| Poster | | Topic: Grote Hattrick.org topic (Part V) |  |
|
zalwel Bankzitter
Uit: tilburg Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 198 Reg.: 28 oktober 2007 |
quote: Ibi Fires! schreef:
Zoals verwacht dik verloren met 6-0 in de beker.
Wel een bijna uitverkocht huis (9 VIPsupporters te weinig) met bewolkt weer. En dat in mijn net uitgebreidde stadion. Heb nu ongeveer 450k op de bank en mijn selectie is wel ok voor dit seizoen.
Zal ik mijn stadion dan nog verder uitbreiden? heb 1165 supporters. die nu tevreden zijn maar wel weer zullen stijgen in gemoedstoestand.
Hoe groot is je stadion nu? met 1400 a 1500 supporters en stadion van iets meer dan 35000 kreeg ik hem bij 14 wedstrijden ongeslagen in de 8e vorig seizoen op een paar duizend na vol..
[Dit bericht is veranderd door zalwel (op 26 juni 2008 17:55:16).]
|
|
|
Charly Vaste waarde in elftal
Uit: Reeuwijk Vak: Noord - PP Posts: 384 Reg.: 3 maart 1999 |
quote: Demenkovets schreef:
Goede start gemaakt in de 6e door met 2-0 van de mede-promovendus te winnen. Ook in ratings een stukje beter, dus die moet ik onder me kunnen houden. Maar met een bot en een team zonder spelers ga ik me ongetwijfeld handhaven. Volgende week tegen een titelkandidaat, dan maar eens PIC spelen, wat extra teamgeest kan nooit kwaad.
Volgens alltid zijn mijn ratings na de eerste ronde zelfs de 2e van de competitie, al moet daar mijn komende tegenstander nog boven zitten, die had gister de walk over tegen het spelerloze team en heeft daardoor nog geen ratings behaald.
Overigens mijn spelhervatter uiteindelijk voor 1,4 mln kwijtgeraakt, valt me niet tegen (uitmuntend PM, wonderbaarlijk SH). Binnenkort nog maar wat verkopen en dan een supervleugel terughalen.
Zit momenteel een beetje te azen op 17-jarige talenten met uitstekend verdedigen en redelijk positiespel (of matig als ze nog maar net 17 zijn). Kunnen op den duur leuke middenvelders worden met verdedigen-bijstat.
Een vriendje van me heeft deze te koop staan. Gaat als het goed is vannacht naar uitmuntend verdedigen. Is wel een stuk ouder dan 17, maar wellicht vind je het wat, Demenkovets ?
|
|
|
Demenkovets Legende
Uit: IJsselmuiden Vak: - Posts: 3071 Reg.: 8 april 1999 |
quote: Charly schreef:
(...)
Een vriendje van me heeft deze te koop staan. Gaat als het goed is vannacht naar uitmuntend verdedigen. Is wel een stuk ouder dan 17, maar wellicht vind je het wat, Demenkovets ?
Ik heb m'n trainingslinie inmiddels vol en de bankrekening weer leeg, dus ik heb momenteel niet zoveel meer te vinden 
|
|
|
Ibi Fires! Vaste waarde in elftal
Uit: Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 365 Reg.: 14 augustus 2001 |
quote: zalwel schreef:
(...)
Hoe groot is je stadion nu? met 1400 a 1500 supporters en stadion van iets meer dan 35000 kreeg ik hem bij 14 wedstrijden ongeslagen in de 8e vorig seizoen op een paar duizend na vol..
Dit is mijn stadion inclusief de verhoudingen
Totale capaciteit: 23 900
Staanplaatsen: 14 400
Gewone zitplaatsen: 6 000
Overdekte zitplaatsen: 2 750
Zitplaatsen in de VIP-boxen: 750
Stadion vergroten naar??? en in welke verhoudingen? de oude verhoudingen zijn mooi, maar niet meer in combinatie met de weersinvloeden
Verder een leuke training met 3 PMpoppers
trainee naar uitstekend, vleugel naar redelijk met uitstekend vleugel en een verdediger naar matig.
Daarnaast nog 2 ervaringsstijgers
[Dit bericht is veranderd door Ibi Fires! (op 27 juni 2008 08:58:44).]
|
|
|
MiKaZa Legende Zilver + Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld
Vak: Oost - X Posts: 7920 Reg.: 18 juli 2002 | TSI: 1150 (+8040/-6890)
Vorm: -2 (+5/-7)
Vleugelspel: 2 (+2/-)
Conditie: 2 (+2/-)
Salary: € 40,30 (+€ 40,30/-€ 0,00)
1 van de 2 was mijn jojotrainer die nu weer gestegen is, volgende week zal hij wel weer zakken . Andere trainee naar wereldklasse vleugelspel.
Vorm allemaal zakkers in de basis helaas, toch moet ik deze week kunnen winnen, eindelijk weer eens.
|
|
|
Uit: Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 365 Reg.: 14 augustus 2001 | Zit te denken of ik die trainee zal verkopen.
Is nu 19 jaar en 38 dagen en heeft uitstekend PM, redelijk passen. Geld niet echt hard nodig, maar heb al wel een vervanger in huis van 18,56 met redelijk PM en uitstekend SH. (traint nu op de vleugel mee).
Die 19jarige moet dan zo' kleine 500k op gaan leveren volgens de tranfervergelijking.
Wat is het advies van de oude 'rotten' 
|
|
|
Uit: Reeuwijk Vak: Noord - PP Posts: 384 Reg.: 3 maart 1999 | Heb net een potentiele topper gekocht. Is 17 jaar en 10
dagen oud. Heeft bijna 1800tsi. Heeft nu al positiespel goed, redelijk verdedigen, redelijk vleugel, matig scoren en formidabel spelhervatting. Kostte me wel 1,4 miljoen, maar gaat voor zijn 20ste naar wonderbaarlijk verdedigen en goddelijk spelhervatting. Ik sla zo 2 vliegen in 1 klap. Heb volgend seizoen al een bruikbare speler en ga dit seizoen normaliter niet promoveren.
|
|
|
Vak: Oost - X Posts: 7920 Reg.: 18 juli 2002 |
Zit te denken of ik die trainee zal verkopen.
Is nu 19 jaar en 38 dagen en heeft uitstekend PM, redelijk passen. Geld niet echt hard nodig, maar heb al wel een vervanger in huis van 18,56 met redelijk PM en uitstekend SH. (traint nu op de vleugel mee).
Die 19jarige moet dan zo' kleine 500k op gaan leveren volgens de tranfervergelijking.
Wat is het advies van de oude 'rotten' 
Ik weet niet hoe jij met je training zit maar als die 18 jarige maar voor 50% traint (via vleugel) zou ik het misschien wel doen.... Anders zou ik hem zeker doortrainen, als je hem op traint tot uitmuntend PM krijg je wel heel veel extra.
|
|
|
Uit: Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 365 Reg.: 14 augustus 2001 | Tja je moet wat op je werk als er niks te doen is...:
Vul aan of wijzig wanneer je denkt dat er iets niet klopt.
- Just_Waal: De Waal FC, 6e divisie, middenmoot
- De arTies: PIDHIGGO, 6e divisie, middenmoot
- MiKaZa: FC HVH, 6e divisie, 2e seizoen, gaat voor top 3
- Lemming: FC Lemming Vooruit 4, 6e divisie, middenmoot
- Kobe Bryant: Sc Lightning 7e divisie middenmoot?
- Giallorossi: Roma Ultras, 6e divisie, draait in de top mee.
- E-T: FC E-T, 8e divisie, strijdend voor promotie
- Lefeu: Team Lefeu, 8e divisie, voor het kampioenschap
- Demenkovets 'Almighty': Martin's heroes, 6e divisie, middenmoot
- ZSC Westerhovuh: Gabb�rs gaan voor Dommelsch, 6e divisie, middenmoot.
- Kokkie: Einsteins Elf, 6e divisie, promotiekandidaat
- Kampioenuh 2007-2008!: PSV nr.1, 8e divisie, draait in de top mee
- Ricardinho: FC Galleryplay, 6e divisie, degradatiekandidaat?
- CVCDames1: CVCDames1, 7e divisie, net gedegradeerd
- Chief Hooligan, Zeelst United, 6e divisie, gepromoveerd
- De Zatste: DeZatste, 6e divisie, gedegradeerd
- Philips Cocu: gebruiker zonder team, Voorheen Borussia Brouwhuis
- nimrod: EFC Black Heart, 5e divisie, degradatiekandidaat.
- Farfan II: Elmoro, 8e divisie, kampioenskandidaat
- VOH: FC Heinz, 6e divisie, vechtend tegen degradatie
- Bastie: Forza Groningen., 7e divisie, degradatiekandidaat
- Tommm: jalala Gomes, 5e divisie, middenmoot (mag zijn naam ook wel veranderen)
- Mausie: Klaas in Oranje, 5e divisie, degradatiekandidaat
- Gronihoven: Gronihoven FC, 7e divisie, onderaan
- RAPO: PSV 1968 Utrecht, 7e divisie, kampioenskandidaat
- king of philips: FC Fenomeno, 6e divisie, middenmoot
- Stoned Camel:1 FC De Schoffelaars 6e divisie, kampioenskandidaat
- Philip: En wie niet springt... 6e divisie, promotieklant
- Malt: SV Malt: 5e divisie, subtop
- zalwel: Mastermind FC, 7e divisie, net gepromoveerd
- Rechtsback: vv vouruit, 6e divisie, draait mee in top
- Alde_Kitsbuhl: PSVZuipsite2, 6e divisie, net gedegradeerd
- PSVlatare: F.C. Ostrov 7e divisie, speelt voor lijfsbehoud
- Veense boer: Luuk utd, 8e divisie, middenmoot
- Rinko7: Rinko, 6e divisie, middenmoot
- Pimforpsv: ….
- JB: …
- Charly: fc slagboom, 7e divisie, topper
@MiKaZa: Hij is vandaag gepopt en ik speel 352. had die nieuwe gekocht voor 4k kon ik niet laten lopen vanwege SH.
Heb genoeg trainees. Kan ook een andere 19jarige trainee verkopen, maar dan wacht ik even tot die is gepopt naar formidabel PM en schuift de 19jarige door (heeft alleen wel veel blessures, maar dat is toeval volgens mij)
[Dit bericht is veranderd door Ibi Fires! (op 28 juni 2008 09:42:13).]
|
|
|
Uit: Reeuwijk Vak: Noord - PP Posts: 384 Reg.: 3 maart 1999 | O ja, mijn trainingsresultaten vergeet ik nog te melden. Twee poppers vandaag. Een 21jarige met positiespel formidabel en nu verdedigen goed. Gelijk te koop gezet. En mijn nieuwe 18jarige vleugelspeler. Die heeft nu vleugel formidabel, pm redelijk, spelhervatting redelijk en nu ook verdedigen redelijk. 3 weken geleden gekocht voor 1,1 miljoen, de transfervergelijking geeft nu al 1,95 miljoen aan. Is verleidelijk, maar hou 'm toch maar denk ik.
|
|
|
Kokkie Legende Tweede en derde prijs Banner Battle
Uit: Veldhoven Vak: Oost - X Posts: 5925 Reg.: 9 februari 2000 | Mooie speler Charly, als je zoiets pullt. 
|
|
|
Vak: Oost - X Posts: 7920 Reg.: 18 juli 2002 |
@MiKaZa: Hij is vandaag gepopt en ik speel 352. had die nieuwe gekocht voor 4k kon ik niet laten lopen vanwege SH.
Heb genoeg trainees. Kan ook een andere 19jarige trainee verkopen, maar dan wacht ik even tot die is gepopt naar formidabel PM en schuift de 19jarige door (heeft alleen wel veel blessures, maar dat is toeval volgens mij)
Heb je nu 7 trainees lopen begrijp ik dan? 2x3 + 1 op vleugel? Ik zou dan die andere 19 jarige er uit doen, maar je moet het allemaal zelf weten want veel verschil zal het niet maken. Je krijgt wat meer voor die formidabele dan nu voor die uitstekende maar je traint een paar weekjes niet optimaal.
|
|
|
Uit: Reeuwijk Vak: Noord - PP Posts: 384 Reg.: 3 maart 1999 | Ja kokkie, die zweed waar ik hem van kocht zal wel blij zijn. Ik zit dit mobiel te doen, dus ik kan niet quoten en daarin aanvullen, maar ik ben dus fc slagboom. Ben een topper in mijn 7e divisie, maar da's een hele zwakke 7e, dus dat is niet representatief. Heb wel de ambitie om binnen nu en 4 seizoenen de 5e divisie te halen op mijn eigen eigenwijze manier. Wie wil mijn gegevens even aanvullen ?
|
|
|
Demenkovets Legende
Uit: IJsselmuiden Vak: - Posts: 3071 Reg.: 8 april 1999 | Prutstraining gehad:
TSI: -1090 (+3690/-4780)
Vorm: -7 (+4/-11)
Conditie: -1 (+1/-2)
Nog weer een flink aantal vormdalers en geen poppers (verdedigen). Had er toch een stuk of 3 verwacht/gehoopt. Zit eraan te denken om controlerend spel te gaan trainen komende week, volgens mij heb ik niet zoveel training meer nodig om de noodzakelijke spelers te laten poppen en train ik zo ook nog de middenvelders en keeper wat mee.
[Dit bericht is veranderd door Demenkovets (op 28 juni 2008 09:45:41).]
|
|
|
Vak: Oost - X Posts: 7920 Reg.: 18 juli 2002 | Slechte inkomsten vandaag: slecht weer, weinig vertrouwen bij de fans enzovoorts: slechts 20.000 man binnen en dus ook maar 200k helaas.
Ik heb wel een mooie 4-0 overwinning geboekt, ben gestegen naar de 4e plaats. Komende week hopelijk weer winnen.
|
|
|
Uit: Reeuwijk Vak: Noord - PP Posts: 384 Reg.: 3 maart 1999 | Weer gewonnen. 1-4 dit keer. Geen blessures en 6 uit 2, wat wil je nog meer ? In deze poule win ik zelfs nog met allemaal 17-jarigen, volgens mij.
|
|
|
zalwel Bankzitter
Uit: tilburg Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 198 Reg.: 28 oktober 2007 | 1-7 gewonnen tegen botje.. geen kaarten en blessures en alle spitsen 2 x gescoord mooie ronde dus. gedeeld 1e op gescoorde doelpunten. Over 2 weken tegen de nummer 1 en volgende week nummer 3. Over 2 weken weet ik dus hoe mijn kansen zijn in de 7e. Vooralsnog schat ik ze als promovendus vrij hoog in
|
|
|
Uit: Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 365 Reg.: 14 augustus 2001 | Gisteren met 8-0 gewonnen van een promovendus op PIC.
Volgende week tegen een medekandidaat voor de titel, maar qua ratings en loddarstats ben ik veel beter (al op PIC)
Stadion was met mooi weer gevuld met 20000 supporters, mijn supporters waren tevreden gisteren en nu weer naar 'in de wolken'.
Zit nog steeds aan uitbreiding te denken, maar misschien ook wel een kwaliteitsinjectie in de spits of verdediging, maar moet dan wel eerst wat verkopen.
Wie kan er naar mijn team/stadion kijken?
Heb nu 1171 supporters.
Team Lefeu (1004566)
|
|
|
Kokkie Legende Tweede en derde prijs Banner Battle
Uit: Veldhoven Vak: Oost - X Posts: 5925 Reg.: 9 februari 2000 | Jammer dat mijn beste spits er af ligt met +3, gisteren 5 minuten voor tijd de gelijkmaker binnengekregen. 
|
|
|
Kobe Bryant Legende
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 4664 Reg.: 7 april 2003 | Ik dacht aanstaande woensdag tegen een 7e klasser te bekeren. Ik heb me een heel klein beetje vergist, het blijkt een 4e klasser te zijn
Ik ga dus mn trainees opstellen en PIC'en.
|
|
|
Demenkovets Legende
Uit: IJsselmuiden Vak: - Posts: 3071 Reg.: 8 april 1999 | Min of meer volgens verwachting verloren bij een titelkandidaat. De uitslag viel me nog wel mee, 2-1 en een uur lang met 10 man gespeeld. Volgend weekend een walk-over. Moet zeggen dat ik de tegenstand allemaal nog wel mee vind vallen, met de nodige versterkingen die ik dit seizoen gepland heb moet ik volgend seizoen wel bovenin mee kunnen draaien. Nu maar eens zorgen een goede plek in de middenmoot te behalen.
|
|
|
Vak: Oost - X Posts: 7920 Reg.: 18 juli 2002 | Mijn 6e hoort sinds gisteren zelfs bij de 20 sterkste van heel Nederland, fijn.....
Ongelooflijk hoe sterk sommige teams zijn, ik mag blij zijn als ik 4e wordt dit jaar. Ik ga denk ik maar eens een grove renovatie doorvoeren en er wel zorg voor dragen dat ik regelmatig win in uitwedstrijden, zoals komende week, zodat het de week erna, tegen de koploper, vol zal zitten.
Gisteren met 8-0 gewonnen van een promovendus op PIC.
Volgende week tegen een medekandidaat voor de titel, maar qua ratings en loddarstats ben ik veel beter (al op PIC)
Stadion was met mooi weer gevuld met 20000 supporters, mijn supporters waren tevreden gisteren en nu weer naar 'in de wolken'.
Zit nog steeds aan uitbreiding te denken, maar misschien ook wel een kwaliteitsinjectie in de spits of verdediging, maar moet dan wel eerst wat verkopen.
Wie kan er naar mijn team/stadion kijken?
Heb nu 1171 supporters.
Team Lefeu (1004566)
Ik heb even naar je team gekeken, als je komend seizoen toch kampioen wordt/moet worden (dat zeg je zelf) dan kun je beter je stadion uitbreiden: je team is sterk genoeg en als je bovenaan staat levert een vol stadion regelmatig extra geld op.
|
|
|
Lemming Legende
Uit: Geldrop Vak: - Posts: 8887 Reg.: 2 maart 2000 | Bah bah een teleurstellend gelijkspel tegen een ploeg die ik minder vind dan mijn team. En nog eens een verdediger eruit geschopt voor twee weken, dus nu heb ik nog maar 1 fatsoenlijke en een reserveverdediger over. Gaat lekker dit seizoen...
|
|
|
Flemming.P Nationale topspeler
Uit: Eindhoven Vak: Noord - T Posts: 828 Reg.: 20 december 2002 | Hoi Luitjes, Dit topic is een beetje nieuw voor me ondanks dat ik al best lang geregistreerd ben, en ook al wel vrij lang Hattrick . Maarre, had eigenlijk de vraag of er nog mensen zijn die een plek in een jeugd league overhebben / een league willen oprichten etc.
M'n team is:
RCDF Op de Nul (68587), speel in de VI.511, alwaar ik dit jaar kampioen hoop te worden.
|
|
|
Vak: Oost - X Posts: 7920 Reg.: 18 juli 2002 | Bij mij in de competitie:
Team 1
Tactiek normaal
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek)
Middenveld redelijk (laag)
Rechterverdediging goed (hoog)
Centrale verdediging formidabel (heel laag)
Linkerverdediging goed (heel laag)
Rechteraanval redelijk (hoog)
Centrale aanval redelijk (heel laag)
Linkeraanval goed (heel laag)
Team 2
Tactiek normaal
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek)
Middenveld redelijk (heel laag)
Rechterverdediging uitstekend (laag)
Centrale verdediging goed (laag)
Linkerverdediging goed (laag)
Rechteraanval matig (heel laag)
Centrale aanval uitstekend (heel laag)
Linkeraanval uitstekend (laag)
Uitslag: 1-6, hoe kan dat vraag ik me dan af.....
|
|
|
|