| Poster | | Topic: Grote Hattrick.org topic (Part V) |  |
|
PSVlatare Aanstormend talent
Vak: - Posts: 131 Reg.: 8 september 2007 | Mag ik dan naam van club o.i.d.? Waneer loopt de limiet af?
|
|
|
Charly Vaste waarde in elftal
Uit: Reeuwijk Vak: Noord - PP Posts: 384 Reg.: 3 maart 1999 | FC Slagboom, donderdag om 13.02 uur.
|
|
|
E-T Internationale topspeler
Uit: mierlo Vak: Zuidwest - GG Posts: 1889 Uploads: 23 Reg.: 25 december 2005 | Heb alweer ff niks meer van me laten horen hier. Maar het gaat uitstekent. Ik sta 1e met een voorsprong van 6 punten op de nummer 2. Ik ben bezig met me stadion uit te bereiden naar 27.000 plaatsen.
Volgende week weer PIC'en tegen de nummer 7.
Met de trainingen gaat het even wat minder alweer een tijd geen poppers. Wel zijn alledrie mijn basis spitsen uitmuntent.
|
|
|
Ibi Fires! Vaste waarde in elftal
Uit: Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 365 Reg.: 14 augustus 2001 | de laatste 2 wkn gewonnen
thuis tegen nr2 5-2 en uit bij de nr7 8-2
Nr 2 heeft afgelopen weekend weer verloren bij nr5 ws gepict
nr3 speelde gelijk bij nr6.
sta nu 5 punten los! en doelsaldo is ook beter.
Wil nu nog een uitmuntend spits voor volgende week zondag. net een formidabele bijna 32 jarige verkocht.
heb 1.3 miljoen op de bank. en zondag thuis
|
|
|
E-T Internationale topspeler
Uit: mierlo Vak: Zuidwest - GG Posts: 1889 Uploads: 23 Reg.: 25 december 2005 | Ik zit er juist aan te denken een van mijn uitmuntende spitsen te verkopen. Aangezien er al 1tje in de 20 is en ik ruimte wil maken voor nieuwe trainees. Maar moet even kijken of ik dat nu al doe of aan het eind van het seizoen.
|
|
|
Uit: Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 365 Reg.: 14 augustus 2001 | Mijn nieuwe Spits voor 1.365.000
Rafael Estrada (188592958)
19 jaar en 57 dagen, matig in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een waardeloos leider.
Volgende verjaardag: 30-09-2008
Nationaliteit: España
Total Skill Index (TSI): 4 890
Loon: 1 904 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: *AFC Ajax Amsterdam*
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: uitmuntend Spelhervatting: zwak
Doelpunten in carrière: 17
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 2
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
vooral zijn bijstats zijn leuk!
|
|
|
Demenkovets Legende
Uit: IJsselmuiden Vak: - Posts: 3071 Reg.: 8 april 1999 |
quote: Ibi Fires! schreef:
Mijn nieuwe Spits voor 1.365.000
[...]
vooral zijn bijstats zijn leuk!
Ja maar aan positiespel en verdedigen heb je toch helemaal niks als je hem in de spits zet? Naast scoren is passen van belang en in mindere mate vleugelspel. Of je moet hem als verdedigende aanvaller neerzetten, dan speelt positiespel wel een rol. Maar met deze stats heeft dat volgens mij niet veel toegevoegde waarde. Niettemin een leuke aanvaller om te trainen hoor! Al was extra passen niet gek geweest, een formidabele met minimaal redelijk passen had op termijn waarschijnlijk nog meer op kunnen leveren (of niet, Charly? ).
|
|
|
Uit: Reeuwijk Vak: Noord - PP Posts: 384 Reg.: 3 maart 1999 | Haha, ja. Ik koop zulke spelers niet. Al mijn aanvallers kunnen ook minstens goed passen en vleugelspel. En niet te vergeten spelhervatting. Maar ieder zijn eigen tactiek, toch ? Dat houdt het spel wel zo leuk.
|
|
|
Vak: - Posts: 131 Reg.: 8 september 2007 | Ik wil aan de forumleden even de volgende vraag voorleggen.
Een team dat op het punt staat te promoveren naar het 7e. Wil zijn team uiteraard verbeteren een heeft zo'n 2 miljoen. Heeft twee uitmuntende aanvallers (een van 27) en een uitstekende keeper. Wat kan hij het beste doen? Een formidabele/uitmuntende keeper kopen, of een betere en jognere aanvaller kopen?
Daarnaast zou ik ook graag willen weten waar ik kan lezen wat de leiders capiciteiten zijn van mijn eigent trainer. Er staat bijvoorbeeld dat hij een rampzalig leider is. Maar zo'n trainer kan je toch nooit aannemen? Ik dacht dat zwak leiderschap het minste was 
[Dit bericht is veranderd door PSVlatare (op 7 augustus 2008 14:57:00).]
|
|
|
Uit: Reeuwijk Vak: Noord - PP Posts: 384 Reg.: 3 maart 1999 | Ligt een beetje aan wat die persoon traint, psvlatare. Als hij aanvallers traint, dan zou ik die van 27 heel snel verkopen en een jongere halen. Traint hij verdedigers, dan kan een jonge keeper formidabel met matig of redelijk verdedigen weleens de juiste keuze zijn. Wat je trainer betreft: leiderschap neemt af na verloop van tijd. Hoe lang heb je hem al ? Ook kan je bij een externe trainer lager dan zwak leiderschap krijgen, maar dat weet ik niet 100% zeker. Heb zelf trouwens een prima training gehad. 3 pops, 2 van redelijk naar goed verdedigen en 1 naar formidabel. Die is ook nog eens uitstekend in positiespel en die ga ik nu te koop zetten. Hele mooie speler, levert weer ongeveer 1,5 miljoen op en de vervanger heb ik al binnen.
[Dit bericht is veranderd door Charly (op 8 augustus 2008 09:34:33).]
|
|
|
Vak: - Posts: 131 Reg.: 8 september 2007 | Er wordt op positiespel getraind. Wat leiderschap betreft. Dat heeft invloed op de trainingsresultaten en op het moraal van de groep?
|
|
|
Uit: Reeuwijk Vak: Noord - PP Posts: 384 Reg.: 3 maart 1999 | In dat geval lijken mij voor divisie 7 twee uitmuntende aanvallers wel afdoende. Een jonge keeper kopen heeft dan ook geen zin. Dus zou ik voor een iets oudere keeper gaan die ook kan verdedigen. Of voor een aanvallende verdediger. Kijk maar eens bij die speler die ik net te koop heb gezet ? Zo'n keeper verhoogd je verdedigingsratings enorm en bij aanvallende verdedigers verhoog je je middenveldratings. By the way: die speler waar we het eerder deze week over hadden is uiteindelijk verkocht voor ruim 9 ton.
|
|
|
Demenkovets Legende
quote: PSVlatare schreef:
Ik wil aan de forumleden even de volgende vraag voorleggen.
Een team dat op het punt staat te promoveren naar het 7e. Wil zijn team uiteraard verbeteren een heeft zo'n 2 miljoen. Heeft twee uitmuntende aanvallers (een van 27) en een uitstekende keeper. Wat kan hij het beste doen? Een formidabele/uitmuntende keeper kopen, of een betere en jognere aanvaller kopen?
Daarnaast zou ik ook graag willen weten waar ik kan lezen wat de leiders capiciteiten zijn van mijn eigent trainer. Er staat bijvoorbeeld dat hij een rampzalig leider is. Maar zo'n trainer kan je toch nooit aannemen? Ik dacht dat zwak leiderschap het minste was 
Als ik het zo lees gaat het erom om in de 7e mee te kunnen doen? Dan hangt het er allereerst van af wat er van je team gevraagd wordt (vergelijking met tegenstanders) en hoe je speelt (formatie, bv met 2 of 3 spitsen en evt tactiek). Dan komen er nog andere dingen bij kijken, zoals ervaring. Een formidabele met goed ervaring zal een stuk beter presteren dan een uitmuntende met waardeloos ervaring. Wil je bovenin meedraaien zul je wel ongeveer aan briljant/wonderbaarlijk moeten denken (ben zelf gepromoveerd uit de 7e met 2 wonderbaarlijke spitsen). Wat je dan doet hangt zoals Charly af van de training, dat dus positiespel is zoals je later zegt, en je budget. Een goede keeper vind ik erg belangrijk, die beïnvloedt je complete verdedigingslinie. Ik heb een briljante keeper en verder alleen formidabele verdedigers, maar haal nu wel uitstekende ratings in mijn hele verdediging. Heb ik voorlopig geen omkijken meer naar.
Persoonlijk zou ik de aanvallers nog even houden en voor een betere keeper gaan, als het even kan toch wel uitmuntend (of formidabel met aardig wat verdedigen). Die aanvaller kan later wel vervangen worden.
Wat betreft de trainer, zie de opmerking hieronder.
quote: Er wordt op positiespel getraind. Wat leiderschap betreft. Dat heeft invloed op de trainingsresultaten en op het moraal van de groep?
Nee, leiderschap beïnvloedt alleen de teamgeest. Hoe hoger het leiderschap, des te sneller stijg je weer naar bedaard als je teamgeest lager stond en zak je langzamer naar bedaard als 'ie hoger stond. Heeft niks met trainingsresultaten te maken, daar is alleen de coachvaardigheid voor ("hij is een redelijk/goed coach" ). Leiderschap is in de lagere divisies nog niet erg belangrijk, vandaar dat ook aan die teams wordt aangeraden een goed coach met slecht leiderschap te nemen (ivm aanschafkosten). Leiderschap daalt eerst tot rampzalig en vervolgens zal de coachvaardigheid gaan dalen.
[Dit bericht is veranderd door Demenkovets (op 8 augustus 2008 15:58:09).]
|
|
|
Giallorossi Legende Buitengewoon lid Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: Oost - X Posts: 27218 Reg.: 8 juni 2001 |
Ik wil aan de forumleden even de volgende vraag voorleggen.
2 uitmuntende spitsen zijn wel voldoende voor de 7e klasse. Als ik jou was zou ik voor een uitmuntende/briljante keeper gaan, dat moet lukken voor 2 miljoen/2,5 miljoen.
Leiderschap is alleen van belang als je veel gaat piccen en motsen, maar als je daar geen gebruik van maakt, zou ik gewoon gaan voor een externe trainer.
|
|
|
Vak: - Posts: 131 Reg.: 8 september 2007 |
quote: Giallorossi schreef:
(...)
Leiderschap is alleen van belang als je veel gaat piccen en motsen, maar als je daar geen gebruik van maakt, zou ik gewoon gaan voor een externe trainer.
Ik vroeg eigenlijk niet of ik beter een externe of interne trainer moest aannemen. Ik sta helemaal niet op het punt om een andere trainer aan te nemen. Had ik maar zoveel geld . Vraag was meer of trainer met super slecht leiderschap in verband kan staan met minder poppen van spelers. Maar dat is dus niet het geval?
|
|
|
Demenkovets Legende
(...)
Ik vroeg eigenlijk niet of ik beter een externe of interne trainer moest aannemen. Ik sta helemaal niet op het punt om een andere trainer aan te nemen. Had ik maar zoveel geld . Vraag was meer of trainer met super slecht leiderschap in verband kan staan met minder poppen van spelers. Maar dat is dus niet het geval?
Zoals ik al zei... nee 
EDIT: Is dit jouw trainer?
Nicola Rinnaudo (123095583)
48 jaar en 64 dagen, slecht in vorm, gezond
Een redelijk trainer die noch aanvallend noch verdedigend is ingesteld.
Een populair persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een rampzalig leider.
Dan zou ik toch eens een nieuwe aannemen. Bij voorkeur een trainer (extern) die goede coachvaardigheid heeft (goed trainer) en slecht leiderschap (hoger heb je voorlopig nog niet nodig). Kost je 268.000, maar heb je wel nodig en dan kun je weer even vooruit. Dat je nu een redelijk trainer hebt kost je wel trainingstijd, een goed trainer traint globaal genomen een week sneller en zorgt ook een klein beetje voor een betere vorm van je spelers.
Als je huidige trainer nog één keer zakt gaat 'ie naar matig trainer en ben je nog verder van huis.
[Dit bericht is veranderd door Demenkovets (op 8 augustus 2008 18:58:04).]
|
|
|
zalwel Bankzitter
Uit: tilburg Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 198 Reg.: 28 oktober 2007 | Na 3 weken weer terug van vakantie, 4 punten uit die 3 wedstrijden gehaald. Had toch gehoopt op wat meer maar goed speelde ook wedstrijden met 10 man vanwege blessures e.d. Hierdoor ben ik afgzakt naar een gedeelde 3e plek. 3 punten achterstand op de nummer 1 dus het valt allemaal wel mee. Op het middenveld heb ik veel problemen met schorsingen, blessures en vooral een hoge leeftijd. Na dit seizoen dus maar eens verjongen/verbeteren. In die weken dus ook 2 kostbare trainingsweken voor de reserves gemist. Toch nog wat poppers gehad
|
|
|
Vak: - Posts: 131 Reg.: 8 september 2007 | Nou, op aanraden van jullie dan toch maar veranderd van trainer en dit is hem geworden:
Mihkel Vanamets (119864522)
33 jaar en 67 dagen, waardeloos in vorm, gezond
Een goed trainer die noch aanvallend noch verdedigend is ingesteld.
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Nu moet hij nog cursussen volgen...
Vanavond ga ik vast wel winnen. Ik PIC tegen een BOT. Sta dan op 9 punten. Hoop volgende week dan ook te winnen.
|
|
|
Lemming Legende
Uit: Geldrop Vak: - Posts: 8887 Reg.: 2 maart 2000 | Ah fijn, met 5-2 van een directe concurrent om degradatie gewonnen en nu gestegen naar de 4e plek met 5 punten voorsprong en een veel beter doelsaldo. Volgende week winnen van de nummer 6 en handhaving is weer een feit. Dan een van mijn briljante middenvelders verkopen en mijn verdediging flink versterken en ik doe volgend jaar om het kampioenschap mee.
Ook prettig was het bezoekersaantal; bijna 38000 wat 350.000 euro in het laatje brengt. Een clubrecord!
|
|
|
zalwel Bankzitter
Uit: tilburg Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 198 Reg.: 28 oktober 2007 | iets boven de 3 ton aan inkomsten, gewonnen met 2-1 ondanks dat ik vergeten was een opstelling te maken en het dus met de opstelling van 4 weken terug moest doen 3 punten achter de nummer 1. Ga alleen niet voor promotie omdat meteen promoveren naar de 6e in mijn 1e jaar ind e 7e niet gezond is. Tevens moet ik een verjonging doorvoeren.
|
|
|
K.K. Jeugdspeler
Uit: Nieuw-Vennep Vak: - Posts: 43 Reg.: 8 februari 2006 | Ik doe het behoorlijk goed in de 8e klasse en heb zelfs kansen om te promoveren. Maar ik denk dat mijn team nog niet sterk genoeg is voor de 7e divisie. Heeft iemand misschien tips waar ik het meest in moet investeren? heb nu 4 ton en ontvang 2 ton per thuiswedstrijd.
(1008932)
|
|
|
Demenkovets Legende
Uit: IJsselmuiden Vak: - Posts: 3071 Reg.: 8 april 1999 | Even weer een update... Return tegen een bot met 9-0 gewonnen. Medekoploper ook met deze cijfers gewonnen, dus blijf op doelsaldo 2e staan. Kreeg al wel berichten van de koploper dat hij me het kampioenschap wel gunt en dat ik goede kans heb Maar voor mijn team is een extra seizoen in de 6e wel wenselijker.
Inmiddels ook een nieuwe vleugel bijgekocht:
Guido Aerden (154066497)
22 jaar en 5 dagen, matig in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Volgende verjaardag: 27-11-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 12 570
Loon: 2 515 €/week
Eigenaar: Martin's Heroes
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: goed
Vleugelspel: briljant Verdedigen: rampzalig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
Leuke bijstats, gaat nog wel de nodige seizoenen mee en gezien zijn Nederlandse nationaliteit nog goed betaalbaar. Kostte me wel 2,7 mln maar dan heb je voorlopig ook weer wat. Banksaldo gelijk weer naar nul
Stadionuitbreiding is in elk geval klaar (+ 5.000 naar 35.000) dus dat moet weer voor de nodige extra inkomsten zorgen.
Nou, op aanraden van jullie dan toch maar veranderd van trainer en dit is hem geworden:
[...]
Nu moet hij nog cursussen volgen...
Cursussen??
quote: K.K. schreef:
Ik doe het behoorlijk goed in de 8e klasse en heb zelfs kansen om te promoveren. Maar ik denk dat mijn team nog niet sterk genoeg is voor de 7e divisie. Heeft iemand misschien tips waar ik het meest in moet investeren? heb nu 4 ton en ontvang 2 ton per thuiswedstrijd.
(1008932)
Trainer is al goed genoeg voorlopig, volgens mij heb je al jonge spelers om te trainen zoals ik even snel kan zien (je traint verdedigen neem ik aan?). Wil je in de 7e klasse mee gaan doen moet allereerst je middenveld flink op de schop. Dat moet echt beter, anders ben je vrij kansloos. Met 2 centrale middenvelders (in 5-3-2 of 4-4-2 zoals je speelt) kom je echt tekort. Minstens zo belangrijk is optimaal te trainen, als je verdedigen traint moet je niet met 4 verdedigers (4-4-2) gaan spelen, dat is zonde van je extra trainingsplaats.
Met 4 ton doe je tegenwoordig overigens niet zoveel, ik zou het lekker op de bank laten staan tot je wellicht aan het einde van het seizoen, als de prijzen ook nog iets zakken, een leuk spaarpotje hebt en dan wat voor het nieuwe seizoen vast kan aanschaffen. In mijn optiek dus in elk geval versterking voor het middenveld (denk daarbij aan minimaal uitmuntend).
|
|
|
Uit: Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 365 Reg.: 14 augustus 2001 | Afgelopen zondag met 6-0 (PIC) gewonnen thuis van een bot. Een ander team in de competitie is nu ook bot geworden, was best aardig team.
Sta nog steeds eerste met 5 punten voor op de nr2 en 6 op de nr3(na mij de sterkste in de competitie)
Doelsaldo is ook veel beter dan de anderen 12 doelpunten meer dan de nr 2 en 15 meer dan de nr 3.
Na zondag weet ik of ik kampioen ben, moet dan uit tegen nr 3, bij winst niet meer in te halen. dan nog 5 wedstrijden met drie tegen een bot en moet nog thuis tegen de nr 2.
Verder ook nog een vriendschappelijke wedstrijd nodig voor de jeugd, dus wie wil. Competitie is morgen weer dus vanaf zaterdagochtend kan ik spelen.
[Dit bericht is veranderd door Ibi Fires! (op 13 augustus 2008 10:54:41).]
|
|
|
Lemming Legende
Uit: Geldrop Vak: - Posts: 8887 Reg.: 2 maart 2000 | Zo dat is een lekkere training! Eén speler van 22 naar wonderbaarlijk positiespel met uitstekend passen. Is nu 3,5 miljoen waard en ik wil hem best gaan verkopen, maar als ik hem nu op de transferlijst zet loopt ie maandag af en dan ben ik op vakantie. Geen tijd meer dus om nog een vervanger te kopen. Dus dan train ik hem nog wel een niveautje hoger. Wereldklasse is ook leuk 
En een andere middenvelder van 20 jaar naar uitmuntend positiespel met goed passen en goed vleugelspel. Die is op dit moment 2 miljoen waard, maar die ga ik zeker nog even doortrainen!
|
|
|
Uit: Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 365 Reg.: 14 augustus 2001 | Deze week op passen (opening maken) getraind.
6 poppers waarvan mijn briljante middenvelder naar goed en mijn briljante verdediger naar redelijk.
verder ook wat ervaring stijgers.
Verder ook voor het eerst mijn sponsor 'in de wolken' normaal zijn ze dolgelukkig. Levert ook weer meer geld op volgende week. Kan dit komen door een extra woordvoerder die ik vorige week heb aangenomen?
|
|
|
|