2008 om 15:51:18.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ibi Fires! schreef:

@MiKaZa: Hij is vandaag gepopt en ik speel 352. had die nieuwe gekocht voor 4k kon ik niet laten lopen vanwege SH.
Heb genoeg trainees. Kan ook een andere 19jarige trainee verkopen, maar dan wacht ik even tot die is gepopt naar formidabel PM en schuift de 19jarige door (heeft alleen wel veel blessures, maar dat is toeval volgens mij)

Heb je nu 7 trainees lopen begrijp ik dan? 2x3 + 1 op vleugel? Ik zou dan die andere 19 jarige er uit doen, maar je moet het allemaal zelf weten want veel verschil zal het niet maken. Je krijgt wat meer voor die formidabele dan nu voor die uitstekende maar je traint een paar weekjes niet optimaal.
 Help mods!
Charly
Vaste waarde in elftal

Gepost op 27 juni 2008 om 17:01:02.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ja kokkie, die zweed waar ik hem van kocht zal wel blij zijn. Ik zit dit mobiel te doen, dus ik kan niet quoten en daarin aanvullen, maar ik ben dus fc slagboom. Ben een topper in mijn 7e divisie, maar da's een hele zwakke 7e, dus dat is niet representatief. Heb wel de ambitie om binnen nu en 4 seizoenen de 5e divisie te halen op mijn eigen eigenwijze manier. Wie wil mijn gegevens even aanvullen ?
 Help mods!
Demenkovets
Legende

Gepost op 28 juni 2008 om 09:45:02.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Prutstraining gehad:

TSI: -1090 (+3690/-4780)
Vorm: -7 (+4/-11)
Conditie: -1 (+1/-2)

Nog weer een flink aantal vormdalers en geen poppers (verdedigen). Had er toch een stuk of 3 verwacht/gehoopt. Zit eraan te denken om controlerend spel te gaan trainen komende week, volgens mij heb ik niet zoveel training meer nodig om de noodzakelijke spelers te laten poppen en train ik zo ook nog de middenvelders en keeper wat mee.

[Dit bericht is veranderd door Demenkovets (op 28 juni 2008 09:45:41).]
 Help mods!
MiKaZa
Legende

Gepost op 29 juni 2008 om 21:46:22.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Slechte inkomsten vandaag: slecht weer, weinig vertrouwen bij de fans enzovoorts: slechts 20.000 man binnen en dus ook maar 200k helaas.

Ik heb wel een mooie 4-0 overwinning geboekt, ben gestegen naar de 4e plaats. Komende week hopelijk weer winnen.
 Help mods!
Charly
Vaste waarde in elftal

Gepost op 29 juni 2008 om 23:55:08.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Weer gewonnen. 1-4 dit keer. Geen blessures en 6 uit 2, wat wil je nog meer ? In deze poule win ik zelfs nog met allemaal 17-jarigen, volgens mij.
 Help mods!
zalwel
Bankzitter

Uit: tilburg
Reg.: 28 oktober 2007
Gepost op 30 juni 2008 om 01:56:07.       MSN: -  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

1-7 gewonnen tegen botje.. geen kaarten en blessures en alle spitsen 2 x gescoord mooie ronde dus. gedeeld 1e op gescoorde doelpunten. Over 2 weken tegen de nummer 1 en volgende week nummer 3. Over 2 weken weet ik dus hoe mijn kansen zijn in de 7e. Vooralsnog schat ik ze als promovendus vrij hoog in
 Help mods!
Pool: -, AZ-PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Ibi Fires!
Vaste waarde in elftal

Gepost op 30 juni 2008 om 09:56:57.     MSN: Ofcourse    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Gisteren met 8-0 gewonnen van een promovendus op PIC.
Volgende week tegen een medekandidaat voor de titel, maar qua ratings en loddarstats ben ik veel beter (al op PIC)

Stadion was met mooi weer gevuld met 20000 supporters, mijn supporters waren tevreden gisteren en nu weer naar 'in de wolken'.
Zit nog steeds aan uitbreiding te denken, maar misschien ook wel een kwaliteitsinjectie in de spits of verdediging, maar moet dan wel eerst wat verkopen.
Wie kan er naar mijn team/stadion kijken?
Heb nu 1171 supporters.

Team Lefeu (1004566)
 Help mods!
Kokkie
Legende
Tweede en derde prijs Banner Battle

Uit: Veldhoven
Reg.: 9 februari 2000
Gepost op 30 juni 2008 om 10:05:54.         MSN: jde_kok@hotmail.com    Lid van PSV Fans United   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Jammer dat mijn beste spits er af ligt met +3, gisteren 5 minuten voor tijd de gelijkmaker binnengekregen.
 Help mods!
Pool: 520e, AZ-PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Kobe Bryant
Legende

Uit: Rotterdam
Reg.: 7 april 2003
Gepost op 30 juni 2008 om 10:17:37.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik dacht aanstaande woensdag tegen een 7e klasser te bekeren. Ik heb me een heel klein beetje vergist, het blijkt een 4e klasser te zijn

Ik ga dus mn trainees opstellen en PIC'en.
 Help mods!
Pool: -, AZ-PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.405,6VoVo: -Opstelling: -
Demenkovets
Legende

Gepost op 30 juni 2008 om 13:07:39.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Min of meer volgens verwachting verloren bij een titelkandidaat. De uitslag viel me nog wel mee, 2-1 en een uur lang met 10 man gespeeld. Volgend weekend een walk-over. Moet zeggen dat ik de tegenstand allemaal nog wel mee vind vallen, met de nodige versterkingen die ik dit seizoen gepland heb moet ik volgend seizoen wel bovenin mee kunnen draaien. Nu maar eens zorgen een goede plek in de middenmoot te behalen.
 Help mods!
MiKaZa
Legende

Gepost op 30 juni 2008 om 13:19:32.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Mijn 6e hoort sinds gisteren zelfs bij de 20 sterkste van heel Nederland, fijn.....

Ongelooflijk hoe sterk sommige teams zijn, ik mag blij zijn als ik 4e wordt dit jaar. Ik ga denk ik maar eens een grove renovatie doorvoeren en er wel zorg voor dragen dat ik regelmatig win in uitwedstrijden, zoals komende week, zodat het de week erna, tegen de koploper, vol zal zitten.

quote:
Ibi Fires! schreef:

Gisteren met 8-0 gewonnen van een promovendus op PIC.
Volgende week tegen een medekandidaat voor de titel, maar qua ratings en loddarstats ben ik veel beter (al op PIC)

Stadion was met mooi weer gevuld met 20000 supporters, mijn supporters waren tevreden gisteren en nu weer naar 'in de wolken'.
Zit nog steeds aan uitbreiding te denken, maar misschien ook wel een kwaliteitsinjectie in de spits of verdediging, maar moet dan wel eerst wat verkopen.
Wie kan er naar mijn team/stadion kijken?
Heb nu 1171 supporters.

Team Lefeu (1004566)

Ik heb even naar je team gekeken, als je komend seizoen toch kampioen wordt/moet worden (dat zeg je zelf) dan kun je beter je stadion uitbreiden: je team is sterk genoeg en als je bovenaan staat levert een vol stadion regelmatig extra geld op.
 Help mods!
Lemming
Legende

Uit: Geldrop
Reg.: 2 maart 2000
Gepost op 30 juni 2008 om 17:52:56.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Bah bah een teleurstellend gelijkspel tegen een ploeg die ik minder vind dan mijn team. En nog eens een verdediger eruit geschopt voor twee weken, dus nu heb ik nog maar 1 fatsoenlijke en een reserveverdediger over. Gaat lekker dit seizoen...
 Help mods!
Flemming.P
Nationale topspeler

Uit: Eindhoven
Vak: Noord - T
Reg.: 20 december 2002
Gepost op 30 juni 2008 om 18:19:34.         Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hoi Luitjes, Dit topic is een beetje nieuw voor me ondanks dat ik al best lang geregistreerd ben, en ook al wel vrij lang Hattrick . Maarre, had eigenlijk de vraag of er nog mensen zijn die een plek in een jeugd league overhebben / een league willen oprichten etc.

M'n team is:

RCDF Op de Nul (68587), speel in de VI.511, alwaar ik dit jaar kampioen hoop te worden.
 Help mods!
Pool: -, AZ-PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.473,2VoVo: -Opstelling: incompleet
MiKaZa
Legende

Gepost op 30 juni 2008 om 18:19:50.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Bij mij in de competitie:

Team 1
Tactiek normaal
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek)

Middenveld redelijk (laag)
Rechterverdediging goed (hoog)
Centrale verdediging formidabel (heel laag)
Linkerverdediging goed (heel laag)
Rechteraanval redelijk (hoog)
Centrale aanval redelijk (heel laag)
Linkeraanval goed (heel laag)

Team 2
Tactiek normaal
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek)

Middenveld redelijk (heel laag)
Rechterverdediging uitstekend (laag)
Centrale verdediging goed (laag)
Linkerverdediging goed (laag)
Rechteraanval matig (heel laag)
Centrale aanval uitstekend (heel laag)
Linkeraanval uitstekend (laag)

Uitslag: 1-6, hoe kan dat vraag ik me dan af.....
 Help mods!

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 145 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk