| Poster | | Topic: Grote Hattrick.org topic (Part V) |  |
|
Kobe Bryant Legende
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 4664 Reg.: 7 april 2003 | Op welke leeftijd ligt ongeveer het omslagpunt van oudere spelers?
Ik heb deze CM:
quote: Tim Wäckerlin (80546087)
27 jaar en 9 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die opvliegend en oprecht is.
Hij heeft matig ervaring en is een waardeloos leider.
Specialiteit: Snel
Volgende verjaardag: 10-11-2008
Nationaliteit: Schweiz
Total Skill Index (TSI): 24 100
Loon: 11 896 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: SC Lightning
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: wonderbaarlijk Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
Doelpunten in carrière: 18
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 1
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Op welke leeftijd gaat de waarde van deze speler omlaag? Ik zit eraan te denken om hem te verkopen, ook al is zijn opvolger niet zo goed (een 22 jarige briljant-positiespel met slechts zwakke bijstats).
|
|
|
Giallorossi Legende Buitengewoon lid Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: Oost - X Posts: 27218 Reg.: 8 juni 2001 | Ik sta inmiddels met 2-0 voor tegen een team uit de eredivisie 
|
|
|
Lemming Legende
Uit: Geldrop Vak: - Posts: 8887 Reg.: 2 maart 2000 |
quote: Giallorossi schreef:
Ik sta inmiddels met 2-0 voor tegen een team uit de eredivisie 
Helaas inmiddels niet meer zie ik, maar toch netjes bezig!
|
|
|
Vak: Oost - X Posts: 27218 Reg.: 8 juni 2001 |
quote: Lemming schreef:
(...)
Helaas inmiddels niet meer zie ik, maar toch netjes bezig!
Inderdaad, ik sta nu met 2-4 achter
Maar ik vind het sowieso een wonder dat ik niet wordt weggespeeld. Ik PIC en ik spaar een verdediger en een spits omdat die al 2 gele kaarten hebben, dus ik wou geen risico lopen dat een van die spelers een nog een gele kaart zou krijgen, want ik wil zondag nog een keer piccen, en als er dan 2 spelers zijn geschorst, zou dat heel vervelend zijn!
Bovendien had ik wel verwacht dat ik vandaag dik zou verliezen...
|
|
|
Kobe Bryant Legende
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 4664 Reg.: 7 april 2003 |
(...)
Inderdaad, ik sta nu met 2-4 achter
Maar ik vind het sowieso een wonder dat ik niet wordt weggespeeld. Ik PIC en ik spaar een verdediger en een spits omdat die al 2 gele kaarten hebben, dus ik wou geen risico lopen dat een van die spelers een nog een gele kaart zou krijgen, want ik wil zondag nog een keer piccen, en als er dan 2 spelers zijn geschorst, zou dat heel vervelend zijn!
Bovendien had ik wel verwacht dat ik vandaag dik zou verliezen...
Wat heb je gevangen voor het spelen van deze wedstrijd als ik vragen mag?
|
|
|
quote: Kobe Bryant schreef:
(...)
Wat heb je gevangen voor het spelen van deze wedstrijd als ik vragen mag?
243 846 €
En dat al 3 bekerwedstrijden achter elkaar 
|
|
|
Kobe Bryant Legende
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 4664 Reg.: 7 april 2003 | Dat bedrag vind ik eigenlijk nog tegenvallen voor een eredivisionist als tegenstander.
Iemand die me van wat tips kan voorzien mbt mijn vraag in de eerste post van deze pagina?
Bedankt alvast
[Dit bericht is veranderd door Kobe Bryant (op 31 juli 2008 09:45:04).]
|
|
|
MiKaZa Legende Zilver + Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld
Vak: Oost - X Posts: 7920 Reg.: 18 juli 2002 |
Dat bedrag vind ik eigenlijk nog tegenvallen voor een eredivisionist als tegenstander.
Iemand die me van wat tips kan voorzien mbt mijn vraag in de eerste post van deze pagina?
Bedankt alvast
Als je stadion niet groter is houdt het natuurlijk op 
Ik persoonlijk had die kerel er al uit gedaan nét voor hij 27 werd. Dit is overigens meer gebaseerd op eigen ervaringen dan op een algemeen aanvaarde theorie/regel. Nu zou ik wachten tot hij bijna 28 is en hem dan lozen, dan is zijn opvolger ook weer wat verder en de prijs die je krijgt voor iemand van 27+7 dagen of 27+85 dagen maakt niet zoveel (bij een vergelijkbare economie).
|
|
|
PSVlatare Aanstormend talent
Vak: - Posts: 131 Reg.: 8 september 2007 | Mijn budget is iets in de min. Nu heb ik deze week een thuiswedstrijd dus volgende week kan ik zo'n 3 ton investeren. Dan sta ik maximaal in het rood.
Maar heeft het echt nog zin om deze 3 ton uit te geven aan ervaren dertigers.. en welke positie dan? En heeft een goddelijke spelhervatter echt veel effect op mijn team. Charly is er enthousiast over. Andere spelers van hattrick ook???
|
|
|
Vak: Oost - X Posts: 7920 Reg.: 18 juli 2002 | Ik heb in mijn team altijd wel een erg hoge SH zitten ja maar vergeet niet: geen balbezit betekent geen kansen, geen kansen betekent geen vrije trappen/penalties dus als je compleet overlopen wordt krijg je ook niet veel spelhervattingen.
Daarnaast zou ik sowieso niet op -200k gaan staan, elke week rente betalen en je schiet er niet heel veel mee op. Je moet gewoon roeien met de riemen die je hebt óf je verkoopt een trainee als hij popt en koopt een nieuwe terug, dan houdt je wat over.
Maar ik zou al met al vooral de lange termijn in de gaten houden!
|
|
|
Kobe Bryant Legende
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 4664 Reg.: 7 april 2003 | Bedankt voor je tip MiKaZa, ik zal hem dan nog even laten staan. Ik begrijp dus goed dat spelers er bij jou rond hun 27e uit gaan?
Ik heb zojuist een nieuwe trainer aangesteld aangezien de vorige geen enkele leiderschapskill meer over had (hetgeen te merken was aan het team, zelfs na 3x PIC sta ik nog maar op kalm...).
Een goed trainer met redelijk leiderschap voor 1,8 miljoen, het verbaast me alleen dat hij nog maar 30 jaar is (de vorige was 60!) 
|
|
|
Dat bedrag vind ik eigenlijk nog tegenvallen voor een eredivisionist als tegenstander.
Bedankt alvast
De teams die laag geplaatst zijn, spelen altijd thuis, dus of er nu een eredivisieclub of een 6e klasser op bezoek komt, meer als 40.500 kunnen er momenteel niet in m'n stadion 
Maar ik heb dit seizoen ongeveer een miljoen euro verdiend aan het bekertoernooi, en dat vind ik wel veel geld hoor. Ik wou dat ik elk seizoen zo ver kwam in de beker 
[Dit bericht is veranderd door Giallorossi (op 31 juli 2008 18:48:38).]
|
|
|
Bedankt voor je tip MiKaZa, ik zal hem dan nog even laten staan. Ik begrijp dus goed dat spelers er bij jou rond hun 27e uit gaan?
Ik heb zojuist een nieuwe trainer aangesteld aangezien de vorige geen enkele leiderschapskill meer over had (hetgeen te merken was aan het team, zelfs na 3x PIC sta ik nog maar op kalm...).
Een goed trainer met redelijk leiderschap voor 1,8 miljoen, het verbaast me alleen dat hij nog maar 30 jaar is (de vorige was 60!) 
Ik doe idd de meeste spelers van de hand voor ze 27 zijn maar meeste al voor ze 26 zijn al is dat nu wel minder, vroeger ging mijn team elk jaar met sprongen vooruit en de laatste tijd is dat lastiger natuurlijk.
|
|
|
ZSC Westerhovuh Nationale topspeler
Uit: Westerhovûh Vak: - Posts: 729 Reg.: 15 juli 2002 | Toch even een kleine vermelding waard al zeg ik het zelf
Frits Philips Competitie (4782)
Land : Nederland
Competitietype : Nationaal
Voor leden van het PSV Netwerk
Team Gsp W G V DV DT ± Pt
1. Oh Nee Toch Veld 2 22 20 0 2 85 - 8 +77 60
2. De bolle jrs 22 18 1 3 95 - 18 +77 55
3. The Young Ones 22 15 1 6 61 - 20 +41 46
4. FC De Ukkies van Hoogeerd 22 13 3 6 74 - 38 +36 42
5. FC Kleine Lemminkjes Worden Groot 22 13 2 7 50 - 23 +27 41
6. Team Lefeu U18 22 13 1 8 77 - 40 +37 40
7. Academie PIDHIGGO 22 9 1 12 51 - 61 -10 28
8. Einsteins Elf 22 9 1 12 48 - 58 -10 28
9. de bikkels 22 7 0 15 37 - 93 -56 21
10. Erus Caelum 22 5 2 15 39 - 74 -35 17
11. Football Club Desseltje 22 3 1 18 15 - 98 -83 10
12. Jong FC Groningen 22 0 1 21 0 - 101 -101 1
Hopelijk stoppen er een aantal inactievelingen mee
zodat we straks weer een volle competitie hebben en niet steeds een walk-over
[Dit bericht is veranderd door ZSC Westerhovuh (op 31 juli 2008 22:31:42).]
|
|
|
Vak: Oost - X Posts: 7920 Reg.: 18 juli 2002 | Kleine update, 1 trainee gepopt naar zwak passen. Schiet niet echt op.
Iemand die weet in hoeveel weken dat een speler van 17 met redelijk coach stijgt?
|
|
|
Charly Vaste waarde in elftal
Uit: Reeuwijk Vak: Noord - PP Posts: 384 Reg.: 3 maart 1999 | Wat train je en welke tactiek speel je, psvlatare ? Je zou ook (bij voldoende passers in je verdediging) counteraanval kunnen spelen. Als je daar een beetje bedreven in bent, kun je in combinatie met een hele goeie spelhervatter misschien ook nog wel eens wat puntjes stelen. Ik zou in ieder geval alleen de min in gaan in het geval van een buitenkansje wat je echt niet kan laten lopen. Anders is het zonde ivm rentekosten.
|
|
|
quote: MiKaZa schreef:
Kleine update, 1 trainee gepopt naar zwak passen. Schiet niet echt op.
Iemand die weet in hoeveel weken dat een speler van 17 met redelijk coach stijgt?
5 weken met een goed coach. Dus met een redelijk coach zal het wel 6 weken duren denk ik. Al is dat wel vanaf goed passen, een speler zal veel sneller van slecht naar zwak passen gaan, dan van goed naar uitstekend passen.
Bij mij is er een trainee gepopt naar formidabel vleugelspel en een verdediger naar zwak vleugelspel..
|
|
|
(...)
5 weken met een goed coach. Dus met een redelijk coach zal het wel 6 weken duren denk ik. Al is dat wel vanaf goed passen, een speler zal veel sneller van slecht naar zwak passen gaan, dan van goed naar uitstekend passen.
Bij mij is er een trainee gepopt naar formidabel vleugelspel en een verdediger naar zwak vleugelspel..
Ok dat loopt dus langzaamaan af? Nou goed dan weet ik dat even. Mijn coach is overigens/uiteraard goed met 9 assistenten maar ik kan nu iig ff rekenen.
Ben benieuwd hoeveel er gaan poppen in mijn vakantie..... 
|
|
|
quote: MiKaZa schreef:
(...)
Ok dat loopt dus langzaamaan af? Nou goed dan weet ik dat even. Mijn coach is overigens/uiteraard goed met 9 assistenten maar ik kan nu iig ff rekenen.
Ben benieuwd hoeveel er gaan poppen in mijn vakantie..... 
Hoe hoger de vaardigheid die je gaat trainen, hoe langzamer de trainingen gaan. Dat is al een paar seizoenen zo 
|
|
|
Vak: Oost - X Posts: 7920 Reg.: 18 juli 2002 | Vanavond weer verloren, had geMOTSt, hoopte om nog ff 3 punten te sprokkelen om m'n fans gelukkig te maken maar dat is niet gelukt.....
2-0 verloren en voor de 2e week op rij een +6. Vorige week mijn trainee, nu mijn eige spits.....
|
|
|
Lemming Legende
Uit: Geldrop Vak: - Posts: 8887 Reg.: 2 maart 2000 | Heh heh de weg naar boven is weer ingeslagen. Vandaag met 3-1 van een directe degradatiekandidaat gewonnen. Volgende week thuis op MOTS tegen dezelfde ploeg en dan moet handhaving te behalen zijn.
Mijn nieuwe aankoop heeft zijn vruchten meteen afgeworpen, een flink hogere aanvalsrating (2 niveaus omhoog!) én hij heeft alledrie de goals voor zijn rekening genomen 
[Dit bericht is veranderd door Lemming (op 3 augustus 2008 22:51:09).]
|
|
|
Vak: Oost - X Posts: 27218 Reg.: 8 juni 2001 | 7-0 gewonnen. Ik heb inmiddels een doelsaldo van 33-2 
|
|
|
Demenkovets Legende
Uit: IJsselmuiden Vak: - Posts: 3071 Reg.: 8 april 1999 | Hier ook een 7-0 overwinning, zij het tegen een bot. Halverwege het seizoen nu verrassend mede-koploper met 16 pt uit 7 wedstrijden. De top-4 zit op 2 punten van elkaar, dus dat ontloopt elkaar weinig. Daaronder zit een flink gat. Het linkerrijtje is dus zeer reëel in mijn eerste seizoen in de 6e Sta nu ook in de top 4000 (3923e) van Nederland, nog nooit zo hoog gestaan.
Deze week nog een paar spelers verkopen (uitstekend keeper en een briljante mid met redelijk verdedigen) en ik kan mijn vleugelaanval eindelijk eens op peil brengen. Maar misschien wacht ik met dat laatste wel tot einde seizoen, als de prijzen weer wat zakken. Heb ik in elk geval het geld ervoor om dan te kunnen investeren.
|
|
|
PSVlatare Aanstormend talent
Vak: - Posts: 131 Reg.: 8 september 2007 | Eindelijk weer eens gewonnen van het enige botje van mijn competitie. Nu sta ik 6e met evenveel punten als de 7e. Alleen heb ik een +10 doelsaldo ten opzichte van hem. Volgende week weer tegen deze bot. Daarna tegen twee tegenstanders die ik (beide) thuis wel moet kunnen pakken met geluk. Daarna tegen de, op dit moment, nummer 7. Die kan dus beslissend gaan worden die wedstrijd, maar ik hoop dat het dan allang beslist is omdat ik dan 9 punten bij elkaar gesprokkeld heb.... Dromen mag toch??
Ik speel 3-5-2, en dus op positiespel. Als ik kijk naar mijn tegenstanders, de wedstrijden en de competitietabellen denk ik dat ik het zo gewoon ga proberen. Dus zonder enige verandering. Of zou dat zonde zijn?
Smet op afgelopen wedstrijd was het uitvallen van mijn uitstekende (beste) verdediger die ik heb. Met maar liefst 6 weken . Juist nu ik hem de komende 4 wedstrijd nodig heb. Ik hjeb 6 doktoren aangenomen, en hoop hem de laaste wedstrijd van deze serie van 4 nog te kunnen inzetten.
|
|
|
Charly Vaste waarde in elftal
Uit: Reeuwijk Vak: Noord - PP Posts: 384 Reg.: 3 maart 1999 | Ik heb nog een nederlandse formidabele verdediger voor je over, psvlatare. Kijk maar eens ? Is ook goed in vorm. Vanmiddag nog een speler verkocht van 17 met redelijk verdedigen voor 69.000 en dat terwijl de tl 9.000 was. Mooie deal dus. Deze speler was op klaverjastraining gepopt. Had nog nooit ECHT getraind. Heb dit nu al 3x gehad dit seizoen. Voorheen ontsloeg ik matige verdedigers uit mijn jeugdopleiding altijd gelijk, maar het loont dus om dit niet te doen en ze gewoon op te stellen in je oefenwedstrijd in een andere linie. Het heeft mij dit seizoen al 2 ton opgeleverd. O ja, gisteren weer gewonnen, 0-1.
|
|
|
|