PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Games Forum
Grote Hattrick.org topic (Part V)
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 145 pagina's: « 1 ... 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 ... 145 »

Poster
Topic: Grote Hattrick.org topic (Part V) 
E-T
Internationale topspeler

Uit: mierlo
Vak: Zuidwest - GG
Uploads: 23
Reg.: 25 december 2005
Gepost op 15 augustus 2008 om 12:22:54.       MSN: emiel_psv@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Vandaag 2 trainees gepopt. Een basisspeler van uitmuntent naar briljant en een reserve van goed naar uitstekent.

Edit:
Ik zie net dat een van mijn grootste concurrenten heeft besloten te stoppen. Tenminste, ik verwacht niet dat hij met 7 spelers in de selectie nog een kans gaat maken.

[Dit bericht is veranderd door E-T (op 15 augustus 2008 12:35:48).]
 Help mods!
Pool: -, AZ-PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.416,9VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Demenkovets
Legende

Uit: IJsselmuiden
Vak: -
Reg.: 8 april 1999
Gepost op 15 augustus 2008 om 18:56:31.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Slechts 1 popper, jonge trainee met positiespel naar goed.
Verder weinig bijzonders. M'n middenveld mag wel eens wat beter in vorm raken, dat is nog niet veel soeps.. Maar goed, promoveren hoeft van mij toch nog niet. Als gedeeld koploper moet ik nu niet teveel wedstrijden gaan winnen

quote:
Ibi Fires! schreef:

Deze week op passen (opening maken) getraind.
6 poppers waarvan mijn briljante middenvelder naar goed en mijn briljante verdediger naar redelijk.
verder ook wat ervaring stijgers.
Ervaring krijg je er toch direct na de wedstrijd al bij? Dan kun je al zien of ze hierin gepopt zijn, dat gebeurt niet pas bij de trainingsupdate. Of kijk je alleen dan maar naar je wijzigingen?

quote:
Verder ook voor het eerst mijn sponsor 'in de wolken' normaal zijn ze dolgelukkig. Levert ook weer meer geld op volgende week. Kan dit komen door een extra woordvoerder die ik vorige week heb aangenomen?

Dat zit er dik in. Aantal woordvoerders en je prestaties beïnvloeden dit.
 Help mods!
Pool: 519e, AZ-PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.478,8VoVo: -Opstelling: 5-2-3
zalwel
Bankzitter

Uit: tilburg
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 28 oktober 2007
Gepost op 17 augustus 2008 om 18:57:19.       MSN: -  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

eindelijk weer eens een goede pull:

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitstekend
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht

17 jaar en 102 dagen dus gaat er nu hopelijk voor een ton of 6 uit
 Help mods!
Pool: -, AZ-PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Lemming
Legende

Uit: Geldrop
Reg.: 2 maart 2000
Gepost op 17 augustus 2008 om 22:57:07.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dat is een fijne ja, zo'n goeie heb ik er nog nooit uitgehaald..

Ik heb door een 1-2 uitoverwinning de derde plek veroverd en na een dramatische seizoensstart nu 4 overwinningen op rij behaald, waardoor handhaving wel bijna zeker is. 5 punten voor op de nummer 7, een veel beter doelsaldo en ik krijg de nummer 6 en 8 nog thuis op bezoek.

Nu met een gerust hart op vakantie, bij terugkomst zien dat ik nog steeds mooi in de middenmoot sta, mijn beste middenvelder voor 3,5 miljoen verkopen en een monsterverdediger erbij halen en dan ben ik klaar voor volgend seizoen.
 Help mods!
Pool: -, AZ-PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
zalwel
Bankzitter

Uit: tilburg
Reg.: 28 oktober 2007
Gepost op 17 augustus 2008 om 23:29:47.       MSN: -  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Enkele spelers te koop gezet in de hoop een middenvelder te kunnen kopen. Mijn middenveld moet maar eens verjongd worden. Hiervoor heb ik waarschijnlijk een budget van 2,5 miljoen voor. Kan ik toch weer een mooie middenvelder voor halen Overigens vanavond 1-2 gewonnen, hierdoor gestegen naar de gedeelde eerste plaats. Desondanks wil ik nog niet promoveren, het is mijn eerste seizoen in de 7de en mijn ratings zijn nog lang niet op orde.
 Help mods!
PSVlatare
Aanstormend talent

Reg.: 8 september 2007
Gepost op 18 augustus 2008 om 09:36:33.     MSN: thomitast@yahoo.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zo, vandaag weer eens gewonnen. Sta nu op 12 punten, een gedeelde 5e plaats met een doelsaldo van +11 (lijk PSV wel ).
Volgende wedstrijd ga ik piccen om dan een wedstrijd normaal uit te spelen om vervolgens te gaan motsen. Hoe het ook zij, degradatie is vrijwel uitgesloten op dit moment. Volgend seizoen zal het ook vechten tegen degradatie worden. Pas over twee seizoenen kan ik echt gaan meedoen.
 Help mods!
Pool: -, AZ-PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Demenkovets
Legende

Gepost op 18 augustus 2008 om 12:34:04.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Kleine nederlaag van 1-0 tegen een middenmoter. Op zich geen probleem, anders werd het risico van promotie te groot
Had wel de iets betere ratings, maar weinig kansen gecreëerd. En de pech dat hij eindelijk zijn team compleet en in vorm had. Op het eind nog een rode kaart voor mijn beste middenvelder, dat is dan wel weer jammer... Maar volgende week tegen de gedoodverfde kampioen, dus echt nodig heb ik hem dan toch niet, wordt een rondje PIC waarschijnlijk. Ik ga nu maar eens vol voor de tweede plaats en bijhorende bonus Lig in elk geval goed op koers, al heb ik daar nog 2 serieuze concurrenten voor.
 Help mods!
Charly
Vaste waarde in elftal

Uit: Reeuwijk
Vak: Noord - PP
Reg.: 3 maart 1999
Gepost op 19 augustus 2008 om 13:11:41.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik ben inmiddels kansloos voor promotie (zoals gepland), maar ga wel door met proefballonnetjes oplaten à la jan reker. Mijn vraag: is er iemand geïnteresseerd in een samenwerkingsverband op het gebied van jeugdspelers en is dit legaal ? Je krijgt best wel regelmatig jeugdspelers aangeboden in de nieuwe jeugdopleiding voor linies die je niet traint. Ik wil een soort van trading opzetten met 1 of meerdere teams, zodat iedereen uiteindelijk de speler krijgt die hij wil hebben. Bijvoorbeeld: ik kreeg pas een speler aangeboden die halverwege de 17 goed verdedigen en positiespel zal zijn. Als 2e training krijgt hij spelhervatting en korte pass. Die wil ik, als deze speler in mijn a-team komt, doortrainen naar uitmuntend verdedigen en daarna verkopen. Ik zoek dan een speler exact andersom, dus positiespel uitmuntend met goed verdedigen. Dit alles met gesloten beurzen. Dit kan door allebei ruim teveel te bieden. Het ideaalplaatje zou zijn om een soort netwerk op te zetten met iemand die positiespel traint, 1 verdedigen, 1 passen en 1 vleugelspel. Voordeel: je krijgt prachtige allroundspelers voor niet al teveel salaris en je hebt de zekerheid dat al je goeie jeugdspelers worden doorgetraind. Nogmaals: Bestaat er interesse voor ? En is het legaal ?
 Help mods!
Pool: 767e, AZ-PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Demenkovets
Legende

Gepost op 19 augustus 2008 om 13:43:27.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Charly schreef:

Ik ben inmiddels kansloos voor promotie (zoals gepland), maar ga wel door met proefballonnetjes oplaten à la jan reker. Mijn vraag: is er iemand geïnteresseerd in een samenwerkingsverband op het gebied van jeugdspelers en is dit legaal ? Je krijgt best wel regelmatig jeugdspelers aangeboden in de nieuwe jeugdopleiding voor linies die je niet traint. Ik wil een soort van trading opzetten met 1 of meerdere teams, zodat iedereen uiteindelijk de speler krijgt die hij wil hebben. Bijvoorbeeld: ik kreeg pas een speler aangeboden die halverwege de 17 goed verdedigen en positiespel zal zijn. Als 2e training krijgt hij spelhervatting en korte pass. Die wil ik, als deze speler in mijn a-team komt, doortrainen naar uitmuntend verdedigen en daarna verkopen. Ik zoek dan een speler exact andersom, dus positiespel uitmuntend met goed verdedigen. Dit alles met gesloten beurzen. Dit kan door allebei ruim teveel te bieden. Het ideaalplaatje zou zijn om een soort netwerk op te zetten met iemand die positiespel traint, 1 verdedigen, 1 passen en 1 vleugelspel. Voordeel: je krijgt prachtige allroundspelers voor niet al teveel salaris en je hebt de zekerheid dat al je goeie jeugdspelers worden doorgetraind. Nogmaals: Bestaat er interesse voor ? En is het legaal ?

Nee dit is absoluut niet legaal. Vooral bij meerdere onderlinge transfers worden de GM's achterdochtig en kun je je team kwijtraken. Bij te grote verschillen met marktprijzen passen ze de prijzen zelf aan. De bieder is zijn hoge som kwijt en de ontvanger krijgt een marktconforme prijs. Daarbij weet je nooit of je dergelijke spelers aangeboden krijgt in je jeugd, dus heeft weinig zin. Als je zo'n speler zoekt kun je beter op de transferlijst zoeken en daar hoger dan de rest bieden. Ik heb in elk geval geen zin om m'n team te verliezen.
 Help mods!
PSVlatare
Aanstormend talent

Reg.: 8 september 2007
Gepost op 19 augustus 2008 om 13:58:50.     MSN: thomitast@yahoo.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Charly schreef:

Hmm, zeer interesant proefballonetje, maar wel risico vol idd. Waarschijnlijk is het simpelweg gewoon tegen de regels van hattrick in.. en dus verboden. Maar neemt niet weg dat het plan er interesant uit ziet. Overigens denk ik dat als je afspreekt waneer je de spelers te koop zet dat je die speler op de kop kan tikken door simpelweg 1000 meer te bieden dan de hoogste bieder... dan is er niets achterdochtigs aan denk ik. Maar goed, regel is regel, en dit zal wel verboden zijn.
 Help mods!
Pool: -, AZ-PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Charly
Vaste waarde in elftal

Gepost op 19 augustus 2008 om 14:27:30.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

En toch doe je in mijn ogen niet zoveel verkeerd. Je zorgt ervoor dat je je jeugdspelers verkoopt aan fanatieke hattrick-spelers en weet dan zeker dat ze doorgetraind gaan worden en geld op blijven leveren. We kunnen elkaar sowieso op de hoogte houden van spelers die er aan zitten te komen en waar je zelf geen plannen mee hebt. Er is niets frustrerender dan zien dat er met een goeie jeugdspeler van jezelf niets meer gebeurt. Er moet een legale manier te bedenken zijn, zodat ook de gm's dit toelaten. Wie denkt er met me mee ? We kunnen hier allemaal beter van worden.
 Help mods!
MiKaZa
Legende
Zilver + Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld

Vak: Oost - X
Reg.: 18 juli 2002
Gepost op 19 augustus 2008 om 21:39:49.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zo, ook weer terug van vakantie.

Mijn TU van 2 weken:
TSI: 16600 (+29870/-13270)
Vorm: 6 (+16/-10)
Conditie: 1 (+2/-1)
Passen: 7 (+7/-)
Ervaring: 3 (+3/-)
Salary: € 6.317,20 (+€ 6.317,20/-€ 0,00)

Veel spelers/trainees naar zwak passen, daar heb ik dus niet zoveel aan..... Die gaan in enkele weken ook zeker niet meer naar redelijk en daaronder levert het volgens mij niet zoveel op......

Charly, dat is niet toegestaan. Daar kun je dus ook niets voor verzinnen want je komt altijd uit op:
a) te veel betalen en dat mag niet
b) het risico dat een ander er mee vandoor gaat en ook niet gesloten beurzen

Dus dat gaat je echt niet lukken. Ik zie ook niet in waarom je zo'n speler niet zou verkopen en van die opbrengst iets anders kopen gaat. Wie zegt dat je tegen die tijd nog dezelfde wensen en behoeften hebt?

PS: pas op met dat verwijzen naar spelers van je die te koop staan, zoals al eerder gezegd is tegen je is dit niet toegestaan en het zou sneu zijn als dit topic dood gaat op deze manier!
 Help mods!
Pool: 1137e, AZ-PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.323,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Charly
Vaste waarde in elftal

Gepost op 20 augustus 2008 om 09:37:26.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik hou je op de hoogte van de ontwikkelingen, psvlatare. Ik ben natuurlijk niet alleen op dit forum actief en elders heb ik al wel een paar hele enthousiaste reacties ontvangen. Ik had ook eerlijk gezegd niet verwacht dat een mikaza eens enig enthousiasme voor een ideetje van mij zou kunnen opbrengen. Ik stel dan ook voor dat anderen die mogelijk interesse hebben zich alsnog melden. Tot slot: we gaan niets illegaals doen. Ik ga alleen uitzoeken of het mogelijk is om binnen de regels van hattrick een soort van samenwerkingsverband op te zetten. Ik ken een gm persoonlijk en laat het hem bekijken als ik mijn ideetje heb uitgewerkt. Er bestaan tenslotte nu ook al farm-teams en daar gebeurt ook niets tegen.
 Help mods!
Ibi Fires!
Vaste waarde in elftal

Uit: Utrecht
Reg.: 14 augustus 2001
Gepost op 20 augustus 2008 om 10:51:16.     MSN: Ofcourse    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zondag kansloos verloren van de nr3. nu nog twee punten voor op nr 2 en 3 op nr3. Mijn programma is wel makkelijker.
Zondag op normaal tegen de nr5. (een van de nu nog 4 teams met een eigenaar).

Heb nu Firefox geinstalleerd met Foxtrick.
PcicoTSI krijg ik echter niet geinstalleerd omdat deze geen updates heeft ofzo?

wie o wie kan mij hiermee helpen.

Firefox is wel handig nu omdat HtRatings het niet meer 'doet'.
 Help mods!
Pool: 242e, AZ-PSV 2-0 (1-0)MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.484,9VoVo: -Opstelling: 4-5-1
MiKaZa
Legende

Gepost op 20 augustus 2008 om 11:10:43.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Charly schreef:

Ik had ook eerlijk gezegd niet verwacht dat een mikaza eens enig enthousiasme voor een ideetje van mij zou kunnen opbrengen.

Wat kinderachtig weer zeg, jij laat je kennen zeg.... Ik heb toegegeven en zelfs meegedacht over je keepers met verdedigen verhaal dus daarmee lijkt me toch wel bewezen dat ik op neutrale wijze naar je ideeën kijk en ook toegeef als je gelijk hebt. Dit idee is echter heel simpel niet te realiseren door de opgestelde regels en dat zegt iedereen hier tegen je en ook ik en nu ben ik de gebeten hond..... Ongelooflijk kinderachtig zeg.
 Help mods!
Pool: 1137e, AZ-PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.323,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Charly
Vaste waarde in elftal

Gepost op 20 augustus 2008 om 12:20:15.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Maar ook dat idee over die keepers vond je in eerste instantie maar niets. Pas toen anderen er wel iets in zagen, krabbelde je terug. Dat geeft niets, maar dat betekent wel dat ik niet van jou verwacht dat je op voorhand enthousiast reageert bij ideetjes van mijn kant. En ook irriteert het me dat je het dus leuk vindt om de schoolmeester uit te hangen door te zeggen dat ik mijn eigen spelers niet zo moet aanprijzen. En dat terwijl ik alleen psvlatare maar wilde helpen in zijn strijd tegen degradatie door een goedkoop alternatief aan te bieden. Maar jij je zin, als we nog eens iets te bespreken hebben op dat gebied, dan doen we dat wel via hattrick zelf intern. Tot slot: dat samenwerkingsverband gaat er wat mij betreft komen (in een legale vorm). Ik zou alvast de gm's inseinen als ik jou was ...
 Help mods!
MiKaZa
Legende

Gepost op 20 augustus 2008 om 13:07:44.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Charly schreef:

Maar ook dat idee over die keepers vond je in eerste instantie maar niets. Pas toen anderen er wel iets in zagen, krabbelde je terug. Dat geeft niets, maar dat betekent wel dat ik niet van jou verwacht dat je op voorhand enthousiast reageert bij ideetjes van mijn kant. En ook irriteert het me dat je het dus leuk vindt om de schoolmeester uit te hangen door te zeggen dat ik mijn eigen spelers niet zo moet aanprijzen. En dat terwijl ik alleen psvlatare maar wilde helpen in zijn strijd tegen degradatie door een goedkoop alternatief aan te bieden. Maar jij je zin, als we nog eens iets te bespreken hebben op dat gebied, dan doen we dat wel via hattrick zelf intern. Tot slot: dat samenwerkingsverband gaat er wat mij betreft komen (in een legale vorm). Ik zou alvast de gm's inseinen als ik jou was ...

Nee, dat is zeker niet waar. Je zit zaken te verdraaien. Jij beweerde dat de transferwaarde van je keeper van x keepen + y verdedigen overeenkwam met de transferwaarde van een keeper van z keepen. Dat was onzin ook al was z keepen even nuttig voor je ratings als x keepen + y verdedigen! Dat was de kanttekening die ik toen maakte.

Ik liep helemaal niet de schoolmeester uit te hangen maar dit topic is al vele malen gesloten toen jij nog niet eens hier postte en sinds je hier post heb je al een paar keer op het randje gebalanceerd met posts over spelers en het zou simpelweg zonde zijn als dit topic weer dicht moet. Maar goed, we horen het wel op korte termijn van de mod's of dit mag..... Daarnaast is het goedkoop aanbieden van spelers een illusie, vrijwel alle spelers gaan er voor een redelijk marktconforme prijs uit dus als jij een speler met een waarde van 1 miljoen aanbied voor 1 ton aan latere is dat hardstikke aardig van je maar de kans dat er niet ook wat andere mensen gaan bieden en de prijs uiteindelijk op ongeveer 1 miljoen uitkomt is vrij klein.....

Je samenwerkingsverband ben ik erg benieuwd over, sterker nog ik zou het fantastisch knap vinden als je iets kan vinden dat jouw plannen kan verwezenlijken maar ik geloof er geen reet van! Ik zou ook niet weten wat de GM's ook maar kunnen doen tegen je als je op een legale wijze iets regelt......
 Help mods!
Erwin
Moderator

Reg.: 26 oktober 2005
Gepost op 20 augustus 2008 om 14:02:16.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Om maar even duidelijke regels te stellen: het is niet toegestaan om hier spelers te koop aan te bieden.

Nu de grens weer al te nadrukkelijk opgezocht wordt nog even duidelijkheid over die grens: die ligt vrij laag. Oftewel de manier waarop op de pagina's hiervoor gesproken wordt over spelers die ge-/verkocht kunnen worden is niet toegestaan.

Meer melden dan dat je je spits verkoopt is niet toegestaan, dus noem geen statistieken van de te verkopen spelers en al helemaal geen deadline's, teamnamen of wat dan ook! Uiteraard is het vragen van ver- en aankoopadvies aan de hand van 2 spelers en hun statistieken wel toegestaan.
 Help mods!
Pool: -, AZ-PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Charly
Vaste waarde in elftal

Gepost op 20 augustus 2008 om 17:06:50.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Is duidelijk, erwin. Zal niet meer gebeuren. Heb je zelf ook een team op hattrick ? Zin in een samenwerkingsverband op het gebied van jeugdspelers ? Hahaha. Zeg eens eerlijk: had je bovenstaand berichtje ook gestuurd als mikaza niet om een reactie had gevraagd ? Ik denk van niet, want de laatste keer dat ik iets van details over een te verkopen speler heb gepost dateert alweer van een paar weken geleden. Maar goed, ik beloof me te gedragen. Ik sta tenslotte al vanaf maart 1999 onafgebroken hier geregistreerd.
 Help mods!
Erwin
Moderator

Reg.: 26 oktober 2005
Gepost op 20 augustus 2008 om 18:20:13.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik reageer inderdaad naar aanleiding van het feit dat er rumoer ontstaan is. De post waar het om gaat was mij echter ontgaan, maar daarmee nog niet goed te keuren.

Daarnaast wil ik je er even op wijzen dat dit niet de eerste (en volgens mij zelfs niet de tweede) keer is dat ik je hier op wijs, dus ik hoop dat je je belofte houdt.

Nu weer over Hattrick praten met zijn allen s.v.p!

[Dit bericht is veranderd door Erwin (op 20 augustus 2008 18:21:01).]
 Help mods!
Pool: -, AZ-PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
MiKaZa
Legende

Gepost op 20 augustus 2008 om 18:44:29.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Gelukkig word ik in het gelijk gesteld door zowel de verduidelijking van de regels als het feit dat Charly niet op mij reageert, maar dat alles terzijde.

Nu over Hattrick: mijn vleugelspeltrainees zitten voor een groot deel op matig passen na mijn trainingssessies, is er iemand die me duidelijkheid kan verschaffen over de waarde hiervan. Niet heel veel zeker? De spelers hebben verder uitstekend of formidabel positiespel of verdedigen en een hoge vleugelspelrating.

Zojuist in mijn oefenwedstrijd iemand al voor de (ik meen) 4e keer dit seizoen een blessure, niet leuk meer. Gelukkig nu pas in 73e minuut dus kost me niet zoveel training.

Ben benieuwd hoe het komend seizoen gaat in de 7e. Zou in principe fluitend kampioen moeten kunnen worden, afgelopen weekend haalde ik deze ratings:

Middenveld matig (zeer hoog)
Rechterverdediging matig (laag)
Centrale verdediging redelijk (heel laag)
Linkerverdediging matig (laag)
Rechteraanval zwak (zeer hoog)
Centrale aanval slecht (hoog)
Linkeraanval zwak (zeer hoog)

En dan speelde mijn briljante keeper met goed verdedigen nog niet, net als mijn spits met bovennatuurlijk scoren. Daarnaast heb ik nog 2,5 miljoen op de bank en gaan er nog 2 trainees uit waarmee ik een middenvelder en een spits ga kopen. Het lijkt me dat ik dan dat ik qua ratings in de 7e altijd de beste moet zijn tenzij ik een bizar sterk team zou treffen maar dat geeft op zich niet want dan promoveer ik nog. Ik zet in op ruim 200 AH-stats gemiddeld dus dan kom je bij de beste 100 teams uit de gehele 7e (8192 teams) dus dat laat bij een niet heel ongunstige loting ook nog wel de ruimte voor een poging tot stunten in de beker.

Mijn huidige competitie staat ondanks mijn verzaken en een team dat enkele weken terug de geest gaf toch nog steeds 3e van alle 6e klassen, ben dus echt blij dat ik daar weg ga. Al ga ik komend weekeinde tegen de nummer 6 die 3 punten en wat goals voorstaat op mij maar een MOTSen om mijn fans happy te maken en daarna verder gewoon alles verliezen.

Edit: en nog een 2e trainee met een blessure ook...

[Dit bericht is veranderd door MiKaZa (op 20 augustus 2008 18:52:39).]
 Help mods!
Demenkovets
Legende

Gepost op 20 augustus 2008 om 18:53:47.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
MiKaZa schreef:
Ben benieuwd hoe het komend seizoen gaat in de 7e. Zou in principe fluitend kampioen moeten kunnen worden, afgelopen weekend haalde ik deze ratings:

Middenveld matig (zeer hoog)
Rechterverdediging matig (laag)
Centrale verdediging redelijk (heel laag)
Linkerverdediging matig (laag)
Rechteraanval zwak (zeer hoog)
Centrale aanval slecht (hoog)
Linkeraanval zwak (zeer hoog)

En dan speelde mijn briljante keeper met goed verdedigen nog niet, net als mijn spits met bovennatuurlijk scoren. Daarnaast heb ik nog 2,5 miljoen op de bank en gaan er nog 2 trainees uit waarmee ik een middenvelder en een spits ga kopen. Het lijkt me dat ik dan dat ik qua ratings in de 7e altijd de beste moet zijn tenzij ik een bizar sterk team zou treffen maar dat geeft op zich niet want dan promoveer ik nog. Ik zet in op ruim 200 AH-stats gemiddeld dus dan kom je bij de beste 100 teams uit de gehele 7e (8192 teams) dus dat laat bij een niet heel ongunstige loting ook nog wel de ruimte voor een poging tot stunten in de beker.

Met deze ratings zou je in mijn 7e klasse (niet bijzonder sterk) van vorig seizoen wel bovenin mee kunnen draaien, maar niet huizenhoog favoriet zijn. Met die keeper en spits erbij wordt het echter anders, dan krijgen je ratings nog wel een flinke upgrade.
Tenzij je de pech hebt dat je weer in een oersterke competitie terecht komt moet promotie m.i. geen probleem zijn. Of je moet de ME wel heel erg tegen hebben c.q. een blessuregolf krijgen.
 Help mods!
Charly
Vaste waarde in elftal

Gepost op 20 augustus 2008 om 19:02:02.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Erwin, dit was ECHT de allereerste keer dat ik hierop aangesproken door jou. Mikaza, fijn voor je dat je dat je een moderator wakker gemaakt hebt. En dat nog wel over een post van een paar weken geleden. Nu even inhoudelijk wat betreft die keepers: ik heb alleen gezegd dat een keeper formidabel met verdedigen redelijk even goed was voor je ratings als een kale briljante. En dat je daar dus een miljoen + salariskosten op kan besparen. Vervolgens ben jij het hiermee natuurlijk weer oneens en pas nadat demenkovets heeft gezegd dat er toch wel een kern van waarheid in zat, geef jij dat ook schoorvoetend toe. Ik denk dus dat jij een beetje een meeloper bent zonder eigen mening en niet erg open staat voor nieuwe ideeën. En zeker niet als je die niet zelf bedacht hebt. En dat vind ik dus een beetje kinderachtig. Wat mij betreft, einde discussie met jou.
 Help mods!
MiKaZa
Legende

Gepost op 20 augustus 2008 om 19:04:48.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Demenkovets schreef:

(...)

Met deze ratings zou je in mijn 7e klasse (niet bijzonder sterk) van vorig seizoen wel bovenin mee kunnen draaien, maar niet huizenhoog favoriet zijn. Met die keeper en spits erbij wordt het echter anders, dan krijgen je ratings nog wel een flinke upgrade.
Tenzij je de pech hebt dat je weer in een oersterke competitie terecht komt moet promotie m.i. geen probleem zijn. Of je moet de ME wel heel erg tegen hebben c.q. een blessuregolf krijgen.

Nou er komt dus inderdaad nog bij: de genoemde keeper, de genoemde spits, een middenvelder en een spits dus de ratings zullen nog fors gaan stijgen.

Ik gok zelf op vrijwel alle posities een rating van goed.
 Help mods!
Demenkovets
Legende

Gepost op 20 augustus 2008 om 19:08:30.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

"De bezoekers kregen in de 83e minuut weer hoop toen Torben Schöfbeck een assist van rechts bij de eerste paal binnentikte. Hij bracht daarmee de stand terug tot 7-3."

Ja inderdaad, nu wordt het vast nog spannend!
 Help mods!

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 145 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk