| Poster | | Topic: Grote Hattrick.org topic (Part V) |  |
|
MiKaZa Legende Zilver + Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld
Vak: Oost - X Posts: 7920 Reg.: 18 juli 2002 | 200 haal ik wel dus wat dat betreft kan ik best bij jou komen
Ik ga in ieder geval nu een hoop er op zetten en dan zien we we wel weer.
Edit: heb er 3 spelers op gezet, mijn keeper, een middenvelder en mijn spits (+spelhervatter). De mid+spits waren bijna 26 jaar dus moesten er toch op termijn uit.
Als die er allemaal uit gaan heb ik meer dan 11 miljoen op de bank, da's fors natuurlijk dus dan maar eens rentenieren en volgend jaar er vol tegen aan met die gevulde portemonnee 
[Dit bericht is veranderd door MiKaZa (op 7 juli 2008 21:31:27).]
|
|
|
Giallorossi Legende Buitengewoon lid Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: Oost - X Posts: 27218 Reg.: 8 juni 2001 |
quote: MiKaZa schreef:
Ik heb nog eens op Alltid gekeken en mijn competitie blijft stijgen, inmiddels 13e van alle 6e's. Als ik in de middenmoot van de 6e's zou zitten zou ik zelfs kampioen worden..... Zodoende heb ik besloten om dit jaar te gaan degraderen naar de 7e. Hopelijk kom ik dan in een 7e die niet bizar zwaar is en dan kan ik het jaar daarna promoveren. Komende weken maar eens wat dure spelers opruimen en wat tonnen aan salaris besparen.
Ik heb hetzelfde probleem. Ik zit nu al 8 seizoenen in dezelfde competitie en ik wil nu wel eens wat anders. Ik ben 1 keer kampioen geworden (dat was 2 seizoenen terug) maar toen ben ik weggespeeld in de kwalificatiewedstrijd. Ik zit in de 170e van alle 6e's, maar ik heb wel elk seizoen kans op promotie, daarom blijf ik wel gewoon m'n best doen. Als ik geen schorsingen of blessures krijg, wordt ik dit seizoen weer kampioen en als het een beetje meezit, hoef ik geen kwalificatiewedstrijd te spelen. Als mijn berekeningen juist zijn, verlies ik een wedstrijd en speel ik een wedstrijd gelijk, dat moet genoeg zijn om de kwalificatiewedstrijd te ontlopen.
Maar nogmaals, dan moet wel alles meezitten!
|
|
|
Vak: Oost - X Posts: 7920 Reg.: 18 juli 2002 | 8 seizoenen is best fors. Ik wil echter via de omweg van de 7e klasse het seizoen erna ook meedoen om de prijzen in de 6e.
|
|
|
8 seizoenen is best fors. Ik wil echter via de omweg van de 7e klasse het seizoen erna ook meedoen om de prijzen in de 6e.
Daarom wil ook ook promoveren 
Ik draai nagenoeg elk seizoen mee in de top 3, maar ik heb elke keer de pech dat er een hele sterke 5e klasser degradeert.
Maar ik heb nu eindelijk een goed uitgebalanceerd team. M'n verdediging, middenveld en aanval zijn zowel links, rechts en centraal gemiddeld tussen redelijk zeer hoog en uitstekend laag.
[Dit bericht is veranderd door Giallorossi (op 7 juli 2008 22:18:17).]
|
|
|
PSVlatare Aanstormend talent
Vak: - Posts: 131 Reg.: 8 september 2007 | Zo, zondag mijn eerste punten binnen gehaald, en dan wel meteen 3 tegelijk. Mede dankzij een tip van Mikaza om te MOTSen heb ik de uitwedstrijd tegen een bijna gelijkwaardig team met 0-3 gewonnen . Dat geeft toch moed . Helaas was ik niet het enigste team dat won waardoor ik ondanks winst een plaats gezakt ben naar de 6e plaats. Volgende wesdstrijd PICen tegen een zwakke tegenstander die al 16 doelpunten tegen en 2 voor heeft. Aangezien het thuis is, moet ik met pic wel kunnen wagen. Daarna een gewone wedstrijd waar ik kans op maak punten te winnen (uit). Daarna misschien weer MOTSen (uit) aangezien ik daarna tegen een bot moet. Perspectief genoeg dus hierzo. Grote smet op afgelopen wedstrijd was het uitvallen van mijn vleugelverdediger met een blessure van 5 weken. Ik heb nu 5 doktoren aangesteld (dat is toch het beste in vergelijking met de kosten?) Dit is dus een probleempje dat ik zeker eventjes moet oplossen... Voor de rest een waardeloze jeugspeler.
Nu nog even een vraagje, over die aparte training waardoor spelers alleen conditie krijgen. Ik train op positiespel. Kan ik niet gewoon het beste al mijn spelers op conditie zetten behalve mijn trainees??
|
|
|
Ibi Fires! Vaste waarde in elftal
Uit: Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 365 Reg.: 14 augustus 2001 |
quote: PSVlatare schreef:
...
Nu nog even een vraagje, over die aparte training waardoor spelers alleen conditie krijgen. Ik train op positiespel. Kan ik niet gewoon het beste al mijn spelers op conditie zetten behalve mijn trainees??
Dat is een optie, het enige is wel dat iedere speler wel meetraint met PM, alleen wel heel erg weinig.
Ik had laatst een spits die popte op PM, terwijl hij niet op het middenveld staat. Daarnaast krijgen de spelers die je alleen conditie trainen niet meer conditietraining dan de andere spelers.
Deze regel is juist meer als je al bv. een goddelijk PM hebt staan en die niet meer wilt optrainen vanwege zijn salaris dan kan je hem alleen conditie laten trainen. als je je conditie op bv 18% hebt staan dan traint hij alleen 18% conditie en niet de 82%PM. Die 18% wordt dus geen 100%.
|
|
|
Vak: Oost - X Posts: 7920 Reg.: 18 juli 2002 |
Zo, zondag mijn eerste punten binnen gehaald, en dan wel meteen 3 tegelijk. Mede dankzij een tip van Mikaza om te MOTSen heb ik de uitwedstrijd tegen een bijna gelijkwaardig team met 0-3 gewonnen . Dat geeft toch moed .
Tegen iemand zeggen dat hij weleens kan MOTSen is natuurlijk geen wereldtip Maar goed, wel ideaal dat het gewerkt heeft!
Ik moet nog 11x niet teveel punten zien te halen, zal nog lastig zat worden om te degraderen. Zeker om te degraderen én toch nog wat inkomsten te pakken op thuiswedstrijden.
|
|
|
Vak: Oost - X Posts: 7920 Reg.: 18 juli 2002 | Spits + spelhervatter ben ik al kwijt. Openingsbod is al geboden..... Blijft zuur dit alles maar ik moet ze toch van de hand doen.
|
|
|
Kokkie Legende Tweede en derde prijs Banner Battle
Uit: Veldhoven Vak: Oost - X Posts: 5925 Reg.: 9 februari 2000 | Heb mijn 21 jarige spits met wonderbaarlijk scoren en goed passen verkocht voor € 3.500.000 Leuk bedrag voor de bankrekening, alleen ik ben nu aan het twijfelen wat te doen.
Ik heb advies nodig. Zouden jullie 2 jonge spitsen kopen met bijv. uitmuntend scoren en redelijk/goed passen voor 2 miljoen per stuk en dan verkopen bij 2 niveau's hoger?
Of een beuker kopen voor die 3,5 miljoen die meteen mijn aanval goed versterkt. Dus minimaal bovennatuurlijk scoren.
|
|
|
op Regelmatige invaller
Vak: - Posts: 298 Reg.: 5 maart 2007 | Ik las dit op de hattrick wiki:
quote: At all times be sure that you do not have more than 3 players playing on same position, or you'll lose training for the week. E.g. 3-5-2 with 2 wingers and one extra inner midfieder is perfectly legal, while 3-5-2 with a single winger and 4 inner midfielders will lose you training.
Hoe weet ik welke spelers Inner Midfielders zijn?
|
|
|
Uit: Veldhoven Vak: Oost - X Posts: 5925 Reg.: 9 februari 2000 | Je mag een vleugel wel naar het midden zetten, maar niet als extra centrale middenvelder als je er al 3 hebt staan.
|
|
|
Vak: - Posts: 131 Reg.: 8 september 2007 | Ik had even een probleempje wat ik wilde voorleggen. Ik train op positiespel. In mijn eerste seizoen waren er enkele gasten die op zeer jonge leeftijd naar uitstekend positiespel popten. Die heb ik meteen in de basis gezet en daar ook laten staan. Het gevolg is dat ik nu 3 spelers van 20, 21 en 21 in de basis heb staan met uitmuntend en briljant positiespel. De trainees die ik koop hebben goed positiespel. Nu gaat er vroeg of laat het probleem komen dat die enorm goede middenvelders vervangen moeten worden door de leeftijd. Probleem is dan dat ik alleen maar een goede of een uitstekende middenvelder heb om in zijn plaats te zetten.
Wsat kan ik het beste doen? Snel die middenvelder verkopen want nu brengt hij nog veel op? De speler lekker laten spelen tot zn 35e? De speler verkopen en van dat geld een iets mindere maar jongere middenvelder kopen?
|
|
|
Philip Legende
Uit: Maastricht Vak: - Posts: 1865 Reg.: 9 april 1999 | Ik zou zo snel mogelijk proberen om tot een spreiding te komen in leeftijd en in skills.
Dus 1 basisklant direct verkopen een ander langer houden en doortrainen, en daarnaast een te jonge trainee verkopen en vervangen door een 19 jarige die tussen je goede en brijante spelers in valt zodat die sneller klaar is voor je eerste.
|
|
|
Uit: Veldhoven Vak: Oost - X Posts: 5925 Reg.: 9 februari 2000 | Ik heb inmiddels een net 19-jarige uitmuntende spits gekocht met goed positiespel. Toch weer 1,3 miljoen winst en die gast is binnen 1,5 seizoen op hetzelfde niveau als mijn huidige basisspits.
|
|
|
Vak: - Posts: 131 Reg.: 8 september 2007 |
quote: Philip schreef:
Ik zou zo snel mogelijk proberen om tot een spreiding te komen in leeftijd en in skills.
Dus 1 basisklant direct verkopen een ander langer houden en doortrainen, en daarnaast een te jonge trainee verkopen en vervangen door een 19 jarige die tussen je goede en brijante spelers in valt zodat die sneller klaar is voor je eerste.
Bedankt voor je reactie, maar ik begrijp het nog niet helemaal wat je wilt zeggen. Mijn basiself zit met 3 centrale middenvelders, en twee goede vleugelmiddenvelders die ik niet als trainee zie. Daarnaast heb ik 5 trainees die ik elke woensdag train, popt er eentje, dan verkoop ik deze meteen. Die drie in de basis blijven dus de hele tijd staan met als gevolg een enorm gat tussen het 1e (uitmuntend) en het 2e elftal (goed positiespel).
Hoe kan ik dit gat het beste (ook in financieel opzicht) verkleinen? Ik begrijp dat je het uitgelegd heb, maar ik begrijp nog niet precies wat je bedoeld.
|
|
|
Vak: Oost - X Posts: 27218 Reg.: 8 juni 2001 | Ik ben door naar de 5e ronde Vanavond heb ik gewonnen van een 5e klasser met 4-1 
|
|
|
Philip Legende
Uit: Maastricht Vak: - Posts: 1865 Reg.: 9 april 1999 |
(...)
Bedankt voor je reactie, maar ik begrijp het nog niet helemaal wat je wilt zeggen. Mijn basiself zit met 3 centrale middenvelders, en twee goede vleugelmiddenvelders die ik niet als trainee zie. Daarnaast heb ik 5 trainees die ik elke woensdag train, popt er eentje, dan verkoop ik deze meteen. Die drie in de basis blijven dus de hele tijd staan met als gevolg een enorm gat tussen het 1e (uitmuntend) en het 2e elftal (goed positiespel).
Hoe kan ik dit gat het beste (ook in financieel opzicht) verkleinen? Ik begrijp dat je het uitgelegd heb, maar ik begrijp nog niet precies wat je bedoeld.
Heel simpel: zo in- en verkopen dat je middenvelders hebt van goed, uitstekend, formi, uitmuntend, briljant, wonderbaarlijk in de leeftijden van 17 t/m 23.
Op het moment dat er een wonderbaarlijke verkocht wordt koop je een 17 jarige goede terug.
Zit trouwens ook in de 5e bekerronde!
[Dit bericht is veranderd door Philip (op 10 juli 2008 11:57:12).]
|
|
|
Lemming Legende
Uit: Geldrop Vak: - Posts: 8887 Reg.: 2 maart 2000 | Ah 21-jarige trainee naar briljant positiespel. Ik heb nu 3 21-jarigen met briljant positiespel, zijn allen zo rond de 2,5 miljoen waard, maar ik train ze nog even door, heb het geld nu toch nog niet nodig 
|
|
|
Charly Vaste waarde in elftal
Uit: Reeuwijk Vak: Noord - PP Posts: 384 Reg.: 3 maart 1999 | Ik had ook een prachtige training. 4 pops. 2x een allround verdediger naar uitmuntend, een formidabele vleugelspeler van 20 naar goed verdedigen en een 17 speler die zonder ooit 1 training te hebben gehad naar redelijk verdedigen gaat. 3 van de 4 staan te koop. Kassa voor mij, hoop ik.
|
|
|
Ibi Fires! Vaste waarde in elftal
Uit: Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 365 Reg.: 14 augustus 2001 | Eindelijk de training die vorige week vervallen was door een technisch probleem met mijn PC.
5 poppers op PM.
22 jarige naar briljant,
2 19jarigen naar formidabel
24 jarige vleugelspeler naar redelijk
en mijn keeper
wel apart trouwens. die vleugel was gisteren met matig PM volgens Transfervergelijking nog rond de 400k waard en nu nog maar 250k. is een multiskilled speler met
met Redelijk, PM - vleugel - verdedigen - SH en goed passen.
Weet nog niet wat ik met de briljante PM (redelijk passen)ga doen. misschien op de TL, maar dan verzwak ik wel erg mijn middenveld. is tevens ook mijn SH maar die plek kan ook door een vleugel worden overgenomen.
Kan er een jongere speler met uitmuntend voor terughalen?
In de jeugs loopt echt niks rond momenteel. 
|
|
|
Demenkovets Legende
Uit: IJsselmuiden Vak: - Posts: 3071 Reg.: 8 april 1999 | Hier ook eindelijk weer eens een goede training:
TSI: 4570 (+6490/-1920)
Vorm: 8 (+12/-4)
Verdedigen: 3 (+3/-)
Conditie: 0 (+2/-2)
Vleugelverdediger van 26 naar uitstekend, heeft al goed vleugelspel en matig passen. Die gaat dus binnenkort weg. Verder nog een basisverdediger naar uitmuntend en een opvulspeler naar goed. Twijfel nog of ik nog een week door blijf trainen, mijn jeugdspeler van 17 (die ik als middenveldtrainee heb gekocht) is nog niet gepopt, wel allang verwacht gezien zijn Psicorating. Zal wel hoog in de andere skills zitten.
Gelukkig ook de vorm eindelijk weer eens de goede kant op. Zondag tegen een beter team proberen te counteren op 5-4-1, heb ik inmiddels genoeg formatie-ervaring in. Moet ik verdedigingsratings van uitmuntend/briljant kunnen halen 
|
|
|
Vak: Oost - X Posts: 7920 Reg.: 18 juli 2002 | Heb mijn keeper, mid en spits (+spelhervatter) verkocht:
Kapitaal: 54 183 € (10 796 172 €)
Nu maar eens wat economen er op zetten en volgend seizoen investeren.
Update was niet bijzonder:
TSI: 3930 (+11780/-7850)
Vorm: 1 (+7/-6)
Vleugelspel: 1 (+1/-)
Redelijk nieuwe trainee naar uitstekend gepopt.
|
|
|
Redelijk nieuwe trainee naar uitstekend gepopt.
Van redelijk naar uitstekend? Ik denk dat je goed bedoeld 
|
|
|
Demenkovets Legende
Uit: IJsselmuiden Vak: - Posts: 3071 Reg.: 8 april 1999 |
quote: Giallorossi schreef:
(...)
Van redelijk naar uitstekend? Ik denk dat je goed bedoeld 
Ik denk dat hij bedoelt dat het een redelijk nieuwe was, niet dat hij redelijk als vaardigheid had 
|
|
|
quote: Demenkovets schreef:
(...)
Ik denk dat hij bedoelt dat het een redelijk nieuwe was, niet dat hij redelijk als vaardigheid had 
Ow, dan heb ik het verkeerd begrepen, excuses! 
|
|
|
|